Novice » Znanost in tehnologija » Prvi električni avtomobil brez litij-ionskih baterij
Utk ::
Res je. Zgodnji EV so bli preveč komplicirani, da se bi jih splačalo obdržat v proizvodnji in da se bi kadarkoli amortizirali. Morda obstaja kak kitajc. Morda celo kaka izpeljanka iz ICE modela.
Leaf recimo v resnici ni slab za kaj takega, par posodobitev in bi bil dober še za 10 let. Najbrž je pa predrag v proizvodnji.
Spring je pač vseeno malo preveč špartanski.
Leaf recimo v resnici ni slab za kaj takega, par posodobitev in bi bil dober še za 10 let. Najbrž je pa predrag v proizvodnji.
Spring je pač vseeno malo preveč špartanski.
a_borlak ::
Leaf z aktivno hlajeno baterijo bi bil odličen avto, če bi se znebili še Chadema, pa tudi konkurenčen.
kow ::
Ja, samo so slabi. Leaf je primeren za upokojenca, ki se res malo vozi ali pa kot mestni avto. Torej, ce ne zivis v bloku in imas hiso kjer vsak dan polnis, ter ga uporabljas kot drugi ali tretji avto.
Ce se 2x na leto zapeljes 200-300km, ze ni vec primeren. Enostavno gre baterija prehitro v maloro.
Ce se 2x na leto zapeljes 200-300km, ze ni vec primeren. Enostavno gre baterija prehitro v maloro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ah ne pretiravaj. Poznam ljudi, ki delajo z njim (38 kwh) po 30,000 km letno. S 62 kwh varianto se da še več. Jaz z realnimi 22 kwh naredim 18,000 letno. Večina dizelašev ne naredi tolk.
Omejitev je eno polno hitro polnjenje na dan po AC. Se pravi z neko 40 kwh varianto se da naredit 300-350 km na dan brez problema.
Omejitev je eno polno hitro polnjenje na dan po AC. Se pravi z neko 40 kwh varianto se da naredit 300-350 km na dan brez problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Ja, pa bodo delali taksne razdalje, ko bo avto star 12 let? Sam sem kupil 2 avta, oba sta bila bencinarja starejsa od 10 let.. in sem se potem vozil leta brez tezav. Poleg tega je 18k letno kar veliko za marsikoga. Sam sem delal bolj 10-12k. Ce delas dovolj kilometrov, lahko itak vsakih 10 let kar kupis novo baterijo.
Utk ::
10 let po 30,000 km pomeni 300,000 km. V tem času si prišparal 30 jurjev na gorivu in servisih. In ja, baterija bi zdržala, kakih 75-80% bo še imela.
30 jurjev pa tak avto stane nov, tako da si ta avto dobil zastonj, ergo je cenejši od 10 let starega bencinarja.
30 jurjev pa tak avto stane nov, tako da si ta avto dobil zastonj, ergo je cenejši od 10 let starega bencinarja.
BigWhale ::
Ja, samo so slabi. Leaf je primeren za upokojenca, ki se res malo vozi ali pa kot mestni avto. Torej, ce ne zivis v bloku in imas hiso kjer vsak dan polnis, ter ga uporabljas kot drugi ali tretji avto.
Ce se 2x na leto zapeljes 200-300km, ze ni vec primeren. Enostavno gre baterija prehitro v maloro.
Jaz sem v manj kot stirih letih nabil 70.000km. Vozim se pa kakih 2x na mesec 220km. Je tecno, ni pa konc sveta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izumitelj litij-ionskih baterij izumil nove baterijeOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13392 (10294) | opeter |
» | Amazon kaznovan zaradi poizkusa prevoza baterij na potniških letalihOddelek: Novice / Tožbe | 6860 (5650) | Markoff |
» | Aluminijeve baterije so upogljive, ognjevarne, vzdržljive in - pretežkeOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12701 (8238) | nekikr |
» | Prevare pri prenosnikihOddelek: Strojna oprema | 5121 (3904) | overlord_tm |