Slo-Tech - Kupci novega poltovornjaka Cybertruck, ki ga po vsem pompu že nestrpno pričakujemo s Teslinega tekočega traka, se bodo z njim vsaj za leto dni res poročili. Še pred splavitvijo, ki jo napovedujejo za 30. november, so v javnost prišli precej edinstveni pogoji nakupa, ki bi jih bolj pripisali kakšni programski opremi. Tesla v pogojih izrecno prepoveduje odsvojitev vozila v prvem letu lastništva.
Kdor bi želel vozilo prodati, mora imeti za to upravičene razloge, prav tako pa ga mora najprej ponuditi koncernu. Šele nato ga lahko proda tudi sam, če dobi od podjetja pisno dovoljenje. Tesla bo vozila odkupovala po prodajni ceni, zmanjšani za 0,25 dolarja na prevoženo milijo (0,14 evra na kilometer), obrabo in morebitne stroške potrebnih poravil.
V nasprotnem primeru kupcu grozi deaktivacija vozila na daljavo ali 50.000 dolarjev kazni ter prepoved nakupov vozil od Tesle v prihodnosti.
To je prihodnost pametnih avtomobilov. Še posebej elektronskih. Naročniški modeli featurjev v avtih, izklopi na daljavo, odtujitev avtomobila, če ne plačaš obroka (avto se odprelje sam k prodajalcu).
Skratka popolni kapitalistični fašizem nadzora kupca, da še prdniti ne boš smel, kot veleva pogodba.
To je prihodnost pametnih avtomobilov. Še posebej elektronskih. Naročniški modeli featurjev v avtih, izklopi na daljavo, odtujitev avtomobila, če ne plačaš obroka (avto se odprelje sam k prodajalcu).
Skratka popolni kapitalistični fašizem nadzora kupca, da še prdniti ne boš smel, kot veleva pogodba.
No no, še vedno imaš možnost izbire. Ne kupiš, če ti pogoji nakupa ne ustrezajo. Nihče te v nič ne sili.
To je prihodnost pametnih avtomobilov. Še posebej elektronskih. Naročniški modeli featurjev v avtih, izklopi na daljavo, odtujitev avtomobila, če ne plačaš obroka (avto se odprelje sam k prodajalcu).
Skratka popolni kapitalistični fašizem nadzora kupca, da še prdniti ne boš smel, kot veleva pogodba.
No no, še vedno imaš možnost izbire. Ne kupiš, če ti pogoji nakupa ne ustrezajo. Nihče te v nič ne sili.
Problem je v tem, da ne boš imel izbire. Celotni zahod stremi k popolnem nadzoru državljanov po vzoru Kitajske. Digitalni nadzor in naročniški/najemniški modeli, kjer je 1% elite lastnik vsega, ostali pa so samo sužnji v podnajemu brez samostojnosti in odvisni od dobre volje gospodarja.
Sicer je creepy dejstvo, da lahko vozilo onesposobijo kadarkoli, je pa to precej boljše za legitimne kupce. A se niso tudi drugi proizvajalci šli podobnih iger? Anti-scalping measures pa to?
Sicer je creepy dejstvo, da lahko vozilo onesposobijo kadarkoli, je pa to precej boljše za legitimne kupce. A se niso tudi drugi proizvajalci šli podobnih iger? Anti-scalping measures pa to?
Ljudje, ne živimo več v 90 letih. Kakšna evropa, kakšno sodišče. Do danes so velike korporacije delali z nami kar so želele.
Že 10 let služim denar preko spleta, tako rečeno v digitalnem svetu. Večina ta svet pozna samo kot consumer brez nekih liabilitijev. Zadeve tukaj delujejo popolnoma drugače kot v fizičnem svetu. V tem svetu vse furajo algoritmi
Zadeva deluje tako da korporacija ustvari produkt na katerega mase navalijo. Velikokrat je tako da imaš creatorje in cosumerje znotraj produkta. Consumerji so večinoma lepo "zaščiteni" ker dajejo keš (odvisno od produkta), popolnoma nasprotno je pa s kreatorji. Če hočejo dati kruh na mizo morajo popolnoma slediti algoritmom in strogim pravilom v nasprotnem primeru letiš (velikokrat brez nekih opozoril). To je popolnoma drugače kot pa če bi letel iz "navadne" službe - jutri lahko dobiš podobno zadevo. Danes pa velikokrat nekih alternativ na spletu za določen produkt / storitev nimaš in tudi če je , je potrebno začeti znova.
Prihajamo v zelo čudno obdobje - korporacije nas s korenčki držijo točno tam kjer lahko, in delamo točno to kar oni želijo (algoritmi). Koliko vas uporablja tisto popularno storitev, kjer vprašaš CHAT in dobiš odgovor? A veste da so začel ukinjat račune? Samo nekaj napačnih promptov in adijo. Če hočeš nazaj, boš moral praktično spremeniti identiteto (banka - če si bil plačljiv uporabnik, e-mail, računalnik, ipd).
Sam imam občutek kot da živim v severni koreji, ker stalno razmišljam o tem kaj ne smem napisati / narediti da me algoritmi ne bodo penalizirali. Skratka.. začelo se je že več let nazaj ampak večina o tem še nima pojma. Dokler se zakonsko te stvari ne bodo uredile bo samo še slabše in bo začelo prehajat na mase.
Sicer je creepy dejstvo, da lahko vozilo onesposobijo kadarkoli
Pri vozilih imaš alternativo. Več alternativ. Creepy je da ti lahko onesposobijo nekaj za kar ni alternative. Sicer pa Tesle ne bi kupil nikoli, oni niso proizvajalec avtov ampak podjetje ki zbira podatke.
Ljudem nikoli ni prav. Ko firmam dol visi za kupce in pustijo, da scalperji pokupijo celotno zalogo in umetno dvignejo cene za 2x ali 3x se derejo, da je treba nekaj narediti.
Ko firma dejansko nekaj naredi proti scalperjem, je to omejevanje lastninske pravice.
Da ga ne bi Munro dobil prekmalu, javno razšraufal in pokazal celemu svetu, kako je narejen. Dalj ko uspejo zavlačevati ta proces, bolje zanje. Se bo pa zgodil neizbežno, javno in v r&d luknjah raznih avto fabrik ....
Ljudje, ne živimo več v 90 letih. Kakšna evropa, kakšno sodišče. Do danes so velike korporacije delali z nami kar so želele.
Že 10 let služim denar preko spleta, tako rečeno v digitalnem svetu. Večina ta svet pozna samo kot consumer brez nekih liabilitijev. Zadeve tukaj delujejo popolnoma drugače kot v fizičnem svetu. V tem svetu vse furajo algoritmi
Zadeva deluje tako da korporacija ustvari produkt na katerega mase navalijo. Velikokrat je tako da imaš creatorje in cosumerje znotraj produkta. Consumerji so večinoma lepo "zaščiteni" ker dajejo keš (odvisno od produkta), popolnoma nasprotno je pa s kreatorji. Če hočejo dati kruh na mizo morajo popolnoma slediti algoritmom in strogim pravilom v nasprotnem primeru letiš (velikokrat brez nekih opozoril). To je popolnoma drugače kot pa če bi letel iz "navadne" službe - jutri lahko dobiš podobno zadevo. Danes pa velikokrat nekih alternativ na spletu za določen produkt / storitev nimaš in tudi če je , je potrebno začeti znova.
Prihajamo v zelo čudno obdobje - korporacije nas s korenčki držijo točno tam kjer lahko, in delamo točno to kar oni želijo (algoritmi). Koliko vas uporablja tisto popularno storitev, kjer vprašaš CHAT in dobiš odgovor? A veste da so začel ukinjat račune? Samo nekaj napačnih promptov in adijo. Če hočeš nazaj, boš moral praktično spremeniti identiteto (banka - če si bil plačljiv uporabnik, e-mail, računalnik, ipd).
Sam imam občutek kot da živim v severni koreji, ker stalno razmišljam o tem kaj ne smem napisati / narediti da me algoritmi ne bodo penalizirali. Skratka.. začelo se je že več let nazaj ampak večina o tem še nima pojma. Dokler se zakonsko te stvari ne bodo uredile bo samo še slabše in bo začelo prehajat na mase.
Sicer je creepy dejstvo, da lahko vozilo onesposobijo kadarkoli
Pri vozilih imaš alternativo. Več alternativ. Creepy je da ti lahko onesposobijo nekaj za kar ni alternative. Sicer pa Tesle ne bi kupil nikoli, oni niso proizvajalec avtov ampak podjetje ki zbira podatke.
Še to sem pozabil dodat na ta post, kako se bo začelo to kazat pri consumerjih. Zadnje tedne je razprava o uporabi adblockerjev na največji video platformi.
Moj nasvet je, da če ste veliko odvisni od te platforme, adblocka ne uporabljajte. Zagotovo bo prišel čas, ko vam bodo zaradi kršitev pogojev ukinili dostop in nazaj ne bo lahko pridet, praktično nemogoče, ker vas dolgoročno profilirajo po obnašanju in ne več toliko po podatkih ki jih date.
Domnevam, da gre za zacasni ukrep, ker bo proizvodnja v startu relativno majhna. Dvomim, da bodo kupci cez kaksno leto pripravljeni sprejeti taksne pogoje.
Moj nasvet je, da če ste veliko odvisni od te platforme, adblocka ne uporabljajte. Zagotovo bo prišel čas, ko vam bodo zaradi kršitev pogojev ukinili dostop in nazaj ne bo lahko pridet, praktično nemogoče, ker vas dolgoročno profilirajo po obnašanju in ne več toliko po podatkih ki jih date.
Dokler nisi content provider, a ni vseeno? Vedno lahko naredis novi racun. Naceloma imas itak pravico do pozabe in na request ti morajo pobrisati stare podatke.
Dokler nisi content provider, a ni vseeno? Vedno lahko naredis novi racun. Naceloma imas itak pravico do pozabe in na request ti morajo pobrisati stare podatke.
A bi recimo Trumpy lahko pred Muskom prišel nazaj na Čivkalnico, z novim računom? I don't think so Timmy. Kakšna pravica do pozabe? Vsako podjetje lahko zavrne stranko. In tako kot je napisal, ne rabijo računa da vedo točno kdo si.
Odvisno od storitve in tega je vedno manj. Manj kot je konkurence v določenem segmentu, bolj stiskajo.
Vedno lahko naredis novi racun.
Ja, tako se je delalo leta 2005.
Naceloma imas itak pravico do pozabe in na request ti morajo pobrisati stare podatke.
lol. V praksi to nikoli ne deluje. Oni si zatikajo EU zakone v zadnjo odprtino. Sej lahko poskusiš. Ustvari račun na največji video platformi in gor naloži nekaj jasnega kar ne smeš. Račun ti bodo blokiral in nato zaprosi za izbris podatkov. Nato poskusi narediti še enkrat nov račun.
Dokler nisi content provider, a ni vseeno? Vedno lahko naredis novi racun. Naceloma imas itak pravico do pozabe in na request ti morajo pobrisati stare podatke.
A bi recimo Trumpy lahko pred Muskom prišel nazaj na Čivkalnico, z novim računom? I don't think so Timmy. Kakšna pravica do pozabe? Vsako podjetje lahko zavrne stranko. In tako kot je napisal, ne rabijo računa da vedo točno kdo si.
Trumpy je content provider. Saj ne vedo kdo si. Kako bodo pa vedeli? Saj jim nisi dal imena in priimka. Popolnoma te bodo v resnici kar tezko odzagali. Itak pa - bolj bodo zadrgnjene platforme, vecja zelja bo po alternativi.
Kakorkoli, iz novice ni ravno razvidno za katere kupce velja ta pogodba. Verjetno tovornjaka itak ne mores kupiti brez tistega 100$ predujma. Ko jih bodo izdelali kaksne 300k, bos v resnici dobil "normalne" pogoje.
Pri Cybertrucku gre za še en Elonov scam. Vozilo je zmazek, ki ne dostavi niti 5% oglaševanega. Zato se pri Tesli zavedajo, da bi ogromno število kupcev vozilo kmalu prodalo, kar bi ob slabi reklami (blatenje Cybertrucka bo na Twitterju seveda prepovedano) še dodatno zdesetkalo prodajo novih avtomobilov.
In zato so prepovedali prodajo za 12 mesecev, takrat pa tako ali tako pričakujejo, da bo projekt propadel.
Discuss! :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
DarwiN, zelo verjeten scenarij ja. Tesla je več kot očitno investirala ogromne količine denarja v izdelavo 2 milijonov avtomobilov, ki so jih nato podarili plačanim igralcem. Ti se veselo vozijo po cestah v svojih komaj delujočih zmazkih, delajo reklamo in lažejo na anketah in raziskaveh o zadovoljstvu kupcev.
Končni cilj je seveda dobra prodaja Cybertrucka. Posledično bo TSLA še dodatno zrastla, Elon bo cash outal in z denarjem kupil OZN.
eni ste pa res... meni se zdi dokaj očitno, proizvodnja bo na začetku omejena. seveda noče da bi folk začel dilat s temi tovornjaki. kaj lahko bi jih preprodajali po večjih cenah...
Tesla has removed language from its Cybertruck sales agreement that required buyers to grant Tesla first right of refusal should the buyer of the Cybertruck decide to sell it within the first year of ownership. It's unclear why Tesla removed the clause, but it's unlikely to be because it's unenforceable -- Ford has already proved that they can be binding. https://notebookcheck.net Očitno so umaknili.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Dokler nisi content provider, a ni vseeno? Vedno lahko naredis novi racun. Naceloma imas itak pravico do pozabe in na request ti morajo pobrisati stare podatke.
A bi recimo Trumpy lahko pred Muskom prišel nazaj na Čivkalnico, z novim računom? I don't think so Timmy. Kakšna pravica do pozabe? Vsako podjetje lahko zavrne stranko. In tako kot je napisal, ne rabijo računa da vedo točno kdo si.
Če bi želel le brati Čivke in stiskati like-e, pote komot. A misliš da bo Twitter rekel ne prihodkom od oglaševanja? Druga zgodba je, če bi želel objavljati. Ampak tudi če bi, Trump je imel milijone sledilcev pred ban-om. Zdaj pa bo odprl en nov račun, ki se niti ne bi smel identificirat kot Trump, good luck pri doseganju sledilcev. Če pa nimaš sledilcev, pa tudi račun ni kaj veliko vreden, še posebaj ne takemu narcisu kot je Trump.
A misliš da bo Twitter rekel ne prihodkom od oglaševanja?
Je logično razmišljanje, ampak danes ni logičnega nič. Te korporacije delujejo v svojih interesih in velikokrat interes ni denar ampak je motivacija politična, ugled platforme, ipd.
Moj nasvet je, da če ste veliko odvisni od te platforme, adblocka ne uporabljajte. Zagotovo bo prišel čas, ko vam bodo zaradi kršitev pogojev ukinili dostop in nazaj ne bo lahko pridet, praktično nemogoče, ker vas dolgoročno profilirajo po obnašanju in ne več toliko po podatkih ki jih date.
Komaj čakam dan, ko bo youtube začel masovno metat folk iz svoje platforme. Potem bojo pa lahko sami gledali svoje stare vsebine (ker niti novih več ne bo)
Ni mi jasno, kako da se ti social networks ne decentralizirajo in postanejo kot e-mail. Pač protokol za izmenjavo informacij in objavljanje fotk in videoposnetkov, ampak ti nikoli ne grejo do ene in edine firme. Vsak posameznik si zakupi svoj "social media" server in fura družabnost prek poljubnega clienta, enako kot že ves čas počnemo z e-mailom.
Sej so se. Preberi si o fediverzumu oz "Fediverse". Mastodon je alternativa Twitterju, Lemmy je alternativa redditu, Friendica je alternativa Facebooku, PeerTube je alternativa YouTubu. Je pa še mnogo drugih rešitev, vse se da poiskat na internetu :)
Zanimivo da nobeden od vas ni pomislil da je to samo navaden marketing in je dosegel glih to zakaj je bil narejen "da se pogovarjate o avtu" Lep zastonj oglas z uber visokim dosegom!!!
Ni treba čist v vsem iskat teorije zarote, vem da vam je to najlažje, ampak dokazano je večini primerov precej daleč od resnice (tudi če si tega ne želite priznati). Korporacije so delale zmeraj na isti način, in nikoli niso igrale pošteno, ker imajo samo en cilj "čim več zaslužit". Ampak a ne razmišljamo skoraj vsi enako, večini (če ne vsem) je samo en cilj v glavi, kako zaslužit čim več, in potem ste presenečeni če korporacije razmišljajo enako, ali ste samo favš ker vi nemorete dobit tolk denarja???
. Korporacije so delale zmeraj na isti način, in nikoli niso igrale pošteno, ker imajo samo en cilj "čim več zaslužit". Ampak a ne razmišljamo skoraj vsi enako, večini (če ne vsem) je samo en cilj v glavi, kako zaslužit čim več, in potem ste presenečeni če korporacije razmišljajo enako, ali ste samo favš ker vi nemorete dobit tolk denarja???
Tesla je skurila milijarde. Milijarde. Tukaj pa bi eni radi zaslužili 20-30 jurjev bonusa ali več. Tesla ima popolnoma pravico dat takšno klavzulo v prodajno pogodbo. Pa hvala bogu, da lahko takšnim vojnim dobičkarjem onesposobi vozilo.
Prepordaja za višji dobiček je kazniva. Lahko pa sami naredite nekaj pa prodajatae po višji ceni. Saj znate.
Sicer je creepy dejstvo, da lahko vozilo onesposobijo kadarkoli (...)
A ni tako že pri traktorjih, nekaterih tovornjakih ..?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Res je. To je kriminal. Vsi avtomobili bi morali biti enake, dolgočasne 3 box škatle sive barve. Proizvajalce, ki odstopajo od te norme bi morali takoj zapreti.
Res je. To je kriminal. Vsi avtomobili bi morali biti enake, dolgočasne 3 box škatle sive barve. Proizvajalce, ki odstopajo od te norme bi morali takoj zapreti.
. Korporacije so delale zmeraj na isti način, in nikoli niso igrale pošteno, ker imajo samo en cilj "čim več zaslužit". Ampak a ne razmišljamo skoraj vsi enako, večini (če ne vsem) je samo en cilj v glavi, kako zaslužit čim več, in potem ste presenečeni če korporacije razmišljajo enako, ali ste samo favš ker vi nemorete dobit tolk denarja???
Tesla je skurila milijarde. Milijarde. Tukaj pa bi eni radi zaslužili 20-30 jurjev bonusa ali več. Tesla ima popolnoma pravico dat takšno klavzulo v prodajno pogodbo. Pa hvala bogu, da lahko takšnim vojnim dobičkarjem onesposobi vozilo.
Prepordaja za višji dobiček je kazniva. Lahko pa sami naredite nekaj pa prodajatae po višji ceni. Saj znate.
Kaj imajo slabe poslovne poteze veze z dejanji potrošnikov.
To, da je prodaja avta za več denarja kot je bil kupljen, kaznivo ... a maš kak zakon za pokazat? Ker kaznivo = krši zakon. Torej kateri zakon?
Also, če jih skrbijo scalperji, pa naj omejijo, da lahko vsaka fizična oseba lahko kupi samo en avto na enkrat. To z izklapljanje na daljavo, pa tožbe so wtf.. in sem ziher da v EU to ne pije vode.