Forum » Loža » Težave s Samsungovo pomočjo
Težave s Samsungovo pomočjo
Slopek ::
Kaj si po izobrazbi oz.poklicu? Top profiler???Razkrinkal si me. Ti nisi kaj dosti na redditu al nasplosno na internetu?
Ne, v povprečju ne zabijam veliko časa na netu. Enkrat več, drugič manj, tri tedne poleti, pa skoraj, ali popolnoma nič. Pa saj vse to že veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
pygmalion ::
Kdor verjame, da so _res_ menjali maticno, ko prakticno ni rezervnih delov na trgu ali pa cakas 3-12 tednov na uradne dele, zivi v zelo zelo naivnem svetu pinki samorogov.
Imam dokument od gizzmo.si, kjer piše pod postavko 1. "Garancijska menjava matične plošče." Seveda ne morem vedeti, če je to res. Kako bi le lahko? Nimam opreme, da preverim to trditev, upam pa, da jo imajo na Nizozemskem.
Vse imam dokumentirano, ampak za to kar so DRUGI napisali ali rekli, ne morem odgovarjati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
pygmalion ::
Torej tebi so v tujini v neki "trgovini" ki je ne poznas, svetovali da stvar neses na nek servis, ki je zrastel vceraj po dezju prinas o katerem trgovina nima verjetno NOBENE izkusnje.
Ti pa se povrh tega mislis, da so tam profesionalci? Hahahaha. Govorimo o slovenskem servisu. Zelo verjetno kaki garaza mojster in trije studenti, ki za hobbi tam sraufajo.
Narobe si prebral. Vprašal sem Gizzmo, kaj naj naredim. In Gizzmo je rekel, pošljite nam v diagnostiko. Ne pa nizozemski prodajalec.
Jaz ne vem, kdo je Gizzmo in kako dela. Je pa bil prvi na spisku pooblaščenih serviserjev na strani od Samsung Slovenija. Ne bi jih vprašal za nasvet, če jih ne bi tam našel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
pygmalion ::
V resnici so ti pa, ko so videli kaksen komplikator si po emajlih, dali telefon na polico in vmes napisali fiktiven nalog, da so ga popravili, da bos miren in srecen, da je vse tako hitro popravljeno in imas sedaj odlicen delujoc telefon.
Kako bi lahko bil komplikator? Vprašam, kaj naj naredim. Svetujejo mi, da ga pošljem v diagnostiko. Potem vprašanje kako daleč je "diagnostika". Potem pa še en mail, da ga slučajno ne bi šli popravljati (katerega sprejem so potrdili). Potem pa takoj naslednji dan, da so zamenjali ploščo.
In so ti popravilo računali??
Tisto, kar so mi poslali, je podobno računu, ko greš k zdravniku. Napisani so stroški posameznih postavk, skupna cena 709,95, potem piše "popust" -709,95 in potem "za plačilo" 0,00.
Mislim... kaj jaz vem, kaj je zadaj. Jaz ne vem, če so matične plošče na zalogi ali niso. In ne vem, ali je nek pooblaščen servis v resnici garaža ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
m0LN4r ::
Torej tebi so v tujini v neki "trgovini" ki je ne poznas, svetovali da stvar neses na nek servis, ki je zrastel vceraj po dezju prinas o katerem trgovina nima verjetno NOBENE izkusnje.
Ti pa se povrh tega mislis, da so tam profesionalci? Hahahaha. Govorimo o slovenskem servisu. Zelo verjetno kaki garaza mojster in trije studenti, ki za hobbi tam sraufajo.
Narobe si prebral. Vprašal sem Gizzmo, kaj naj naredim. In Gizzmo je rekel, pošljite nam v diagnostiko. Ne pa nizozemski prodajalec.
Jaz ne vem, kdo je Gizzmo in kako dela. Je pa bil prvi na spisku pooblaščenih serviserjev na strani od Samsung Slovenija. Ne bi jih vprašal za nasvet, če jih ne bi tam našel.
Si kupil telefon pri Gizzmo? Nisi?
No vidis, napisal si, da delas kar mislis, da je prav.
Pac sam sebi si dal sahmat s tem.
Jaz ne vem, kdo je Gizzmo in kako dela.Pa si kljub, da neves, spraseval tam, namesto, da bi rekel nizozemskemu prodajalcu ej cuj, jaz ti vrnem telefon, ker se pregreva.
Pa si se odlocil iti drugo pot, zdaj pa bi rad nazaj na prvo?
To tak ne deluje.
Za njih si ti ze zdavnaj strosek, zato te vec ne jemljejo resno. Vsaka ura katero potrosijo za tebe, jih stane vec, kot tvoj telefon. Verjetno pa se trgovina nima vseh cistih poslov ali pa ti v tem primeru.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Leko ::
Evo vroca debata se lahko zakljuci, nasel sem napako:
jaz delam tisto, kar mislim da je prav,
Zelo verjetno je on hotel elegantano vrniti telefon, nam ni povedal zgodbe v celoti, hotel je vrniti telefon in denar in je mislil, da ce bo imel "diagnostiko" mu bo nizozemski "prodajalec" sel na roke.
Tako se je pa se bolj zafrknil, ker je zamudil 14 dnevni rok.
Kdor verjame, da so _res_ menjali maticno, ko prakticno ni rezervnih delov na trgu ali pa cakas 3-12 tednov na uradne dele, zivi v zelo zelo naivnem svetu pinki samorogov.
PS: OP prireja scenarij svoje zgodbe in resnicnih namenov, kaj vam ni jasno. Zdaj pa s pomocjo foruma isce loophole za svoje namene.
Res ne vem kakšen bolnik moreš biti, da napleteš, naumiš eno zgodbico, ki naj bi resnica postala???
Kaj si po izobrazbi oz.poklicu? Top profiler???
molnar je še eden od specialcev serviserčkov
Ja, bolnik prve klase
Mato989 ::
Mene pa zanima sledeče.
Je kdo izmed vas že kdaj vrnil kupljen telefon, ki je že aktiviran in to? So mu ga vzeli nazaj v teh 14.dneh?
Da. Factory reset.
Meni recimo, ga niso hoteli vzeti nazaj iz točno tega naslova
Nisi ti mal više trdil da so te zavrnili ker si 3,5mm jack zjebal?
Res sem narobe napisal, ja. Šel v trgovino, kjer mi je prodajalec rekel, da naj to pošljem v servis na pregled napake. Debatirala sva tudi o vračilu telefona v trgovino. Ne mojega, ampak na splošno. Nikoli pa nisem hotel vrniti telefona nazaj, kot delujoč produkt, ki mi ne ustreza. Je od tega že ene 6-7let in niti ne vem kateri model je to bil, če povem po pravici.
Zanimivo, da so ti uporabljen telefon vzeli nazaj, saj ga ne morejo več prodajati kot novega. Ali pač?
Si imela gor še zaščitno folijo in vse to? Znaki uporabe so pri telefonu vidni takoj. Sam ga ne bi vzel, če bi videl, da je škatla že bila odprta recimo. Niti nisem videl, da bi trgovine kadarkoli prodajale ceneje telefone, na račun odprte embalaže.
Ampak, če praviš, da so ti menjali, bo pa že tako.
Joooj pa kaj ste majmuni
Dajte ze razumet s prve roke sem vam povedal da tak telefon pride na servis ga serviser porihta damo gor folijo nazaj ali menjamo lcd in ohisje ce treba in seal ki garantira da je kao nov in nazaj v trgovine
To je klasikcna praksa
pygmalion ::
Dajte ze razumet s prve roke sem vam povedal da tak telefon pride na servis ga serviser porihta damo gor folijo nazaj ali menjamo lcd in ohisje ce treba in seal ki garantira da je kao nov in nazaj v trgovine
To je klasikcna praksa
Moram povedati, da ko sem pred leti kupil S10E je na njem bila taka fina mehka folija, ki sem jo kar pustil gor in mi je služila kot screen protector nekaj let.
Ko pa sem letos kupil S22 je na njem bila bolj trda folija, ki je kljub skrbnemu ravnanju odpadla po par dnevih.
Ko to povežem z Matovimi posti, potem klikne.
Ali je celotna industrija, prodaja, servis, korumpirana? Kako sploh veš, da si kadarkoli dobil novi telefon?
Zveni kot teorija zarote ampak glede na neskončno možnost vračanja, ki jo očitno mnogi med nami nediskriminirano uporabljajo, se to ne zdi nemogoče. The whole system is broken.
D3m ::
Zarota? Oww FFS.
Prižgi telefon pa ga začni uporabljati ne pa, da boš serviserjem tratil čas.
Prižgi telefon pa ga začni uporabljati ne pa, da boš serviserjem tratil čas.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Leko ::
Zanimivo, da so ti uporabljen telefon vzeli nazaj, saj ga ne morejo več prodajati kot novega. Ali pač?
Si imela gor še zaščitno folijo in vse to? Znaki uporabe so pri telefonu vidni takoj. Sam ga ne bi vzel, če bi videl, da je škatla že bila odprta recimo. Niti nisem videl, da bi trgovine kadarkoli prodajale ceneje telefone, na račun odprte embalaže.
Ampak, če praviš, da so ti menjali, bo pa že tako.
Joooj pa kaj ste majmuni
Dajte ze razumet s prve roke sem vam povedal da tak telefon pride na servis ga serviser porihta damo gor folijo nazaj ali menjamo lcd in ohisje ce treba in seal ki garantira da je kao nov in nazaj v trgovine
To je klasikcna praksa
No vam je sedaj jasno kako se dela. To vam govorim že cel čas.
NE majmun si ti mato. Še posebej zato, ker greš potem take razlagat in to javno priznat. Da te ni sram. Če bi te kdaj dobil v roke bi ti jajca odrezal. Majmune!
Mato989 ::
Zanimivo, da so ti uporabljen telefon vzeli nazaj, saj ga ne morejo več prodajati kot novega. Ali pač?
Si imela gor še zaščitno folijo in vse to? Znaki uporabe so pri telefonu vidni takoj. Sam ga ne bi vzel, če bi videl, da je škatla že bila odprta recimo. Niti nisem videl, da bi trgovine kadarkoli prodajale ceneje telefone, na račun odprte embalaže.
Ampak, če praviš, da so ti menjali, bo pa že tako.
Joooj pa kaj ste majmuni
Dajte ze razumet s prve roke sem vam povedal da tak telefon pride na servis ga serviser porihta damo gor folijo nazaj ali menjamo lcd in ohisje ce treba in seal ki garantira da je kao nov in nazaj v trgovine
To je klasikcna praksa
No vam je sedaj jasno kako se dela. To vam govorim že cel čas.
NE majmun si ti mato. Še posebej zato, ker greš potem take razlagat in to javno priznat. Da te ni sram. Če bi te kdaj dobil v roke bi ti jajca odrezal. Majmune!
Ne se jezit na mene, serviserji delajo po navodilih nadrejenih ki to dogovrijo s uvozniki in generalno firmo in proizvajalcem.... kaj misliš da je v Avstriji in na Nizozemskem kaj drugač? Jok brate odpade...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Slopek ::
@mato, res si razočaral. Mislm kakšen izgovor. Le kje smo že to slišali?
"Sem samo po navodilih nadrejenih."
Veš kaj, jaz bi te pa polomu povsem samoiniciativno. Ne potrebujem ukaza za to.
"Sem samo po navodilih nadrejenih."
Veš kaj, jaz bi te pa polomu povsem samoiniciativno. Ne potrebujem ukaza za to.
pygmalion ::
No, če vas je tu toliko (bivših) serviserjev, še eno vprašanje.
Ali je mogoče od servisa zahtevati, da mi pošlje dokumentacijo o rezervnem delu, ki so ga uporabili pri popravilu? Verjetno z originalno Samsungovo matično ploščo, ki so mi jo zamenjali, pride kakšen Samsungov dokument z IMEI številko tega dela. Glede na zapisano na tem forumu bi se želel prepričati, da so telefon res popravili, ne pa preprosto zamenjali z drugim ali kaj podobnega.
Končno pa je to tudi dokaz za garancijo, ker IMEI številke ne bodo štimale. Za primer, da mi ga ne bodo vzeli nazaj in ga bom prodal naprej. S tega stališča mi ni jasno, zakaj tega niso takoj s telefonom poslali.
Ali je mogoče od servisa zahtevati, da mi pošlje dokumentacijo o rezervnem delu, ki so ga uporabili pri popravilu? Verjetno z originalno Samsungovo matično ploščo, ki so mi jo zamenjali, pride kakšen Samsungov dokument z IMEI številko tega dela. Glede na zapisano na tem forumu bi se želel prepričati, da so telefon res popravili, ne pa preprosto zamenjali z drugim ali kaj podobnega.
Končno pa je to tudi dokaz za garancijo, ker IMEI številke ne bodo štimale. Za primer, da mi ga ne bodo vzeli nazaj in ga bom prodal naprej. S tega stališča mi ni jasno, zakaj tega niso takoj s telefonom poslali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
Mato989 ::
Ko servis menja maticno plosco opravi serviser priklop na custom made aplikacijo in prepise nov IMEI s starim ki je na racunu oz garanciji ali whatever
Tako da tehnicno gledano tudi ko dobis nov motherboard ostane imei enak
Ce pa ti lahko posljejo del domov pa meh nima smisla ce sploh lahko ker mi smo morali menjane dele poslat proizvajalcu nazaj kot dokaz da ne bi kradli tega
Ampak tudi ce ga dobis kaj ti bo ni imei gori nalepljen kako bos ti neuk vedel karkoli o tem
Tako da tehnicno gledano tudi ko dobis nov motherboard ostane imei enak
Ce pa ti lahko posljejo del domov pa meh nima smisla ce sploh lahko ker mi smo morali menjane dele poslat proizvajalcu nazaj kot dokaz da ne bi kradli tega
Ampak tudi ce ga dobis kaj ti bo ni imei gori nalepljen kako bos ti neuk vedel karkoli o tem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
pygmalion ::
Oh, to me je pa presenetilo!
Z negativne strani, če recimo izgubim telefon, ali mi ga ukradejo, ga nikoli ne bom mogel izslediti. Pa če sem kriminalec, mi ne morejo slediti.
S pozitivne strani, če mi telefona ne bodo vzeli nazaj in ga bom prodajal, noben ne bo mogel ugotoviti, da so mi zamenjali matično ploščo.
Na spletu sem našel tudi tole:
"But the problem that this process also has is that during a factory reset, the new IMEI is lost and returned back to the devices original factory IMEI as encoded into the device."
To pomeni, da recimo servis naredi hardware reset, ugotovi, da tvoj IMEI ni isti kot na računu (ker so ti zamenjali matično ploščo), in ti zavrne garancijsko popravilo!
Z negativne strani, če recimo izgubim telefon, ali mi ga ukradejo, ga nikoli ne bom mogel izslediti. Pa če sem kriminalec, mi ne morejo slediti.
S pozitivne strani, če mi telefona ne bodo vzeli nazaj in ga bom prodajal, noben ne bo mogel ugotoviti, da so mi zamenjali matično ploščo.
Na spletu sem našel tudi tole:
"But the problem that this process also has is that during a factory reset, the new IMEI is lost and returned back to the devices original factory IMEI as encoded into the device."
To pomeni, da recimo servis naredi hardware reset, ugotovi, da tvoj IMEI ni isti kot na računu (ker so ti zamenjali matično ploščo), in ti zavrne garancijsko popravilo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
Pithlit ::
Oh, to me je pa presenetilo!
Z negativne strani, če recimo izgubim telefon, ali mi ga ukradejo, ga nikoli ne bom mogel izslediti. Pa če sem kriminalec, mi ne morejo slediti.
S pozitivne strani, če mi telefona ne bodo vzeli nazaj in ga bom prodajal, noben ne bo mogel ugotoviti, da so mi zamenjali matično ploščo.
Na spletu sem našel tudi tole:
"But the problem that this process also has is that during a factory reset, the new IMEI is lost and returned back to the devices original factory IMEI as encoded into the device."
To pomeni, da recimo servis naredi hardware reset, ugotovi, da tvoj IMEI ni isti kot na računu (ker so ti zamenjali matično ploščo), in ti zavrne garancijsko popravilo!
Ker servis nima evidenc da so ti matično menjal? A veš, nekako tko kot za vsak avto lahko izveš vso zgodovino servisov.
Life is as complicated as we make it...
pygmalion ::
Joj zdaj pa se že res preveč obremenjuješ s tem telefonom
Torej, mogoče piham na hladno, in bodo telefon vzeli nazaj. Ampak se želim pripraviti tudi za najhujšo varianto, da ga pošljejo nazaj in ga moram prodati. Ker po vsem, kar sem doživel, ga ne bom uporabljal.
Problem: Telefon je dva meseca star pod garancijo, matična plošča po besedah pooblaščenega servisa zamenjana. Komu prodati? (recimo na bolhi cel kup oglasov da odkupujejo telefone) Ali povedati, da je plošča zamenjana? Kakšen drug nasvet?
Prej ste napisali, da sem ravnal narobe in da bi moral prej vprašati na forumu, kaj naj naredim. No zdaj vas sprašujem: kako čimbolj učinkovito prodati ta telefon?
Mato989 ::
Prvo si odgovori kaj to, da je matična plošča menjana, sploh vpliva na karkoli v tvojih vprašanjih potencialne prodaje?
Ti enostavno napišeš zaradi neuporabe prodam telefon Samsung XY, star 2 meseca, kot nov še v garanciji (če ni kaj spraskan itd...) in postaviš ceno.
Ti enostavno napišeš zaradi neuporabe prodam telefon Samsung XY, star 2 meseca, kot nov še v garanciji (če ni kaj spraskan itd...) in postaviš ceno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Klamzi ::
No ampak zakaj ga nebi uporabljal?
Prvo počakaj da ti vrnejo telefon in preveriš delovanje. Medtem se malo ohladiš in si morda premisliš ter ga obdržiš ;)
Če boš prodajal pa bodi fer in v pogovoru omeni popravilo. Postavi se v kožo kupca, sploh če je bolj komplikatorske sorte.
Prvo počakaj da ti vrnejo telefon in preveriš delovanje. Medtem se malo ohladiš in si morda premisliš ter ga obdržiš ;)
Če boš prodajal pa bodi fer in v pogovoru omeni popravilo. Postavi se v kožo kupca, sploh če je bolj komplikatorske sorte.
pygmalion ::
No ampak zakaj ga nebi uporabljal?
Presneto! Jaz želim ta mesec svojega življenja čimprej pozabiti, ne pa da ga kot spominek nosim v žepu naslednjih pet let! To bi bil čisti mazohizem.
Če boš prodajal pa bodi fer in v pogovoru omeni popravilo. Postavi se v kožo kupca, sploh če je bolj komplikatorske sorte.
Lahko še kakšen specifičen nasvet: Ali dati samo na Bolho ali tudi klicati tiste številke, ko odkupujejo telefone?
Mato989 ::
Nikoli ne kličeš cifer ki odkupujejo telefone....
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
pygmalion ::
PINki ::
Predstavljate si da še en tipa pygmalion kupi ta rabljen telefon na bolhi... "kako naj bi jaz kot LAIK vedel, da je matična bila menjana pri dva meseca starem NOVEM telefonu. Kaj naj naredim?"
val46 ::
Ma se vi tle pogovarjate o enem telefonu, ki na koncu koncev niti ni več višek ponudbe, al se pogovarjate o raketi za polet na luno??? 5 strani...5 fakin strani enega jokanja ene osebe, ki se mu je zgodila "krivica"...Sej to, da si jo je sam zakuhal, ni važno a ne? :S
Model ma popravljen telefon...in kaj bi zdaj še rad? Novega + vrnjena kupnina za tega + plaketo za vztranjnost in teženje vsem šefom na samsungu, kot da so ti ga oni sestavili? OP, na voljo imaš samo dve stvari. Ali začneš ta telefon uporabljat, al pa ga prodaš in si kupiš drugega. Tokrat upam da nekje pri nas, da ne boš rabil delat sramote slovencem pri tujih prodajalcih. Se ne čudim da zmerom manj tehničnih trgovin pošilja in prodaja robo v slovenijo, če na vsake tolk časa dobijo kakega takega pacienta za kupca!
Model ma popravljen telefon...in kaj bi zdaj še rad? Novega + vrnjena kupnina za tega + plaketo za vztranjnost in teženje vsem šefom na samsungu, kot da so ti ga oni sestavili? OP, na voljo imaš samo dve stvari. Ali začneš ta telefon uporabljat, al pa ga prodaš in si kupiš drugega. Tokrat upam da nekje pri nas, da ne boš rabil delat sramote slovencem pri tujih prodajalcih. Se ne čudim da zmerom manj tehničnih trgovin pošilja in prodaja robo v slovenijo, če na vsake tolk časa dobijo kakega takega pacienta za kupca!
pixelzgaming ::
OP, toži in zahtevaj še odškodnino ker si se navezal na staro matično ploščo in ker zdaj ne moreš spat zaradi travm, ki so ti jih povzročili.
Lep lp
Lep lp
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine
Mato989 ::
Nikoli ne kličeš cifer ki odkupujejo telefone....
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Če je vreden samo 200 EUR, ga pa raje odnesem na Karitas, čisto zares. Mogoče moja nesreča vsaj osreči koga drugega.
Jaz sem te samo hotel odrešit slabih spominov na hitro...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Leko ::
Nikoli ne kličeš cifer ki odkupujejo telefone....
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Če je vreden samo 200 EUR, ga pa raje odnesem na Karitas, čisto zares. Mogoče moja nesreča vsaj osreči koga drugega.
Jaz sem te samo hotel odrešit slabih spominov na hitro...
Kaj je mato, mu ga boš pa že odkupil za nek pošten denar, saj sam praviš, da je nov telefon, mu boš pa že stisnil tistga jurčka, če ne drugega ga boš ti z lahkoto prodal naprej.
Zanimivo da bi se pa sedaj vsi izogibali tega telefona, če bi ga prodajal.
No sedaj sta se pa pribasala v temo še dva pacienta pixelpacient in pa največji švercer in trol foruma val46.
Samo še vaju se je manjkalo.
val46 ti si največja sramota v slo in na tem forumu pa se še vedno upaš oglašat.
No ja razen matota :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Leko ()
Mato989 ::
Nikoli ne kličeš cifer ki odkupujejo telefone....
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Če je vreden samo 200 EUR, ga pa raje odnesem na Karitas, čisto zares. Mogoče moja nesreča vsaj osreči koga drugega.
Jaz sem te samo hotel odrešit slabih spominov na hitro...
Kaj je mato, mu ga boš pa že odkupil za nek pošten denar, saj sam praviš, da je nov telefon, mu boš pa že stisnil tistga jurčka, če ne drugega ga boš ti z lahkoto prodal naprej.
Zanimivo da bi se pa sedaj vsi izogibali tega telefona, če bi ga prodajal.
No sedaj sta se pa pribasala v temo še dva pacienta pixelpacient in pa največji švercer in trol foruma val46.
Samo še vaju se je manjkalo.
val46 ti si največja sramota v slo in na tem forumu pa se še vedno upaš oglašat.
No ja razen matota :)
Zakaj pošten denar? Jaz sem mu ponudil da ga REŠIM slabih spominov ko gleda telefon, ne samo to še plačam mu da se reši...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Leko ::
Pithlit ::
Mislim, dejmo se mal zresnit... S22 pa jurja?
Kako pa boš resen, ko pa ti take bedarije ven mečeš.
Komot.
Life is as complicated as we make it...
val46 ::
Nikoli ne kličeš cifer ki odkupujejo telefone....
Drugače pa za 200EUR ti ga odkupim
Če je vreden samo 200 EUR, ga pa raje odnesem na Karitas, čisto zares. Mogoče moja nesreča vsaj osreči koga drugega.
Jaz sem te samo hotel odrešit slabih spominov na hitro...
Kaj je mato, mu ga boš pa že odkupil za nek pošten denar, saj sam praviš, da je nov telefon, mu boš pa že stisnil tistga jurčka, če ne drugega ga boš ti z lahkoto prodal naprej.
Zanimivo da bi se pa sedaj vsi izogibali tega telefona, če bi ga prodajal.
No sedaj sta se pa pribasala v temo še dva pacienta pixelpacient in pa največji švercer in trol foruma val46.
Samo še vaju se je manjkalo.
val46 ti si največja sramota v slo in na tem forumu pa se še vedno upaš oglašat.
No ja razen matota :)
Ma če sem pa jst največja sramota v slo, trol in švercer, pol si ti zrel najmanj za hribček nad Idrijo. Ne vem kdaj si videl en sam moj trol zapis in še manj kakeršenkoli oglas, da bi me lahko imenoval za švercerja. Ampak ti si itak tle sam zato, da se spravljaš na folk in jih zaničuješ in jebeš v glavo. Mislim da ti tvoj opis pri imenu pove čisto dovolj. Jaz, kljub desetletnemu udejstvovanji na slo-tech, si ga še nisem prislužil. Niti ga nimam namena in ga ne želim. Če maš kaj osebno proti meni, se pa lahko tudi kje dobiva na štiri oči, pa da pol vidimo če boš tolk pogumen, kot si tu, k moraš čisto vsakemu je..t ma.er.
pygmalion ::
Ma se vi tle pogovarjate o enem telefonu, ki na koncu koncev niti ni več višek ponudbe, al se pogovarjate o raketi za polet na luno??? 5 strani...5 fakin strani enega jokanja ene osebe, ki se mu je zgodila "krivica"...Sej to, da si jo je sam zakuhal, ni važno a ne? :S
Model ma popravljen telefon...in kaj bi zdaj še rad? Novega + vrnjena kupnina za tega + plaketo za vztranjnost in teženje vsem šefom na samsungu, kot da so ti ga oni sestavili? OP, na voljo imaš samo dve stvari. Ali začneš ta telefon uporabljat, al pa ga prodaš in si kupiš drugega. Tokrat upam da nekje pri nas, da ne boš rabil delat sramote slovencem pri tujih prodajalcih. Se ne čudim da zmerom manj tehničnih trgovin pošilja in prodaja robo v slovenijo, če na vsake tolk časa dobijo kakega takega pacienta za kupca!
Ma če sem pa jst največja sramota v slo, trol in švercer, pol si ti zrel najmanj za hribček nad Idrijo. Ne vem kdaj si videl en sam moj trol zapis in še manj kakeršenkoli oglas, da bi me lahko imenoval za švercerja. Ampak ti si itak tle sam zato, da se spravljaš na folk in jih zaničuješ in jebeš v glavo. Mislim da ti tvoj opis pri imenu pove čisto dovolj. Jaz, kljub desetletnemu udejstvovanji na slo-tech, si ga še nisem prislužil. Niti ga nimam namena in ga ne želim. Če maš kaj osebno proti meni, se pa lahko tudi kje dobiva na štiri oči, pa da pol vidimo če boš tolk pogumen, kot si tu, k moraš čisto vsakemu je..t ma.er.
Sem želel ostati tiho, ampak potem, ko si se razglasil za takšnega angela, ne morem.
Pritožuješ se nad številom stvari v tej temi? Tako veliko število strani je prav zaradi takih zapisov, kot so tvoji, zapisov, ki nič niso prispevali k debati, ki niso napisali čisto nič novega. Vse to, kar si napisal, je zapisano že vsaj dvakrat pred tem. Če to ni trolanje, potem ne vem, kaj je. Pritožuješ se nad tem, k čemer si sam obilno prispeval.
O žaljivosti zapisanega ne mislim izgubljati besed. Te pa prosim, da greš skozi vso temo in najdeš en, samo en moj zapis, ki je žaljiv kot prvi, ki si ga zapisal ti.
Glede moje krivde pa te pozivam [tako kot sem že pozval ostale na forumu, pa še nisem dobil odgovora], da spoštljivo odgovoriš na enostavno vprašanje:
Kaj je narobe z mojo željo, da zvem, kaj je narobe s telefonom, preden se odločim, kaj bom z njim naredil?
Saj bo šlo, a ne? Takšnemu kolosu forumske debate in častitljivosti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
Pithlit ::
Kot da ti nismo že večkrat povedali.
S tvojo željo ni nič narobe. V tem delu je (če ti verjamemo) zajebal servis.
Ti si zajebal s tem da si se v to dejansko spustil, namesto da bi naredil to kar od tebe pričakuje vsak. Namesto da bi stvar vrnil si šel to pošiljat na servis kjer so ti pač šli delat uslugo s tem da so telefon v garanciji (torej zastonj) popravili.
Kar gre večini na kurac tu je sam vsa ta tvoja drama okol tega.
Ponovno, s tvojo željo ni nič narobe. Tvoja eksekucija tega je pa pač privedla do štale. Naj karikiram: jaz imam polno želja (s tem nič narobe)... nekatere od teh me privedejo direkt na Dob (precej narobe).
S tvojo željo ni nič narobe. V tem delu je (če ti verjamemo) zajebal servis.
Ti si zajebal s tem da si se v to dejansko spustil, namesto da bi naredil to kar od tebe pričakuje vsak. Namesto da bi stvar vrnil si šel to pošiljat na servis kjer so ti pač šli delat uslugo s tem da so telefon v garanciji (torej zastonj) popravili.
Kar gre večini na kurac tu je sam vsa ta tvoja drama okol tega.
Ponovno, s tvojo željo ni nič narobe. Tvoja eksekucija tega je pa pač privedla do štale. Naj karikiram: jaz imam polno želja (s tem nič narobe)... nekatere od teh me privedejo direkt na Dob (precej narobe).
Life is as complicated as we make it...
Ales ::
Tema je preprosto neverjetna za spremljat. Dobri stari Franci Kafka tolče po krsti in hoče ven, da bi ploskal. Homer šili pero in razmišlja, da bi napisal svežih 7.000 strani tragične epopeje človeške nravi, vključno z dolgim izgnanstvom in trojanskim konjem po imenu Načeto Jabolko.
A ste kdaj gledali neskončno resen film, tako neverjetno zanič in tako zblojen, da je nezadržno smešen? No, to je to... dosegli smo popolnost! Vsem udeleženim se moram prav zahvaliti, ovacije... še enkrat na oder... pa še ovacij... rože... ovacije...
Ne nehat, prosim! Sigurno se tu še skriva kaka primerjava ne le z avtomobili, ampak delno potopljenimi podmornicami, zavozlanimi vezalkami za drsalke, rabljenimi sendviči in privzdignjenim laminatom.
Če bo @pygmalion tako dober, da bo sporočil razplet pri prodajalcu, bo to vsekakor prilika za še en bis, še eno dejanje te neverjetne odisejad... eh... pardon, samsungoide!
A ste kdaj gledali neskončno resen film, tako neverjetno zanič in tako zblojen, da je nezadržno smešen? No, to je to... dosegli smo popolnost! Vsem udeleženim se moram prav zahvaliti, ovacije... še enkrat na oder... pa še ovacij... rože... ovacije...
Ne nehat, prosim! Sigurno se tu še skriva kaka primerjava ne le z avtomobili, ampak delno potopljenimi podmornicami, zavozlanimi vezalkami za drsalke, rabljenimi sendviči in privzdignjenim laminatom.
Če bo @pygmalion tako dober, da bo sporočil razplet pri prodajalcu, bo to vsekakor prilika za še en bis, še eno dejanje te neverjetne odisejad... eh... pardon, samsungoide!
solatjek ::
Mnogo let nazaj sem kupil Samsung A… niti ne vem kateri. Iz zvočnika je hreščalo pri pogovorih in poslušanju glasbe - takoj pri prvem vklopu.
Odnesel na takrat Simobil, uveljavljal stvarno napako. Od tu naprej je šlo vse narobe. Poslali so na servis RAM2, telefon je bil pregledan, trajalo je bistveno več kot 8 dni. Deveti dan sem šel na Simobil in jih seznanil z zakonom in da mi naj dajo nov telefon, ker niso izpolnili zakonske obveznosti. Niti slišati niso hoteli. Telefon nato dobim nazaj po slabem mesecu z zavrnjeno stvarno napako - s telefonom je po njihovo vse ok. Za njih napaka ni obstajala, telefon hreščal naprej.
Nato sem ga sam poslal na servis s priloženimi posnetki in so celo ugotovili, da je nekaj narobe. Telefon so programsko nekaj ponastavili, hreščal je manj, a še vedno je. To je bil dokaz, da napaka je obstajala, ostala bi mi samo sodna pot, kar se pa v SLO ne splača. Aparat sem nato prodal bistveno pod ceno in kupil drugega in ugotovil, da je v teoriji zakonodaja za potrošnika odlična, praktično pa je vse skupaj ena velika žalost, s stranko delajo vsi udeleženci reklamacije kot svinja z mehom.
Odnesel na takrat Simobil, uveljavljal stvarno napako. Od tu naprej je šlo vse narobe. Poslali so na servis RAM2, telefon je bil pregledan, trajalo je bistveno več kot 8 dni. Deveti dan sem šel na Simobil in jih seznanil z zakonom in da mi naj dajo nov telefon, ker niso izpolnili zakonske obveznosti. Niti slišati niso hoteli. Telefon nato dobim nazaj po slabem mesecu z zavrnjeno stvarno napako - s telefonom je po njihovo vse ok. Za njih napaka ni obstajala, telefon hreščal naprej.
Nato sem ga sam poslal na servis s priloženimi posnetki in so celo ugotovili, da je nekaj narobe. Telefon so programsko nekaj ponastavili, hreščal je manj, a še vedno je. To je bil dokaz, da napaka je obstajala, ostala bi mi samo sodna pot, kar se pa v SLO ne splača. Aparat sem nato prodal bistveno pod ceno in kupil drugega in ugotovil, da je v teoriji zakonodaja za potrošnika odlična, praktično pa je vse skupaj ena velika žalost, s stranko delajo vsi udeleženci reklamacije kot svinja z mehom.
pygmalion ::
Zadevo sem končno zadovoljivo zaključil brez finančnih izgub. Ne bom javno razlagal detajle mojih dodatnih postopkov, da se izognem nadaljnjim žaljivim in ponižujočim komentarjem na moj račun.
Bi pa povedal, da bom kljub zgoraj zapisanemu, tudi v bodoče kupoval v TUJINI, če bo to le mogoče.
Namreč, če gledam postopke slovenskega servisa, slovenske podpore in tuje trgovine, so edino postopki tuje trgovine bili profesionalni; edino pri njih sem dobil občutek, da jim je mar za ugled.
V nadaljevanju bom napisal tudi moj sklep celotne zadeve, odgovoril pa bom le na komentarje, ki bodo stvarno posegli v zapisano vsebino in ne bodo žaljivi.
Bi pa povedal, da bom kljub zgoraj zapisanemu, tudi v bodoče kupoval v TUJINI, če bo to le mogoče.
Namreč, če gledam postopke slovenskega servisa, slovenske podpore in tuje trgovine, so edino postopki tuje trgovine bili profesionalni; edino pri njih sem dobil občutek, da jim je mar za ugled.
V nadaljevanju bom napisal tudi moj sklep celotne zadeve, odgovoril pa bom le na komentarje, ki bodo stvarno posegli v zapisano vsebino in ne bodo žaljivi.
pygmalion ::
##################################################### SKLEP CELOTNE ZADEVE #####################################################
Kot prvo bi želel izpostaviti razliko med SLABO ODLOČITVIJO in NAPAKO. Slaba odločitev je situacija, ko imaš dve legitimni izbiri in se odločiš za slabšo; predvsem zaradi tega, ker ne veš kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Recimo, poročiti se z nekom je lahko slaba odločitev, če kasneje obžaluješ to dejanja. Napaka pa je situacija, ko je ena od izbir jasno nelegitimna. Recimo, če nekaj ukradeš, potem je to napaka, saj to povsem jasno ni dovoljeno in je za pričakovati negativne posledice.
1. Prvi korak je bila moja SLABA odločitev. Kljub temu, da bi moj štiri leta stari telefon s popravilom deloval za moje potrebe povsem zadovoljivo, sem se odločil za nakup novega. Če popravljena naprava deluje zadovoljivo, NE KUPUJ nove; imaš nekaj, kar preverjeno deluje, nimaš stresa z izbiro in kupovanjem nove naprave, vračanjem nove potencialno nedelujoče ali neprimerne naprave, s komunikacijo itd.
2. Drugi korak je bila spet moja SLABA odločitev. V IDEALNEM svetu je sicer razumno, rekel bi da celo zaželjeno, da pri novi napravi želiš vedeti, kaj je narobe, preden se odločiš, kaj boš z njo naredil. Posebno če si bolj analitične narave. Toda v REALNEM svetu ti servis NE bo primerno razložil, kar namerava storiti in podpora NE bo proučila problem in ti poskušala najti rešitev. V REALNEM svetu je pač treba izdelek, pri katerem sumiš, da je kaj narobe, preprosto vrniti prodajalcu brez kakršrnegakoli pomisleka.
3. Tretji korak je bila NAPAKA servisa. Razumem, da se servisu zdi samo po sebi razumljivo, da bo prejeto napravo popravil in verjetno se to zgodi v 99% garancijskih primerov. A jaz to kot laik ne morem vedeti, saj to ni nikjer izrecno zapisano. Če bi servis pravilno komuniciral (recimo, "lahko napravimo ali plačljivo diagnostiko ali brezplačno diagnostiko in popravilo"), potem težave ne bi bilo. Telefon bi takoj poslal nazaj prodajalcu.
Vprašljivo je tudi, ali je bila pravilna odločitev, da svoj problem podelim na tem forumu. Nedvoumno sem se nekaj o tej tematiki naučil, in upam da ste se nekaj naučili tudi ostali. Ampak glede na vse žaljive in poniževalne komentarje preprosto ni bilo vredno. Končno, nič od tega, kar je bilo zapisano tukaj, ni vsebovalo koristnega nasveta kako priti do zadovoljivega zaključka in ni vplivalo na moje nadaljnje postopke. Ne vem, zakaj je nivo diskusije ne samo na tej ampak tudi na mnogih drugih temah tega foruma na tako nizkem nivoju. Osebno vedno poskušam komunicirati, kot da sem z vsemi osebami na forumu v osebnem stiku, a sem žal v tem bolj osamljen.
Kakorkoli že, še enkrat hvala vsem tistim, ki ste se mi iskreno trudili pomagati in mogoče se še beremo pri kakšni drugi zadevi.
##################################################### SKLEP CELOTNE ZADEVE #####################################################
Kot prvo bi želel izpostaviti razliko med SLABO ODLOČITVIJO in NAPAKO. Slaba odločitev je situacija, ko imaš dve legitimni izbiri in se odločiš za slabšo; predvsem zaradi tega, ker ne veš kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Recimo, poročiti se z nekom je lahko slaba odločitev, če kasneje obžaluješ to dejanja. Napaka pa je situacija, ko je ena od izbir jasno nelegitimna. Recimo, če nekaj ukradeš, potem je to napaka, saj to povsem jasno ni dovoljeno in je za pričakovati negativne posledice.
1. Prvi korak je bila moja SLABA odločitev. Kljub temu, da bi moj štiri leta stari telefon s popravilom deloval za moje potrebe povsem zadovoljivo, sem se odločil za nakup novega. Če popravljena naprava deluje zadovoljivo, NE KUPUJ nove; imaš nekaj, kar preverjeno deluje, nimaš stresa z izbiro in kupovanjem nove naprave, vračanjem nove potencialno nedelujoče ali neprimerne naprave, s komunikacijo itd.
2. Drugi korak je bila spet moja SLABA odločitev. V IDEALNEM svetu je sicer razumno, rekel bi da celo zaželjeno, da pri novi napravi želiš vedeti, kaj je narobe, preden se odločiš, kaj boš z njo naredil. Posebno če si bolj analitične narave. Toda v REALNEM svetu ti servis NE bo primerno razložil, kar namerava storiti in podpora NE bo proučila problem in ti poskušala najti rešitev. V REALNEM svetu je pač treba izdelek, pri katerem sumiš, da je kaj narobe, preprosto vrniti prodajalcu brez kakršrnegakoli pomisleka.
3. Tretji korak je bila NAPAKA servisa. Razumem, da se servisu zdi samo po sebi razumljivo, da bo prejeto napravo popravil in verjetno se to zgodi v 99% garancijskih primerov. A jaz to kot laik ne morem vedeti, saj to ni nikjer izrecno zapisano. Če bi servis pravilno komuniciral (recimo, "lahko napravimo ali plačljivo diagnostiko ali brezplačno diagnostiko in popravilo"), potem težave ne bi bilo. Telefon bi takoj poslal nazaj prodajalcu.
Vprašljivo je tudi, ali je bila pravilna odločitev, da svoj problem podelim na tem forumu. Nedvoumno sem se nekaj o tej tematiki naučil, in upam da ste se nekaj naučili tudi ostali. Ampak glede na vse žaljive in poniževalne komentarje preprosto ni bilo vredno. Končno, nič od tega, kar je bilo zapisano tukaj, ni vsebovalo koristnega nasveta kako priti do zadovoljivega zaključka in ni vplivalo na moje nadaljnje postopke. Ne vem, zakaj je nivo diskusije ne samo na tej ampak tudi na mnogih drugih temah tega foruma na tako nizkem nivoju. Osebno vedno poskušam komunicirati, kot da sem z vsemi osebami na forumu v osebnem stiku, a sem žal v tem bolj osamljen.
Kakorkoli že, še enkrat hvala vsem tistim, ki ste se mi iskreno trudili pomagati in mogoče se še beremo pri kakšni drugi zadevi.
##################################################### SKLEP CELOTNE ZADEVE #####################################################
delavec44 ::
Cel roman si napisal kot povzetek tega kar že vse vemo. Da bi pa napisal kako si rešil zadevo, to pa ne?
Pithlit ::
Nobenega normalnega človeka ne zanima zakaj nova naprava ne deluje kot pričakovano. Hoče le normalno delujočo napravo. Zato se zadev ne rešuje prek servisa.
So ti ga vzeli nazaj in vrnili kupnino, ane? Po vej tej drami in prerekanja okoli vroče Župe...
So ti ga vzeli nazaj in vrnili kupnino, ane? Po vej tej drami in prerekanja okoli vroče Župe...
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19503 (8888) | slon |
» | Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12889 (9966) | smacker |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6612 (5308) | next3steps |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 105825 (54859) | next3steps |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6110 (5174) | bobby |