» »

Booking

Booking

pametnjak ::

Nekdo mi je naredil rezervacijo, ker mi Gmail meče take zadeve pod "Promocije", sem imel srečo, da je potem drug dan ta nekdo naredil še drugo rezervacijo in mi je Booking poslal mail v Inbox, kjer mi je predlagal znamenitosti v tem kraju (v prvem rezerviranem kraju očitno ni znamenitosti).

K sreči sem imel še nekaj ur za brezplačno odpoved, potem sem umaknil kreditno kartico iz sistema in si seveda nastavil "strong password", ter se odjavil iz vseh naprav.

Vse lepo in prav, vendar ne najdem email-a, kamor bi se Booking-u pritožil za vdor oz. jih vprašal karkoli. Seveda bi hotel dobiti najmanj IP naslov tistega, ki je naredil rezervacijo (tudi meni koristi, da vem kje sem kompromitiran npr.) in user-agent naprave, ki je naredila to.

Kako sedaj naprej? Bi obiskal tudi policijsko postajo, če je to edini način, ampak potem na drugi strani pričakujem hiter postopek oz. vsaj da hitro zberejo relevantne podatke iz moje strani. Imam mešane informacije kako je policija učinkovita pri tem, pa še veseli me ne bojo, ker nisem utrpel nobene škode. Prišlo je pa do nelegitimne uporabe mojih "login credentials" in nekdo je naredil rezervacijo na moje ime.

Pač, za moje pojme bi stran kot je Booking, ki posluje v EU pod GDPR, morala imeti abuse kontakt za svoje uporabnike. Oni pa skrivajo support pred njimi/nami. Sem "zatežil" tistemu, kjer je rezervacija bila narejena, pa pravi, da on ne vidi nič. Booking page pa pravi, da nimam aktivnih rezervacij (čeprav sem si sedaj eno z brezplačno odpovedjo namerno naredil v ta namen, da se mi omogoči možnost dostopa do njihovega supporta, pa še vedno ne morem; piše "Nimate sporočil, Sporočila lahko pošiljate in prejemate, kadar imate aktivne rezervacije.") in zato ne morem do njihovega supporta.

Morda sem kaj spregledal na strani Booking.com, ve kdo kako naprej?

Vuli ::

|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

pametnjak ::

Super, hvala, ne vem kaj gledam, štorast sem.

Torej tvoj link (Središče za pomoč), izbereš problematično rezervacijo, v mojem primeru daš "Nekaj drugega", spet preferira, da kontaktiraš nastanitev (nastanitev mi je odgovorila, da nima nobenih podatkov o rezervaciji; ker zanimalo me je kateri naslov in telefonsko je uporabil "napadalec", nenazadnje kako je rezerviral brez kreditne oz. CVC-ja, poleg njegovega IP naslova in user agenta, za kar je logično, da nastanitev nima), potem daš "Več možnosti" in tam lahko prideš v stik z Booking pomočjo ("Pišite službi za pomoč uporabnikom"), pa tudi telefonski klic ti omogočijo.

Tako da preklicujem svoje navedbe, so transparentni, v 24 urah mi bodo odgovorili.

Update-am ;)

tonttu ::

Ves tisti GDPR, na katerega se sklicujes je eden od razlogov, zakaj ti, kot fizicna oseba ne bos nikoli dobil nobenih podatkov o tem, ki ti je stvari zlorabil. Te podatke dobijo ustrezni organi ce za njih zaprosijo ne pa vsak, ki ima dve minuti casa, pa tudi ce je posredno vpleten v to. Ni to divji zahod, da bo potem vsak reseval stvari po svoje.
Kot drugo pa, za vdor si kriv sam ne Booking. Ce imas password tak, da ga v dveh poskusis ugane trileten otrok, to ni problem Bookinga pac pa tebe. Ampak tako kot vedno, mi nismo nikoli nic krivi, je potrebno najti nekoga drugega, ki bo kriv za nase napake.

MrStein ::

Kriv je tisti, ki je vdrl.

Veliko odgovornost pa nosi buking, ker:
- omogoča vpis trivialnih gesel
- omogoča vpis gesel (certifikati, passkeys in milijon drugih varnih načinov prijave obstaja)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

49106 ::

Tako je. Upam, da tontu trola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

PumaLino ::

ma večinoma teh velikanov so največji joke ... naprimer facebook niti kontaktirat ne moreš, pol sm se enkrat naročil na bloomberg in sploh ni nikjer opcije unsubscribe , cela kolobocija za kenslat naročnino.
To so banditi

tonttu ::

Trolam? Zakaj ze? Zakaj je ponudnik kriv, ce si user nastavi simple geslo? Za tvoj password si odgovoren ti ne ponudnik. In ce si idiot in si nastavis "1234" je to tvoj problem, sploh ce potem vdrejo v tvoj account in zlorabijo tvoj account. Booking oz. ponudnik je kriv, ce vdrejo v njegov sistem in zlorabijo tvoje podatke. Tu pa niso vdrli v Booking, ampak v uprabnikov account za katerega je odgovoren uporabnik. Ampak ja, danes so casi ko ni nihce odgovoren za svoja dejanja in se vedno isce nekoga drugega, ki bi bil odgovoren. Je pa res, da ravno zaradi takih jokajocih osebkov, ki niso odgovorni za nic, ponudniki zahteva 30 mestna gesla z miljonom cudnih znakov.... da si jih potem user napise na list papirja, da v denarnico, ki jo pozabi na mizi in zopet ponovimo vajo :))

49106 ::

Butaste argumente imaš, saj celo nekatere igre zahtevajo močna gesla (s periodično menjavo) in 2FA.

Ampak ja, danes so casi ko ni nihce odgovoren za svoja dejanja in se vedno isce nekoga drugega, ki bi bil odgovoren.


Po kakšni logiki si odgovoren za napadalce?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

pametnjak ::

Zanimivo, da nekateri kar vejo, kakšna gesla sem si nastavil. Jaz pa sprašujem to ravno zaradi tega, ker bi rad vedel ali je bilo problem "pomanjkljivo" geslo ali pa so mi vdrli še kam drugam. Nenazadnje je lahko prišlo do leak-a tudi pri Bookingu in je potem nekdo zbrute-force-al moje geslo.

Pojma nimam. Booking support je moj primer predal security team-u, odgovora pa še ni. Kakorkoli. Če bodo odgovorili, da ne morejo dati informacij in naj podam prijavo na policijo, bom seveda vprašal, kam. In jo morda podal. Z njihovim odgovorom.

Se sprašujem dodatno še v čem je fora, da nekdo dela rezervacije na tvoje ime. Razumem, da najprej naredi manjšo rezervacijo, potem že malenkost večjo. Potem sem ga k sreči odkril :) Ker kreditne kartice ne more uporabiti brez CVC-ja (očitno namestitve, ki jih je delal, niso potrebovale CVC-ja). Plačati kar tako pa sploh ne more tudi če bi imel CVC (moraš potrditi na mobilnem telefonu v aplikaciji). Tako da nimam še celotne slike :)

tonttu ::

Pac predvidevam po tem, da si si po vdoru nastavil "strong password", kar nekako pomeni, da ga pred tem nisi imel ;)

pametnjak je izjavil:

K sreči sem imel še nekaj ur za brezplačno odpoved, potem sem umaknil kreditno kartico iz sistema in si seveda nastavil "strong password", ter se odjavil iz vseh naprav.

Zakaj bi nekdo naredil rezervacijo na tvoje ime? Kaj pa vem, ker ima recimo hotel od tvoje rezervacije 50, 100, ali 500eur, ceprav te ni bilo? Ni ravno potrebe, da bi nekdo mislil iti na dopust pod tvojim imenom.

pametnjak ::

Kot kaže sta torej obe nastanitvi (bili) vpleteni. Booking potem tudi približno ve s kakimi ima opravka ;)

Samo kot pravim. Jaz mislim, da denarja iz mojega računa ne bi nastanitvi kar dobili (iz kreditne kartice dol kar ne bi šel).

Če bi šli v kak pravni postopek izvršbe, bi se jaz skliceval na vdor v račun, pri čemer bi verjetno bil uspešen?

alba ::

Pozdravljeni,

že več let uporabljam Booking, do sedaj brez težav.

Pred nekaj dnevi, sem rezerviral nastanitev, vendar na koncu ni bilo opcije plačila. Po že potrjeni rezervacij, čez ca. 2-3 dni sem od lastnika nastanitve, prejel e-sporočilo, kje naj opravim plačilo s kartico. Lastnik je dodal povezavo na "svojo" stran. Na novi, prejeti web strani, ne želim opraviti plačila. Lastnik se tudi ne odziva na e-sporočila, telefonske klice niti na sporočila preko Booking strani.

V kolikor nastanitve ne plačam, se seveda stornira.

Zanima me ali lahko lastnik kljub temu terja plačilo oz. ali lahko le to Booking avtomatsko opravi. Nastanitev za t.i. zavarovano odpoved nima.


Za isti termin, želim rezervirati drugo nastanitev in plačilo izvesti direktno preko Booking strani.

jozagulikoza ::

Gre za prevaro; glej članek: https://www.varninainternetu.si/prevare...

alba ::

jozagulikoza je izjavil:

Gre za prevaro; glej članek: https://www.varninainternetu.si/prevare...


To mi je razumljivo. Pa vendar, ali lahko Booking od mene terja plačilo za rezervacijo oz. ali lahko bremenijo mojo kartico ?

Invictus ::

Ne vem zakaj imate kartico v neki spletni aplikaciji?

Sam je nimam v nobeni. Čeprav je zoprno ob vsakem plačilu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

alba ::

Invictus je izjavil:

Ne vem zakaj imate kartico v neki spletni aplikaciji?

Sam je nimam v nobeni. Čeprav je zoprno ob vsakem plačilu...


Kartice nimam vnešene za avtomatsko plačevanje. Vedno tipkam številke 8-)

nokken ::

alba je izjavil:

To mi je razumljivo. Pa vendar, ali lahko Booking od mene terja plačilo za rezervacijo oz. ali lahko bremenijo mojo kartico ?

Pa se ne bi raje s tem obrnil na Booking support namesto na forum, kjer se nikomur ne sanja ne kako Booking handla te stvari?

alba ::

Seveda sem se obrnil na Booking support. Odgovor še čakam.

jozagulikoza ::

Point je v tem, da ti je ponudnik poslal neko "svojo stran" ... če rezerviraš prek bookinga (in plačaš prek bookinga) ni potem nobene druge strani (za kake dodatke se skeširaš npr. na licu mesta). Ravno to je catch teh prevar - pridobijo dostop do accounta ponudnika in te speljejo drugam, kjer sprocesirajo tvojo kartico. Moj nasvet bi bil, da si poiščeš alternativno namestitev, saj je obstoječa "kompromitirana".

Update: žal pa ne vem kako je če nima opcije za cancellation in je ponudnik zlorabljen; verjetno (upam) je to kje v TOS opredeljeno. Potem bo booking support vsekakor prava (edina) opcija. Osebno nikoli ne rezerviram namestitev brez možnosti odpovedi ter tistih, ki npr. zahtevajo predhodno bančno nakazilo ipd. (preprosto se mi ne da več s tem ukvarjat).

Zgodovina sprememb…

nokken ::

Zares niti ni nujno da je zloraba. Ne vemo kaj je bilo napisano v pogojih rezervacije, ampak tudi preko Bookinga lahko rezerviras in placas direktno ponudniku. Nimajo vsi ponudniki placil preko Bookinga, ampak to je napisano v samih pogojih rezervacije.

feryz ::

Pokliči na support. Dobil boš nekega Indijca, ki pa zadeve celo reši.

Sem falil datum 2 tedna nazaj. Kličem hotel, ne morejo nič brez Bookinga. Kličem Booking, ne morejo nič brez hotela. Torej je Indijec poklical hotel in mi premaknil datum.

Imajo pa vse podatke. Čim pokličeš, je Karimu vse jasno že na podlagi telefonske številke. Tako da se vsaj podrobnemu pojasnjevanju izogneš.

xeroxan44j ::

Vprasanje glede rezervacije in sicer preko bookinga sem imel rezervacijo z brezplacno odpovedjo. Zaracunan pa mi je bil znesek 1 noci, se pravi so mi iz racuna vzeli 110e. Sedaj sem rezervacijo odpovedal (1 mesec pred rokom do konca brezplacne odpovedi) dobim teh 110e nazaj?

Twixz ::

Kako dolgo se čaka na ta "cashback" (10% vrednosti nakupa, da porabiš na drugi nastanitvi)?
Plačal sem 800€ za 9 dni na Rabu (takojšnja poravnava z kreditno kartico) zdaj pa čakam že 1 teden (support ne odgovori). Rad bi pa denar čimprej, ker gremo 5 dni prej še v Novigrad :)

urosz ::

Po koncu Raba bos to dobil

undertacker ::

Sam ne takoj, jaz sem čakal skoraj 2 tedna.

Twixz ::

Še ena zanimiva prigoda (trenutno v fazi reševanja).
Prek telefona sem (prijavljen v svoj račun) na bookingu rezerviral in plačal (polovico) bivanja v mestu Novigrad.
Nikjer potrdila, maila, nič. Vidim v medijih da se zdaj dogajajo prevare. Pišem booking središču za pomoč uporabnikom in mi napišejo, da sem vpisal napačen mail pri rezervaciji. Kar mi niti malo ni logično, glede na to da sem bil vpisan in je vse avtomatsko že izpolnjeno, ko kliknem na katerokoli nastanitev da bi rad rezerviral.

BuDi79 ::

Twixz je izjavil:

Kako dolgo se čaka na ta "cashback" (10% vrednosti nakupa, da porabiš na drugi nastanitvi)?
Plačal sem 800€ za 9 dni na Rabu (takojšnja poravnava z kreditno kartico)
Po tem ko zaključiš booking za katerega si dobil nagrado.

Da se izognejo temu, da izvedeš pravega "Slovenca", pobereš nagrado, potem pa prekličeš najem.

urosz ::

Twixz je izjavil:

Še ena zanimiva prigoda (trenutno v fazi reševanja).
Prek telefona sem (prijavljen v svoj račun) na bookingu rezerviral in plačal (polovico) bivanja v mestu Novigrad.
Nikjer potrdila, maila, nič. Vidim v medijih da se zdaj dogajajo prevare. Pišem booking središču za pomoč uporabnikom in mi napišejo, da sem vpisal napačen mail pri rezervaciji. Kar mi niti malo ni logično, glede na to da sem bil vpisan in je vse avtomatsko že izpolnjeno, ko kliknem na katerokoli nastanitev da bi rad rezerviral.


Kako zdaj, a si rezerviral preko telefona ali bookinga?
5o svoje se izkljucuje.
Bukirajte izkljucno preko booking.com strani ali njihovega mobile appa. Vse ostalo ni booking.com. jao jao.. upam da resis

Twixz ::

urosz je izjavil:

Twixz je izjavil:

Še ena zanimiva prigoda (trenutno v fazi reševanja).
Prek telefona sem (prijavljen v svoj račun) na bookingu rezerviral in plačal (polovico) bivanja v mestu Novigrad.
Nikjer potrdila, maila, nič. Vidim v medijih da se zdaj dogajajo prevare. Pišem booking središču za pomoč uporabnikom in mi napišejo, da sem vpisal napačen mail pri rezervaciji. Kar mi niti malo ni logično, glede na to da sem bil vpisan in je vse avtomatsko že izpolnjeno, ko kliknem na katerokoli nastanitev da bi rad rezerviral.


Kako zdaj, a si rezerviral preko telefona ali bookinga?
5o svoje se izkljucuje.
Bukirajte izkljucno preko booking.com strani ali njihovega mobile appa. Vse ostalo ni booking.com. jao jao.. upam da resis


Preko telefona preko uradne booking aplikacije, prej itak preveril da je še kak komentar in da ni na novo gor dana nastanitev.
Pa niti ne bi, če ne bi bila tako dobra ponudba (bi doma na računalniku) pa tudi čudno mi je ker je samo polovično plačilo, ne celo (kot imam npr. na Rabu rezervirano)..

Ales ::

Twixz je izjavil:

Preko telefona preko uradne booking aplikacije, prej itak preveril da je še kak komentar in da ni na novo gor dana nastanitev.
Pa niti ne bi, če ne bi bila tako dobra ponudba (bi doma na računalniku) pa tudi čudno mi je ker je samo polovično plačilo, ne celo (kot imam npr. na Rabu rezervirano)..

Izraz "preko telefona" pomeni, da si vzel telefon in *poklical* neko številko. Si tako rezerviral, s *telefonskim klicem*?

Twixz ::

Ales je izjavil:

Twixz je izjavil:

Preko telefona preko uradne booking aplikacije, prej itak preveril da je še kak komentar in da ni na novo gor dana nastanitev.
Pa niti ne bi, če ne bi bila tako dobra ponudba (bi doma na računalniku) pa tudi čudno mi je ker je samo polovično plačilo, ne celo (kot imam npr. na Rabu rezervirano)..

Izraz "preko telefona" pomeni, da si vzel telefon in *poklical* neko številko. Si tako rezerviral, s *telefonskim klicem*?


Nope, link sem poslal družini dan prej da si pogledajo in da podebatiramo.
Vsem je bilo všeč in sem potem naslednji dan na pikniku se spomnil in šel v aplikacjo, rezerviral, plačal polovico (mam na mobilni banki dokaz) in to je to. Čudno mi je bilo, da ni bilo potrdila pa sem mislil da itak booking nuca včasih malo preveč časa (sem že velikokrat rezerviral terme ipd. in je včasih trajalo).
Potem pa ni bilo 2 dni nič in sem pisal podpori (prek središča za pomoč) in so rekli da rezervacijo so našli ampak ni pravi mail. Zdaj sem jim pa napisal da prosim za razlago kako do tega lahko sploh pride (če si prijavljen v nek račun ko rezerviraš oz. ko se registriraš na portal moraš dat mail, zakaj bi drugega potem vpisal oz. uporabljal :))) in če mi lahko potrdilo potem pošljejo na mail, ki je bil uporabljen pri registraciji računa.
Zdaj pa čakam na odgovor... :)

Ales ::

OK, OK, to je pa čisto razumljivo zdaj. Upam, da čimprej rešiš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Booking popust (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
36342407 (3054) bastadu
»

Booking - odpoved

Oddelek: Loža
386195 (5191) ogorazd1
»

Rezervacija apartmaja preko Booking strani

Oddelek: Loža
385034 (4156) stara mama
»

Booking.com - Odpoved - Visa: Kako Dobim Denar Nazaj?

Oddelek: Loža
215454 (4570) c3p0
»

Rezervacija na Booking.com

Oddelek: Omrežja in internet
176128 (5037) Miha 333

Več podobnih tem