» »

Booking.com - Odpoved - Visa: Kako Dobim Denar Nazaj?

Booking.com - Odpoved - Visa: Kako Dobim Denar Nazaj?

nooby ::

Zdravo.

Vem, da sem malo pozen pa vseeno upam, da mi bo znal kdo razložiti kako do denarja ob preklicu rezervacije.

Torej. 3.10.2018 sem preko Booking aplikacije rezerviral apartma v dalmaciji za 2 noči in plačal z VISO kartico skupaj 90€.

Ko smo prispeli tja sem klical lastnika kateri je imel apartma zaseden(češ naj pridemo čez 7dni).

Po nekaj jeze sem rezervacijo v aplikaciji preklical dobil potrdilo(brez stroškov odpovedi) in smo šli v hotel, in zame je bila zgodba zaključena.

Do sedaj nisem opazil nobenega priliva teh 90€ in sem se(vem mal sem "zgodn") oglasil na svoji banki kjer so mi potrdili, da od Bookinga nisem dobil nobenega denarja nazaj.


To je bila moja prva izkušnja z Bookingom, zato vas sedaj tu vprašam kako/kje oz. na kakšen način dobiš denar nazaj ib preklicu rezervacije?

Pričakoval sem, da je po opravljenjem klikanju in zaključku odpovedi v njihovi aplikaciji denar avtomatsko nakazan nazaj na račun vendar se to ni zgodilo..

Hvala v naprej.

Lp
i7 3770, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1070Ti, 2x 4Gb DDR3

Furbo ::

Kontaktiraj podporo?
Lp,f

johanblond ::

nooby je izjavil:

Zdravo.
Pričakoval sem, da je po opravljenjem klikanju in zaključku odpovedi v njihovi aplikaciji denar avtomatsko nakazan nazaj na račun vendar se to ni zgodilo..

Hvala v naprej.
Lp

Ja, avtomatsko dobiš denar nazaj v nekaj dnevih, če imaš SMS obveščanje dobiš tudi SMS o vračilu denarja nazaj na kreditno kartico, npr -90,00 €.

Tako da ja, kontaktiraj podporo.

delfinus ::

Hoj,
ali bos dobil povracilo, je sedaj vprasanje. To zavaisi od kriterija koliko pred prihodom si lahko storniral rezervacijo in bil dejansko upravicen do povracila. Ce je pisalo, da lahko odpoves celo na dan prihoda bos dobil povrnjeno. Upam, da si imel take vrste rezervacijo? So pa tavrstni dobri pogoji redki, ker ponavadi je minimalni odpovedni roki najmanj 24 ur pred prihodom. Ponavadi je celo vec dni pred prihodom.
Povracilo traja nekaj dni, da ga sprocesirajo. Torej daj Bookingu.com nekje 7 delovnih dni. Ene 2 do 3 dni traja tudi, da je znesek viden na kreditni kartici.

Ce pa je pisalo, da si imel odpovedni rok minimalno dan ali pa vec pred prihodom, pa bo tezje. V tem primeru bi moral takoj obvestiti Booking.com, da imas tezavo in da se ne mores scekirat pri sobodajalcu. Booking.com bi ti v tem primeru poiskal alternativno ali pa sprozil proces povracila. Sedaj bo to tudi malce tezje dokazovati, saj lastnik lahko trdi, da te ni bilo in je sobo oddal nekomu drugemu.

lp, d.

Tilen ::

Vračilo denarja traja tudi do enega tedna, da se pojavi, če gre za kreditno kartico.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

sandmat ::

Jaz sem denar dobil nazaj direktno na TRR in ne na račun od vise.

delfinus je izjavil:

Hoj,
ali bos dobil povracilo, je sedaj vprasanje. To zavaisi od kriterija koliko pred prihodom si lahko storniral rezervacijo in bil dejansko upravicen do povracila. Ce je pisalo, da lahko odpoves celo na dan prihoda bos dobil povrnjeno. Upam, da si imel take vrste rezervacijo? So pa tavrstni dobri pogoji redki, ker ponavadi je minimalni odpovedni roki najmanj 24 ur pred prihodom. Ponavadi je celo vec dni pred prihodom.

Ce pa je pisalo, da si imel odpovedni rok minimalno dan ali pa vec pred prihodom, pa bo tezje. V tem primeru bi moral takoj obvestiti Booking.com, da imas tezavo in da se ne mores scekirat pri sobodajalcu. Booking.com bi ti v tem primeru poiskal alternativno ali pa sprozil proces povracila. Sedaj bo to tudi malce tezje dokazovati, saj lastnik lahko trdi, da te ni bilo in je sobo oddal nekomu drugemu.

lp, d.


Stanodajalec ga je nategnil. V vsakem primeru bo dobil povračilo. Nima veze z "refund/no-refund" politiko, ki velja v primeru, da ti skenslaš nastanitev. V tem primeru je ni skenslal on.

Tilen ::

Mogoče bi bilo bolje, da je sploh ne bi preklical, temveč sprožil dispute. Najbolje res, da kontaktiraš podporo in boš videl, kako naprej. Takih primerov verjetno ni malo in boste zlahka našli rešitev.

Meni so ob preklicu rezervacije enkrat tudi zaračunali 50 EUR. Je pa to seveda pisalo v pogojih pred rezervacijo in je bila krivda za preklic v celoti na moji strani.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

nooby ::

Bil je aprtma z brezplačno odpovedjo tudi na dan prihoda.

Samo dec je imel ljudi notri -_-

Čudno mi je da nisem dobil niti centa nazaj.


Najbolje, da jim res mail pošljem pa naj rešijo.
i7 3770, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1070Ti, 2x 4Gb DDR3

Šimpanz ::

Pa si napisal zakaj si storniral rezervacijo al si jo samo storniral.

AndrejS ::

Ti si imel termin in plačal si. Lastnik bi ti moral tam vrnit denar - ali pa bi se takrat na booking obrnil. Napako si naredil ker si odpovedal TI! rezervacijo.

nooby ::

Sem zraven napisal, da je prišlo do napake v datumu z strani stanodajalca.

Še nekaj me zanima. Ko jim bom pisal po elektronski pošti, kaj moram pisati v angleškem jeziku? S
i7 3770, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1070Ti, 2x 4Gb DDR3

bajsibajsi ::

Nooby, kot so ti ze ostali dejali, se cimprej obrni na support. Ce je anglescina tezava, ti lahko pomagamo. V kolikor je bilo res tako, kot si napisal, moras dobiti nazaj full refund - NE GLEDE NA POGOJE - saj je bila ocitno napaka na strani ponudnika.

Gregor5816 ::

Lastniku bi moral takrat povedat, naj ti plača 150 za vračilo in dober review.

c3p0 ::

Sam se bi na licu mesta obrnil na Booking support. Da si preklical, si naredil le uslugo lastniku.

nooby ::

Angleščima ni težava vseeno pa pravopisa ne bodo dobil :)

Ma ja sam to smo na hitro šli mal na off za dve nočitvi v jeseni se mi ni dalo.
i7 3770, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1070Ti, 2x 4Gb DDR3

luli ::

Tudi sam imam podobno zgodbo. Preko bookinga sem rezerviral amartman v Londonu za novo leto. Pred rezervacijo sem preko emaila pisal lastniku, ce je apartman prost in dobil odgovor da je. Nekaj ur po placilu se je ponovno javil lastnik preko emaila in javil, da naj bi mu prejsnji gostje unicili apartman, ter da mi za isto ceno ponuja se bolj luksuznega na nekem drugem naslovu. Ker omenjene trike poznam sem ponudbo pisno zavrnil in zahteval refundacijo.
No tukaj pa so se zaceli problemi. Booking mi sprva ni hotel vrniti denarja, ces da oni niso dobili vrnjeno od lastnika, ter da je krivda na moji strani, saj mi je bila ponujena alternativna namestitev. Tudi dokazila so hoteli, da imam res placano letalsko karto. Po dolgotrajnem pingpongu sem v roku 2 mesecev dobil vrnjeno.

HappyPills ::

@luli v kolikor je lastnik ponudil alternativo in to skomuniciral prek bookinga potem nebi smelo bit težav. Vedno je treba gledat da komunikacija poteka prek booking, airbnb itd ter da se plačuje direktno prek servisov.

PunkDude ::

Nikoli ne plačujem direktno preko servisov, samo kontaktiram osebo, da dobim kontakt (AIRBNB) in gre vse potem preko telefona/smsa. Plačilo pa na licu mesta v gotovini. Če je dober rating seveda. Bookinga se pa sploh na daleč izogibam, pokličem direktno (ali mail) v hotel/motel/hostel in se vse zmenim na tak način. Brez kakršnihkoli provizij bookingu. In zopet plačilo v gotovini na licu mesta. Zaenkrat še brez slabe izkušnje.

HappyPills ::

No ja kakorkoli. Servis bookinga in airbnbja zagotavlja varnost tako tebi kot temu, ki oddaja.

buttcrack ::

se spominm zgodbe iz avstralije pred leti, ko grem v hostel in hočem vzeti sobo/ležišče in me useka s ceno po glavi... Rečem, da sem 14 dni nazaj dal pol manj za veliko več v istem hostlu preko posrednika in zakaj mi ne da take cene... Mi gladko odvrne pa pojdi rezervirat preko posrednika. Ji rečem za kartico za 15 minut neta in pridem nazaj in ji povem, da imam rezervacijo na moje ime... češplja gleda kot da nič ni bilo pred tem in "have a pleasant stay, mate"... ???

gdjv ::

Preberite si splošne pogoje bookinga. V primeru da vam je nastanitev odpovedana, imate določene pravice!

Ne vem zakaj si preklical rezervacijo? Kot sem napisal, pogled splošne pogoje ;) Ne more ti kar tako nekdo preklicat nastanitve brez da ti najde drugo enako ali boljšo. Če pa ti jo, pa ti booking daje kar nekaj pravic iz tega naslova.

c3p0 ::

buttcrack je izjavil:

češplja gleda kot da nič ni bilo pred tem in "have a pleasant stay, mate"... ???


Robot, ne zanima ga nič druga kot tistih par procesov, ki jih mora vedet. Pri nas še tega ni toliko, vsaj upam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Booking popust (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
35631034 (4345) voltaire
»

Rezervacija na Booking.com

Oddelek: Omrežja in internet
171688 (709) c3p0
»

Rezervacija apartmaja preko Booking strani

Oddelek: Loža
383173 (2295) stara mama
»

Rezervacija na Booking.com

Oddelek: Omrežja in internet
174382 (3291) Miha 333
»

plačilo s kreditno kartico

Oddelek: Informacijska varnost
51829 (1725) mikic007

Več podobnih tem