» »

Vrinjene kolesarske steze

Vrinjene kolesarske steze

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3
...
5

Avenger ::

Bom najprej sliko dal:

 cesta

cesta




Na lokalni cesti (ni na sliki, ampak ista stvar), ki je široka toliko, da se dva kamiona ne moreta normalno srečati, ne da bi en zapeljal na bankino, na nekaterih mestih pa na pločnik, so veleumi na levi in na desni strani zarisali kolesarsko stezo. Cesta je ovinkasta z nepreglednimi ovinki. Dva avtomobila se med črtami seveda ne moreta srečati, razdalja je manj kot 4 metre. Pravilnik pravi, da mora motorni promet vozit levo od kolesarskega pasu na vozišču, ko pa mora mimo drugega vozila, se lahko umakne na desno, tako da vozi po kolesarskem pasu in se nato spet vrne levo od njega. Še en pomislek, reakcijski čas mora bit v primeru srečanja dveh vozil, ki eno proti drugem vozita s 50 km/h (50+50=100) precej manjši, kot reakcijski čas enega vozila, ki vozi s 50 km/h za bolj počasnim kolesarjem, ki vozi 15km/h (50-15=35).

Prehitevanje je tudi v delih kjer je ravnica nemogoče in izjemno nevarno. Drugje so nepregledni ovinki. Zdaj sem že nekajkrat videl, kako sta dva voznika malo v paniki odvila vsak na svoj pas in se izognila trčenju. Za moje pojme, totalen nesmisel. Mogoče bodo kolesarji 3% bolj varni - ampak na tem delu še nisem slišal za niti eno samo nesrečo s kolesarji, nikoli, pa jih je kar precej - bodo pa avtomobilisti 30% bolj v nevarnosti.

Tole se mi zdi, da je rezultat ene take komunistične miselnosti, ko pride komanda in se mora zgodit, ne glede na vse. Manjka kolesarskih površin? Čopič v roke. Pustmo detajl, da je cesta še za avte komaj dovolj široka, za tovornjake itak ni, ampak damo še kolesa zraven. Kaj je naslednja, na tej isti cesti še hitro stezo za kolesa na obeh straneh?

Naj mi tole nekdo pojasni zakaj sem v zmoti in zakaj je tole najboljši izum takoj za optičnimi vlakni in da to nima nobene veze z "vsako življenje šteje" in "močnejša večina se mora prilagajat šibkejši manjšini" in "trajnostna mobilnost proti podnebnim spremembam".
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

valdo ::

Če si se do sedaj "vedel" voziti, mislil da bo šlo tudi v bodoče ...
spremembe zahtevajo od vseh udeleženih v prometu določene prilagoditve
Lp

MadMicka ::

Zadeva je zelo preprosta. Že sedaj so lahko po teh cestah vozili kolesarji. Sedaj je pa plus to, da je zadeva bolj opazna in bodo avtomobili, kamioni, itd. bolj pazili.

delavec44 ::

Bedarija. V Izoli so isto naredili. Ko ni denarja za kolesarsko stezo, grejo v take variante, nameso da bi razširili cesto.

Zakaj je potrebnih polno novih oznak. Kaj prej kolo ni peljalo po cesti in si ga moral prehiteti? Prej si prehitel kolesarja in vozil naprej po svojem pasu, sedaj grejo pa ves motoriziran promet po sredini in se umika drug drugemu na kolesarsko cesto. Me prav zanima kaj je bolj varno.

gaoZjQP ::

MadMicka je izjavil:

Zadeva je zelo preprosta. Že sedaj so lahko po teh cestah vozili kolesarji. Sedaj je pa plus to, da je zadeva bolj opazna in bodo avtomobili, kamioni, itd. bolj pazili.

Ja, vozni pas ni ožji zaradi tega, v vsakem primeru lahko prehitiš kolesarja, če je varno ali pa pač normalno pelješ za njim. Tudi kolesar se verjetno ne bo zabil v avto od zadaj zaradi te oznake.

delavec44 je izjavil:

Prej si prehitel kolesarja in vozil naprej po svojem pasu, sedaj grejo pa ves motoriziran promet po sredini in se umika drug drugemu na kolesarsko cesto. Me prav zanima kaj je bolj varno.

Zakaj bi se umikal? Pač pelješ, da ne ogrožaš nikogar, to je kolesarski pas, ni ločena steza, je črtkano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gaoZjQP ()

Lonsarg ::

Veliko takih cest je zraslo. Problem je da v praksi itak zelo veliko časa pelješ po tej kolesarski, sploh kadar je vsaj malo prometa, če pa že ne pelješ pa na hitro v sekundi suneš desno ko pride avto (ful varno kao!). Skratka dodana varnost za kolesarja 0%.

Jaz rabim pravo kolesarsko do šihta, ne upam po takih vozit...

Najbolj žalostno je da pri nas ko so to naredili dejansko JE prostor da bi premaknili cesto dokaj enostavno, vsaj za tistih 25cm na vsaki strani, šparovni cigani postavljalci takih kolesarskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

l0g1t3ch ::

Avenger je izjavil:

Bom najprej sliko dal:

 cesta

cesta




Na lokalni cesti (ni na sliki, ampak ista stvar), ki je široka toliko, da se dva kamiona ne moreta normalno srečati, ne da bi en zapeljal na bankino, na nekaterih mestih pa na pločnik, so veleumi na levi in na desni strani zarisali kolesarsko stezo. Cesta je ovinkasta z nepreglednimi ovinki. Dva avtomobila se med črtami seveda ne moreta srečati, razdalja je manj kot 4 metre. Pravilnik pravi, da mora motorni promet vozit levo od kolesarskega pasu na vozišču, ko pa mora mimo drugega vozila, se lahko umakne na desno, tako da vozi po kolesarskem pasu in se nato spet vrne levo od njega. Še en pomislek, reakcijski čas mora bit v primeru srečanja dveh vozil, ki eno proti drugem vozita s 50 km/h (50+50=100) precej manjši, kot reakcijski čas enega vozila, ki vozi s 50 km/h za bolj počasnim kolesarjem, ki vozi 15km/h (50-15=35).

Prehitevanje je tudi v delih kjer je ravnica nemogoče in izjemno nevarno. Drugje so nepregledni ovinki. Zdaj sem že nekajkrat videl, kako sta dva voznika malo v paniki odvila vsak na svoj pas in se izognila trčenju. Za moje pojme, totalen nesmisel. Mogoče bodo kolesarji 3% bolj varni - ampak na tem delu še nisem slišal za niti eno samo nesrečo s kolesarji, nikoli, pa jih je kar precej - bodo pa avtomobilisti 30% bolj v nevarnosti.

Tole se mi zdi, da je rezultat ene take komunistične miselnosti, ko pride komanda in se mora zgodit, ne glede na vse. Manjka kolesarskih površin? Čopič v roke. Pustmo detajl, da je cesta še za avte komaj dovolj široka, za tovornjake itak ni, ampak damo še kolesa zraven. Kaj je naslednja, na tej isti cesti še hitro stezo za kolesa na obeh straneh?

Naj mi tole nekdo pojasni zakaj sem v zmoti in zakaj je tole najboljši izum takoj za optičnimi vlakni in da to nima nobene veze z "vsako življenje šteje" in "močnejša večina se mora prilagajat šibkejši manjšini" in "trajnostna mobilnost proti podnebnim spremembam".


Omejitev tule je itak 30.
Mislim da je tabla za 30 malo naprej.

Poanta je da se skozi loko peljejo avti bolj izjemoma, pač stanovalci in kak obiskovalec.

Tranzitni promet in kamioni pa imajo obvoznico.

Torej kje je problem?

s1m0n ::

Kaj se sekirate... na razpolago vam je najbolj dober kos ceste... brez lukenj, razpok v primerjavi s tem kje mora biti kolesar.

Horas ::

isto v velenju, sam serjejo s temi narisanimi stezami! kolk dnarja so zmetali v to barvanje da ne omenjam, gradnjo kolesarske steze od velenja prot mislinji, kjer se je sesu del steze, zarad nalivov in poplav.

drugače ni panike, še vedno se pelješ po svoji desni, če je pa koelsar tam pa pač greš po sredini ceste, če je nasproti avto pa pač počakaš.

maš pa idiote,ki pojma nimajo in mislijo da se MORAJO peljat po sredini ceste, zarad rdeče črte :))
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Kalibri ::

V glavnem se pritožujejo taki, za katere bi bilo bolje, da ne bi imeli izpita. Do sedaj so mislili, da lahko kolesarja povozijo, sedaj pa so prenečeni, ker ga menda ne smejo. In to zaradi črt, ne zaradi kolesarja.

Lonsarg ::

s1m0n je izjavil:

Kaj se sekirate... na razpolago vam je najbolj dober kos ceste... brez lukenj, razpok v primerjavi s tem kje mora biti kolesar.
Jaz se sekiram kot kolesar, tole pač ni varno in na fejk način dviga statistiko kolesarskih stez, rabimo kolesarske povsod, ne pa da še po ljubljani ne moreš nikamor prit po kolesarskih (po pravih, na tole fejk dviganja statistike pač ne smemo pasti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

starfotr ::

Kolesarska pot mora biti fizično ločena od ceste. Robnik ali pa narisan pas, kot je tule ni dovolj. Te rešitve so slabe.

Edino kar bi lahko naredili za večjo varnost je, da znižajo najvišjo dovoljeno hitrost vozil. Te črte nič ne pomagajo, manj divjanja pa zelo pripomore.

delavec44 ::

Horas je izjavil:

drugače ni panike, še vedno se pelješ po svoji desni, če je pa koelsar tam pa pač greš po sredini ceste, če je nasproti avto pa pač počakaš.

maš pa idiote,ki pojma nimajo in mislijo da se MORAJO peljat po sredini ceste, zarad rdeče črte :))


Ne vem kdo je tu idiot.

"Pravilnik pravi, da mora motorni promet vozit levo od kolesarskega pasu na vozišču, ko pa mora mimo drugega vozila, se lahko umakne na desno, tako da vozi po kolesarskem pasu in se nato spet vrne levo od njega."

s1m0n ::

Tole je pač ena izmed cenejših rešitev kjer dvosmerno cesto z ločilno črto spremeniš pač v prednostno za kolesarja brez ločilne črte... Vseeno bolj varno kot prvotno stanje s strani kolesarja.

Comandante ::

Po tem "kolesarskem pasu" naj se ne bi vozilo z avtom? Crta je crtkana, jaz vozim po tej povrsini isto kot ce je ne bi bilo. Sicer bi lahko vijugal po cesti kot pijanec - vsakic ko mi pripelje kaj nasproti.

Sam razumem to bolj kot dekoracijo, v stilu "pazite na kolesarje". Generalno pa ja, potrata barve. Dosti bolj ucinkovito je, ce je kolesar oblecen v kaksno signalno barvo (oranzno ali rumeno), tisto vidis na 500m tudi ce si napol slep.

s1m0n ::

Comandante je izjavil:

Po tem "kolesarskem pasu" naj se ne bi vozilo z avtom? Crta je crtkana, jaz vozim po tej povrsini isto kot ce je ne bi bilo. Sicer bi lahko vijugal po cesti kot pijanec - vsakic ko mi pripelje kaj nasproti.

Sam razumem to bolj kot dekoracijo, v stilu "pazite na kolesarje". Generalno pa ja, potrata barve. Dosti bolj ucinkovito je, ce je kolesar oblecen v kaksno signalno barvo (oranzno ali rumeno), tisto vidis na 500m tudi ce si napol slep.


Pravilno se voziš po sredini vozišča in se umikaš na kolesarsko, ko in če ti situacija to omogoča (ni na njej kolesarja)

delavec44 ::

Saj na sredini ceste je tudi črtkana črta (včasih), pa to ne pomeni da lahko voziš čez, če ne prehitevaš.

s1m0n ::

delavec44 je izjavil:

Saj na sredini ceste je tudi črtkana črta (včasih), pa to ne pomeni da lahko voziš čez, če ne prehitevaš.

Če cestišče ni dovolj široko, da gre za dvosmerno z ločilno črto bo brez nje tako kot je v tem primeru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

delavec44 ::

s1m0n je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Saj na sredini ceste je tudi črtkana črta (včasih), pa to ne pomeni da lahko voziš čez, če ne prehitevaš.

Če cestišče ni dovolj široko, da gre za dvosmerno z ločilno črto bo brez nje tako kot je v tem primeru.


Seveda. Govorim le, da črtkana črta na sredi ceste ni nič drugačna kot črtkana na robu ceste. Obe prevoziš takrat, ko prehitevaš ali se umikaš. Ne voziš čez njih, če je prazna cesta (sekaš ovinke).

njyngs ::

Te kolesarske steze so posledice tega, da naša država noče z ustrezno kolesarsko infrastrukturo poskrbeti za kolesarje. Enako velja tudi za pešce.

Smo car-oriented družba, ki nima več občutka za ljudi in njihove potrebe, ampak le za to kakšno škatlo kdo vozi. Naša mesta oz centri bi se morali absolutno zapreti za promet, ampak še žal capljamo za razvitimi deželami kot je Nizozemska.

Primer, da se državi in lokalnim oblastem jebe za pešče je Maribor in druga slovenska mesta: pešec/kolesar mora na križišču kliknit gumb za zeleno luč pri naslednjem intervalu. S tem je tak posameznik diskriminiran napram avtomobilom in posledično lahko tudi za sekundo zamujenega klika čaka na naslednji interval.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

feryz ::

Če prav razumem, moram kolesarja na cesti brez črt obiti z meter in pol varnostne razdalje, če so črte narisane, pa grem lahko na centimeter do njega? Itak so ločena cestišča.

tlaloc ::

Avenger je izjavil:

Tole se mi zdi, da je rezultat ene take komunistične miselnosti, ko pride komanda in se mora zgodit, ne glede na vse. Manjka kolesarskih površin? Čopič v roke. Pustmo detajl, da je cesta še za avte komaj dovolj široka, za tovornjake itak ni, ampak damo še kolesa zraven. Kaj je naslednja, na tej isti cesti še hitro stezo za kolesa na obeh straneh?


Da. Avtomobili postajajo breme za celotno družbo, tako, da se kar navadi. Pojdi na kolo ali pa pač trpi.

Še kakšnih 10 let počakaj, pa se boš vozil v koloni za kolesarji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

feryz ::

Čeprav še vedno velja, kar sem napisal zgoraj. Cesta je lepo označena, kolesarska pa tudi. Vsak naj se po svojem pelje, koliko je vmes placa, so pa strokovnjaki izračunali.

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Čeprav še vedno velja, kar sem napisal zgoraj. Cesta je lepo označena, kolesarska pa tudi. Vsak naj se po svojem pelje, koliko je vmes placa, so pa strokovnjaki izračunali.

Drži, težava pa je, da večina avtomobilistov ne zna voziti, sploh, če je na obeh straneh ovira in potem jih panika zagrabi. Kot OPa.

Pa pač norci, ki so si SUVja omislili, bojo imeli še malo več težav. Kar je pa tudi vredu, če si kupujejo prevozna sredstva po modi in ne po potrebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

feryz ::

Pravzaprav je en drug problem. Kar poglej si zgornjo sliko in si predstavljaj vožnjo kolesarja. Pa ti bo takoj jasno, do česa bo prišlo, če avto po črti pelje, po svojem.

nejc_nejc ::

Vau kak kretenski izgovor lol. A ceste smo pa našli v naravi in jih postavili povsod kjer so? :)) Pa zemljišča so bila že od velikega poka rezervirana al kako :))


še nisi imel opravka z lastniki ob cestah:))

IL_DIAVOLO ::

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: valdo ()

bemfa ::

Poznam isto ureditev pri omejitvi 90kmh. Res da manj prometna cesta, ampak da si čelno peljeta nasproti 2 avtomobila 90kmh in se zadnjo sekundo izmikata, ko ugotovita da je treba vozit preko črte po kolesarski, je smrtno nevarno. Občine so pač pokasirale evropska sredstva za izgranjo kolesarskih poti in najceneje je na obstoječi cesti samo črte prerisat, miljone pa v žep.

s1m0n ::

bemfa je izjavil:

Poznam isto ureditev pri omejitvi 90kmh. Res da manj prometna cesta, ampak da si čelno peljeta nasproti 2 avtomobila 90kmh in se zadnjo sekundo izmikata, ko ugotovita da je treba vozit preko črte po kolesarski, je smrtno nevarno. Občine so pač pokasirale evropska sredstva za izgranjo kolesarskih poti in najceneje je na obstoječi cesti samo črte prerisat, miljone pa v žep.

Ta ureditev se uporablja le pri odsekih z zmanjšano hitrostjo tak, da v tvojem primeru gre verjetno za bolj široko cesto ali pa je nekdo zamutil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

PacificBlue ::

Tako bi moralo bit povsod. Tud kolesarji so udeleženci v prometu. Pričakujem, da se te črte narisejo tudi na avtocestah-tam kjer je odstavni pas.
I’m out.
:3

nejc_nejc ::

Počakajte, da bodo dojeli, da se promet umirja tudi s parkirišči na vozišču. Vsakih 100m na drugem voznem pasu.
Še niso dojeli, in lezeče policaje poturavajo povsod.

Kaj, v omenjenih primerih so točno določili komu kaj gre.
"Šupce" na biciklh so v vrsto postavili, "norcem" za volanom, pa hitrost ubili.

Furbo ::

Te oslarije po mojem osebnem mnenju obstajajo samo zato, da kak izvajalec pokasira lepe denarce za risanje teh nekoristnih črt.
Brez skrbi, hitro zbledijo in potem se noben ne briga več zanje, namen (podkupnina) je dosežen.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Avenger ::

tlaloc je izjavil:

feryz je izjavil:

Čeprav še vedno velja, kar sem napisal zgoraj. Cesta je lepo označena, kolesarska pa tudi. Vsak naj se po svojem pelje, koliko je vmes placa, so pa strokovnjaki izračunali.

Drži, težava pa je, da večina avtomobilistov ne zna voziti, sploh, če je na obeh straneh ovira in potem jih panika zagrabi. Kot OPa.

Pa pač norci, ki so si SUVja omislili, bojo imeli še malo več težav. Kar je pa tudi vredu, če si kupujejo prevozna sredstva po modi in ne po potrebi.


Opiši prosim mojo paniko.

Napisal sem, da vidim precejšnjo težavo pri situaciji, ko je cesta nepregledna in morata nasproti vozeča voznika, ki vozita vsak 50 km/h, ko se zagledata, takoj reaigati in se oba pravočasno umakniti k desnemu robu vozišča. Niso vsi vozniki enako sposobni, pazljivi in z izjemnim reakcijskim časom. Poleg vsega to dodaja napor vozniku, ker mora bit stalno na preži, ker si ne more privoščit zakasnele reakcije. Lažje je zabremzat ali se ognit kolesarju ko ga dohitevaš. V tem nikoli ni bil problem.

Ta rešitev je nastala zato, da lahko država v statistiko vpiše dolžino kolesarskih stez. Če bi lahko, bi jih risali še vertikalno po blokih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

HotBurek ::

Ali lahko nekdo, ki za 100% ve pravila, napiše, kako se z avtom pravilno peljat po takšni cesti, ko si na cesti čisto sam?

Po tastarem, na sredini desne polovice asfalta, ali po sredini?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

tlaloc ::

Avenger je izjavil:

Niso vsi vozniki enako sposobni, pazljivi in z izjemnim reakcijskim časom. Poleg vsega to dodaja napor vozniku, ker mora bit stalno na preži, ker si ne more privoščit zakasnele reakcije.


Takšnim, se vzame izpit. Nimajo kaj delati na cesti, če niso sposobni vozit. Pa je problem rešen za vse. Ali se pa vozil svojim sposobnostim primerno in namesto 30 šel 15km/h.

Avenger je izjavil:

Ta rešitev je nastala zato, da lahko država v statistiko vpiše dolžino kolesarskih stez. Če bi lahko, bi jih risali še vertikalno po blokih.


Ne država. Občina. Drugič bolj pazi koga voliš.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.

Namesto, da bi avtomobile odstranili iz cest in ne bi bile več prometne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

alternative ::

To so priprave na 15 minutna mesta.
https://www.weforum.org/agenda/2021/11/...

valdo ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.

Katera cesta pa ni prometna? dovoz na tvoj hof?
Obstojajo avtoceste in ceste rezervirane za motorna vozila,
tam ni kolesarjev(in ostalih nadležnikov), tam uživajte v svojih zastrupljajočih, hrupnih, "kemičnih" škatlah ...
Lp

cvalsr ::

Takele 'kolesarske' se večinoma vidi v naseljih.
Poznam strnjeno naselje, kjer so to naredili in JA, dejansko to izboljša prometno varnost vseh, pametnjakoviči. Prej so pacienti kljub oznaki kraja in dejanskemu naselju z gostimi uvozi na obeh straneh bezljali krepko čez omejitev 50 (še zlasti motoristi). Zdaj pa jim nekako podzavestno kapne, kje so in velika večina pelje lepo počasi. Deluje, psihološko. Potrjeno v praksi, vidim na lastne oči.
Kolesarjev spet ni toliko, da bi bilo potrebno neko neprestano slalomiranje, pa čisto enako kot prej se jim izogneš. Le da jih zdaj bolj pričakuješ, da so tam. In zato so bolj varni, vozniki pa nič na slabšem.

Ostane še problem, kje voziti, po sredini ali ob robu po kolesarski? Večina ne ve in tudi jaz ne. Trditvam tule verjamem toliko kot Babi Vangi. Kateri pravilnik to določa? (Ker v zakonu to najbrž sploh še ne obstaja?)
Pa ne bi bil noben problem ob zarisanju teh črt še na začetek postaviti (vsaj začasno) informativno tablo, kako je prav.
Po ZKP je bolj varno po robu in se kolesarju približati počasi od zadaj, kot nasprotivozečemu čelno na sredini; kot je nekdo že napisal: relativna hitrost 50 - 15 ali pa 50 + 50 !?

IL_DIAVOLO ::

valdo je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.

Katera cesta pa ni prometna? dovoz na tvoj hof?
Obstojajo avtoceste in ceste rezervirane za motorna vozila,
tam ni kolesarjev(in ostalih nadležnikov), tam uživajte v svojih zastrupljajočih, hrupnih, "kemičnih" škatlah ...


Stranske ceste niso, tam se naj vozijo kolesarji. Z avtom pa se naj pripeljejo do checkpointa, kjer bodo začeli svojo kolesarsko turo. Zato so izumili kolesarske nosilce.

V mestih pa itak imajo urejene plocnike za kolesarje in pešce. Vsepovsod drugje kjer tega ni, se naj prepove. Simpl ko pasulj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Comandante ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Namesto da bi odstranili kolesarje iz prometnih cest, jih se dodajajo tam, kjer ze itak ni prostora.

Tako je. Ce ne mores slediti toku prometa, nimas kaj delat guzve. Ze 50 kubicna enosledna vozila delajo guzvo, pa vozijo z dvojno hitrostjo kolesarjev. Kolesarje je potrebno speljati po ekstra poteh. Bomo vsi bolj srecni.

Sam se rad vozim z biciklom, ampak ne po istih cestah kot dvotonska vozila 90km/h. Zato se pac peljem tam, kjer jih ni. Tako ne oviram njih, ona pa ne ogrozajo mene.

feryz ::

nejc_nejc je izjavil:

Počakajte, da bodo dojeli, da se promet umirja tudi s parkirišči na vozišču. Vsakih 100m na drugem voznem pasu.
To se že dolga leta dela.
Takole ukrotiš super nevarno cesto skozi mesto.
Problem je bil zelo slaba preglednost, ogromno premalo prostora in podobno. Zdaj je ok.

tlaloc ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Stranske ceste niso, tam se naj vozijo kolesarji. Z avtom pa se naj pripeljejo do checkpointa, kjer bodo začeli svojo kolesarsko turo. Zato so izumili kolesarske nosilce.


Zakaj že? Delaš gužvo na cesti, zasmrajaš zrak, spravljaš v nevarnost vse ostale udeležence v prometu? Kolesar ima absolutno prednost pred tabo, ti se vozi po stranskih cestah, bo manj škode.

nejc_nejc ::

Sem napisal, počakajte, da bodo dojeli. Takih rešitev je pri nas malo.

feryz ::

Btw, levo in desno od ceste sta ločeni, zelooo široki, kolesarska steza in pločnik za pešce.
Birokratov pač ne ustaviš.

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Btw, levo in desno od ceste sta ločeni, zelooo široki, kolesarska steza in pločnik za pešce.
Birokratov pač ne ustaviš.

Ne, avtomobilistov ne ustaviš. Takole pa so jih. Tako, da vsaka čast birokratom, tokrat so za spremembo nekaj naredili pravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

kow ::

Ne razumem. Kaj tocno je problem? Predraga barva?

feryz ::

Ker?
Zato ker jih lahko?
Bravo, bomo še kolesarje, po enakem receptu.

tlaloc ::

kow je izjavil:

Ne razumem. Kaj tocno je problem? Predraga barva?

Da lahko v svoji nesposobnosti zbijejo kolesarja, potem pa ostanejo brez izpita in morajo prodati avto, da poplačajo odškodnino (kar redkokdo od psihopatov, ki nalašč vozijo preblizu pomisli).

feryz je izjavil:

Ker?
Zato ker jih lahko?
Bravo, bomo še kolesarje, po enakem receptu.

S kolesarji ni problema, avtomobili pa so postali resen problem. Se pravi je treba ustaviti avtomobiliste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()

feryz ::

Avto ima zavarovanje, kolesar ne.
Če misliš, da si vreden več kot par milijonov, se pa malo precenjuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

tlaloc ::

feryz je izjavil:

Avto ima zavarovanje, kolesar ne.

Ga ne rabi, ker si mora pripeti bombo, da naredi toliko škode, kot en nepreviden avtomobilist. Da sploh ne omenjam vplivov na okolje, tam pa delate škodo že s samim obstojem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tlaloc ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222308 (15135) zmaugy
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740422 (35293) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50960982 (54172) jype

Več podobnih tem