Forum » Na cesti » Okvara - zobati jermen
Okvara - zobati jermen
bbbbbb2015 ::
Težava z verigami je v tem, da se več ne uporabljajo klasične, pač pa zobate verige. Med posameznimi segmenti te verige je nato zelo mala reža, v katero se ujamejo saje (oglenele na 700°C izjemno trde) ki so izjemno abrazivne. In tega ne spravi ven nič - niti če olje menjaš. In tako se začne veriga obrabljati, kar se kaže tako da se "tegne". In dokler je to v mejah ki jo kompenzira španar, je še tiho, potem pa začne ružit. Prve generacije TSI motorjev smo verige menjavali med 15 in 25 tisoč km. Zato vam pravim da ni zdaj PSA problem, problem so euro norme in šparanje. Kajti v preteklosti pri bencincih niso merili saj in s prehodom na direktni vbrizg ima bencinc veliko več saj kot dizel.
Pri BMW motorjih N47 in N57 (eno generacijo starejši, kot so sedanji) je bil problem nepravilno oblikovalnega španerja, ki je bil en sam ( ali pa ne vem, en sam je bil problematičen). Veriga je delala vibracije, ki so verigo potem raztegovali. Čez čas je začela ropotati po notranjih vodilih verige.
Nova generacija zgleda, da je ni potrebno menjati niti po 300.000km. Materiali za španerje so malo drugačni, tolerance drugačne, veriga pa sicer ista.
Ti kekci pri BMWju gredo tako na nož s tolerancami in šparanjem, da kaj pa vem. Da bi pa dali malo širšo verigo, bog ne daj dvojno, to pa ne.
2dark ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ti kekci pri BMWju gredo tako na nož s tolerancami in šparanjem, da kaj pa vem. Da bi pa dali malo širšo verigo, bog ne daj dvojno, to pa ne.
OD česa bodo pa mehaniki živel, če bo BMW delal kvalitetne avte?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Ghost7 ::
sparklyslo je izjavil:
Kolikor je meni znano so pred tremi leti izboljsali zobati jermen namenjen tem motorjem.
June 25, 2020
Continental Launches New Timing Belt for Special Citroen and Peugeot Engines
https://www.continental.com/en/press/pr...
Kot zanimivost, Conti proizvaja za večino OEM jermena v Kranju (ContiTech) nekdaj Sava Jermeni.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
tomaz- ::
Sem včeraj vprašal znanca, ki si tudi lasti avto s tem motorjem, letnik 2016, so mu brezplačno menjali zadevo tudi po preteku jamstva - servis v okolici Kamnika, da ne delam "reklame". Je pa res do takrat redno servisiral avto pri njih - se mu je pa lučka prižgala pri dobrih 60000 kilometrih.
Na to se sedaj obešajo, da sem naredil zadnji mali servis drugje, ki pa itak menja samo filtre in olje.
Se mi je kar zdelo, da so se na to obesili, ker sem drugače kar precej prepričan, da bi ti "morali" to urediti. Kadar je uraden vpoklic za določeno zadevo, v veliki večini problem uredijo tudi še do nekega določenega časa od trajanja vpoklica.. Glede na to, da je bil uraden vpoklic za ta problem, bi jaz malce pritisnil nanje v tej smeri! Sploh če imaš račun od menjave olja, na katerem je jasno zabeleženo, da gre za pravo olje.. Če pa tudi tega nimaš, pa res nimaš kaj ""praskat""
Dipling ::
No, avto so popravili. A ga še ne morem prevzeti.
Ker sem pisal uvozniku o tej zadevi, to sedaj vodijo kot pritožbo. Servis jim mora poslati vso dokumentacijo (zapisniki, servisi, zapisnik pregleda vpoklica, ...). Recimo na vpoklicnem zapisniku ni nekega posebnega zapisa o jermenu, le z roko napisano "ustreza". So pa detajli o programski opremi, ki so jo posodobili.
Ko dobijo odgovor in bo vse jasno (kdo kaj plača), dobim avto.
Vsaj nekaj dela sem jim naložil, četudi na koncu plačam polno ceno popravila.
Ker sem pisal uvozniku o tej zadevi, to sedaj vodijo kot pritožbo. Servis jim mora poslati vso dokumentacijo (zapisniki, servisi, zapisnik pregleda vpoklica, ...). Recimo na vpoklicnem zapisniku ni nekega posebnega zapisa o jermenu, le z roko napisano "ustreza". So pa detajli o programski opremi, ki so jo posodobili.
Ko dobijo odgovor in bo vse jasno (kdo kaj plača), dobim avto.
Vsaj nekaj dela sem jim naložil, četudi na koncu plačam polno ceno popravila.
tony1 ::
sparklyslo je izjavil:
Kolikor je meni znano so pred tremi leti izboljsali zobati jermen namenjen tem motorjem.
June 25, 2020
Continental Launches New Timing Belt for Special Citroen and Peugeot Engines
https://www.continental.com/en/press/pr...
Kot zanimivost, Conti proizvaja za večino OEM jermena v Kranju (ContiTech) nekdaj Sava Jermeni.
Btw., je danes ta fabrika v lasti Contija ali Goodyeara?
Kebo ::
Tile Peugeotovi motorji z jermenom v olju so tak fail. Mama ima Peugeot 208 1.2 Vti letnik 2014 s 140k kilometri. Na vsak tank bencina mora dodat še 3 deci olja.
mikhaair ::
Kaj konkretno povzroči pitje olja? Sumim, da pri moji tudi pričenja konkretno izginjati.
primar ::
...servisni interval + total olje poivzroča to porabo olja. Problem Totala je da tam nekje po 9000km ostane samo še bazno olje, in se začne koksat pri oljnih obročkih, zato začne žret olje. Rešitev je samo ta, da razkopaš in menjaš obročke. Skratka, kvalitetno olje + interval tam na 10kkm. Sam sem izvedel testiranje z analiziranjem olja v Petrolovem laboratoriju. Zaupanja vredno olje za 1.2 puretech 130 KM je od mobila tole: https://www.mobil.com/en-ee/passenger-v... in od Addinol: https://addinol.de/products/product-fin...
Ampak karkoli sem testiral - tam pri 11kkm je olje hin, ker je v njem preveč bencina.
LP
Ampak karkoli sem testiral - tam pri 11kkm je olje hin, ker je v njem preveč bencina.
LP
mikhaair ::
Pri našem je situacija sledeča, cca. mesec nazaj redni servis. Malo pred tem je zasvetila lučka da je olja na min. Se je dolilo in kakšen teden kasneje servis. Kakšne 3 tedne po servisu spet zasveti lučka za olje med zaviranjem, mene sicer ni bilo, ampak baje so dolili noter 1l olje. Včeraj, ko slišim to zgodbo, prverim in olje pod min. Dolijem 1l. In sedaj nič jasno, kako lahko v 3 tenih toliko požre olja, kje konča. Kadi ne. Vonjat ga tudi ni v izpuhu. V vodi ga ni.
Je mogoče rešitev v menjavi obročkov? Kolikšen je to dodaten strošek ob velikem servisu?
Je pa to NA 1.2 puretech, l.'17.
Je mogoče rešitev v menjavi obročkov? Kolikšen je to dodaten strošek ob velikem servisu?
Je pa to NA 1.2 puretech, l.'17.
Kebo ::
Meni so na uradnem Peugeotovem servisu cca eno leto nazaj rekli, da stane zamenjava obročkov tam nekih 2000€. Koliko za to računa kak neuradni pa nisem poizvedoval.
ginekk ::
Je mogoče rešitev v menjavi obročkov? Kolikšen je to dodaten strošek ob velikem servisu?
Je pa to NA 1.2 puretech, l.'17.
Menjava obročkov pomeni, da gredo bati ven, torej je treba celo mašino razdreti, od spodaj in od zgoraj, skratka delo kot pri generalki. Pri glavnem servisu se mašine ne razdira razen parih pokrovov.
Utk ::
Ja...ko smo rekli da ne kupit pežoja, ker je to en crap, smo bli pa primitivni nevedni kreteni in podobno.
Kebo ::
Konkretno pri moji mami, 208 ima 9 let, zanj je dala 11.000€, danes je vreden 6.000€. Razen visoke porabe olja je avto brezhiben, ena stvar ni crknila. Podobno opremljen clio ali polo je bil 14.000+, danes vreden 7.000 skratka računica je na strani pežoja.
Utk ::
Razen visoke porabe olja je avto brezhiben, ena stvar ni crknila.
LOL. Avto je defacto že crknil in ne bi smel niti čez tehničnega, ampak dokler se najde dober človek na tehničnem, ki pač nima srca poslat 9 let starega avta neki babici na dinos, čeprav za drugam ni, in naslednji sucker, ki da 6 jurjev za tak avto, je vse v redu, to je res...
mikhaair ::
Če imaš fail od motorja, ne more biti računica na strani Peugeota. Razen če si nekorekten in se ga znebiš v škodo nevedneža, ki mu ga prodaš.
Kebo ::
Lol sami strokovnjaki, 3 deci olja na 1000km je po vaše že avto za odpis in tako onesnažuje, da ni nit za na cesto. V tistih 55 litrih bencina, ki ga porabiš na taki razdalji je pa hrana za rožice. Koliko olja spije audi s 3 litrskim motorjem po specifikacijah?
Utk ::
Normalno. Ker to pomeni, da mu niti katalizator več ne more niti približno prav delat.
Mislim, sej avto se da popravit, popravi ga, pa potem preštejmo mrtve...
Mislim, sej avto se da popravit, popravi ga, pa potem preštejmo mrtve...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BCSman ::
Moj 20 let star citroen hdi 2.0 s skoraj pol milijona kilometri ne spije nic olja oziroma neopazno do naslednje menjave. Crkujejo pa ostale zadeve od starosti, predvsem razni senzorji, zaradi katerih tud obstanes na cesti. Ampak mi ga je skoda se znebit, ker je motor tipitopi.
fikus_ ::
Pred leti je imel Audi za mislim da 2,0 dizel napisano v navodilih, da poraba olja 1 liter / 1000 km ni razlog za reklamacijo. Še celo prodajali so stilsko oblikovane 1 l plastenke z Audi logotipom, da so vozniki imeli zraven rezervo olja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
fikus_ ::
Tako so reševali zajeb z motorji, mislim da so bili turbo, okrog leta 2000.
Sam nisem verjel temu, pa je znanec kazal knjigo, ki jo je dobil zraven avta.
Sam nisem verjel temu, pa je znanec kazal knjigo, ki jo je dobil zraven avta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
McLuzo ::
Nisem vedel, da ima PSA tudi motorje z jermenom v olju... Kakšen šodr.
Dodal bi samo to informacijo, ki se mi zdi da večini še zdaj ni jasna glede pooblaščenih in nepooblaščenih servisov.
Petrol (k njim spadajo delavnice Vianor): Ali lahko med garancijskim rokom servisirate avtomobil na nepooblaščenih servisih? Seveda! In garancija bo še zmeraj veljala.
AMZS: Pravni nasveti: Kam na servis?
AS Selan: Tovarniška garancija pri nepooblaščenem servisu
Edino pravilno. Poročaj kako se je končalo.
VW/Audi je moral v USA pri TFSI motorjih, kjer je bilo ogormno primerov okvar zaradi krmilne verige kriti vse stroške popravila. In to v več primerih.
Volkswagen and Audi Timing Chain Settlement Recall and Repair Reimbursement
Še aktivna tožba za 3.0L TFSI motorje: Audi Timing Chain Tensioner Lawsuits
V EU?
Lepo vas prosim...
Ni tega... Delno ti subvencionirajo material, če imaš srečo.
Dodal bi samo to informacijo, ki se mi zdi da večini še zdaj ni jasna glede pooblaščenih in nepooblaščenih servisov.
Petrol (k njim spadajo delavnice Vianor): Ali lahko med garancijskim rokom servisirate avtomobil na nepooblaščenih servisih? Seveda! In garancija bo še zmeraj veljala.
AMZS: Pravni nasveti: Kam na servis?
AS Selan: Tovarniška garancija pri nepooblaščenem servisu
Ker sem pisal uvozniku o tej zadevi, to sedaj vodijo kot pritožbo. Servis jim mora poslati vso dokumentacijo (zapisniki, servisi, zapisnik pregleda vpoklica, ...).
Edino pravilno. Poročaj kako se je končalo.
VW/Audi je moral v USA pri TFSI motorjih, kjer je bilo ogormno primerov okvar zaradi krmilne verige kriti vse stroške popravila. In to v več primerih.
Volkswagen and Audi Timing Chain Settlement Recall and Repair Reimbursement
Še aktivna tožba za 3.0L TFSI motorje: Audi Timing Chain Tensioner Lawsuits
V EU?
Lepo vas prosim...
Ni tega... Delno ti subvencionirajo material, če imaš srečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: McLuzo ()
Dipling ::
Ko so avto popravili sem kril stroške ~790EUR, polna cena bi naj bila čez 900EUR (Jarc mi je šel nasproti in dodal popust).
No danes imam končno odgovor Peugeot Slovenija. 44 dan po reklamaciji. Sporočili so mi, da krijejo del stroškov v višini 330EUR+DDV. Torej vsaj nekaj in se je splačalo dopisovanje sem in tja. Avto hiša Jarc ni želela storiti nič (se obrniti na uvoznika, na Peugeot Slovenija, ...).
No danes imam končno odgovor Peugeot Slovenija. 44 dan po reklamaciji. Sporočili so mi, da krijejo del stroškov v višini 330EUR+DDV. Torej vsaj nekaj in se je splačalo dopisovanje sem in tja. Avto hiša Jarc ni želela storiti nič (se obrniti na uvoznika, na Peugeot Slovenija, ...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dipling ()
bomber111 ::
No do napišem svojo izkušnjo z Fordom transit custom 2.0 dizel 130 PS letnik 2017, ki ima jermen v olju. Kupil od prvega lastnika z 174.000 km. Na cca 176.000 crkne. Avto na Forda, kjer ugotovijo, da je kao preskočil jermen in da je ena diza fuč. Mi rečejo da je imel ta avto tako ali tako vpoklic za kontrolo jermena. In vprašam kak to da jaz ne vem za ta vpoklic? Odgovor, da je dovolj da oni vedo. WTF. Okej menjajo jermen in kar so imeli po spisku. To se je vleklo 2 tedna. Ne menjajo pa spodnjega jermena, kljub temu, da so imeli vse odprto in strošek 15 eur. Jermen in ostalo plačajo oni jaz olje in dizo. Čudn filing glede vsega tega a ker je bil račun cca 450€ in ni bil več v garanciji sem rekel ok in hvala. Čez 2 meseca opazim da pušča olje pri karterju in da je karter nov. Ok, popravijo to. Čez 5.000 km crkne na AC. Diagnoza, prebilo dihtongo na glavi. WTF 2.900€ in več kot en mesec brez avta. Sumljivo mi je bilo vse že od kar je bilo prvo popravilo a nemogoče kaj dokazati.
Sedaj čakam na novega berlingota z 1.5 bluehdi 130 ps. Upam da bo pri tem več sreče, ker na customu sem bil več na servisu kot na cesti.
Sedaj čakam na novega berlingota z 1.5 bluehdi 130 ps. Upam da bo pri tem več sreče, ker na customu sem bil več na servisu kot na cesti.
BCSman ::
Kako je vedel prejsnji lastnik da ga ravno ob pravem tajmingu mora prodat, ali je zgolj nakljucje?
2dark ::
Kako je vedel prejsnji lastnik da ga ravno ob pravem tajmingu mora prodat, ali je zgolj nakljucje?
Velikokrat mehaniki svetujejo, da se je treba znebit avta.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
LeQuack ::
Nekje sem bral da naj bi Stellantis šel tudi pri 1.2 Puretech motorjih na verigo. Zdaj kot kaže bo to na voljo samo v hibridih.
https://www.media.stellantis.com/em-en/...
Mene zanimajo izkušenje še z drugimi majhnimi tricilindrskimi motorji. Npr. Ford Ecoboost kakor vem je isti tip kjer je jermen v olju, in se isto kvari.
Kako je npr. z "novimi" Kia/Hyundai 1.0 T-GDI motorji, so vzdržljivi ali ne? Kaj pa VAG-ovi 1.0 TSI motorji?
https://www.media.stellantis.com/em-en/...
Mene zanimajo izkušenje še z drugimi majhnimi tricilindrskimi motorji. Npr. Ford Ecoboost kakor vem je isti tip kjer je jermen v olju, in se isto kvari.
Kako je npr. z "novimi" Kia/Hyundai 1.0 T-GDI motorji, so vzdržljivi ali ne? Kaj pa VAG-ovi 1.0 TSI motorji?
Quack !
BCSman ::
In pa še 1.0 TCe 110 od Dacie bi bilo za vedet.
Ker že to da ima dvomasni vztrajnik je žalost, to se pričakuje od dizlov in ne od "racionalnih" bencinarjev, da potrebujejo takšne nepotrebne drage komponente.
Ker že to da ima dvomasni vztrajnik je žalost, to se pričakuje od dizlov in ne od "racionalnih" bencinarjev, da potrebujejo takšne nepotrebne drage komponente.
fikus_ ::
Manj kot ima motor valjev, bolj nemiren tek ima.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
BCSman ::
Jp zaradi treh cilindrov je potreben dvomasni vztrajnik. Inženirske smeti. 3x dražja menjava sklopke, kar seveda povprečni Janez ob nakupu ne ve.
DamijanD ::
IL_DIAVOLO ::
Nekje sem bral da naj bi Stellantis šel tudi pri 1.2 Puretech motorjih na verigo. Zdaj kot kaže bo to na voljo samo v hibridih.
https://www.media.stellantis.com/em-en/...
Mene zanimajo izkušenje še z drugimi majhnimi tricilindrskimi motorji. Npr. Ford Ecoboost kakor vem je isti tip kjer je jermen v olju, in se isto kvari.
Kako je npr. z "novimi" Kia/Hyundai 1.0 T-GDI motorji, so vzdržljivi ali ne? Kaj pa VAG-ovi 1.0 TSI motorji?
1.33 tce ima 4 cilindre, kar bi naceloma moglo bit najbolj pomembno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
tony1 ::
Nekje sem bral da naj bi Stellantis šel tudi pri 1.2 Puretech motorjih na verigo. Zdaj kot kaže bo to na voljo samo v hibridih.
https://www.media.stellantis.com/em-en/...
Mene zanimajo izkušenje še z drugimi majhnimi tricilindrskimi motorji. Npr. Ford Ecoboost kakor vem je isti tip kjer je jermen v olju, in se isto kvari.
Kako je npr. z "novimi" Kia/Hyundai 1.0 T-GDI motorji, so vzdržljivi ali ne? Kaj pa VAG-ovi 1.0 TSI motorji?
Suzukijev 1.0 GDI turbo mlinček nima težav z zanesljivostjo in ima ketno. Ropota pa kot vsak 3 valjnik...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 73105 (12690) | FiReFTW |
» | Preskok zobatega jermena (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9558 (7272) | wcpapir |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32770 (22914) | hojnikb |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6452 (1617) | shintaro |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49044 (46377) | Pyr0Beast |