» »

Okvara - zobati jermen

Okvara - zobati jermen

1
2
3

bbbbbb2015 ::

novak-t je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Ja za 850e ti bojo pac zamenjali zobati jermen. In nič drugega. Poglej na avtodocu koliko pride kit komplet za menjavo zobatega jermena na tvojem avtu in nesi to tja kjer si nazadnje servis delal, pa te bo pol ceneje vseskupaj prislo. Stealershipi so tam zato da te oberejo do kosti.


To ni čisto res. Servis prevzame odgovornost, da je avto skupaj in v nulo dela. Za taka generalna razdiranja motorjev, kjer je treba preveriti, če ni prišlo do poškodb je zelo dobro, da to delajo pooblaščenci.

Ena iz izkušenj kot mehanik: Jaz serviserjem na pooblaščencu nebi zaupal niti menjave gum. Največji krš od mehanikov dela na pooblaščencu, vsi ostali pa pri ostalih servisih / na svojem lepe denarje služijo, ker so sposobni. Iz mojega razreda mehanikov je na pooblaščenem servisu zaposlena večina, ki je imela 2 levi roki in so imeli na praktičnem pouku najmanj zanimanja (smo imeli super prakso, v šoli je bil dejansko delujoči servis- pogodba z policijo in kar nekaj rednih strank).
Poleg tega pa kateri servis, ki ni pooblaščenec, ti ne prevzame odgovornosti za dobro opravljeno delo? saj tukaj ne govorimo o mehanikih pod kozolcem.

Ena lastna izkušnja: mercedes a250 letnik 2014 sem peljal na letni servis na pooblaščenca v ljubljani - pač zaradi garancije. Isti teden, ko sem neki prčkal okoli motorja in sem rabil umakniti zračni filter, sem ugotovil, da ga niso menjali (svinski totalno), računali so mi ga pa kar lepo...
Koliko je teh zgodbic, zato mi je precej smešno, ko nekateri pooblaščene servise kujete v zvezde. A ravno ti servisi so najbolj znani po tem, da ne opravijo svojega dela kot je potrebno.


Jah, glej takole je.
Dokler je avto nov ali v garanciji (3 leta) ni druge, kot da vozim avto tja. Kasneje pa avto vozim po premisleku. Vsakega serviserja poznam, že ko greva skozi, kaj je narejeno, vidim, kako funkcionira. Za BMWje kupujem dele sam in mi zložijo stare dele nazaj v škatlo (ki jo odvržem jaz).

Ni šanse, da mi ne zamenjajo filtra.

Pa imel sem take kekce. Ki so mi dolivali tekočino za pranje stekel, bila pa je nalita do roba že prej. Teh smo se znebili in avta in servisa.

Bellzmet ::

Jaz menim, da na vpoklicu zadeve sploh ne preverijo, ker je "preveč dela", ko je vpoklic. Seveda zabeležijo, da so pregledali, dobijo tudi plačane servisne ure od "mame". Potem pa določeni del "vpoklicanih" zadev crkne in je kot je.

mugen999 ::

Jermen ne preskoči kar tako, ampak se lahko strga, samo to je zelo redko pod 120k km prevoženih. Peugeot ima pa jermen v olju(tudi novejši ford mondeo ga ima pri 2.0 tdciju) in je bil problem pri razpadanju njega. Zdaj vgrajujejo taksne ki ne razpadejo v olju. Zakaj sploh zobati jermen v olju? Predvidevam da zaradi manjsega trenja in s tem manjsih izgub. Gotovo so tam v franciji zracunali, da avto ponuca na 100k( z besedo o stotisoč) km 1 liter manj goriva, ce je jermen mazan. Pa so šli v to, v časih ko je vsak dcl zmaga v evropi.

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:

zmagovalec je seveda dvomasni vztrajnik.


Zakaj točno? DMF nikol ne crkne katastrofalno, v najslabšem primeru ropota v prostem teku/speljevanju. Če zamelje jermen, maš strojelom. Če se naberejo ostanki na oljno sito; strojelom.

Tudi dmf lahko povzroci konkretno okvaro, lahko poci motorna gred, lezaji, utrga zobati jermen/ketno, raznese menjalnik pa se kaj. Ampak ni to moja poanta, kasen je to retardiran mozeg da avtu pricara tega uberidiotskega nepotrebnega sranja? Zobati jermen v olju? Ne me jebat. 100+ let znanja izkusnje in razvoja down the drain. Mimo fizike ter zdrave kmecke pameti ne bo slo.
:D

Zgodovina sprememb…

BCSman ::

Kaj bi bilo z zaposlitvijo na desettisoče inženirjev če si ne bi zmišljevali teh neumnosti, na koncu jih itak financira končni kupec, inženirje in okvare.

mikhaair ::

Paugeot 1.2 turbo ali brez?
Do katerega letnika imajo težave z razpadanjem jermena?

Valvoline ::

mugen999 je izjavil:

Jermen ne preskoči kar tako, ampak se lahko strga, samo to je zelo redko pod 120k km prevoženih. Peugeot ima pa jermen v olju(tudi novejši ford mondeo ga ima pri 2.0 tdciju) in je bil problem pri razpadanju njega. Zdaj vgrajujejo taksne ki ne razpadejo v olju. Zakaj sploh zobati jermen v olju? Predvidevam da zaradi manjsega trenja in s tem manjsih izgub. Gotovo so tam v franciji zracunali, da avto ponuca na 100k( z besedo o stotisoč) km 1 liter manj goriva, ce je jermen mazan. Pa so šli v to, v časih ko je vsak dcl zmaga v evropi.

Aha.:))

mikhaair je izjavil:

Paugeot 1.2 turbo ali brez?
Do katerega letnika imajo težave z razpadanjem jermena?

Mislim da vsi, epic fail kot receno.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

1g manj CO2, če je potopljen v olje. Potem ga pa sproducirajo 10000000g/jermen več, da lahko proizvedejo poseben jermen, ki zdrži interval menjave...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

LorD_DDooM ::

Za točno kateri motor se gre?

Midva sva imela C3 Picasso 2015, s prvo generacijo tro-valjnih PureTech 1,2 L bencinskih turbo motorjev.
Po 20k km nama je na avtocesti preskočil ali se okvaril jermen. Mislim, da so v prvi generaciji vgrajevali še verigo. Motor ni eksplodiral, ampak se je programsko omejil na 5 % moči. Toliko, da lahko zapelješ s ceste ali na avtovleko.

Poklicali smo Citroen asistenco, so nam pripeljali nadomestni avto, okvarjenega odpeljali z avtovleko na servis.
Ker je bil avto še v garanciji, so nam zamenjali jermen in tudi motor. Ko smo prevzeli avto, je bil celoten motorni sklop v novi plastiki in popolnoma čist.

Verjetno so potem na podlagi teh izkušenj prve generacije naredili vpoklic o katerem govori OP.

Dipling ::

PureTech 1,2 L bencin

bbbbbb2015 ::

Dipling je izjavil:

Zdravo.

Eno vprašanje oz. nasvet.

Imam Peugeota 3008, 2016. Sedaj bo star 6 let.
V januarju je bil odpoklic za preverjanje zobatega jermena. Kot so m takrat na servisu rekli, so izmerili njegovo širino po navodili odpoklica.

Včeraj se je pojavila napaka (engine fault), avto ni več imel moči. Odpovedale so tudi zavore. Danes mi iz istega servisa sporočajo, da je šel zobati jermen. Strošek vsaj 800-900EUR.
Pravijo, da so na odpoklicu naredili vse, kar so morali.


Pogledal sem, kaj pravi tisti Rus. Malo popravljam svoj nasvet. Popravi avto in se ga takoj znebi.

Zobati jermen v olju? In potem koščki letijo dol in to baše oljno pumpo, oz. filter oljne pumpe.

To je dizaster in making. Če je vse v nulo v redu IN je novi jermen, potem koščki ne letijo v olje. Če pa že naliješ napačno olje (ki lahko ima kisle detergente, recimo) ali pride gorivo v olje - motor zariba ali jermen preskoči ali obročki stružijo. Pa četuditi jermen zamenjajo, imaš nenormalno obrabo ležajev in odmikačev - zaradi pomanjkanja mazanja.

Znebi se tega klumpa.

Zgodovina sprememb…

mugen999 ::

Ja rus pravi da so od 2017 začeli vgrajevat jermene ki ne razpadajo v olju.

Magic1 ::

Kar naenkrat so naredili jermen, ki se ne obrablja več. Aja sam menjat ga je treba nujno na 100kkm(ali x let). Pa zraven je treba cel motor razdret, da se ga lahko menja. WTf, kakšen fail je to. Sam roke stran od PSA!
Magic

primar ::

Ja 1.2 puretech - odlični motorji z eno veliko napako. Ampak saj jo imajo vsi, ford ima enako, medtem ko ostali ki vgrajujejo verige, pa jim tiste obrablja.

Lastim si 2 taka strojčka - jermen začne razpadati tam nekje po 3 letih. Razpada zaradi etanola v gorivu. Motor ima direktni vbrizg in zato del bencina konča v olju iz katerega bencin izhlapi etanol pa veže v olje in uničuje gumijaste dele. Torej prve razpokice se opazijo pri treh letih. Jaz gledam jermen vsakih 10000km, ko je razpok preveč, pač menjaš. Tako dolgo sem gnjavil, da so mi ga celo zamenjali pod garancijo.

Tisto njihovo merjenje jermena je bulšit. Moj je bil že konkrektno napokan in še kao vedno OK.

Da ti PSA prizna garancijo moraš biti pa kar konkretno zvit. Če je več kot 5 let, pa bo itak težka.

In ne drži da od leta 2017 ni več tega problema - moja avta sta letnika 2018 in 2020.

LP

bbbbbb2015 ::

primar je izjavil:

Ja 1.2 puretech - odlični motorji z eno veliko napako. Ampak saj jo imajo vsi, ford ima enako, medtem ko ostali ki vgrajujejo verige, pa jim tiste obrablja.


No, BMW ima verigo, ki jo je zaradi trenja *stanjšal* v verižico in španerje štervilo zmanjšal. N47 motorji (letnik do 2016) so razpadali - s tem, da so pred razpadom klopotale verige kot kača klopotača.

B47, naslednik - so verigo za las odebelili in španerje preoblikovali. Zdaj drži. Tako da vsi trzajo na to nizko porabo.

Magic1 ::

primar je izjavil:

Ja 1.2 puretech - odlični motorji z eno veliko napako. Ampak saj jo imajo vsi, ford ima enako, medtem ko ostali ki vgrajujejo verige, pa jim tiste obrablja.

Lastim si 2 taka strojčka - jermen začne razpadati tam nekje po 3 letih. Razpada zaradi etanola v gorivu. Motor ima direktni vbrizg in zato del bencina konča v olju iz katerega bencin izhlapi etanol pa veže v olje in uničuje gumijaste dele. Torej prve razpokice se opazijo pri treh letih. Jaz gledam jermen vsakih 10000km, ko je razpok preveč, pač menjaš. Tako dolgo sem gnjavil, da so mi ga celo zamenjali pod garancijo.

Tisto njihovo merjenje jermena je bulšit. Moj je bil že konkrektno napokan in še kao vedno OK.

Da ti PSA prizna garancijo moraš biti pa kar konkretno zvit. Če je več kot 5 let, pa bo itak težka.

In ne drži da od leta 2017 ni več tega problema - moja avta sta letnika 2018 in 2020.

LP

Boli njih k****. Vejo da bo z boljšim jermenom v novejših serijah zdržal 100kkm, naprej je pa tvoj problem. In hkrati njihov zaslužek, ali na delih/delu, ali celo na celi mašini. Ravno sem šel mal na citroenovo stran pogledat, več kot pol izbire je EV za 40k€+... A ima folk tolk keša?
Magic

darkolord ::

Tako da vsi trzajo na to nizko porabo.
Problem je v normah.

Magic1 je izjavil:

A ima folk tolk keša?
Jp

Dipling ::

No, danes nič novega. Sporočili so, da menjajo vodno črpalko, očistijo sita in 2x menjajo olje.
Dobil sem zapisnik vpoklicnega pregleda. Nič pametnega. Same kljukice.

Sem pa bral, da je res to merjenje širine samo toliko, da PSA reče, da so nekaj naredili. Servis jermena sploh nekaj ne pogleda, če je slučajno poškodovan na kateri strani. Tudi, če je na oko jermen slab, ga ne zamenjajo. No, nekateri servisi ga. Zgleda, da Jarc ni eden izmed teh dobrih.

Ne trzajo na to, da so tudi zavore odpovedale (z otroki v avtu). Na srečo le nekje 100m pred servisom, pri semaforju pred Jarcom. Sem v sili vsaj testiral ustavljanje z avtomatsko ročno. :-)
Malo še preverjam, če lahko kaj pomaga zavarovanje pravne zaščite.

primar ::

Dipling je izjavil:

No, danes nič novega. Sporočili so, da menjajo vodno črpalko, očistijo sita in 2x menjajo olje.
Dobil sem zapisnik vpoklicnega pregleda. Nič pametnega. Same kljukice.

Sem pa bral, da je res to merjenje širine samo toliko, da PSA reče, da so nekaj naredili. Servis jermena sploh nekaj ne pogleda, če je slučajno poškodovan na kateri strani. Tudi, če je na oko jermen slab, ga ne zamenjajo. No, nekateri servisi ga. Zgleda, da Jarc ni eden izmed teh dobrih.

Ne trzajo na to, da so tudi zavore odpovedale (z otroki v avtu). Na srečo le nekje 100m pred servisom, pri semaforju pred Jarcom. Sem v sili vsaj testiral ustavljanje z avtomatsko ročno. :-)
Malo še preverjam, če lahko kaj pomaga zavarovanje pravne zaščite.


To zadnje kar si napisal - to je edino palilo da so mi priznali garancijo. Rekel sem da so mi na avtocesti odpovedale zavore. Menjali so mi pol motorja, za cca 3000 EUR stroškov po njihovih cenikih...

SambaShare ::

Zanimivo da so odpovedale zavore, kaj je zaružila vakumska črpalka? Rus gori omenja, da so jih preventivno menjavali.

Utk ::

Zavore zarad tega ne bi smele odpovedat, samo malo bolj treba pritisnit.

Magic1 ::

Izgleda so dobili servisi le navodilo, da preverijo ali bo jermen zdržal do konca garancije... Jao, te kar mine kupit "drag" avto.
Magic

Dipling ::

Utk je izjavil:

Zavore zarad tega ne bi smele odpovedat, samo malo bolj treba pritisnit.


Pedal je bil čisto trd. Pa sem pritisnil s silo.

Utk ::

To je nevarno že samo po sebi, tudi če bi jermen šel zarad kakega drugega razloga.
Znebi se teh jajc.

Dipling ::

primar je izjavil:


To zadnje kar si napisal - to je edino palilo da so mi priznali garancijo. Rekel sem da so mi na avtocesti odpovedale zavore. Menjali so mi pol motorja, za cca 3000 EUR stroškov po njihovih cenikih...


Kako si koristil pravno zaščito? Najprej na zavaravalnico in potem oni dalje? Čakam na svojega agenta...

primar ::

Dipling je izjavil:

primar je izjavil:


To zadnje kar si napisal - to je edino palilo da so mi priznali garancijo. Rekel sem da so mi na avtocesti odpovedale zavore. Menjali so mi pol motorja, za cca 3000 EUR stroškov po njihovih cenikih...


Kako si koristil pravno zaščito? Najprej na zavaravalnico in potem oni dalje? Čakam na svojega agenta...


Ne jaz sem se samo zgovarjal da sem se skoraj ubil na AC, ker ni delal servo. Nič nisem šel uradno.

Drugače pa servo odpove, ker delčki jermena zamašijo kanale vakuumske črpalke. Ni pa napaka stalno prisotna in nobena "lučka" je ne pokaže in nikjer v ECU ni zabeležena, ker tam ni senzorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: primar ()

Utk ::

Servo že lahk odpove, ampak zavore bi vseeno morale prijet, če pritisneš.

primar ::

Utk je izjavil:

Servo že lahk odpove, ampak zavore bi vseeno morale prijet, če pritisneš.


Ja saj primejo, ampak bolj bogo :).

fikus_ ::

Moraš kar konkretno stopiti na zavoro, da približno prime. Če te to preseneti (kar tudi večino), so posledice lahko usodne.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

SambaShare ::

primar je izjavil:


Drugače pa servo odpove, ker delčki jermena zamašijo kanale vakuumske črpalke. Ni pa napaka stalno prisotna in nobena "lučka" je ne pokaže in nikjer v ECU ni zabeležena, ker tam ni senzorja.


Vprašanje tu je, kaj ostalega se še zamaši. Pumpa je samo najbolj na udaru. Tako, da tega avtomobila se znebiti čimprej.

Zgodovina sprememb…

primar ::

SambaShare je izjavil:

primar je izjavil:


Drugače pa servo odpove, ker delčki jermena zamašijo kanale vakuumske črpalke. Ni pa napaka stalno prisotna in nobena "lučka" je ne pokaže in nikjer v ECU ni zabeležena, ker tam ni senzorja.


Vprašanje tu je, kaj ostalega se še zamaši. Pumpa je samo najbolj na udaru. Tako, da tega avtomobila se znebiti čimprej.


Zdaj je tako - jaz pač vem za napako in sem vztrajal s menjavo, klub temu da zadeva še ni bila kritična. Zgodbica s zavorami je bila izmišljena. Drugače pa morajo zamenjati aktuatorje za premik odmičnih gredi, ker se svinjarija natlači na tiste fine filtrčke okoli aktuatorja, potem menjajo vakuum pumpo, oljno pumpo, karter in 2x menjajo olje in filter. Zmerijo še odmične gredi - če so poškodovane, da se vidi da so tekle na suho, kar se zgodi, če bi bili zamašeni še kanalčki za mazanje, potem pa mislim da morajo menjati cel motor.

Načeloma če je vse narejeno kot je prav, ne bi smelo biti nekih posledic.

Pa še enkrat, težave imajo vsi proizvajalci ne zdaj gledati kot da je s PSA problem. V trenutku ko imaš direktni vbrizg, etanol v bencinu in oglenele saje v olju, ki so abrazivne je edina prava pot, da imaš pogon ventilov izven motorja - to je naredil WV po letu 2012 ali tam nekje... in to so imeli vsi starejši avti.

LP

Utk ::

Kaj je pa z verigami narobe?
Pa tudi jermenov ne vsi namakajo v olje. Upam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Verige so dražje in tudi niso 100%. Pri jermenu pa so verjetno hoteli prišparati tesnila gredi, ki gredo izven ohišja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Utk ::

Japonci in korejci imajo že dolgo večinoma verige in ni nič slišat, da bi bilo kaj narobe z njimi. Po drugi strani pa v Evropi kot da ne znamo več naredit niti verige niti jermena.

Valvoline ::

fikus_ je izjavil:

Verige so dražje in tudi niso 100%. Pri jermenu pa so verjetno hoteli prišparati tesnila gredi, ki gredo izven ohišja.

Seveda, ker te klump verige ze v startu niso nacrtovali za dozivljenski cikel, servisi bodo ostali na suhem. Kot da je neka huda jedrska znanost namontirat mocno dvoredno ketno k se komaj ulaufa pri mil km.

Utk je izjavil:

Japonci in korejci imajo že dolgo večinoma verige in ni nič slišat, da bi bilo kaj narobe z njimi. Po drugi strani pa v Evropi kot da ne znamo več naredit niti verige niti jermena.

Biserji z ketnami so vsepovsod, japonci so vodilni pri sparanju.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ni mi jasno kako so lahko galci tako zasrali veliko generacij motorjev od 2008 in naprej. Najprej avantura z bmwjejem,najslabsi motorji v zgodovini avtomobilizma, zdaj pa se to sranje. Fak je bl ziher nabavit 20 let starga 1.4 hdi ali 1.4 kfw benciner z 300k kot pa takle nov uberklump iz salona. Un 20 let stari se zagotovo ne bo ustavil na cesti, ne glede na starost ter km za sabo. Shame on you psa!

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Šparanje, šparanje pa naj stane kar hoče. Tako BMW pred leti pri verigi, kot sedaj ta 1,2 motor z jermenom v olju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

mugen999 ::

Če imaš ketno za pogon odmičnih je potrebna samo redna menjava olja, s kvalitetnim oljem(100%sintetika), pa nima ketni kaj biti.
So pa pogumni v pežoju in citroenu. Ta 1.2t trivalnik tlačijo zdaj v vse nove pežoje in citroene, celo v 408 ga dobiš. Avto masiven kot tank, motor pa za v kosilnico. Če imajo ti motorji še vedno jermen v olju in če se razve za ta problem bojo imel probleme. Si predstavljate da kupite danes novega 308 s tem 1.2t za cca 28k eur, potem pa naletite na tole temo. Meni bi vroče ratalo. No tiste 3 leta kar je v garanciji že zdrži, potem pa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

primar ::

Težava z verigami je v tem, da se več ne uporabljajo klasične, pač pa zobate verige. Med posameznimi segmenti te verige je nato zelo mala reža, v katero se ujamejo saje (oglenele na 700°C izjemno trde) ki so izjemno abrazivne. In tega ne spravi ven nič - niti če olje menjaš. In tako se začne veriga obrabljati, kar se kaže tako da se "tegne". In dokler je to v mejah ki jo kompenzira španar, je še tiho, potem pa začne ružit. Prve generacije TSI motorjev smo verige menjavali med 15 in 25 tisoč km. Zato vam pravim da ni zdaj PSA problem, problem so euro norme in šparanje. Kajti v preteklosti pri bencincih niso merili saj in s prehodom na direktni vbrizg ima bencinc veliko več saj kot dizel.

settler ::

Mene pa zanima kako to da ima probleme samo 1,2 motor ne pa tudi 1,6? Ali ne gre za enako zasnovo?

darkolord ::

Ne, ta je samo 1.0 in 1.2.

1.6 je druga serija motorjev (Prince)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

predi ::

Znancu so ravno pri Jarcu brezplačno menjali jermen, pa sploh ni šlo za vpoklic - čeprav gre za točno ta motor. Avto izven garancije, prižgala se mu je lučka za motor. Kriv razpadajoč jermen. Je pa bil avto redno servisiran na istem servisu, razen začetnih, ki so bili narejeni pri propadlem podjetju, od katerega je Jarc prevzel posle. To bo ta bistvena razlika. Baje imajo tako politiko, da ne menjajo, dokler ni nekaj narobe, pri vsakem malem servisu pa preverijo tudi jermen na problematičnih vozilih (in seveda uporabijo pravo olje). Bi pa moral verjetno OP biti obveščen o pogojih te brezplačne menjave takoj, ko je bilo ugotovljeno, da njegov avto spada v problematično serijo, garancija gor ali dol. Ne pa, da se to prepusti sreči oz. nesreči.

sparklyslo ::

Kolikor je meni znano so pred tremi leti izboljsali zobati jermen namenjen tem motorjem.

June 25, 2020
Continental Launches New Timing Belt for Special Citroen and Peugeot Engines

https://www.continental.com/en/press/pr...

tomaz- ::

Sem včeraj vprašal znanca, ki si tudi lasti avto s tem motorjem, letnik 2016, so mu brezplačno menjali zadevo tudi po preteku jamstva - servis v okolici Kamnika, da ne delam "reklame". Je pa res do takrat redno servisiral avto pri njih - se mu je pa lučka prižgala pri dobrih 60000 kilometrih.

Ja, drugače naj bi pa jermen bil izboljšan od letnika 2020/2021 dalje. Ob vpoklicu so tudi to povedali na servisu - glede na to, da je ženi avto ful všeč in bo očitno še nekaj let pri hiši, upajmo na najboljše :)
p.s.
Sem jo "kuril" za menjavo njenega pugija 3008 za novega range roverja sport ( bi ga dobil hudo ugodno preko neke veze ) , pa ne šmirgla pet posto... Pa bi jest "častil" zadevo.. Jebiga, nekej je na francozih očitno :)):))

Utk ::

menjavo njenega pugija 3008 za novega range roverja sport

Ti prav iščeš avto, ki ima največ problemov? Se strinjam znjo, čeprav je pežo pežo, je tist range rover samo še večje sranje.

tomaz- ::

ne gledam "starih" modelov, avto bi bi nov iz salona. Pa si poglej statistiko novih modelov, ne glej stare modele, ti res niso bile neke perle..

Utk ::

A novi že zdržijo 2 leti al kaj? Uspeh.

tomaz- ::

Drugače pa, kar se tiče problemov: En tak "problem" že imam doma, pa zaekrat ne dela problemov :D
Jp, pol leta star Range Rover Velar - kupljen nov - ma da dela , hehehe

UTK, ti takoj javim, če/ko kaj crkne :))

Dipling ::

tomaz- je izjavil:

Sem včeraj vprašal znanca, ki si tudi lasti avto s tem motorjem, letnik 2016, so mu brezplačno menjali zadevo tudi po preteku jamstva - servis v okolici Kamnika, da ne delam "reklame". Je pa res do takrat redno servisiral avto pri njih - se mu je pa lučka prižgala pri dobrih 60000 kilometrih.


Na to se sedaj obešajo, da sem naredil zadnji mali servis drugje, ki pa itak menja samo filtre in olje.

bbbbbb2015 ::

Utk je izjavil:

Kaj je pa z verigami narobe?
Pa tudi jermenov ne vsi namakajo v olje. Upam.


Po BMWju sodeč - pretanke so in so enojne in ne več dvojne. Ter imajo zelo malo vodil in španerjev. Sicer B47 in B57 motorji držijo. Šparajo pa tko, ko da morajo inženirji lastno ledvico dati za verigo.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64768849 (8434) FiReFTW
»

Preskok zobatega jermena (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598862 (6576) wcpapir
»

Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9932104 (22248) hojnikb
»

Velik servis kje dobiti dele

Oddelek: Na cesti
386383 (1548) shintaro
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10548640 (45973) Pyr0Beast

Več podobnih tem