Forum » Problemi človeštva » Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035
Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035
Kayzon ::
"Evropski parlament potrdil prepoved prodaje avtomobilov na dizel in bencin od leta 2035
Uredba čaka še na potrditev držav članic v Svetu EU-ja
Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku. Na AMZS-ju ob tem opozarjajo na številne neznanke."
Kaksno mnenje imate o temu?
Uredba čaka še na potrditev držav članic v Svetu EU-ja
Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku. Na AMZS-ju ob tem opozarjajo na številne neznanke."
Kaksno mnenje imate o temu?
- zaklenil: BigWhale ()
pegasus ::
Too little, too late. To pomeni, da bodo prdulje in smrdulje še vedno po cestah, ko bom jaz že v grobu. Katastrofa za bodoče generacije ...
Kayzon ::
Tale komentar mi je vsec z RTVja.
"Preden sprejemajo take in podobne zakone naj raje JAVNO predstavijo kake študije:
1. vpliva na okolje za proizvodnjo takih litijevih, polimerovih in podobnih baterij
2. vpliva na okolje za razgradnjo omenjenih odsluženih baterij
3. naj zagotovijo primarno infrastrukturo, ki bo nemoteno omogočala uporabo takih vozil
4. pogoj bi bil recimo tudi dekomisija (odpis) termoelektrarn katere za sekundarno girivo in to je elektrika uporabljajo primarno fosilna goriva.
Preden niso izpolnjeni vsaj tile osnovni pogoji brez sprenevedanja ni smiselno iti v neke kvazi zakonodaje katere trenutno brezglavo in nepremišljeno sprejemajo EU parlamentarci. Spomnimo se samo primer Nemčije katera je zaprla svoje jederske elektrarne, sedaj pa elektriko proizvajajo z premogom. Pa vsi vemo koliko je zelen ta premog. Podobno je tudi s to temo."
"Preden sprejemajo take in podobne zakone naj raje JAVNO predstavijo kake študije:
1. vpliva na okolje za proizvodnjo takih litijevih, polimerovih in podobnih baterij
2. vpliva na okolje za razgradnjo omenjenih odsluženih baterij
3. naj zagotovijo primarno infrastrukturo, ki bo nemoteno omogočala uporabo takih vozil
4. pogoj bi bil recimo tudi dekomisija (odpis) termoelektrarn katere za sekundarno girivo in to je elektrika uporabljajo primarno fosilna goriva.
Preden niso izpolnjeni vsaj tile osnovni pogoji brez sprenevedanja ni smiselno iti v neke kvazi zakonodaje katere trenutno brezglavo in nepremišljeno sprejemajo EU parlamentarci. Spomnimo se samo primer Nemčije katera je zaprla svoje jederske elektrarne, sedaj pa elektriko proizvajajo z premogom. Pa vsi vemo koliko je zelen ta premog. Podobno je tudi s to temo."
pegasus ::
To je strategija big oil za zavlačevanje. Če želite še naprej trpeti v energetskem sistemu, kakršnega imamo, mi to pove dvoje: da vam gre tako zelo dobro, da se vam zdi upiranje spremembam ali pa da so vas dobro oprali in vam vcepili strah pred spremembami. Kakorkoli, prosim počnite to na kakem drugem planetu, ne na tem.
pegasus ::
Da, o tem govorim.
Držim pesti, da se bo trg zasukal tako, kot napoveduje npr. Munro - da bodo okrog 27, 28 ICE avti že tako pregrešno dragi, da bodo raji nedosegljivi.
Držim pesti, da se bo trg zasukal tako, kot napoveduje npr. Munro - da bodo okrog 27, 28 ICE avti že tako pregrešno dragi, da bodo raji nedosegljivi.
Utk ::
Too little, too late. To pomeni, da bodo prdulje in smrdulje še vedno po cestah, ko bom jaz že v grobu. Katastrofa za bodoče generacije ...
Ta prepoved ni sicer čisto brezvezna, ampak v resnici ne določa letnice, ampak določa, da se bo to zgodilo in vsem jasno pove, da nima več smisla vlagat v ICE. Mislim da je to dovolj, da že leta 2030 ne bo praktično nihče več kupil ICE, ker ne bojo več konkurenčni, bojo zastareli, itd., kot se tudi danes skoraj nihče vozit z dacio, pa tudi če bi bila še pol cenejša in imela 2000 km dosega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
starfotr ::
Bo pa folk kupoval v Turčiji, Bosni, Srbiji... Tam bodo še dolgo na voljo nova ICE vozila.
In če naši ne bodo hoteli registracije opravit, jih bodo pa v tujini. Pa se bodo tu furali s tujimi tablicami. Tako, kot lahko jahko registriraš kjerkoli, kjer so nižje dajatve.
Ne skrbite, do 2035 je še dolgo. In rešitve ij obvodi vedno bodo.
Ker ni šans, da bo folk trpel na nezadostni infrastrukturi in se odpovedal udobju.
In če naši ne bodo hoteli registracije opravit, jih bodo pa v tujini. Pa se bodo tu furali s tujimi tablicami. Tako, kot lahko jahko registriraš kjerkoli, kjer so nižje dajatve.
Ne skrbite, do 2035 je še dolgo. In rešitve ij obvodi vedno bodo.
Ker ni šans, da bo folk trpel na nezadostni infrastrukturi in se odpovedal udobju.
pegasus ::
kow ::
Webmojster je izjavil:
Kul, potem si lahko 2034 kupim še bencinara in ga teram 20 let če bo treba.
Lahko. Samo bos bankrotiral.
Kayzon ::
Veliko moznosti je da se njim "plan" zavlece naprej od 2035,ker ne verjamem da vecina ljudi noce imeti EV avtomobilov.
lambda ::
starfotr ::
Kayzon ::
Kow@ Ja poglej si ze za primer komentarje clanka na RTV/24ur pa bos videl da velika vecina ne podpira odlocitve. Poglej da velika vecina ne vozi EV,pa si lahko zlahka ustvaris nek zakljucek da si tega zeli le manjsa skupina ljudi.
Itak je pa to spet samo misljeno za male ljudi,bogatasi in politicna elita se bo dalje vozila z letali. Ce pogledamo top3 drzave ki onesnazujejo,dobimo.
China, with more than 10,065 million tons of CO2 released.
United States, with 5,416 million tons of CO2.
India, with 2,654 million tons of CO2.
Evropejci glede na ostale naredimo 6% onesnazenja,a mi smo tisti ki uvajamo neumne zakone. Cena elektrike je previsoka,cena EV je previsoka,nimamo infrastrukture,izdelava baterije za EV terja veliko skode naravi... itd.
Itak je pa to spet samo misljeno za male ljudi,bogatasi in politicna elita se bo dalje vozila z letali. Ce pogledamo top3 drzave ki onesnazujejo,dobimo.
China, with more than 10,065 million tons of CO2 released.
United States, with 5,416 million tons of CO2.
India, with 2,654 million tons of CO2.
Evropejci glede na ostale naredimo 6% onesnazenja,a mi smo tisti ki uvajamo neumne zakone. Cena elektrike je previsoka,cena EV je previsoka,nimamo infrastrukture,izdelava baterije za EV terja veliko skode naravi... itd.
pegasus ::
p7840368 poglej si ze za primer komentarje clanka na RTV/24ur[/st.citat naj bi izjavil:
Če trol pašnike jemlješ kot merodajne, deČe trol pašnike jemlješ kot merodajne, delaš napako.
Kayzon ::
Seveda,point je da vecina ljudi vozi normalne avtomobile in se njim vsiljuje tole z EV,podobno tko kot veganizem. Ze tukaj na forumu vas je velika manjsina ki si lasti EV,ce pa pogledamo svetovno letno prodajo EV pridemo do stevilke 10%.
borut_p ::
Too little, too late. To pomeni, da bodo prdulje in smrdulje še vedno po cestah, ko bom jaz že v grobu. Katastrofa za bodoče generacije ...
Ta prepoved ni sicer čisto brezvezna, ampak v resnici ne določa letnice, ampak določa, da se bo to zgodilo in vsem jasno pove, da nima več smisla vlagat v ICE. Mislim da je to dovolj, da že leta 2030 ne bo praktično nihče več kupil ICE, ker ne bojo več konkurenčni, bojo zastareli, itd., kot se tudi danes skoraj nihče vozit z dacio, pa tudi če bi bila še pol cenejša in imela 2000 km dosega.
Glede na to, da je evropa le ena izmed trgov ... bo potreba po ice po svetu se vedno visoka. Kitajska, afrika, indija ... pa imas 100x trg evropa. Tak da ... velike firme so ze sedaj naravnane na trg izven eu. Eu se bo iz svojih trendov sesula vase dosti kmalu
jb_j ::
Webmojster je izjavil:
Kul, potem si lahko 2034 kupim še bencinara in ga teram 20 let če bo treba.
bencinarja si lahko kupiš do smrti, prepoved velja le za Nova vozila
redtech ::
A uro so že premaknili? :)
Čakam, da pride Co pod $30k/T, povpraševanje bo kot kaže, hudo :D
@borut, Kitajska ni tako zadaj.
Together, China and Europe accounted for more than 85% of global electric car sales in 2021, followed by the United States (10%)
Čakam, da pride Co pod $30k/T, povpraševanje bo kot kaže, hudo :D
@borut, Kitajska ni tako zadaj.
Together, China and Europe accounted for more than 85% of global electric car sales in 2021, followed by the United States (10%)
jb_j ::
Kow@ Ja poglej si ze za primer komentarje clanka na RTV/24ur pa bos videl da velika vecina ne podpira odlocitve. Poglej da velika vecina ne vozi EV,pa si lahko zlahka ustvaris nek zakljucek da si tega zeli le manjsa skupina ljudi.
Itak je pa to spet samo misljeno za male ljudi,bogatasi in politicna elita se bo dalje vozila z letali. Ce pogledamo top3 drzave ki onesnazujejo,dobimo.
China, with more than 10,065 million tons of CO2 released.
United States, with 5,416 million tons of CO2.
India, with 2,654 million tons of CO2.
Evropejci glede na ostale naredimo 6% onesnazenja,a mi smo tisti ki uvajamo neumne zakone. Cena elektrike je previsoka,cena EV je previsoka,nimamo infrastrukture,izdelava baterije za EV terja veliko skode naravi... itd.
nekdo mora vzpostaviti ekološke načine transporta
(glede na to, da v EU, kmetijstvo dobiva nepovratne Subvencije,
bi enako lahko storili za vsa eko podjetja,
oz. zelo znižali davčne stopnje za vsa eko podjetja in eko vozila)
in npr. samo 5% davki na EU solarne panele, elektro-motorje, in EU baterije
feryz ::
Prepoved bo, baje, tudi za kombije.
Ob tem je treba povedati, da trenutno ni niti enega užitnega kombija, ne na trgu, ampak ga niti na vidiku ni. V dvajsetih letih, odkar resno obstajajo ev, niso prišli še niti blizu uporabnosti.
Se pravi evro birokrati računajo na ultra preboj na tem področju. Ker brez njih crkne svet naslednji dan.
Sicer pa so to majhni koraki v novi svet. Ni nobenega dvoma, da se bo nekoč prepovedalo lastništvo avtomobilov. In ta dan ni tako daleč, kot so mislimo. Vprašanje je le, ali bodo šli z mehko varianto prepovedi najprej ali kar direkt v glavo.
Ob tem je treba povedati, da trenutno ni niti enega užitnega kombija, ne na trgu, ampak ga niti na vidiku ni. V dvajsetih letih, odkar resno obstajajo ev, niso prišli še niti blizu uporabnosti.
Se pravi evro birokrati računajo na ultra preboj na tem področju. Ker brez njih crkne svet naslednji dan.
Sicer pa so to majhni koraki v novi svet. Ni nobenega dvoma, da se bo nekoč prepovedalo lastništvo avtomobilov. In ta dan ni tako daleč, kot so mislimo. Vprašanje je le, ali bodo šli z mehko varianto prepovedi najprej ali kar direkt v glavo.
mr_chai ::
In to ravno zdej, ko bo Mazda izdala novo Wankel mašino.
Pa še ena firma obstaja, ki razvija zelo lahke wankle, ki imajo full dober power : weight razmerje.
Pri ICE motorjih je še full velik enga lufta, ki bi lahko bili na koncu bolj clean kot e-motorji
VW Buzz je zelo lep in užiten za pogledat in za vozit tudi verjetno. Ni pa kaj dosti uporaben, to se pa strinjam
Pa še ena firma obstaja, ki razvija zelo lahke wankle, ki imajo full dober power : weight razmerje.
Pri ICE motorjih je še full velik enga lufta, ki bi lahko bili na koncu bolj clean kot e-motorji
Prepoved bo, baje, tudi za kombije.
Ob tem je treba povedati, da trenutno ni niti enega užitnega kombija, ne na trgu, ampak ga niti na vidiku ni. V dvajsetih letih, odkar resno obstajajo ev, niso prišli še niti blizu uporabnosti.
Se pravi evro birokrati računajo na ultra preboj na tem področju. Ker brez njih crkne svet naslednji dan.
Sicer pa so to majhni koraki v novi svet. Ni nobenega dvoma, da se bo nekoč prepovedalo lastništvo avtomobilov. In ta dan ni tako daleč, kot so mislimo. Vprašanje je le, ali bodo šli z mehko varianto prepovedi najprej ali kar direkt v glavo.
VW Buzz je zelo lep in užiten za pogledat in za vozit tudi verjetno. Ni pa kaj dosti uporaben, to se pa strinjam
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
lynxslo5 ::
Ta rok, ki ga je izglasoval EU parlament je popolnomma nerealen. Napovedujem, da bodo tam nekje leta 2032 vse skupaj podaljšali za 10 let na leto 2045 ali celo na leto 2050.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lynxslo5 ()
borut_p ::
A uro so že premaknili? :)
Čakam, da pride Co pod $30k/T, povpraševanje bo kot kaže, hudo :D
@borut, Kitajska ni tako zadaj.
Together, China and Europe accounted for more than 85% of global electric car sales in 2021, followed by the United States (10%)
Se strinjam ... kitajska ima ogromno tezav z onesnazenostjo zraka v mestih. Zato elektrika. Ima pa ogromno nerazvitega trga. Plus ogromen deficit elektrike. Ni sans da bodo sli full electric, ker potem lahko drzavo zaprejo.
pegasus ::
Da, tako je še bolje.bodo okrog 27, 28ICEavti že tako pregrešno dragi, da bodo raji nedosegljivi.
Fixed.
Glej kaj sem razlagal tu pred pet in pol leti ... Lastništvo avta je ena velika neumnost.
l0g1t3ch ::
zobnik ::
Leta 2035 bomo hodil peš, jedli žgance pri sveči, delal po 10 ur za mizerno plačilo vse to za tiste ki si bodo lahko kupil Tesle za 100.000 evrov in živel kot lordi s polnimi mizami dobrot, navadna raja pa životarla saj bo že klasični avto predrag za vzdrževanje in še na tehničnem se bodo domislil nekaj bolj strogega.
Pa saj to se že sedaj dogaja.
Dol s to EU, sej tud bo šla kmal....razen če je to sarkazem in le uvod v svet elektro avtov na test
Pa saj to se že sedaj dogaja.
Dol s to EU, sej tud bo šla kmal....razen če je to sarkazem in le uvod v svet elektro avtov na test
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
dronyx ::
10 let je kratko obdobje za tako spremembo. Tu ne gre samo za drugačne avtomobile, prilagoditi je potrebno električno omrežje, zgraditi polnilne postaje, nove elektrarne. Kam bo šla takrat cena elektrike lahko ugibamo, smer bo pa zanesljivo močno navzgor. Ljudje se bodo stepli za vsak star bencinski avto, ki se bo pojavil na trgu. Standard preprosto ne omogoča take spremembe, v tako kratkem času, enako kot ni izvedljivo, da bo kar vsak energijsko saniral hišo za 100 k evrov. Ti ljudje v Bruslju so povsem izgubili stik z realnostjo. Pa do 2035 Evropo čakajo še težki časi, ne gospodarski razcvet...po moje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Sc0ut ::
Kako tocno piše? Popolna prepoved ali možnost kombinacije ice + nek elektromotor?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Futram ::
Po mojem skromnem mnenju, si dons razen peščice, nihče ne more privoščit električnega avta in dvomim, da se bo to v dobrih 10 letih tako drastično spremenilo. Stvari grejo trenutno celo v kontra smer,...elektrika se draži, avti se dražijo, gradi se kolesarske steze, železnice,... Uglavnem, kle se ne gre za to, da boste moral čez 10 let met električen avto, ampak za to, da ga sploh ne boste imeli.
dexterboy ::
Kaj pa, če bi nas ti malo "razsvetlil" s tvojimi posti, glede na kraj bivanja in delovno mesto, ki ga zasedaš? Ker drugače se bereš kot en troll, pa ne me tako razumet, nasprotno. Hočem povedati, da moraš dati malo "teže" tvojim besedam...Ker ni šans, da bo folk trpel na nezadostni infrastrukturi in se odpovedal udobju.Da, to nas bo pokopalo kot vrsto.
Kar se pa mojega pogleda tiče, je pa tako, da bi jaz vsem individualnim bajtam usekal davke na dimnike, tko, jurja na leto, ker nimajo katalizatorjev v svojih dimnikih in potem diši samo takrat, ko kurijo smrekove vejice, drugače pa smrdi... Hiše, ki se pa ogrevajo na toplotno, pa itak obvezno tudi usekal jurja davkov na leto, ker kuri štrom, ki bi ga jaz drugače porabil, da bi filal moj EV... Aja, sej ga nimam, imam pa dizla, katalizatorless, jbg, že tko serijsko narjen ;)
Največji toplogredni plin so individualne hiše, kjer folk živi na 200+ kvadratih in vse to ogreva, namesto, da bi se preselili v bloke in uživali 200+ TV programov in optični internet brez prekinitev. Je treba dati to migracijo iz bajt v bloke v politično agendo, zakaj je pol v načrtu vsako leto 20.000 novih stanovanj?
Leta 2035 bomo hodil peš, jedli žgance pri sveči, delal po 10 ur za mizerno plačilo vse to za tiste ki si bodo lahko kupil Tesle za 100.000 evrov in živel kot lordi s polnimi mizami dobrot, navadna raja pa životarla saj bo že klasični avto predrag za vzdrževanje in še na tehničnem se bodo domislil nekaj bolj strogega. Pa saj to se že sedaj dogaja. Dol s to EU, sej tud bo šla kmal....razen če je to sarkazem in le uvod v svet elektro avtov na testTega se bojim;
https://www.imdb.com/title/tt1535108/
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
dexterboy ::
VW Buzz je zelo lep in užiten za pogledat in za vozit tudi verjetno. Ni pa kaj dosti uporaben, to se pa strinjam.
Kolega ga je testiral. Ne premore dovolj baterij za relacijo LJ - ZG - LJ, pa če voziš po omejitvah...
Kolega ga je testiral. Ne premore dovolj baterij za relacijo LJ - ZG - LJ, pa če voziš po omejitvah...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
lambda ::
Da, tako je še bolje.bodo okrog 27, 28ICEavti že tako pregrešno dragi, da bodo raji nedosegljivi.
Fixed.
Glej kaj sem razlagal tu pred pet in pol leti ... Lastništvo avta je ena velika neumnost.
Si bil pionir zelenega prehoda. Voditelji so prebrali in politike gredo povsem v to smer:
Čez leta bomo priča kupu začudenja nad vzponom neželjenih političnih opcij, ker plebejec ne bo želel jest serviranega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lambda ()
G0zdar ::
Potrebujem avtomobil (po dostopni nabavni ceni) z dosegom najmanj 600 km, ki ga lahko napolnim v vsaki večji vas v največ 5 minutah. To zdaj imam in sem s tem zadovoljen. Zdaj mi bodo pa neki FDV poslanci, ki nimajo pojma ne o znanosti, ne o tehniki, niti ekonomiji, zaradi domnevne ekološkosti to vzeli. S tem mi bodo vzeli velik kos svobode, časa in denarja. Medtem ko sami tedensko "pendlajo" v Bruselj z letalom pa še parkrat letno na dopust v tople kraje. Za dobro plačo in na plečih davkoplačevalcev.
Kot je bilo že parkrat na slo-tech citirano:
1 Hard times create strong men.
2 Strong men create good times.
3 Good times create weak men.
4 Weak men create hard times.
5 GO TO 1
Zahodna civilizacija se trenutno nahaja v 4. koraku.
Kot je bilo že parkrat na slo-tech citirano:
1 Hard times create strong men.
2 Strong men create good times.
3 Good times create weak men.
4 Weak men create hard times.
5 GO TO 1
Zahodna civilizacija se trenutno nahaja v 4. koraku.
feryz ::
VW Buzz je zelo lep in užiten za pogledat in za vozit tudi verjetno. Ni pa kaj dosti uporaben, to se pa strinjamPredvidevam, da se norca delaš?
GLS-ovec, mislim da iz Vrhnike, ima električni kombi za razvoz paketov. Tak pravi, L2H2 se mi zdi. Če da noter med 200 in 300 kg paketov, naredi na dober dan 60 do 80 km. In to je to.
Normalen kombi da v kabino 3 junce, ki imajo 200 do 300 kg, zadaj pa še dobro tono materiala in orodja. In se pelje od 800 do 1000 km daleč. Po nadaljnjih 10 minutah pa novih 800 do 1000 km.
Govorimo o milijonih, desetinah milijonov takih kombijev, ki dnevno kruzajo po Evropi in so hrbtenica sistema, nujen člen da karkoli sploh funkcionira. In ponovno poudarjam, niti sanja se jim ne, kako ali s čim bi se teh vozil sploh lotili zamenjati. Prepovedali so jih pa že. Kao.
Utk ::
Kombiji se bojo lahko vozili na vodik. Malo je dražje kot direkt na elektriko, ni pa dražje kot nafta.
Miki N ::
To je šele začetek. Vašedobro(tm) je šele dobro začel.
Jebi ga, ker nismo dovolj pobijali politikov, se nas sedaj ne bojijo več in se pač zabavajo z nami po želji.
Ali famozni "Bruseljski leteči cirkus" v Strasbourg
https://euobserver.com/eu-political/144...
Jebi ga, ker nismo dovolj pobijali politikov, se nas sedaj ne bojijo več in se pač zabavajo z nami po želji.
Medtem ko sami tedensko "pendlajo" v Bruselj z letalom pa še parkrat letno na dopust v tople kraje.
Ali famozni "Bruseljski leteči cirkus" v Strasbourg
https://euobserver.com/eu-political/144...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
FoxKnox ::
Dokler se bomo čudili in zgražali ob novicah o bruselskih in pariških nasilnih protestih, si ne zaslužimo drugega kot tlako od naših politikov.
feryz ::
Kombiji se bojo lahko vozili na vodik. Malo je dražje kot direkt na elektriko, ni pa dražje kot nafta.Oooo, utk ima rešitev.
Škoda le, ker trenutno ni niti enega v realnem svetu. Medtem ko je električarjev na milijone.
Sicer, če je ceneje kot na nafto, zakaj se že danes ne vozimo vsi na vodik?
Utk ::
Sicer, če je ceneje kot na nafto, zakaj se že danes ne vozimo vsi na vodik?
Sej je tudi na elektriko cenejše kot na nafto, pa se ne vozite na elektriko. Zakaj? Ja zato, ker ste buttheadi. Ker so se vaši dedki vozili na nafto in se morate tudi vi. Vsaj na paro se ne več. Čeprav ziher kje v rovtah obstaja tudi ta ideja...zakaj ne bi nardili parni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Miki N ::
Ne štekate taprav tlačan se sploh ne vozi. Zaenkrat vam še ponujajo kompromise, samo vedno z enim učem na končno rešitev.
feryz ::
Sej je tudi na elektriko cenejše kot na nafto, pa se ne vozite na elektriko. Zakaj? Ja zato, ker ste buttheadi. Ker so se vaši dedki vozili na nafto in se morate tudi vi. Vsaj na paro se ne več. Čeprav ziher kje v rovtah obstaja tudi ta ideja...zakaj ne bi nardili parni avto.Butthead ti je na mami ležal.
Na štrom se ne vozimo, ker avto dejansko rabimo. Štromar je pa dejansko neuporaben. Do špara lahko greš tudi s karjolo. Za kam dlje pa rabiš ICE.
Sicer pa smo si naročili avte, ki gredo do špara na štrom, kam dlje pa na tapravi pogon. Volk sit in koza cela. Baje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Utk ::
Na štrom se ne vozimo, ker avto dejansko rabimo.
Ti rabiš avion, ne pa avto. Če misliš, da pod normalno uporabo avta spada vozit 200 izven AC, in vsak dan 500 km, se pač motiš. Za to so druga prevozna sredstva.
Če ti ne znese v dnevu naredit kar imaš za naredit, če se voziš normalno in po predpisih, potem si si pač preveč naložil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Imaš popolnoma prav. Ko bom velik, si bom ubodel minijet-a. Da bom lahko v šusu priletel iz ljubljane do maribora in nazaj. Štromar ni zato, te popolnoma razumem.
Utk ::
https://www.opel.si/about-opel/oplove-n...
Narejeni so že, zdaj, no, do leta 2030, jih bojo pač morali začet malo bolj resno prodajat.
Narejeni so že, zdaj, no, do leta 2030, jih bojo pač morali začet malo bolj resno prodajat.
asdf_jklc ::
Zakaj to "potrebuješ"? A se voziš čez vasi 600 km daleč?
Pri men je zahteva doseg 1.000 km. Ko se usedem v avto se peljem in ponavadi prefuram ali obfuram državo, če je gorivo predrago - primer Italija. Super zadeva je varčen bencinski motor in v gumi ogromna plinska posoda, pa maš doseg bolši od dizla.
Ampak ja, 2034 kupim še en avto in to je to. EV NOT.
kow ::
Kow@ Ja poglej si ze za primer komentarje clanka na RTV/24ur pa bos videl da velika vecina ne podpira odlocitve. Poglej da velika vecina ne vozi EV,pa si lahko zlahka ustvaris nek zakljucek da si tega zeli le manjsa skupina ljudi.
Ljudje, ki komentirajo na 24ur niso vecina ljudi. So skupina polpismenih idiotov. Takoj, ko bodo dojeli, da bo voznja z BEV cenejsa kot z ICE, bodo cez noc obrnili plosco.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ko se usedem v avto se peljem in ponavadi prefuram ali obfuram državo, če je gorivo predrago - primer Italija.
Ampak ja, 2034 kupim še en avto in to je to. EV NOT.
Po eni strani hočeš prišparat, po drugi ne.
Ljudje, ki komentirajo na 24ur niso vecina ljudi. So skupina polpismenih idiotov.
Očitno ne samo na 24ur...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski parlament izglasoval prepoved dizelskih in bencinskih avtomobilov po 2035. (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 37852 (19755) | AtaŠtumf |
» | Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46651 (39503) | J.McLane |
» | V letu 2018 izpusti ogljikovega dioksida najvišji doslej (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17455 (14832) | zmaugy |