» »

Prejel zgnečen paket, kaj storiti?

Prejel zgnečen paket, kaj storiti?

flyby ::

Pozdrav

Medtem, ko sem bil na dopustu, sem iz Shoppsterja prejel paket (LEGO set, vreden cca. 80 EUR), dostavljen preko Pošta Slovenije, ki izgleda kot bi se nanj usedel slon.

Set so poslali v originalni škatli, dvakrat zavit v folijo, brez dodatne škatle za zaščito.

Če bi bil doma, bi paket zavrnil, starši pa so ga enostavno sprejeli... pisal sem na Shoppester podporo, čakajo na odgovor dobavitelja, od tedaj je zdaj minilo 10 dni, nobenega odgovora od nikjer.

Kaj je najbolje storiti? Hvala za nasvete!

OK.d ::

Pošlji jim nazaj in kupi Lego drugje.
LPOK.d

Bellator ::

Podobno izkušnjo imam z Mimovrste, kjer sem naročil HDD, ki je prišel samo v embalaži za knjige brez kakršne koli dodatne zaščite.

IL_DIAVOLO ::

Ja, pojdi na posto, saj je njihova krivda. Sicer pa piše na shoppsterju:

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na poprodaja-slo@shoppster.com. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

flyby ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja, pojdi na posto, saj je njihova krivda. Sicer pa piše na shoppsterju:

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na poprodaja-slo@shoppster.com. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.


Hvala za tole, zanimivo, da mi niso tega poslali iz njihove podpore...

DrainBead ::

torej najbolje kar postopek sprožit na pošti, ja.
Meni je enkrat ratalo. Sem kupil plastično hiško/igračo, ki je bila poškodovana in sem šel na pošto, tam so slikali in sprožili reklamacijski postopek. sem dobil denar nazaj.

Zgodovina sprememb…

Ecoo ::

V primeru, da ne bo ugodne rešitve, lahko še vedno narediš YT posnetek, dokončaš delo s testom delovanja tele zadeve:



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Napačno dostavljena pošiljka v tujino kljub napisanem naslovu. Kdo je kriv? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
898745 (3240) DePalmo
»

Sledenje pošiljki - pošta slovenije (status se ne spremeni)

Oddelek: Loža
3520691 (12212) kloko
»

Poškodovana pošiljka

Oddelek: Pomoč in nasveti
204790 (3433) Alamar
»

ukraden paket - spletna trgovina

Oddelek: Loža
496066 (2842) solatko

Več podobnih tem