Forum » Loža » Napačno dostavljena pošiljka v tujino kljub napisanem naslovu. Kdo je kriv?
Napačno dostavljena pošiljka v tujino kljub napisanem naslovu. Kdo je kriv?
nokia6310 ::
Slišal sem drugo varianto. Če je pošiljka poslana kot pismo potem velja 15 kratnik poštnine. Če pa je poslana kot paket pa dobiš povrnjeno vse do določenega zneska.
V-i-p ::
"Samo v primeru vrednostnega pisma ali paketa z označeno vrednostjo dobimo povrnjeno vrednost, ki smo jo označili na pošiljki. Uporabnikom tako svetujemo, da pri pošiljanju izberejo storitev vrednostno pismo ali paket z označeno vrednostjo," pojasnjujejo na pošti.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
nokia6310 ::
Danes dopoldan sem klical na našo pošto. Pošta Slovenije trdi, da Slovaška pošta čaka naslovnikovo izjavo, da pošiljke ni prejel ter da za to potrebuje več časa. Naslovnik
pa trdi, da mu te izjave v Slovenski verziji na pošti v Lozornu ne želijo požigosat. V zvezi s tem se je naslovnik že dvakrat obrnil na lokalno pošto v Lozornu in so mu vsakič rekli, da mu takšne izjave ne bodo požigosali. Slovaška pošta ima do torka 15.03.2022 čas da odgovori na to.
pa trdi, da mu te izjave v Slovenski verziji na pošti v Lozornu ne želijo požigosat. V zvezi s tem se je naslovnik že dvakrat obrnil na lokalno pošto v Lozornu in so mu vsakič rekli, da mu takšne izjave ne bodo požigosali. Slovaška pošta ima do torka 15.03.2022 čas da odgovori na to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
nokia6310 ::
Naj mi nekdo pove kako se kontaktira Amazon prek maila? Edino možnost imajo tisti, ki so že njihove stranke da jih kontaktirajo prek maila vezanega na njihov račun.
tony1 ::
Zelo, zelo težko. To je ogromna korporacija, in stopiti z njimi v stik je težko. Kakšnega svetovalca že dobiš, ampak verjetno nemogoče bo iz spletnega kontakta dobiti nekoga iz tiste določene njihove lokacije...
Amazonov account si sicer lahko narediš brezplačno, nakup za to ni potreben.
Amazonov account si sicer lahko narediš brezplačno, nakup za to ni potreben.
nokia6310 ::
Ja to je res. Samo dopovedat njim da gre za zadevo ki ni njihova, da nisem ničesar naročil, da so po pomoti drugi poslali njim mojo zadevo ki bi mogla prit na drug naslov. A to res oni tako težko razumejo?
tony1 ::
To si lahko privoščijo, ker nimajo komercialnega interesa rešiti težave; po njihovi logiki ne gre niti za težavo povezano z njihovo stranko...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
nokia6310 ::
Iz Muzikerja so mi v petek napisali:
Na pošti v Lozornu trdijo, da oni ne morejo in da ne bojo ničesar podpisali in štempljali, dokler k njim ne pride nalog z oddelka za mednarodne
reklamacije.
Po njihovih besedah tovrstnega naloga še niso prejeli.
Obrazec CN 18 se na spletni strani Slovaške pošte ne nahaja. Našli smo samo obrazec CN 08, ki pa je obrazec za prijavo reklamacije. V Slovaški verziji
obrazca CN 08 je v samem besedilu omenjen tudi obrazec CN 18, ki pa ga Slovaška pošta očitno smatra za interni obrazec in ne kot nekaj, kar bi bilo na
voljo strankam za prenos z njihove spletne strani.
Ob vsem tem pa se mi zastavlja še eno vprašanje. Ni mogoče mednarodna reklamacija romala na pošto v Galanto in ne na pošto v Lozorno? Praksa je, da se
reklamacija pošilja na pošto, kjer je pošiljka bila na zadnje v sistemu zabeležena - tam jo načeloma iščejo. V tem primeru pa to ni pošta, kjer se nahaja
naslovnik.
Bom videl kako se bo zadeva zaključila.
Na pošti v Lozornu trdijo, da oni ne morejo in da ne bojo ničesar podpisali in štempljali, dokler k njim ne pride nalog z oddelka za mednarodne
reklamacije.
Po njihovih besedah tovrstnega naloga še niso prejeli.
Obrazec CN 18 se na spletni strani Slovaške pošte ne nahaja. Našli smo samo obrazec CN 08, ki pa je obrazec za prijavo reklamacije. V Slovaški verziji
obrazca CN 08 je v samem besedilu omenjen tudi obrazec CN 18, ki pa ga Slovaška pošta očitno smatra za interni obrazec in ne kot nekaj, kar bi bilo na
voljo strankam za prenos z njihove spletne strani.
Ob vsem tem pa se mi zastavlja še eno vprašanje. Ni mogoče mednarodna reklamacija romala na pošto v Galanto in ne na pošto v Lozorno? Praksa je, da se
reklamacija pošilja na pošto, kjer je pošiljka bila na zadnje v sistemu zabeležena - tam jo načeloma iščejo. V tem primeru pa to ni pošta, kjer se nahaja
naslovnik.
Bom videl kako se bo zadeva zaključila.
nokia6310 ::
Iz reklamacijskega oddelka pošte Slovenije so mi sporočili, da ima Slovaška pošta največ dva meseca časa od dneva ko sem oddal poizvednico, da dobim odgovor. V tem času ne morejo nič narediti.Ampak če do zdaj niso našli pošiljke dvomim, da jo bodo zdaj. Bom pa sporočil ko in kako se bo ta zadeva zaključila.
nokia6310 ::
Končno se je nekdo na Amazonu zavzel za moj primer. V skladišče v Galanti so poslali povpraševanje kaj se s tem paketom dogaja, kje je in jih prosili naj ga probajo poiskat. Še sama sreča da mam tracking ki kaže na to, da je pošiljka pomotoma prispela do njih.
nokia6310 ::
Iz amazona so mi sporočili sledeče: I am sorry I was not able to communicate clearly earlier.
As far as I understand, if they find it they will give it back to the carrier who brought it to us.
If I understood you correctly, the parcel was not addressed to Amazon but to another recipient. Therefore I would assume, that if found and handed back
to Slovak Post, it should find its way to the correct address.
Unfortunately we will not be able to track it, since it has no Amazon details, such as tracking ID or similar.
I am sorry I cannot provide any further information. But if Slovak Post misdelivered, perhaps a complaint with them would be in order.
please understand that I am aware of your situation and that neither you nor your company has any fault in this.
As I have tried to explain before, we do not issue a new tracking label.
We hand it back to the carrier, in this case Slovak Post. How Slovak Post handles their mistakes, I do not know.
Since either could not find, nor can track your shipment, I recommend you contact Slovak Post.
Thank you for your understanding and have a nice day.
Sem pa danes po pošti prejel rešeno poizvednico. Zdaj pa da vidimo kakšno odškodnino bom dobil. Bom pa vsekakor tudi tu napisal da boste vedeli kako se bo zadeva zaključila.
As far as I understand, if they find it they will give it back to the carrier who brought it to us.
If I understood you correctly, the parcel was not addressed to Amazon but to another recipient. Therefore I would assume, that if found and handed back
to Slovak Post, it should find its way to the correct address.
Unfortunately we will not be able to track it, since it has no Amazon details, such as tracking ID or similar.
I am sorry I cannot provide any further information. But if Slovak Post misdelivered, perhaps a complaint with them would be in order.
please understand that I am aware of your situation and that neither you nor your company has any fault in this.
As I have tried to explain before, we do not issue a new tracking label.
We hand it back to the carrier, in this case Slovak Post. How Slovak Post handles their mistakes, I do not know.
Since either could not find, nor can track your shipment, I recommend you contact Slovak Post.
Thank you for your understanding and have a nice day.
Sem pa danes po pošti prejel rešeno poizvednico. Zdaj pa da vidimo kakšno odškodnino bom dobil. Bom pa vsekakor tudi tu napisal da boste vedeli kako se bo zadeva zaključila.
nokia6310 ::
Vsekakor, vsekakor sporočim! Bojim pa se moja predvidevanja so takšna da se lahko zgodi tudi to, da ne bom dobil nič saj je bila pošiljka poslana kot pismo in ne kot paket! Za to je kriva pošta Slovenije, ker mi niso rekli obstaja takšno in takšno tveganje. Nek minimalen procent možnosti obstaja, da se lahko pošiljka izgubi, oz. da jo dostavimo napačnemu naslovniku kot se je zgodilo v mojem primeru. Nebi mi bil problem dat tistih par eur več za paket. Bomo videli kaj bo iz tega nastalo. Saj bom kmalu dobil odgovor. Jutri bom vložil zahtevek za odškodnino pa bomo videli kaj bo.
darkolord ::
Te popolnoma razumem, ampak za to, da pošiljke nisi poslal kot vrednostne, ne moreš kriviti Pošte, razen če so ti izrecno narobe svetovali. Da se pošiljka lahko izgubi, ni nekaj, česar si nek povprečen človek ne bi mogel predstavljati. V njihovih splošnih pogojih imajo pa seveda vse podrobno navedeno.
nokia6310 ::
Po pravici povedano ko sem pošiljko pošiljal nazaj nisem niti razmišljal o tem. Niti tega nisem vedel, da se da označit vrednost kakšno pošiljaš, ker se res zelo redko zgodi da karkoli kam pošiljam. Na pošti so mi rekli: Dajmo kot pismo poslat, bo cenejše. Samo ne vem kako bom to dokazal. Glavni razlog da se je pošiljka poslala kot pismo pa je bil ta, da je bila teža pošiljke še dovolj nizka da se je lahko pošiljka poslala kot pismo. Bom videl kaj bodo rekli na odškodninskem oddelku v Mariboru.
nokia6310 ::
Včeraj je bila poslana vloga v Maribor kjer bo odškodninski oddelek zadevo obravnaval. Tudi iz Amazona je nekaj novega in sicer to, da paketa ne najdejo, da so ga iskali in da ga niso našli. Ostalo bom napisal ko bo zadeva zaključena. Če pa ne bo mi pa še vedno ostane Akos.
nokia6310 ::
Pozdravljeni! Najprej naj vam povem, da sem pred dnevi dobil od Amazona sledeči odgovor: Unfortunately, we generally accept no liability for goods sent to us without being asked.
Amazon is not the seller for the item you submitted. The item should have been shipped to your seller and not to Amazon.de. Even if there is evidence that
the item was delivered to Amazon, you bear a significant share of the blame for the loss of the goods. Items ordered through other retailers are not eligible
for Amazon returns. Such goods cannot be processed correctly by our system. In principle, we send back such stray items, but this was not possible in this
case. An explanation was not possible here, neither are we able to locate the item to send it back to you.
Of course, I would like to accommodate you anyway.
We would like to offer you 215,00 EUR (50% of the amount of the actual item) in Amazon gift certificates towards your next Amazon.de purchase as a goodwill
gesture, without admission of liability and in full and final settlement of this matter. Please confirm if you wish to accept this and I will make the
appropriate arrangements.
Please let me know, if you agree to this offer by replying directly to this email.
Danes pa sem dobil od Slovenske pošte dopis, da je Slovaška pošta priznala napako, in da mi bojo povrnili celotni znesek 430,50 eur v celoti in upam da tudi poštnino. Konec dober, vse dobro. Sem si pa kar mislil, da se bo zadeva zaključila na tak način. Za drugič vem, da se mora pošiljka poslati obvezno kot paket z vrednostjo, s povratnico in z nalepko da gre za občutljivo blago četudi pride na ta račun poštnina precej dražja je še vedno boljše to kot nič. Zdaj naj pa kdo pove če rabi vavčer od Amazona.
Amazon is not the seller for the item you submitted. The item should have been shipped to your seller and not to Amazon.de. Even if there is evidence that
the item was delivered to Amazon, you bear a significant share of the blame for the loss of the goods. Items ordered through other retailers are not eligible
for Amazon returns. Such goods cannot be processed correctly by our system. In principle, we send back such stray items, but this was not possible in this
case. An explanation was not possible here, neither are we able to locate the item to send it back to you.
Of course, I would like to accommodate you anyway.
We would like to offer you 215,00 EUR (50% of the amount of the actual item) in Amazon gift certificates towards your next Amazon.de purchase as a goodwill
gesture, without admission of liability and in full and final settlement of this matter. Please confirm if you wish to accept this and I will make the
appropriate arrangements.
Please let me know, if you agree to this offer by replying directly to this email.
Danes pa sem dobil od Slovenske pošte dopis, da je Slovaška pošta priznala napako, in da mi bojo povrnili celotni znesek 430,50 eur v celoti in upam da tudi poštnino. Konec dober, vse dobro. Sem si pa kar mislil, da se bo zadeva zaključila na tak način. Za drugič vem, da se mora pošiljka poslati obvezno kot paket z vrednostjo, s povratnico in z nalepko da gre za občutljivo blago četudi pride na ta račun poštnina precej dražja je še vedno boljše to kot nič. Zdaj naj pa kdo pove če rabi vavčer od Amazona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
delavec44 ::
Zdaj bi se še okoristil na ta račun? Ti bodo hitro moralni na tem forumu povedali zakaj to ni prav ;)
tony1 ::
Vsa čast, bodel si se z najbolj povampirjeno organizacijo na svetu - amazonom in zmagal. Kapo dol.
Dvomljivcem pa: o etiki lahko razpravljamo še teden dni, ampak dejstvo je, da je paket amazon izgubil - beri nekdo pri njih ima dolge prste... ;-) Gift certificate seveda sprejmi, ne zgodi se vsak dan, da mali človek kaj doseže v boju z eno najbogatejših firm na svetu.
Dvomljivcem pa: o etiki lahko razpravljamo še teden dni, ampak dejstvo je, da je paket amazon izgubil - beri nekdo pri njih ima dolge prste... ;-) Gift certificate seveda sprejmi, ne zgodi se vsak dan, da mali človek kaj doseže v boju z eno najbogatejših firm na svetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tikitoki ::
Jaz bi rabil voucher. Nimam nobene moralnih pomislekov pri konglomeratu kot je Amazon:)
Se strinjam. Domnevam, da je imela posiljka povratni naslov, al pa vsaj naslov pravega naslovljenca. Da ni bilo mozno poslati je malo verjetno. Moram pa priznati, da je njihova gesta vredu, ker je res, da niso sami krivi za napacno dostavo.
Se strinjam. Domnevam, da je imela posiljka povratni naslov, al pa vsaj naslov pravega naslovljenca. Da ni bilo mozno poslati je malo verjetno. Moram pa priznati, da je njihova gesta vredu, ker je res, da niso sami krivi za napacno dostavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
delavec44 ::
Ja lej, so ga pa sprejeli in izgubili. Če bi takoj zavrnili dostavo kot bi jo recimo fizična oseba, bi pošta takoj opazila svojo napako in težav ne bi bilo.
chucki ::
Vzami takoj. To je odskodnina za njihovo napako.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
nokia6310 ::
Delavec: Ne gre za nobeno okoriščanje. Saj si videl da sem napisal, če kdo rabi vavčer. Naj pojasnim celoten dopis: Prvotno so napisali, da ima pošta Slovenije plačljivo storitev za ta namen ter da bi bil upravičen do cca 45 eur odškodnine kar je okrog 45 dts-ov plus poštnina saj je bil paket poslan kot pismo in ne kot paket. Torej smo bili v zmoti ko smo govorili o 100 evrih oz. o 13 kratniku poštnine. Na koncu dopisa pa pride tisto najslajše: Vendar ker je Slovaška pošta priznala napako boste dobili v celoti povrnjen znesek in vrnjeno plačano poštnino.
Ales ::
Delavec: Ne gre za nobeno okoriščanje. Saj si videl da sem napisal, če kdo rabi vavčer. Naj pojasnim celoten dopis: Prvotno so napisali, da ima pošta Slovenije plačljivo storitev za ta namen ter da bi bil upravičen do cca 45 eur odškodnine kar je okrog 45 dts-ov plus poštnina saj je bil paket poslan kot pismo in ne kot paket. Torej smo bili v zmoti ko smo govorili o 100 evrih oz. o 13 kratniku poštnine. Na koncu dopisa pa pride tisto najslajše: Vendar ker je Slovaška pošta priznala napako boste dobili v celoti povrnjen znesek in vrnjeno plačano poštnino.
Kako ne gre za okoriščanje, če si od Pošte prejel povrnjeno celotno vrednost, pa še od Amazona 50% vrednosti?
Lepo si bil tiho, se naredil neumnega in vzel 150% vrednosti, pripada ti pa 100%.
Saj lepo in prav, bodi tiho in obdrži (čeprav je to IMHO kaznivo dejanje, ampak kjer ni tožnika...), ampak za drugič si zapomni kaj si naredil, preden prideš na forum na ves glas prosit za pomoč in govorit, kako je vse nepravično.
Fak folk no.
darkolord ::
Ne bluzi, tudi Amazon je tukaj zajebal - in to vedo - in to je pač njihovo opravičilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
rokp ::
Lahko bi rekli, da je 50% placilo za njegov izgubljen cas, ko se je moral (po tuji krivdi) ubadati s tem...
tony1 ::
Delavec: Ne gre za nobeno okoriščanje. Saj si videl da sem napisal, če kdo rabi vavčer. Naj pojasnim celoten dopis: Prvotno so napisali, da ima pošta Slovenije plačljivo storitev za ta namen ter da bi bil upravičen do cca 45 eur odškodnine kar je okrog 45 dts-ov plus poštnina saj je bil paket poslan kot pismo in ne kot paket. Torej smo bili v zmoti ko smo govorili o 100 evrih oz. o 13 kratniku poštnine. Na koncu dopisa pa pride tisto najslajše: Vendar ker je Slovaška pošta priznala napako boste dobili v celoti povrnjen znesek in vrnjeno plačano poštnino.
Kako ne gre za okoriščanje, če si od Pošte prejel povrnjeno celotno vrednost, pa še od Amazona 50% vrednosti?
Lepo si bil tiho, se naredil neumnega in vzel 150% vrednosti, pripada ti pa 100%.
Saj lepo in prav, bodi tiho in obdrži (čeprav je to IMHO kaznivo dejanje, ampak kjer ni tožnika...), ampak za drugič si zapomni kaj si naredil, preden prideš na forum na ves glas prosit za pomoč in govorit, kako je vse nepravično.
Fak folk no.
Kje pa vse porabljeno delo, da je dosegel povračilo izgubljenega? (Če pa kaj državi ostane dolžan navaden državljan faše takoj še zamudne obresti.)
To pa v boju z državnimi mastodonti in največjo korporacijo na svetu (težavo sta povzročili tako ena kot druga, če bi vestno ravnala katerakoli od teh dveh te teme sploh ne bi bilo) pa seveda ni nič vredno...
nokia6310 ::
Ales, ko sem dobil od Amazona odgovor da mi bodo dali vavčer še nisem vedel da mi bo pošta karkoli povrnila. Še tega nebi dobil, če jim nebi tolikokrat pisal kot sem jim, pa tega sploh nisem vedel da imajo takšno možnost. Okoriščanje bi bilo, če bi vedel da bom dobil povrnjeno od Amazona 100 % pa še od pošte in bi bil namenoma tiho zato, da bi dobil vrnjeno dvojno. Ne razumem da takoj pomislite na tisto najslabše aha nekdo se je hotel na tuj račun okoristit. Sploh ni res. Naj zdaj pišem Amazonu pa jim rečem: Glejte ošta mi bo povrnila celoten znesek ker je priznala da je naredila napako. Vavčer vam vračam. In če mi bodo oni odgovorili: Ni potrebno lahko ga obdržite bi bilo to potem po vaše "bol fer"?
Če bi se hotel okoristit nebi spraševal na forumu če kdo rabi vavčer.
Če ima kdo korist jo ima Amazon in bi jaz lahko tako rekel za njih, ker oni bodo ta paket prej ali slej našli in ga ne bodo vrgli stran. V njem so nove slušalke katere prodajajo tudi oni in jih bodo verjetno tudi prodali kot da so njihove. Nobeden pa ne bo vedel, da niso, ker so brez znakov uporabe. In če kdo bi jaz lahko trdil, da se je Amazon okoristil na moj račun in ne jaz na njihov. Sploh pa so mi sami ponudili da mi dajo vavčer nisem jih jaz za to prosil in to še predno sem vedel, da mi bo pošta karkoli povrnila. O času ki sem ga porabil za to zadevo sploh ne razmišljam. Kaj šele da bi od kogarkoli pričakoval da mi bo to plačal.
Me pa zanima nekaj drugega: A mogoče kdo ve kako točno deluje odprema pošte? O tem še nisem pisal. Ko sem oddajal na okencu pošiljko me je uslužbenka pošte vprašala ali je to za Amazon? Rekel sem ji da ni. Čudno naključje ker potem ravno oni dobijo to pošiljko. Ravno zato me pa zanima: Ali na pošti sami kakorkoli označujejo kam gre določena zadeva? Na pošti sicer pravijo da ne, da oni v računalnik samo vnesejo ciljno državo kam se nekaj pošlje. Še vedno pa je moral nekdo ta paket sortirati in označit da je za Amazon. Kje in kdo je naredil napako ne bom ugibal me pa vseeno zanima kako točno poteka odprema pošiljk.
Če bi se hotel okoristit nebi spraševal na forumu če kdo rabi vavčer.
Če ima kdo korist jo ima Amazon in bi jaz lahko tako rekel za njih, ker oni bodo ta paket prej ali slej našli in ga ne bodo vrgli stran. V njem so nove slušalke katere prodajajo tudi oni in jih bodo verjetno tudi prodali kot da so njihove. Nobeden pa ne bo vedel, da niso, ker so brez znakov uporabe. In če kdo bi jaz lahko trdil, da se je Amazon okoristil na moj račun in ne jaz na njihov. Sploh pa so mi sami ponudili da mi dajo vavčer nisem jih jaz za to prosil in to še predno sem vedel, da mi bo pošta karkoli povrnila. O času ki sem ga porabil za to zadevo sploh ne razmišljam. Kaj šele da bi od kogarkoli pričakoval da mi bo to plačal.
Me pa zanima nekaj drugega: A mogoče kdo ve kako točno deluje odprema pošte? O tem še nisem pisal. Ko sem oddajal na okencu pošiljko me je uslužbenka pošte vprašala ali je to za Amazon? Rekel sem ji da ni. Čudno naključje ker potem ravno oni dobijo to pošiljko. Ravno zato me pa zanima: Ali na pošti sami kakorkoli označujejo kam gre določena zadeva? Na pošti sicer pravijo da ne, da oni v računalnik samo vnesejo ciljno državo kam se nekaj pošlje. Še vedno pa je moral nekdo ta paket sortirati in označit da je za Amazon. Kje in kdo je naredil napako ne bom ugibal me pa vseeno zanima kako točno poteka odprema pošiljk.
delavec44 ::
Ja, Amazon je kriv neupravičenega okoriščenja kar je se mi zdi celo zakonsko preganljivo. Vsaj tako je bilo rečeno v temah kjer je slo poštar dostavil napačno pošiljko pa so želeli biti tiho.
Res je, da si vprašal če kdo rabi Amazon kupon. Ampak v našo obrambo se to lahko razume tudi kot da ga prodajaš naprej. Najbolje, da ga daš Pošti ;)
In ja nihče ne more ovrednotiti porabljenega časa in skrbi. Jaz bi tudi vzel oboje. Imaš pa po moje kar srečo, sam sem pričakoval zelo slabši razplet z obeh strani.
In hvala, da deliš svoje izkušnje z nami.
Res je, da si vprašal če kdo rabi Amazon kupon. Ampak v našo obrambo se to lahko razume tudi kot da ga prodajaš naprej. Najbolje, da ga daš Pošti ;)
In ja nihče ne more ovrednotiti porabljenega časa in skrbi. Jaz bi tudi vzel oboje. Imaš pa po moje kar srečo, sam sem pričakoval zelo slabši razplet z obeh strani.
In hvala, da deliš svoje izkušnje z nami.
Tidule ::
Delavec: Ne gre za nobeno okoriščanje. Saj si videl da sem napisal, če kdo rabi vavčer. Naj pojasnim celoten dopis: Prvotno so napisali, da ima pošta Slovenije plačljivo storitev za ta namen ter da bi bil upravičen do cca 45 eur odškodnine kar je okrog 45 dts-ov plus poštnina saj je bil paket poslan kot pismo in ne kot paket. Torej smo bili v zmoti ko smo govorili o 100 evrih oz. o 13 kratniku poštnine. Na koncu dopisa pa pride tisto najslajše: Vendar ker je Slovaška pošta priznala napako boste dobili v celoti povrnjen znesek in vrnjeno plačano poštnino.
Kako ne gre za okoriščanje, če si od Pošte prejel povrnjeno celotno vrednost, pa še od Amazona 50% vrednosti?
Lepo si bil tiho, se naredil neumnega in vzel 150% vrednosti, pripada ti pa 100%.
Saj lepo in prav, bodi tiho in obdrži (čeprav je to IMHO kaznivo dejanje, ampak kjer ni tožnika...), ampak za drugič si zapomni kaj si naredil, preden prideš na forum na ves glas prosit za pomoč in govorit, kako je vse nepravično.
Fak folk no.
In vse ure, dopisi in zivci? Predvsem pa ne bluzi o kaznivih dejanjih, ker o kaznivih dejanjih lahko govorimo samo pri tistem zaposlenem amazona, ki si je prilastil slusalke. To da mu je amazon podaril voucher zato da si ohrani dobro ime je pac poslovna odlocitev amazona. Odskodine za izgubleni izdelek je dobil pa tocno toliko kot je bil izdelek vreden.
Ja, Amazon je kriv neupravičenega okoriščenja kar je se mi zdi celo zakonsko preganljivo. Vsaj tako je bilo rečeno v temah kjer je slo poštar dostavil napačno pošiljko pa so želeli tiho.
Ja, tukaj je edino podrocje kjer je mogoce govorit o kaznivih dejanj8h, in amazonu je seveda jasno da jevoucher (ki jih stane kakih 100 eur) bistveno hitrejsa in posledicno cenejsa obcija. Ob tem da pac kakorkoli obracamo zadevo ima amazon pac na nivoju customer service in pac vejo da je to drobiz da ta image vzdrzujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
nokia6310 ::
Danes sem se še enkrat pozanimal na pošti kako točno gre odprema pošiljk v tujino. Nemogoče je, da bi se zmotili pri nas. To da me je uslužbenka vprašala če je to za Amazon je totalno naključje. Na Slovaškem so se zmotili, zato pa so tudi priznali odškodnino. Nekdo ki je usmerjal pošiljko si je mislil aha to je za Amazon. Če nebi bili prepričani da so oni krivi da je do te napake prišlo tega nebi priznali. Na dnu dopisa je pravni pouk. V 30-tih dneh imam možnost podat ugovor kateri pa ne zadrži izplačila priznane odškodnine.
nokia6310 ::
Danes sem izvedel, da mi je pošta Slovenije dne 24.03.2022 nakazala celoten znesek vključno s plačano poštnino v znesku 444,17 eur. Tako, da je zdaj ta tema zaključena s srečnim koncem. Najbolj mi gre na živce to, ko berem kako temo pa se potem tisti ki jo je odprl ne oglasi pa ne pove kakšen je bil zaključek.
Furbo ::
Res je moteče ja, pa tudi kak hvala nobenemu ne gre iz ust. Čestitke.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
nokia6310 ::
Nekaj me še zanima in sicer: Če bi pošiljko poslal prek drugega ponudnika npr dpd-ja ali bi tudi tam dobil odškodnino v primeru, da bi bila pošiljka dostavljena napačnemu naslovniku? Ali je možno tudi pri Dpd-ju pošiljko zavarovati tako da v primeru izgube ali napačne dostave prejmem celoten znesek povrnjen? Ali pa je to možno samo pri Pošti Slovenije?
darkolord ::
DPD ima privzeto do 520 EUR, lahko pa zavaruješ tudi za višjo vrednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
nokia6310 ::
Kako misliš prevzeto? Da se že po defaultu paket zavaruje za tak znesek ali je treba ob pošiljannju posebej povdarit, da ga želim zavarovat za tak znesek? To je za marsikoga zelo pomembno ker bi nekdo lahko zmotno mislil, da je zavarovanje že avtomatično vključeno v ceni in bi se mu lahko zgodilo isto kot se je meni. Verjetno nebi imel takšne sreče kot sem jo imel jst.
_Denny_ ::
DPD ima do 520€ že vključeno v ceno pošiljanja, za več se doplača - https://www.dpd.com/si/sl/posiljanje-pa...
Sicer pa je najbolj varno, da pri vsakem takem pošiljanju vprašaš za doplačilo za zavarovanje in v najboljšem primeru ti uslužbenec odgovori, da je že vključeno v ceno poštnine, v najslabšem pa pač doplačaš.
Sicer pa je najbolj varno, da pri vsakem takem pošiljanju vprašaš za doplačilo za zavarovanje in v najboljšem primeru ti uslužbenec odgovori, da je že vključeno v ceno poštnine, v najslabšem pa pač doplačaš.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
DePalmo ::
Danes sem izvedel, da mi je pošta Slovenije dne 24.03.2022 nakazala celoten znesek vključno s plačano poštnino v znesku 444,17 eur. Tako, da je zdaj ta tema zaključena s srečnim koncem. Najbolj mi gre na živce to, ko berem kako temo pa se potem tisti ki jo je odprl ne oglasi pa ne pove kakšen je bil zaključek.
Tudi meni, tako da hvala da si sporočil! In čestitke za veseli razplet, ga nisem pričakoval ker je nekako "normalno" da se samo prelaga odgovornost, nihče pa ne odgovarja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posta slovenije - gužva (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61279 (24129) | BuDi79 |
» | Pošta Slovenije je absolutno predraga (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 121726 (39753) | destroyer2k |
» | Pošta Slovenije - šalabajzerji (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17063 (7134) | dice7 |
» | Pošta slovenije je "hitra" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23962 (14398) | kixs |
» | Pošiljanje vrednih stvari po pošti v tujinoOddelek: Loža | 11580 (10929) | lexios |