» »

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

1
2
3 4

mn ::

Malcolm_Y je izjavil:

Osebno sem že večkrat znašel v situaciji, ko sem zaradi takega cijazenja idiotov zamudil zeleno. Konkretna situacija je zavijanje levo na temle križišču:

link

Vozilo B gre naravnost in cijazi, ker vidi rdečo in ve, da se bo tako ali tako moral ustaviti. Vozilo A pa zavija levo, in ima zeleno, a zaradi cijazenja B-ja lahko zamudi zeleno.



In tega in podobnega je ogromno, ker je na cestah cel kup B-jev, ki jim dol visi za druge voznike in razmer okoli sebe ne spremljajo. Ali pa niso sposobni upoštevati drugih udeležencev na cesti.


Sem tudi hotel tole napisati. Meni se je to tudi redno na Celovški dogajalo na križišču z Drenikovo in je fcking annoying.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

Utk ::

Osebno sem že večkrat znašel v situaciji, ko sem zaradi takega cijazenja idiotov zamudil zeleno. Konkretna situacija je zavijanje levo na temle križišču:

link

Vozilo B gre naravnost in cijazi, ker vidi rdečo in ve, da se bo tako ali tako moral ustaviti. Vozilo A pa zavija levo, in ima zeleno, a zaradi cijazenja B-ja lahko zamudi zeleno.

Jaz bi v tem primeru začel s cijazenjem šele ko se cesta razcepi. Ne bi pa niti pritiskal zarad tebe zadaj, jebiga.

IL_DIAVOLO ::

Malcolm_Y je izjavil:

Osebno sem že večkrat znašel v situaciji, ko sem zaradi takega cijazenja idiotov zamudil zeleno. Konkretna situacija je zavijanje levo na temle križišču:

link

Vozilo B gre naravnost in cijazi, ker vidi rdečo in ve, da se bo tako ali tako moral ustaviti. Vozilo A pa zavija levo, in ima zeleno, a zaradi cijazenja B-ja lahko zamudi zeleno.



In tega in podobnega je ogromno, ker je na cestah cel kup B-jev, ki jim dol visi za druge voznike in razmer okoli sebe ne spremljajo. Ali pa niso sposobni upoštevati drugih udeležencev na cesti.


Pojdi 5 min od doma in ne bo treba loviti zelene luci. Nauči se voziti defenzivno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GupeM ::

Utk je izjavil:

Jaz bi v tem primeru začel s cijazenjem šele ko se cesta razcepi. Ne bi pa niti pritiskal zarad tebe zadaj, jebiga.

This. Samo ne s cijazenjem, s cruzanjem. Cijazenje je drugo. Tisto gre tudi mani na živce. :)

energetik ::

GupeM je izjavil:

matic492 je izjavil:

free_rider je izjavil:

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.



To pa prvič slišim, da nekoga zavorna luč spredaj moti :D

In absolutno ti ne verjamem, da ko se voziš po večjem mestu, zategneš ročno na čisto vsaki rdeči luči (razen če je klanc).

To v zimskem oz. deževnem času zvečer tudi meni gre rahlo na živce. Sploh nekateri avti imajo precej močne zavorne luči in znajo bit kar moteče. V suhem vremenu ni tako moteče, podnevi pa sploh ne.

Sicer pa v avtu, ki ima mehansko ročno zavoro, to vedno zategnem za zob ali dva, toliko da avto ne leze naprej ali nazaj. V avtu, ki ima pa ročno na gumb, se pa nikakor ne morem navaditi. Tam pa ponavadi bremzo držim, ja.
Zadeva sicer tudi mene moti, ampak zdaj imam pač avto, ki to sam dela. Ko se ustavim, se vklopi HOLD, ki sam od sebe drži zavorne lampe. Da bi pa na avtomatiku na vsakem semfaorju dajal v P, je pa tudi čudna ideja. Sem pa na starem manualcu vedno vrgel v ler in na 2. zob ročno, da nisem svetil tistim zadaj.

Tako da ja - vedno več je avtomatikov, kjer pač moraš držat bremzo, da ne leze naprej oz. to dela avto sam.
vires in numeris

matic492 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Pojdi 5 min od doma in ne bo treba loviti zelene luci. Nauči se voziti defenzivno.



Saj se ne gre za čas, gre se za navade.

Itak je celotna tema samo en velik rant, ker je jasno da objektivno tu prekrška ni oziroma v praksi ne bo kaznovan (tudi če bi najdel nek člen).


Ne moreš izklopit svojih navad, tudi mene včasih razjezi kdo na cesti, ko grem samo v trgovino, pa nisem omejen na nek čas kdaj moram do tja prit.

energetik je izjavil:


Tako da ja - vedno več je avtomatikov, kjer pač moraš držat bremzo, da ne leze naprej oz. to dela avto sam.


Jap, odvisno od avta, eni ti sami prižgejo ročno, če dlje časa stojiš na bremzi, drugi pa sami lezejo naprej, če ne držiš bremze.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

energetik ::

GupeM je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz bi v tem primeru začel s cijazenjem šele ko se cesta razcepi. Ne bi pa niti pritiskal zarad tebe zadaj, jebiga.

This. Samo ne s cijazenjem, s cruzanjem. Cijazenje je drugo. Tisto gre tudi mani na živce. :)
V tem primeru tudi jaz vedno vozim po omejitvi do razcepa, šele nato začnem z upočasnjevanjem, da ne oviram tistih za mano. Če ni do semaforja nobenih odcepov, pač že prej spustim gas in se počasi prikruzam do rdeče. Vmes pa še baterijo nafilam in prišparam diske.
vires in numeris

ales85 ::

free_rider je izjavil:

Ja, občasno se počas pripeljem zadnjih 200m, še nobenenega zastoja nisem zaradi tega naredil. Oz. bolje rečeno je to z premosorazmernim zaviranjem.

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.

Kupi si očala, ki ti bodo pomagala, če te to tako zelo moti.

NiDobraCena ::

Malcolm_Y je izjavil:

Osebno sem že večkrat znašel v situaciji, ko sem zaradi takega cijazenja idiotov zamudil zeleno...


Barjanska in Tivolska v Ljubljani sta tukaj tudi na udaru. Na Tivolski ne gre, na Barjanski pa se lahko ob primernem trenutku posluži kršenja CPP in vožnje po nasprotnem pasu, da se takih počasnel ogne.

IL_DIAVOLO ::

Mocne luci, prepocasna vožnja... simptomi zivcnih voznikov, katerim bi treba pobrati izpite.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mirator ::

Res da s takšno vožnjo ni v prekršku, prav gotovo se pa ne zaveda, da na cesti ni sam. Malo se je pa tudi treba zavedati, kašen vpliv ima lahko tvoja vožnja na ostale. Prav tam kjer so semaforji bolj nagosto, nekomu ne uspe priti skozi določeno križišče, torej je s takšnim dejanjem pretočnost zmanjšana.
Podobno so vozniki, ko se en vozni pas konča in se je treba po sistemu verige vključiti v sosednji pas, se ustavijo že ob prvi puščici, ki nakazuje prehod na sosednji vozni pas in čakajo, namesto da bi šli do zožitve in se potem vključevali..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

GupeM ::

ales85 je izjavil:

Kupi si očala, ki ti bodo pomagala, če te to tako zelo moti.

Tukaj predvsem pomaga novo vetrobransko steklo. Očala ne pomagajo prav dosti, ker se svetloba razprši že po spraskani šipi, malo pa pomagajo.

mirator je izjavil:

Res da s takšno vožnjo ni v prekršku, prav gotovo se pa ne zaveda, da na cesti ni sam. Malo se je pa tudi treba zavedati, kašne posledice ima lahko tvoja vožnja na ostale. Prav tam kjer so semaforji bolj nagosto, nekomu ne uspe priti skozi določeno križišče, torej je s takšnim dejanjem pretočnost zmanjšana.

Ne. Opisano zgoraj. Če se povsem ustaviš, rabiš nekaj časa, da spelješ in da prideš spet do 15 km/h. Če že s 15 km/h prideš do semaforja, si na drugi strani križišča še preden tisti tisti na sosednjem pasu spelje. Tako POVEČAŠ! pretočnost tudi tistim za sabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

NiDobraCena ::

Ne. Opisano zgoraj. Če se povsem ustaviš, rabiš nekaj časa, da spelješ in da prideš spet do 15 km/h. Če že s 15 km/h prideš do semaforja, si na drugi strani križišča še preden tisti tisti na sosednjem pasu spelje. Tako POVEČAŠ! pretočnost tudi tistim za sabo.

Na pol res. To drži samo v primeru, če pred teboj ni nikogar ali pa če so že speljali in peljejo vsaj s tvojo hitrostjo. V nasprotnem primeru zmanjšuješ hitrost vozečih za sabo oz. jih prisiliš v uporabo zavore.

IL_DIAVOLO ::

mirator je izjavil:

Res da s takšno vožnjo ni v prekršku, prav gotovo se pa ne zaveda, da na cesti ni sam. Malo se je pa tudi treba zavedati, kašne posledice ima lahko tvoja vožnja na ostale. Prav tam kjer so semaforji bolj nagosto, nekomu ne uspe priti skozi določeno križišče, torej je s takšnim dejanjem pretočnost zmanjšana.
Podobno so vozniki, ko se en vozni pas konča in se je treba po sistemu verige vključiti v sosednji pas, se ustavijo že ob prvi puščici, ki nakazuje prehod na sosednji vozni pas in čakajo, namesto da bi šli do zožitve in se potem vključevali..


Posledica ja varna vožnja oz. majhna moznost verižnega trcenja, v kolikor voznik ni zivcen. Ce bom jaz divjal od semaforja do semaforja in nenadejano primoran agresivno zavirat, se bo slej ko prej nekdo za menoj zabil, zaradi reakcijskega casa.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

V nasprotnem primeru zmanjšuješ hitrost vozečih za sabo oz. jih prisiliš v uporabo zavore.

Zakaj? Če ne bi bilo njega, bi ta zadaj pritiskal še gas, in potem še bolj zaviral.

Prav tam kjer so semaforji bolj nagosto, nekomu ne uspe priti skozi določeno križišče, torej je s takšnim dejanjem pretočnost zmanjšana.

Čez križišče gre malo avtov, ker vi, ki ne znate predvidevat, prepočasi speljete. In hitro speljevanje ni takrat ko pritisneš poln gas do 50, ampak ko spelješ istočasno kot tist pred tabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Kaj ti spet ni prav? Da se nekdo cijazi do rdeče luči na semaforju na katerem bo potem itak stal še pol minute? Jaz to delam, tu sem, če imaš kakšno vprašanje, kar vprašaj.


Takim je za pobrat izpit in jim naložit kazen za oviranje prometa. Tipičen problem je, ko je pas za zavijanje kratek, zavijanje v levo je rdeča luč, ravno pa zelena. Če je gužva en tak pacient ustavi pretok tudi na zeleni luči saj tisti ki so za njim in zavijajo levo se ne morejo hitro umakniti tistim ki gredo ravno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Raptor F16 ::

Ljudje niso dovolj inteligentni za promet.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matic492 ::

Utk je izjavil:

Čez križišče gre malo avtov, ker vi, ki ne znate predvidevat, prepočasi speljete. In hitro speljevanje ni takrat ko pritisneš poln gas do 50, ampak ko spelješ istočasno kot tist pred tabo.



Uf, to je pa že utopija zdaj :))

Še posebej pri vseh, ki gledajo na telefon na semaforju.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

link_up ::

sami mojstri volana zopet. :) Na cesti je treba biti strpen.
In and Out

predi ::

Na kraj pameti mi ne pride, da bi se do rdeče pripeljal s polno hitrostjo in nato zaviral in čakal. Kaj bi naj še nato počel? Turiral dokler se ne prižge zelena in speljal s peel-outom?

NiDobraCena ::

Zakaj? Če ne bi bilo njega, bi ta zadaj pritiskal še gas, in potem še bolj zaviral.

Ne govorimo o obrabi zavor, temveč o pretočnosti prometa. Zakonsko ti je seveda dovoljeno do rdeče luči pripeljati v prvi in brez zavor, a za seboj delaš zastoj, ki bi se sicer "naravno" zlil v kolono.

Na kraj pameti mi ne pride, da bi se do rdeče pripeljal s polno hitrostjo in nato zaviral in čakal. Kaj bi naj še nato počel? Turiral dokler se ne prižge zelena in speljal s peel-outom?

Ne govorimo o polni hitrosti, temveč o tem, da v najkrajšem možnem času dosežeš vozilo pred sabo/semafor, brez da se počutiš, kot da si v need for speedu. Če tepeš svoje zavore, ko pripelješ do kolone si tudi ljudi za seboj pustil daleč zadaj...

Utk ::

Ne govorimo o obrabi zavor, temveč o pretočnosti prometa. Zakonsko ti je seveda dovoljeno do rdeče luči pripeljati v prvi in brez zavor, a za seboj delaš zastoj, ki bi se sicer "naravno" zlil v kolono.

Zarad tega pretočnost prometa ni zmanjšana. Kvečjemu povečana. In ne serji spet s tem, da nekdo zabremza na 5 na uro 300 m pred rdečo in se potem s 5 na uro vozi do semaforja, ker tega ni v praksi videl še nihče, niti ti ne. Spustiš pa gas in bremzo in se avto samo kotali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kuall ::

Raptor F16 je izjavil:

Ljudje niso dovolj inteligentni za promet.

jaz pravim ravno nasprotno. zelo dobri vozniki so vsi skupaj. zato tudi AI lahko vozi, ker je vožnja v bistvu zelo lahka stvar. to jamranje, kako so vsi zanič vozniki pa gre bolj v smislu: jaz sem boljši kot vsi drugi.

GupeM ::

Utk je izjavil:

Ne govorimo o obrabi zavor, temveč o pretočnosti prometa. Zakonsko ti je seveda dovoljeno do rdeče luči pripeljati v prvi in brez zavor, a za seboj delaš zastoj, ki bi se sicer "naravno" zlil v kolono.

Zarad tega pretočnost prometa ni zmanjšana. Kvečjemu povečana. In ne serji spet s tem, da nekdo zabremza na 5 na uro 300 m pred rdečo in se potem s 5 na uro vozi do semaforja, ker tega ni v praksi videl še nihče, niti ti ne. Spustiš pa gas in bremzo in se avto samo kotali.

Tako. Po potrebi šaltaš prestavo nižje, da motor bolj zavira, če vidiš da boš kljub temu prehitro prišel do semaforja/kolone pred semaforjem. Bolj naravno od takšnega zlivanja v kolono je nemogoče. Razen da pustiš kot gre in se "naravno" "zliješ" z nosom svojega avta v zadek avtomobila pred sabo. Samo takšno zlivanja ponavadi prinese s sabo tudi stroške.

A ni noben delal izpita? Vsi inštruktorji to trobijo. Pa tudi na predavanjih in v literaturi to piše. Čimveč zaviranja z motorjem in čim manj zaviranja "zadnji trenutek."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

matic492 ::

Vprašanje je bolj kje delate to. Recimo ko greš iz AC dol na MB Jug in prideš na dvopasovnico z 70/90 omejitvijo in tistimi 10 večjimi semaforji do centra, kjer imaš vedno dva pasa in ni dovozov od strani, potem tudi jaz to delam če vidim rdečo, samo to pomeni da iz 90 pustiš da motor bremza na 50 in čakaš na zeleno da spet stisneš po gasu. Če delaš to v centru, tako da pri (omejitvi) 50 km/h voziš 10 km/h potem se pa tudi meni zdi bedarija, pač zapelji in se ustavi pizda.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

NiDobraCena ::

Zarad tega pretočnost prometa ni zmanjšana. Kvečjemu povečana

Spet se moram spomniti, da imam opravka z Utk-jem. Kako točno povečaš pretočnost s tem, da lahko povzročaš zgoraj omenjena scenarija onemogočanja zavijanja na levi pas ali pravočasnega praznjenja križišča za seboj?

ker tega ni v praksi videl še nihče, niti ti ne

Videvam na tedenski ravni, a v scenariju, da sta zaporedno dva semaforja, na prvem stojijo, na drugem pa se je ravnokar prižgala zelena luč in prvi v koloni po polžje drsi do prvega semaforja.

energetik ::

kuall je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Ljudje niso dovolj inteligentni za promet.

jaz pravim ravno nasprotno. zelo dobri vozniki so vsi skupaj. zato tudi AI lahko vozi, ker je vožnja v bistvu zelo lahka stvar. to jamranje, kako so vsi zanič vozniki pa gre bolj v smislu: jaz sem boljši kot vsi drugi.
Se strinjam s prvim. Šele self-driving vozila (ko jih bo na cestah blizu 100%) bodo rešila problem.

Se pa strinjam, ja vožnja je zelo lahka stvar, če vsi vozijo predvidljivo in po CPP. Ker pa imaš vedno na cesti precejšen delež pacientov, je vožnja težka in stresna zadeva, ki zahteva nenehno pozornost in hitre reakcije. Če bi jaz vedno predpostavljal vožnjo ostalih po CPP, bi se zaletel vsak dan.
vires in numeris

Utk ::

NiDobraCena je izjavil:

Zarad tega pretočnost prometa ni zmanjšana. Kvečjemu povečana

Spet se moram spomniti, da imam opravka z Utk-jem. Kako točno povečaš pretočnost s tem, da lahko povzročaš zgoraj omenjena scenarija onemogočanja zavijanja na levi pas ali pravočasnega praznjenja križišča za seboj?

ker tega ni v praksi videl še nihče, niti ti ne

Videvam na tedenski ravni, a v scenariju, da sta zaporedno dva semaforja, na prvem stojijo, na drugem pa se je ravnokar prižgala zelena luč in prvi v koloni po polžje drsi do prvega semaforja.

Ene in druge stvari delate samo tisti, ki ne predvidevate stvari v prometu. Takšni ste pa med mečkački in med dirkači.
Tisti, ki predvidevamo, ne delamo tega, pa vseeno porabimo manj bencina, manj zavor, manj smo živčni in nasploh srečni.

NiDobraCena ::

No, pa smo tam. Si že prešel na ad-hominem, namesto da bi odgovoril na mojo repliko. Veš da imam prav, a ego ne pusti. Veselo trolaj naprej :)

Utk ::

Ego bi še nekak dopustil, ampak logika pa nikakor ne.
To ni ad-hominem. Sej si se sam pofotkal kakšen si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ginekk ::

Pa ti počasneži, ki zaradi nepredvidljive počasne vožnje naredijo fantomski zastoj, dostikrat to naredijo zaradi tega da lahko bolj mirno drkajo telefon pred semaforjem.

Če se dva taka najdeta vštric prva na semaforju, dostikrat rabita trobljanje pri zeleni kajti gledoč v telefon in ne na semafor, čakata en drugega za jasen signal za speljevanje. Na koncu tudi speljejo in iščejo prestave še naslednjih 300m.

matic492 ::

Če že rantamo, o neki pretočnosti pri križiščih so na pasovih za zavijanje levo problem tudi razni talenti, ki si ne upajo ustavit naslednjemu za ritjo, tako da potem ostali nimamo prostora, ker je ta Spredaj pustil 5m placa pred svojim avtom. Najbolj butasto je pa še ko te vidi zadaj, da se mu rineš v rit, da bi pustil pretočnost naravnost, ker hočeš it levo, pa ne nardi nič.

Prav stereotipično delajo to skoraj vedno vozniki teh mestnih SUVjev, tako da imajo še 6 metrske tanke da čim več placa zasede.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Malcolm_Y ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pojdi 5 min od doma in ne bo treba loviti zelene luci. Nauči se voziti defenzivno.


?! Napačno ravnanje voznikov v prometu je moteče, tudi če se ti nikamor ne mudi. Jaz lahko vozim defenzivno, ampak zakaj drugi ne morejo/znajo voziti tako, da bi upoštevali ostale voznike? Kot sem napisal prej, veliko je voznikov, ki jim dol visi za ostale (spijo pri speljevanju, gledajo v telefon, vozijo krepko pod omejitvijo,... in še in še). Taki ukradejo drugim voznikom veliko časa. In zdaj bi se moral jaz prilagajati njim?

Ena zelena prej je minuta (tudi dve) več igre z otrokom, minuta več počitka na kavču,... namesto minute, dveh v avtu. Vsak dan par takih semaforjev x št. delovnikov, pa se kar nabere minut.

energetik ::

Utk je izjavil:

Ene in druge stvari delate samo tisti, ki ne predvidevate stvari v prometu. Takšni ste pa med mečkački in med dirkači.
Tisti, ki predvidevamo, ne delamo tega, pa vseeno porabimo manj bencina, manj zavor, manj smo živčni in nasploh srečni.
Se strinjam z vsem, razen s tem da smo srečni. Ne morem bit srečen, če me kljub predvidevanju in defenzivni vožnji ogrožajo pacienti. Primer danes, peljem 120 na S-obvoznici (omejitev 110), prehitevam tovornjake. Prilepi se mi zadaj pacient na 1m razdalje, nato gre po diagonali med tovornjaki na AC odcep. Pred tem pa npr. vozim prav tako 5km/h čez omejitev, s pravilno varnostno razdaljo in pred mene direktno brez žmigavca skoči druge vrste pacient, da mi začne piskat zaviranje v sili. No, zato je vožnja stres.
vires in numeris

rejven ::

GupeM je izjavil:

matic492 je izjavil:

free_rider je izjavil:

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.



To pa prvič slišim, da nekoga zavorna luč spredaj moti :D

In absolutno ti ne verjamem, da ko se voziš po večjem mestu, zategneš ročno na čisto vsaki rdeči luči (razen če je klanc).

To v zimskem oz. deževnem času zvečer tudi meni gre rahlo na živce. Sploh nekateri avti imajo precej močne zavorne luči in znajo bit kar moteče. V suhem vremenu ni tako moteče, podnevi pa sploh ne.

Sicer pa v avtu, ki ima mehansko ročno zavoro, to vedno zategnem za zob ali dva, toliko da avto ne leze naprej ali nazaj. V avtu, ki ima pa ročno na gumb, se pa nikakor ne morem navaditi. Tam pa ponavadi bremzo držim, ja.


Se strinjam določene luči so močne in znajo motit zvečer. Pa priznam, da sam na avtomatku stojim na bremzi, ker se mi ne da šaltat :P (sem pa včasih uvideven, če vem, da bomo dalj čakal)

energetik ::

P niti ni predviden za uporabo med vožnjo, to je prestava za parkiranje.
vires in numeris

Mato989 ::

Mercier je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ti spet ni prav? Da se nekdo cijazi do rdeče luči na semaforju na katerem bo potem itak stal še pol minute? Jaz to delam, tu sem, če imaš kakšno vprašanje, kar vprašaj.

Saj sem vprašal. Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal? Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah? Ne čutiš kakšne posebne prisile, da bi to naredil? :)

OK, problem je kadar se zato ne sprazni križišče, če ni taka situacije nihče ne trpi.


Jaz to počnem ker upam da se bo preklopilo v zeleno in bom izgubil manj kinetične energije...

Recimo ko vidim rdečo, stopim z gasa, in pustim da avto samodejno ustavlja (in nižam prestavo) in upam da preden se bo čisto ustavil oz. bom zabremzal da bo že zelena in bom speljal kar bo v efektivi porabilo manj bencina ker avta ne bom 100% ustavil ampak bom pri 10 na uro zapeljal naprej...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

rejven ::

Malcolm_Y je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pojdi 5 min od doma in ne bo treba loviti zelene luci. Nauči se voziti defenzivno.


?! Napačno ravnanje voznikov v prometu je moteče, tudi če se ti nikamor ne mudi. Jaz lahko vozim defenzivno, ampak zakaj drugi ne morejo/znajo voziti tako, da bi upoštevali ostale voznike? Kot sem napisal prej, veliko je voznikov, ki jim dol visi za ostale (spijo pri speljevanju, gledajo v telefon, vozijo krepko pod omejitvijo,... in še in še). Taki ukradejo drugim voznikom veliko časa. In zdaj bi se moral jaz prilagajati njim?

Ena zelena prej je minuta (tudi dve) več igre z otrokom, minuta več počitka na kavču,... namesto minute, dveh v avtu. Vsak dan par takih semaforjev x št. delovnikov, pa se kar nabere minut.


Enkrat ena pizdarija pa se zadeva obrne na glavo (pa načeloma vozim nekje 10-20% nad omejitvijo). So mečkači problem se strinjam, še večji problem so pa tisti, ki mislijo, da bodo z agresivno vožnjo blazno profitiral. Taka vožnja ni za na cesto. Grel lepo na grobnik ali kam drugam, noriš čel dan pa je. Če pa vozim 150 recimo na avtocesti, za tekočim prometom z varnostno razdaljo se mi pa ne limaj na hrbet, na srečo za take obstaja zdravilo.

Rias Gremory ::



Oziroma stopite do lokalnega dilerja in recite za kakšen gram domače.
Priporočam tudi reden tek oz. drugo športno aktivnost saj je naravna obramba za stres.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

predi ::

NiDobraCena je izjavil:

Na kraj pameti mi ne pride, da bi se do rdeče pripeljal s polno hitrostjo in nato zaviral in čakal. Kaj bi naj še nato počel? Turiral dokler se ne prižge zelena in speljal s peel-outom?

Ne govorimo o polni hitrosti, temveč o tem, da v najkrajšem možnem času dosežeš vozilo pred sabo/semafor, brez da se počutiš, kot da si v need for speedu. Če tepeš svoje zavore, ko pripelješ do kolone si tudi ljudi za seboj pustil daleč zadaj...
Bolj se boš moral potruditi. Natančno definiraj "najkrajši možni čas da dosežeš vozilo pred sabo/semafor, brez da se počutiš, kot da si v need for speedu", ker tako, kot si to zastavil zdaj, 75-letna gospa to vidi drugače kot 20-letni mladič, ki se za dokazovanje pred pleh *i*kami meče ven v cestnem prometu, ker mu je pač udrihanje z vejo po džungli onemogočeno.

NiDobraCena ::

Bolj se boš moral potruditi. Natančno definiraj "...", ker tako, kot si to zastavil zdaj, 75-letna gospa to vidi drugače kot 20-letni mladič, ki se za dokazovanje pred pleh *i*kami meče ven v cestnem prometu, ker mu je pač udrihanje z vejo po džungli onemogočeno.


Spelješ in pelješ tako, da omogočiš vozečim za sabo, da se vključijo v morebitno obstoječi levi pas in da s svojo polžjo hitrostjo ne povzročaš zmanjšanja pretoka v križišču za sabo. Tukaj hipotetična starost in potentnost voznika nima veze, samo njegove vozniške sposobnosti ter zmožnost spremljanja prometa (tako pred, kot tudi za seboj).

Utk ::

Se pravi, da če ni pasu za levo, če ni 50 metrov zadaj semaforja, če je za nekom samo en avto, ali pa 2, ni nič narobe s tem, da samo spustiš gas do rdeče luči?

No, če ta logika drži, potem ni NIČ NAROBE S TEM. To kar ste vi še okoli tega napletli, da se bojde zarad nečesa ne bi to smelo delat, ker gre vam to na kurac, bodite pošteni, nima nobene veze s pretočnostjo. Samo vam gre pač na kurac.

Raptor F16 ::

kuall je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Ljudje niso dovolj inteligentni za promet.

jaz pravim ravno nasprotno. zelo dobri vozniki so vsi skupaj. zato tudi AI lahko vozi, ker je vožnja v bistvu zelo lahka stvar. to jamranje, kako so vsi zanič vozniki pa gre bolj v smislu: jaz sem boljši kot vsi drugi.


Tudi ti nisi izključen.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

NiDobraCena ::

Se pravi, da če ni pasu za levo, če ni 50 metrov zadaj semaforja, če je za nekom samo en avto, ali pa 2, ni nič narobe s tem, da samo spustiš gas do rdeče luči?

Seveda ni. Zdaj boš tole mojo trditev vzel kot absolutno zmago in svoj prav v debati, kljub temu, da niti nočeš razumeti o čem se je šla. Počasnele, ki ne zmanjšujejo toka prometa niso problem, si to hotel slišati?

Utk ::

Ampak ta tema ni o počasnelah, ki zmanjšujejo tok prometa, ampak o tistih, ki spustijo gas pred rdečo malo prej, namesto da se bi zaletavali v rdečo kot bedaki.
Potem reci, da ni problem v tem, da spustiš gas pred rdečo, ampak v tem, če delaš gužvo na cesti. S čimer se čisto strinjam. Predvsem razni d(i)rkači so problem, ker počasi speljujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

NiDobraCena ::

Predvsem razni d(i)rkači so problem, ker počasi ustavljajo.

Ustavljanje je samo nasprotje spreljevanju.

Utk ::

Ustavljanje je nepomembno, ker končen rezultat pri počasnem ali hitrem ustavljanju je čisto enak - vsi stojimo. Oz. če ustavljaš počasi, obstaja verjetnost, da sploh ne bo treba stat, kar je samo še boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

NiDobraCena ::

Speljevanje je nepomembno, ker končen rezultat pri počasnem ali hitrem speljevanju je čisto enak - vsi speljemo. Oz. če spelješ počasi, obstaja verjetnost, da sploh ne bo treba speljat, ker ostaneš na semaforju.

Raptor F16 ::

Glavni razlog zakaj je v gužvi tako polžje razvrščanje kurac je izključno zato, ker trpi pretočnost. Če imaš pred sabo prostor pojdi naprej do konca ne pa se delat komfortno mono itak majo danes že vsi avtomobili start stop če koga boli poraba z ačas čakanja na rdeči.

Nekdo misli da je poseben in zaradi njega vsi ostali v koloni malo dlje za njim na semaforjih čakajo 2 intervala namesto enega.

Potrpežljiv mora biti vsak zgolj toliko da ne vznemirja in ogroža ostalih. Misli si pa lahko vsak svoje. Če se meni zdi da je voznik pred mano nesposoben invalid ... ne vem. Kaj boš pa naredil proti temu ? Boš zganjal WOKE shit na forumih ali me nemara celo tožil ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

Tudi jaz ne razumem dobro, kaj je narobe z normalnim zaviranjem. Kaj šele z malo močnejšim, da se očisti rja tudi zadaj na disku.

Razen če se ti ne ljubi pretikat prestav in ponovno speljevat. Samo potem ti je tud totalno vseeno za promet za sabo. Cijazenje je ergo upravičljivo edino, če nimaš nikogar za sabo. V prometu pa definitvno vpliva na pretočnost, ker se vse skupaj ne premakne tako hitro kot bi se lahko.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15418736 (15150) feryz
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13626687 (23307) Domobrancek

Več podobnih tem