» »

Multitool za popravilo kolesa na poti

Multitool za popravilo kolesa na poti

1
2
3

Alfa Dog ::

A ima kdo dobre izkušnje s kakim sprejem za "krpanje" predrtih zračnic?
Jaz sem dvakrat neuspešno uporabil sprej iz Hoferja (nekaj takega):
-enkrat sploh ni zatesnil luknje (res da je bila večja, kakih 5 mm dolga)
-drugič sem luknjo zatesnil, vendar naredil samo kakih 5 km preden je spet spustila

A obstaja kak dober sprej za to?

jotunn2 ::

Masayoshi je izjavil:

si ti malo omejen? Ker če si, povej. Se ne bom več ukvarjal s tabo. Nabijal si o tem kako se utrga ketna zaradi napačnega šaltanja in napačnega križanja. Pri 1 ni napačnega križanja, saj uporabljaš seveda celotno piramido, križanje pa seveda je. In seveda se ketna prej utrga pri križanju kot pri poravnani verigi. Jao, dinozavri ste res posebni...

Glede omejenosti ne bi. Konec koncev ketne trgas ti ne jaz, tako da je debata o tem kdo je omejen dokaj brez potrebe ;) 1x vozim odkar je dal Shimano ven uporaben 1x na XTR in odkar kolesa, katera vozim nimajo vec opcije prednjega menjalnika. To da je sam 1x ena bolj idiotskih stvari v mtb ne bom, ampak ker je najpomembnejsi hype in to, da je slo zaradi hypa vse v smer, ki jo je tiscal Sram, ker ni bil sposoben narediti normalno delujocega sprednjega menjalnika ne spremeni nicesar. Ampak kljub temu, da ze lep cas brcam z 1x in da naredim precej vec kilometrov in visincev kot vecina, ter mi se vedno ni uspelo utrgati niti ene same ketne (pa kot sem rekel nisem pretirano pocasen ali svoh), pomeni, da kot kaze le znam uporabljati kolo. Ti pa kot kaze ne.... no ali pa si zgolj mocan za enih 10 pro sprinterjev s piste. Verjetno bo to drugo.

Kapitan Jack ::

Dejte no fantje, dejte mi en razlog, da grem kupit boljse gume. Hahah. Ne resno sprasujem ali bom dobil kaj na udobnosti, ce kupim neke boljse gume, kot pa to kar je zdaj gor?

pandin99 ::

Glede gum, odvisno kaj smatraš kot udobnost. Tiste marathonke ki si gledal so na makadamih čisto ok, na asfaltu so bolj počasnejše sorte, so tudi fajn težke, kar pomeni več teže za pomikat v klanec, počasnejši pospeški, in večji občutek da pomikaš neko "težko kravo". Ne boš pa (zelo verjetno) nikoli preluknjal, in to neki pomeni glede "udobnosti". Sem jih imel, so mi ble super. Dej kontrolirat redno pritisk, ker ne sme biti prenizek.

Kar se tiče verige, dej jo samo redno pucat in mazat, pa če ne boš začel delati 5000 km letno jo boš pač enkrat nadomestil čez nekaj let. Če ne boš delal neumnosti (je ne pucat in mazat, šaltat pod obremenitvijo, udarjat ob kamenje) ni šans da jo pretržeš. Dej si kupit nekaj v tem stilu:

Pa razlog zakaj je fino pucat ketno in ne šaltat pod obremenitvijo: https://bike.bikegremlin.com/3306/bicyc...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()

Kapitan Jack ::

Rabim bolj za po asfaltu. Makadama ni veliko. Prijatelj se mi smeje, ker naj bi bilo vseeno katere gume so za mesta.
Ok, si bom kupil chain srubber :)

pandin99 ::

Pol navadne marathon ali marathon plus, kake 32 ali 37 da zvozi komot tudi dobre makadame, po kolovozih pa pogojno. Je res vseeno katere so gume za mesta, ko lahko nonstop menjuješ ali flikaš zračnice

Kapitan Jack ::

pandin99 ::

Kapitan Jack je izjavil:

Tele recimo potem?
https://www.bikester.at/schwalbe-marath...

Ne, take: https://www.bikester.at/schwalbe-marath... za širino pa poglej kaj lahko sprejme tvoje kolo - razdalja do grušta in prostor med bremzami

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()

pandin99 ::

In še, kupil si kovinske jezičke za dat dol plašč - to ti bo podrsalo obroče. Za preverit pritisk v zračnicah pa rabiš pumpo z merilcem pritiska, česar tista, ki si jo kupil, nima.

GupeM ::

Ah, za silo do najbližje pumpe ne rabiš manometra. Nafilaš na občutek, na najbližji pumpi se pa ustaviš pa preveriš. Ali pa doma.

pandin99 ::

GupeM je izjavil:

Ah, za silo do najbližje pumpe ne rabiš manometra. Nafilaš na občutek, na najbližji pumpi se pa ustaviš pa preveriš. Ali pa doma.

Ja, samo ni nam znano če doma ima

GupeM ::

pandin99 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Ah, za silo do najbližje pumpe ne rabiš manometra. Nafilaš na občutek, na najbližji pumpi se pa ustaviš pa preveriš. Ali pa doma.

Ja, samo ni nam znano če doma ima

Ima na pumpi. Jaz tudi dolgo nisem imel doma. Sem se zapeljal 1 km do pumpe, pa tam preveril, potem pa akcija.

Edit: pumpa v tem primeru je mišljena bencinska črpalka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

pandin99 ::

Hmmm, sam pumpo na pumpi bi jaz rabu le če res nujno. Vedno več bencinskih ima te avtomatske tlačilke, kjer naštimaš željen pritisk in sama napumpa do tistega pritiska, kar na biciklih zna bit nevarno, ker so naštimane za avte in tovornjake, ki imajo kar nekaj več prostornine v zračnicah, in prvi šus zraka lahko povzroči pok zračnice, plašča ali celo obroča. Če tvoja bencinska ima staro ročno tlačilko pa go for it

GupeM ::

Mogoče na specialki, kjer so zračnice res tanke. Na treking, gorskih ipd pa ni problema. Zračnice so debelejše in gre noter več zraka. Poleg tega pa zračnica zdrži precej več kot je največ dovoljeno polnjenje, tisti prvi "sunek" zraka pa tudi ni tako močan in dolg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

pandin99 ::

Velja. Nisem še razumel kako kolo ima OP

Kapitan Jack ::

Za doma imam normalno pumpo in to je tudi main pumpa. Ta je bila misljena samo za dopumpat, v primeru da guma spusti ipd.

Imam pa navaden, Dunlop ventil, ce sem se pravilno izrazil.

Kovinske jezicke sem pa kupil "zanalasc", ker sem mislil, da je boljse s tem kot pa s plasticnimi zaradi pokanja.

Kapitan Jack ::

pandin99 je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Tele recimo potem?
https://www.bikester.at/schwalbe-marath...

Ne, take: https://www.bikester.at/schwalbe-marath... za širino pa poglej kaj lahko sprejme tvoje kolo - razdalja do grušta in prostor med bremzami

Na felgi pise 40-622. Torej samo taksne gume gredo gor ali tudi kaj sirsega?

pandin99 ::

Kapitan Jack je izjavil:

pandin99 je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Tele recimo potem?
https://www.bikester.at/schwalbe-marath...

Ne, take: https://www.bikester.at/schwalbe-marath... za širino pa poglej kaj lahko sprejme tvoje kolo - razdalja do grušta in prostor med bremzami

Na felgi pise 40-622. Torej samo taksne gume gredo gor ali tudi kaj sirsega?

>na felgi
Verjetno misliš na plašču, to je mera plašča. 622 mora biti, ker je to premer obroča. Za širino (če 40 ali kaj manj ali več) pa poglej kaj lahko sprejme tvoje kolo - razdalja do grušta in prostor med bremzami. IMHO drži kar 40.

Kapitan Jack ::

Hehe, ja platisce. Sem danes pogledal na plascu pise 700x42C. Bom potem kar iste mere vzel. Hvala.

WizzardOfOZ ::

kolk so nekje povprečno težka nova polnovzmetena kolesa?
mam sicer 2011 letnik gorca, ki tehta 11.3 kg. a so novi kaj lažji?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

joze67 ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kaksne mini sete imate za seboj, ko se odpravite z bajkom na kaksne izlete s familijo. Gledam x multitoolov, ampak vsakemu setu nekaj manjka. Moj favorit oziroma set, ki ima "vse", je TOPEAK Alien 2. Obstaja tud trojka, ampak ta je cenejsi in resnicno se mi ne daje denar za neke toolse, katere najbrz niti ne bom potreboval.

 Multitool

Multitool

Badwolff ::

WizzardOfOZ je izjavil:

kolk so nekje povprečno težka nova polnovzmetena kolesa?
mam sicer 2011 letnik gorca, ki tehta 11.3 kg. a so novi kaj lažji?


Ne, tvoj je ekstremno lahek imo, moj ima 14kg.

Za primer tole

https://m.pinkbike.com/news/video-5-val...

Za karbon odštej eno kilo

GupeM ::

WizzardOfOZ je izjavil:

kolk so nekje povprečno težka nova polnovzmetena kolesa?
mam sicer 2011 letnik gorca, ki tehta 11.3 kg. a so novi kaj lažji?

Ne vem če ima kdo toliko koles, da bi ti znal najti povprečje. Boš lažje našel na googlu, tako da preveriš nekaj koles, recimo?

jotunn2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

kolk so nekje povprečno težka nova polnovzmetena kolesa?
mam sicer 2011 letnik gorca, ki tehta 11.3 kg. a so novi kaj lažji?

Da in ne. Je precej odvisno od namembnosti ;) Moj xc fully je pod 11kg, enega all mountain/enduro pa ne bos spravil pod 13-14kg pa ce das zanj 20k eur.
Drugace pa realno novi niso lazji, kvecjemu malenkost tezji. Tehnologija zadnjih 10let ostaja enaka, novih materialov ni, gre pa trend, tudi v xc v bolj navzdol usmerjene bicikle, kar pomeni da se vzmetenje spreminja iz 100 na 120mm, gum nihce vec ne vozi sub 400g, kot so bile standard pred leti, obroci so sli iz 26 na 29 (kar tudi pomeni prirastek v tezi), ter za povrhu gredo v vedno bolj siroke. Tako da sami dodatki na tezi in tez kot so bile standardne slabih 10 let nazaj danes niti v teoriji ni vec.

GupeM ::

Prišteješ še baterijo in motor, ki sta zadnja leta tudi vedno bolj standard, pa si na 25 kg.

Malo heca ;)

WizzardOfOZ ::

Badwolff je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

kolk so nekje povprečno težka nova polnovzmetena kolesa?
mam sicer 2011 letnik gorca, ki tehta 11.3 kg. a so novi kaj lažji?


Ne, tvoj je ekstremno lahek imo, moj ima 14kg.

Za primer tole

https://m.pinkbike.com/news/video-5-val...

Za karbon odštej eno kilo


Tole imam:
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes...
Tu je sicer teža za tamalega, jaz imam XL, pa je skor 2kg težji.
 Merida 96 XL carbon D3000

Merida 96 XL carbon D3000

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

jotunn2 ::

Ce bos kupil novega podobnega ranga danes bo tezji. Je pa vseeno nov lepsi za vozit. Stvari so sle vseeno malo naprej in recimo danasnje vilice and shoxi delajo precej boljse kot tisti izpred 10 let. Enako menjalniki, pa se geometrija se je medtem kar precej spremenila. Imam precej podobnega 10 let starega HTja doma, ki je se za slabo kilo lazji in ko sem ga bil lani primoran voziti en mesec, medtem ko sem cakal da pride trenuten fully nazaj, je bila kar muka voziti to. Pa je bil vcasih ta HT top bike in sem se na njem pocutil zelo dobro. Sedaj sem se pa navadil na trenutnega in ko sem se vsedel na ta 10let star bike je bilo, kot da bi se vozil z najvecjim srotom. Pa da ne bo pomote... ta 10 let star HT je se vedno normalno vzdrzevan in dobro delujoc ter precej dobro opremljen bike (carbon okvir, XTR oprema...). Ampak obcutek je bil pa svoh, pa ceprav je skoraj 2kg lazji od trenutnega fullya. :)

murrieta ::

Aston_11 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Drugace ne poznam koga, da bi se mu strgala ketna.
Jaz tudi ne, se pa je meni 2x.

Mojemu kolegu, k sreci sem imel sabo sabo orodje, sicer bi se napesacil. Je bila pa zadeva zelo specificna, nabil je na kamen ravno tik za sprednjimi zobniki. Kako se ti lahko sicer ketna strga nimam pojma.

Ampak po drugi strani, danes ljudje ne znajo niti zracnice zamenjati. Tako, da zelo verjetno vecina tudi orodja ne rabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murrieta ()

murrieta ::

jotunn2 je izjavil:

To da je sam 1x ena bolj idiotskih stvari v mtb ne bom


Ti kar daj, se ti bom pridruzil. Ne vem kateri kreten se je to spomnil, verjetno zaradi teze ampak bi lazje prezivel brez sedeza :@

jotunn2 ::

@WizzardOfOZ zgleda se vseeno tudi danes da narediti super light xc bike. Z malo matranja in precej denarja lahko prilezes na 8.85kg za fully xc, ki zares ni tisto ultra light nevozno sranje za razstavo, ampak povsem race ready bike. :)
https://www.brujulabike.com/orbea-oiz-s...

@Murrieta saj da ne bo pomote... za cisti pure XCO je stvar lustna. Takoj ko imas pa vmes stvari, ki jih vozi vecina in ne vkljucujejo zgolj 3 ali 4km kroga XCO dirke, je pa 2x neprimerno bolj uporabna zadeva. Range je ze enak, preskoki med prestavami pa pac ne. In ce na gor/dol XCO progi to ni problem, je pa na dolgih malo manj strmih klancih precej annoying. Konec koncev na cesti z razlogovm vozijo piramide z 1 zobom razlike med zobniki. Ampak ker v kolesarskem svetu lahko ves drek prodas kot zlato, pa se matrati se ti ni treba prevec, je po novem 1x najbolsa stvar kar jih je kdaj bilo. Ne glede na to, da so vsi obremenjeni z mazivi za ketno za 500eur, ker zmanjsajo izgubo za 0.0001W, tu pa vrzejo proc 10+W brez da bi kdo trznil z ocesom. Ampak ce Sram pravi da je 1x zakon, potem ze mora biti. Drugace pa kateri kreten se je to spomnil... Sram in njegovi kvazi inzenirji in marketingarji. Ker jim v 30 letih ni uspelo narediti vsaj za silo delujocega sprednjega menjalnika, so ga raje ukinili in naredili hype, da je 1x najboljsa stvar od izuma okroglega kolesa.

pandin99 ::

jotunn, iz tvojega linka:


kaj za vraga je to? :D

llc ::

@jotunn2, @murietta Glede 1x12 se strinjam. Letos sem po sili prilike (ukradli bicikel) prešaltal iz 3x9 na 1x12. Saj počasi se bom navadil, ampak mene še najbolj moti, da mi na vsaki strani razpona prestav manjka (v primerjavi s 3x9) ena prestava. Je pa res, da je vse ostalo neprimerljivo bolje - 2010 Trek Fuel EX proti 2022 Orbea Oiz. Kot dan in noč. Mimogrede, teža Oiz H10 (velikost M, tubeless, s pedali in nosilcem za bidon) 13,5kg

jotunn2 ::

@Ilc zares range je pri 1x12 precej enak tistemu na 3x9 ali 2x10 oz. 2x11. Jaz imam na 1x12 s 36T spredaj in 10-51 kaseti celo malenkost vecji range kot prej na 2x11 ali se pred tem na 3x10. Ampak preskoki med posameznimi prestavami so pa vecji.

@pandin99 sedez? :)) Saj vem kaj te moti... tisti "strik" s katerim je pritrjen. Ampak ni lih navadna vrv. Pogooglej UHMWPE. ;)

WizzardOfOZ ::

jotunn2 je izjavil:

Ce bos kupil novega podobnega ranga danes bo tezji. Je pa vseeno nov lepsi za vozit. Stvari so sle vseeno malo naprej in recimo danasnje vilice and shoxi delajo precej boljse kot tisti izpred 10 let. Enako menjalniki, pa se geometrija se je medtem kar precej spremenila. Imam precej podobnega 10 let starega HTja doma, ki je se za slabo kilo lazji in ko sem ga bil lani primoran voziti en mesec, medtem ko sem cakal da pride trenuten fully nazaj, je bila kar muka voziti to. Pa je bil vcasih ta HT top bike in sem se na njem pocutil zelo dobro. Sedaj sem se pa navadil na trenutnega in ko sem se vsedel na ta 10let star bike je bilo, kot da bi se vozil z najvecjim srotom. Pa da ne bo pomote... ta 10 let star HT je se vedno normalno vzdrzevan in dobro delujoc ter precej dobro opremljen bike (carbon okvir, XTR oprema...). Ampak obcutek je bil pa svoh, pa ceprav je skoraj 2kg lazji od trenutnega fullya. :)


Jaz sem bolj malo na kolesu. Mogoče enkrat do dvakrat na teden. Novi podobnega ranga so od nekje 6K naprej. Glede na to, da nisem vsak dan na biciklu, bo ta čisto dovolj za naslednjih par let.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

llc ::

@jotunn2 36T spredaj, a to imaš 27.5, al Rogličove noge, al samo nadol voziš? Jaz imam 32T spredaj, pa so v primerjavi s 26" 3x9 takale razmerja:

Se lepo vidi (in še bolj občuti) manjši razpon...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: llc ()

pandin99 ::

@jotunn2 hvala, nisem še poznal tega materiala. kako pa je to zategnjeno? na spletni strani proizvajalca tega modela "nosilca" ni

jotunn2 ::

@illc je kar 29, pa po pravici povedano ce ze ne raje pa vsaj enako rad vozim tako v klance kot iz klancev dol. Zares se nisem nasel klanca da s 36T ne bi zlezel gor. Se po Dolomitih in okoli Garde, kjer imas klance z 1000+ visincev v komadu in so precej strmi nisem nikoli imel tezav, ceprav mogoce bi tam za kaksen klanec raje imel 34T ce bi se mi dalo za doticno turo presraufat sprednji zobnik. Res da je 3min dela ampak v hotelu brez spodobne delavnice se mi ponavadi ne da ce ni lih res nujno... raje kaksno minuto mal potrpim :) Je pa seveda precej odvisno od bicikla. Na kaksnem trail/all mountain/enduro biciklu verjetno ne bi slo, na xc biciklu gre pa brez problema.

@pandin99 nimam pojma. Se nisem videl v zivo, ampak glede na material bi rekel da dobesedno kot da bi bilo z vrvjo... s tem da 2mm UHMWPE vrv zdrzi tono ali dve (pozabil tocno cifro sedaj), vaga pa manj kot nic :)) Drugace zares rabis pri taksnem nacinu vpetja zgolj zanko, potem pa sponas s tistimi vijaki. Saj ima polovica carbo zicstang tak nacin vpetja, edino da namesto te "spage" uporabijo carbo ali alu nosilec, ki dela na isti nacin.

pandin99 ::

@jotunn2 v drugi sliki je videt da sta že narejeni zanki


ok da to potiska dol, mi je bolj zanimivo da ne more drseti naprej/nazaj samo zaradi vrvi.

svašta, samo da se ne zgodi kot fantozziju ko gre na biciku "alla bersagliera" :P

erkgheoruugh ::

Tisti, ki se pritožujete nad pomanjaknjem 2x prestav pri gorcu je verjetno bolj problem v tem, da nimate primernega kolesa za ture, ki jih vozite oziroma ste prepričani, da je to MTB.
Meni niti na misel ne pride, da bi šel delat vožnje, kjer bi moral po ravnem razviti več kot 30 km/h. Razen pri dostopu do poti, kjer se potem lahko sprostim.

Pa da ne bom offtopic. Priporočam, da se ozrete v tubeless smer (že pri nakupu kolesa) in odpadejo tudi vsa orodja z zračnicami in priborom za flikanje. V Sloveniji praktično ni poti, kjer bi moral biti pazljiv, da ti kaki veliki trni ali ostri kamni prerežejo plašč.

jotunn2 ::

erkgheoruugh je izjavil:

Tisti, ki se pritožujete nad pomanjaknjem 2x prestav pri gorcu je verjetno bolj problem v tem, da nimate primernega kolesa za ture, ki jih vozite oziroma ste prepričani, da je to MTB.
Meni niti na misel ne pride, da bi šel delat vožnje, kjer bi moral po ravnem razviti več kot 30 km/h. Razen pri dostopu do poti, kjer se potem lahko sprostim.

No ja... saj si ze sam napisal.... RAZEN PRI. In ja teh "razen pri" je malo morje. Pa se en "ampak" je tu vmes... ce mislis da je mtb izkljucno recimo downhill se malo motis. Tudi XCO in XCM cisto lepo paseta v mtb in pri taksnih voznjah 30km/h ni nic posebnega... prav tako ne 1h klanca pri 6km/h. Tako da ja, sem precej preprican da to kar vozim JE mtb, definitivno pa ni recimo enduro in bike, ki ga imam je kar pravi za to kar vozim. Jebiga enkrat boste morali ugotoviti, da mtb ni zgolj tisto kar ti mislis da je mtb pac pa se precej drugega.
Pa se ena stvar... na mojem kolesu imam zares celo malenkost tezji najtezji prenos kot prej na 2x11. Tako da kot sem napisal ni najvecji problem range. Najvecji problem je razlika med posameznimi prestavami, to pa konec koncev precej bolj velja za recimo 10km/h v hrib kot 45km/h po klancu dol. Je pa res, vecina ljudi danes v klanec goni tako, da je precej vseeno kaksen prenos kdo ima.

Badwolff ::

jotunn2 je izjavil:

Je pa res, vecina ljudi danes v klanec goni tako, da je precej vseeno kaksen prenos kdo ima.


Kaj to pomeni?
Sam ne pogrešam vmesnih prestav prav nič pa sem v zadnjem letu naredil preskok. Mi je pa velik napredek, da mi ni treba spredaj prestavljat.

jotunn2 ::

Mah leti predvsem na taksne, ki vozijo edini zvelicavni mtb... se pravi trenutno enduro varianto in pri katerih vecina mlincka na 26/50 oz. 51 (odvisno ali je Shimano ali Sram) pri 3km/h v klanec, ki se ga drugace pelje 20km/h, na turo ki traja 2h pa naredijo 4km. :8) Pri taksni voznji je zares precej vseeno ali je preskok med eno in drugo prestavo 2, 3, 4 ali pa 25 zob.
In ne cifre niso izmisljene, ker imam precej prijateljev, ki vozijo tocno tako... so pa za razliko od mene na xc mtb-ju pravi mountain bikerji :))

mailer ::

Sem zaradi predrtja prepešačil cca 12km z čevlji na klipsne in ni prijetno. Nekdo je zgoraj omenil marathon plus oz kevlar plašče. Ker iščem plašče z večjo zaščito proti predrtju me zanima kaj naj iščem. Kolo je caadx, velikost oiginal plaščev je WTB Riddler 700*37, zadnjo sem predrl 3x prednjo enkrat in se tega več ne grem. Ker nimam še torbice za pod sedež tudi rezerv nisem imel sabo. Ampak vseeno rabim bolj trpežne plašče z zaščito tudi na bokih. Cene se mi zdijo kar zasoljene in so malo bolj kvalitetne zadeve že 40EUR na kos. Kako pa je kaj z zračnicami, ali obstajajo tudi take, ki so bolj puncture proof. Vozim raje makadam, kot asvalt in imam razmerje približno 80:20 v prid makadama.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

WizzardOfOZ ::

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

stratosD ::

Moj glas gre za Schwalbe Marathon Plus - prej sem imel gor Schwalbe Furious Fred pa mi je znalo preluknjat 2x na 70km...
Zdaj mam te Marathonke+ gor 4 leta - brez enega predrtja, edino 1 presta ventil sem zlomil na pumpi in sem moral zračnico menjat.
20.000+ km...Pa torbico z rezervno zračnico zmeraj zraven...
Tle dobiš par za 55 - 60 eur s poštnino
https://www.bike-discount.de/de/marken/...

Badwolff ::

Tubeless

wajdujc ::

stratosD je izjavil:

Moj glas gre za Schwalbe Marathon Plus

Mah, po letih marathon plus (in raznih podobnih tour plus za na gorca) sem lani na cestnega dal navadne marathon, 18EUR na kos. za sedaj se bližam 10000 km in nisem še nikoli preluknjal, pa si vsak dan dobijo dobro dozo stekla in raznoraznih kovinastih smeti na poti na šiht, ob vikendih pa na makadame. Si pričakujem da tako bo tudi ostalo.

IMHO lahko tudi malce pošparaš z navadnimi marathon, ne plus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

Kapitan Jack ::

Jebemu pa te gume so drage kot bi kupoval za avto.

erkgheoruugh ::

Badwolff je izjavil:

Tubeless

+1
Na vseh kolesih ga imam in ne bi šel več nazaj. Nobenega predrtja od takrat. 5+let

Sparkxl ::

Tubeless je res zakon. Ga imam par let in ni šans da grem nazaj na šlauhe. Drugače pa ja, boljše gume so drage za znoret. Moje so 50€, skoraj toliko kot za avto, s tem da ne zdržijo 4 sezone niti v sanjah.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 495 96 97 98 )

Oddelek: Šport
4871730831 (165) johanblond

Več podobnih tem