Forum » Na cesti » Rpm pri menjavanju
Rpm pri menjavanju
River0123 ::
Je normalno, da recimo vozis v tretji z 2800 rpm, stisnes sklopko in rpm pade do 1900 rpm preden das v drugo in se sele naro dvigne na 3800?
Ni tako, da ne bi smeli past vmes? Je to normalno?
Ni tako, da ne bi smeli past vmes? Je to normalno?
Blinder ::
Uporabniško ime md123456 Čas prve prijave 23.04.2022 09:59:50
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pandin99 ::
AndrejS ::
hojnikb ::
Kupi skiro.
Kaj ti bo skiro ko imaš focusa
Če nimaš fokusa, pol nemorš met Focusa ;)
#brezpodpisa
River0123 ::
Ja, sem nov clan in ne, ne trollam.
Pac vprasam ker ne vem ce je to normalno. Sklopka pa je bila menjana pred enim letom ker je bila prej se originalna (avto star 14 let)
Pac vprasam ker ne vem ce je to normalno. Sklopka pa je bila menjana pred enim letom ker je bila prej se originalna (avto star 14 let)
m0LN4r ::
Je normalno, da recimo vozis v tretji z 2800 rpm, stisnes sklopko in rpm pade do 1900 rpm preden das v drugo in se sele naro dvigne na 3800?
Ni tako, da ne bi smeli past vmes? Je to normalno?
Googlaj throttle blip, zwischengas...
Predolgo saltas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
robo125 ::
kaj fokus nima rev matchinga?
zanimivo
moj kontra primer: zaradi lenobe manjam iz 3 direkt v 5. Če je ravnina ali navzdol. Potegnem par 100 rpm več in zamenjam. Menjalnik ne protestira, sklopka zaenkrat tudi ne. Sem opazil da rpm sovpade skoraj točno, če le malo počasneje zamenjam. To delam že cca 150kkm.
mogoče je slabo za sinhrone? ve kdo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: robo125 ()
MetalLord ::
Tukaj mu gre od 1100 do 2600 rpm, tako da normalno:
To rešiš z vmesnim dodajanjem plina:
Čeprav po moji izkušnjah to šaltanje navzdol in zaviranje z motorjem z malo ali nič zavore deluje dovolj dobro samo pri atmosferskem motorju. Turbobencinar pa zelo slabo zavira z motorjem pa nekako čutim, da ne mara šaltanja 3. -> 2. pri višjih obratih, tako da se sploh ne ubadam z vmesnim dodajanjem plina, dam ga samo iz 4. v 3., ampak tam itak ni tako nujno, to rabiš bolj za 3. v 2. Ampak nekako se mi pri mojem avtu to zdi tako nepotrebno kot pa če bi pri atmosfercu dajal iz 2. v 1. Raje prej toliko zaviram v 3., da potem pri šaltanju v 2. ne rabim dodajati plina, saj tako večina ljudi vozi.
https://www.youtube.com/watch?v=tHPFCf71KGE&t=500s
To rešiš z vmesnim dodajanjem plina:
https://www.youtube.com/watch?v=RMYtBIO6mLM&t=425s
Čeprav po moji izkušnjah to šaltanje navzdol in zaviranje z motorjem z malo ali nič zavore deluje dovolj dobro samo pri atmosferskem motorju. Turbobencinar pa zelo slabo zavira z motorjem pa nekako čutim, da ne mara šaltanja 3. -> 2. pri višjih obratih, tako da se sploh ne ubadam z vmesnim dodajanjem plina, dam ga samo iz 4. v 3., ampak tam itak ni tako nujno, to rabiš bolj za 3. v 2. Ampak nekako se mi pri mojem avtu to zdi tako nepotrebno kot pa če bi pri atmosfercu dajal iz 2. v 1. Raje prej toliko zaviram v 3., da potem pri šaltanju v 2. ne rabim dodajati plina, saj tako večina ljudi vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()
kixs ::
kaj fokus nima rev matchinga?
zanimivo
moj kontra primer: zaradi lenobe manjam iz 3 direkt v 5. Če je ravnina ali navzdol. Potegnem par 100 rpm več in zamenjam. Menjalnik ne protestira, sklopka zaenkrat tudi ne. Sem opazil da rpm sovpade skoraj točno, če le malo počasneje zamenjam. To delam že cca 150kkm.
mogoče je slabo za sinhrone? ve kdo?
Za sinhrone je slabo samo, ce morajo kaj delat. Ce imas ze sinhornizirane obrate, potem niti ne rabis sinhronov - kar se "telovadili" svoje case in je vse OK.
robo125 ::
kaj fokus nima rev matchinga?
zanimivo
moj kontra primer: zaradi lenobe manjam iz 3 direkt v 5. Če je ravnina ali navzdol. Potegnem par 100 rpm več in zamenjam. Menjalnik ne protestira, sklopka zaenkrat tudi ne. Sem opazil da rpm sovpade skoraj točno, če le malo počasneje zamenjam. To delam že cca 150kkm.
mogoče je slabo za sinhrone? ve kdo?
Za sinhrone je slabo samo, ce morajo kaj delat. Ce imas ze sinhornizirane obrate, potem niti ne rabis sinhronov - kar se "telovadili" svoje case in je vse OK.
OK, to približno razumem - eno leto sem vozil avtomobil, ki je imel uničene sinhrone za 3 prestavo (trditev mehanika). Se razmeroma hitro navadiš, da menjaš tako da ne hrešči. Ne moreš pa posoditi avta nikomur.
Pobes ::
Bo treba sekvenčni menjalnik nabavit, ne boš niti videl kdaj padejo obrati bo že prestava naprej
Najbolje da se oglasis s cekini pri http://www.mme-motorsport.com/en/ , slovenskem podjetju ki se precej dobro razume na menjalnike in tvoje težave z prepočasnim menjavanjem :)
Najbolje da se oglasis s cekini pri http://www.mme-motorsport.com/en/ , slovenskem podjetju ki se precej dobro razume na menjalnike in tvoje težave z prepočasnim menjavanjem :)
twom ::
Običajno je sklop motor menjalnik (tudi dolžina in hod menjalne ročice) projektiran tako, da z normalno hitrostjo šaltanja obrati v tem času padejo ravno toliko kot je potrebno za višjo predstavo.
Pri šaltanju navzdol pa samo nežno spustiš sklopko, ali pa pri bolj dinamični vožnji, kjer je motor v višjih obratih, dodaš medgas, da dvigneš obrate, seveda idealno ravno prav medgasa glede na obrate in hitrost menjave.
Se pa da menjalni sklop z grdim grobim menjavanjem in on/off vožno "uničiti" v par deset tisoč kilometrih...
Pri šaltanju navzdol pa samo nežno spustiš sklopko, ali pa pri bolj dinamični vožnji, kjer je motor v višjih obratih, dodaš medgas, da dvigneš obrate, seveda idealno ravno prav medgasa glede na obrate in hitrost menjave.
Se pa da menjalni sklop z grdim grobim menjavanjem in on/off vožno "uničiti" v par deset tisoč kilometrih...
River0123 ::
Običajno je sklop motor menjalnik (tudi dolžina in hod menjalne ročice) projektiran tako, da z normalno hitrostjo šaltanja obrati v tem času padejo ravno toliko kot je potrebno za višjo predstavo.
Pri šaltanju navzdol pa samo nežno spustiš sklopko, ali pa pri bolj dinamični vožnji, kjer je motor v višjih obratih, dodaš medgas, da dvigneš obrate, seveda idealno ravno prav medgasa glede na obrate in hitrost menjave.
Se pa da menjalni sklop z grdim grobim menjavanjem in on/off vožno "uničiti" v par deset tisoč kilometrih...
Ja, pri menjavanju v visjo obrati nikoli ne padejo nizje kot po koncani menjavi. Ravno iz tega razloga je bila menjana sklopka lani.
Je pa cudno pri menjavanju dol. Vozim recimo v treji z 2900 obratov, takoj ko stisnem klopko rpm upade, dan v drugo, in nato poskoci...
mirator ::
No ja, nekaj pa ima pri tem tudi fizika. Ko stisneš sklopko vplivata na hitrost avtomobila vztrajnost in trenje. Če se pelješ po ravnem, se hitrost med menjavo ne bo kaj dosti spreminjala, če pa voziš v klanec je pa druga zgodba.
robo125 ::
Gotovo je najbolje da sklopka čim manj drgne in se vztrajnik in potisna plošča združita pri istih vrtljajih. Ampak sklopka je tam ravno za regulacijo te razlike.
Lahko se zdresiraš za 'međugas' kot je že zgoraj nekdo omenil. Ne pozabi da boš rabil tudi pritisniti na zavoro kdaj pa kdaj.
Je možno tudi, da je kakšna nastavitev v elektroniki? Pri enem od naših avtov sem opazil, da elektronika ne pusti, da obrati padejo hitro linearno, ampak padajo vedno počasneje. Ampak to je bolj pod 2000obr/min. Mogoče že pod 2500...
Lahko se zdresiraš za 'međugas' kot je že zgoraj nekdo omenil. Ne pozabi da boš rabil tudi pritisniti na zavoro kdaj pa kdaj.
Je možno tudi, da je kakšna nastavitev v elektroniki? Pri enem od naših avtov sem opazil, da elektronika ne pusti, da obrati padejo hitro linearno, ampak padajo vedno počasneje. Ampak to je bolj pod 2000obr/min. Mogoče že pod 2500...
MetalLord ::
Je normalno, da recimo vozis v tretji z 2800 rpm, stisnes sklopko in rpm pade do 1900 rpm preden das v drugo in se sele naro dvigne na 3800?
Ni tako, da ne bi smeli past vmes? Je to normalno?
Danes sem probal pred krožnim, iz 2500 mi je šlo na 1900, potem pa na 3100. Ampak to sem prav zate malo pretiraval, drugače prej z zavoro zmanjšam še za enih par 100 rpm manj. Pri tako majhnih obratih medplin še ni nujen, je pa skoraj nujen, čim imaš več kot 3000 rpm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nizka hitrost, tretja prestava avto ugasne (ob poku) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5679 (3865) | sandmat |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46768 (34991) | INSIDE |
» | Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16536 (14210) | sandmat |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24218 (22087) | Zheegec |