» »

Napačno dostavljena pošiljka v tujino kljub napisanem naslovu. Kdo je kriv?

Napačno dostavljena pošiljka v tujino kljub napisanem naslovu. Kdo je kriv?

«
1
2

nokia6310 ::

Pozdravljeni, imam veliko težavo. Pri določeni trgovini iz tujine katere za zdaj nebi imenoval sem kupil slušalke Bayerdynamic dt 1990 pro v vrednosti 429 eur. Slušalke sem naslednji dan ko sem jih prejel vrnil, ker mi niso ustrezale. Kvaliteta zvoka je bila z balanced pads katere so nameščene po defaultu po testu preveč (studijsko usmerjena) So narejene strogo za delo in ne za uživanje v hi-fi svetu. Iz tega razloga sem jih naslednji dan poslal nazaj. Tu pa se je zgodila napaka! Pošiljka je bila dostavljena v drug kraj ter drugemu naslovniku kot je bilo zapisano na pošiljki. Zakaj se je to zgodilo lahko le ugibam. Pošiljko sem poslal brez oznake vrednosti na kar me na pošti niso izretstno opozorili. Naslovnik kateri bi moral dobiti pošiljko trdi, da je pravna odgovornost strank dokler ne prejmejo pošiljke. Ne vem pa ali to velja tudi v primeru ko pošta ne dostavi pošiljke na naslov kamor je bila pošiljka naslovljena. Seveda imam potrdilo o oddani pošiljki, imam tudi račun od slušalk, na pošti Slovenije sem sprožil reklamacijski postopek (poizvednico) Ne vem če se je komu že zgodil podoben primer. So pa mi v trgovini kjer sem zadevo kupil rekli, da podobnega primera v dolgih letih poslovanja še niso imeli. na pošti so mi rekli, da lahko po dveh mesecih (ampak to je res skrajni rok) zahtevam odškodnino katera ni nujno da bo vrnjena v enakem znesku kot je bila plačana odkupnina. Svetovali so mi naj naslovniku predlagam da tudi on sproži reklamacijski postopek kar bo upam da tudi storil zato, da se postopek pohitri. Kaj bi vi naredili na mojem mestu? Vsem se že vnaprej zahvaljujem za odgovore in vas prav lepo pozdravljam.

Rok Woot ::

Zahtevaj od pošte, da direktno kontaktira prejemnika pošiljke, saj gre za njihovo napako. Kar se vidi, saj so dostavili napačnemu. Sicer pa ga lahko kontaktiraš, vsaj pisno. Torej na preko tracking številke visiš, kam je bilo dostavljeno.

Rok Woot je izjavil:

Zahtevaj od pošte, da direktno kontaktira prejemnika pošiljke, saj gre za njihovo napako. Kar se vidi, saj so dostavili napačnemu. Sicer pa ga lahko kontaktiraš, vsaj pisno. Torej preko tracking številke visiš, kam je bilo dostavljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Rok Woot ::

Aja še kdo je kriv. Kriva je pošta, zato se mora potruditi napako popraviti. Če to ni mogoče, ti pripada odškodnina s katero je pošiljka zavarovano. Koliko je to nevem, ampak sigurno ni 400€. To, da nisi napisal vrednosti, si pa sam kriv. Plačal bi tudi več poštnine.

nokia6310 ::

Rok Woot: Na pošti me na to niso izretstno opozorili, kar sem tudi zapisal. Pošiljka je bila dostavljena drugi trgovini (Amazonu) v cca 50 km zračne linije odaljenem kraju od kraja kamor bi mogla prispeti. Po mojem je odgovoren tudi tisti, ki je prevzel takšno pošiljko saj bi moral že iz naslova na etiketi razbrati, da mu ni bila namenjena. Se pa sprašujem še eno stvar: Kaj bo v primeru, če bo prišla (če bo sploh prišla) pošiljka do naslovnika poškodovana? Kako bom dokazoval da pošiljke nisem poslal poškodovane jaz?Bayerdynamic ima zelo lepo pakiranje nobenih komplikacij, zelo lepo se škatla odpre pa tudi v njej so zelo dobro zapakirane slušalke zelo enostavno, nobenih dodatnih kartončkov da bi moral študirat kam kateri paše in kako je bil obrnjen, itd.

Rok Woot ::

Jaz mislim, da te ne rabijo izrecno opozoriti.

Tudi če bi jo pošta poškodovala, bito težko dokazal. Verjetnost, da se pa tvoj scenarij zgodi je zelo majhna. Bolj verjetno je, da se založi na neki stalaži, pa jo nikoli več ne najdejo. Kar se velikim podjetjem dogaja kar pogosto. Prvo zateži pošti, da jih naj takoj kontaktirajo, pa še ti pokliči v to Amazon trgovino.

FoxKnox ::

Jaz ne razumem , kako enostavno za več 100 evrov kupujete na spletu nekaj , kar vam potem sploh ne ustreza in nato to stvar vračate po pošti kot kos ničvrednega papirja.Na koncu bi pa še odškodnino. Za take stvari ni odškodnine, ker je že obračunan davek na neumnost.

mat xxl ::

Ja pa kupiti je treba ja v tujini, ker jebi ga par eur je tam ceneje .......

tikitoki ::

Da nisi navedel vrednosti in placal zavarovanja je tvoja krivda. Zal.

V vsakem primeru imas pravico do pavsalne odskodnine, vendar je konkretno nizja od tega zneska.

Trgovina s tem nima nicesar in od njih ne mores nic zahtevati. Kar se njih tice, izdelka nisi vrnil.

Jaz bi proba kontaktirati osebo, ki je pomotoma prejele tvoje slusalke in upas, da jih dobis nazaj. V idealnem svetu bi to naredil dostavljalec. Mogoce gres lahko na policijo in se pozanimas, ce ti lahko v tem primeru kakorkoli pomagajo.

Dostavljalci so enostavno malomarni. Meni so tudi stvari visje vrednosti vrocali tretjim osebam. Se nikoli me ni legitimiral. Niso me obvestili o prispelem paketu, ki je na koncu koncal pri posiljatelju, cesar mi klosarji po poizvedbi niso znali niti povedati in sem moral uporabiti sledenje paketa tretjega ponudnika, da sem sploh ugotovil kaj se je zgodlilo, ker je ebaye sistem enostavno zanic. Tak, da se zdalec nisi edina oseba, ki ima probleme s klosarkimi dostavnimi sluzbami, ki v primeru napak raje vso odgovornost prevalijo na koga drugega.

mat xxl je izjavil:

Ja pa kupiti je treba ja v tujini, ker jebi ga par eur je tam ceneje .......


Lahko kupis v Sloveniji in imas enake tezave s klosarskimi dostavljalci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Ales ::

V tem konkretnem primeru se pošiljka ni izgubila, ni bila nehote uničena, ali karkoli podobnega, temveč je bila narobe dostavljena.

Odgovornost je IMHO na strani tistega, ki je zajebal in nekako dvomim, da se bo pošta lahko tukaj izognila temu, pa karkoli da piše v nekem njihovem dokumentu.

Kar se pa nič hudega slutečega prejemnika tiče, gre za neupravičeno obogatitev in ni upravičen do tega, da izdelek obdrži. Za take stvari je pod črto pristojna policija, seveda pa je čisto normalno najprej prejemnika poklicati in se pogovoriti, ker s samim prejemom on IMHO ni še čisto nič kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

tikitoki ::

Da krivis prejemnika je nesmisel. Osebno sem v kaselcu nasel ze kup napacno dostavljene poste. Dostava pravemu naslovniku je zgolj moja dobra volja. Za pravilno dostavo in legetimacijo naslovnika odgovarja dostavljalec.
Ne recem, da je sposno se z napako okoristiti, sam prejemnik se ob dostavi ni dolzan preverjati, ce se je dostavljalec zmotil. Vecinoma dostavljalec zgolj rece, imam paket za vas, podpisi tu. Izvoli. Cao.

Ales je izjavil:

Kar se pa nič hudega slutečega prejemnika tiče, gre za neupravičeno obogatitev in ni upravičen do tega, da izdelek obdrži. Za take stvari je pod črto pristojna policija, seveda pa je čisto normalno najprej prejemnika poklicati in se pogovoriti.


Nasa policija nima nobene pristojnosti v tujini. Odvisno kam je to posiljal, pa mogoce lahko kontaktira pristojne organe v tisti drzavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Ales ::

tikitoki je izjavil:

Ales je izjavil:

Kar se pa nič hudega slutečega prejemnika tiče, gre za neupravičeno obogatitev in ni upravičen do tega, da izdelek obdrži. Za take stvari je pod črto pristojna policija, seveda pa je čisto normalno najprej prejemnika poklicati in se pogovoriti.

Nasa policija nima nobene pristojnosti v tujini. Odvisno kam je to posiljal, pa mogoce lahko kontaktira pristojne organe v tisti drzavi.

Naša policija lepo sodeluje z organi v drugih državah, če je treba. Ampak nismo še tam, da bi bilo treba o tem razmišljati.

nokia6310 ::

Pošiljka je bila poslana na Slovaško. Pomotoma jo je prejel Amazon v Galanti. Pošiljka je bila poslana priporočeno. Torej se je moral nekdo podpisat, da je pošiljko sprejel. Pošiljka je bila vročena 31.01.2022. Ker smo mislili da je založena v skladišču trgovine nisem prej sprožil postopka oddaje poizvfednice.

Likalnik ::

pač obvesti vse kar se je zgodilo....tako Amazon, pošto SI, kot tudi, če dobiš kontakt prejemnika še njega...drugače pa vse napore usmeri v pošto SI...saj so oni z*jebali in naj oni rešijo zadevo.

Samael ::

Ko omenjate, da bi pošiljka morala biti zavarovana, saj na Pošti Slovenije za več kot 100 eur max itak ne moreš zavarovati, ta da bi bilo v njegovem primeru, kjer je opravil nakup v vrednosti 429, to zgolj obliž na rano.

Priporočeno pismo, blagovno pismo s sledenjem, blagovno pismo s podpisom in pismo s sledenjem - dokumenti v mednarodnem prometu, z izbiro dodatne storitve jamstvo vsebine omogočajo, da lahko pošiljatelj vsebino zaščiti do vrednosti 100,00 EUR.
V primeru izgube, kraje, poškodbe ali izropanja pošiljke je uporabnik upravičen do odškodnine v maksimalnem znesku 100,00 EUR (odvisno od dejanske vrednosti vsebine) + povrnitve cene, plačane za izvedeno storitev, zmanjšane za jamstvo.
S to storitvijo lahko uporabniki pošiljajo omenjene vsebine do vrednosti 100,00 EUR v vse države, torej tudi v države, ki ne sprejemajo vrednostnih pisem oziroma vrednostnih paketov.
Vir: https://www.posta.si/zavarovanje
Samael != Samuel

nokia6310 ::

Samael, prehitel si me. Ravno to sem mislil napisat. Pošiljko je pomotoma prejel amazon logistics centre Galanta. Pošta Slovenije trdi, da so oni prav naredili, da je bila pošiljka poslana v državo kamor je bila namenjena. Lahko pa, da so na Slovaškem zajebali.

ginekk ::

primeru izgube, kraje, poškodbe ali izropanja pošiljke je uporabnik upravičen do odškodnine v maksimalnem znesku 100,00 EUR (odvisno od dejanske vrednosti vsebine

Dejansko ni nič od tega, ampak "uspešna" dostava napačnemu točno znanemu naslovniku.
Čudi me le, da se Pošta tako uspešno brani odgovornosti.

feryz ::

DPD je mene tako nategnil. Paket je dal napačnemu naslovniku. Podobna vrednost. Rekli so, da je bila pošiljka prevzeta in za njih je zadeva zaključena. Naj se obrnem na prevzemnika.
Prevzemnik, avstrijc, pa mi je rekel, naj se jebem, ker mu tistih 500 evrov blaga prav pride in mi ne bo nič vrnil.
In nimaš več kaj.

nokia6310 ::

feryz, a točno tako ti je rekel? Kako se sploh kontaktira Amazon prek maila? Vredno je poskusiti, ker nič ne stane. Potreboval pa bi kontakt od amazon logistics centre Galanta Slovakia.

Baja ::

tole google najde:

Amazon BTS2
3,4
771 Google reviews
Warehouse in Sereď, Slovakia
Address: Amazonska 4753/1, 926 01 Sereď, Slovakia
Hours:
Open ? Closes 5PM ? Reopens 6:30PM
Updated by others 10 weeks ago
Phone: +421 800 226 622

nokia6310 ::

Kar se pošte tiče, še čakam na odgovor. Dva meseca od oddaje poizvednice je skrajni rok. Če se v tem času pošiljka ne najde imam od naše pošte pravico zahtevat odškodnino.Ampak upam, da se bo zadeva uredila.

jocoj ::

nokia6310 je izjavil:

Samael, prehitel si me. Ravno to sem mislil napisat. Pošiljko je pomotoma prejel amazon logistics centre Galanta. Pošta Slovenije trdi, da so oni prav naredili, da je bila pošiljka poslana v državo kamor je bila namenjena. Lahko pa, da so na Slovaškem zajebali.

Ja normalno, da je slovaška pošta naredila napako. Paket je bil dostavljen v njihov poštni center in od tam naprej Pošta Slovenije nima opravka.

feryz je izjavil:

DPD je mene tako nategnil. Paket je dal napačnemu naslovniku. Podobna vrednost. Rekli so, da je bila pošiljka prevzeta in za njih je zadeva zaključena. Naj se obrnem na prevzemnika.
Prevzemnik, avstrijc, pa mi je rekel, naj se jebem, ker mu tistih 500 evrov blaga prav pride in mi ne bo nič vrnil.
In nimaš več kaj.
Zdaj, ali nakladaš, ali pa si nesposoben izpeljati postopek. Tale model je protipravno pridobil nekaj, kar ni njegovo. Napaka dostavne službe ne igra vloge. Prijavi na policijo in naj oni naprej urejajo.

tikitoki je izjavil:

Da krivis prejemnika je nesmisel. Osebno sem v kaselcu nasel ze kup napacno dostavljene poste. Dostava pravemu naslovniku je zgolj moja dobra volja. Za pravilno dostavo in legetimacijo naslovnika odgovarja dostavljalec.
Tole pa ne držalo. Stvar ni tvoja tudi, če si jo pomotoma dobil v nabiralnik. Dolžan si zadevo posredovati naprej na ustrezne službe. Seveda pa je dobra volja, če napačno pošto vržeš v pravilni sosedni nabiralnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jocoj ()

nokia6310 ::

Od trgovine sem izvedel, da oni sami ne morejo dat poizvednice na svoji pošti, ker nimajo nobenega takega obrazca. Lahko pa pošiljatelj kot sem tudi sam storil sproži postopek poizvednice. Morda bi lahko zahtevali kot so mi pojasnili na naši pošti da bi zahtevali od njihove pošte da razišče komu je bila pošiljka vročena. Na tisti številki se oglaša odzivnik ki pravi, da zveze ni bilo mogoče vzpostaviti. Če bo treba bom šel osebno na Slovaško teh 470 km. Lep izlet bom imel, kakšno pivo si bom privoščil pa še stvari bom prišel do dna no vsaj upam da bo tako. Samo ne vem a naj čakam da dobim odgovor od pošte ali naj grem že prej. Mislim ali je sledilna številka dovolj ali naj rajši počakam na to da vidim kaj bo ugotovila pošta.

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

jocoj je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Samael, prehitel si me. Ravno to sem mislil napisat. Pošiljko je pomotoma prejel amazon logistics centre Galanta. Pošta Slovenije trdi, da so oni prav naredili, da je bila pošiljka poslana v državo kamor je bila namenjena. Lahko pa, da so na Slovaškem zajebali.

Ja normalno, da je slovaška pošta naredila napako. Paket je bil dostavljen v njihov poštni center in od tam naprej Pošta Slovenije nima opravka.

feryz je izjavil:

DPD je mene tako nategnil. Paket je dal napačnemu naslovniku. Podobna vrednost. Rekli so, da je bila pošiljka prevzeta in za njih je zadeva zaključena. Naj se obrnem na prevzemnika.
Prevzemnik, avstrijc, pa mi je rekel, naj se jebem, ker mu tistih 500 evrov blaga prav pride in mi ne bo nič vrnil.
In nimaš več kaj.
Zdaj, ali nakladaš, ali pa si nesposoben izpeljati postopek. Tale model je protipravno pridobil nekaj, kar ni njegovo. Napaka dostavne službe ne igra vloge. Prijavi na policijo in naj oni naprej urejajo.

tikitoki je izjavil:

Da krivis prejemnika je nesmisel. Osebno sem v kaselcu nasel ze kup napacno dostavljene poste. Dostava pravemu naslovniku je zgolj moja dobra volja. Za pravilno dostavo in legetimacijo naslovnika odgovarja dostavljalec.
Tole pa ne držalo. Stvar ni tvoja tudi, če si jo pomotoma dobil v nabiralnik. Dolžan si zadevo posredovati naprej na ustrezne službe. Seveda pa je dobra volja, če napačno pošto vržeš v pravilni sosedni nabiralnik.


Prosim pokazi zakonsko podlago za mojo obvezo, da se ukvarjam s tujo posto. Hvala.

Se pa strinjma glede Feryz. Al je nesposoben, al pa trol. V takem primeru prijavis posto in se prejemnika. Dostavna sluzba je odgovorna za pravilno dostavo. Problem je, ali dostavljalec sploh ve komu je dostavil. Legitimiral ga ni, ima nek neporaben podpis,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

harvey ::

Pokliči na centralo v pošto v MB in se pozanimaj kako rešiti nastalo situacijo.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

nokia6310 ::

harvey, verjetno si mislil v lj. To sem tudi storil. Ne morem verjet kaj se to dogaja! Oni hočejo pridobit naslovnikovo izjavo, da poaketa ni prejel. Na podlagi tega bi lahko zaključili postopek na napčin, da bi mi dali odgovor da je poizvednica negativno rešena. Kakšna poizvednica je to če se nikjer nič ne poizveduje halo? Po bližnjici zaključit postopek, dat 100 evrov odškodnine za stvar ki je vredna 429 eur in zdravo? Z Amazonom se sploh ne da prit v stik. Še en razlog več da pri njih nikoli ne bom ničesar kupoval.

Samael ::

Res crappy situacija ...
Kako pa sploh veš, da jo je prejel "Amazon v Galanti"? Meni je sicer videti češko/slovaški amazon samo lokaliziran nemški Amazon (amazon.de). Mogoče bi poskušal še s kontaktom teh?
Samael != Samuel

nokia6310 ::

Evo bom zdaj objavil sledilno številko paketa. CA148630895SI. Gre za trgovino Muziker iz Lozorna kateri bi morali prejeti paket. Tudi oni so mi svetovali naj se obrnem na nemški Amazon. V Galanti je logistični center kjer naj bi prejeli to pošiljko.

Furbo ::

tikitoki je izjavil:

Prosim pokazi zakonsko podlago za mojo obvezo, da se ukvarjam s tujo posto. Hvala.

Se pa strinjma glede Feryz. Al je nesposoben, al pa trol. V takem primeru prijavis posto in se prejemnika. Dostavna sluzba je odgovorna za pravilno dostavo. Problem je, ali dostavljalec sploh ve komu je dostavil. Legitimiral ga ni, ima nek neporaben podpis,...

Morda neupravičena obogatitev?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Tidule ::

Ali pa uničenje/poškodovanje tuje lastnine. Lahko tudi kršitev tajnosti občil. Odvisno od tega kaj naredi z napačno dostavljeno pošto.

nokia6310 ::

Danes so se oglasili iz Amazona. However, I would like to inform you that as there is no order we can not track from our end but as you mentioned that your friend returned, our warehouse
team will update us again and once we receive the update only we can inform you the same

I have escalated the issue with the your friend's item that was mistakenly sent to our Returns Centre in Slovakia to our specialist departments.

Unfortunately, since parcel was sent without proper Amazon return label or order number (as your friend doesn't use Amazon), we can't track it or find
it even with the data you provided.  In most cases, such parcels are automatically returned to sender's address upon receiving. Jaz nisem dobil nobene pošiljke. Po enem mesecu če bi jo res poslalli bi se že morala vrnit.

Zgodovina sprememb…

nokia6310 ::

Imam nov podatek iz pošte: Paketi ki se pošiljajo po evropski uniji so premium kar pomeni, da so vsi avtomatično zavarovani za 450 dts-ov oziroma okrog 500 eur tako, da pridem še v ta rang. Na podlagi naslovnikove izjave katere pošta še ni pridobila lahko vložim zahtevek za odškodnino.

nokia6310 ::

Če bo komu še prav prišlo obrazec naslovnikova izjava da pošiljke ni prejel cn 18. Obrazec je interne narave zato je vprašanje, če se ga dobi na spletu.

no comment ::

Samael je izjavil:

Ko omenjate, da bi pošiljka morala biti zavarovana, saj na Pošti Slovenije za več kot 100 eur max itak ne moreš zavarovati, ta da bi bilo v njegovem primeru, kjer je opravil nakup v vrednosti 429, to zgolj obliž na rano.


Lahko. Samo ne za vse države. Za Slovaško lahko tako pri naši Pošti zavaruješ vrednost do 800 DTS (ca. 900 EUR).

Zgodovina sprememb…

nokia6310 ::

To ne morem verjet. Na Amazonu trdijo, da tega niso dobili. Razen tega pa so še sarkastično: Following your request: Unfortunately the mentioned item has not arrived at our distribution centre.

Please contact the carrier which you have chosen for the returning to clarify the status and disposition of the dedicated parcel.

We kindly ask you to appreciate that we cannot take responsibility for shipments that have been returned to us without being asked.

Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.

nokia6310 ::

A mi lahko nekdo nekaj razloži: Pri nas kolikor je meni znano velja zakon o poštnih storitvah. V 52. členu so opredeljene odškodnine. Po kakšni logiki bi lahko dobil plačilo polne odškodnine če v našem zakonu piše drugače? Ni mi jasna razlika med tem.

no comment ::

Še nikoli nisem slišal za "premium" pošiljke in avtomatsko zavarovanje vrednosti do 450 DTS. Jaz sem še vsakokrat posebej plačal zavarovanje za označeno vrednost in to postavko vidiš tudi na računu.

Pomoje je največ na kar lahko upaš povrnitev 15-kratnika plačane poštnine.

nokia6310 ::

Tudi meni je ta oseba danes sporočila da ne ve točno kako se računajo odškodnine. Zanima me če po dveh mesecih do konca aprila 2022 ne bo zadeva rešena ali imam avtomatično pravico do odškodnine? Ali je še kakšen rok na katerega moram biti pozoren?*

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Oprosti, malo grem nazaj, ampak eno vprašanje - kako pa veš, da naj bi bila pošiljka dostavljena Amazonu? Si to videl po sledilni številki ali so ti javili iz pošte?

nokia6310 ::

To mi je najprej javil Muziker. Za tem, pa sem dobil še tracking iz naše pošte. Tu pa mam to sliko. https://www.dropbox.com/s/qv6yzy1awnd2e...

nokia6310 ::

Iz zveze potrošnikov Slovenije so mi svetovali, da se naj obrnem na evropski potrošniški center. Upam da se bo zadeva uredila.

nokia6310 ::

Iz potrošniškega evropskega centra so mi odgovorili, da bodo mojo pritožbo obravnavali v dveh mesecih, ker imajo veliko gnečo. Še vedno čakam odgovor od pošte Slovenije. Bom pa vsekakor sporočil kako se bo ta zadeva razpletla. Nasvet vsem, ki kupujete karkoli iz tujine: Če niste 100 % prepričani, da boste artikel obdržali ga raje ne kupujte v tujini, ker obstaja minimalno tveganje, da se bo pošiljka izgubila oz. da bo prišla k napačnemu naslovniku, kar se je zgodilo v mojem primeru.

Machete ::

In ob milijonoh pošiljk, bomo zaradi ene tvoje, nehali iz tujine kupovat? :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

FoxKnox ::

Jaz osebno, če nisem 100% prepričan o izdelku ali trgovcu, ne kupim ne v tujini , ne v Sloveniji. Nikjer. Tudi za 1 EUR ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Machete ::

V zvezi z izgubami pošiljk pa naj navedemo, da je bil od januarja do novembra 2017 delež izgubljenih paketnih pošiljk zgolj 0,0046 % oz. 0,046 promila od vseh prenesenih paketnih pošiljk.

https://www.posta.si/o-nas/medijsko-sre...

Sicer staro, prometa je sedaj več, direktorji so drugi..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

zee ::

Zanimivo se mi, da si moral sam poslati posiljko nazaj.

Pred nekaj meseci sem imel podoben primer in je kurir prisel po artikel zapakiran v originalno embalazo in z Amazonovim naslovom za reklamacije in crtno kodo. Pa ta artikel je moral nazaj v ZDA.

Si sledil navodilom za reklamacijo oz. vrnitev izdelka na Amazonovi spletni strani?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

delavec44 ::

Saj ni pošiljal nazaj Amazonu.

nokia6310 ::

Točno tako. Amazonu je pomotoma pošta poslala pa sploh ni bilo naslovljeno an njih. Meni je pa všeč, da ima potrošnik možnost vračila če mu neka stvar ne ustreza. Sploh, ker zadeve ne more prek neta videt oz. sprobat. Evropski potrošniški center nima nič s tem. Nadzorni organ za pošto je Akos. Ok, dajmo zdaj še obratno situacijo: Kupiš izdelek v tujini ki ga vnaprej plačaš. Na poti ga pošta dostavi napačnemu naslovniku, ali pa ga izgubi. Ali si od prodajalca upravičen zahtevat drug izdelek?

darkolord ::

Ja, seveda si upravičen zahtevat, da izpolnijo svoj del pogodbe, torej da ti dostavijo robo.

Če se pošiljka izgubi, potem je stvar precej jasna. Če pa je dostavljena napačnemu naslovniku, se lahko kar zakomplicira. Ti imaš srečo v nesreči, da tam izrecno piše, da je dostavljeno Amazonu v sosednjem kraju. Če bi dostavili samo v napačno ulico v istem kraju, bi se lahko za karkoli obrisal pod nosom.

Bo pa v tvojem primeru po mojem zelo težko iztržiti kaj več kot tisti 15-kratnik plačane poštnine.

nokia6310 ::

Imaš prav. Nikjer v zakonu ni določeno kaj se zgodi, če pošta pošiljko dostavi napačnemu naslovniku. Vse druge možnosti so pokrite: poškodovanje pošiljke, Kraja, izguba. No ja tudi to je nekaj. Boljše to kot nič. Ampak stvar se komplicira že pri tem, da Slovaška pošta v Lozornu kjer ima sedež podjetje Muziker naslovniku podjetju Muziker ne želi poštempljat slovenske verzije izjave obrazca Cn 18, da pošiljke niso prejeli. Iz muzikerja so mi danes napisali: Govoril sem s kolegom, ki je včeraj bil na pošti in poštna uslužbenka mu tega dokumenta ni hotela podpisati in poštempljati.

Kot pokvarjena plošča nam ponavljajo, da mora reklamacijo prijaviti pošiljatelj in da mi kot Muziker in oni, ki tega paketa niso nikoli prejeli (beri izgubili)
nimajo nič s tem. Vse naše razlage ne pomagajo. Domnevam, da to drži. Kako pa naj se o tem prepričam razen tako, da osebno kličem na pošto v Lozornu in jih o tem povprašam pa ne vem če bo kaj pomagalo. Nihče pa mi do zdaj še ni odgovoril na vprašanje kako je v obratni situaciji: Kupiš nek artikel v tujini v upanju, da ga boš prejel. Plačaš podjetju iz tujine, da ti dostavi pošiljko. Pošta na poti pošiljko izgubi ali pa jo pomotoma pošlje napačnemu naslovniku. Podjetje ki je nek izdelek prodalo trdi, da so ga poslali na naslov kateri je bil naveden na spletnem obrazcu. Iz sledljivosti kakor je bilo tudi pri meni pa je jasno razvidno, da je pošta pošiljko dostavila napačnemu naslovniku. Iz tega sledi logično vprašanje: Ali je podjetje katero je pravilno poslalo pošiljko na naročnikov naslov dolžno poslati (na svoje stroške) drugo enako pošiljko, ali pa je pošta dolžna (zaradi svoje napake) naročniku oz. stranki povrniti kompletno plačano kupnino?

darkolord ::

Ali je podjetje katero je pravilno poslalo pošiljko na naročnikov naslov dolžno poslati (na svoje stroške) drugo enako pošiljko, ali pa je pošta dolžna (zaradi svoje napake) naročniku oz. stranki povrniti kompletno plačano kupnino?
Za izpolnitev pogodbe je odgovoren prodajalec, oni pa potem lahko od svoje pošte zahtevajo odškodnino (celotno kupnino, če so pošiljko zavarovali, sicer pa spet ta 15-kratnik poštnine).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posta slovenije - gužva (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
40360084 (22934) BuDi79
»

Pošta Slovenije je absolutno predraga (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
647120314 (38341) destroyer2k
»

Pošta Slovenije - šalabajzerji (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8816812 (6883) dice7
»

Pošta slovenije je "hitra" (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10623738 (14174) kixs
»

Pošiljanje vrednih stvari po pošti v tujino

Oddelek: Loža
3611432 (10781) lexios

Več podobnih tem