» »

Kako zmanjšati emisijo izpušnih plinov na starejših avtih?

Kako zmanjšati emisijo izpušnih plinov na starejših avtih?

Lith ::

No, problem verjetno ni samo moj, ampak kakih 50% SLO, in sicer da so na tehničnih pregledih avtomobilov začeli meriti izpušne pline (emisijo CO2) in gladko zavračajo VSE, ki so sicer tehnično brezhibni, ampak malo bolj požrešni. S tem ne mislim na tiste, ki spuščajo za sabo oblak plavega dima in podobne črne barve, ampak npr. čisto spodobne jugije, 101, fiate in alfe itd...

Zanima pa me, kaj naredit pri takem avtu, ki ima še vedno stari dobri vplinjač (ali dva) brez elektronike, katalizatorjev in ostalih 'sodobnih' pogruntavščin (naj zavoljo države zamenjam ('kupim') drug (nov) avto, če pa še službe ne dobim, kaj šele denar). Menda se da nekaj nastavljat na vplinjačih koliko zraka / bencina vlečejo oz. s kakim zračnim filtrom?
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤

Vice ::

Če gledamo na naše sosede hrvate, ki imajo to že od leta 2001 (če se ne motim) in pri njih na cesti vidiš veliko več starih jajc kot pri nas, se mi zdi, da kaj prav dosti ekološko ne bomo pripomogli svetu, zato prav skrbeti okoli tega se mi zdi nesmiselno. Bo seveda določen odstotek samo čez par let bo kakšen fičo, bolhca, ali yugo še vedno viden na cesti, toliko in tako kot danes.

Spajky ::

he he, jest bom vent za hlajenje isklopil, da bo avto pozimi na minimumu (tak bojo verjetno testirali) fejst vroč, pa karburator minimum dat na najmanj; zamenjat špulo za vžig z eno ki daje večjo voltažo (si lahko sposodiš tudi začasno) in močnejšo iskro; nov set svečk z manjšo toplotno številko ali pa si daš naredit elektronski vžig; rezultat vsega, bistveno bolje izgorevanje; pritegnit še malo glavo motorja, začasno odstraniš filter zraka...itd itd ... :-) .. Spajky: mali "genij" za ful drobnih stvari, pa nič prav poštenega zaprav .. :-)) ...
ps.: zvezat v serijo s špulo (primar+) in + njene napajalne veje začasno 4,5V baterijo in ker tako dobi namesto 12V skor 17, je tudi iskra močnejša in bolje izgorevanje. Možnosti za modifikacije so neomejene .. :-)) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

ferdo ::

to se pravi, toliko truda za nekaj minut na tehničnem pregledu, potem pa vse po starem?

ne splača se.

vprašanje tudi, kdo ti bo kupil, po predpisih neizpraven auto? edino menjava staro za novo.
Če se gremo ekologijo, je to to.
Spajky: seveda, bi z modifikacijo recimo narediu čistejši izpuh.če maš denar samo za to, potem se ti splača probat.

Azrael ::

Hej, ali mar že težijo s tem sr****m ???;((

Drugače pa nastaviti vplinjač na bolj revno zmes in preveriti, da čok dela pravilno. če je avtomatski pa zna biti kriza. Enostavno, prevelik delež CO pomeni prebogato mešanico - preveč bencina. Upam, da potem ne bodo merili še NOx ker z revno zmesjo raste delež dušikovih oksidov in potem si med kladivom in nakovalom.

Spajky, saj ni nič nelegalnega, če nastaviš svoj avto na najboljši izkoristek:D , samo Lithu ne bo baterija veliko koristila, ker ima njegova 33 že elektronski vžig, tako, da mu ostane samo nastavitev obeh dvojnih vplinjačev in mogoče nove svečke, če imajo tiste ki jih ima že več kot 10k km.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Lith ::

uf, jutr grem spet tam, sem danes popoldan pri mehaniku dal nastavljat , sam še se mi zdi hudo, ker zdej pa kr belo ven piha
uf, uf...

der_Alte ::

najprej zamenjas zracni filter, potem se pa zapeles recimo na AMZS in se pozabavajo z nastavitvami vplinjaca. na zacetku je bilo 4x prevec CO v izpuhu, potem pa na polovici dovoljene kolicine. tako sem sestrin 13 let star R5 lepo spravil skozi. vse skupaj ni bilo 10 jurjev.

wince ::

Preden gres na tehnicni segrej avto pa bo dosti bolse (kolega mel probleme z fiat tipo 2.0 ko je sel s segretim pa je blo vse OK).

srecno

PS:mene se caka tehnicni in bom mel se vecje tezave 12let star pa ima katalizator in 230k km v riti...

SkIDiver ::

Ha. Mene tud zanima. Avto ma elektronski vžig, vbrizg goriva in zrak si sam nastavlja. Ena sma elektronika. Kaj naj pa jz nardim? Motor ma 115 kW, avto star 10 let katalizatorja pa tud ni več:D Ampak potegne pa bolš>:D Kaj čm pa jz nardit? Mislm da bo treba plunt 150 do 200k za katalizator. Sam niti po pomoti ne dam tolk zanj. Mogoče pa res filtr vn uzet sam za tehnični. Poleg vsega pa me zanima kaka je lahko razlika, če jz ki sem mel nekoč katalizator pa ga ni več in pa med enim yugecom ki ga še videl ni sploh. Zakaj bo on pršu čez in zakaj ne jz? Kje je tu poanta?

Binji ::

Ma to je po moje sam ena finta kao da bomo meli kot drzava boljse povprecje pri prevoznih sredstvih. Sam tipicn poslanck z 600k mesecne place si pac ne more predstavlat da eni nimajo lih prevec kesa za take neumnosti in so zato prisiljeni stare avte vozt (myself included).
Pa se zavarovalnine se bojo SPET povisale za 30%. Mam obcutk da bo hmali spet pela una "grad gori, grof bezi!";(( ;( Oziroma zdej "zavarovalnca gori, poslanck bezi".
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Marjan ::

Uf, ste me že prestrašil, da ne bom naredu tehničnega :\

Sem ga danes naredu BP :)

Imam deset let starga Cliota, to je bil čisto prva serija, brez katalizatorja, z ročnim čokom, kuri 10L/100km...:D :\

Pa je šlo vseen čez :)

undefined ::

> Pa je šlo vseen čez

Hvala Bogu. :D

Brane2 ::

Saj kot jaz vem, tudi zunaj veljajo ena pravila za avtomobile, ki so že serijsko imeli katalizator in druga za tiste brez.

Kontrolirajo seevda tudi tiste brez katalizatorja, le dovoljene meje so druge.

Lith ::

No, v tretje gre rado, in mi je pač uspelo najt mehanika, ki je znal nastavit vplinjača (zapret), da je avto še komaj delal (dobesedno mi je na vsakem semaforju crknil), pol je pa blo v redu na pregledu (je pokazal sam še 1,9 CO2)... pa me tako pogleda tist delavec na pregledih in mi reče, no a vidiš zdej avto boljš teče, pa manj bo žrl (he he he), jaz pa tud njemu he he he, ker sem itak šel takoj nazaj k tistem ki mi je nastavljal in takoj spet dvignil za pol več, da avto vsaj teče , pa če pohodim gas, da vsaj gre...
(no stalo me je 500 SIT bencina in 500 SIT mehaniku za kofetek, pa država srečna ... vsi srečni?)

LP vsem
¤ black holes rule; I like the speed, speed kills ¤

SkIDiver ::

Jz bom v cev od zračnega filtra zabil notr plutovinast štopc pa naredu eno lukno tolk, da bo za silo vleklo zrak notr. Pa naj namerjo pol CO2, če jim ne bo prej zalilo tiste sonde z bencinom:D BTW kako pa oni vejo, če je avto kdaj mel katalizator al pa ne?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vpliv motornega olja na izpuh

Oddelek: Na cesti
212349 (1745) WizzardOfOZ
»

CO meritev tehnični pregled - neuspešno

Oddelek: Na cesti
273951 (3481) DePalmo
»

Fiat Punto 1.2 2003 letnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9417411 (13518) Spajky
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7816226 (12492) overman
»

Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7619438 (17237) Spajky

Več podobnih tem