Novice » Ostale najave » Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne
D3m ::
OP popravi naslov
Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne
|HP EliteBook|R5 6650U|
LeQuack ::
Sicer pa je idealen čas da svoje proizvodne kapacitete usmerijo v proizvodnjo čipov. Tako jim ne bo treba tovarn zapirat in še čipe bodo imeli.
Quack !
Utk ::
PrimozR ::
Sicer pa je idealen čas da svoje proizvodne kapacitete usmerijo v proizvodnjo čipov. Tako jim ne bo treba tovarn zapirat in še čipe bodo imeli.
Dej resno nehaj bloditi no. Pejt pogledat par youtube videov od proizvodnje avtov in polprevodnikov, da ti bo morda vsja promil jasno, kakšno bedarijo si napisal.
LeQuack ::
Sicer pa je idealen čas da svoje proizvodne kapacitete usmerijo v proizvodnjo čipov. Tako jim ne bo treba tovarn zapirat in še čipe bodo imeli.
Dej resno nehaj bloditi no. Pejt pogledat par youtube videov od proizvodnje avtov in polprevodnikov, da ti bo morda vsja promil jasno, kakšno bedarijo si napisal.
Prej začnejo prej bodo lahko delali čipe. Lahko pa imajo zaprte tovarne, če je to bolj.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: nejcek74 ()
GregiB ::
Prej začnejo prej bodo lahko delali čipe. Lahko pa imajo zaprte tovarne, če je to bolj.
Dejansko eden od problemov avtomobilske industrije in npr. bele tehnike. Končni proizvajalec se je z outsorsanjem proizvodnje vseh komponent (razen pri avtomobilistih motorja) zminimiziral na (kar se proizvodnje tiče) nivo montaže. Celo to nekateri avtomobilisti outsoursajo (primer montaže v Grazu in Hočah). Japonski model pač... okoli tovarne vzpostavi mrežo JIT dobaviteljev, pa naj se oni zafrkavajo z proizvodnjo komponent. Kot pravim, enako je pri beli tehniki... V Gorenju se praktično samo skupaj šraufa in pošilja na trg. Če se kaj zalomi v dobavnih verigah, pa naj se s tem dobavitelji ukvarjajo... dokler se lahko, seveda...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
krucymucy ::
WhiteAngel ::
Dve leti in pol nazaj sem kupil nov avto, danes ga lahko prodam za isto ceno. To veliko pove.
In potem bi hodil peš ali s kolesom, ker ne bi mogel dobiti drugega?
Hyundai je od vraga, ker se bo zdilal s fabrikami čipov v Koreji in uporabljal lastne čipe. Je pa žalostno, da v celi Evropi nimamo nekaj fabrik čipov za avtomobilsko industrijo, ki bi lahko pojačale proizvodnjo v takih primerih. Proizvajamo pa kljuke za avto in sedeže, ja, kot v 19. stoletju
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
svecka ::
to pomanjkanje bo trajalo tudi do 2 leti pravijo. Dobavitelji v Slo že zmanjšujejo proizvodnjo na 4 delovni teden ali pošiljajo ljudi na "čakanje" oziroma prisilni dopust (legalna kraja dopusta ali viška ur).
WhiteAngel ::
Končni proizvajalec se je z outsorsanjem proizvodnje vseh komponent (razen pri avtomobilistih motorja) zminimiziral na (kar se proizvodnje tiče) nivo montaže. Celo to nekateri avtomobilisti outsoursajo (primer montaže v Grazu in Hočah). Japonski model pač... okoli tovarne vzpostavi mrežo JIT dobaviteljev, pa naj se oni zafrkavajo z proizvodnjo komponent.
Problem nastane, ko to ni več "okoli tovarne", ampak z drugega konca sveta.
GregiB ::
WhiteAngel je izjavil:
Končni proizvajalec se je z outsorsanjem proizvodnje vseh komponent (razen pri avtomobilistih motorja) zminimiziral na (kar se proizvodnje tiče) nivo montaže. Celo to nekateri avtomobilisti outsoursajo (primer montaže v Grazu in Hočah). Japonski model pač... okoli tovarne vzpostavi mrežo JIT dobaviteljev, pa naj se oni zafrkavajo z proizvodnjo komponent.
Problem nastane, ko to ni več "okoli tovarne", ampak z drugega konca sveta.
Exactly... ampak ta "z drugega konca sveta" je skoraj praviloma probelm dobaviteljev... Avtomobilista sme ustaviti zgolj avtomobilist... Če se pri avtomobilistu trak ustavi zaradi podizvajalca (JIT dobavitelja) so kazni takšne, da lahko po par urah zastoja... zapre
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Mr.B ::
Sicer pa je idealen čas da svoje proizvodne kapacitete usmerijo v proizvodnjo čipov. Tako jim ne bo treba tovarn zapirat in še čipe bodo imeli.
Dej resno nehaj bloditi no. Pejt pogledat par youtube videov od proizvodnje avtov in polprevodnikov, da ti bo morda vsja promil jasno, kakšno bedarijo si napisal.
Prej začnejo prej bodo lahko delali čipe. Lahko pa imajo zaprte tovarne, če je to bolj.
A daj nehi, v aprilu 2020 je bilo v belgiji registracija novih avtov padla za 70%, podobno je v drugih drzavah. Verjento ja ne mislis da bo nekdo drzal proizvodnjo pri takem padcu. ? Lahko pa kot vedno in v drugih temah, podas argumente z linki, da ne bomo spet, samo na tvojo besedo verjeli.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
sbawe64 ::
Oh ne. Zdaj bo moj novi porše zamujal. LOl.
Lahko kupiš kot novega Maseratija, vlada Nove Gvineje jih prodaja.
https://www.bbc.com/news/world-asia-587...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Step2en Wolf ::
Čipi niso edini problem. Tudi KONDENZATORJEV primanjkuje.
Še večji problem pa predstavlja TRANSPORT. Na rast inflacije trenutno vpliva POMANJKANJE LADIJSKIH KONTEJNERJEV. Hkrati manjka ladijskih posadk, ker se ob okužbi enega, da celotno posadkov karanteno.
Covid19 lansko leto je najprej ustvaril velik zastoj, na vseh področjih, nato povečano povpraševanje za določene surovine, proizvode.. Že izpad ob zaprtju celotnih regij je ustvaril prevelik zastoj, nato še spremenjeno povpraševanje.
V 90ih je en Tsunami za 2 leti spremenil cene RAMa, ko je sesul Japonsko tovarno.
Covid19 je hkratni tsunami v vseh tovarnah. Sprememba vedenja, naročil.. je drug Tsunami.
Proizvodnja širom po svetu je v ozkem pasu toleranc znotraj Toyotinega JIT modela..
Še večji problem pa predstavlja TRANSPORT. Na rast inflacije trenutno vpliva POMANJKANJE LADIJSKIH KONTEJNERJEV. Hkrati manjka ladijskih posadk, ker se ob okužbi enega, da celotno posadkov karanteno.
Covid19 lansko leto je najprej ustvaril velik zastoj, na vseh področjih, nato povečano povpraševanje za določene surovine, proizvode.. Že izpad ob zaprtju celotnih regij je ustvaril prevelik zastoj, nato še spremenjeno povpraševanje.
V 90ih je en Tsunami za 2 leti spremenil cene RAMa, ko je sesul Japonsko tovarno.
Covid19 je hkratni tsunami v vseh tovarnah. Sprememba vedenja, naročil.. je drug Tsunami.
Proizvodnja širom po svetu je v ozkem pasu toleranc znotraj Toyotinega JIT modela..
PrimozR ::
Ampak je ful bolj simpl razlaga, da je vse skupaj ena velika teorija zarote no. Pa da 2 šravfencigra obrneš in iz tovarne avtomobilov z ogromnimi štancami za pleh narediš livarno silicija in začneš štancati polprevodnike, zraven pa še kaj drugega (kondenzatorje) :)
Utk ::
WhiteAngel je izjavil:
Končni proizvajalec se je z outsorsanjem proizvodnje vseh komponent (razen pri avtomobilistih motorja) zminimiziral na (kar se proizvodnje tiče) nivo montaže. Celo to nekateri avtomobilisti outsoursajo (primer montaže v Grazu in Hočah). Japonski model pač... okoli tovarne vzpostavi mrežo JIT dobaviteljev, pa naj se oni zafrkavajo z proizvodnjo komponent.
Problem nastane, ko to ni več "okoli tovarne", ampak z drugega konca sveta.
Exactly... ampak ta "z drugega konca sveta" je skoraj praviloma probelm dobaviteljev... Avtomobilista sme ustaviti zgolj avtomobilist... Če se pri avtomobilistu trak ustavi zaradi podizvajalca (JIT dobavitelja) so kazni takšne, da lahko po par urah zastoja... zapre
On lahko zapre, ampak proizvodnje vseeno ne bo, in stranke bojo jebale mater vwju, oplu itd, ne pa nekemu poddobavitelju poddobavitelja. To mi ni nikoli bilo jasno niti ne bo. Ajde nek reno si lahko privošči to, itak jih nihče resno ne jemlje, bmw ali mercedes se pa ne moreta sklicevat na dobavitelje. Toyota je sicer s tem začela, ampak je tudi že zdavnaj postavila neko zdravo mejo in ima stvari, ki se jih ne dobi čez noč, kar lepo na zalogi. Morda zato nima vsega najbolj modnega, ampak je pa zato preživela dobro leto brez problemov s čipi.
Poldi112 ::
Ampak je ful bolj simpl razlaga, da je vse skupaj ena velika teorija zarote no. Pa da 2 šravfencigra obrneš in iz tovarne avtomobilov z ogromnimi štancami za pleh narediš livarno silicija in začneš štancati polprevodnike, zraven pa še kaj drugega (kondenzatorje) :)
Zakaj torej ne izkoristiš te izjemne priložnosti in preplaviš trg s polprevodniki?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Cr00k ::
Ampak je ful bolj simpl razlaga, da je vse skupaj ena velika teorija zarote no. Pa da 2 šravfencigra obrneš in iz tovarne avtomobilov z ogromnimi štancami za pleh narediš livarno silicija in začneš štancati polprevodnike, zraven pa še kaj drugega (kondenzatorje) :)
Zakaj torej ne izkoristiš te izjemne priložnosti in preplaviš trg s polprevodniki?
Detektor sarkazma ti je odpovedal :)
PrimoZ_ ::
In zakaj ga ne?
Ker ga rabi?
Je ista situacija v žlahti, leto in pol stari avto, če greš pogledat na avto net imajo rabljeni 2020 letnik tako ceno kot je bil avto nov.
Ampak je v uporabi, če ne bi bil bi ga praktično zastonj vozil leto in pol in potem prodal :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
Unchancy ::
Ta izgovor sem že slišal, ampak še vedno sem zihr da gre enostavno za manjše povpraševanje po avtomobilih in to je posledica tega, ne pa čipov. Je pa dober izgovor za investitorje.
Spet zarota!
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Utk ::
Baje gre za avto industrijo več čipov kot kadarkoli prej. Zakaj jih je še zmeraj premalo je pa vprašanje. Ali se so potrebe res toliko povečale, ali so pa naročili napačne...
PrimozR ::
Ampak je ful bolj simpl razlaga, da je vse skupaj ena velika teorija zarote no. Pa da 2 šravfencigra obrneš in iz tovarne avtomobilov z ogromnimi štancami za pleh narediš livarno silicija in začneš štancati polprevodnike, zraven pa še kaj drugega (kondenzatorje) :)
Zakaj torej ne izkoristiš te izjemne priložnosti in preplaviš trg s polprevodniki?
Detektor sarkazma ti je odpovedal :)
Točno tako.
Sicer pa, kar se tiče genialnosti ideje, da bi automotive tovarna proizvajala čipe, sploh se nisem spomnil, kako čista mora biti tovarna za polprevodnike. ŽE samo zagotavljanje tega zahteva izgradnjo povsem novega objekta z vso primerno infrastrukturo, da o postrojenju, ki potem pride v takšno tovarno, sploh ne govorimo.
Torej, LeQuack, prosim, ne bluzi.
denabiker ::
WhiteAngel je izjavil:
Dve leti in pol nazaj sem kupil nov avto, danes ga lahko prodam za isto ceno. To veliko pove.
In potem bi hodil peš ali s kolesom, ker ne bi mogel dobiti drugega?
Hyundai je od vraga, ker se bo zdilal s fabrikami čipov v Koreji in uporabljal lastne čipe. Je pa žalostno, da v celi Evropi nimamo nekaj fabrik čipov za avtomobilsko industrijo, ki bi lahko pojačale proizvodnjo v takih primerih. Proizvajamo pa kljuke za avto in sedeže, ja, kot v 19. stoletju
Pri nas smo 20 let od zadaj, zato pač ne moremo....
harvey ::
Sicer pa je idealen čas da svoje proizvodne kapacitete usmerijo v proizvodnjo čipov. Tako jim ne bo treba tovarn zapirat in še čipe bodo imeli.
Tudi na drugih področjih so ozka grla v preskrbi surovim ali polizdelkov, tako da ni tako slab premislek o večji samozadostnostni.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
PrimozR ::
Ampak samozadostnost je nekaj povsem drugega, kot da Opel in VW začneta proizvajati svoje čipe. Se pa na samozadostnosti dela, je bilo tole zdajle kar šolanje sveta.
LeQuack ::
Dvomim da se bo kaj naredilo glede samozadostnosti. Vsi samo čakajo da mine samo od sebe.
Quack !
BCSman ::
Naj se potegne ven načrte avtov iz 15 let nazaj, kjer se je porabilo veliko manj čipovja in jih spet začne izdelovat.
Po letu 2005 je tričetrt elektronike v avtomobilih nepotreben balast, ki samo odžira denar glupe raje in ga preusmerja industrialcem.
Po letu 2005 je tričetrt elektronike v avtomobilih nepotreben balast, ki samo odžira denar glupe raje in ga preusmerja industrialcem.
Invictus ::
To bo težka, ko folk hvali lučke v kabini, kako utripa rdeče in še modro hrkrati...
In na podlagi tega kupijo avto...
In na podlagi tega kupijo avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
tomaz- ::
jah saj ni čudno da je pomanjkanje, že jaz imam cel kup džidžimidžijev in ledic po kabini, sem se pa zadnjič peljal z S-klaso.. OMG!! noter enih ledic in kiča ko u nočnem sex klubu - jebelacesta, nekje res nimajo meja
klinker ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19607 (12668) | klinker |
» | Zaradi pomanjkanja čipov General Motors ustavil šest tovarn, v dveh zmanjšal proizvod (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 18381 (14807) | WizzardOfOZ |
» | Zaradi pomanjkanja čipov TSMC odpovedal pocenitve, napovedal tovarneOddelek: Novice / Ostale najave | 15209 (13124) | Poldi112 |
» | Zakaj je moral oditi Boeingov izvršni direktorOddelek: Novice / Ostale najave | 9259 (6122) | AndrejO |
» | Nokia odpušča in seli vso proizvodnjo v Azijo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 20157 (17433) | para! |