» »

Prevara eVozilo.com kolo ni bilo dostavljeno

Prevara eVozilo.com kolo ni bilo dostavljeno

«
1
2

NoXy ::

Pozdravljeni rad bi delil mojo izkušnjo z trgovino eVozilo.com. Pri njih sem novembra v prednaročilu naročil in v celoti plačal električno kolo. Vendar ga kljub obljubam o dostavi med januarjem in marcem do zdaj še vedno nisem prejel. Trgovec se ne oglaša na klice niti ne odgovarja na emaile že več kot 3 tedne.

Prepričan sem da nisem edini in da je še med nami dosti ljudi ki so bili prav tako prevarani.
Nakup preko te strani vsekakor odsvetujem. Poskušal bom dobiti vrnjen denar. Če ima še kdo enak problem predlagam da mi piše in stopimo skupaj.

bluefish ::

Vsekakor čim prej stopi v akcijo. Uspeh je sicer malo verjeten, ker ima firma blokado TRR, je davčni dolžnik in posluje z izgubo - precejšnja umetnost v letu rekordne prodaje koles.

Nauk za v prihodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

starfotr ::

Daj hitro vloži bančno reklamacijo na svoji banki, če ni že prepozno.

UganiKdo ::

starfotr je izjavil:

Daj hitro vloži bančno reklamacijo na svoji banki, če ni že prepozno.

Bancnih reklamacij na trr nakazila ni, edino ce je placal s kreditno ima moznost chargebacka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

bambam20 ::

Trgovina, kjer ni jasno zapisani podatki o trgovcu so nateg.

Jasno piše, da osebno ni možen prevzem. To so zgolj posredniki, ki se jim je potrebno izogibat.

starfotr ::

Zakaj bi se nakazilo razlikovalo od plačila s kartico? Zakaj torej reklamacij ni? Menim, da so. Je pa treba predložiti vsa dokazila.

PersonaRuda ::

bambam20 je izjavil:

Trgovina, kjer ni jasno zapisani podatki o trgovcu so nateg.

Jasno piše, da osebno ni možen prevzem. To so zgolj posredniki, ki se jim je potrebno izogibat.

+1

Nasvet: če kupuješ prvič od nekih čunga lunga firm, preveri vse o firmi na bizi in stop neplačniki. Predvsem koliko let obstajajo in kakšen promet imajo. Če je podjetje novo je tveganje zelo veliko. Poglej še kontaktne podatke in preden karkoli naročiš jih pokliči, da vidiš, če sploh kdo dviguje na ta telefon.

borut_p ::

Ni nobenih vracil. Sem placal dvakrat isto poloznico panso na nlb rekli da mora prejemnik vrniti. Reklamacije ni.

Kar je po eni strani logicno - placas, sobisnizdelek in das claim. Zakaj bi banka prevzela riziko?

Machete ::

Sori za izkušnjo, ampak na 100km sw vidi, da so najmanj scam. Na take najbolj starejši padajo, ki so ravno 'osvojili' spletno brskanje in nakupovanje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

FoxKnox ::

Machete je izjavil:

Sori za izkušnjo, ampak na 100km sw vidi, da so najmanj scam. Na take najbolj starejši padajo, ki so ravno 'osvojili' spletno brskanje in nakupovanje.


A misliš, da mlajšega, računalniško in spletno pismenega, izkušenega online nakupovalca se pa ne da nategnt na spletu ? Je rekel star, "izkušen " spletni nakupovalec.

Machete ::

Ne, ne mislim. Sej je že Jelinčič povedal kašen je narod.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

UganiKdo ::

starfotr je izjavil:

Zakaj bi se nakazilo razlikovalo od plačila s kartico? Zakaj torej reklamacij ni? Menim, da so. Je pa treba predložiti vsa dokazila.

Kaj ti menis je sicer tvoja stvar samo ne zavajat ljudi. Pri karticah je mehanizem ki se mu rece chargeback ki omogoci preklic sporne tranzakcije do mislim da 180 dni po placilu. Tudi na splosno so karticne tranzakcije zavarovane in je pri zlorabah uporabnik relativno dobro zasciten.

Nakazila na trr tega ne poznajo in banka brez sodne odlocbe ne more in ne sme posec v opravljeno tranzakcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

BuDi79 ::

bambam20 je izjavil:

Trgovina, kjer ni jasno zapisani podatki o trgovcu so nateg.


Spletno trgovina www.evozilo.com upravlja ga v sodni register vpisano podjetje pri Okrožnem sodišču v Ljubljani (SRG številka 2015/11235), Asplet d.o.o., Ljubljanska cesta 80, 1230 Domžale z davčno številko: SI57029679 in matično številko: 6803598000. Podjetje je zavezanec za DDV.

bluefish ::

Ja, podatki so zakopani nekje v splošnih pogojih in ime podjetja z malo pisavo v footerju strani. Resne firme imajo ta podatek napisan na očitnem mestu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

johanblond ::

BuDi79 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Trgovina, kjer ni jasno zapisani podatki o trgovcu so nateg.


Spletno trgovina www.evozilo.com upravlja ga v sodni register vpisano podjetje pri Okrožnem sodišču v Ljubljani (SRG številka 2015/11235), Asplet d.o.o., Ljubljanska cesta 80, 1230 Domžale z davčno številko: SI57029679 in matično številko: 6803598000. Podjetje je zavezanec za DDV.


Asplet d.o.o.
Ljubljanska cesta 80, Domžale, 1230 Domžale
070 397414
Davčna številka SI: 57029679
Matična: 6803598000
Zavezanec za DDV: Da (SI57029679)
Število zaposlenih: 1 zaposlen
Datum vpisa: 11. 3. 2015
Dejavnost TSmedia: Založništvo; Računalništvo in informatika
Nadzorniki: /
Ustanovitelji: ANŽE CERAR
Zastopniki: CERAR ANŽE, direktor
https://si.linkedin.com/in/anzecerar

zobnik ::

Piš mu preko FB zakaj ni kolesa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Mare2 ::

NoXy je izjavil:

Pozdravljeni rad bi delil mojo izkušnjo z trgovino eVozilo.com. Pri njih sem novembra v prednaročilu naročil in v celoti plačal električno kolo. Vendar ga kljub obljubam o dostavi med januarjem in marcem do zdaj še vedno nisem prejel. Trgovec se ne oglaša na klice niti ne odgovarja na emaile že več kot 3 tedne.

Prepričan sem da nisem edini in da je še med nami dosti ljudi ki so bili prav tako prevarani.
Nakup preko te strani vsekakor odsvetujem. Poskušal bom dobiti vrnjen denar. Če ima še kdo enak problem predlagam da mi piše in stopimo skupaj.


Tu na facebooku jih kar v javnem delu vprašaj, kako je situacija. :)

https://www.facebook.com/evozilo
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

c3p0 ::

In bo brisano ali neodgovorjeno, IMO so že zaključili s poslom.

UganiKdo ::

zadnji post je iz oktobra 2020. ŽAl v tem trenutku ne ostne drugega kot pisni odstop od pogodbe, prijava TIRS, ker denar po vsej verjetnosti ne bo vrnejen. In pa seveda zahteva za chargeback (temu je namenjen), če je bilo plačano s kreditno. Pod črto je zadeva bolj kot ne izgubljena, če je bil 100% avans plačan preko TRR. Ostane da bo sprožen stečaj in prijavit dolg in upat na par centov.

Se pa pri tem resno vprašam kaj razmišljajo ljudje, da namesto da bi uporabili kreditno kartico nakazujejo na TRR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Vuli ::

sej imajo še sami objavljen link do - Izvensodno reševanje potrošniških sporov-
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

bluefish ::

UganiKdo je izjavil:

Se pa pri tem resno vprašam kaj razmišljajo ljudje, da namesto da bi uporabili kreditno kartico nakazujejo na TRR.
Načeloma ni problematično, če predhodno preveriš trgovca.
Svoje kolo sem kupil v tujini in plačal z bančnim nakazilom. Celoten nakup je potekal brez težav. Se je pa šlo za uveljavljeno trgovino.

TRR ali kreditna, v vsakem primeru bi se izognil nakupu ali vsaj plačilu avansa pri neznanem malem trgovcu s čunga-lunga robo. Po hitrem ogledu ponudbe tale niti ni občutno ugodnejši napram bolj poznanim znamkam koles.

UganiKdo ::

Načeloma ni problematično, če predhodno preveriš trgovca.
Svoje kolo sem kupil v tujini in plačal z bančnim nakazilom. Celoten nakup je potekal brez težav. Se je pa šlo za uveljavljeno trgovino.

Se strinjam, če je plačilo TRR edina opcija. Ampak če lahko izbiraš je pa IMO velika neumnost plačevat na TRR namesto s kreditno.

ETI3n ::

Uf OP, upam da dobiš denar nazaj.Se spomnim lani ko sem naletel na fb oglas, v katerem je model prodajal razne modele skirojev po smešni ceni, npr https://www.evozilo.com/izdelek/elektri... tega je ponujal za 900€, ampak pazi, moral si mu plačati avans (kao za garancijo dobave), in teh naročil ni niti nikoli izpolnil, kvečjemu le prazne obljube, in to celih 3 mesecev, ampak hvala bogu sem dobil svoj avans nazaj.Nisem pa bil edini, boga pitaj koliko njih je še opeharil.

Taip4n ::

https://www.asplet.si/anze-cerar/

Pokliči na to telefonsko številko iz XYZ številke. Izgleda, da je druga kot tista na eVozilo.

borut_p ::

Verjetno je fant prevec obljubljal. Zdaj ko je problem z dostavami iz tujine in elektroniko nasplosno se je zakalkuliral in vtaknil glavo v pesek in s tem misli da je zgodba zakljucena.

Ker je firma d.o.o. bo sla kmalu v stecaj.

svecka ::

Se strinjam, ni dobave koles oziorma materiala za koles. Preprosto jih ni na trgu nikjer. Ker ima d.o.o. se ne sekira. Bo šla v stečaj in novo odprl jutri.

c3p0 ::

Tako zlahka tudi ne gre, bo pa mu treba kaj dokazat, da pride do spregleda pravne osebnosti.

koruzax ::

https://www.e-mepoganja.si/

to je ista firma? zgleda da gre za meganateg ali pač ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koruzax ()

koruzax ::

johanblond je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Trgovina, kjer ni jasno zapisani podatki o trgovcu so nateg.


Spletno trgovina www.evozilo.com upravlja ga v sodni register vpisano podjetje pri Okrožnem sodišču v Ljubljani (SRG številka 2015/11235), Asplet d.o.o., Ljubljanska cesta 80, 1230 Domžale z davčno številko: SI57029679 in matično številko: 6803598000. Podjetje je zavezanec za DDV.


Asplet d.o.o.
Ljubljanska cesta 80, Domžale, 1230 Domžale
070 397414
Davčna številka SI: 57029679
Matična: 6803598000
Zavezanec za DDV: Da (SI57029679)
Število zaposlenih: 1 zaposlen
Datum vpisa: 11. 3. 2015
Dejavnost TSmedia: Založništvo; Računalništvo in informatika
Nadzorniki: /
Ustanovitelji: ANŽE CERAR
Zastopniki: CERAR ANŽE, direktor
https://si.linkedin.com/in/anzecerar


Ta je pomoje naredil spletno stran

https://www.asplet.si/reference/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koruzax ()

bluefish ::

Nope, na LinkedIn:

Founder
eVozilo.com

Jan 2017 - Present 4 years 5 months


Naštete ima še druge strani/štacune, bolj ko ne z enakim oblikovanjem. Sliči na dropshipping.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

koruzax ::






A gre tukaj za napako, kaj je z dnevi vnosa/izbrisa?

Samael ::

UganiKdo je izjavil:

Se pa pri tem resno vprašam kaj razmišljajo ljudje, da namesto da bi uporabili kreditno kartico nakazujejo na TRR.

Saj mu ne bi nič spremenilo :)

O pravici do povračila oz. chargebacku, ki ga omenjaš, smo v preteklosti na tem foumu že precej napisali, vendar je informiranost izgleda še vedno preslaba ...

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback) so namreč omejena na čezmejne online transakcije, medtem, ko so znotraj države drugi vzvodi v primeru neizpolnjenih obveznosti s strani trgovca (ie. Tržni inšpektorat, ZPlaSS 131 člen itd...)


V njegovem primeru pride v poštev sledeče (ne glede na to s čim je plačal).

Po sklenitvi pogodbe mora prodajalec, če v pogodbi ni določeno drugače, dostaviti blago ali opraviti storitev čim prej, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti v dogovorjenem roku, mu določite primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Shranite si dokazila o določitvi dodatnega roka. Če vam prodajalec kljub temu še vedno ne dobavi blaga ali opravi storitve, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe, lahko odstopite od pogodbe po poteku dogovorjenega oz. zakonskega roka za izpolnitev pogodbe, brez postavljanja dodatnega roka za izpolnitev. V primeru odstopa od pogodbe vam mora podjetje nemudoma vrniti vsa opravljena plačila. V kolikor temu ni tako in gre za prodajalca s sedežem v Sloveniji, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki bo izdal odločbo, s katero bo podjetju naložil izpolnitev zakonske obveznosti.


Chargeback pa zgolj:

Če gre za nakup pri prodajalcu v drugi državi EU, kjer tovrstnih možnosti ni, vzpostavite stik z vašo banko ali pa se obrnite na spletni plačilni sistem, s pomočjo katerega ste plačali blago in se pozanimajte o možnostih povračila. Pri tem pazite, da boste povračilo zahtevali pravočasno.


Vir: https://www.epc.si/pages/si/pravice-pot...
Samael != Samuel

koruzax ::



Kliknem 3 na random, povsod se pojavi ista oseba kot ustanovitelj, a gre za stečajno upravljiteljco?

zna kdo razložiti, oziroma bolje če se mu da

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koruzax ()

koruzax ::



huh?

GrX ::

svecka je izjavil:

Se strinjam, ni dobave koles oziorma materiala za koles. Preprosto jih ni na trgu nikjer. Ker ima d.o.o. se ne sekira. Bo šla v stečaj in novo odprl jutri.

Japajade, ne fantaziraj. Kolikor sem uspel razumeti, gre v tem primeru za poslovno goljufijo, ki jo obravnava 228. člen (KZ-1-NPB4).

OP-u bi svetoval, da zadevo nemudoma prijavi policiji..

TOP ::

Problem je,ker koles ni in to je glavni razlog tega,mislim da ni nateg,ampak tip kolesa ni še dobil,ker jih ni.

Machete ::

Ne se hecat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Samael ::

TOP je izjavil:

Problem je,ker koles ni in to je glavni razlog tega,mislim da ni nateg,ampak tip kolesa ni še dobil,ker jih ni.

Aha, in dokler jih ne bo, se bo kupčev denar veselo zapravljal, kupca pa ignoriralo?
Čudovita poslovna praksa!
Samael != Samuel

UganiKdo ::

Samael je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Se pa pri tem resno vprašam kaj razmišljajo ljudje, da namesto da bi uporabili kreditno kartico nakazujejo na TRR.

Saj mu ne bi nič spremenilo :)

O pravici do povračila oz. chargebacku, ki ga omenjaš, smo v preteklosti na tem foumu že precej napisali, vendar je informiranost izgleda še vedno preslaba ...

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback) so namreč omejena na čezmejne online transakcije, medtem, ko so znotraj države drugi vzvodi v primeru neizpolnjenih obveznosti s strani trgovca (ie. Tržni inšpektorat, ZPlaSS 131 člen itd...)


V njegovem primeru pride v poštev sledeče (ne glede na to s čim je plačal).

Po sklenitvi pogodbe mora prodajalec, če v pogodbi ni določeno drugače, dostaviti blago ali opraviti storitev čim prej, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti v dogovorjenem roku, mu določite primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Shranite si dokazila o določitvi dodatnega roka. Če vam prodajalec kljub temu še vedno ne dobavi blaga ali opravi storitve, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe, lahko odstopite od pogodbe po poteku dogovorjenega oz. zakonskega roka za izpolnitev pogodbe, brez postavljanja dodatnega roka za izpolnitev. V primeru odstopa od pogodbe vam mora podjetje nemudoma vrniti vsa opravljena plačila. V kolikor temu ni tako in gre za prodajalca s sedežem v Sloveniji, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki bo izdal odločbo, s katero bo podjetju naložil izpolnitev zakonske obveznosti.


Chargeback pa zgolj:

Če gre za nakup pri prodajalcu v drugi državi EU, kjer tovrstnih možnosti ni, vzpostavite stik z vašo banko ali pa se obrnite na spletni plačilni sistem, s pomočjo katerega ste plačali blago in se pozanimajte o možnostih povračila. Pri tem pazite, da boste povračilo zahtevali pravočasno.


Vir: https://www.epc.si/pages/si/pravice-pot...


Pozabljas na pogoje Vise in MC, pa tudi posameznih bank kako se obravnava chargeback postopke. Direktiva doloca minimalne pogoje, ki so zavezujoci, vendar ne omejuje nikogar, da bi ponudil za potrosnika ugodnejso obravnavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

TOP je izjavil:

Problem je,ker koles ni in to je glavni razlog tega,mislim da ni nateg,ampak tip kolesa ni še dobil,ker jih ni.

Res je, koles ni za dobit trenutno. Zato je treba stranki vrnit denar in je problem rešen. Drugače gre za nateg.

Samael ::

UganiKdo je izjavil:

Samael je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Se pa pri tem resno vprašam kaj razmišljajo ljudje, da namesto da bi uporabili kreditno kartico nakazujejo na TRR.

Saj mu ne bi nič spremenilo :)

O pravici do povračila oz. chargebacku, ki ga omenjaš, smo v preteklosti na tem foumu že precej napisali, vendar je informiranost izgleda še vedno preslaba ...

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback) so namreč omejena na čezmejne online transakcije, medtem, ko so znotraj države drugi vzvodi v primeru neizpolnjenih obveznosti s strani trgovca (ie. Tržni inšpektorat, ZPlaSS 131 člen itd...)


V njegovem primeru pride v poštev sledeče (ne glede na to s čim je plačal).

Po sklenitvi pogodbe mora prodajalec, če v pogodbi ni določeno drugače, dostaviti blago ali opraviti storitev čim prej, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti v dogovorjenem roku, mu določite primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Shranite si dokazila o določitvi dodatnega roka. Če vam prodajalec kljub temu še vedno ne dobavi blaga ali opravi storitve, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe, lahko odstopite od pogodbe po poteku dogovorjenega oz. zakonskega roka za izpolnitev pogodbe, brez postavljanja dodatnega roka za izpolnitev. V primeru odstopa od pogodbe vam mora podjetje nemudoma vrniti vsa opravljena plačila. V kolikor temu ni tako in gre za prodajalca s sedežem v Sloveniji, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki bo izdal odločbo, s katero bo podjetju naložil izpolnitev zakonske obveznosti.


Chargeback pa zgolj:

Če gre za nakup pri prodajalcu v drugi državi EU, kjer tovrstnih možnosti ni, vzpostavite stik z vašo banko ali pa se obrnite na spletni plačilni sistem, s pomočjo katerega ste plačali blago in se pozanimajte o možnostih povračila. Pri tem pazite, da boste povračilo zahtevali pravočasno.


Vir: https://www.epc.si/pages/si/pravice-pot...


Pozabljas na pogoje Vise in MC, pa tudi posameznih bank kako se obravnava chargeback postopke. Direktiva doloca minimalne pogoje, ki so zavezujoci, vendar ne omejuje nikogar, da bi ponudil za potrosnika ugodnejso obravnavo.

Tega ne morem komentirati in ne ugibam, pod kakšnimi pogoji, ki niso v skladu z Direktivo 2007/64/ES, ki na področju EU predstavlja pravno podlago za povračila na notranjem trgu, banka obravnava posamične primere, a v osnovi instrument chargebacka deluje pod pogoji, kot sem zapisal.
O tem niti nimam namena polemizirati, zgolj dopolnjujem tvoje pisanje z informacijo, ki je sam mislim, da nisi poznal (kar ni nič narobe), pa bi zato lahko tvoje pisanje izpadlo malce zavajujoče.
Če imaš sam s katero bank iz nekega razloga še ugodnejšo izkušnjo, pa vsekakor pozdravljam.
Samael != Samuel

GrX ::

TOP je izjavil:

Problem je,ker koles ni in to je glavni razlog tega,mislim da ni nateg,ampak tip kolesa ni še dobil,ker jih ni.

Če prodajalec ne more zagotoviti kolesa, je dolžan kupnino vrnitvi.

Ben Dover ::

To so te fore "na zalogi pri dobavitelju", da bi imeli svojo zalogo to pa ne, pol se pa vse podre. Ne kupujte od slovenskih "prestavljalcev" z bolanimi maržami, sami nateguni.

bambam20 ::

Kolesa so. Ravno danes sem v eni od trgovin videl 10 el. koles.

RejZoR ::

TOP je izjavil:

Problem je,ker koles ni in to je glavni razlog tega,mislim da ni nateg,ampak tip kolesa ni še dobil,ker jih ni.


Vsaka resna firma bo v takem primeru brez vprašanja vrnila kupnino, če kupec poda tako željo. Sam delam v firmi kjer se proda ogromno zelo drage robe s predplačilom, da se roba sploh naroči in če se je kdaj kaj zataknilo pri dobavi in stranka ni bila več pripravljena čakat se je znesek vrnilo tisti moment brez vprašanj. Tud sam sem nekaj časa nazaj naročil matično ploščo na katero sem čakal 3 mesce. Ker vem kakšna je trenutno situacija za tako robo sem pač čakal, se mi ni mudilo, ker sem že imel delujočo, sam sem jo hotel zamenjat z drugačno. Po 3 mescih sem reku, mah brezveze čakat in sem se pač odločil ostat na trenutni čeprav mi ni idealna. Poslal vljuden mail trgovini, povedal, da ne želim več čakat in so mi še isti dan nakazali nazaj na TRR. Nobenih zamer, nobenih komplikacij.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

UganiKdo ::

Samael je izjavil:

UganiKdo je izjavil:



Pozabljas na pogoje Vise in MC, pa tudi posameznih bank kako se obravnava chargeback postopke. Direktiva doloca minimalne pogoje, ki so zavezujoci, vendar ne omejuje nikogar, da bi ponudil za potrosnika ugodnejso obravnavo.

Tega ne morem komentirati in ne ugibam, pod kakšnimi pogoji, ki niso v skladu z Direktivo 2007/64/ES, ki na področju EU predstavlja pravno podlago za povračila na notranjem trgu, banka obravnava posamične primere, a v osnovi instrument chargebacka deluje pod pogoji, kot sem zapisal.
O tem niti nimam namena polemizirati, zgolj dopolnjujem tvoje pisanje z informacijo, ki je sam mislim, da nisi poznal (kar ni nič narobe), pa bi zato lahko tvoje pisanje izpadlo malce zavajujoče.
Če imaš sam s katero bank iz nekega razloga še ugodnejšo izkušnjo, pa vsekakor pozdravljam.


Še enkrat, ker zdaj pa ti zavajaš. Direktiva podaja MINIMALNE standarde, ki so jih banke dolžne spoštovat. Ugodnejši pogoji ne pomenijo neskladja z direktivo.

Recimo o tem je bilo govora tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije, ker so ta vprašanja v COVID-19 zelo aktualna: https://www.zps.si/osebne-finance-sp-14...
Pa NKB https://www.nkbm.si/kartice-reklamacije ima v navodili, kot razlog navedeno točno to kar se je zgodilo OP: plačano in nedobavljeno. In ja, imam tudi osebne izkušnje, ko sem reševal podoben primer (NLB in MC), samo sklicevanje na lastno avtoriteto ni ravno višek debate.

Tako, da hvala za podane informacije, ampak mislim, da tematike žal ne poznaš dovolj dobro (kar ni nič narobe), pa bi zato lahko tvoje pisanje izpadlo malce zavajujoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Vetrpiha ::

Samo v vednost, chargeback je možen tudi na debetni in tudi na TRR nakazilo.

Se pa banke otrpajo chargebacka kot hudič križa in trgovec stvarne napake...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vetrpiha ()

Vetrpiha ::

Ben Dover je izjavil:

To so te fore "na zalogi pri dobavitelju", da bi imeli svojo zalogo to pa ne, pol se pa vse podre. Ne kupujte od slovenskih "prestavljalcev" z bolanimi maržami, sami nateguni.

Imajo Alibaba dobavitelja, pa je v času koronr zaškripalo z dostavo - tako sklepam

UganiKdo ::

Vetrpiha je izjavil:

Samo v vednost, chargeback je možen tudi na debetni in tudi na TRR nakazilo.

Se pa banke otrpajo chargebacka kot hudič križa in trgovec stvarne napake...


Zakaj lažeš? Pri TRR nakazilih ni chargbacka, 1000x povedano. Banka enostransko NE MORE in NE SME poseči v TRR tranzakcijo. Ko je denar enkrat nakazan, brez soglasja prejemnika, tvoja banka ne more nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

BuDi79 ::

UganiKdo je izjavil:

Zakaj lažeš? Pri TRR nakazilih ni chargbacka, 1000x povedano. Banka enostransko NE MORE in NE SME poseči v TRR tranzakcijo. Ko je denar enkrat nakazan, brez soglasja prejemnika, tvoja banka ne more nič.
Sem delal na banki in ni čisto tako, je pa skoraj tako.

Navadno (praviloma) na zahtevo banka prejemnika sredstev vpraša, če se denar lahko vrne.
Ni pa nikakršna skrivnost, da se občasno taka vračila mirno izvedejo tudi brez soglasja prejemnikov sredstev. Sicer se to odloča na srednjih višjih nivojih in ne "na šalterju". Nižji smo bili o rešitvi situacije samo obveščeni. Kako se je to reševalo formalno, predvsem z drugimi bankami ni bil naš problem.
Zelo odvisno je bilo kdo je želel vračila in v kakšni vrednosti. Npr. če je šlo za malo ribo se je že pri 2x izplačani plači moral potrudit kar izplačevalec, da je klical vse zaposlene kako so prejeli neupravičene prihodke, če je šlo za večjo ribo pa se je vse potegnilo nazaj brez vprašanj (to da so nekateri pristali v nedovoljenem minusu sploh ni bil problem, kaj so pa zapravljali denar, ki ni bil njihov).
Če je napako naredila banka pa sploh ni bilo kompliciranja, denar se je vedno potegnilo nazaj takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Electronic4you (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6819991 (231) MadMax
»

Prevara Spletni nakup

Oddelek: Pomoč in nasveti
234908 (1205) Blinder
»

Paypal vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6812182 (10426) St235
»

Prazna škatla telefona pri nakupu iz tujine

Oddelek: Pomoč in nasveti
406696 (2962) Looooooka

Več podobnih tem