Forum » Kaj kupiti » Electronic4you
Electronic4you
Kleemen ::
V primeru nakupa iz Avstrije na Electronic4you je poštnina 8,99eur in poleg piše pošiljanje z avstrijsko pošto - navadna pošiljka. Je že kdo naročeval? Pošljejo navaden paket ali paket s sledenjem? Ne bi rad po pošti iz Avstrije izgubil izdelka zato sprašujem. :D
Vazelin ::
Mislim da je sledenje ja. Sem že pozabil. Ampak mislim da sem sledil, ker je šel paket od Gradca -> Maribor -> Lj in ne Celovec -> Lj. :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
Sigurno ne vem ;) Naj še kdo pove, ki je naročeval zadnje čase.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
koyotee ::
Pa so ti že kdaj v življenju izgubili kak paket, al imaš samo fetiš na odpiranje novih tem in brezveznih vpašanj?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
;-) ::
Posljejo preko nekih levih posrednikov zato vcasih traja in ni sledenja...imana firme se ne spomnim vcasih traja en teden da pride.
mihajlo19885 ::
Jaz sem naročil en volan za igre, 4.5. so poslali, nato je bilo 5.5. v območju 2005 (najbrž poštni center na Dunaju), nato pa nič več naprej ne piše. Sem klical Electronic4you, noben se ne javi na telefon, na email tudi še ne, na avstrijsko pošto sem klical in je neka tajnica, nihče pa se potem ne javi : ) Na aplikaciji avstrijske pošte na mobitelu, piše da so poslali kot premium paket international outbound B2B, nisem pa jim nič naročil preko B2B, sem kot fizična oseba naročil po navadni avstrijski pošti : )
Če prav razumem, to potem pride preko pošte Slovenije, do mene. Pred tem pa je ves čas preko avstrijske pošte, ali je vmes še kakšno podjetje ?
Torej zaenkrat je minilo od njihovega pošiljanja 5 delovnih dni. Sem pa iz Ljubljane.
Če prav razumem, to potem pride preko pošte Slovenije, do mene. Pred tem pa je ves čas preko avstrijske pošte, ali je vmes še kakšno podjetje ?
Torej zaenkrat je minilo od njihovega pošiljanja 5 delovnih dni. Sem pa iz Ljubljane.
bosslipxx ::
Avstrijska pošta preda paket (Avstrijski ???) dostavi Eurodis Gmbh, ki ima, če se prav spomnim z napisa na paketu, podružnico tudi v MB, v poslovni coni Tezno. Domov pa mi je prinesel paket naš lokalni poštar.
slo-fishing.si
;-) ::
Eurodis je katastrofa, sledenje ne dela, kontaktirati jih ne mores, na koncu ti postar prinese skatlo domov, posiljke pa nima v sistemu tak da nimas kaj podpisat ponavadi?
Vedno kje je Eurodis vmes je zmeda par dni, nic bat obicajno.
Vedno kje je Eurodis vmes je zmeda par dni, nic bat obicajno.
mihajlo19885 ::
Poslal sem email na avstrijsko pošto in so odgovorili, da trenutno ne vejo kje je paket, naj kontaktiram prodajalca, da razišče : ) Electronic4you pa se mi ne oglaša ne na email, ne na telefonske klice.
Torej kaj naj človek naredi v takem primeru, počakam, da mogoče pride paket te dni, preko Eurodisa, ali pa se zapeljem v Celovec, kjer je centrala Electronic4you, ampak to ne bo šlo, ker ima avstrija še vedno poostren nadzor na mejah zaradi virusa, če prav berem, je treba imeti dokazilo, da nimam Covid19, in/ali tehten razlog zakaj grem v Avstrijo.
Tretja možnost je da, če v doglednem času ne bo paketa, pošljem v Avstrijo pismo na Electronic4you, da odstopam od pogodbe ali pa da mi dajo denar nazaj.
Če pa se ne bojo javljali na pošto, kaj potem, na lokalno avstrijsko sodišče pošljem pismo ali email, razložim, da se ne oglašajo in da hočem denar nazaj :)
Čudno mi je zakaj nikakor ne morem priti v kontakt z Electroni4you, ok, mogoče zaradi virusa ne poslujejo fizično v pisarni.
Če je preko Eurodisa je pa tudi smotano, če se jih ne more kontaktirati nikakor.
Glede na tole izkušnjo z Electronic4you (prvič kupujem pri njih), bom pri njih kupil samo še v fizični obliki, tako da se zapeljem v Celovec, in dam denar na roko in vzamem izdelek.
Torej kaj naj človek naredi v takem primeru, počakam, da mogoče pride paket te dni, preko Eurodisa, ali pa se zapeljem v Celovec, kjer je centrala Electronic4you, ampak to ne bo šlo, ker ima avstrija še vedno poostren nadzor na mejah zaradi virusa, če prav berem, je treba imeti dokazilo, da nimam Covid19, in/ali tehten razlog zakaj grem v Avstrijo.
Tretja možnost je da, če v doglednem času ne bo paketa, pošljem v Avstrijo pismo na Electronic4you, da odstopam od pogodbe ali pa da mi dajo denar nazaj.
Če pa se ne bojo javljali na pošto, kaj potem, na lokalno avstrijsko sodišče pošljem pismo ali email, razložim, da se ne oglašajo in da hočem denar nazaj :)
Čudno mi je zakaj nikakor ne morem priti v kontakt z Electroni4you, ok, mogoče zaradi virusa ne poslujejo fizično v pisarni.
Če je preko Eurodisa je pa tudi smotano, če se jih ne more kontaktirati nikakor.
Glede na tole izkušnjo z Electronic4you (prvič kupujem pri njih), bom pri njih kupil samo še v fizični obliki, tako da se zapeljem v Celovec, in dam denar na roko in vzamem izdelek.
Vazelin ::
Jaz sem že naročil preko E4Y in bilo je BP.
res pa je da je kak dan dlje trajalo. Je šlo pa čez Gradec -> Maribor in potem naprej
res pa je da je kak dan dlje trajalo. Je šlo pa čez Gradec -> Maribor in potem naprej
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
mihajlo19885 ::
A kdo ve kakšen je postopek, če bi hotel naprimer odstopiti od pogodbe in denar nazaj. Razloga jim ne rabim povedat. Je pa zato, ker ne dobim nikogar na telefon niti email, na pošti Avstrije pa ne vejo kje je paket.
Ali lahko preko MasterCarda dobim nazaj kupnino in se potem oni naprej ubadajo z Electronic4you, plačano je blo z MasterCard preko spleta.
Sam se mi zdijo taka firma, da bi potem jst dobil domov pismo od Electronic4you z vabilom na sodišče : ) To pa se ne bi hotu it.
Torej rad bi odstopil od pogodbe ampak se ne javljajo, a se obrnem na MasterCard ali pa na Avstrijsko varstvo potrošnikov v tem primeru. Ali pa je v Ljubljani kak tak urad za varstvo potrošnikov, ki lahko svetuje za celo EU.
Na spletni strani Zveze potrošnikov Slovenije berem, da je treba biti član, če želiš svetovanje, drugače je nek plačljiv telefon.
Hvala za info, lp
Ali lahko preko MasterCarda dobim nazaj kupnino in se potem oni naprej ubadajo z Electronic4you, plačano je blo z MasterCard preko spleta.
Sam se mi zdijo taka firma, da bi potem jst dobil domov pismo od Electronic4you z vabilom na sodišče : ) To pa se ne bi hotu it.
Torej rad bi odstopil od pogodbe ampak se ne javljajo, a se obrnem na MasterCard ali pa na Avstrijsko varstvo potrošnikov v tem primeru. Ali pa je v Ljubljani kak tak urad za varstvo potrošnikov, ki lahko svetuje za celo EU.
Na spletni strani Zveze potrošnikov Slovenije berem, da je treba biti član, če želiš svetovanje, drugače je nek plačljiv telefon.
Hvala za info, lp
UganiKdo ::
Z odstop od pogodbe na daljavo je v Avstriji podobno kot pri nas. Imaš 15 dni od nakupa da odstopiš od pogodbe in vrneš kupljeno blago. V primeru, da tega ne spoštujejo je pristojen avstrijski inšpektorat, ki pokriva to področje.
Preko MC lahko sprožiš ti. chargeback, ampak to je primarno namenjeno spornim tranzakcijam in ja, v takem primeru te firma seveda lahko terja za plačilo.
Osnovne informacije in nasvete lahko dobiš na Evropski mreži potrošniških centrov https://ec.europa.eu/info/live-work-tra...
Preko MC lahko sprožiš ti. chargeback, ampak to je primarno namenjeno spornim tranzakcijam in ja, v takem primeru te firma seveda lahko terja za plačilo.
Osnovne informacije in nasvete lahko dobiš na Evropski mreži potrošniških centrov https://ec.europa.eu/info/live-work-tra...
bobby ::
Ne bodi neučakan pa še malo počakaj, potem pa serji dalje,, Pri meni je trajalo 14 dni pa ni blo nobene korone in podobnega sranja,.. in ja iz Dunaja do Lj je toliko časa potovalo predno je tracking pokazal Slovenijo
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
mihajlo19885 ::
Bom še počakal, piše da imajo 30 dni časa da dostavijo, oziroma potem še več dni naprej od tega.
Sam čudno mi je kako avstrijska pošta ne ve kje je paket, lahko bi vsaj vedeli, da so ga recimo takrat in takrat poslali v Slovenijo, z pošte je bil odgovor, da ne vejo kje je : ) Mogoče zato ker gre naprej preko zunanje firme.
14 dni za odstop od pogodbe pa začne teči od dne ko dobim izdelek, vsaj tako piše. Sem mislil, da od dne ko sem jim nakazal denar. Tako je še lažje zame, ker lahko počakam v tem primeru.
Tole so pogoji poslovanja s spletne strani Electronic4you:
Členi, ki so uporabni za tale primer:
6. Odstop od pogodbe
6.1 Rok za odstop potrošnika od sklenjene pogodbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov znaša 2 tedna (14 koledarskih dni). Rok pri dostavi blaga pricne teci z dnem dostave, pri storitvah pa z dnem sklenitve pogodbe. Dan zacetka roka (sklenitev pogodbe oz. dostava) ne šteje. Odstop od pogodbe je mogoce podati brez navedbe razlogov pisno po e-pošti, faksu oz. z dopisom ali z vracilom.
6.2 Izjave o odstopu je potrebno izkljucno nasloviti na
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovcu
Avstrija
Fax: 0043 463 37211-10
E-pošta: slovenija@electronic4you.at
Blago je potrebno posredovati na naslednji naslov:
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovcu
Avstrija
6.3 Odstop od pogodbe ni možen
I. pri pogodbah o dostavi izdelkov, ki so izdelani na podlagi specifikacij stranke oz. so ocitno prilagojeni osebnim potrebam stranke;
II. pri pogodbah o izdelkih, ki zaradi svoje sestave niso primerni za vracilo;
III. pri pogodbah o dostavi avdio in video naprav oz. programske opreme, ce je uporabnik z dobavljenih nosilcev podatkov odstranil zašcito;
IV. v vseh drugih zakonsko dolocenih primerih.
V. Ob nakupu na prevzemnem mestu brez predhodnega spletnega narocila zakonodajalec ne predvideva vracila. Zato je mogoce vracilo izdelkov, kupljenih v poslovnih trgovinah podjetja electronic4you, zavrniti brez navedbe razlogov.
6.4 Ce stranka odstopi od pogodbe, mora že dostavljeno blago takoj, najkasneje pa v roku 14 dni, poslati nazaj na lastne stroške. V primeru veljavnega odstopa je potrebno storitve, prejete na obeh straneh, vrniti v skladu s 5. clenom Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelke, poslane v paketu, mora potrošnik poslati nazaj; izdelke, ki jih ni mogoce poslati v paketu, podjetje electronic4you prevzame pri potrošniku. Stroške vracila krije stranka, v kolikor živi v Avstriji.
Ce je stranka podjetnik (po 1. clenu Zakona o varstvu potrošnikov), je odstop skladno s 6. tocko izkljucen.
V kolikor vracilo blaga ni možno oz. ni izvedljivo, mora stranka podjetju electronic4you povrniti vrednost blaga, ce ima stranka od blaga jasno in pretežno korist. V kolikor je stranka blago uporabila, je podjetju electronic4you poleg ustreznega placila za uporabo dolžna placati še odškodnino za zmanjšano vrednost blaga zaradi uporabe.
electronic4you stranki v primeru odstopa od pogodbe po vracilu blaga hitro povrne že opravljeno placilo.
7. Dostavni pogoji
7.1 Pošiljka se dostavi na naslov, ki ga posreduje stranka. Ceprav skupaj z vami izhajamo iz tega, da bo prevoz blaga potekal brez poškodb, je tako, da nevarnost nakljucnih poškodb in nakljucnih poslabšanj blaga pri pošiljatvenem nakupu s predajo blaga špediterju, vozniku blaga ali drugi osebi oz. ustanovi, doloceni za izvedbo pošiljke (npr. pošti), preide na vas.
7.2 Rok dostave je razviden iz elektronskega kataloga. Podatki o rokih dostave so neobvezujoci, v kolikor termin dostave ni bil obvezujoce in pisno obljubljen. V vsakem primeru dostavo izvršimo v zakonsko dolocenem roku 30 dni.
7.3 Seveda pa so vse dostave s pridržkom, da trgovec po vaši izbiri blago podjetju electronic4you sam dostavi pravocasno in v skladu s predpisi. V kolikor izdelek, ki ga stranka naroci, ne bi bil razpoložljiv iz razlogov, za katere ni odgovorno podjetje electronic4you, electronic4you o tem nemudoma obvesti stranko. Stranka ima v tem primeru pravico, da odstopi od pogodbe. Ce stranka ne odstopi, lahko podjetje electronic4you namesto narocenega izdelka dostavi po kakovosti in ceni enakovreden izdelek ali samo odstopi od pogodbe. V kolikor stranka oz. electronic4you odstopi od pogodbe, podjetje electronic4you stranki nemudoma povrne opravljeno placilo.
7.4 Ce electronic4you iz razlogov, za katere ne odgovarja, zamuja z dostavo ali dostave iz omenjenih vzrokov ne more opraviti in pri tem podjetju electronic4you ni mogoce ocitati namernega ravnanja ali grobe malomarnosti, potem podjetje electronic4you za nastalo škodo ne odgovarja. Ostale zahteve stranke ostanejo nedotaknjene. Stranka lahko od pogodbe odstopi tudi v primeru dolocitve ustreznega naknadnega roka dobave.
7.5 Pri zamudah dostave, za katere electronic4you ne odgovarja (višja sila, krivda tretjega itd.), se rok dobave ustrezno podaljša. Stranko se o tem nemudoma obvesti. Ce vzroki zamude trajajo vec kot 4 tedne po sklenitvi pogodbe, je vsaka od strank upravicena, da odstopi od pogodbe.
8. Lastninski pridržek
8.1 8.1 Naroceno blago do placila celotnega zneska ostane v lasti podjetja electronic4you .
8.2 Pred prenosom lastninske pravice je vsakršno razpolaganje z blagom (nadaljnja odtujitev, oddajanje v najem, zastavitev, prenos zastavne pravice na premicnino, predelava, preoblikovanje itd.) brez izrecnega soglasja electronic4you prepovedano.
9. Transportne poškodbe
9.1 Ce se blago dostavi z vidnimi poškodbami na embalaži ali vsebini paketa, mora stranka to pri špediterju/dostavni službi takoj reklamirati in zavrniti prevzem. Poleg tega mora nemudoma stopiti v stik s podjetjem electronic4you.
9.2 Skrite napake je potrebno po odkritju nemudoma javiti podjetju electronic4you po e-pošti: slovenija@electronic4you.at.
Iz spletne strani Evropskega centra za potrošnike:
Pravico imate, da v roku 14 dni od dostave blaga odstopite od pogodbe
Če odstopite od pogodbe, morate blago vrniti prodajalcu, ta pa vam mora povrniti vsa plačila, ki ste jih izvedli. Ta možnost obstaja, ker blaga pred spletnim
nakupom ni možno preveriti in pregledati kot v trgovini. Za odstop od pogodbe vam ni potrebno navajati razlogov, edini strošek, ki bi ga morebiti morali
kriti je neposredni strošek vračila blaga, v kolikor vas je o tej obveznosti prodajalec predhodno jasno obvestil. Prodajalec vas mora seznaniti tudi s
pravico do odstopa od pogodbe, v kolikor tega ne stori, se rok za odstop od pogodbe podaljša na 1 leto. Vendar pa pravica do odstopa ne velja v primerih
najema avtomobila, storitev povezanih z dejavnostmi za prosti čas, blaga, izdelanega po meri ipd.
Kaj pa če blago ni dostavljeno?
Po sklenitvi pogodbe mora prodajalec, če v pogodbi ni določeno drugače, dostaviti blago ali opraviti storitev čim prej, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi
pogodbe. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti v dogovorjenem roku, mu določite primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Shranite si dokazila o
določitvi dodatnega roka. Če vam prodajalec kljub temu še vedno ne dobavi blaga ali opravi storitve, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je dogovorjeni
rok bistvena sestavina pogodbe, lahko odstopite od pogodbe po poteku dogovorjenega oz. zakonskega roka za izpolnitev pogodbe, brez postavljanja dodatnega
roka za izpolnitev. V primeru odstopa od pogodbe vam mora podjetje nemudoma vrniti vsa opravljena plačila. V kolikor temu ni tako in gre za prodajalca s
sedežem v Sloveniji, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki bo izdal odločbo, s katero bo podjetju naložil izpolnitev zakonske obveznosti.
Če gre za nakup pri prodajalcu v drugi državi EU, kjer tovrstnih možnosti ni, vzpostavite stik z vašo banko ali pa se obrnite na spletni plačilni sistem, s
pomočjo katerega ste plačali blago in se pozanimajte o možnostih povračila. Pri tem pazite, da boste povračilo zahtevali pravočasno.
Sam čudno mi je kako avstrijska pošta ne ve kje je paket, lahko bi vsaj vedeli, da so ga recimo takrat in takrat poslali v Slovenijo, z pošte je bil odgovor, da ne vejo kje je : ) Mogoče zato ker gre naprej preko zunanje firme.
14 dni za odstop od pogodbe pa začne teči od dne ko dobim izdelek, vsaj tako piše. Sem mislil, da od dne ko sem jim nakazal denar. Tako je še lažje zame, ker lahko počakam v tem primeru.
Tole so pogoji poslovanja s spletne strani Electronic4you:
Členi, ki so uporabni za tale primer:
6. Odstop od pogodbe
6.1 Rok za odstop potrošnika od sklenjene pogodbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov znaša 2 tedna (14 koledarskih dni). Rok pri dostavi blaga pricne teci z dnem dostave, pri storitvah pa z dnem sklenitve pogodbe. Dan zacetka roka (sklenitev pogodbe oz. dostava) ne šteje. Odstop od pogodbe je mogoce podati brez navedbe razlogov pisno po e-pošti, faksu oz. z dopisom ali z vracilom.
6.2 Izjave o odstopu je potrebno izkljucno nasloviti na
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovcu
Avstrija
Fax: 0043 463 37211-10
E-pošta: slovenija@electronic4you.at
Blago je potrebno posredovati na naslednji naslov:
electronic4you GmbH
Inglitschstraße 26
9020 Celovcu
Avstrija
6.3 Odstop od pogodbe ni možen
I. pri pogodbah o dostavi izdelkov, ki so izdelani na podlagi specifikacij stranke oz. so ocitno prilagojeni osebnim potrebam stranke;
II. pri pogodbah o izdelkih, ki zaradi svoje sestave niso primerni za vracilo;
III. pri pogodbah o dostavi avdio in video naprav oz. programske opreme, ce je uporabnik z dobavljenih nosilcev podatkov odstranil zašcito;
IV. v vseh drugih zakonsko dolocenih primerih.
V. Ob nakupu na prevzemnem mestu brez predhodnega spletnega narocila zakonodajalec ne predvideva vracila. Zato je mogoce vracilo izdelkov, kupljenih v poslovnih trgovinah podjetja electronic4you, zavrniti brez navedbe razlogov.
6.4 Ce stranka odstopi od pogodbe, mora že dostavljeno blago takoj, najkasneje pa v roku 14 dni, poslati nazaj na lastne stroške. V primeru veljavnega odstopa je potrebno storitve, prejete na obeh straneh, vrniti v skladu s 5. clenom Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelke, poslane v paketu, mora potrošnik poslati nazaj; izdelke, ki jih ni mogoce poslati v paketu, podjetje electronic4you prevzame pri potrošniku. Stroške vracila krije stranka, v kolikor živi v Avstriji.
Ce je stranka podjetnik (po 1. clenu Zakona o varstvu potrošnikov), je odstop skladno s 6. tocko izkljucen.
V kolikor vracilo blaga ni možno oz. ni izvedljivo, mora stranka podjetju electronic4you povrniti vrednost blaga, ce ima stranka od blaga jasno in pretežno korist. V kolikor je stranka blago uporabila, je podjetju electronic4you poleg ustreznega placila za uporabo dolžna placati še odškodnino za zmanjšano vrednost blaga zaradi uporabe.
electronic4you stranki v primeru odstopa od pogodbe po vracilu blaga hitro povrne že opravljeno placilo.
7. Dostavni pogoji
7.1 Pošiljka se dostavi na naslov, ki ga posreduje stranka. Ceprav skupaj z vami izhajamo iz tega, da bo prevoz blaga potekal brez poškodb, je tako, da nevarnost nakljucnih poškodb in nakljucnih poslabšanj blaga pri pošiljatvenem nakupu s predajo blaga špediterju, vozniku blaga ali drugi osebi oz. ustanovi, doloceni za izvedbo pošiljke (npr. pošti), preide na vas.
7.2 Rok dostave je razviden iz elektronskega kataloga. Podatki o rokih dostave so neobvezujoci, v kolikor termin dostave ni bil obvezujoce in pisno obljubljen. V vsakem primeru dostavo izvršimo v zakonsko dolocenem roku 30 dni.
7.3 Seveda pa so vse dostave s pridržkom, da trgovec po vaši izbiri blago podjetju electronic4you sam dostavi pravocasno in v skladu s predpisi. V kolikor izdelek, ki ga stranka naroci, ne bi bil razpoložljiv iz razlogov, za katere ni odgovorno podjetje electronic4you, electronic4you o tem nemudoma obvesti stranko. Stranka ima v tem primeru pravico, da odstopi od pogodbe. Ce stranka ne odstopi, lahko podjetje electronic4you namesto narocenega izdelka dostavi po kakovosti in ceni enakovreden izdelek ali samo odstopi od pogodbe. V kolikor stranka oz. electronic4you odstopi od pogodbe, podjetje electronic4you stranki nemudoma povrne opravljeno placilo.
7.4 Ce electronic4you iz razlogov, za katere ne odgovarja, zamuja z dostavo ali dostave iz omenjenih vzrokov ne more opraviti in pri tem podjetju electronic4you ni mogoce ocitati namernega ravnanja ali grobe malomarnosti, potem podjetje electronic4you za nastalo škodo ne odgovarja. Ostale zahteve stranke ostanejo nedotaknjene. Stranka lahko od pogodbe odstopi tudi v primeru dolocitve ustreznega naknadnega roka dobave.
7.5 Pri zamudah dostave, za katere electronic4you ne odgovarja (višja sila, krivda tretjega itd.), se rok dobave ustrezno podaljša. Stranko se o tem nemudoma obvesti. Ce vzroki zamude trajajo vec kot 4 tedne po sklenitvi pogodbe, je vsaka od strank upravicena, da odstopi od pogodbe.
8. Lastninski pridržek
8.1 8.1 Naroceno blago do placila celotnega zneska ostane v lasti podjetja electronic4you .
8.2 Pred prenosom lastninske pravice je vsakršno razpolaganje z blagom (nadaljnja odtujitev, oddajanje v najem, zastavitev, prenos zastavne pravice na premicnino, predelava, preoblikovanje itd.) brez izrecnega soglasja electronic4you prepovedano.
9. Transportne poškodbe
9.1 Ce se blago dostavi z vidnimi poškodbami na embalaži ali vsebini paketa, mora stranka to pri špediterju/dostavni službi takoj reklamirati in zavrniti prevzem. Poleg tega mora nemudoma stopiti v stik s podjetjem electronic4you.
9.2 Skrite napake je potrebno po odkritju nemudoma javiti podjetju electronic4you po e-pošti: slovenija@electronic4you.at.
Iz spletne strani Evropskega centra za potrošnike:
Pravico imate, da v roku 14 dni od dostave blaga odstopite od pogodbe
Če odstopite od pogodbe, morate blago vrniti prodajalcu, ta pa vam mora povrniti vsa plačila, ki ste jih izvedli. Ta možnost obstaja, ker blaga pred spletnim
nakupom ni možno preveriti in pregledati kot v trgovini. Za odstop od pogodbe vam ni potrebno navajati razlogov, edini strošek, ki bi ga morebiti morali
kriti je neposredni strošek vračila blaga, v kolikor vas je o tej obveznosti prodajalec predhodno jasno obvestil. Prodajalec vas mora seznaniti tudi s
pravico do odstopa od pogodbe, v kolikor tega ne stori, se rok za odstop od pogodbe podaljša na 1 leto. Vendar pa pravica do odstopa ne velja v primerih
najema avtomobila, storitev povezanih z dejavnostmi za prosti čas, blaga, izdelanega po meri ipd.
Kaj pa če blago ni dostavljeno?
Po sklenitvi pogodbe mora prodajalec, če v pogodbi ni določeno drugače, dostaviti blago ali opraviti storitev čim prej, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi
pogodbe. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti v dogovorjenem roku, mu določite primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Shranite si dokazila o
določitvi dodatnega roka. Če vam prodajalec kljub temu še vedno ne dobavi blaga ali opravi storitve, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je dogovorjeni
rok bistvena sestavina pogodbe, lahko odstopite od pogodbe po poteku dogovorjenega oz. zakonskega roka za izpolnitev pogodbe, brez postavljanja dodatnega
roka za izpolnitev. V primeru odstopa od pogodbe vam mora podjetje nemudoma vrniti vsa opravljena plačila. V kolikor temu ni tako in gre za prodajalca s
sedežem v Sloveniji, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki bo izdal odločbo, s katero bo podjetju naložil izpolnitev zakonske obveznosti.
Če gre za nakup pri prodajalcu v drugi državi EU, kjer tovrstnih možnosti ni, vzpostavite stik z vašo banko ali pa se obrnite na spletni plačilni sistem, s
pomočjo katerega ste plačali blago in se pozanimajte o možnostih povračila. Pri tem pazite, da boste povračilo zahtevali pravočasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihajlo19885 ()
mihajlo19885 ::
UganiKdo ::
Mozno je da imajo korone delo od doma, pa jih je zato tezje dobit na telefon. Tako da jaz bi par dni pocakal, ker ne bos zamudil nobenega roka s tem.
Denis21 ::
Jaz sem v četrtek zvečer naročil, v petek je bilo poslano in je danes prevzela naša pošta v MB, tako da predvidevam da bo jutri dostavljeno v Ljubljano. Je pa šlo preko Dunaja z Eurodisom.
drvo ::
Že večkrat naročal pri njih, vedno zadovoljen. Naročeno poslano zmeraj še isti dan in v nekaj dneh dostavljeno.
mihajlo19885 ::
Danes je prišlo do spremembe stanja paketa na spletni strani Avstrijske pošte:
12 MAI
Übergabe an Kooperationspartner
16:38
Tako, da me ne skrbi več ali bo paket prispel. Me je pa malo sram malce neprijetnih emailov, ki sem jih poslal na electronic4you : ) Ampak ok.
Torej le niso tko slaba trgovina, edino bral sem na spletu, da v primerih reklamacij in garancijskih zahtevkov, znajo bit slabe izkušnje. Ampak to je odvisno od primera do primera.
Vesel sem, da bo v teh dneh volan prispel. (naročil sem volan za videoigre). Thrustmaster T150, za 160 EUR. Sicer je T300 boljši ampak dražji, sem si rekel, zaenkrat bo T150 čisto uredu, tok premožen pa spet nisem, treba je bit racionalen z denarjem.
Jutri bom probal na pošto poklicat, če so dobili kakšen paket. Ali oni potem dobijo 13 mestno sledilno številko v Sloveniji ? Ali je to brez številke ves ta čas v Sloveniji. Bomo videli.
P.S. : Zgleda je res preko Eurodis pošiljanje v Sloveniji, na njihovi spletni strani najde paket :
https://eurodis.com/track-trace?0100520...
12 MAI
Übergabe an Kooperationspartner
16:38
Tako, da me ne skrbi več ali bo paket prispel. Me je pa malo sram malce neprijetnih emailov, ki sem jih poslal na electronic4you : ) Ampak ok.
Torej le niso tko slaba trgovina, edino bral sem na spletu, da v primerih reklamacij in garancijskih zahtevkov, znajo bit slabe izkušnje. Ampak to je odvisno od primera do primera.
Vesel sem, da bo v teh dneh volan prispel. (naročil sem volan za videoigre). Thrustmaster T150, za 160 EUR. Sicer je T300 boljši ampak dražji, sem si rekel, zaenkrat bo T150 čisto uredu, tok premožen pa spet nisem, treba je bit racionalen z denarjem.
Jutri bom probal na pošto poklicat, če so dobili kakšen paket. Ali oni potem dobijo 13 mestno sledilno številko v Sloveniji ? Ali je to brez številke ves ta čas v Sloveniji. Bomo videli.
P.S. : Zgleda je res preko Eurodis pošiljanje v Sloveniji, na njihovi spletni strani najde paket :
https://eurodis.com/track-trace?0100520...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihajlo19885 ()
XS!D3 ::
Jaz imam z electronic4you do sedaj samo pozitivne izkušnje, v zadnjih parih letih kupil pri njih že 2 receiverja, komplet belo tehniko za kuhinjo (+v familiji enako za drugo kuhinjo), LG OLED, UniFI APje, AirPodse, in kar nekaj manjši stvari (od vodnih filtrov za kavni avtomat, do nastavkov za zobno ščetko, itd. ). Naj bi to bil sicer Majdič, pri katerem se tehniko kupuje že iz časa juge.
Sem pa prejšni tedn naročil AirPodse Pro, poslali so še isti dan, se mi je sedaj prvič zgodolo, da paket hodi že več kot en teden, ponavadi je prišlo v parih dneh.... Glede na to, da so poslali isti dan, bi rekel, da je problem v pošti oziroma eurodisu :(
Sem pa prejšni tedn naročil AirPodse Pro, poslali so še isti dan, se mi je sedaj prvič zgodolo, da paket hodi že več kot en teden, ponavadi je prišlo v parih dneh.... Glede na to, da so poslali isti dan, bi rekel, da je problem v pošti oziroma eurodisu :(
Denis21 ::
Tut jst sm naroču Airpodse PRO. Jaz sem preko aplikacije za trackanje poleg 13 mestne avstrijske številke včeraj videl še dodatno tracking kodo slovenskega formata. In če jo pogledam na slednje pošta je pošiljka že v LJ in gre jutri v dostavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Denis21 ()
XS!D3 ::
Zanimivo, moje so poslali prejšen ponedeljek, imam pa samo 24mestno tracking številko iz zadnji info od 5.5 Sendung in Verteilung :/
Denis21 ::
Sem še enkrat preveru kje sm dubu slo tracking. V Apple storu sm si naložu aplikacijo post ag (avstrijska pošta). Tam sem vpisal njihovo dolgo številko in je spodaj pisal slovenski tracking oblike CFXXXXXXSI. Direktno na spletni stran avstrijske pošte pa ta tracking ni napisan.
XS!D3 ::
Nevem kam so založili moj paket. Komaj danes je AT pošta predala Eurodisu, Slo trackinga seveda še ni, ampak se sedaj vsaj premika. Je pa zanimivo, da je tvoj, kasneje poslan paket, šel naprej že toliko prej.
mihajlo19885 ::
Pri meni je danes pošiljka prispela v Maribor na pošto. Celotna zgodovina paketa do danes (v obratni smeri od danes nazaj)
14/05/2020 - sledenje.posta.si (sedaj imam 13 mestno številko za sledenje)
1
Pošiljka oddana v prenos na pošti
2102 Maribor
14
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Eurodis,SI) - podatki iz post.at
23:59
13
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Eurodis,SI) - podatki iz aplikacije
23:59
13
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Maribor,SI)
18:10
12
MAI
Übergabe an Kooperationspartner (Eurodis, AT, Dunaj)
16:38
12
MAI
Übergabe an Kooperationspartner (Eurodis, AT, Dunaj)
16:38
5
MAI
Sendung in Verteilung (Dunaj)
05:02
4
MAI
Sendung in Verteilung (Celovec)
17:53
4
MAI
Elektronische Auftragsdaten wurden vom Versender übermittelt (Celovec)
Ta dolg čas od 5.5. do 12.5. ne vem kaj tok dolgo rabijo, a to potem stoji paket na Dunaju na pošti, al kaj počnejo z njim : )
Tole so pa podatki iz Eurodis tracking:
2020-05-13 23:59:00 Inbound Gateway
2020-05-13 18:10:00 SI Maribor Inbound Gateway
2020-05-12 16:38:00 AT Hagenbrunn Outbound Gateway
Zdej samo še naslednji izziv je, da sem dal poštno ležeče, upam da bojo pravilno poslali : )
Ter seveda, da potem preverim, če je paket prišel cel do sem : )
14/05/2020 - sledenje.posta.si (sedaj imam 13 mestno številko za sledenje)
1
Pošiljka oddana v prenos na pošti
2102 Maribor
14
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Eurodis,SI) - podatki iz post.at
23:59
13
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Eurodis,SI) - podatki iz aplikacije
23:59
13
MAI
Sendung im Bestimmungsland eingetroffen (Maribor,SI)
18:10
12
MAI
Übergabe an Kooperationspartner (Eurodis, AT, Dunaj)
16:38
12
MAI
Übergabe an Kooperationspartner (Eurodis, AT, Dunaj)
16:38
5
MAI
Sendung in Verteilung (Dunaj)
05:02
4
MAI
Sendung in Verteilung (Celovec)
17:53
4
MAI
Elektronische Auftragsdaten wurden vom Versender übermittelt (Celovec)
Ta dolg čas od 5.5. do 12.5. ne vem kaj tok dolgo rabijo, a to potem stoji paket na Dunaju na pošti, al kaj počnejo z njim : )
Tole so pa podatki iz Eurodis tracking:
2020-05-13 23:59:00 Inbound Gateway
2020-05-13 18:10:00 SI Maribor Inbound Gateway
2020-05-12 16:38:00 AT Hagenbrunn Outbound Gateway
Zdej samo še naslednji izziv je, da sem dal poštno ležeče, upam da bojo pravilno poslali : )
Ter seveda, da potem preverim, če je paket prišel cel do sem : )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihajlo19885 ()
mihajlo19885 ::
Evo, danes dobil paket.
Edino malo je bilo zmede glede poštno ležeče. Na paketu piše v nemščini postlagernd (kot sem napisal na spletnem obrazcu Electronic4you), vendar na slovenski pošti tega zgleda niso opazili in so mi dostavili na domači naslov (pred tem je poštar poklical, je rekel da je nedorečen naslov, sem mu povedal domači naslov).
Torej uredu novica je da je paket končno prispel. To z poštno ležeče sem slutil, da bo zmeda, ampak nič hudega.
Zdej pa še preverim, če je paket cel.
Zanimivo mi je, da Thrustmaster T150 volan že tovarniško je bolj švoh zapakiran, v smislu, da ko potreseš škatlo, se slišijo koščki (najbrž ta oprijemalka za volan, itd....), zakaj to Thrustmaster že tovarniško ne zapakira te manjše koščke v kak karton ali folijo itd...., ker ti izdelki vsi potujejo s kitajske, kjer so izdelani, na naslove po celem svetu.
Torej predlagal bi Thrustmasterju, da malo bolje zapakira izdelke, že na kitajskem. (govorim o notranjem pakiranju, ne o sami škatli, ki je dovolj trpežna).
Electronic4you, pa sem poslal še en email, kjer sem se opravičil za prejšnje malo ostrejše maile, ko nisem vedel kje je paket.
Čeprov zgleda emaila ne bojo prebrali, ker jih najbrž ni v pisarnah zaradi virusa : )
Zaenkrat uredu izkušnja z Electronic4you, razen tega zapleta z poštno ležeče, ampak to je manjši problem recimo.
Edino malo je bilo zmede glede poštno ležeče. Na paketu piše v nemščini postlagernd (kot sem napisal na spletnem obrazcu Electronic4you), vendar na slovenski pošti tega zgleda niso opazili in so mi dostavili na domači naslov (pred tem je poštar poklical, je rekel da je nedorečen naslov, sem mu povedal domači naslov).
Torej uredu novica je da je paket končno prispel. To z poštno ležeče sem slutil, da bo zmeda, ampak nič hudega.
Zdej pa še preverim, če je paket cel.
Zanimivo mi je, da Thrustmaster T150 volan že tovarniško je bolj švoh zapakiran, v smislu, da ko potreseš škatlo, se slišijo koščki (najbrž ta oprijemalka za volan, itd....), zakaj to Thrustmaster že tovarniško ne zapakira te manjše koščke v kak karton ali folijo itd...., ker ti izdelki vsi potujejo s kitajske, kjer so izdelani, na naslove po celem svetu.
Torej predlagal bi Thrustmasterju, da malo bolje zapakira izdelke, že na kitajskem. (govorim o notranjem pakiranju, ne o sami škatli, ki je dovolj trpežna).
Electronic4you, pa sem poslal še en email, kjer sem se opravičil za prejšnje malo ostrejše maile, ko nisem vedel kje je paket.
Čeprov zgleda emaila ne bojo prebrali, ker jih najbrž ni v pisarnah zaradi virusa : )
Zaenkrat uredu izkušnja z Electronic4you, razen tega zapleta z poštno ležeče, ampak to je manjši problem recimo.
drvo ::
Moral bi napisat namesto naslova poštno ležeče in pošto in ne bi bilo težav. Avstirjec bi to napisal kot naslov in ne bi bilo zapleta.
TOP ::
Za toliko kot si kupu volan,tako je tudi zapakiran,če bi kupu LOgitech G29 bi vidu,da je druga pesem,ker je tud volan precej dražji in da o kvaliteti napram tvojem sploh ne govorimo,kolikor denarja toliko muzike.
mihajlo19885 ::
Za toliko kot si kupu volan,tako je tudi zapakiran,če bi kupu LOgitech G29 bi vidu,da je druga pesem,ker je tud volan precej dražji in da o kvaliteti napram tvojem sploh ne govorimo,kolikor denarja toliko muzike.
To je pa tudi res, se strinjam, samo lahko bi bili nekakšni standardi, koliko balasta je treba dati v škatlo pri pakiranju, samo to je druga zgodba (zakonodaja s tega področja, če sploh obstaja). Je pa volan cel in vse dela kot mora, tako da zgleda je dovolj uredu zapakirano, da preživi potovanje s kitajske : )
Je pa dober volan tudi Thrustmaster T300RS GT, uporablja samo trak, brez zobnikov in je zato zelo tih pri uporabi. Ter ima kvalitetnejša pedala kot navadni T300RS, z tremi pedali. Stane pa okrog 340 EUR.
V primerjavi z G29 nima hrupa, kot se učasih pojavi pri G29, ker Logitech uporablja še vedno tudi zobnike. Oba volana sta uredu, le da je Thrustmaster malo novejši in je prešel popolnoma na trak. (ima pa zato ventilator, ki zna biti malce hrupen, ampak ob igranju se ne opazi toliko).
Tale T150 sem kupil, zato ker sem pri tem T150, ki ga že imam, zgubil pedala :( , zdej bom probu dat gor pedala od Logitech MOMO Force, če bo delalo, potem bom imel dva delujoča kompleta. Potem sem mislil, probat oba prodat, in dat še nekaj denarja zraven in posodobiti na T300RS GT.
Glavno je da najdem službo, ker mi v trenutni niso podaljšali pogodbe, brez službe mi nič ne nuca volan in igrice : )
MrNobody ::
Zdravo,
Upam, da lahko obudim kar to temo,ker me zanima nekaj podobnega. Prvič bi naročal iz E4Y in me zanimata 2 stvari:
1. A pride paket dobro zapakiran,glede na to,da pride po navadni pošti? Naročil bi iPad,pa bi rad bil miren, da ne bodo paketa metali po poštah in da prispe v dobrem stanju. Je imel kdo kakšno slabo izkušnjo?
2. Je pri naročilu elektronike iz Avstrije kakšna bistvena razlika, če je naprava za avstrijski trg? Sklepam,da pri ipadu sicer ne bi smelo biti težav,ker se pač jezik naprave nastavi na angleščino, polnilec pa je tudi enak kot v SLO. Najbrž sta torej samo škatla & navodila samo v nemščini in to je to?
Hvala za pomoč!
Upam, da lahko obudim kar to temo,ker me zanima nekaj podobnega. Prvič bi naročal iz E4Y in me zanimata 2 stvari:
1. A pride paket dobro zapakiran,glede na to,da pride po navadni pošti? Naročil bi iPad,pa bi rad bil miren, da ne bodo paketa metali po poštah in da prispe v dobrem stanju. Je imel kdo kakšno slabo izkušnjo?
2. Je pri naročilu elektronike iz Avstrije kakšna bistvena razlika, če je naprava za avstrijski trg? Sklepam,da pri ipadu sicer ne bi smelo biti težav,ker se pač jezik naprave nastavi na angleščino, polnilec pa je tudi enak kot v SLO. Najbrž sta torej samo škatla & navodila samo v nemščini in to je to?
Hvala za pomoč!
Han ::
1. Zapakirajo povprečno - v zunanji škatli načeloma ni dodatnih oblog, ki bi preprečevale premikanje originalne embalaže. V mojem primeru so škatlo vrgli na tla, priletela je na rob, tako da je bila poškodovana tudi notranja embalaža, sama tablica pa ne.
2. Ni razlike.
2. Ni razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
firbec ::
jaz sem dobil paket od E4Y zapakiran vrhunsko, zmotilo me je le,
da me kurir ni niti poklical, ampak je paket vreden 700€ pustil pred vrati hiše na tleh.
To me je pa blazno zmotilo
zadeva iz paketa še danes deluje bp po 9 letih
da me kurir ni niti poklical, ampak je paket vreden 700€ pustil pred vrati hiše na tleh.
To me je pa blazno zmotilo
zadeva iz paketa še danes deluje bp po 9 letih
Furbo ::
Jaz sem naročil en radio stolp par tednov nazaj, prišel v original škatli, originalno zapakiran, v dovolj stiropora.
Dostavila ga je pošta slovenije, model ki dostavlja pakete.
Če je zadeva za nemški trg je kvečjemu boljša, kot za balkanskega. ;)
Dostavila ga je pošta slovenije, model ki dostavlja pakete.
Če je zadeva za nemški trg je kvečjemu boljša, kot za balkanskega. ;)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
CyberPunk ::
Je kdo nedavno kaj naročal iz E4Y? Zanima me, ali to še dostavlja pošta (in lahko prevzameš na bližnji pošti, če te ni doma) ali pa kakšna druga dostavna služba kot npr. GLS ipd.? V slednjem primeru bi sicer raje na službeni naslov naročil.
Steinkauz ::
Men je dostavil DPD in so mi tv pustili v BLOKU pred vrati
Dobr, da je manjši kraj in me je paket pričakal.
Dobr, da je manjši kraj in me je paket pričakal.
matej2cv6 ::
Pozdravljeni.
Obujam temo .
Pri E4Y sem naročil 7.10.2021 2 zvočnika v vrednosti 359€ + 11€ poštnina na komad. Izbral sem naročilo za vsak zvočnik posebej, kajti za dva zvočnika skupaj je zaradi teže poštnina 50€, kar predstavlja cca 30€ več. DVE NAROČILI SO BILI POSEBEJ PLAČANI V ROKU 10 MINUT IN DOBILI VSAKO SVOJO ŠTEVILKO. Prejel sem samo en zvočnik. Sledljivost na Swiss post Austria sem dobil za oba, prvi je bil dostavljen, drugi je ostal 11.10. nekje vmes.
https://www.post.at/sv/sendungsdetails?...
https://www.post.at/sv/sendungsdetails?...
Na pošti so mi napisali naj se obrnem na pošiljatelja. Sem se.
Nič, naj počakam, itd, lahko odstopim od druge pogodbe..., kaj naj mi bo samo en zvočnik za stereo glasbo?!..
Za pop...
Kaj lahko storim, odpoved pogodbe za prvega je potekla, rekli so, da je 60 dni do najdbe vzroka za drugo nedospelo pošiljko...
Drugega izdelka nimajo več na zalogi, čeprav so bili ob naročilu štirje na zalogi v skladišču v Celovcu.
Će se kdo razume na te zadeve, prosim za mnenje. OBUP
Vnaprej hvala za info.
Obujam temo .
Pri E4Y sem naročil 7.10.2021 2 zvočnika v vrednosti 359€ + 11€ poštnina na komad. Izbral sem naročilo za vsak zvočnik posebej, kajti za dva zvočnika skupaj je zaradi teže poštnina 50€, kar predstavlja cca 30€ več. DVE NAROČILI SO BILI POSEBEJ PLAČANI V ROKU 10 MINUT IN DOBILI VSAKO SVOJO ŠTEVILKO. Prejel sem samo en zvočnik. Sledljivost na Swiss post Austria sem dobil za oba, prvi je bil dostavljen, drugi je ostal 11.10. nekje vmes.
https://www.post.at/sv/sendungsdetails?...
https://www.post.at/sv/sendungsdetails?...
Na pošti so mi napisali naj se obrnem na pošiljatelja. Sem se.
Nič, naj počakam, itd, lahko odstopim od druge pogodbe..., kaj naj mi bo samo en zvočnik za stereo glasbo?!..
Za pop...
Kaj lahko storim, odpoved pogodbe za prvega je potekla, rekli so, da je 60 dni do najdbe vzroka za drugo nedospelo pošiljko...
Drugega izdelka nimajo več na zalogi, čeprav so bili ob naročilu štirje na zalogi v skladišču v Celovcu.
Će se kdo razume na te zadeve, prosim za mnenje. OBUP
Vnaprej hvala za info.
drvo ::
Saj vidiš, en je bil nazadnje skeniran v logističnem centru v Avstriji. Nikjer ne piše, da potujeta po isti poti. Skoraj sigurno bo prišel, ti pa na pošti ne morejo pomagat, če ga še ni pri nas.
Likalnik ::
kaj so ti rekli pri E4Y? načeloma, če nisi dobil paketa odstopiš od pogodbe in ti vrnejo denar....za en zvočnik...potem ga pa naročiš drugje.
sicer pa ja 11.10 se je zvočnik "zataknil" v skladišču v AT...prav tako prvi zvočnik katerega si dobil je bil na istem naslovu istočasno.
lahko obstaja verjetnost, da se je založil/izgubil ali celo, da ga je kdo ukradel.
kot rečeno...podaj reklamacijo na E4Y (ne vem na kakšen način si plačal, če si preko paypal-a zahtevaj denar nazaj tudi preko paypal-a).
poišči drugje potem ta zvočnik, da boš imel dva.
sicer pa ja 11.10 se je zvočnik "zataknil" v skladišču v AT...prav tako prvi zvočnik katerega si dobil je bil na istem naslovu istočasno.
lahko obstaja verjetnost, da se je založil/izgubil ali celo, da ga je kdo ukradel.
kot rečeno...podaj reklamacijo na E4Y (ne vem na kakšen način si plačal, če si preko paypal-a zahtevaj denar nazaj tudi preko paypal-a).
poišči drugje potem ta zvočnik, da boš imel dva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
TheBlueOne ::
Jaz bi jih poklical in razcistil. Majdic ima kar renome in skoraj sigurno ne bo tezav.
mrslow ::
Je kdo zadnji čas kaj naročal pri electronic4you?
Zgleda zdaj v SLO dostavlja nova podružnica Avstrijske pošte Express one. Dvakrat so mi že poslali sms, da bo paket dostavljen. Vedno pa ob 17ih spremenijo datum dostave. Nikjer ne najdem tel. št.
Je komu ta express one že uspešno kaj dostavil?
Zgleda zdaj v SLO dostavlja nova podružnica Avstrijske pošte Express one. Dvakrat so mi že poslali sms, da bo paket dostavljen. Vedno pa ob 17ih spremenijo datum dostave. Nikjer ne najdem tel. št.
Je komu ta express one že uspešno kaj dostavil?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mrslow ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko časa je traja vaša dostava iz Electronic4you?Oddelek: Loža | 2974 (2713) | Pac-Man |
» | Nakup gsm aparata za cca. 150/200 €Oddelek: Mobilne tehnologije | 2702 (2154) | jernejk90 |
» | EU spletne trgovine - višja cena za slovenskega kupcaOddelek: Kaj kupiti | 5219 (4230) | Mr.B |