» »

Prevara Spletni nakup

Prevara Spletni nakup

Lujz113 ::

dravo!

Imam vprašanje glede vrnitve denarja,če bi mi znal kdo kaj več povedati.

Situacija je takšna: Pred dobrim mesecem dni sem naročil iz TUJINE rezervni del. Prodajalec je rekel da je rok dostave 9.dni...del sem naročil in čez dva dni vprašal za številko sledenja.Prodajalec je odgovoril da pošlje številko sledenja takoj ko jo dobi-sem si mislil čudno-da tako dolgo traja da dobijo številko..ok gužva in paketa niso dali takoj naprej. Mine 5-6 dni ko bi moral paket biti že zdavnaj na poti do mene,in še enkrat vprašam za številko sledenja. Odgovor je bil da še ni prejel rezervnega dela(LOL) in naj počakam še par dni. Z tem se nisem strinjal ker sva se dogovorila da je paket v 9.dneh pri meni. Tako sva se dogovorila za vrnitev denarja...ki pa ga še danes ni na mojem računu (130e)
Trosil je laži, da da je vračilo odobreno in da je v postopku itd(skoraj mesec dni nazaj)-seveda ni bilo res....
Gre se za trgovino in ne privat osebo.
Nakup sva opravila preko security linka Nochex, ki mi ga je poslal po e-mailu..ker je bila spletna trgovina v prenovi(to je res).
Zraven mi je poslal račun-fotokoijo,način plačila,datum itd.
No sedaj prodajalec ne odgovarja na maile.

Je kakšna rešitev?

Hvala za pomoč

Mare2 ::

Na spletu je precej nategovalcev. Hvala, ker si nas senanil in potrdil splošno znano dejstvo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mgermo ::

Lujz, ni pametno plačevati preko linkov v emailu. Sedaj veš zakaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mgermo ()

mailer ::

Rešitev je paypal.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Samael ::

Verjetno si plačal s Kreditno kartico mar ne?
Opcija je, da greš na svojo banko in poskusaš s chargebackom (zahtevaš denar nazaj zaradi prevare). Pri nas to ni ne vem kako uveljavljena rešitev teh problemov, v tujini se pa tega poslužujejo pri tovrstnih nategih kar dovolj. Banka je pač ob utemeljenem razlogu na strani svojega komitenta.

Bom citiral iz neke druge teme, če bo kaj v pomoč.

Samael je izjavil:

Evu, tule je super informativen članek na to temo:
http://epc.si/pages/si/pravice-potrosni...
http://epc.si/pages/topics/povracilo-na...

Za referenco (prvi url zgoraj), če stran sčasoma izgine:

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback)
Med pritožbami, ki jih prejme EPC Slovenija je velika večina takih, pri katerih potrošniki čezmejni nakup preko spleta opravijo s plačilnimi karticami, kasneje pa naletijo na težave bodisi zaradi preplačil, nedobave blaga in storitev ali neskladnosti blaga in storitev s pogodbo. V teh primerih potrošnikom med drugim svetujemo, da se pri svoji banki pozanimajo glede možnosti povračila, t.i. chargebacka.

Potrošniki lahko zahtevke v okviru povračil uveljavljajo tako na podlagi evropske in nacionalne zakonodaje kot tudi na podlagi splošnih pogojev poslovanja posameznih bank in njihovih kartičnih shem. Banke povračila svojim uporabnikom največkrat nudijo za plačilne transakcije na podlagi kartičnih shem MasterCard in VISA.

Splošni pogoji poslovanja bank in kartičnih shem

EPC Slovenija se je za dodatne informacije o postopkih uveljavljanja povračil obrnil na 6 največjih bank v Sloveniji.

Le-te na letni ravni prejmejo od 30 do 85 tovrstnih reklamacij. Iz njihovih odgovorov lahko povzamemo, da se uveljavljanje povračila prične z vložitvijo reklamacijskega postopka s strani stranke. Reklamacijske postopke banke vodijo v skladu s pravili kartičnih shem, vsak primer pa se obravnava individualno. Do morebitne zavrnitve zahtevkov za povračila lahko pride zaradi mednarodnih pravil kartičnih shem, najbolj pogosti razlogi za zavrnitev pa so neupravičeni zahtevki (npr. prodajalec pošlje ustrezno dokumentacijo, iz katere je razvidno, da je bil osporavani nakup dejansko opravljen), pomanjkljiva dokumentacija ali zamujeni roki za reklamacijo. Pogosti so tudi primeri, ko potrošnik prejetega blaga, ki je poškodovano, ne želi vrniti prodajalcu zaradi stroškov poštnine, čeprav je pogoj, da mora prejeto blago potrošnik najprej vrniti prodajalcu, šele nato je upravičen do povračila ali novega blaga.

Nadalje so banke odgovorile, da uporabniki plačilnih kartic lahko podajo reklamacijo tako za plačilne transakcije s karticami z odloženim plačilom kot tudi z debetnimi karticami. Banke reklamacijski postopek omogočajo tudi v primerih preplačil, nedobave blaga ali neskladnosti blaga s pogodbo.

Prav preplačila (npr. preveč ali dvakrat zaračunano blago) in nedobava blaga sta najpogostejša razloga za povračilo. Drugi pogosti razlogi za povračilo so tudi, ko blago ni enako oglaševanemu, ko potrošnik ne prejme obljubljenega vračila denarja in ko prodajalec ne spoštuje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.

Uporabniki plačilnih kartic so glede možnosti uveljavljanja zahtevkov za povračila seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja s plačilno kartico, ki določajo, da morajo v primeru obstoja kakršnekoli nepravilnosti v zvezi s plačilno transakcijo, kakor tudi v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, o tem obvestiti banko. Bančni uslužbenci jih seznanijo z nadaljnjimi koraki v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov v okviru povračil.

Banke svojim uporabnikom še svetujejo, da poskušajo reklamacijo najprej sami rešiti s prodajalcem, saj so dokazila o predhodnem reševanju velikokrat obvezna priloga podani reklamaciji, ki jih zahtevajo kartične sheme.

Koristni nasveti za potrošnike:

- s pisno pritožbo se najprej obrnite na prodajalca,
- v kolikor je prodajalec neodziven oziroma zavrne vašo zahtevo, se s pisno pritožbo obrnite na vašo banko (izdajatelja vaše plačilne kartice),
- v kolikor banka zavrne vašo zahtevo, se s pritožbo obrnite na pristojni organ za izvensodno reševanje sporov (podatek najdete na spletnih straneh vaše banke),
- ukrepajte pravočasno (upoštevajte postavljene roke).

Evropska in slovenska zakonodaja

Na področju EU pravno podlago za povračila predstavljata Direktiva 2007/64/ES o plačilnih storitvah na notranjem trgu in Direktiva 2008/48/ES o potrošniških kreditnih pogodbah, ki sta bili preneseni v slovensko zakonodajo z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih ter Zakonom o potrošniških kreditih.

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.
Zakon o plačilnih storitvah in sistemih v 130. členu opredeljuje povračila v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, v 131. členu pa pod določenimi pogoji omogoča tudi uveljavljanje povračil v zvezi s pravilno izvršenimi plačilnimi transakcijami. V slednjih primerih gre za uveljavljanje povračil iz plačilnih transakcij, ki so bile sicer pravilno izvršene, vendar obstajajo drugi razlogi, vezani največkrat na temeljno razmerje med trgovcem in potrošnikom, zaradi katerih lahko potrošnik zahteva povračilo plačilne transakcije. Ureditev zasleduje cilj, da se v teh primerih zaščiti potrošnika, saj so take oblike plačevanja manj transparentne in omogočajo več zlorab.

Direktiva o potrošniških kreditnih pogodbah določa odgovornost dajalca kredita v primerih, ko se blago ali storitve iz povezane kreditne pogodbe ne zagotovijo ali se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo o njihovi dobavi. Omenjeno ne pride v poštev pri plačilih z debetno kartico.

Zakon o potrošniških kreditih v 18. členu določa, da potrošnik lahko proti dajalcu kredita ugovarja zavrnitev plačila in uveljavlja druge pravice iz pogodbe, če se blago ali storitve ne zagotovijo, se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo.

Magic1 ::

Na srečo še ni bila tako draga šola.
Magic

Lujz113 ::

Bi razumel če bi kupil od privat osebe ja. Ne pa da si lahko trgovine kaj takšnega privoščijo.
Sploh pa ni bil prvi nakup in je bilo v preteklosti vse ok.

Hvala

FX6300B ::

vsaj napiši katera trgovina... da se nebo še kdo nategnil
May the force be with you!

madog ::

Zakaj se ne obrneš na posredika pri nakupu po navadi oni vrnejo denar oziroma terjajo prodajalca, saj imaš vso korespondenco na PC.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

Lujz113 ::

Trgovina je:
http://www.apachequads.com

Kontaktiral pa sem dirrektno z Direktorjem kateri mi je tudi prodal del ( RichRD Latham)

mailer ::

Stran je potekla Expiration Date: 2017-12-08, registrirana na isti dan 2003, mogoče je fake datum registracije.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Ales ::

Registracija domene ni potekla, 2017-12-08 je 8. december 2017. Normalno je, da je registrirana na isti dan leta 2003, dneva registracije se namreč se ne da spreminjati, domene se podaljšujejo v letnih oz. večletnih intervalih in teh podatkov se ne da ponarejati.

Je pa stran alarm sama po sebi. Ni konketnih podatkov o podjetju nikjer. V nogi strani je @aol.com email, imajo le en telefon pa "pike" po celi UK. Z malo več raziskovanja človek odkrije da gre za osamljen boks / garažo v ne ravno sjajni industrijski coni. Bi rekel da je "direktor" vse, kar obstaja tam, če sploh.

Apache / Easy Trailers Ltd
Unit 16 The Acorns, Hoo Farm Industrial Estate, Kidderminster, Worcestershire DY11 7RA

+44 1562 824473

Nisem šel raziskovat ali firma dejansko (še) obstaja.

Naredi chargeback čimprej. Sporoči če bo kaka težava.

Cervantes ::

Res.
Če firma nima PayPala, čim dalj stran od nje!
Pa še se nasirješ.
Je pa res, da so eBay in PayPal kar precej radodarni z refundacijami, sploh če si stara stranka.

Ales ::

Če kaj pomaga, tole bo kar pravi domači naslov od Richarda Lathama. Tip je rojen avgusta 1967, v še par podjetjih je oz. je bil naveden kot direktor, pa kar nekaj stečajev vidim.

Richard Latham
Rose Cottage, Clattercut Lane
Chaddesley Corbett
Kidderminster, Worcestershire
DY10 4QT

+44.7836526770
rplgroup@hotmail.co.uk

Lujz113 ::

Sem dal prijavo na tržni inšpektorat,upam da zrihtajo kaj:)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Paypal vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
683403 (1647) St235
»

Prazna škatla telefona pri nakupu iz tujine

Oddelek: Pomoč in nasveti
404465 (731) Looooooka
»

Obrali so me za 1000€ prek spleta !! pomoč/izkušnje!? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7513010 (8490) Daedalus
»

Prepoved plačila preko 50 EUR z gotovino (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
10116759 (12807) St235

Več podobnih tem