» »

Paypal vračilo denarja

Paypal vračilo denarja

«
1
2

Alex_7 ::

Pozdravljeni.

Meni se je pa v nedeljo (7.julija) zgodilo, da so me prek interneta nategnili za 100 funtov - kupila sem karte za koncert, ki je bil tisti dan, pa jih nisem nikoli dobila. Prodajalec mi je sicer ves čas odgovarjal na sporočila, na koncu pa izjavil, da očitno ni vpisal pravi email naslov ter da bo naredil povračilo v roku 24ih ur. Po tistem me je blokiral (na twitterju, ga zbrisal čez par ur) in zdaj ne odgovarja niti na mejle. Seveda mi je bilo hitro jasno da je šlo za prevaro.
Zdaj me pa zanima, ali je mogoče preko moje banke zahtevati "chargeback" na bančni kartici in koliko verjetno je, da bo odobreno? Je že kdo imel izkušnje s tem? Normalno povračilo oziroma dispute koliko vem ne morem narediti, ker je šlo za plačilo preko "friends and family" - vem, neumna odločitev.

Če ima kdo podobne izkušnje s tem, prosim na pomoč.
Vnaprej hvala za odgovore in lep pozdrav.

#000000 ::

Naredi dispute, če se prav spomnim lahko to narediš 8 dni po nategu oz. če se s prodajalcem ne morta zment v tem času sama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Okapi ::

Šola za drugič. Malce draga, ampak se lahko tolažiš, da bi te lahko nategnili tudi za več, in če si kaj od te šole odnesla, te drugič ne bodo več.

connel ::

Preko banke boš morala chargeback narediti. Google je tvoj prijatelj, da ne odkrivamo tople vode.

XLapse ::

Alex_7 je izjavil:

Pozdravljeni.

Meni se je pa v nedeljo (7.julija) zgodilo, da so me prek interneta nategnili za 100 funtov - kupila sem karte za koncert, ki je bil tisti dan, pa jih nisem nikoli dobila. Prodajalec mi je sicer ves čas odgovarjal na sporočila, na koncu pa izjavil, da očitno ni vpisal pravi email naslov ter da bo naredil povračilo v roku 24ih ur. Po tistem me je blokiral (na twitterju, ga zbrisal čez par ur) in zdaj ne odgovarja niti na mejle. Seveda mi je bilo hitro jasno da je šlo za prevaro.
Zdaj me pa zanima, ali je mogoče preko moje banke zahtevati "chargeback" na bančni kartici in koliko verjetno je, da bo odobreno? Je že kdo imel izkušnje s tem? Normalno povračilo oziroma dispute koliko vem ne morem narediti, ker je šlo za plačilo preko "friends and family" - vem, neumna odločitev.

Če ima kdo podobne izkušnje s tem, prosim na pomoč.
Vnaprej hvala za odgovore in lep pozdrav.


Čim je friends and family, ne moreš nič, pečena si. Naj ti bo šola za drugič, druge tolažbe nimaš

#000000 je izjavil:

Naredi dispute, če se prav spomnim lahko to narediš 8 dni po nategu oz. če se s prodajalcem ne morta zment v tem času sama.


če je goods and services, je 6 mesecev čas za dispute.

connel je izjavil:

Preko banke boš morala chargeback narediti. Google je tvoj prijatelj, da ne odkrivamo tople vode.

ni tako enostavno. Paypal pa bo fakal. Pravilno bi bilo da je transakcija bila goods and services , kar ni bla. Torej niti nima pravice do chargeback.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Samael ::

Pustite zdaj modrovanje o šoli za drugič in podobne bedarije. Kot da nategnjen človek ne ve sam ...
Ja, z opcijo plačevanja kot "friends and family" človek prihrani nekaj na paypal fees, ampak se odreče možnosti paypal disputa.
Chargeback je povsem drugi vzvod in poteka neposredno na tvoji banki brez blagoslova paypala.

btw. XLapse paypal pri chargebacku ne bo prav nič fejkal. Obstaja možnost, da te ne bo bodo imeli več "radi", vendar v primeru CC chargebacka nima prav nobene besede, moči in ni neposredno vpleten v sam proces odločanja, razen da mu tvoja banka (oz. kreditna) nazaj odtegne denar. Načeloma paypal to ne sankcionira (oz. ti ne zapre računa), je pa odvisno najbrž tudi od pretekle zgodovine stranke, kako pogosto se chargeback pojavlja ipd...

Torej opcija je, da greš na svojo banko in poskusaš s chargebackom (zahtevaš denar nazaj zaradi prevare). Pri nas to ni ne vem kako uveljavljena rešitev teh problemov, v tujini se pa tega poslužujejo pri tovrstnih nategih kar dovolj. Banka je pač ob utemeljenem razlogu na strani svojega komitenta.

Bom citiral iz neke druge teme, če bo kaj v pomoč.

Samael je izjavil:

Evu, tule je super informativen članek na to temo:
http://epc.si/pages/si/pravice-potrosni...
http://epc.si/pages/topics/povracilo-na...

Za referenco (prvi url zgoraj), če stran sčasoma izgine:

Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback)
Med pritožbami, ki jih prejme EPC Slovenija je velika večina takih, pri katerih potrošniki čezmejni nakup preko spleta opravijo s plačilnimi karticami, kasneje pa naletijo na težave bodisi zaradi preplačil, nedobave blaga in storitev ali neskladnosti blaga in storitev s pogodbo. V teh primerih potrošnikom med drugim svetujemo, da se pri svoji banki pozanimajo glede možnosti povračila, t.i. chargebacka.

Potrošniki lahko zahtevke v okviru povračil uveljavljajo tako na podlagi evropske in nacionalne zakonodaje kot tudi na podlagi splošnih pogojev poslovanja posameznih bank in njihovih kartičnih shem. Banke povračila svojim uporabnikom največkrat nudijo za plačilne transakcije na podlagi kartičnih shem MasterCard in VISA.

Splošni pogoji poslovanja bank in kartičnih shem

EPC Slovenija se je za dodatne informacije o postopkih uveljavljanja povračil obrnil na 6 največjih bank v Sloveniji.

Le-te na letni ravni prejmejo od 30 do 85 tovrstnih reklamacij. Iz njihovih odgovorov lahko povzamemo, da se uveljavljanje povračila prične z vložitvijo reklamacijskega postopka s strani stranke. Reklamacijske postopke banke vodijo v skladu s pravili kartičnih shem, vsak primer pa se obravnava individualno. Do morebitne zavrnitve zahtevkov za povračila lahko pride zaradi mednarodnih pravil kartičnih shem, najbolj pogosti razlogi za zavrnitev pa so neupravičeni zahtevki (npr. prodajalec pošlje ustrezno dokumentacijo, iz katere je razvidno, da je bil osporavani nakup dejansko opravljen), pomanjkljiva dokumentacija ali zamujeni roki za reklamacijo. Pogosti so tudi primeri, ko potrošnik prejetega blaga, ki je poškodovano, ne želi vrniti prodajalcu zaradi stroškov poštnine, čeprav je pogoj, da mora prejeto blago potrošnik najprej vrniti prodajalcu, šele nato je upravičen do povračila ali novega blaga.

Nadalje so banke odgovorile, da uporabniki plačilnih kartic lahko podajo reklamacijo tako za plačilne transakcije s karticami z odloženim plačilom kot tudi z debetnimi karticami. Banke reklamacijski postopek omogočajo tudi v primerih preplačil, nedobave blaga ali neskladnosti blaga s pogodbo.

Prav preplačila (npr. preveč ali dvakrat zaračunano blago) in nedobava blaga sta najpogostejša razloga za povračilo. Drugi pogosti razlogi za povračilo so tudi, ko blago ni enako oglaševanemu, ko potrošnik ne prejme obljubljenega vračila denarja in ko prodajalec ne spoštuje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.

Uporabniki plačilnih kartic so glede možnosti uveljavljanja zahtevkov za povračila seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja s plačilno kartico, ki določajo, da morajo v primeru obstoja kakršnekoli nepravilnosti v zvezi s plačilno transakcijo, kakor tudi v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, o tem obvestiti banko. Bančni uslužbenci jih seznanijo z nadaljnjimi koraki v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov v okviru povračil.

Banke svojim uporabnikom še svetujejo, da poskušajo reklamacijo najprej sami rešiti s prodajalcem, saj so dokazila o predhodnem reševanju velikokrat obvezna priloga podani reklamaciji, ki jih zahtevajo kartične sheme.

Koristni nasveti za potrošnike:

- s pisno pritožbo se najprej obrnite na prodajalca,
- v kolikor je prodajalec neodziven oziroma zavrne vašo zahtevo, se s pisno pritožbo obrnite na vašo banko (izdajatelja vaše plačilne kartice),
- v kolikor banka zavrne vašo zahtevo, se s pritožbo obrnite na pristojni organ za izvensodno reševanje sporov (podatek najdete na spletnih straneh vaše banke),
- ukrepajte pravočasno (upoštevajte postavljene roke).

Evropska in slovenska zakonodaja

Na področju EU pravno podlago za povračila predstavljata Direktiva 2007/64/ES o plačilnih storitvah na notranjem trgu in Direktiva 2008/48/ES o potrošniških kreditnih pogodbah, ki sta bili preneseni v slovensko zakonodajo z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih ter Zakonom o potrošniških kreditih.

Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.
Zakon o plačilnih storitvah in sistemih v 130. členu opredeljuje povračila v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, v 131. členu pa pod določenimi pogoji omogoča tudi uveljavljanje povračil v zvezi s pravilno izvršenimi plačilnimi transakcijami. V slednjih primerih gre za uveljavljanje povračil iz plačilnih transakcij, ki so bile sicer pravilno izvršene, vendar obstajajo drugi razlogi, vezani največkrat na temeljno razmerje med trgovcem in potrošnikom, zaradi katerih lahko potrošnik zahteva povračilo plačilne transakcije. Ureditev zasleduje cilj, da se v teh primerih zaščiti potrošnika, saj so take oblike plačevanja manj transparentne in omogočajo več zlorab.

Direktiva o potrošniških kreditnih pogodbah določa odgovornost dajalca kredita v primerih, ko se blago ali storitve iz povezane kreditne pogodbe ne zagotovijo ali se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo o njihovi dobavi. Omenjeno ne pride v poštev pri plačilih z debetno kartico.

Zakon o potrošniških kreditih v 18. členu določa, da potrošnik lahko proti dajalcu kredita ugovarja zavrnitev plačila in uveljavlja druge pravice iz pogodbe, če se blago ali storitve ne zagotovijo, se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

XLapse ::

no, da vidimo če bo rešila. Me prav zanima in upam da se javi. Pomojem se pač ne da.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

XLapse je izjavil:

no, da vidimo če bo rešila. Me prav zanima in upam da se javi. Pomojem se pač ne da.

Kaj da ne. To sploh ni vprašanje.
Chargeback je namenjen točno tem primerom. Če se bo dejansko tega lotila, vsaj malo angažirala (jaz bi se za 100 funtov gotovo - že iz principa) ne vidim razloga, da bi lastna banka delala proti njej. Sploh pa zdaj, ko so na voljo še nadaljni vzvodi, ko se na veliko promovira EPC kjer skoraj prosijo, da se v primeru nategov pri nakupu znotraj EU obrnjemo na njih.

XLapse ::

Paypal ni banka.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

Ja in? Imaš težave z razumevanjem, ali pa prebeš samo prvi stavek? :) Nihče ne govori o paypal disputu, o ampak credit card chargebacku.

Samael je izjavil:


Chargeback je povsem drugi vzvod in poteka neposredno na tvoji banki brez blagoslova paypala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

bastadu ::

A ni charge-back uporaben samo, če kaj direktno plačaš s kartico? V tem primeru je bilo plačano preko Pypala, če bo dal charge-back bo pač PP ugovarjal, da je bila transakcija bp .... Kakšna je sploh varovalka, da te kot prodajalca kupec ne nategne preko chargback-a (ti mu zadevo pošlješ, on pa zahteva denar nazaj)?

XLapse ::

@Samael

Paypal pa te ima kot zelo resno stranko, da prvo jih NATEGNEŠ ker nisi dal goods and services, za kakšen euro dva. Ker tako moreš, po pravilih, čim je goods and services. Ok si dal friends and family in si nategnil paypal. In zdej ker si nategnil paypal, bi še chargeback.
In naj paypalu napiše 'hello because I wanted to save money, I paid with friends and family and now I want a chargeback, please understand' HAHAHA.

Če ti plačuješ goods and services z family and friends, ti omejijo family and friends in ne moreš več pošiljat kot friends and family.

In še enkrat ne razumeš da je vmes paypal, ti samo sanjariš o temu bank chargebacku.

bastadu je izjavil:

A ni charge-back uporaben samo, če kaj direktno plačaš s kartico? V tem primeru je bilo plačano preko Pypala, če bo dal charge-back bo pač PP ugovarjal, da je bila transakcija bp .... Kakšna je sploh varovalka, da te kot prodajalca kupec ne nategne preko chargback-a (ti mu zadevo pošlješ, on pa zahteva denar nazaj)?

Ja itak da je tako.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

@XLapse a se lahko prosim že nehaš zmišljevati. Če ne poznaš zadeve, je tvoje mnenje, ki ga izražaš kot trditev, nekomu, ki išče nasvet in konkretno infomacijo, prej v škodo, kot karkoli drugega. Prosim, ne delaj škode z napačnimi trditvami, ker se tebi nekaj tako "zdi".


bastadu je izjavil:

A ni charge-back uporaben samo, če kaj direktno plačaš s kartico?

Ne. Tudi če uporabiš posredništvo paypala je chargeback povsem legitimni vzvod, vsekakor pa če je opcija, človek prej uporabi paypal dispute. Ker je pač enostavneje. Tu je pač ni.

https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/s...

We don’t initiate or handle chargebacks – the buyer's credit card issuer does. So that process follows the issuer’s policies. We also don’t judge the validity of a chargeback; that’s the responsibility of the card issuer
.

Še paypal ti kot prodajalcu to razloži na povsem enostaven jasen način, tu se pa kar nekaj nabija v tri krasne:

Here's a quick overview of the chargeback process:

1. The buyer requests a chargeback from their credit card company.

2. The credit card company notifies our merchant bank and withdraws the funds from PayPal.

3. We place a hold on your (the seller’s) funds related to the chargeback.

4. We immediately notify you via email and request information that could help to dispute the chargeback.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

XLapse ::

Dobro naj naredi chargeback, ji bodo lockali account pa bo happy. Misliš da je paypal zajebancija, manjši prekrški so že account locked , so zelo strogi.

iz moralnega vidika pa je to čista komedija, prvo nategneš paypal in potem še chargeback. Jao tako težko plačat fee
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Okapi ::

Se pritožiš na banko. Banka je denar nakazala Paypalu, zato sporočijo Paypalu, da se je stranka pritožila, da ni dobila robe. Paypal pošlje svojo dokumentacijo banki in pojasni, da stranka sploh ni nič kupila, ampak je samo poslala denar svojemu prijatelju.

Banka sporoči stranki, da pri transakciji ni bilo nobene nepravilnosti, in ji svetuje, naj civilno toži prijatelja, če jo je ogoljufal. Lahko ga tudi prijavi na policijo.

Za banko je ta primer enakovreden temu, da znancu za mesec dni posodiš 100 evrov, z bančnim nakazilom, potem bi pa ti rad, da ti banka vrne denar, ker ti ga znanec noče. Malo morgen:)

XLapse ::

Okapi je izjavil:

Se pritožiš na banko. Banka je denar nakazala Paypalu, zato sporočijo Paypalu, da se je stranka pritožila, da ni dobila robe. Paypal pošlje svojo dokumentacijo banki in pojasni, da stranka sploh ni nič kupila, ampak je samo poslala denar svojemu prijatelju.

Banka sporoči stranki, da pri transakciji ni bilo nobene nepravilnosti, in ji svetuje, naj civilno toži prijatelja, če jo je ogoljufal. Lahko ga tudi prijavi na policijo.

Za banko je ta primer enakovreden temu, da znancu za mesec dni posodiš 100 evrov, z bančnim nakazilom, potem bi pa ti rad, da ti banka vrne denar, ker ti ga znanec noče. Malo morgen:)

pa to ja, sem istega mnenja da ne bo nič iz tega, ker ne bo mogla dokazat nič in banka bo naredila kot si napisal.
Samael pa je tako siguren v vse kar piše.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

XLapse je izjavil:

Dobro naj naredi chargeback, ji bodo lockali account pa bo happy. Misliš da je paypal zajebancija, manjši prekrški so že account locked , so zelo strogi.

Glej, spet nabijaš. Iz posta v post. A lahko prosim nehaš? Tvoje zmišljevanje v tri krasne ne koristi nikomur. A si mogoče odprl link, ki sem ga dal zgoraj? Kaj pa prebral vsaj odebljeni del (odebelil sem ga namenoma zate), kjer ti jasno povedo, da se ne vtikajo v presojo tega - to je na strani tvoje banke.

Samael je izjavil:

Načeloma paypal to ne sankcionira (oz. ti ne zapre računa), je pa odvisno najbrž tudi od pretekle zgodovine stranke, kako pogosto se chargeback pojavlja ipd...


Glej, ti bom še enkrat odebelil paypalov lasten odgovor na tvoje nabijanje:

We don’t initiate or handle chargebacks – the buyer's credit card issuer does. So that process follows the issuer’s policies. We also don’t judge the validity of a chargeback; that’s the responsibility of the card issuer. Our role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.

Bo zdaj šlo in boš končno nehal pisati neumnosti?

XLapse ::

očitno ne razumeš. Pač če ne razumeš, nimam kaj več pisat. ti nabijaj svoje. Kaj pa tisto da bo banka rekla da ne bo nič z chargebackom? Tisto pa je cool? zakaj tisto ne kvotaš?


Our role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.

to pa nisi prebral.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

Okapi je izjavil:

Se pritožiš na banko. Banka je denar nakazala Paypalu, zato sporočijo Paypalu, da se je stranka pritožila, da ni dobila robe. Paypal pošlje svojo dokumentacijo banki in pojasni, da stranka sploh ni nič kupila, ampak je samo poslala denar svojemu prijatelju.:)

A to si si sam namislil scenarij, ali pa dejansko veš, da chargeback poteka takole?
To te zato sprašujem, ker ne.
Same banke ne zanimajo goods, service, gift ... paypalove opcije. Banka dela s stvojo stranko, njeno pritožbo, njenimi dokazi.
Paypal lahko pošlje dokaze, če jih prejme od prejmenika denarja (kar tu ne bo šlo skozi) da pomaga v samem procesu, ampak v osnovi chargeback poteka med plačnikom in banko. Banka tu ne postavlja vprašanj paypalu.

XLapse ::

@Samael

He could not open a Paypal dispute for non receipt of item OR item not as described as he would have no 'buyer protection'.

But he can open an unauthorised dispute OR do a chargeback via his credit card issuer if he funded his paypal payment that way and you would lose as you would have no 'seller protection'.

You also risk having your account limited for using this option when you are selling goods as its against Paypal rules.


2.
It is a total nightmare when this happens. PayPal can't cover personal payments so it is up to the seller to get that money back to you.



However, if the payment was made through a debit or credit card you could get in touch with the bank/card issuer and have them issue a chargeback on the transaction stating that it was a scam. If it qualifies then the bank will be able to contact paypal and have those funds pulled back.



If not, try getting in touch with Action Fraud or Trading Standards and they might be able to help you out further.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Okapi ::

Samael je izjavil:

Our role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.
No, zdaj pa ti preberi še ta stavek.
Banka ti ne bo kar na besedo verjela in vrnila denarja, ampak bo preverila, kaj se je dogajalo. In Paypal bo banki sporočil, da sploh nisi nič kupil, samo nakazal denar prijatelju.

Samael ::

XLapse je izjavil:

očitno ne razumeš.

Nimam kaj razumeti, vidva z Okapijem ne poznata zadeve in zgolj menita, da nekaj poteka tako kot se vama zdi, medtem ko sem sam iskal rešitve, kar posledično pomeni več kot en uspešno izveden chargeback ... in še vedno isti paypal račun.

Problem forumskih tem, kjer ljudje iščejo nasvet je vedno isti. Nabijete se ljudje, ki ne poznate zadeve, ki se niste nikoli ukvarjali s tem in v nepoznavanju svoje sveto prepričanje in namišljen scenarij kako naj bi nekaj potekalo, predstavljate kot dejtvo.
Nekoristno in škodljivo.

XLapse ::

Ni druge kot da OP (če ni troll in se javi) gre na banko in naredi kot si rekel. Pa da vidimo. Ampak mam občutek da je oseba troll in je/ga ne bo več.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Okapi ::

Samael je izjavil:

XLapse je izjavil:

očitno ne razumeš.

Nimam kaj razumeti, vidva z Okapijem ne poznata zadeve in zgolj menita, da nekaj poteka tako kot se vama zdi, medtem ko sem sam iskal rešitve, kar posledično pomeni več kot en uspešno izveden chargeback ... in še vedno isti paypal račun.
Prijatelju ali sorodniku si prek Paypala nakazal denar, in ga potem od banke dobil nazaj? Jaz ti tega ne verjamem.

Samael ::

Okapi je izjavil:

Samael je izjavil:

Our role is simply to collect information about the transaction and help you work with the card company to resolve the chargeback.
No, zdaj pa ti preberi še ta stavek.
Banka ti ne bo kar na besedo verjela in vrnila denarja, ampak bo preverila, kaj se je dogajalo. In Paypal bo banki sporočil, da sploh nisi nič kupil, samo nakazal denar prijatelju.


Ne, ne bo. Narejen je bil zapisnik, priložena je bila moja online komunikacija s prodajalcem in denar se je vrnil na moj račun. Nazadnje za fake 2018 metaldays tedensko vstopnico - kjer sem se tudi sam, priznam, preko gifta skušal izogniti paypal fees.
Kaj pa ti? Se ti zgolj zdi, ane?
Po mojih izkušnjah je ta stvar preklemansko preprosta. Problem je zgolj nepoznavanje in pa takšne oslarije kot jih pišeta z xlapsom. Podobno bi pisal tudi za paypal dispute, če ga ne bi poznal, a?
Ponovno poudarjam, gift, services, goods... so kategorija paypala. Tvoje banke to ne zanima. Sam paypal pa v primeru chargebacka ni aktiven. Njim je denar pobran nazaj, brez da bi jih Visa, Mastercard .. karkoli vprašal. PP se bo tu angažiral z "dokumentacijo" samo če se boš ti, kot prejemnik denarja, boril za to. Scammer se ne bo. Ne bo imel kaj dokazovati.
Če se boš pri chargebacku vsaj malo angažiral, paypal in scammer nimata tu nobenih možnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Okapi ::

No, jaz ti ne verjamem, ti dokazati ne moreš, tako da lahko zaključimo debato. Bo OP sporočila, kako se je obnesla pritožba na banki.

Samael ::

Kaj ti verjameš ali ne v lastnem nepoznavanju je povsem irelevantno. Ti si si namislil scenarij, ker se ti v lastnem nepoznavanju zadeve nekaj zdi, da bi znalo biti tako. In to kar se ti zdi, razlagaš kot dejstvo. Kar je problem, ker osebo, ki je nategnjena dejansko nagovarjaš k temu, da niti poskuša ne, da itak nima nič možnosti ipd - kar je navadna, škodljiva, izmišljotina.
Jaz sem se tega dejansko poslužil. In dobil. Ter za razliko tebe delim konkretno izkušnjo, ki je zelo podobna tej situaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Samael ::

Ta problem izhaja, ker ne razumeta, da je paypal s svojim goods/service/gift tu povsem nerelevanten. Da komitent banke izpodbija transakcijo kreditne kartice ne paypal. In da v primeru scama na drugi strani ni sogovornika, ki bi izpodbijal zahtevek za vračilo denarja. Paypal ni tu nič vprašan, denar jim je enostavno pobran nazaj, bodo pa posredovali zahtevek scammerju (pa naj bo gift, goods, service...) in ta bo moral nekaj zelo konkretnega posredovati paypalu, da bodo ti to naprej poslali banki. "I am Rachid from India and my brother Janez from Slovenia love me so much, to gift me money ... may I keep it disregarding the chargeback" pač ni nekaj, kar bo paypal posredoval banki, ki mu je že pobrala denar.

In evo, ker ne verjameta meni, hkrati pa sta glede te debate bolj lene sorte in predstavljata zgolj svoje predvidevanje, bom za vaju pobrskal še malce, da bosta mogoče verjela drugim.
Izključno, če je chargeback opcija v primeru da pošlješ paypal nakazilo kot gift & family:
Oh yes.

A friends / family (or gift payment) is intended as a transfer of funds from family or friends to one another. For this reason, there is no processing fee when payment is made with bank or PayPal balance.
However as it is a "gift" payment, there is also no Seller protection as no goods or services should have been exchanged.

He could not open a Paypal dispute for non receipt of item OR item not as described as he would have no 'buyer protection'.
But he can open an unauthorised dispute OR do a chargeback via his credit card issuer if he funded his paypal payment that way and you would lose as you would have no 'seller protection'.
You also risk having your account limited for using this option when you are selling goods as its against Paypal rules.
Also even if you do sell and accept the goods / services option you would still have no Paypal seller protection as they do not cover virtual goods.


Vir: https://www.paypal-community.com/t5/Man...

In še vedno, če je chargeback pri gift & family PP nakazilu opcija:

Rules a different when the payment is made from credit card. PayPall must then abide by credit card rules. If "buyer" prevails you will be forced to refund and also pay a $20 credit card chargeback fee.


Chargebacks are much broader in terms of protection for the buyer than PayPal. And the banks decide on the chargeback, not PayPal. They are the defendants fighting on your behalf with the info you submitted. It is possible to be covered under seller protection from chargebacks but you have to accept the payment as goods and services, not friends and family and for Unauthorised Use and Item Not Received purposes only.

Vir:https://www.paypal-community.com/t5/Abo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Samael ::

metalc, zdej razumem vse. Ne bom več zgubljal časa tukaj in OP je itak troll.

Mogoče pa ni trol. Ker pravi, da gre za vstopnico. Vsi koncertne/festivalske vstopnice iz druge roke ponavadi kupujemo kot "gift payments to friends and family", ker tu ne posluješ s pravno sebo, ampak posameznikom in se tako prihrani nekaj malega pri paypal fees, poleg tega, pa je transakcijo za vstopnico pri paypalu na splošno težko vzpodbijati tudi če pošlješ kot service & goods.
Paypal je zadnja leta sicer nekoliko dodelal pravila za virtual goods, prav rad pa nikoli ne vrača denarja za to. Tako, da je pri težavah z nakupom second hand vstopnic, žal chargeback pogosto še vedno edina opcija, kjer oškodovanec pride nazaj do denarja.

XLapse ::

Samael je izjavil:

metalc, zdej razumem vse. Ne bom več zgubljal časa tukaj in OP je itak troll.

Mogoče pa ni trol. Ker pravi, da gre za vstopnico. Vsi koncertne/festivalske vstopnice iz druge roke ponavadi kupujemo kot "gift payments to friends and family", ker tu ne posluješ s pravno sebo, ampak posameznikom in se tako prihrani nekaj malega pri paypal fees, poleg tega, pa je transakcijo za vstopnico pri paypalu na splošno težko vzpodbijati tudi če pošlješ kot service & goods.
Paypal je zadnja leta sicer nekoliko dodelal pravila za virtual goods, prav rad pa nikoli ne vrača denarja za to. Tako, da je pri težavah z nakupom second hand vstopnic, žal chargeback pogosto še vedno edina opcija, kjer oškodovanec pride nazaj do denarja.

ti nategneš paypal, ker se jim lažeš da si poslal frendu, ko si nekaj kupil. To naredi večkrat, ne boš več mel opcije family&friends. Torej prvo jih nategneš, greš čez pravila, potem bi še chargeback, totalno korektno do paypala.

Ne izgovarjaj se za plačilo family & friends, ker to je nategovanje in ti itak omejijo če delaš to večkrat.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Samael ::

XLapse je izjavil:

To naredi večkrat, ne boš več mel opcije family&friends.

Seveda, se strinjam. Če je takšno poslovanje tvoja običajna praksa in sledi chargeback za chargebackom, se te bodo slej ko prej rešili. Na splošno, pa kot pravijo (citirano zgoraj) se ne vtikajo v presojanje chargebackov - to je stvar banke in tudi ne sankcionirajo. Pač, po razumu. Če te nekdo nategne, pa nimaš dispute opcije, boš jasno šel v chargeback, kar je tudi prav. Ne pozabiti, da se paypal izogiba zaščite tudi pri virtual goods.
Če se bo to ponavljalo pa jasno ... nekaj tega požrejo, v nedogled se pa to ne gredo.

Kakorkoli pač že, kot sem že v prvem postu napisal, chargeback med slovenci ni ne vem kako razširjena stalnica, o tem še vedno ne vemo, nimamo izkušenj, toliko kot napr. američani, ki se tega vzvoda poslužujejo na redni osnovi, se mi zdi pa prav, da se v primeru natega pri spletnem nakupu ne reče "ah, pusti, saj nimaš šans..." medtem, ko imaš pri plačilu s kreditno (ne glede na posrednika, kot je PP) vse možnosti, le lotiti se je treba tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Samael ::

Pomembno je razumeti, da pri vsakem chargebacku komitent banke izpodbija transakcijo kreditne kartice ne paypala. Paypal kot posrednik ima tu povsem nepomembno, minimalno vlogo.

Okapi ::

Samael je izjavil:

Kar je problem, ker osebo, ki je nategnjena dejansko nagovarjaš k temu, da niti poskuša ne, da itak nima nič možnosti ipd - kar je navadna, škodljiva, izmišljotina.

Zakaj lažeš? Nisem je prav nič nagovarjal, samo povedal sem svoje mnenje glede izida pritožbe.

Za razliko od tebe, ki ji tako rekoč zagotavljaš, da bo s pritožbo uspela.

Okapi ::

Samael je izjavil:

Kakorkoli pač že, kot sem že v prvem postu napisal, chargeback med slovenci ni ne vem kako razširjena stalnica, o tem še vedno ne vemo, nimamo izkušenj, toliko kot napr. američani, ki se tega vzvoda poslužujejo na redni osnovi, se mi zdi pa prav, da se v primeru natega pri spletnem nakupu ne reče "ah, pusti, saj nimaš šans..." medtem, ko imaš pri plačilu s kreditno (ne glede na posrednika, kot je PP) vse možnosti, le lotiti se je treba tega.
Tebi očitno ni jasno, da banke v ZDA glede tega poslujejo zelo drugače kot to počno naše banke. V ZDA lahko recimo pri nakupu prek kreditne kartice uveljavljaš garancijo za izdelek - se pokvari, neseš na servis, stroške pa plača banka. V ZDA se pač banke trudijo na vse mogoče načine privabljati uporabnike kreditnih kartic, in ponujajo vse mogoče ugodnosti, vključno z garancijo, skoraj avtomatiziranim vračilom in še marsičem. Pri nas je stanje glede tega zelo drugačno.

connel ::

Sedaj me pa že resno zanima, ko toliko pametuješ, kolikokrat si že šel skozi to Okapi?

Samael ::

@Okapi, lažem? Saj ne, da si si ravno ti izmislil cel scenarij kako bo, ane ... in nam dal vedeti, kako nima smisla niti poskusiti.
Dejansko nimaš s tem nobenih izkušenj, nimaš pojma o tem, nisi nikoli počel to, veš pa vse. Ja pa jade. Daj ne nabijaj, ne zmišljuj se in če človek sprašuje za nasvet, ne delaj škode s svojimi namišljenimi/izmišljenimi situacijami.
Kakorkoli pač že, jaz sem pisal o lastni izkušnji in to podkrepil z nekaj linki, ti pa zgolj nabijaš, kako se ti nekaj zdi da je in nam skušaš to prodati kot dejstvo. A lahko prosim nehaš to početi, kadar ljudje sprašujejo za konkreten nasvet?
In ja, za tvoj ranjen ego mi je preklemansko vseeno kadar nabijaš v tri krasne, ker se ti nekaj zdi, da bi lahko bilo tako, kot to počneš v tej temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Alex_7 ::

Pozdravljeni vsi skupaj.
Najlepša hvala za vsa mnenja, definitivno bom jutri šla na banko in vprašala, kaj se da narediti.
Razlog za poslan denar preko "friends and family" v mojem primeru ni bil zato, da prišparam kak euro več, ampak prodajalec vstopnice - baje da bo tako denar takoj pri njemu, da mi on lahko takoj pošlje vstopnice. Ker ni dolgo, odkar sem si naredila paypal account nisem bila sigurna, če res prek "goods and services" ne dobi takoj, zato sem rekla: ajde, pa bom. Zdaj pa seveda obžalujem..

Jutri ko pridem nazaj z banke sporočim, kaj so mi rekli. Hvala še enkrat!

Okapi ::

Samael je izjavil:

@Okapi, lažem? Saj ne, da si si ravno ti izmislil cel scenarij kako bo, ane ... in nam dal vedeti, kako nima smisla niti poskusiti.
Dejansko nimaš s tem nobenih izkušenj, nimaš pojma o tem, nisi nikoli počel to, veš pa vse. Ja pa jade. Daj ne nabijaj, ne zmišljuj se in če človek sprašuje za nasvet, ne delaj škode s svojimi namišljenimi/izmišljenimi situacijami.
Kakorkoli pač že, jaz sem pisal o lastni izkušnji in to podkrepil z nekaj linki, ti pa zgolj nabijaš, kako se ti nekaj zdi da je in nam skušaš to prodati kot dejstvo. A lahko prosim nehaš to početi, kadar ljudje sprašujejo za konkreten nasvet?
In ja, za tvoj ranjen ego mi je preklemansko vseeno kadar nabijaš v tri krasne, ker se ti nekaj zdi, da bi lahko bilo tako, kot to počneš v tej temi.
A se zdaj kaj bolje počutiš, ko si se zlajal?

Jaz sem samo napisal svoje mnenje, ti pa v jok, ker se z njim ne strinjaš. Lahko pa skleneva kakšno stavico, kako se bo OPjina pritožba končala.

In ja, tvojim zgodbicam ne verjamem.

Samael ::

A se zdaj kaj bolje počutiš, ko si se zlajal?

Jaz sem samo napisal svoje mnenje, ti pa v jok, ker se z njim ne strinjaš. Lahko pa skleneva kakšno stavico, kako se bo OPjina pritožba končala.

In ja, tvojim zgodbicam ne verjamem.

Verjameš ali ne, tvoj pripevek, nuja da na vsak način nekaj napišeš, četudi konkretno nimaš kaj za povedati, v tej temi za nikogar nima kakšne koli informativne vrednosti. Mislim, človek vpraša za nasvet, ti greš pa v odgovor nabijati in modrovati o neki šoli za prihodnost ...
In ja, ko že omenjam to, bilo bi res super, če bi v rubriki "pomoč in nasveti" ljudje, ki ne poznate določene zadeve, čutite pa vseeno globoko nujo prisloniti svoj piskrček, molčali oz. se oglašali (beri: pomagali in svetovali) tam, kjer dejansko imate kaj za povedati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

St235 ::

To se pac zgodi ko fauliran postar in forumski norcek pametujeta o stvareh, ki jih ne razumeta.

You also risk having your account limited for using this option when you are selling goods as its against Paypal rules.


Shit-aro, daj si prevedi kaj beseda selling pomeni. Bo google translate pomagal.

Paypal bo seveda ukrepal ampak zoper PRODAJALCA, ker je prodajalec tisti, ki ke odgovoren da se placajo feejev, ne pa kupec. Se posebej ce je zavajal kupca glede tega, da je placilo tako hitrejse.

In ja, tvojim zgodbicam ne verjamem.


A tiatim blodnjam, da se postarji dvakratletno zbirate in razporejate posto? Ja, okapi tebi tudi 3 letniki vec ne verjamejo kake neumnosti trosis.

Kot je bilo veckrat lepo povedano je chargback povsem v domeni banke in banke chargeback praviloma odobrijo. Smo imeli v zadnjem letu na tocno tem forumundva primera ki okapija direktno postavita na laz. Pri chargebackih banke presojajo tudi kredibilnost komitenta, varnost karticnega poslovanja kakor tudi ostale primerljive primere. Dodatno so v zgodbo vkljucene zavarovalnice. Tako da ja, ce imas vsaj priblizno legitimen case je velika verjetnost da bo chargeback uspesen. Sploh ce si dolgoletni komitent in je to prvi primer.

Ob enem je tudi velika verjetnost da scamer tega ni naredil prvic, kar rusi njegovo kredibilnost ali pa gre za povsem nov racun z eno samo tranzakcijo. V obeh primerih plus tocke zate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

XLapse ::

bomo videli kaj reče OP, ko se vrne. Ti Lakotnik29 pa na motor po omejitvah in se lepše izražaj bebec en aroganten.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: amacar ()

Alex_7 ::

Evo, malo prej sem prišla z banke.
Izpolnila sem prošnjo za pritožbo in razložila vso situacijo, ampak kot je nekdo izmed vas omenil - njih ne zanima da je bilo to preko paypala. Samo da je šlo za plačilo nečesa, česar potem nisem dobila.
Zdaj moram čakati kako se izide, mogoče bo, mogoče ne. Nisem pa mogla predložiti pogovorov s to osebo, zaenkrat je poslala naprej samo mojo pritožbo in opis celotne situacije. Če bojo rabili še kakšne dokaze, me pokličejo.

XLapse ::

hahahahha ko bo videl ta nategator MINUS na paypalu bo smeha. Bi prav rad videl kako reagira, bo kaj letelo čez okno :)
alien technology

abyssus ::

Kje si našla "prodajalca"?

bastadu ::

Vseeno nekaj ne razumem: ko se ti pritožiš na banki na določeno transakcijo, ki si jo plačal preko Paypala, si se dejansko pritožil proti Paypalu in ne direktno proti prodajalcu, saj banka iz te transakcije ne vidi, kdo je bil dejansko prodajalec, da bi lahko preverjala njegova dejstva. Torej kako se sploh lahko Paypal na drugi strani zagovarja? Torej avtomatsko dobiš case v vsakem primeru, Paypal pa pač prodajalcu (v kolikor še obstaja) ta znesek cukne dol iz Paypal računa ali njegove kreditne (če še ni pokuril limita oz. če jo še ima v sistemu) ...

kixs ::

Se dobro, da je slo placilo preko kreditne kartice. Lahko bi imela na PayPalu sredstva, potem ti banka nic ne nuca.

Sicer pa PayPal fee calculator - "prisparala" si nekje 3,5 eur.
https://finalfeecalc.com/paypal-fee-cal...

Pri obeh vrstah placil dobi prejemnik sredstva prakticno takoj.

XLapse ::

bastadu je izjavil:

Vseeno nekaj ne razumem: ko se ti pritožiš na banki na določeno transakcijo, ki si jo plačal preko Paypala, si se dejansko pritožil proti Paypalu in ne direktno proti prodajalcu, saj banka iz te transakcije ne vidi, kdo je bil dejansko prodajalec, da bi lahko preverjala njegova dejstva. Torej kako se sploh lahko Paypal na drugi strani zagovarja? Torej avtomatsko dobiš case v vsakem primeru, Paypal pa pač prodajalcu (v kolikor še obstaja) ta znesek cukne dol iz Paypal računa ali njegove kreditne (če še ni pokuril limita oz. če jo še ima v sistemu) ...

verjetno bo dobila nazaj

Glede prodajalca pa takole : Paypal ti našopa MINUS na paypal balance. Imaš časa ga plačat nekaj mesecev, če ne prodajo dolg collection agency/rubežnikom in pol se z njimi ukvarjaj. On je dobil paypal balance 100 funtov. Če jih ma še gor, mu jih bodo pobrali, pomoje pa jih je že porabil,dvignil, bilokaj pač in bo MINUS. V primeru minusa pa sem napisal kaj sledi.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

Alex_7 ::

Prek twitterja sem našla, ker sem vidla obvestilo, da prodaja vstopnice za koncert. Ko sem tej osebi pisala prejšnji teden, kdaj bo vrnila denar, me je blokirala, dan kasneje pa zbrisala račun. Ker po blokiranju nisem mogla videti računa, je prijateljica pogledla, in videla da spet prodaja neke vstopnice - verjetno tudi te niso ble resnične. Možno, da nisem bila edina prevarana..

Trenutno imam samo mail, prek katerega ima paypal povezan. Samo kaj pa če zbriše paypal, da sploh več nima računa tam? Nevem ali je to meni v dobro, ker je samo še bolj sumljivo vse skup, al njemu, ker mu ne moremo vzet denarja.

XLapse ::

Alex_7 je izjavil:

Prek twitterja sem našla, ker sem vidla obvestilo, da prodaja vstopnice za koncert. Ko sem tej osebi pisala prejšnji teden, kdaj bo vrnila denar, me je blokirala, dan kasneje pa zbrisala račun. Ker po blokiranju nisem mogla videti računa, je prijateljica pogledla, in videla da spet prodaja neke vstopnice - verjetno tudi te niso ble resnične. Možno, da nisem bila edina prevarana..

Trenutno imam samo mail, prek katerega ima paypal povezan. Samo kaj pa če zbriše paypal, da sploh več nima računa tam? Nevem ali je to meni v dobro, ker je samo še bolj sumljivo vse skup, al njemu, ker mu ne moremo vzet denarja.

ne moreš brisat paypal računa dokler si jim dolžen denar. brez skrbi, če bo dobil tvoj chargeback request bo padel kot domina
alien technology

Samael ::

St235 je izjavil:

Paypal bo seveda ukrepal ampak zoper PRODAJALCA, ker je prodajalec tisti, ki ke odgovoren da se placajo feejev, ne pa kupec. Se posebej ce je zavajal kupca glede tega, da je placilo tako hitrejse.

Aleluja! Končno nekdo, ki razume!

bastadu je izjavil:

Vseeno nekaj ne razumem: ko se ti pritožiš na banki na določeno transakcijo, ki si jo plačal preko Paypala, si se dejansko pritožil proti Paypalu in ne direktno proti prodajalcu, saj banka iz te transakcije ne vidi, kdo je bil dejansko prodajalec, da bi lahko preverjala njegova dejstva. Torej kako se sploh lahko Paypal na drugi strani zagovarja? Torej avtomatsko dobiš case v vsakem primeru, Paypal pa pač prodajalcu (v kolikor še obstaja) ta znesek cukne dol iz Paypal računa ali njegove kreditne (če še ni pokuril limita oz. če jo še ima v sistemu) ...


Paypal se tu NE zagovarja. Da pa možnost prodajalcu, da se zagovarja proti chargebacku in paypalu ter ta naprej banki pospreduje kakšne koli dokaze, da je prodajalec izpolnil svoj del. Ampak če je plačilo izvedeno kot gift, se prodajalec tu niti zagovarjati ne more.
In nisi se pritožil proti paypalu (sicer razumem, kaj želiš povedati) on je namreč zgolj posrednik pri plačilu. Pritožil si se Visi/Mastercardu (mi v tej temi rečemo banki, ker to pač poteka preko lastne banke), da nisi prejel zadeve za katero si plačal. Paypal tu ni relevanten.
Ko se tu omenja fee, protection itd, pozabljate, da se v primeru gift transakcije chargebacku odreče predvsem druga stran. Prejemnik denarja, ki naj bi plačal fee. Tu je prejemnik denarja tisti, ki v primeru chargebacka nima nobene moči, ne plačnik.

Evo, tule lepo opiše to zadevo s strani prodajalca, ki prejme nakazilo kot gift:

1. The seller asks for the funds to be paid as GIFT, thinking this offers protection for the seller.
2. The buyer sends a paypal gift using a credit card by clicking on the pay the associated paypal fees option. (I am paraphrasing the exact option here.)
3. The recipient of the payment (seller) receives the GIFT payment and the full amount shows up in their account as a gift.
4. Everything looks okay so the seller ships the watch.
5. Days or weeks later, the fraudster buyer will issue a chargeback with their credit card company by claiming that their credit card was stolen, etc. The lies are easy.
6. Credit card company will issue a chargeback, and in response, Paypal will hold the associated funds--which are now in the seller's account.
7. Because this was a GIFT transaction, as far as Paypal is concerned, there was no sale or exchange of goods.
8. Because there was no sale, the seller cannot use shipment confirmation to argue a legitimate transaction. Evidence of shipment means nothing when there was no official exchange of goods.*

9 Seller's funds are held/retracted and buyer gets a free watch.

Vir: https://forums.watchuseek.com/f2/beware...

Alex_7 je izjavil:

Samo kaj pa če zbriše paypal, da sploh več nima računa tam?

To pa res ni tvoj problem. Banka, če ima namen izvesti chargeback, ga bo izvedla v vsakem primeru. Paypal tu nima kaj. Kako bo pa paypal urejal ali ne urejal s to drugo osebo pa ... whatever :) Ni več tvoj problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PayPal (strani: 1 2 3 474 75 76 77 )

Oddelek: Loža
3805779062 (2858) mgermo
»

Prevara Spletni nakup

Oddelek: Pomoč in nasveti
234997 (1294) Blinder
»

PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
12220817 (16337) St235
»

Težave z Paypalom, prosim za pomoč. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7312372 (10091) markuljac

Več podobnih tem