Forum » Na cesti » Rabim nasvet pri nakupu prvega avta
Rabim nasvet pri nakupu prvega avta
kopabili ::
Zdravo! Rabil bi nasvet pri nakupu prvega avta. Na avte se ne spoznam dosti, zato bi rad mnenje nekoga bolj izkušenega.
Cena, ki si jo lahko privoščim je tam do 2500 eur (študent). Rabim ga pa za premikanje med slovenskimi mesti in mogoče kakšen izlet do morja. Pomembno mi je samo to da je avto zanesljiv in da se malo kvari, da je z njim čim manj stroškov. Dobro bi bilo, če bi bil majhen, da se lažje parkira.
Kolikor sem malo googlal, sem v ožji izbor dodal te avte:
Peugeot 107, Renault Clio, Mazda2, Dacia Sandero, Toyota Aygo.
Kot neko splošno mnenje sem dojel, da so najbolj zanesljivi nemški in japonski avti (mazda je bila recimo najbolj zanesljiva znamka zadnjih nekaj let zapored). Mogoče sta zato boljši mazda2 in toyota aygo?
Če boste kaj svetovali, bi prosil, da poveste tudi kateri motor bi izbrali pri določenem modelu, ker se na to vse res ne spoznam. Na ogled bi pa potem šel s kakšnim mehanikom, da me ne nategnejo prodajalci.
Cena, ki si jo lahko privoščim je tam do 2500 eur (študent). Rabim ga pa za premikanje med slovenskimi mesti in mogoče kakšen izlet do morja. Pomembno mi je samo to da je avto zanesljiv in da se malo kvari, da je z njim čim manj stroškov. Dobro bi bilo, če bi bil majhen, da se lažje parkira.
Kolikor sem malo googlal, sem v ožji izbor dodal te avte:
Peugeot 107, Renault Clio, Mazda2, Dacia Sandero, Toyota Aygo.
Kot neko splošno mnenje sem dojel, da so najbolj zanesljivi nemški in japonski avti (mazda je bila recimo najbolj zanesljiva znamka zadnjih nekaj let zapored). Mogoče sta zato boljši mazda2 in toyota aygo?
Če boste kaj svetovali, bi prosil, da poveste tudi kateri motor bi izbrali pri določenem modelu, ker se na to vse res ne spoznam. Na ogled bi pa potem šel s kakšnim mehanikom, da me ne nategnejo prodajalci.
mahoni ::
Z mehanikom nimas kaj hodit, je samo potrata casa mehanika. Nauci se sam, kako pregledati vozilo.
Napises si spisek in ga imas pred sabo.
1.) Rjav zgoraj, spodaj, levo, desno check in kljukca
2.) Stevilke na sajbah check in kljukica
3.) Masten, suh motor check in kljukica
4.) itd itd
Kako to dosezes?
Najprej se odloci, kater avtomobil ti je vizualno vsec. Ko imas to, potem gres in cekiras po zgornjih kriterijih in probas razlicne avtomobile istega proizvajalca. Se pred tem si pogledas na avto forumih za specificno vozilo kaksne so pogoste serijske napake, na kaj moras konkretno paziti pri tem avtomobilu etc.
To je to. Za 2.5k nimas kaj prevec filozofirati. Zdej ce mas frenda mehanika, kar sklepam da ga po tem postu nimas, potem je druga stvar. Pa se ti so povrsni pri ogledu.
Samo vase bodi preprican, youtube je tvoj prijatelj.
Napises si spisek in ga imas pred sabo.
1.) Rjav zgoraj, spodaj, levo, desno check in kljukca
2.) Stevilke na sajbah check in kljukica
3.) Masten, suh motor check in kljukica
4.) itd itd
Kako to dosezes?
Najprej se odloci, kater avtomobil ti je vizualno vsec. Ko imas to, potem gres in cekiras po zgornjih kriterijih in probas razlicne avtomobile istega proizvajalca. Se pred tem si pogledas na avto forumih za specificno vozilo kaksne so pogoste serijske napake, na kaj moras konkretno paziti pri tem avtomobilu etc.
To je to. Za 2.5k nimas kaj prevec filozofirati. Zdej ce mas frenda mehanika, kar sklepam da ga po tem postu nimas, potem je druga stvar. Pa se ti so povrsni pri ogledu.
Samo vase bodi preprican, youtube je tvoj prijatelj.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
kopabili ::
Z mehanikom nimas kaj hodit, je samo potrata casa mehanika. Nauci se sam, kako pregledati vozilo.
Napises si spisek in ga imas pred sabo.
1.) Rjav zgoraj, spodaj, levo, desno check in kljukca
2.) Stevilke na sajbah check in kljukica
3.) Masten, suh motor check in kljukica
4.) itd itd
Kako to dosezes?
Najprej se odloci, kater avtomobil ti je vizualno vsec. Ko imas to, potem gres in cekiras po zgornjih kriterijih in probas razlicne avtomobile istega proizvajalca. Se pred tem si pogledas na avto forumih za specificno vozilo kaksne so pogoste serijske napake, na kaj moras konkretno paziti pri tem avtomobilu etc.
To je to. Za 2.5k nimas kaj prevec filozofirati. Zdej ce mas frenda mehanika, kar sklepam da ga po tem postu nimas, potem je druga stvar. Pa se ti so povrsni pri ogledu.
Samo vase bodi preprican, youtube je tvoj prijatelj.
Za vizualno mi je vseeno. Samo da je varčen in dela tisto kar more - zanesljivo vozi.
Ni mi problem dati nekomu 50 eur, da se izognem nepotrebnemu strošku z nakupom nečesa slabega. Tudi, če si preberem stvari na internetu (kar si jih bom), vseeno ne bom strokovnjak v tem.
Kateri avto v tem rangu bi ti priporočal?
hojnikb ::
clio mk2, čimnovejši in čimbolj ohranjen, razliko denarja pa v en konkretn servis in gume. TO je to.
#brezpodpisa
mahoni ::
No ja do 2500€ in zanesljivost nekako ne bo slo skupaj. Razen ce reces do 2500€ in se 500-700€ za popravila, potem ajde.
Tudi jaz bi rekel klio.
Tudi jaz bi rekel klio.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
kopabili ::
clio mk2, čimnovejši in čimbolj ohranjen, razliko denarja pa v en konkretn servis in gume. TO je to.
Kako najti mk2? Na avto.net so samo clio 1.2 in tako naprej?
http://avtonasveti.com/renault-clio-pro...
To je mk2?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kopabili ()
hojnikb ::
ja, to je mk2. 1.2 je tip motorja.
teh avtoh je pri nas se ogromno, tako da je izbire velik, delal so jih dolg, tak da mas tudi vec faceliftov. Relativno poceni avto za kupit in vzdrzevat. Ce bos vzel 1.5dci, bo tudi precej varcen, kar se tice goriva.
teh avtoh je pri nas se ogromno, tako da je izbire velik, delal so jih dolg, tak da mas tudi vec faceliftov. Relativno poceni avto za kupit in vzdrzevat. Ce bos vzel 1.5dci, bo tudi precej varcen, kar se tice goriva.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
kopabili ::
hojnikb ::
Mk2 so delal pri nas vse do 2012, tako da lahko v filter das do te letnice. Bodo pa teh letnikov ze tudi novejsi modeli, ker so vzporedno prodajal vec izvedb.
1.2 16V bi bil optimum, ce se vozis velik po mestu, 1.5DCi, ce bos mel vec relacij oz. velik kilometrov letno. Bo pa z slednjim vec potencialnih okvar (recimo ojnicni lezaji so hiba) ker je dizl.
1.2 16V bi bil optimum, ce se vozis velik po mestu, 1.5DCi, ce bos mel vec relacij oz. velik kilometrov letno. Bo pa z slednjim vec potencialnih okvar (recimo ojnicni lezaji so hiba) ker je dizl.
#brezpodpisa
bobiii16 ::
Moj nasvet , star sem 64 let če ti to kaj pomeni kot izkušnje. Kupi Mithubishi Colt, mazdo 2, nikakor pa ne kupuj francoskih ali nemških jajc. Oba imata namesto jermena verigo. ZA 2500€ boš dobil čudovitega colta , kateri te ne bo pustil na cedilu
IL_DIAVOLO ::
Clio za 1k. Ostalo za popravila in zavarovanje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Clio za 1k. Ostalo za popravila in zavarovanje.
Točno tko. Lahko celo samo za 500€ pa 1000€ še vložiš notr, za preostanek pa žensko na dopust pelješ.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matobeli ::
V ranku Clio2 dobiš Mazda 323 ali Mazda Demio. Oba glede zanesljivosti v vrhu. Pa ni problem dobit airbagov, klime, električnih šip in ogledal, če je sreča še šibedah, za teh par stotakov.
Dobiš tudi z mašinam 1325ccm, kar je praktično največ kar lahko stlačiš v najnižjo klaso za cestni prispevek (do 1350ccm).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Friking celoletno vinjeto ma.
Dobiš tudi z mašinam 1325ccm, kar je praktično največ kar lahko stlačiš v najnižjo klaso za cestni prispevek (do 1350ccm).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Friking celoletno vinjeto ma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
WizzardOfOZ ::
Meni zgleda, kot da ima zadnji desni blatnik čist gnil in rjast.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
facepalm ::
Ce bi danes iskal tako vozilo zase, bi ze kontaktiral tega prodajalca za ogled:
Hyundai getz 1.4 1. Lastnik:
Hyundai getz 1.4 1. Lastnik:
matobeli ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Meni zgleda, kot da ima zadnji desni blatnik čist gnil in rjast.
Kako pa ti je uspelo to videt?
Sej čisto možno da je. Za ta denar je v resnici vseeno.
Je bila pa 2tedna nazaj ena čist brez rje, z več opreme in oem bullbarom. Za nekih 500eur.
Aja, pa temu avtu se sedeži lahko tako prepognejo da nastane precej vodoravna postelja. Perfect študentski avto.
WizzardOfOZ ::
Meni osebno je bil najboljši študentski avto twingo. Deli so bili poceni, sedeži so se podrli prednji in zadnji, da sva z mojo notri spala brez problemov (ročne nisi smel zategnit, ker je drgač škripal ponoč ).
Tako da jaz predlagam mogoče celo twingota. Je poceni, vzdrževanje je poceni, placa ima dovolj, poraba ni huda, če ga ne teraš. pa majhen je da ga povsod lahko parkiraš.
Tako da jaz predlagam mogoče celo twingota. Je poceni, vzdrževanje je poceni, placa ima dovolj, poraba ni huda, če ga ne teraš. pa majhen je da ga povsod lahko parkiraš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matobeli ::
Pa obvezno tistega s platneno strehco. Twingo je kul avto. Mal sicer premajhen, ampak kul.
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
Blinder, za ta denar dobi človek 2 twingota in vsak ima vsaj pol manj kilometrov kot ta golf, pa vsaj 3x manj problemov. Pri teh kilometrih bo treba že kr konkretne servise na takem avtu delat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Po drugi strani pa lahko kupi novega twingota z max opremo, in bo se vedno bil slabsi avto od tega golfa.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Raptor F16 ::
Letni stroški lastništva bodo višji od tvojega budgeta. Si res lahko privoščuš avto ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Po drugi strani pa lahko kupi novega twingota z max opremo, in bo se vedno bil slabsi avto od tega golfa.
ko bo na takem golfu nekaj crknilo, ga lahko samo v jarek porine, za twingota so pa po drugi strani deli parkrat cenejši.
oba presnja diska s pripadajočimi ploščicami, olje, svečke in vse filtre dobiš za 90€ iz avtodoca.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matobeli ::
Za dva jurja dobiš bistveno več kot golfa z 330kkm
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Taip4n ::
oemdzi ::
Za dva jurja dobiš bistveno več kot golfa z 330kkm
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
2k za 16 let star avto, ki nima niti 200.000 km? Le kaj gre lahko narobe? :)
edit: to ne pomeni, da podpiram nakup Golfa, tam par posto že zaradi slovenske mitologije plačaš
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oemdzi ()
WizzardOfOZ ::
ja, samo stroški popravil so za golfa in mazdo visoki. moraš upoštevat, da bo na rabljenem avtu prej ko slej kak del za zamenjat. in se potem bolj splača nekaj majhnega s poceni deli. kot študent bo težko vzdrževal golfa ali mazdo, twingo ali clio bosta veliko cenejša varianta.
jaz bi drugače recimo predlagal staro subaru imprezo. se da dobit dobro, deli so poceni, crkne ne tudi če jo zlorabljaš, ampak za ta avto ne smeš met dveh levih rok in moraš kej tut sam pošraufat vsake tok časa.
moja sedaj imprezo vozi nekje 3 leta. kupljena je bila kot nadomestni avto dokler ne najde njenega ljubljenega. zdej pa ker je imela v treh letih samo 3 redne servise in menjavo brisalcev, avta sploh noče menjat, in trdi da je to najcenejši avto za vzdrževanje, ker jo vzdrževanje pride 55€ + registracija za 1500ccm avto (okoli 300€) na leto.
jaz bi drugače recimo predlagal staro subaru imprezo. se da dobit dobro, deli so poceni, crkne ne tudi če jo zlorabljaš, ampak za ta avto ne smeš met dveh levih rok in moraš kej tut sam pošraufat vsake tok časa.
moja sedaj imprezo vozi nekje 3 leta. kupljena je bila kot nadomestni avto dokler ne najde njenega ljubljenega. zdej pa ker je imela v treh letih samo 3 redne servise in menjavo brisalcev, avta sploh noče menjat, in trdi da je to najcenejši avto za vzdrževanje, ker jo vzdrževanje pride 55€ + registracija za 1500ccm avto (okoli 300€) na leto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
matobeli ::
Tud za Mazdo so poceni. V tistih letih so bili tesno povezani s Fordom. Na srečo so elektriko obdržali japonsko, velik plus je tudi da so dejansko made in japan.
Drugi plus je da jih je kar veliko. In da so končale na odpadih ker so rade rjavele.
Bi rekel da je cena vzdrževanja čisto ista kot pri octaviji, golfu ali podobnih avtih.
Bistveno manj kot pri 10let starem z 330kkm ;)
Drugi plus je da jih je kar veliko. In da so končale na odpadih ker so rade rjavele.
Bi rekel da je cena vzdrževanja čisto ista kot pri octaviji, golfu ali podobnih avtih.
2k za 16 let star avto, ki nima niti 200.000 km? Le kaj gre lahko narobe? :)
Bistveno manj kot pri 10let starem z 330kkm ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
miha98 ::
Tako kot so rekli za študentski žep nimaš kaj drugega kot clio.. bencinar... 1.2 motor.. ima ga moja babica je kupila novega leta 2003 pa ga še ima.... lani so menjali te motorne dele.. jermen spanar itd. Drugače pa avtocletel večino brez težav.... jaz bi še pogledal mogoče za suzuki swift... ali audi a3 bencinar... dizla nebi kupoval...
JaVonTech ::
kopabili, jaz ti predlagam, da si pri izboru modelov pogledaš še kakšna je njihova varnostna ocena. Stari avti so sigurno cenejši, pa nekateri so tudi zelo vzdržljivi, ampak vseeno bodi pozoren na varnostno oceno, ker tudi nesreče se lahko pripetijo, čeprav so redke. Ampak ko se enkrat, boš zelo vesel, če te bo avto obvaroval.
hojnikb ::
Zadnja stvar, ki jo hočeš z študentskim budgetom, je 20 let star japonc. Ga skoraj ni junaka, ki bo za 1-2k brez ogromnih krast (sploh takih skritih, ki jih na prvi pogled neboš vidu).
In precej lazje popravljas mehanske zadeve, sploh z tako množičnim avtom kot je clio, kot pa celotno karoserijo, s katero nebo nikol konca.
In precej lazje popravljas mehanske zadeve, sploh z tako množičnim avtom kot je clio, kot pa celotno karoserijo, s katero nebo nikol konca.
#brezpodpisa
pffff ::
Zdravo! Rabil bi nasvet pri nakupu prvega avta. Na avte se ne spoznam dosti, zato bi rad mnenje nekoga bolj izkušenega.
Cena, ki si jo lahko privoščim je tam do 2500 eur (študent). Rabim ga pa za premikanje med slovenskimi mesti in mogoče kakšen izlet do morja. Pomembno mi je samo to da je avto zanesljiv in da se malo kvari, da je z njim čim manj stroškov. Dobro bi bilo, če bi bil majhen, da se lažje parkira.
Cisto preprosto, ne kupuj avta. Overpriced shit, ki vlece za sabo se druge stroske in razne probleme od parkirisc naprej. Dokler ga nujno ne rabis (zivis vsak dan v vukojebini), nima smisla.
Razen, ce rabis podaljsek za penis ali, da naredis zeno mirno.
Tole:
Raptor F16 je izjavil:
Letni stroški lastništva bodo višji od tvojega budgeta. Si res lahko privoščuš avto ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pffff ()
TheBlueOne ::
Naj ti ne svetujejo kateri avto, ker za 2500EUR je lahko vsak tip avta katastrofa.
Ti bolj glej od koga ga kupujes, v kaksnem stanju je itn.
Skratka ne pomaga ti nobena informacija kateri tip ampak zgolj tocno kateri.
Kaj takega, morda poceni ker je malo pobonkan.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ponudis 1100, verjetno odpeljes ostalo pa imas za morebitna popravila. Kjer je pobonkan polepis. Tako sem jaz kupoval studentske avte, tehnicno lepi z neko estetsko napako ki moti 99%.
Ti bolj glej od koga ga kupujes, v kaksnem stanju je itn.
Skratka ne pomaga ti nobena informacija kateri tip ampak zgolj tocno kateri.
Kaj takega, morda poceni ker je malo pobonkan.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ponudis 1100, verjetno odpeljes ostalo pa imas za morebitna popravila. Kjer je pobonkan polepis. Tako sem jaz kupoval studentske avte, tehnicno lepi z neko estetsko napako ki moti 99%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
TheBlueOne ::
Oziroma, kaj takega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce das 2000€ in stika vse okoli garancije, ga imas potem za dobre 100€/mesec 5 let (ves cas v garanciji). Po petih letih dobis nazaj k€, ko koncas faks in ga prodas.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce das 2000€ in stika vse okoli garancije, ga imas potem za dobre 100€/mesec 5 let (ves cas v garanciji). Po petih letih dobis nazaj k€, ko koncas faks in ga prodas.
jshadlsa232 ::
Zdravo! Rabil bi nasvet pri nakupu prvega avta. Na avte se ne spoznam dosti, zato bi rad mnenje nekoga bolj izkušenega.
Cena, ki si jo lahko privoščim je tam do 2500 eur (študent).
Povprecni mesecni prihodek? Ker avto kupit je se najmanjsi problem. Moral bos pa se prizemljit na realna tla, ker za ta denar nevem cesa ne bos dobil. Raje kupi avto za 1500, ter imas preostalo za kaka popravila. Je pa vse odvisno od prihodkov - ce ti je 60€ za neko popravilo zivcni zlom ali ne, ker imas za to pripravljen denar.
mahoni ::
TheBlueOne je izjavil:
Oziroma, kaj takega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce das 2000€ in stika vse okoli garancije, ga imas potem za dobre 100€/mesec 5 let (ves cas v garanciji). Po petih letih dobis nazaj k€, ko koncas faks in ga prodas.
Budalo, clovek je rekel 2500max, ti pa lepis neka jajca od dacije za 8k+
Dej ber prispevek
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
Invictus ::
Kupiš poceni avto, ki ima nizko ceno rezervnih delov, in poznaš mehanika, ki mu zaupaš in zna tak avto popravit.
Clio povsem paše noter, če bi rad imel večji avto, lahko pogledaš tudi Škodo Octavio. Bencinarja, ker ga nihče noče. Noter spraviš hudiča in pol...
Recimo tole... https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Clio povsem paše noter, če bi rad imel večji avto, lahko pogledaš tudi Škodo Octavio. Bencinarja, ker ga nihče noče. Noter spraviš hudiča in pol...
Recimo tole... https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Oziroma, kaj takega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce das 2000EUR in stika vse okoli garancije, ga imas potem za dobre 100EUR/mesec 5 let (ves cas v garanciji). Po petih letih dobis nazaj kEUR, ko koncas faks in ga prodas.
Budalo, clovek je rekel 2500max, ti pa lepis neka jajca od dacije za 8k+
Dej ber prispevek
Avto v startu stane podobno, letno pa je b.p. cenejsi. Verjetnost, da bos avto za 2500EUR skartiral v roku leta ali dveh je kar velika. Posebej, ce nimas koga, ki bi ti ga pregledal, kar OP verjetno nima, ker isce ideje o tem kako sploh zaceti na forumih. Strosek avta ni samo nakupna cena. Ce nimas za popravilo, ti tvoje "investicija" enostavno stroji in gnije.
Manire in reakcije pa kazejo samokontrolo in s tem inteligenco. Tako, da morda vsaj odigraj, da ne ze skozi nacin izpades nerelevanten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
WhiteAngel ::
Kupiš poceni avto, ki ima nizko ceno rezervnih delov, in poznaš mehanika, ki mu zaupaš in zna tak avto popravit.
Clio povsem paše noter, če bi rad imel večji avto, lahko pogledaš tudi Škodo Octavio. Bencinarja, ker ga nihče noče. Noter spraviš hudiča in pol...
Recimo tole... https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To.
V bistvu najbolje, da greš do lokalnega mehanika, ki ti bo tudi sicer šraufal avto in ga povprašaš, kaj bi on kupil.
Bizkit45 ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
nekaj takšnega? imel ibizo (starejši model, l.2004) in jo še danes vidim na cesti :) njihova rak rana so cinšpule, ko odleti misliš da gre avto v franže, saj ti teče po 3 cilindrih. Menjaš lahko sam in je strošek 25€.
nekaj takšnega? imel ibizo (starejši model, l.2004) in jo še danes vidim na cesti :) njihova rak rana so cinšpule, ko odleti misliš da gre avto v franže, saj ti teče po 3 cilindrih. Menjaš lahko sam in je strošek 25€.
energetik ::
WhiteAngel je izjavil:
V bistvu najbolje, da greš do lokalnega mehanika, ki ti bo tudi sicer šraufal avto in ga povprašaš, kaj bi on kupil.
S tem se popolnoma strinjam. Najprej najdi dobrega mehanika, potem ti morda celo zrihta kakšen avto, ki ga je on servisiral redni stranki.
Sicer pa poglej si še Getza ali Accenta. Preglej le, da ni rjast, motorji pa so po mojih izkušnjah precej zanesljivejši od EU konkurence. Vozim 4. zaporednega Hyundaia, pa še nisem videl check engine lučke, niti nisem še menjal tuljav, senzorjev in ostalih podobnih zadev, izven rednega vzdrževanja. Olje, filtri, svečke, jermeni, to je pa to.
Poleg tega so podcenjeni in dobiš novejšega za isto ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
mahoni ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Oziroma, kaj takega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce das 2000EUR in stika vse okoli garancije, ga imas potem za dobre 100EUR/mesec 5 let (ves cas v garanciji). Po petih letih dobis nazaj kEUR, ko koncas faks in ga prodas.
Budalo, clovek je rekel 2500max, ti pa lepis neka jajca od dacije za 8k+
Dej ber prispevek
Avto v startu stane podobno, letno pa je b.p. cenejsi. Verjetnost, da bos avto za 2500EUR skartiral v roku leta ali dveh je kar velika. Posebej, ce nimas koga, ki bi ti ga pregledal, kar OP verjetno nima, ker isce ideje o tem kako sploh zaceti na forumih. Strosek avta ni samo nakupna cena. Ce nimas za popravilo, ti tvoje "investicija" enostavno stroji in gnije.
Manire in reakcije pa kazejo samokontrolo in s tem inteligenco. Tako, da morda vsaj odigraj, da ne ze skozi nacin izpades nerelevanten.
Manire gor ali dol, ti predlagas OP-u avtomobil, ki je 4x drazji od tega kolikor ima on kesa. Pa ne mi rect, da bo vsako leto zagonil za nekega ubogega kliota cez 1200€ popravil.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.
DePalmo ::
Tok kompliciranja za en avto. Kot vidim je človeku vseeno kateri avto bo, samo da se pelje, je zanesljiv, varčen in še poceni deli so zanj. In če gledaš na to, je odgovor samo eden: Clio 2. To priznam s težkim srcem ker pač renojev ne maram (osebne preference), ampak sedaj ko je pri hiši, hudič kar laufa in ne zajebava, poraba znosnih 7 (hribi!), motor 1.2 16V (cenejša registracija) s 75 konji, kar je za tak jajček čist dovolj. Letnik je 2005, medtem ko prvi avto je Ceed 2017 in dejansko ima več problemov kot 16 let star Clio ...
Kakšne golfe pa octavie pa neke demio za katere še noben ni slišal? A ste normalni? Al pa vmes celo ena Dacia za 8 jurjev ...
Torej, Cliota. Nisem gledal avto.neta, ampak sklepam da jih je kot solate. Avti so poceni, deli so poceni pa še na vsakem vogalu jih imaš, za popravljat so preprosti (ok, kak dizel je malenkost bolj kompliciran, ampak vseeno ni vesoljska znanost), povrhu se pa ne kvarijo, za plus je pa zelo dober avto za v sneg ker je lahek in ima ozke gume. Kaki golf ...
Kakšne golfe pa octavie pa neke demio za katere še noben ni slišal? A ste normalni? Al pa vmes celo ena Dacia za 8 jurjev ...
Torej, Cliota. Nisem gledal avto.neta, ampak sklepam da jih je kot solate. Avti so poceni, deli so poceni pa še na vsakem vogalu jih imaš, za popravljat so preprosti (ok, kak dizel je malenkost bolj kompliciran, ampak vseeno ni vesoljska znanost), povrhu se pa ne kvarijo, za plus je pa zelo dober avto za v sneg ker je lahek in ima ozke gume. Kaki golf ...
TheBlueOne ::
Manire gor ali dol, ti predlagas OP-u avtomobil, ki je 4x drazji od tega kolikor ima on kesa. Pa ne mi rect, da bo vsako leto zagonil za nekega ubogega kliota cez 1200€ popravil.
Kaj zate pomeni drazji? Kaj si star pet in mislis, da avto stane samo nakup, potem pa lepo vozis in servisiras na dobro voljo?
Strosek avta v grobem je:
1. Nakupna cena - prodajna cena
2. Letni strosek
Dacia:
1. 8500 -4500 = 4000€ (ce ne dobi celo vec, glej link)
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
2. Manjsa poraba, nic popravil, nic problemov na tehnicnem
Kripa:
1. 2500 (ce ga ne v roku 5 let garancije Dacie menjas, ker je popravilo neekonomicno)
2. Vecja poraba, popravila, zelo verjetno menjava avta, ce gre kaj hujsega
Potem imas pri kripi varnostne pomisleke, nonstop pomisleke, ce bo delal, cas, ki ga trosis ko letas domehanikov itn.
Potem pa sam kalkuliraj riziko in kaj je boljse. Za nazaj sem racunal glede na moje studentske avte, da neke razlike med studentskim skartom in Twingom, ko gledas vse stroske cez pet let, ne bi bilo.
Raptor F16 ::
Največja neumnost ki jo lahko človek naredi je kupit stara jajca za 2 jurja.
Za vzdrževanje te letno stane toliko kot nov, če imaš sebe kaj rad. Torej, da ne šparaš na gumah, potrošnem materialu, zavarovanju... Ampak starejši kot je avto več napak se bo pojavljalo. Najbolj kritični obdobji za avto sta. Prvi dve leti ki ju v primeru napak krije garancija. Če preživi tisto obdobje imaš naslednjih 8 let mir. In seveda višja starost. Ko je avto enkrat star 10+ let se pa začne veselica če se ni vvlagalo toliko kolikor je priporočeno. Ker za slovence "priporočila sux, ker jim je škoda karkoli zamenjat in vsi razmišljajo kao tankaj vozi - (beri sfukaj do konca)" Vse pod izgovorom da to je pa zato priporočeno da te lupijo na servisih. Seveda pametni Janez bo že bolje vedel. Vzdrževanje avta je veliko več kot menjava olja, filtrov in jermenov. Tudi kakšen napenjalec, tudi kakšen del podvozja je treba zamenjat in tako dalje. Ampak dokler ne ropota je je vsem to nepojmljiv strošek.
Vsako odlašanje z menjavo ki bi lahko bila preventivna predstavlja davek ki bo enkrat plačan ali pa bo odločal o koncu uporabne življenjske dobe avtomobila.
Zato avtomobili iz druge roke običajno niso vredni nakupa.
Za vzdrževanje te letno stane toliko kot nov, če imaš sebe kaj rad. Torej, da ne šparaš na gumah, potrošnem materialu, zavarovanju... Ampak starejši kot je avto več napak se bo pojavljalo. Najbolj kritični obdobji za avto sta. Prvi dve leti ki ju v primeru napak krije garancija. Če preživi tisto obdobje imaš naslednjih 8 let mir. In seveda višja starost. Ko je avto enkrat star 10+ let se pa začne veselica če se ni vvlagalo toliko kolikor je priporočeno. Ker za slovence "priporočila sux, ker jim je škoda karkoli zamenjat in vsi razmišljajo kao tankaj vozi - (beri sfukaj do konca)" Vse pod izgovorom da to je pa zato priporočeno da te lupijo na servisih. Seveda pametni Janez bo že bolje vedel. Vzdrževanje avta je veliko več kot menjava olja, filtrov in jermenov. Tudi kakšen napenjalec, tudi kakšen del podvozja je treba zamenjat in tako dalje. Ampak dokler ne ropota je je vsem to nepojmljiv strošek.
Vsako odlašanje z menjavo ki bi lahko bila preventivna predstavlja davek ki bo enkrat plačan ali pa bo odločal o koncu uporabne življenjske dobe avtomobila.
Zato avtomobili iz druge roke običajno niso vredni nakupa.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
matobeli ::
Joj ste tečni s temi Clioti, že res da jih vsi znajo popravljat, ampak tudi drugi avti niso nek presežek tehnologije.
Clio II ima najstarejši dizajn od vseh tudi varnostno je slab. Če že kaj je Clio III
Hyundai Getz, Suzuki Swift (2005 nov model), Mazda 323, Mitsubishi Colt, Honda Jazz, Honda Civic
Se bo pa treba zapeljat po sloveniji da dobiš dober avto. Tisti iz primorske so praktično vsi brez rje. Če iščeš samo v okolici Novega Mesta, pol pa res ni druge kot Clio II.
To da so rabljeni avti jajc, pa lahko sam tisti vzhodno od trojan izjavljajo.
Clio II ima najstarejši dizajn od vseh tudi varnostno je slab. Če že kaj je Clio III
Hyundai Getz, Suzuki Swift (2005 nov model), Mazda 323, Mitsubishi Colt, Honda Jazz, Honda Civic
Se bo pa treba zapeljat po sloveniji da dobiš dober avto. Tisti iz primorske so praktično vsi brez rje. Če iščeš samo v okolici Novega Mesta, pol pa res ni druge kot Clio II.
To da so rabljeni avti jajc, pa lahko sam tisti vzhodno od trojan izjavljajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
GR2 ::
Raptor F16 je izjavil:
Vzdrževanje avta je veliko več kot menjava olja, filtrov in jermenov. Tudi kakšen napenjalec, tudi kakšen del podvozja je treba zamenjat in tako dalje. Ampak dokler ne ropota je je vsem to nepojmljiv strošek.
In kako naj mi to vemo? To kar reče serviser, da je za zamenjat, se pač potrdi naj zamenjajo. In tako mislim da večina dela, malokdo bo rekel ne, ne bom menjal. Ne bomo pa govorili Raptor na slotehu je rekel naj zamenjamo še napenjalce.
matobeli ::
No, vzdrževanje avtomobilov je precej dobro dokumentiran postopek. Če maš 10+let star model pogledaš na youtube ali splet za priporočila pa primerjaš z mehanikovimi.
Vzdrževat avto ni blazna znanost, v teoriji se hitro naučiš kaj mora bit, za praktični del pa pelješ k mehaniku. Ure mehanikov so poceni.
Vzdrževat avto ni blazna znanost, v teoriji se hitro naučiš kaj mora bit, za praktični del pa pelješ k mehaniku. Ure mehanikov so poceni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27777 (5281) | KTr1sk |
» | Nakup avta - vprašanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14788 (9609) | Tilen |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19524 (16378) | zobnik |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31067 (26294) | Heavy |