» »

Kombi kot osebno vozilo

Kombi kot osebno vozilo

1
2
»

Dionis ::

mahoni je izjavil:

Dionis je izjavil:


Če želiš malo večji avto, pa da je višji predlagam kakšen SUV. Primer VW Tiguan Allspace ali kaj je že. Se pravi podaljšan model. Imam možnost dodati 3. vrsto sedežev. Sicer tisto je bolj primerno za majhne otroke, ker je poden poravnan s sedeži in ni posebej prostora za noge. Ima obenem tudi večji prtljažni prostor.

Tocno to ponuja SUV - malo visji avto, to je pa to. Vse ostalo govori v prid kombija.

In dejte se drzat teme. Ne svetovat "SUV"-je in ne vem kaksne vase fetise. Clovek zeli kombi.

In kar se tice udobnosti - pa hej tudi to to je resljivo in tudi za to ni potreben bajno velik denar. Obstajajo drugazne vzmeti, drugacni blazilniki in se in se.


Menim da ni potrebe po razburjanju. Predlagal sem SUV (podaljšan), ker je OP želel višji avto zaradi večje preglednosti in lažjega nameščenja otroka na zadnje sedeže. Že druga prednost osebnega vozila, da imaš vrata iz obeh strani, medtem ko moraš pri kombiju vse iz ene strani delati.
Nimam nobenega fetiša na SUV. Samo vozim limuzino/karava ravno zaradi lege na cesti. Pač sam delam 40.000km po avtocesti in prednost prej omenjenih vozil je tudi malenkost manjša poraba zaradi silhuete vozila. Na avtocesti pa pride to seveda še bolj do izraza. S SUV-jem se precej bolj nagibaš čez ovinke, da ne omenjam kombija. Morda tega ne zaznaš, če se voziš 30km/h čez ovinek. Pa da ne bo kdo to tretiral, kot da divjam po cesti.

Se strinjam, deloma lahko to rešiš s tem, pa še vedno ne bo primerne primerjave. Treba je tudi upoštevati da se lahko že na primer same limuzine med znamkami in razredi precej razlikujejo.

Dionis ::

D4G4 je izjavil:

Fantje, kaj vi štejete pod udobje?

Ker meni se zdi neprimerno bolj udobna vožnja v kombiju (primerno opremljenem, ne delavskem Transporterju z vezanimi ploščami namesto oblog), kjer imaš okrog sebe več prostora, boljši razgled, bolj pokončno sedenje, več odlagalnih površin. Tudi kar se tiče zvočne izolacije med Caravello/Multivanom in Passatom ni praktično nobene razlike.


Kaj je zame udobje. V prvi vrsti sedež v vozilu. To se lahko precej razlikuje že med pri istem modelu vozila glede na opremo. Druga pomembna stvar mi je zvočna izolacija, da se lahko tudi na avtocesti normalno pogovarjaš ali poslušaš radio. Z enako izolacijo med Passatom ali Multivanom se žal ne morem strinjati, vendar ima vsak malo drugačen občutek. Tretja stvar je kakovost notranje opreme oz. armaturne plošče. Da ni čričkov. Ne bom delal primerjav med znamkami, da se ne bo kdo obregnil, da preferiram določene znamke. Tisti, ki to opazi ve o čem govorim. In zadnja zadeva mi je lega na cesti. Kot sem rekel, da se avto ne nagiba in se drži ceste.

Lahko rečem, da zavidam ljudem, ki ne razlikujejo lastnosti med vozili. Tako bi lahko zase vzel cenejše vozilo. Primer da je Octavia enaka Passatu.
Ali druga zadeva, da jim je avto samo prevozno sredstvo od točke A do točke B. Takim dam ponavadi primerjavo ali pred televizijo raje sedi na udobni sedežni ali leseni klopci. Obe imata funkcijo sedenja.

Mercedesovega kombija res nisem peljal, tako da morda delam tu krivico kombijem. Zagotovo je razlika med njim in Traficom. Si pa upam trditi, da boš krepko lepše sedel v E-klasi, kot v kombiju.

Pa pozabil sem še omeniti. Pri kombiju je ponavadi le voznikov sedež prilagodljiv in bolj udoben. Ostali so ponavadi statični in so kakor so. Sploh pa zadnja klop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dionis ()

tomazic89 ::

Evo jaz ravno menjam BMW serije 3 za VW Multivan... Rada kampirava in nisem vec dnevni migrant, zato se mi zdi ideja dobra. Ne bo pa to edini avto pri hisi (ceprav niti s tem ne vidim tezav).
Kot so nekateri ze napisali so ogromne razlike med verzijami. Naprimer Transporter je povsem drug avto za peljati kot Multivan. Bi si upal trditi, da je voznja v Multivanu ali ekvivalentnemu MB-ju dosti bolj udobna kotv vecini enoprostorcev (vozil Caravello, Multivana in Tourana - slednji se pelje najslabse). Enoprostoci so mehki, ozki in visoki.. v glavnem "meh". Ce ne drugega gre kombiju v prid daljsa medosna, ki doda udobnejsi voznji.

Zensko postavi takoj za volan in ji bo zagotovo vsec. Moja je celo vozila podaljsanega in povisanega dostavnika in od takrat so ji kombiji zelo vsec. Zaradi kratkega nosu in velikih ogledal so pogosto lazji za manevriranje kot osebna vozila.. po drugi strani pa je takratki VW le za 30cm daljsi od BMW 3, kateri ni ravno velik karavan.

IMO: go for it

Matko ::

Kdor trdi, da je kombi lažje za manevrirat kot osebno vozilo, naj vrne izpit.

Kratki kombi je res dolžine ravna Passat karavan, ampak je širši in ima malenkosti večji obračalni krog, vsekakor ni lažje!

Daljši je poglavje zase, obračalni krog +20%.
Povprečni voznik se brez problemov navadi na oba.

matobeli ::

V resnici enako enostavno. Kljub večjim dimenzijam imaš določene prednosti ki to kompenzirajo:

-spodobna ogledala, tudi za mrtvi kot
-višja pozicija sedenja - boljši pregled na okolico
-če govorimo o potniških verzijah tudi veliko boljša preglednost skozi zadnje in stranska stekla

D4G4 ::

Tako je. Kombiji tipa Trafic/Multivan so neprimerno pregledenejši za manevriranje. Poleg tega so pravokotne škatle z velikimi ogledali in točno vidiš robove, medtem ko si pri novodobno oblikovanih osebnih avtih brez senzorjev in kamer mrzel, če je treba manevrirati na tesno.

gruntfürmich ::

Matko je izjavil:

Kdor trdi, da je kombi lažje za manevrirat kot osebno vozilo, naj vrne izpit.

Kratki kombi je res dolžine ravna Passat karavan, ampak je širši in ima malenkosti večji obračalni krog, vsekakor ni lažje!

Daljši je poglavje zase, obračalni krog +20%.
Povprečni voznik se brez problemov navadi na oba.

nimajo 'pravi' kombiji manjši obračalni krog?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mike_Rotch ::

sunshine403 je izjavil:

No ja prakticen, ko moras peljati 100 parov smuci ali 5 koles je, ampak vseeno je kombi namenjen tocno temu... prevozu krompirja, ne pa ljudi. Sam sem vozil vse od traficov, ki je nalozen s 100 pari smuci komaj prisel na vrh klanca na nemski AC, pa do najboljse opremljene VW Caravelle, ampak noben se ne more primerjati z normalnim osebnim avtomobilom. Ne glede voznih lastnosti ne glede udobja. Tako da kot drugi avto ja, ker je uporabno tudi za na dopust, kot primarni/edini avto pa nikoli. Sploh ker je kombi hudo "prakticen", za vsakodnevno uporabo, kjer imas s seboj v najboljsem primeru majhen nahrbtnik.


Tole je zelo pavšalna (in posledično neresnična) trditev. Na trgu je ogromno kombijev in še nekajkrat več osebnih avtomobilov. Trditi, da so vsi kombiji manj udobni in počasnejši od vseh osebnih avtomobilov je brezveze.

Po mojih izkušnjah se npr. Citroen SpaceTourer s 180 konji in 8 stopenjsko avtomatiko pelje odlično. Moči nikakor ne manjka (8,8s do 100kmh), občutek na volanu zelo avtomobilski, opreme več kot v marsikaterem osebnem avtu...

Pa pozabil sem še omeniti. Pri kombiju je ponavadi le voznikov sedež prilagodljiv in bolj udoben. Ostali so ponavadi statični in so kakor so. Sploh pa zadnja klop.


Hmm...če že, potem imaš ravno v kombiju nešteto možnosti in nastavitev sedežev. V spodobnih kombijih so lahko sedeži v drugi vrsti samostojni, vrtljivi, nastavljivi na 100 načinov, ogrevani, hlajeni...

blues1 ::

sunshine403 je izjavil:

mahoni je izjavil:

In kar se tice udobnosti - pa hej tudi to to je resljivo in tudi za to ni potreben bajno velik denar. Obstajajo drugazne vzmeti, drugacni blazilniki in se in se.

Sicer se strinjam, ampak ce zelis narediti to, poderes (nov) kombi, ki ze v osnovi ni pretirano poceni, ter zacnes delati avto iz novega. Ker niso samo vzmeti in blazilniki, pac pa tudi klima, pa notranja izolacija, pa tapete, pa sedezi, pa armatura, pa se kaksna elektronika, ki je v kombiju ni. Tako da ja, za kaksnega dodatnega avtomobila bos na koncu imel cisto udoben kombi.
Kombi kupis ko rabis prostor. Ce hoces udobnost, kombi pac ni resitev, pa tudi ce ti VW prodaja Caravelle za VIP potnike. Ja saj nic ne recem, Caravelle je zares super... za kombi. V primerjavi s cenovno primerljivim karavanom ali limuzino pa na zalost glede voznih lastnosti in udobja ni niti najmanjse primerjave.


Daj ne nakladaj. Usedi se v enega od novejših "kombijev" npr. MB V-class ali VW Multivan, pa bodi pošten in potem primerjaj. Kombi že dolgo ni več samo delovni stroj in se pelje enako udobno kot limuzina ali karavan. Ne vem no... meni je dosti bolj udobno, da se sedi nekoliko višje, poleg tega se v novejših limuzinah/karavanih usedeš praktično v "poden", tisti malo dražji pa majo še trša (športna) podvozja in nizko profilne gume in potem res čutiš vsako luknjo na cesti, tako da ne vem o kakšni neverjetni udobnosti ti govoriš. Pa govorim iz izkušenj - vozim podoben avto kot sem ga opisal, torej karavan, nizek, nizkoprofilne gume,... pa bi ga takoj zamenjal za enga mulitvana recimo. Poleg tega so kombiji v primerjavi z osebnimi avtomobii bolj oddaljeni od tal, tako da jih tudi malo bolj uničena makadamska pot ne ustavi takoj, kar je meni osebno velik plus, sploh če kdaj rad raziskuješ.

sunshine403 ::

Kot sem napisal, sem vozil kar nekaj njih... tudi novejsih. Ampak to, kar vi pisite da je "cisto spodoben kombi za vozit" pride koliko? 50.000+eur, z malo dodatne opreme, da si pac primerljiv opremi, ki jo ima osebni avto, si pa na 60+k eur. No potem to primerjaj z osebnim avtom za 50.000+eur ne pa z Dacio za 8000eur. In ce bos rekel, da je voznja in udobje v VW Caravelle enaka kot voznja v recimo Audi A6, potem je zares vseeno kaj imas, ker ti je cisto vseeno v kaksni drvarnici se vozis naokoli.

TheBlueOne ::

Kaj pa vem, ce so nujno tako dragi. Recimo skoraj nov automatik + aktivni tempomat:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Mike_Rotch ::

Ampak to, kar vi pisite da je "cisto spodoben kombi za vozit" pride koliko? 50.000+eur, z malo dodatne opreme, da si pac primerljiv opremi, ki jo ima osebni avto, si pa na 60+k eur.


Kakšnih 15, 20 jurjev preveč si napisal.

Tole je najdražji SpaceTourer na avto.net. Za 40 jurjev mu ne manjka nič bistvenega.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Multivani in Mercedes V so sicer dražji, ampak imajo druge prednosti.

Poleg tega kombiji veliko boljše držijo ceno tako, da je TCO lahko nižji kot pri osebnem avtomobilu.

In ce bos rekel, da je voznja in udobje v VW Caravelle enaka kot voznja v recimo Audi A6, potem je zares vseeno kaj imas, ker ti je cisto vseeno v kaksni drvarnici se vozis naokoli.


Ne bom rekel tega. Rekel bom, da je udobje precej subjektivno, potrebe uporabnikov pa zelo različne.

Nekomu je pomembno, da se avto v ovinkih ne nagiba in je odlično zvočno izoliran, drugemu več pomeni visoko sedenje, preglednost, priročna mizica med sedeži...

TheBlueOne ::

Pa niti ne recem, ce je dovolj neka limuzina potem nimas kaj razmisljati, ko pa enkrat kupujes druzinska skropucala, pa kombi deluje genialno.

Pac-Man ::

Tole bo bolj kot ne curio, Tyler Hoover je velik zagovornik tamkajšnjih conversion vanov.

The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

sunshine403 ::

Nic nisem napisal 15 do 20 jurjev prevec. Najbolj osnovna verzija VW Caravelle se zacne pri 42.145eur. Takoj ko dodas kaj zraven si cez 50k. Kaj pa dobis rabljenega na avto.net ali nekje v Nemciji pa nima veze. Cene avtomobilov za primerjavo se ne gledajo med rabljenimi. Konec koncev dobis rabljen Audi A8 tudi za 500eur, se pravi je sploh super dober deal. Pustimo sedaj da ni vozen in da mu manjka masina.
Drugace pa kot sem napisal prej. Ja ljudje smo razlicni in nekaterim pase eno nekaterim drugo. Tudi sam bi imel eno Caravelle za na dopust. Kot edini avto, mi pa vsaj meni niti pod razno ne pride na misel, da bi gledal kombi. Ampak moja potreba pac ni 10 clanska familja. Za nekoga drugega pac je in zato ima tudi druge prioritete glede avta, kar je cisto ok.

TheBlueOne ::

RoccoC ::

Heh, pri VW ti 41% višja cena ni taka razlika? Ok...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RoccoC ()

TheBlueOne ::

Ja VW ima vecjo razliko ampak je avto s katerim ga primerjam dosti beden. Je pa pri kombijih dober argument drzanje cene. Vprasanje kaj je v koncni fazi financno bolj smoterno. In VW je hipsterki simbol, Apple Iphone kombijev. Pac vzames Forda ali Citroena ali kaj sorodnega, ce te bolj zanima efekt, kar pri kombiju skoraj mora biti tako.

Imas dosti cenejse:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

sunshine403 ::

TheBlueOne je izjavil:

Niti ne take razlike, ker kombi ima se DSG. Ce pa vzames Citroena ali Forda pa si skoraj tam tam.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....

Skoraj ja....

Ford Tourneo Custom TITANIUM 2.0 TDCi 185 KM M6 mHEV L1 - NA ZALOGI - 40.412 €
Starost: rabljeno / ima garancijo

Ford S-Max 2.0 EcoBlue ST-Line Avt. - 38.810 €
Starost: novo

Samo 2 jurja razlike med rabljenim in novim. Se dobro da primerjamo primerljive stvari ;)

TheBlueOne ::

Sorry, potem pa enak letnik za podobno ceno, kjer pise nov:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

sunshine403 ::

Sedaj pa se opremo preveri in primerjaj ;) Drugace pa zaradi mene se ti ni treba matrat. Stvari kupujes ti, ne jaz. Jaz zase avto imam, tako da moras prepricati sebe kateri to bolj pase. Mene ni treba, ker na koncu bos vseeno ti dal svoj denar za to, vozil se bos pa tudi ti s tem, ne jaz, tako da je vazno kaj je zate najboljse oz. ti je najbolj vsec.

TheBlueOne ::

Ja to ze, pac diskutiramo, tudi ti. Kako prides prostovoljno v diskusijo, kjer je tvoja logika, da nima smisla biti v diskusiji?

sunshine403 ::

Jaz sem napisal svoje mnenje proti zacetku prve strani. Zame je se vedno enako. Tu sedaj se bolj gre prepricevanje samega sebe da zares kombi le ni tolk svoh opcija, sploh glede na cene, potem pa najdes neprimerljive stvari, samo da potrdijo tvojo agendo. Kot sem napisal prej. Meni osebno ni opcije, da bi imel kombi za edini avto. Neprimerno manj udobja, neprimerno slabsa voznja v primerjavi z avtomobili s PRIMERLJIVO ceno. Ne govorim o tem, da se en VW Caravelle za 50k eur pelje slabse in z manj udobja kot Dacia Sandero za 9k eur, pac pa o tem, da ce kupis avto, ki je vreden 50k eur (tudi ce kupis rabljenega za 10k eur), primerjas udobje in voznjo z avtom, ki te pride 50k eur... se pravi recimo Audi A6. To pa upam, da se vsi strinjamo da se tudi Caravelle ne more primerjati... realno se ze niti z Golfom ne more, pa je pol cenejsi ;) Ce ti je edina preferenca prostor, potem pa tako ali tako ni izbire.
Aja pa kombi ne bo glede "vdanosti v usodo" nic boljsi za ego, kot karkoli drugega. Glede "vdanosti v usodo" moras razmisljat prej, preden nastepas za en kombi otrok ;)

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Primerjam druzinske:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Priblizno enaka cena, oboje novo, kombi ima vec konjev ... Meni je boljsi deal ali se motim? In poleg vsega verjetno lahko nalozis evropaleto, kar je ultimomosko. 8-)

Doma bi mi seveda ostala se limuzina. :)

sunshine403 ::

TheBlueOne je izjavil:

Doma bi mi seveda ostala se limuzina. :)

Tole potem "malce" spremeni vse ;) Potem ce ze mene vprasas definitivno kombi. Ker za drugi/tretji avto, bi tudi jaz imel kombi, pa nimava otrok. In ne bi ga imel zaradi prevazanja palet, ampak ker bi lahko se malo bolj svobodno hodila naokoli.

Mike_Rotch ::

Meni osebno ni opcije, da bi imel kombi za edini avto. Neprimerno manj udobja, neprimerno slabsa voznja v primerjavi z avtomobili s PRIMERLJIVO ceno. Ne govorim o tem, da se en VW Caravelle za 50k eur pelje slabse in z manj udobja kot Dacia Sandero za 9k eur, pac pa o tem, da ce kupis avto, ki je vreden 50k eur (tudi ce kupis rabljenega za 10k eur), primerjas udobje in voznjo z avtom, ki te pride 50k eur... se pravi recimo Audi A6. To pa upam, da se vsi strinjamo da se tudi Caravelle ne more primerjati...


Za moje pojme je udobje v kombiju na neprimerno višji ravni kot v A6.

Utk ::

sunshine403 je izjavil:

Jaz sem napisal svoje mnenje proti zacetku prve strani. Zame je se vedno enako. Tu sedaj se bolj gre prepricevanje samega sebe da zares kombi le ni tolk svoh opcija, sploh glede na cene, potem pa najdes neprimerljive stvari, samo da potrdijo tvojo agendo. Kot sem napisal prej. Meni osebno ni opcije, da bi imel kombi za edini avto. Neprimerno manj udobja, neprimerno slabsa voznja v primerjavi z avtomobili s PRIMERLJIVO ceno. Ne govorim o tem, da se en VW Caravelle za 50k eur pelje slabse in z manj udobja kot Dacia Sandero za 9k eur, pac pa o tem, da ce kupis avto, ki je vreden 50k eur (tudi ce kupis rabljenega za 10k eur), primerjas udobje in voznjo z avtom, ki te pride 50k eur... se pravi recimo Audi A6. To pa upam, da se vsi strinjamo da se tudi Caravelle ne more primerjati... realno se ze niti z Golfom ne more, pa je pol cenejsi ;) Ce ti je edina preferenca prostor, potem pa tako ali tako ni izbire.
Aja pa kombi ne bo glede "vdanosti v usodo" nic boljsi za ego, kot karkoli drugega. Glede "vdanosti v usodo" moras razmisljat prej, preden nastepas za en kombi otrok ;)


Zbaši 8 ljudi v A6 pa potem poročaj kater je bolj udoben. Že pri 5 je meja.

sunshine403 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Za moje pojme je udobje v kombiju na neprimerno višji ravni kot v A6.

Saj to je splosno znano dejstvo da so kombiji udobnejsi kot osebni avtomobili. Zato se vecina predsednikov vozi v kombijim, medtem ko se njihovo spremstvo prevaza v limuzinah. V vseh protokolih vseh drzav po EU je podobno. Limuzine za rajo, kombiji za predsednike.

Utk je izjavil:

Zbaši 8 ljudi v A6 pa potem poročaj kater je bolj udoben. Že pri 5 je meja.

Zbasi 150 ljudi v kombi ter primerjaj z gomuljko pa potem porocaj kateri je bolj udoben. Ja mi je jasno, ce ti je pogoj peljati 8 ljudi najbrz ne bos 8 ljudi tisal v osebni avto. Ce ti je pogoj voziti naokoli 50 ljudi, bos pa kupil avtobus.

Mike_Rotch ::

Nisem vedel, da so predsedniki merilo za udobje.

nejcek74 ::

sunshine403 je izjavil:

Saj to je splosno znano dejstvo da so kombiji udobnejsi kot osebni avtomobili. Zato se vecina predsednikov vozi v kombijim, medtem ko se njihovo spremstvo prevaza v limuzinah. V vseh protokolih vseh drzav po EU je podobno. Limuzine za rajo, kombiji za predsednike.
Zbasi 150 ljudi v kombi ter primerjaj z gomuljko pa potem porocaj kateri je bolj udoben. Ja mi je jasno, ce ti je pogoj peljati 8 ljudi najbrz ne bos 8 ljudi tisal v osebni avto. Ce ti je pogoj voziti naokoli 50 ljudi, bos pa kupil avtobus.

Preveč se trudiš vsilit svoj osebni pogled.
Prostornost: limuzine se lahko skrijejo proti kombijem
Udobje voznika: kombi se skrije pred limuzino
Udobje potnika: eeeeee, zelo odvisno, ob dosti prtljage, bo v prednosti kombi, ob malo pa limuzina
Glede protokola se motiš, kombiji so sestavni del protokolarnih vozil, za predsednika pa se uporablja tisti avto, ki v zavesti ljudstva predstavlja prestiž. Da boš štekal o čem govorim: v Evropi se pripelješ z Audi A6 karavanom na sestanek in si car, v ZDA pa obrtnik. Pri pick-upih pa je ravno obratno. Slovenski protokol je včasih (ca 10-20 let nazaj) imel okoli 100 VW Multivanov, kako je danes, ne vem.

matobeli ::

A ne furajo x5 pri nas?

koyotee ::

TheBlueOne je izjavil:

Sorry, potem pa enak letnik za podobno ceno, kjer pise nov:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


NAVEDENA CENA VELJA V PRIMERU NAKUPA KOT DAVČNI ZAVEZANEC (D.O.O., S.P....) PO POSEBNIH FLEET POGOJIH.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za 3 otroške sedeže (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12429933 (19398) bauci
»

Opel Vivaro 2.0 Cdti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
548132 (6785) ;-)
»

Volvo XC 90 vs mitsubishi outlander

Oddelek: Na cesti
242511 (1677) WizzardOfOZ
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7612779 (10578) TheBlueOne
»

Kupujem osebni avto, pa nimam poima o vozilih.

Oddelek: Na cesti
315314 (3445) matobeli

Več podobnih tem