Forum » Pomoč in nasveti » Pomoč Garancija/Stvarna napaka/,.....
Pomoč Garancija/Stvarna napaka/,.....
Spyro ::
Pozdravljeni, že naprej se oproščam za odprtje nove teme glede teh reči. Ampak ne vem več kam se obrniti oz. kaj storiti. Imam problem glede garancije in rabim čim več nasvetov, idej, pomoči, ker to se mi zdi zdaj že vse neverjetno.
No da razjasnim gre se za nakup samohodne kosilnice 4.7.2019 v Mercator Tehniki. Znamka je RAMDA, model Yellow cut-G51SHL-C. Dodatno smo vzeli še eno leto dodatne garancije(allianz). Kosilnica se je kupila, ter še isti dan vrnila nazaj na uveljavljanje garancije zaradi nepravilnega delovanja, vžig in po 1 sekundi se je kosilnica ugasnila(ponavljanje v nedogled). Poslano na ROTAR D.O.O., PODSMREKA 7B,DOBROVA. Kosilnica je nato delovala nekaj časa. Potem pa 25.8.2020 se je ustavil pogon. Spet smo kosilnico vrnili in uveljavljali garancijo. Spet poslano na ROTAR D.O.O., PODSMREKA 7B,DOBROVA. 17.09.20 smo dobili odgovor s servisa (Škof Tina s.p.), da so kosilnico pregledali in ugotovili da so blokirani pogonski zobniki in zatiči, poškodovan nosilec noža(tega mi nismo niti omenili oz opazili). Glede na ugotovljeno so izključili popravilo iz naslova garancijske pravice. Po dogovoru bi to popravili za 100€. V kolikor se ne popravlja se poravna pregled in predračun 15€ + ptt v obe smeri. No tukaj meni ni bilo jasno kako lahko servis kar tako poda tako neumno ugotovitev in se izogne popravilu kljub enoletni garanciji še tovarniški, ter doplačani mercator(allianz). Tako sem nato podal ugovor, da se ne strinjam z ugotovitvijo, ker ni bilo podanih nobenih slikovnih gradiv ali razlage da je to res to. Nato se je začela šele mora. Serviser je prekinil vse stike z merkatorjem(vsaj tako trdijo) ni odgovarjal na emaile, klice,... Do sedaj! Skoraj eno leto je serviser imel kosilnico pri sebi. Vrniti je ni hotel, ker naj bi jaz moral plačati ptt v obe smeri. Potem je zahteval naj jo pridem iskat k njemu. Potem sem pritisnil malo grobo na mercator in so oni začeli pogosteje klicati in zahtevati vrnitev kosilnice. Nato je 31.3.2020 kosilnica le prišla domov. Že tukaj ne vem poslal jo je merkator, prišla pa je k nam na dom(A ne bi morala prvo priti na merkator?). Nato še en šok kosilnica je bila spakirana v škatlo na prafaktorje. Šravfi v najlonu, zobniki povsod, nož demontiran,... Razumem da če bi on to zložil da bi kosilka delala ampak a nebi morala pridet kosilka taka kot je odšla?? Kako naj jaz to zdaj sestavim če nesmem posegat v osilnico ker je še v garanciji??? Rabim pomoč nasevete nevem več kaj naredit. Merkator se sklicuje da oni nimajo tu kaj, ker je servis ovrgel garancisko popravilo. in servis spet naj ne bi bil dolžan popravljati ker so si tako zmislili. Nakar sem včeraj potem rekel na merkatorju dobro prinesem kosilko nazaj in uveljavljam stvarno napako(preglasnna kosilka;.. samo ideja), nakar mi merkator trdi da to nemorem storiti ker nemorem reči tega po 1 letu uporabe. in da lahko spišemo stvarno napako na zadrževnaje kosilnice tako dolgo. KAJ V TAKEM PRIMERU STORITI?? Kam se obrniti? Bojim se da se me merkator hoče samo rešiti in obrniti stvarno napako spet na serviserja, ker bi potem verjetno moral sodnega izvedenca poklicat da ispodbija njihovo ugotovitev. Res nevem no 3 leta skupne garancije še par mesecev je ostalo tovarniške + še dokupljena merkator(allianz). Tukaj tudi naj bi bil hakljc da nej bi njihova počela se uveljavljati šele ko preteče tovarniška čeprav na pogodbi piše od dneva nakupa. Prosim za kako razlago, idejo ali kar koli, da se dobi vrnjena kupnina. Ker 1 leto brez kosilke brez garancije, pa še če imam naprej kosilko bo pri naslednem popravilu isti k***c.
Hvala za vse ideje, opravičilo za novo temo, ter napake, napisano v frustraciji in jezi :).
Lep pozdrav.
No da razjasnim gre se za nakup samohodne kosilnice 4.7.2019 v Mercator Tehniki. Znamka je RAMDA, model Yellow cut-G51SHL-C. Dodatno smo vzeli še eno leto dodatne garancije(allianz). Kosilnica se je kupila, ter še isti dan vrnila nazaj na uveljavljanje garancije zaradi nepravilnega delovanja, vžig in po 1 sekundi se je kosilnica ugasnila(ponavljanje v nedogled). Poslano na ROTAR D.O.O., PODSMREKA 7B,DOBROVA. Kosilnica je nato delovala nekaj časa. Potem pa 25.8.2020 se je ustavil pogon. Spet smo kosilnico vrnili in uveljavljali garancijo. Spet poslano na ROTAR D.O.O., PODSMREKA 7B,DOBROVA. 17.09.20 smo dobili odgovor s servisa (Škof Tina s.p.), da so kosilnico pregledali in ugotovili da so blokirani pogonski zobniki in zatiči, poškodovan nosilec noža(tega mi nismo niti omenili oz opazili). Glede na ugotovljeno so izključili popravilo iz naslova garancijske pravice. Po dogovoru bi to popravili za 100€. V kolikor se ne popravlja se poravna pregled in predračun 15€ + ptt v obe smeri. No tukaj meni ni bilo jasno kako lahko servis kar tako poda tako neumno ugotovitev in se izogne popravilu kljub enoletni garanciji še tovarniški, ter doplačani mercator(allianz). Tako sem nato podal ugovor, da se ne strinjam z ugotovitvijo, ker ni bilo podanih nobenih slikovnih gradiv ali razlage da je to res to. Nato se je začela šele mora. Serviser je prekinil vse stike z merkatorjem(vsaj tako trdijo) ni odgovarjal na emaile, klice,... Do sedaj! Skoraj eno leto je serviser imel kosilnico pri sebi. Vrniti je ni hotel, ker naj bi jaz moral plačati ptt v obe smeri. Potem je zahteval naj jo pridem iskat k njemu. Potem sem pritisnil malo grobo na mercator in so oni začeli pogosteje klicati in zahtevati vrnitev kosilnice. Nato je 31.3.2020 kosilnica le prišla domov. Že tukaj ne vem poslal jo je merkator, prišla pa je k nam na dom(A ne bi morala prvo priti na merkator?). Nato še en šok kosilnica je bila spakirana v škatlo na prafaktorje. Šravfi v najlonu, zobniki povsod, nož demontiran,... Razumem da če bi on to zložil da bi kosilka delala ampak a nebi morala pridet kosilka taka kot je odšla?? Kako naj jaz to zdaj sestavim če nesmem posegat v osilnico ker je še v garanciji??? Rabim pomoč nasevete nevem več kaj naredit. Merkator se sklicuje da oni nimajo tu kaj, ker je servis ovrgel garancisko popravilo. in servis spet naj ne bi bil dolžan popravljati ker so si tako zmislili. Nakar sem včeraj potem rekel na merkatorju dobro prinesem kosilko nazaj in uveljavljam stvarno napako(preglasnna kosilka;.. samo ideja), nakar mi merkator trdi da to nemorem storiti ker nemorem reči tega po 1 letu uporabe. in da lahko spišemo stvarno napako na zadrževnaje kosilnice tako dolgo. KAJ V TAKEM PRIMERU STORITI?? Kam se obrniti? Bojim se da se me merkator hoče samo rešiti in obrniti stvarno napako spet na serviserja, ker bi potem verjetno moral sodnega izvedenca poklicat da ispodbija njihovo ugotovitev. Res nevem no 3 leta skupne garancije še par mesecev je ostalo tovarniške + še dokupljena merkator(allianz). Tukaj tudi naj bi bil hakljc da nej bi njihova počela se uveljavljati šele ko preteče tovarniška čeprav na pogodbi piše od dneva nakupa. Prosim za kako razlago, idejo ali kar koli, da se dobi vrnjena kupnina. Ker 1 leto brez kosilke brez garancije, pa še če imam naprej kosilko bo pri naslednem popravilu isti k***c.
Hvala za vse ideje, opravičilo za novo temo, ter napake, napisano v frustraciji in jezi :).
Lep pozdrav.
Gejspodar ::
Zdravo,
Najprej si preberi tole in poglej, kje in kako so te nategnili. Ne pozabi, da si kosilnico kupil v živo in ne na daljavo.
https://europa.eu/youreurope/business/d...
Pozabi pa na tisto merkatorjevo dodatno garancijo - tisto je nateg pri belem dnevu, ni važno za kakšen tehnični izdelek vzameš.
Če ti teh 300€ toliko pomeni, potem jim grozi z inšpektorati in tako naprej, kakor ti bodo predlagali komentatorji spodaj.
Če ti ne, potem kupi kosilnico, ki ni kup dreka, pri prodajalcu, ki primarno ne prodaja špecerije.
Najprej si preberi tole in poglej, kje in kako so te nategnili. Ne pozabi, da si kosilnico kupil v živo in ne na daljavo.
https://europa.eu/youreurope/business/d...
Pozabi pa na tisto merkatorjevo dodatno garancijo - tisto je nateg pri belem dnevu, ni važno za kakšen tehnični izdelek vzameš.
Če ti teh 300€ toliko pomeni, potem jim grozi z inšpektorati in tako naprej, kakor ti bodo predlagali komentatorji spodaj.
Če ti ne, potem kupi kosilnico, ki ni kup dreka, pri prodajalcu, ki primarno ne prodaja špecerije.
matobeli ::
Stvarna napaka ne bo šla skoz ker si že uveljavljal garancijo. Verjetno bo treba na tržno inšpekcijo ker to da dobiš nazaj razstavljeno zih ni po regelcih.
Likalnik ::
Po mojem mnenju si naredil že največjo napako takoj na začetku ob nakupu...ko si isti dan ugotovil, da kosilnica ne dela in si jo nesel nazaj...se vzame drugo kosilnico oziroma uveljavlja se stvarno napako...oziroma zahtevaš denar nazaj....definitivno pa jo ne pošiljaš na popravilo pod garancijo....to so osnove.
Kot drugo ne zastopim kako, da si bil ti vpleten v pogovor z Rotar podjetjem...glede na to, da je še pod garancijo poteka komunikacija in pošiljanje kosilnice med merkatorjem in Rotarjem...ter komunikacija med merkatorjem in tabo...tu definitivno ne moreš it ti gledat kosilnice k Rotarju...ker ti pač z rotarjem nimaš nič.
Stroške pošiljanja moraš ti plačati merkatorju in ne Rotarju...merkator pa Rotarju....zadevo ste speljali tako, da je vse skupaj čudno
Prav tako bi morala "popravljena" kosilnica pridit v merkator kjer jo ti prevzameš in po potrebi še na licu mesta sprobaš...če bi to naredil bi videl, da je bila kosilnica razdrta na prafaktorje in bi jim jo tam pustil...ter v isti sapi povedal, da boš podal pritožbo na inšpektorat.
Sedaj ko imaš pa vse doma razdrto ti pa noben ne bo verjel, da si tako dobil.
te dodatne garancije kot jih imajo mercator, harvey, big bang...to je že splošno znano, da je nateg...jaz tega nikoli ne vzamem...raj zavarujem pri zavarovalnici, če je že tako, da je porebno.
Kot zadnji nasvet....ne poznam kosilnice Ramda vendar se mi sliši kot čunga lunga zadeva...+ merkator trgovina je recept za polomijo.
Jaz imam kosilnico Honda...že 8 leto...gonim jo ko mačka...čez vse kamne, veje, štore...vse je že polomljeno in visi...ampak motor pa še vedno v prvo vžge in dela brez težav.
Obrni se na tržno inšpekcijo...
Kot drugo ne zastopim kako, da si bil ti vpleten v pogovor z Rotar podjetjem...glede na to, da je še pod garancijo poteka komunikacija in pošiljanje kosilnice med merkatorjem in Rotarjem...ter komunikacija med merkatorjem in tabo...tu definitivno ne moreš it ti gledat kosilnice k Rotarju...ker ti pač z rotarjem nimaš nič.
Stroške pošiljanja moraš ti plačati merkatorju in ne Rotarju...merkator pa Rotarju....zadevo ste speljali tako, da je vse skupaj čudno
Prav tako bi morala "popravljena" kosilnica pridit v merkator kjer jo ti prevzameš in po potrebi še na licu mesta sprobaš...če bi to naredil bi videl, da je bila kosilnica razdrta na prafaktorje in bi jim jo tam pustil...ter v isti sapi povedal, da boš podal pritožbo na inšpektorat.
Sedaj ko imaš pa vse doma razdrto ti pa noben ne bo verjel, da si tako dobil.
te dodatne garancije kot jih imajo mercator, harvey, big bang...to je že splošno znano, da je nateg...jaz tega nikoli ne vzamem...raj zavarujem pri zavarovalnici, če je že tako, da je porebno.
Kot zadnji nasvet....ne poznam kosilnice Ramda vendar se mi sliši kot čunga lunga zadeva...+ merkator trgovina je recept za polomijo.
Jaz imam kosilnico Honda...že 8 leto...gonim jo ko mačka...čez vse kamne, veje, štore...vse je že polomljeno in visi...ampak motor pa še vedno v prvo vžge in dela brez težav.
Obrni se na tržno inšpekcijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Spyro ::
Zdravo, ja sem prebral in glede na to bi mi morali zamenjati komplet kosilnico, ker bi bilo predrago tudi če zahtevam denar bi mi morali vrniti. Problem je ker se mercator sklicuje na ugotovitev servisa da je to zunanja napaka. O tem pa nikjer na internetu ne zasledim ničesar kaj narediti? Je serviser primoran popraviti vse probleme v času garancije?
Likalnik
Problem je ker je to moj oče kupil in nesel vrniti.( Naučeno je, da samo še stvarne napake uveljavljam! Na hard way-SPOZNANO).
Likalnik
Problem je ker je to moj oče kupil in nesel vrniti.( Naučeno je, da samo še stvarne napake uveljavljam! Na hard way-SPOZNANO).
Utk ::
Kot zadnji nasvet....ne poznam kosilnice Ramda vendar se mi sliši kot čunga lunga zadeva
Čunga lunga ni, to je sicer slovenska znamka, ampak načeloma niso to slabi stroji. Jih imajo tudi komunalci marsikje po Sloveniji.
Imam že kar nekaj let par njihovih stvari in niso slabe. Ampak če njihov domači servis tako dela, vseeno ne bom več kupil nič njihovega. Tako se ne dela.
No, mercator je pa tudi svojga dnarja vreden. Oni bi to morali razrešit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Likalnik ::
@Spyro, kot rečeno obrni se na tržni inšpektorat in boš videl kaj ti bodo svetovali.
@Utk nisem vedel, da je to SLO kosilnica oziroma znamka...prvič slišim za njo....tako kot si napisal...tudi, če bi imel željo po nakupu te znamke...me je sedaj ta post oziroma prikaz serviserjev od tega odvrnil...tako se ne dela.
P.S. če je pa to SLO znamka se pa obrni kar direktno na njih in jim povej svojo zgodbo...glede na to, da se jim dela slaba reklama bodo hoteli pridit zadevi do dna...in mogoče zamenjali serviserja, če bodo hoteli še obstajati na trgu
P.S.S. sem malo guglal...Ramda je Rotar...ustanovitelji podjetja so družina Rotar...tu nič ne pomaga moj nasvet, da se obrni direkto na Ramdo, ker boš prišel do Rotar-ja
@Utk nisem vedel, da je to SLO kosilnica oziroma znamka...prvič slišim za njo....tako kot si napisal...tudi, če bi imel željo po nakupu te znamke...me je sedaj ta post oziroma prikaz serviserjev od tega odvrnil...tako se ne dela.
P.S. če je pa to SLO znamka se pa obrni kar direktno na njih in jim povej svojo zgodbo...glede na to, da se jim dela slaba reklama bodo hoteli pridit zadevi do dna...in mogoče zamenjali serviserja, če bodo hoteli še obstajati na trgu
P.S.S. sem malo guglal...Ramda je Rotar...ustanovitelji podjetja so družina Rotar...tu nič ne pomaga moj nasvet, da se obrni direkto na Ramdo, ker boš prišel do Rotar-ja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Spyro ::
Klical inšpektorat in glede na to da je serviser označil za zunanjo napako, da je na meni da spodbijam to izjavo, da moram najeti sodnega izvedenca kateri bi spodbijal izjavo oz. dokazoval da je napaka notranja.
Katastrofa!
In naj nesem kosilnico na merkator in zahtevam da jo dobim nazaj sestavljeno kot sem jo poslal.
Katastrofa!
In naj nesem kosilnico na merkator in zahtevam da jo dobim nazaj sestavljeno kot sem jo poslal.
Spyro ::
Update. Sodni izvedenec je dejal, da je najboljše da pozabim cena 300€, da pride to pogledat in dat izjavo. Da ROTAR je itak katastrofa in da mercator je hrvaški in da jih boli k... za 300€ kosilko. Omenil je še slučaj da imam koga v družini s pravno podlago da mi napiše kaj za mercator ali direktno ROTARJu, ker vse drugo se ne splača. :/
Tako, da sedaj se izogibam ROTAR in njihovim proizvodom v čim večjem loku. Tako da hvala vsem za info in morda napišem še kakšen update ko rešim to s razstavljeno kosilnico.
Tako, da sedaj se izogibam ROTAR in njihovim proizvodom v čim večjem loku. Tako da hvala vsem za info in morda napišem še kakšen update ko rešim to s razstavljeno kosilnico.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kosilnica na nitko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28749 (5805) | starfotr |
» | nitka za kosilnicoOddelek: Loža | 12559 (7683) | bedarija |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7620 (7089) | Ziga Dolhar |
» | katero motorno kosilnico?Oddelek: Loža | 19526 (18359) | kiFni |
» | Kosilnica za parcelo cca. 500m2Oddelek: Loža | 5609 (5216) | krho |