» »

Avto servis - račun

Avto servis - račun

fireX88 ::

Mogoče je že kdo imel podobno izkušnjo in bi prav prišel nasvet.

Starša imasta 3 leta star avto Opel Crossland x 1.2 turbo (81kw). Avto je bil kupljen nov oktobra 2017 in takrat je bilo govora, da je garancija 3 leta in zadnji servis je bil narejen pri "šušmarju".

Skratka, cca 2 tedna nazaj se je začela pojavljati težava na avto in sicer opozorilna lučka za mašino. Avto je bil priklopljen na računalnik in baje, da je bilo vse v napakah (nisem videl na lastne oči). Oče se je odločil peljat avto na uradni servis. Po 1h so ugotovili kaj je narobe - problm je jermen, kateri je v mašini in je začel razpadat (morki jermen). Na Opel servisu pravijo, da je tovarniška napaka, vendar brez računa pooblaščenega servisa ne priznajo garancije (logično), katera je pa kar naenkrat 4 leta in ne 3 leta, kot je bilo govora ob nakupu avtomobila (avto ima trenutnoe cca 50k km). Logično je tudi s strani staršev, da se jim zdi zaman, ker bi lahko to sedaj popravili znotraj garancije in bi bilo vse ok, če bi tudi tako predstavili, da je garancije 4 leta in ne 3.

Poskušam pridobit kakšen račun od pooblaščenega servisa, katerega bom odnesem na Opel servis,, s katerim naj bi potem priznali servis...upam. Skratka, ima kdo še kakšen predlog, kaj se bi dalo naredit? Je imel kdo kakšen podoben primer ter kakšen je bil epilog?

Hvala.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Trupl0 ::

za uveljavljanje garancije ne rabiš več delati rednih servisov na pooblaščenih servisih.
Samo, da imaš račun oz. potrdila o menjavah. Če ti šušmar ni izstavil računa, taf lak.

Če pa gre za tako imenovane podaljšane garancije (dlje kot je tovarniška garancija), pa je pogoj celo delati vse servise na pooblaščenih servisih. Tako ima Volkswagen pri svojih 2+4 leta.

Lahko pa bi urejali kulanco. Pa vi nekaj plačate in nekaj servis... recimo
If you are going through Hell, keep going !

Mato989 ::

Tudi če delaš pri nepooblaščenih servisih, moraš pol dokazat da je bilo vgrajeno z enakim skillom in znanjen kot na uradnem... če se uradni servis odloči da nepooblaščeni servis nima pojma, morš TI dokazat da je imel =)

Samo v vednost!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Vanquish ::

ce je tovarniska napaka ti ne morejo osporavat garancije, zagrozite jim z inspekcijo in tozbo in da jih bote dali v vse medije, si znajo premislit.

fireX88 ::

Trupl0 je izjavil:

za uveljavljanje garancije ne rabiš več delati rednih servisov na pooblaščenih servisih.
Samo, da imaš račun oz. potrdila o menjavah. Če ti šušmar ni izstavil računa, taf lak.

Če pa gre za tako imenovane podaljšane garancije (dlje kot je tovarniška garancija), pa je pogoj celo delati vse servise na pooblaščenih servisih. Tako ima Volkswagen pri svojih 2+4 leta.

Lahko pa bi urejali kulanco. Pa vi nekaj plačate in nekaj servis... recimo


Šušmar - mehanik ima doma delavnico. Redno dela pa enem izmed servisih, tako da drugo kot račun za material ne morem dat. Pol mi, pol servis.. o tem sem tudi že razmišljal.

Mato989 je izjavil:

Tudi če delaš pri nepooblaščenih servisih, moraš pol dokazat da je bilo vgrajeno z enakim skillom in znanjen kot na uradnem... če se uradni servis odloči da nepooblaščeni servis nima pojma, morš TI dokazat da je imel =)

Samo v vednost!


Če bi lahko dokazal, potem bi lahko tudi sam delal servis.


Vanquish je izjavil:

ce je tovarniska napaka ti ne morejo osporavat garancije, zagrozite jim z inspekcijo in tozbo in da jih bote dali v vse medije, si znajo premislit.


Ne vem, če se bi rad/i spuščal v te vode.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Mato989 ::

Vanquish je izjavil:

ce je tovarniska napaka ti ne morejo osporavat garancije, zagrozite jim z inspekcijo in tozbo in da jih bote dali v vse medije, si znajo premislit.


ČE JE...

Če bi lahko dokazal, potem bi lahko tudi sam delal servis.


Doesnt work like that... breme dokazovanja je na strani tožnika... če pooblaščeni servis reče da so deli vgrajeni nepravilno in je zato prišlo do okvare moraš ti dokazat da je nepooblaščeni serviser vgradil dele pravilno prek osodnih izvedencev itd. in založit za stroške dokazovanja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

fireX88 ::

Mato989 je izjavil:

Vanquish je izjavil:

ce je tovarniska napaka ti ne morejo osporavat garancije, zagrozite jim z inspekcijo in tozbo in da jih bote dali v vse medije, si znajo premislit.


ČE JE...


Takoj ko so odkrili napako, so rekli, da je tovarniška napaka.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Vanquish ::

fireX88 - kot sem rekel.

Fora je v tem, da pri kateri koli drugi zadevi se lahko isce al je krivda na strani proizvajalca ali nestrokovne vgradnje, tukaj pa se ne morejo oni znebiti odgovornosti, ce je tovarniska napaka tudi, ce ti ne bi sploh vozil avto na servis.

Lepo zagrozi kot sem ti rekel.

ps: meni so na 8 let starem bmw-ju zaradi serijske napake zastonj popravlali, pa takrat ze 4 leta ni bil servisiran na uradnem servisu.

Invictus ::

Če je serijska napaka proizvajalca, ki to celo prizna, potem garancija sploh nima veze.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

chucki ::

Tovarniska napaka ali vpoklic je razlika. Ce je bil vpoklic zaradi jermena potem ti pripada. Drugace pa ta jermen ni tak strosek.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Mato989 ::

fireX88 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Vanquish je izjavil:

ce je tovarniska napaka ti ne morejo osporavat garancije, zagrozite jim z inspekcijo in tozbo in da jih bote dali v vse medije, si znajo premislit.


ČE JE...


Takoj ko so odkrili napako, so rekli, da je tovarniška napaka.


Maš pisni dokaz?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

Kaj se sploh jahate z nekimi kvazi mehaniki? Saj če vam ne paše cena olja in filtrov, jih lahko s sabo prinesete na pooblaščeni servis.
Ostale razlike bo pa za desetak ali dva.

Btw, sicer ne vem za opla, pri mojem se vse v online bazo proizvajalca vpisuje. Brez tega bo v prihodnosti avto neprodaljiv za normalen denar. Tako da vi kar šparajte. Ampak le če bo šel avto od vas direktno na britof. Drugače ga boste krepko pod ceno prodali.

fireX88 ::

Da bi bila serijska napaka, nisem zasledil, nekaj sem brskal, vendar nisem nič zasledil.

Pisnega dokaza nimam, po telefonu je bilo rečeno.

Če imaš minimalno penzijo premisliš, kam boš dal denar, zato je bil tale kvazi mehanik v igri. Tudi močno dvomim, da je kvazi mehanik krvi za nastalo napako. To je že 4 avto servisiran pri mehaniku v zadnjih 10ih letih in do sedaj je bilo vse ok. Kot sem rekel, dela na uradnem servisu za drugo znamko.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

tomaz- ::

Opel ima garancijo dve leti:
https://www.opel.si/pregledi-dodatki/ga...
Potem pa imaš JAMSTVO:
https://www.opel.si/pregledi-dodatki/ga...

Jamstvo ti "poštemplajo" in uredijo zadevo zgolj, če si servisiral avto pri njih

Buggy ::

...torej štih proba preverjanja VIN med policijsko kontrolo, prometna nesreča, tehnični pregled in verjetno še kaj.


VIN stevilko ima vecina novih avtomobilov videno na vetrobranskem steklu vsakemu kekcu, na rebis sploh kontrole.

@OP: Ce je napaka res tovarniska, veljajo za te napake cisto neodvisni pogoji (km/starorost), ki niso vezani direktno na garancijo ali to ce si servisiral na pooblascencu. Meni so na Insigni kljukice za odpiranje vrat, kjer se je na koticku zacel lusciti chrome, menjali po 8-ih letih.

jshadlsa232 ::

Naj popoldanc nabavi jermen in ga zmontira za manjsi denar brez racuna, pa je reseno.

mat xxl ::

Ma teli popoldanci, so pogosto celo dražji, od šolanih z licenco.....

KAVINSKY ::

mat xxl je izjavil:

Ma teli popoldanci, so pogosto celo dražji, od šolanih z licenco.....


To je pa tako natolčevanje, da niti ne vem kje začeti.

Velika večina pooblaščencev ima zlatarske cene, navadne delavnice so lahko več kot 25% cenejše, in še na avtodelih se privarčuje (Bosch filter kabine za 20€, Mann 7€). Na koncu dneva pa ti šraufa pripravnik iz poklicne šole z komaj dvojko iz matematike.

Popoldanci pa verjetno dopoldan ne delajo zobnih plomb, popoldan pa delajo pod kozolcem. Verjetno so tudi oni šolani in delajo v avtodelavnicah, pa popoldan še kaj malega zaslužijo na črno ali preko sp-ja.

Invictus ::

mat xxl je izjavil:

Ma teli popoldanci, so pogosto celo dražji, od šolanih z licenco.....

Jermeni menjajo dijaki na praksi. Kako šolanje z licenco, ne seri ?

Tam jih imajo samo toliko, da lahko temu rečejo uradni servis. Ostalo je krš, ki počiva v službi, in fuša popoldne doma...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mat xxl ::

Glede pod kozolcem, vsak ima svoje izkušnje, sam ne rečem, da so pooblaščenci veliko krat zlatarji, sam imam malega pooblaščenca z ene 5 zaposlenimi in vedno imam stik z šefom. Material je kakor kje, pri VAG se ve, da je identičen material navadno 35 % cen originala, so pa znamke, kot je Mercedes in BMW, kjer skoraj nihče ne želi imeti posla z neoriginal deli, ker so ti samo 20% ali manj cenejši od originala. Ostane samo olje, če perferiraš, kaj, kar je odobreno pri izdelovalcu avta , vendar ga oni ne tlačijo v avto, ker imajo svoje morda slabše olje od proizvajalca vozil. Pač ni problema prineseš svoje odobreno .........

Žal je veliko krat tako, da ti fušarji se dopoldne na uradnem servisu spočijejo, še kak del ukradejo ali kaj po domače pomutijo, da imajo potem za popoldne dele ceneje, se pa navadno tudi popoldne ne trudijo preveč.

Tako, da vsak ve za sebe , moj serviser vedno vse naredi, kot je treba, ne bi niti 1% posumil, da ne bi menjal olja, ali filtrov, sem že tudi delal štih probo in za njim razdrl kabinski filter, ker mi je vedno zagotavljal, da tudi ne samo, da menja filter pač pa tudi očisti vse pokrove in tam pod filtrom in ja , ko sem odprl je bilo vse zgledno, če je pa kaj čudnega sem pa vedno dobil na sms video posnetek, z jasno za mene opisano težavo z predlogom rešitve in, pa, da naj jih pokličem, da povem, kaj in kako, to zadnje je standard grupe za vozila BMW, čeprav veliki servisi to pogosto zanemarijo. Tako, da sam k popoldancu, ne hvala, so pa res še ena klasa, to so top vrhunski serviserji, ki niso pooblaščeni, vendar zelo korektni in cenejši, za kaka velika, dela, k takim grem tudi z veseljem, posebej kasneje, ko je garancija mimo, pa še takrat, če je samo reden servis raje k pooblaščencu.

Ve pa vsak za sebe .......................... in vsak ima svoje izkušnje...... bojte se onih fušarjev, ki vam preko vez uredijo poceni dele, čudnega službenega izvora, ker veste, da so mutovodiči in tako, kot v službi, bodo tudi vas nasrali ......

Je pa res, da sam ne gledam na vsak cent, pač pa iščem vrhunsko storitev !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

fireX88 ::

Epilog je bil, da je bil avto odpeljan na servis v Grosuplje - Verovšek, ker so hoteli na Opel servisu zaračunat 1600€ za popravilo. Vervošek je računal 400€ - velik servis. Verjetno kdo pozna Verovšeka in se bo spraševal kako? Da, je pooblaščen za Citroene, vendar je mašina pri Citroenih, Peguetih in Oplih enaka (vsaj tale). Zamenjal je jermene, spucal filtre (mrežice v mašini) ter oljno pumpo in preveril, če so v mašini košči jermena in to je to.

Kar pa najbolj boli je tole, da so vsi seznanjeni s temi napakami (Citroen, Peguet in Opel), s to razliko, da so pri Citroenu in Peguetu za letnike 2017-2019 imeli odpolklic in brezplačno menjavo jermenov, neglede na to, kje in na kakšen način je bil avto servisiran.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Magic1 ::

Kar je mene najbolj zmotilo pri uradnem servisu je nategovanje z manjavami nepotrebnih stvari. Osnovni servis še ni tako drag, a kaj ko želijo pri 30kkm menjat svečke, zavorno tekočino pa še kup stvari in je potem servis takoj dvakrat dražji.
Sem ravno videl cenik za servise novih citroenov za 20k€, če kupiš paketno. Servisi za pet let do 50kkm je cena 2000€... Torej cca. 400€ na servis.
Magic

darkolord ::

fireX88 je izjavil:

Epilog je bil, da je bil avto odpeljan na servis v Grosuplje - Verovšek, ker so hoteli na Opel servisu zaračunat 1600€ za popravilo. Vervošek je računal 400€ - velik servis. Verjetno kdo pozna Verovšeka in se bo spraševal kako? Da, je pooblaščen za Citroene, vendar je mašina pri Citroenih, Peguetih in Oplih enaka (vsaj tale). Zamenjal je jermene, spucal filtre (mrežice v mašini) ter oljno pumpo in preveril, če so v mašini košči jermena in to je to.

Kar pa najbolj boli je tole, da so vsi seznanjeni s temi napakami (Citroen, Peguet in Opel), s to razliko, da so pri Citroenu in Peguetu za letnike 2017-2019 imeli odpolklic in brezplačno menjavo jermenov, neglede na to, kje in na kakšen način je bil avto servisiran.
Jerovšek :)

fireX88 ::

darkolord je izjavil:

fireX88 je izjavil:

Epilog je bil, da je bil avto odpeljan na servis v Grosuplje - Verovšek, ker so hoteli na Opel servisu zaračunat 1600€ za popravilo. Vervošek je računal 400€ - velik servis. Verjetno kdo pozna Verovšeka in se bo spraševal kako? Da, je pooblaščen za Citroene, vendar je mašina pri Citroenih, Peguetih in Oplih enaka (vsaj tale). Zamenjal je jermene, spucal filtre (mrežice v mašini) ter oljno pumpo in preveril, če so v mašini košči jermena in to je to.

Kar pa najbolj boli je tole, da so vsi seznanjeni s temi napakami (Citroen, Peguet in Opel), s to razliko, da so pri Citroenu in Peguetu za letnike 2017-2019 imeli odpolklic in brezplačno menjavo jermenov, neglede na to, kje in na kakšen način je bil avto servisiran.
Jerovšek :)



Ja to :)
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

jshadlsa232 ::

Magic1 je izjavil:

Kar je mene najbolj zmotilo pri uradnem servisu je nategovanje z manjavami nepotrebnih stvari. Osnovni servis še ni tako drag, a kaj ko želijo pri 30kkm menjat svečke, zavorno tekočino pa še kup stvari in je potem servis takoj dvakrat dražji.
Sem ravno videl cenik za servise novih citroenov za 20k€, če kupiš paketno. Servisi za pet let do 50kkm je cena 2000€... Torej cca. 400€ na servis.

Se pa lepo slisi da si kupil novega francoza s 5k popusta

Magic1 ::

Mah kje 5k popusta, glede na gotovino ti dajo jurja popusta in 3 leta jamstva pod njihovimi servisnimi pogoji. Aja pa še financiranje ti podturijo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kupujem osebni avto, pa nimam poima o vozilih.

Oddelek: Na cesti
315225 (3356) matobeli
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19838743 (27487) shadeX
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27672450 (46394) D3m
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32690030 (55574) lucky13
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10549042 (46375) Pyr0Beast

Več podobnih tem