» »

Prevoz koles na strehi, kakšna je maksimalna hitrost?

Prevoz koles na strehi, kakšna je maksimalna hitrost?

1
2
»

Legon ::

Bellzmet je izjavil:

Sej zato sprašujem...če piše 130 km/h, pomeni pomoje, da vsaj do 150 km/h ni nobene panike.


Teoretično gre tudi do 200, dokler pač ne.

Prodajalec je zadeve konstrukcijsko predvidel za določene hitrosti in to mora upoševat tudi nepričakovane okoliščine kot so sunki vetra itd. Seveda zadeva zdrži več. Vprašanje pa koliko več in koliko časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Grinmir3 ::

Jaz sem gledal pri svoji mazdi s kakimi tankimi navojnimi palicami je pritrjen strešni prtljažnik na streho avta.
To so bolj zobotrebci kot kaj drugega, pri 4ih kolesih bi mene bolj skrbelo da bo izruvalo prtljažnik dol iz strehe kot pa da bo popustil posamezni nosilec za kolo.

Invictus ::

Grinmir3 je izjavil:

Tema je bila čista šank debata, ker je znancu odtrgalo kolo in je krivil to da je bilo obrnjeno nazaj.

Jaz kot rečeno teh nosilcev ne uporabljam, sem bil pa prepričan da bi thule moral biti certificiran za 130km/h in da nima veze kako obrneš kolo.

Moja teorija je da je pozabil zapeti paščke na kolesu in ga je zato snelo.

Smer kolesa nima veze...

Najbrž je res pozabil na paščke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

denabiker ::

ja jaz sem tudi enkrat neke majhne vijake pri enem avtu, ne vem M5 ali M6 vijaki. Zelo švoh narejeno...prav srhljivo, ko pomislim, kakšno sranje se lahko naredi, če poletijo bicikli ali truga dol, narediš lahko kaos zadaj na kakšni AC.

drugače mi je pa tista opcija, kjer pritrdiš vilico (brez spr. kolesa) v adapter mnogo boljša in stabilnejša. In tudi vidim po AC ljudje pičijo, bicikl čisto pri miru, pa še bolj aerodinamično je...

Invictus ::

denabiker je izjavil:


drugače mi je pa tista opcija, kjer pritrdiš vilico (brez spr. kolesa) v adapter mnogo boljša in stabilnejša. In tudi vidim po AC ljudje pičijo, bicikl čisto pri miru, pa še bolj aerodinamično je...

Ja in ne...

Tisti vijaki na vilicah se lahko tudi odvijejo, če nimajo kake varovalke... Se mi je že zgodilo, ko sem jih premalo zategnil... Jih je veter odvil...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kixs ::

Veter jih sigurno ni odvil. Pac pa tresljaji. Vijaki delujejo na principu trenja. In ce nisi dovolj zategnil, se je pocasi razrahljalo.

Meni taki niso vsec, ker potem moras to kolo nekam notri dat. Ce gres samo kolesarit, ni panike. Ce pa gres na dopust, pa rabis v avtu plac za kaj drugega.

Invictus ::

Imaš tudi vilico za nosilce, kamor vpneš kolo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Malo me mika da bi si omislil nosilec na kljuko, a kljuke nema :D

Kje na stajerskem to naredijo najbolj ugodno s homologacijo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

one too many ::

denabiker je izjavil:

drugače mi je pa tista opcija, kjer pritrdiš vilico (brez spr. kolesa) v adapter mnogo boljša in stabilnejša. In tudi vidim po AC ljudje pičijo, bicikl čisto pri miru, pa še bolj aerodinamično je...

Oče je zamenjal klasični prtljažnik za takega. Res so bistveno boljši in z njimi se sploh ne opazi višje porabe goriva (mogoče 0,5 L/100 km). Namestitev je tudi hirejša, toda tu primerjam prtljažnik za 20 EUR s prtljažnikom za 150 EUR. Testiran na 140 km/h, Thule pravi, da je max hitrost 130 km/h.

Dodatna slabost je, poleg kam dati sprednje kolo, da imajo danes nova kolesa Thru Axle (kako je to v slovenščini?). Lahko se kupi novo vpetje, problem verjetno nastane, če menjavaš kolesa z različnim vpetjem. Nimam izkušenj.

WizzardOfOZ ::

Bellzmet je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nosilci so sicer testirani do 130 kmh. Priporočljivo je pa vozit do 100 kmh, max 110kmh.
Vse to je tudi napisano v navodilih. Samo tega itak noben ne bere.


Hm..daš link (npr. od Thule k so najbolj znani), kjer piše, da priporočajo do 100 km/h?

THULE Kit 5387 Montažni komplet
THULE-Kit-5387-Fitting-Kit-IZDELEK

Specifikacije izdelka
Združljivo z: TOYOTA C-Hr, 5-dr SUV, 24-
Največja nosilnost: 75 kg / 165 lbs
Največja hitrost: 130 km/h 80 mph
Priporočena omejitev hitrosti: 80 km/h 50 mph


https://sl.manuals.plus/thule/kit-5387-...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

z3ro ::

Ravno danes na poti na morje sem videl ene par avtomobilov s kolesi pritrjenimi na streho/za avtomobilom in sem se spomnil na tole temo. Večina jih je pičila krepko nad 120, pri ene dveh-treh so se kolesa premikala/tresla toliko da sem jih prehitel ker si nisem upal vozit zadaj. Eden je pa imel res super poštimane, imel je tudi neke "distančnike" med njimi tako da je kljub (pre)veliki hitrosti delovalo zelo varno.

Utk ::

Če jih imaš na kljuki se lahko voziš 200 po ravnem in ne bo nič narobe. Problem je če moraš manevrirat, itd., kaj se zgodi takrat...tega ne vem.
Jaz se vozim načeloma do 130 s kolesi, če treba kdaj potegnit do 150 pri prehitevanju pa tudi ni problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dj_uro ::

ne, da bi ju zagovarjal, vendar sta se včeraj dva majstra za mano vozila s kolesi na strehi med Zadrom in Bosiljevim približno 160-165kmh (po števcu)
preden sem ju prehitel, so kolesa (treking in specialke) na strehah obeh vozil izgledala ''rock solid''
vw-klub.si
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713771 (278) Buggy
»

Strešni nosilci čez celo sezono na avtu

Oddelek: Na cesti
304186 (1868) mikhaair
»

Nosilec za kolo

Oddelek: Loža
3417049 (3304) skyline
»

Prevažanje kolesa na avtu

Oddelek: Šport
175870 (5237) jini

Več podobnih tem