Forum » Strojna oprema » Resizable bar
Resizable bar
Vuli ::
in sistem je? 486 DX 100?
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
temp1337 ::
To je neka testna reč za komunikacijo oz. dostop procesorja do grafičnega spomina. AMD ima to implementirano, NVIDIA pa testira. 1-2% pohitritev?
mtosev ::
Tega verjetno ne podpira rtx 20 series?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
DarwiN ::
Nope.. Verjetno kdaj v prihodnosti..
Pa tako ali tako gre za krneki feature.. V enih igrah pridobiš, v drugih izgubiš. Povprečje pa +2-3%, torej dreck na palci.
Nvidia bojda želi zadevo implementirat tako, da bo omogočena le v igrah, pri katerih ima ta REBAR pozitiven učinek, pri ostalih igrah, na katere REBAR vpliva negativno, bo pa onemogočen. In potem bo povprečna pospešitev mogoče ~5%, kar pa ni več zanemarljivo, če že gre za gratis dodatek.
Ampak bodo minili meseci, preden bodo to dodelali, in kasneje bo najbrž tudi AMD skopiral zadevo. In igre v prihodnosti se verjetno tudi lahko malo prilagodijo in izkoristijo to funkcijo.
Kakorkoli obrneš gre za zanemarljivo stvar, zaradi katere ni vredno izgubljati spanca.
Pa tako ali tako gre za krneki feature.. V enih igrah pridobiš, v drugih izgubiš. Povprečje pa +2-3%, torej dreck na palci.
Nvidia bojda želi zadevo implementirat tako, da bo omogočena le v igrah, pri katerih ima ta REBAR pozitiven učinek, pri ostalih igrah, na katere REBAR vpliva negativno, bo pa onemogočen. In potem bo povprečna pospešitev mogoče ~5%, kar pa ni več zanemarljivo, če že gre za gratis dodatek.
Ampak bodo minili meseci, preden bodo to dodelali, in kasneje bo najbrž tudi AMD skopiral zadevo. In igre v prihodnosti se verjetno tudi lahko malo prilagodijo in izkoristijo to funkcijo.
Kakorkoli obrneš gre za zanemarljivo stvar, zaradi katere ni vredno izgubljati spanca.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
FireSnake ::
To je neka testna reč
Vir za tole pa je?
Ampak bodo minili meseci, preden bodo to dodelali, in kasneje bo najbrž tudi AMD skopiral zadevo. In igre v prihodnosti se verjetno tudi lahko malo prilagodijo in izkoristijo to funkcijo.
Seveda, ker vse je open source in lahko kar skopiraš in dela tudi zate, ane?
Nadalje: AMD je prvi to implementiral (čeprav je RB v PCIe specifikacijah že dolgo).
Če že kdo je kopirala nVidia (ampak tudi to ne drži, ji kaj kopirati).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Mohimm ::
Kratko posplošeno pojasnilo:
Do sedaj si do pomnilnika GPU-ja dostopal v 265M velikih "chunkih" (do 256M, cpu in GPU sta se lahko dogovrila za manj). Če si želel prenesti 4G podatkov si za to naredil 16 "zahtevkov" na PCIe. To prinese overhead
Z vklopljenim resizable bar (= "AMD SAM" = "above 4g decoding", odvisno od biosa...) je za prenos 4G to potreben samo 1 "zahtevek". (poudarjam, izredno posplošeno pojasnjeno)
Ta tehnologija ni nova. Je del PCIe standarda. Večina server, x299 in Threadripper matičnih plošč in CPU-jev to podpira, ker brez tega težko tlačiš 4GPUje v compue mašine.
AMD GPU-ji podpirajo od (mislim da) Tonga arhitekture (tako compute tok consumer GPU-ji.
Nvidia quadro & Tesla to podpirajo od ~Maxwella (spet govorium iz glave, lahko da kasneje). Skratka takrat ko so prihajali GPUji z več ko 4gb pomnilnika...
V consumer karticah se jim tega ni zdelo smiselno oglaševati ker >4Gb Vrama ni bilo pogosto... AMD je ugotovil da je to lep bottneck pri novejših igrah, in zagnal kampanjo za advertisement. :)
Iz izkušenj (3950x + asus x570-e + rx5500xt) je pod linuxom precej manj "štekanja" v guildwars. Nisem pa tega nikoli meril...
Do sedaj si do pomnilnika GPU-ja dostopal v 265M velikih "chunkih" (do 256M, cpu in GPU sta se lahko dogovrila za manj). Če si želel prenesti 4G podatkov si za to naredil 16 "zahtevkov" na PCIe. To prinese overhead
Z vklopljenim resizable bar (= "AMD SAM" = "above 4g decoding", odvisno od biosa...) je za prenos 4G to potreben samo 1 "zahtevek". (poudarjam, izredno posplošeno pojasnjeno)
Ta tehnologija ni nova. Je del PCIe standarda. Večina server, x299 in Threadripper matičnih plošč in CPU-jev to podpira, ker brez tega težko tlačiš 4GPUje v compue mašine.
AMD GPU-ji podpirajo od (mislim da) Tonga arhitekture (tako compute tok consumer GPU-ji.
Nvidia quadro & Tesla to podpirajo od ~Maxwella (spet govorium iz glave, lahko da kasneje). Skratka takrat ko so prihajali GPUji z več ko 4gb pomnilnika...
V consumer karticah se jim tega ni zdelo smiselno oglaševati ker >4Gb Vrama ni bilo pogosto... AMD je ugotovil da je to lep bottneck pri novejših igrah, in zagnal kampanjo za advertisement. :)
Iz izkušenj (3950x + asus x570-e + rx5500xt) je pod linuxom precej manj "štekanja" v guildwars. Nisem pa tega nikoli meril...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mohimm ()
temp1337 ::
Glede na to da od Nvidia kartic ima podporo samo tanova taslaba poden od kartice 3060 12GB, gre verjetno za zadevo ki ne bo prinesla bistvenega napredka. AMD pa itak zaostaja svetlobna leta in mu tale resizable bar ne bo rešil problemov.
Jarno ::
Glede na to da od Nvidia kartic ima podporo samo tanova taslaba poden od kartice 3060 12GB, gre verjetno za zadevo ki ne bo prinesla bistvenega napredka. AMD pa itak zaostaja svetlobna leta in mu tale resizable bar ne bo rešil problemov.
Problemi tako nVidie kot AMD-ja so v omejenih kapacitetah proizvodnega procesa, Resizable Bar pa zna ob ustrezni podpori programerjev kar lepo postati standardna zadeva v prihodnosti.
Kot komentar, da AMD zaostaja svetlobna leta, bi dodal, da je tehnološko gledano pri določenih tehnikalijah nVidio celo prehitel, recimo Infinity Cache.
Tudi Freesync Premium Pro ni od muh glede na ceno.
#65W!
FireSnake ::
Glede na to da od Nvidia kartic ima podporo samo tanova taslaba poden od kartice 3060 12GB, gre verjetno za zadevo ki ne bo prinesla bistvenega napredka. AMD pa itak zaostaja svetlobna leta in mu tale resizable bar ne bo rešil problemov.
Tak komentar lahko prijavi samo oseba, ki je zelo sveža na tem področju.
Glede na napisano me ne čudi.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
temp1337 ::
Taki posti ne prinesejo kvalitete k temi, sorry.
Napiši svoje mnenje o SAM in Resizable BAR. Razloži nam tehnologijo, prednosti, slabosti, lahko podaš svoje mnenje. Izvoli.
Napiši svoje mnenje o SAM in Resizable BAR. Razloži nam tehnologijo, prednosti, slabosti, lahko podaš svoje mnenje. Izvoli.
FireSnake ::
Glede na videno:
Je tebi brez veze sploh kaj razlagat!
Sploh pa: zakaj bi ponavljali reč, ki je razložena 100krat?
Informacije niso skrite.
Tukaj lahko začneš. Ne vem zakaj pričakuješ, da bomo drugi podpirali tvojo lenobo.
To je neka testna reč
Je tebi brez veze sploh kaj razlagat!
Sploh pa: zakaj bi ponavljali reč, ki je razložena 100krat?
Informacije niso skrite.
Tukaj lahko začneš. Ne vem zakaj pričakuješ, da bomo drugi podpirali tvojo lenobo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
temp1337 ::
Jaz sem poslovnež. Nimam kot ti cele dneve časa viseti na internetih in se probat delat brihten v virtualnih debatah.
FireSnake ::
Pa vendar cele dneve trolaš.
Tvoje trditve ne sovpadajo s tvojimi dejanji.
Pod črto si pa še vedno nevednež, ki se dela, da nekaj ve.
K sreči si, s svojimi "veleumi", tako transparenten, da se ti lahko samo krohočemo
Tvoje trditve ne sovpadajo s tvojimi dejanji.
Pod črto si pa še vedno nevednež, ki se dela, da nekaj ve.
K sreči si, s svojimi "veleumi", tako transparenten, da se ti lahko samo krohočemo
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Senitel ::
Kratko posplošeno pojasnilo:
Do sedaj si do pomnilnika GPU-ja dostopal v 265M velikih "chunkih" (do 256M, cpu in GPU sta se lahko dogovrila za manj). Če si želel prenesti 4G podatkov si za to naredil 16 "zahtevkov" na PCIe. To prinese overhead
Z vklopljenim resizable bar (= "AMD SAM" = "above 4g decoding", odvisno od biosa...) je za prenos 4G to potreben samo 1 "zahtevek". (poudarjam, izredno posplošeno pojasnjeno)
To drži, ni pa kompletna slika. Na GPU lahko podatki (recimo teksture) pridejo na več načinov. Lahko se jih spakira v sam push buffer (command stream). Lahko jih CPU skopira v GPU pomnilnik, kjer CPU vidi teh 256MB naenkrat (dosedaj). Lahko jih pa GPU sam skopira iz sistemskega pomnilnika v svoj pomnilnik, ker ima svoje DMA engine-e in sploh ne rabi CPU-ja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD Epyc (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Strojna oprema | 108869 (1005) | FireSnake |
» | 11th Gen Intel Core (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Strojna oprema | 99316 (56495) | mtosev |
» | AMD predstavil Radeona RX 6700 XT (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 14163 (10412) | yaxo |