Forum » Na cesti » Lučka za nivo olja
Lučka za nivo olja
Hardon ::
Pozdravljeni,
zadnjič se mi je na Audiju A3 1.9TDI (2006) prižgala rumena lučka (posodica za olje, pod njo pa cik cak črtica) https://www.speakev.com/threads/oil-lev... (pri meni je brez napisa sensor). Pogledal sem v navodila avtomobila in ugotovil, da ali ima avto premalo olja, ali pa je zanič senzor za olje. Olja je v avtu toliko kolikor ga mora biti, zato sem menjal senzor, lučka je ugasnila, po kakšnih 100 kilometrih pa se spet prižgala. Kaj bi lahko bilo? Se lahko z avtom vozim dokler se napaka ne odpravi?
Hvala vsem
zadnjič se mi je na Audiju A3 1.9TDI (2006) prižgala rumena lučka (posodica za olje, pod njo pa cik cak črtica) https://www.speakev.com/threads/oil-lev... (pri meni je brez napisa sensor). Pogledal sem v navodila avtomobila in ugotovil, da ali ima avto premalo olja, ali pa je zanič senzor za olje. Olja je v avtu toliko kolikor ga mora biti, zato sem menjal senzor, lučka je ugasnila, po kakšnih 100 kilometrih pa se spet prižgala. Kaj bi lahko bilo? Se lahko z avtom vozim dokler se napaka ne odpravi?
Hvala vsem
- spremenilo: Hardon ()
Hardon ::
Nisem. Bi lahko bil to vzrok? ker takoj ko je bil senzor zamenjan, je lucka ugasnila za 2 dneva.
mr_chai ::
- ko preverjaš olje, ga glej na ravni podlagi
- poglej v navodila ali se za tvoj avto meri olje na hladni mašini ali topli
- resetiraj kode
- poglej pod avto, če vidiš, da ti kje kaj masti zaradi puščanja olja
- lahko da se senzor samo zapaca z umazanimi delci in je potrebno dol vzet oljni karter in ga spucat.
- zapacan oljni filter
- pumpa zapacana in ne more več pumpat enake količine olja
...
Če se mašina ne pregreva, potem verjetno ni pumpa za olje. Jaz bi pogledal še senzor za pritisk olja. Ponavadi se nahaja nekje v bližini oljnega filtra. Pa je mehanik sploh ročno testiral pritisk olja ?
Skratka karkoli boš delal, bi blo fajn zamenjat olje in filter, pri tem pa glej da avto pred menjavo dobro ogreješ predno spustiš olje, ker gre več umazanije ven. In pazi, da te olje ne opeče ;) Je pa še metoda z kerozinom, za pucanje teh oljnih depozitov, pa pogooglaj še za seafoam.
- poglej v navodila ali se za tvoj avto meri olje na hladni mašini ali topli
- resetiraj kode
- poglej pod avto, če vidiš, da ti kje kaj masti zaradi puščanja olja
- lahko da se senzor samo zapaca z umazanimi delci in je potrebno dol vzet oljni karter in ga spucat.
- zapacan oljni filter
- pumpa zapacana in ne more več pumpat enake količine olja
...
Če se mašina ne pregreva, potem verjetno ni pumpa za olje. Jaz bi pogledal še senzor za pritisk olja. Ponavadi se nahaja nekje v bližini oljnega filtra. Pa je mehanik sploh ročno testiral pritisk olja ?
Skratka karkoli boš delal, bi blo fajn zamenjat olje in filter, pri tem pa glej da avto pred menjavo dobro ogreješ predno spustiš olje, ker gre več umazanije ven. In pazi, da te olje ne opeče ;) Je pa še metoda z kerozinom, za pucanje teh oljnih depozitov, pa pogooglaj še za seafoam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
TheBlueOne ::
Poglej se senzor za, ce je odprta havba. Nekje v spominu imam, da lahko igrata skupaj.
Drugace je pri VAG to opozorilo menda samo level, rdece pa, da nimas tlaka (zelo kriticno).
Drugace je pri VAG to opozorilo menda samo level, rdece pa, da nimas tlaka (zelo kriticno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
VeganCyclist ::
Drugač nič nočem,... ampak piše ti: oil change required. Glede na to, da je lučka rumena je to pomoje isti šmorn kot service lučka. Vse je ok, samo resetirast moraš servisni računalnik.
steev ::
Če si senzor zamenjal pa ne za nekak aftermarket in se ti sporočilo še vedno pojavlja ob zadostni količini olja, bi jaz preveril kable ki gredo v motorni računalnik.
Fotr je mel podoben problem na Octavii letnik 2007, samo da mu je rdeče opozorilo dajalo, ko je olja že čist premal. Je blo kar nekaj žic preperetih in je blo treba nekaj pospojakt ter ostale očistit in nazaj skup dat.
Fotr je mel podoben problem na Octavii letnik 2007, samo da mu je rdeče opozorilo dajalo, ko je olja že čist premal. Je blo kar nekaj žic preperetih in je blo treba nekaj pospojakt ter ostale očistit in nazaj skup dat.
:|
Hardon ::
Neglede na to, da je bilo po indikatorju sodeč v avtu dovolj olja, sem vseeno dotočil 2 decilitra in lučka je čudežno ugasnila.
Hardon ::
Prej je bilo olje malenkost nad minumumom, zato sem menjal senzor (očitno sem vrgel 50€ stran, ker ni bilo potrebe), zdaj pa sem ga nalil toliko, da je malo pod maksimumom, tako da mislim da je to to.
red365 ::
Nisem bral vsega, ampak kolikor razumem lučko motornega olja, se prižge ko je pritisk olja prenizek. In takoj ko je pritisk dovolj velik, ugasne. Torej, če bi bil prenizek nivo bi se videlo v ovinkih, ko bi lučka utripala (glede na to da je le 2dcl razlike napram prej). Dvomim, da je premalo olja, če je nad min predpisanem nivojem in da ne bi videl - kot sem napisal v ovinkih. Tako da je konkreten pojav zanimiv.
Invictus ::
Pri teh Švabih se prižge lučka, ko manjka pol litra ali še manj olja.
Zdaj vemo, da je OP končno dolil olje tako kot je treba.
Zdaj vemo, da je OP končno dolil olje tako kot je treba.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DamijanD ::
Pa ni med malo nad min in malo pod max razlike za samo 0,2l ?? Ko je meni prejšni avto začel konkretno kuriti olje, sem od min do max rabil približno 1,6-1,8 l olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
Aston_11 ::
Pri 2.0 TDI mašini je podobno - cca pol litra olja od min do max. Morda kakšen deci več je bilo.
Zimonem ::
V zjeban motor. Preveč olja ti hitro odpre glavo, potem pa lahko črpaš olje. Sicer ti ga je pa kurilo.
Miha 333 ::
Treba ločiti med rumeno in rdečo lučko. Rumena pomeni opozorilo, da se približuje minimumu (ko je še nad minimumom), da lahko pravočasno ukrepaš. Rdeča pa ko ga je dejansko premalo ali je prenizek pritisk. Sicer pa je vse to v navodilih.
Aston_11 ::
Rdeča ponavadi pomeni, da te cca sekunda loči od odpada (npr. znak za odpoved oljne črpalke pri prvih 2.0 TDI-jih, ko je 6kotna os na črpalki ratala n-kotna os).
Vitamia ::
Prenizek tlak (vklop opozorila) lahko nastane tudi zaradi slabega pretoka olja skozi filter. Priporočam zamenjavo filtra, še bolj pa obisk pooblaščenega servisa, v kolikor je mogoče.
Hardon ::
Še enkrat. Lučka je rumena, za katero v navodilih jasno piše da gre ali za premalo olja, ali za okvaro senzorja nivoja olja. Če gre za isto lučko rdeče barve, potem govorimo o tlaku. Ni mi samo bilo jasno zakaj lučka kljub menjavi senzorja še vedno gori, kljub recimo da zadostni količini olja, po 3 dotočenih decilitrih je v sekundi ugasnila.
Lp
Lp
Miha 333 ::
Še enkrat. Lučka je rumena, za katero v navodilih jasno piše da gre ali za premalo olja, ali za okvaro senzorja nivoja olja. Če gre za isto lučko rdeče barve, potem govorimo o tlaku. Ni mi samo bilo jasno zakaj lučka kljub menjavi senzorja še vedno gori, kljub recimo da zadostni količini olja, po 3 dotočenih decilitrih je v sekundi ugasnila.
Lp
Ker se je nivo približeval minimumu, da imaš dovolj časa za ukrepanje.
Hardon ::
Torej kot napisano zgoraj, prizgala se mi je lucka za olje pred vec kot dvema mesecema (rumena lucka, ki opozarja da ima avto premalo olja). Smo dolili olje in zamenjali omenjeni senzor. Pred enim tednom se mi ponovno prozge lucka, grem do drugega mehanika, ki mi rece da bi za zacetek naredil mali servis, do katerega je bilo se cca 1500km. Ocistil mi je tudi vse cevi, ki so bile po 15 letih katastrofalno zapacane. Danes pa se mi spet prizge lucka. Mehanik pravi da bo za vikend ocistil se sito, ce se to nebo delovalo, pa naj bi bila zanic oljna pumpa. Torej lucka za olje se mi ves cas priziga, ceprav je v avtu tocno toliko olja kot ga je bilo takoj po servisu.
Kaj pravite.
Kaj pravite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hardon ()
Aston_11 ::
Torej lucka za olje se mi ves cas priziga, ceprav je v avtu tocno toliko olja kot ga je bilo takoj po servisu.Kaj pravite.Lučka je verjetno lučka, ki ti sporoča, da tlak olja ni pravi. Če olje ne kroži, tlaka ni. Če gre črpalka h koncu, bi to lahko bila posledica. Če crkne črpalka, zariba.
Aston_11 ::
Aston_11,
vem, ampak rumena lucka sporoca da je premalo olja. Rdeca bi bila druga pesem.
Rumena lučka lahko sporoča več reči. Rdeča lučka sporoča, da tlaka olja ni več, bodisi ker olja ni, ali pa ker ga nič ne žene okrog. V tem primeru motor rikne, preden ustaviš. Z utripajočo rumeno ob ustrezni količini olja se ne bi vozil okrog. Lahko je (spet) senzor, lahko je kot pri prvih 2.0 TDI od VW os črpalke, ki je v zadnjih zdihljajih, da je olja dovolj, pa si itak pogledal in torej to ni razlog.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
bambam20 ::
men je čudno, da tester ne pokaže ničesar. Mislim, da vem za enega dobrega servisreja za VAG skupino, če si iz ljubljanske regije.
Hardon ::
bambam20
Sem iz Lj regije. Torej olja dovolj, mali servis narejen, pumpa pregledana, sito na pumpi ocisceno, vse ostale cevi po katerih gre olje tudi ociscene, senzor menjan, menjan tudi drsni oz oljcni lezaj, rocno izmirjen pritisk olja pri mrzlem in pri segretem motorju, lucka pa se se vedno priziga. Meni ni nic vec jasno.
Sem iz Lj regije. Torej olja dovolj, mali servis narejen, pumpa pregledana, sito na pumpi ocisceno, vse ostale cevi po katerih gre olje tudi ociscene, senzor menjan, menjan tudi drsni oz oljcni lezaj, rocno izmirjen pritisk olja pri mrzlem in pri segretem motorju, lucka pa se se vedno priziga. Meni ni nic vec jasno.
lonewolf_ ::
Kabli so okej? Nekje kratek stik itd.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Matevz96 ::
bambam20
Sem iz Lj regije. Torej olja dovolj, mali servis narejen, pumpa pregledana, sito na pumpi ocisceno, vse ostale cevi po katerih gre olje tudi ociscene, senzor menjan, menjan tudi drsni oz oljcni lezaj, rocno izmirjen pritisk olja pri mrzlem in pri segretem motorju, lucka pa se se vedno priziga. Meni ni nic vec jasno.
Glede na to da gre za rumeno lučko, ki kaže samo da je "premalo olja" (kot si že sam ugotovil se pri VW prižge že ko se bližaš minimumu) se sam ne bi preveč sekiral (enkrat se mi je prižgala ko sem že zamujal s servisom in se je nivo začel bližat minimumu) in vozil avto normalno.
Napaka je verjetno v kablu do senzorja, za potrditev tega pa boš potreboval kvalitetnega avtoelektričarja.
#hooldthedoor
bambam20 ::
bambam20
Sem iz Lj regije. Torej olja dovolj, mali servis narejen, pumpa pregledana, sito na pumpi ocisceno, vse ostale cevi po katerih gre olje tudi ociscene, senzor menjan, menjan tudi drsni oz oljcni lezaj, rocno izmirjen pritisk olja pri mrzlem in pri segretem motorju, lucka pa se se vedno priziga. Meni ni nic vec jasno.
V redu. Mi je potrdil, da servisira vse, kar je nemškega in na bmwslo forumu ima temo odprto so v njej res pohvale, da je mojster.
Upam, da ti bo znal pomagat.
Evo kontakt.
031/215-264 Aljaž.
Nahajal bi se naj " Kamniski bistrici prides v vas Stahovica in pri neki mini trgovini na levo, zavijes levo in cez 100metrov naravnost je cilj. Ce je komu bolj znano, kamnolom Calcit je v neposredni blizini"
Evo. pa še link od teme, kjer furumaši pišejo izkušnje z njim in so vsi zelo zadovoljni.
https://www.bmwslo.com/topic/126511-poc...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bels ::
Pozdravljeni,
punca na tej strani ne me zasut z milijon uprasanji😂 slabo leto nazaj se nam je na našem audiju a4 avant 2012 letnik prižgala rdeča lučka za nizk pritisk olja. Zamenjala sva celo pumpo in senzor zravn pa še naredila mali servis( nebi blo treba ampak ok) tako da je šlo novo olje in filtri not. zdej se nam je spet prižgala po slabem letu olje nič ne spušča in ga je dovolj notr sva peljala istemu mehaniku da zmeri pritisk v črpalki in je pritisk uredu. pravi da ne ve kaj bi lahko bilo ima kdo kakšen nasvet in dobrega mehanika ki bi priporočil?
hvala
punca na tej strani ne me zasut z milijon uprasanji😂 slabo leto nazaj se nam je na našem audiju a4 avant 2012 letnik prižgala rdeča lučka za nizk pritisk olja. Zamenjala sva celo pumpo in senzor zravn pa še naredila mali servis( nebi blo treba ampak ok) tako da je šlo novo olje in filtri not. zdej se nam je spet prižgala po slabem letu olje nič ne spušča in ga je dovolj notr sva peljala istemu mehaniku da zmeri pritisk v črpalki in je pritisk uredu. pravi da ne ve kaj bi lahko bilo ima kdo kakšen nasvet in dobrega mehanika ki bi priporočil?
hvala
kloko ::
fikus_ ::
Lahko da je sesalni filter pred pumpo zamašen.
Ali lučka skoz sveti, ali samo pri mrzlem, ....?
Ali lučka skoz sveti, ali samo pri mrzlem, ....?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mugen999 ::
Koliko pa ima ta audi prevoženih, na koliko 100k km podlage? Če ima recimo 400k km realnih in so se zanemarjali servisni intervali s cenenim oljem imajo lahko ležaji že toliko lufta da na momente olje zgublja pritisk. V tem primeru bi pomagalo noter vliti olje z višjo gradacijo, recimo 15w 40.
bels ::
midva ga imava 3 leta tocno in je 250k prevozenih ko je biu kupljen jih je imel 237. mesec dni po nakupu sva menjala use od filtrov do zobatega jermena. niso pa nikoli šli kakšni ceneni deli not ker jih je mož nabavil. danes ga peljem gospodu iz kamnika ki je zgoraj omenjen tako da upam da najde problem in se reši končno.
val46 ::
Čaki, v 3 letih sta prevozila 13 tisoč kilometrov??? A sploh rabita avto? Ali sem jaz kaj spregledal?
bels ::
227 pardon. ampak ja skor nic..skor takoj po nakupu avta dva dojencka tko da nekih dolgih prog ni bilo.. zdj ko sva se koncno odlocila prodat se pa lucka prizge ?
LittleKid ::
Kratko vprasanje: Kdaj se mora lucka za tlak motorja ugasniti? Kadar das kontakt (posveti in ugasne po nekaj sekundah), ali ko avto zazenes? Ali je to odvisno od proizvajalca?
Pri mojem Seat letnik 2009 1.9 tdi, se ugasne nekaj sekund ko dam kontakt.
Pri starejsem renaultu pa ko se avto zazene.
Rad bi se samo preprical da je to pri meni normalno delovanje (v navodilih izrecno o tem ne pise nic). Avto dela bp drugace.
Pri mojem Seat letnik 2009 1.9 tdi, se ugasne nekaj sekund ko dam kontakt.
Pri starejsem renaultu pa ko se avto zazene.
Rad bi se samo preprical da je to pri meni normalno delovanje (v navodilih izrecno o tem ne pise nic). Avto dela bp drugace.
mugen999 ::
Lučka se mora ugasnit takoj ko se motor zažene, pri nekaterih avtih se ugasne že v trenutku ko motor še vergla. Edino traja 2 do 3 sekunde da ugasne po zagonu, po menjavi olja, ker toliko časa traja da se nov filter olja nafila in gre olje naprej v motor.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozilOddelek: Na cesti | 4188 (2412) | Tilen |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35544 (18972) | cleanac |
» | lučka za oljeOddelek: Na cesti | 8916 (8574) | yirzy |
» | Brez olja... kaj je sedaj bolje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20026 (15900) | energetik |
» | Prižiganje avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18714 (14383) | krucymucy |