» »

Upravljanje objektov za rendiranje

Upravljanje objektov za rendiranje

goranv ::

Do zdaj sem vedno v naprej programiral kodo za izris objektov, ampak zdaj si zelim naloziti iz datoteke. V kaksnem formatu imate ostali zapisano v datoteki. V datoteki mislim na imate samo gole vektorje ali pred vsakim prostor za glTranslate ali glRotatef, da se podatki samo nalozijo in uporabijo, da ni treba dodatno zdruzevati podatke. Format v spominu, jih razdelite v skupine, dodate kaksne informacije?

Do zdaj se testiral v tem stilu, kjer podatke vstavi v polje in v vecjem projektu to ne bo slo tako enostavno in ne mislim izlumljati tople vode, zato me zanima kako ste ostali resevali zadevo.

		ogl::Scene	a;
		if( a.Create( 1024 ) )
		{
			a.Translatef3v( 0.0f, 0.0f, -10.0f );

			a.Begin( GL_TRIANGLES, 3,
				0.0f, 0.0f, 0.0f,
				1.0f, 0.0f, 0.0f,
				0.0f, 1.0f, 0.0f );
		}


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Matlab problem

Oddelek: Pomoč in nasveti
281446 (870) bluefish
»

tekstura [c++ opengl]

Oddelek: Programiranje
9911 (696) matej94
»

DirectX - težavica

Oddelek: Programiranje
141264 (997) Senitel
»

C++ programirane v Open GL oz. Direct x

Oddelek: Programiranje
242979 (2250) Vesoljc
»

OpenGL problem

Oddelek: Programiranje
212485 (2051) Gundolf

Več podobnih tem