Forum » Programiranje » Upravljanje objektov za rendiranje
Upravljanje objektov za rendiranje
goranv ::
Do zdaj sem vedno v naprej programiral kodo za izris objektov, ampak zdaj si zelim naloziti iz datoteke. V kaksnem formatu imate ostali zapisano v datoteki. V datoteki mislim na imate samo gole vektorje ali pred vsakim prostor za glTranslate ali glRotatef, da se podatki samo nalozijo in uporabijo, da ni treba dodatno zdruzevati podatke. Format v spominu, jih razdelite v skupine, dodate kaksne informacije?
Do zdaj se testiral v tem stilu, kjer podatke vstavi v polje in v vecjem projektu to ne bo slo tako enostavno in ne mislim izlumljati tople vode, zato me zanima kako ste ostali resevali zadevo.
Do zdaj se testiral v tem stilu, kjer podatke vstavi v polje in v vecjem projektu to ne bo slo tako enostavno in ne mislim izlumljati tople vode, zato me zanima kako ste ostali resevali zadevo.
ogl::Scene a; if( a.Create( 1024 ) ) { a.Translatef3v( 0.0f, 0.0f, -10.0f ); a.Begin( GL_TRIANGLES, 3, 0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f, 0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f, 0.0f ); }
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matlab problemOddelek: Pomoč in nasveti | 1446 (870) | bluefish |
» | tekstura [c++ opengl]Oddelek: Programiranje | 911 (696) | matej94 |
» | DirectX - težavicaOddelek: Programiranje | 1264 (997) | Senitel |
» | C++ programirane v Open GL oz. Direct xOddelek: Programiranje | 2979 (2250) | Vesoljc |
» | OpenGL problemOddelek: Programiranje | 2485 (2051) | Gundolf |