Forum » Loža » Mi lahko kdo nabavi BASF melaminsko peno?
Mi lahko kdo nabavi BASF melaminsko peno?
hyuga ::
https://www.avto.info/Obvestila/BASF-Mo...
zanima me, kje bi dobil poceni melaminsko peno in če se jo da razrezati z laserskim strojem? namreč hočem si izolirati studio in 10 cm debele BASF plošče stanejo po 60 eurov: torej 100x50x10 = okrog 60-70EUR
zakaj 10cm?
Absorption-values of our absorber made of Basotect in comparison
100Hz 125Hz 160Hz 200Hz 315Hz 400Hz 500Hz 800Hz 1000Hz 1600Hz 2500Hz
3cm 15% 15% 16% 19% 39% 49% 66% 85% >92% >92% >92%
5cm 17% 22" 29% 40% 70% 86% 100% 100% 100% 100% 100%
7cm 21% 26% 41% 65% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
10cm 25% 48% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
če se kdo razume v zvočno izolacijo bi bil vesel za kak nasvet.
zanima me, kje bi dobil poceni melaminsko peno in če se jo da razrezati z laserskim strojem? namreč hočem si izolirati studio in 10 cm debele BASF plošče stanejo po 60 eurov: torej 100x50x10 = okrog 60-70EUR
zakaj 10cm?
Absorption-values of our absorber made of Basotect in comparison
100Hz 125Hz 160Hz 200Hz 315Hz 400Hz 500Hz 800Hz 1000Hz 1600Hz 2500Hz
3cm 15% 15% 16% 19% 39% 49% 66% 85% >92% >92% >92%
5cm 17% 22" 29% 40% 70% 86% 100% 100% 100% 100% 100%
7cm 21% 26% 41% 65% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
10cm 25% 48% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
če se kdo razume v zvočno izolacijo bi bil vesel za kak nasvet.
- spremenilo: hyuga ()
Meizu ::
Jajks. Nočeš tega. To boš praktično izničil vse, razen nizkih, torej bobnelo bo še vedno ko blesavo, vse ostalo boš izoliral - večina tistih frekvenc, ki ta pena izolira, izolira že sam zid, če nimaš ravno 5 cm debelega zidu.
Nizke frekvence so križ za izolirat, edina realna izolacija teh frekvenc je struktura same stavbe, kar je pa seveda večinoma nemogoč zalogaj, zajema pa tudi način gradnje z dvojnimi zidovi ipd.
Nizke frekvence so križ za izolirat, edina realna izolacija teh frekvenc je struktura same stavbe, kar je pa seveda večinoma nemogoč zalogaj, zajema pa tudi način gradnje z dvojnimi zidovi ipd.
Daliborg ::
Studio se ponavadi znotraj izolira s stožičasto peno zato da slišijo zvok samo iz zvočnikov, za sosede jih ne briga. Je moj sosed v stanovanjskem bloku imel podobno idejo kot ti in si je izoliral dnevno sobo s 5 cm ravno peno (nisem ga spraševal kakšno). Ampak en dan sem ga presenetil, ko sem ga vprašal če želi še kakih 1000+ komadov za karaoke. Takrat sem tudi zvedel da je šel delat izolacijo ker je bil totalno presenečen da vse slišim.
lp.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
pegasus ::
Tale fizik je imel pred kratkim en video na temo zvočne izolacije. Ni treba prav veliko denarja potrošit za zadovoljive rezultate.
hyuga ::
Jajks. Nočeš tega. To boš praktično izničil vse, razen nizkih, torej bobnelo bo še vedno ko blesavo, vse ostalo boš izoliral - večina tistih frekvenc, ki ta pena izolira, izolira že sam zid, če nimaš ravno 5 cm debelega zidu.
Nizke frekvence so križ za izolirat, edina realna izolacija teh frekvenc je struktura same stavbe, kar je pa seveda večinoma nemogoč zalogaj, zajema pa tudi način gradnje z dvojnimi zidovi ipd.
zakaj pa nocem tega?zakaj pa vsak studio ma panele na stenah? te bi obesil v "early reflection pointe" in spredaj pa enega na strop. v kote bi pa dal bass trap-e. sorry ampak ne razumem zakaj se ti samo na nizke frekvence koncentriras? delam z near field monitorji,torej ne delam na precej veliki glasnoti in nimam toliko bobnenja kot ti mislis. In, ce trdis da stene absorbirajo vecino zvoka se motis, namrec zvok se odbija in ti unici stereo percepcijo. Ce bi bilo po tvoje bi vse imeli samo bass pasti v studijih,ker drugo ni pomembno?
Studio se ponavadi znotraj izolira s stožičasto peno zato da slišijo zvok samo iz zvočnikov, za sosede jih ne briga. Je moj sosed v stanovanjskem bloku imel podobno idejo kot ti in si je izoliral dnevno sobo s 5 cm ravno peno (nisem ga spraševal kakšno). Ampak en dan sem ga presenetil, ko sem ga vprašal če želi še kakih 1000+ komadov za karaoke. Takrat sem tudi zvedel da je šel delat izolacijo ker je bil totalno presenečen da vse slišim.
lp.
toliko, da ves. stozicasta pena je crap. meni je vseeno kaj bo sosed slisal, meni se gre samo za to,da se mi frekvence ne odbijajo od zidu. tu se gre za mix in mastering studio.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hyuga ()
Daliborg ::
boš pa ti potem že bolj vedel kot pa pro studio opreme...Narobe temo si začel, bi se morala imenovati: "Dajem nasvete"...ne pa da iščeš nasvete.
lp.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
c3p0 ::
Stožci razbijajo zvok bolj od ravne pene, vsaj tako trdijo audio mojstri.
Če si pravi profi, pa kaj takega:
Če si pravi profi, pa kaj takega:
Meizu ::
zakaj pa nocem tega?zakaj pa vsak studio ma panele na stenah? te bi obesil v "early reflection pointe" in spredaj pa enega na strop. v kote bi pa dal bass trap-e. sorry ampak ne razumem zakaj se ti samo na nizke frekvence koncentriras? delam z near field monitorji,torej ne delam na precej veliki glasnoti in nimam toliko bobnenja kot ti mislis. In, ce trdis da stene absorbirajo vecino zvoka se motis, namrec zvok se odbija in ti unici stereo percepcijo. Ce bi bilo po tvoje bi vse imeli samo bass pasti v studijih,ker drugo ni pomembno?
Ti rabiš diffuser. Room reverb boš efektivno izničil tudi s čisto navadno peno, ne rabiš it v ekstreme z BASF peno, sploh če si na budgetu. Če ne veš kaj delaš boš s peno uničil EQ sobe (kar ti bo sploh BASF pena definitivno, če je misliš noter naturit 50m2. Poglej si malo, kako se primerno "obleče" studijsko sobo.
Meizu ::
sorry ampak ne razumem zakaj se ti samo na nizke frekvence koncentriras?
Zato ker boš z BASF peno 100% absorbiral vse frekvence nad 200Hz, pod 200Hz boš imel pa še vedno reverb, ki bo sedaj seveda neenakomeren, ker si visoke frekvence požrl. Če ti bo ratalo v takšnem okolju zmiksat bas in ostale nizkofrekvenčne inštrumente, dobiš medaljo.
Si kdaj poskusil delat mix in master v sobi s takšnim eqjem in reverbom? Verjamem da nisi, drugače se sedaj o tem ne bi preveč pogovarjala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hyuga ::
sorry ampak ne razumem zakaj se ti samo na nizke frekvence koncentriras?
Zato ker boš z BASF peno 100% absorbiral vse frekvence nad 200Hz, pod 200Hz boš imel pa še vedno reverb, ki bo sedaj seveda neenakomeren, ker si visoke frekvence požrl. Če ti bo ratalo v takšnem okolju zmiksat bas in ostale nizkofrekvenčne inštrumente, dobiš medaljo.
Si kdaj poskusil delat mix in master v sobi s takšnim eqjem in reverbom? Verjamem da nisi, drugače se sedaj o tem ne bi preveč pogovarjala.
Saj nisem povedal, da ne bi delal tudi na tem da bi nekako absorbiral nižje frekvence. jaz sem imel v mislih tole:
https://www.schaumstofflager.de/store-p...
sicer malo drugačno varianto.. kupil bi rabljene BASF peno 10cm debeline in bi dal eno na drugo da bi bila skupna debelina 20 cm - kar pa že požre dosti nizkih.
NO potem pa po tvojem, kaj naj nabavim? Kaj bi ti naredil v 4x3 meterski sobi?
Nikoli nisem delal v zvočno izoliranih prostorih. Delam pa z near field monitori na nizki glasnosti, in še nekak gre skozi, bass preverjam s kalibriranimi slušalkami in matematično analizo. Ponavadi so vsi zadovoljni katerim kaj delam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hyuga ()
hyuga ::
boš pa ti potem že bolj vedel kot pa pro studio opreme...Narobe temo si začel, bi se morala imenovati: "Dajem nasvete"...ne pa da iščeš nasvete.
lp.
oprosti, če sem bil malo pretrd. ampak pogledal sem toliko testov, ki nakazujejo na to, da je pena navaden crap. Recimo kamena volna in brisače in ostali tekstili so dosti boljši absorberji od teh pen, ki jih štancajo na polno.
Meizu ::
Kombinacija glasnosti nearfieldov, ter spominske pene pri stranskih stranicah sobe glede na postavitev mize, ter diffuserji na prednji stranici sobe, na zadnji strani sobe bass trapi, to je pa več ali manj vse, kar boš v takšni sobici lahko naredil. Za najboljše pogoje moraš imeti zvočnike proporcionalno daleč od stranic sobe (za nearfielde recimo 5'' vsaj nekje 50cm+, pomaga če so monitorji front ported), izogibaj se postavitvi monitorja v kot sobe, raje zmanjšaj triangulacijo monitorja in slušnega mesta, izogibaj se postavitvi slušnega mesta na sredino sobe (longitudinalni phasing).
Že če v sobo namestiš nekaj polic ali omar uspešno razbiješ dobršen del roomverba. 0 reverba pa nočeš, ker ne miksaš komadov za poslušanje v anechoic chamberju. Hkrati se z izničevanjem roomverba in večji oddaljenosti monitorjev v korelaciji s triangulacijo slušnega mesta po responsu vedno bolj približuješ responsu slušalk (vsako uho sliši samo monitorj na njegovi strani, namesto, da bi slišal tudi del outputa sosednjega monitorja - kar ti še toliko bolj zjebe stereo sliko).
Že če v sobo namestiš nekaj polic ali omar uspešno razbiješ dobršen del roomverba. 0 reverba pa nočeš, ker ne miksaš komadov za poslušanje v anechoic chamberju. Hkrati se z izničevanjem roomverba in večji oddaljenosti monitorjev v korelaciji s triangulacijo slušnega mesta po responsu vedno bolj približuješ responsu slušalk (vsako uho sliši samo monitorj na njegovi strani, namesto, da bi slišal tudi del outputa sosednjega monitorja - kar ti še toliko bolj zjebe stereo sliko).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hyuga ::
zakaj pa nocem tega?zakaj pa vsak studio ma panele na stenah? te bi obesil v "early reflection pointe" in spredaj pa enega na strop. v kote bi pa dal bass trap-e. sorry ampak ne razumem zakaj se ti samo na nizke frekvence koncentriras? delam z near field monitorji,torej ne delam na precej veliki glasnoti in nimam toliko bobnenja kot ti mislis. In, ce trdis da stene absorbirajo vecino zvoka se motis, namrec zvok se odbija in ti unici stereo percepcijo. Ce bi bilo po tvoje bi vse imeli samo bass pasti v studijih,ker drugo ni pomembno?
Ti rabiš diffuser. Room reverb boš efektivno izničil tudi s čisto navadno peno, ne rabiš it v ekstreme z BASF peno, sploh če si na budgetu. Če ne veš kaj delaš boš s peno uničil EQ sobe (kar ti bo sploh BASF pena definitivno, če je misliš noter naturit 50m2. Poglej si malo, kako se primerno "obleče" studijsko sobo.
hvala. imaš mogoče kak poučen video? kakšen link do artiklov? jaz sem mislil v sobo dati samo enih 6 basf 1000x500 x 100 mm panelov - rabljenih. soba je pa samo 4.5 x 3.5 :)
Daliborg ::
Važna je oblika to vem, za material pa ne bi znal povedat si pa že sam navedel karakteristike materiala ki ga iščeš, moj point je bil izključno iz fizikalnih lastnosti valovanja in razbijanje zvoka...jaz sem se čisto po domače izrazil "da slišijo samo zvočnike"- oz. ravno to ti je point da slišiš kar prihaja iz zvočnika in ne kar soba pridela.
lp.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
hyuga ::
Kombinacija glasnosti nearfieldov, ter spominske pene pri stranskih stranicah sobe glede na postavitev mize, ter diffuserji na prednji stranici sobe, na zadnji strani sobe bass trapi, to je pa več ali manj vse, kar boš v takšni sobici lahko naredil. Za najboljše pogoje moraš imeti zvočnike proporcionalno daleč od stranic sobe (za nearfielde recimo 5'' vsaj nekje 50cm+, pomaga če so monitorji front ported), izogibaj se postavitvi monitorja v kot sobe, raje zmanjšaj triangulacijo monitorja in slušnega mesta, izogibaj se postavitvi slušnega mesta na sredino sobe (longitudinalni phasing).
Že če v sobo namestiš nekaj polic ali omar uspešno razbiješ dobršen del roomverba. 0 reverba pa nočeš, ker ne miksaš komadov za poslušanje v anechoic chamberju. Hkrati se z izničevanjem roomverba in večji oddaljenosti monitorjev v korelaciji s triangulacijo slušnega mesta po responsu vedno bolj približuješ responsu slušalk (vsako uho sliši samo monitorj na njegovi strani, namesto, da bi slišal tudi del outputa sosednjega monitorja).
trenutno delam tako da imam najmanjši možen trikotnik - torej med mao in zvočniki je približno samo 120 cm - zdaj sem si nabavil PMC DB1, ki so še manjši od yamah in bom lahko imel še manjši trikotnik. zvočniki so oddaljeni enako od sten in stranskih sten. uporabljam tudi sonarworks reference za kalibracijo zvočnikov. (pomaga res ZELO - človek si ne bi mislil.)
torej hvala ti res, kaj naj nabavim za točke kjer je prva refleksija od monitorjev? (ki jo izmeriš iz pozicije poslušanja in ogledalom) - torej naredim mirror trick... ampak če pogledaš ta video... TA SOBA je tako majhna... vendar imajo toliko panelov!?
hyuga ::
Če smo že pri tem, zadnje čase opažam, da mi veliko ljudi pošilja zelo čudne mastering-e. Ti ljudje računajo za mastering, vendar njihovi leveli niso pravi. Verjetno zato, ker imajo subwoofer in ne perfektno izolirane sobe? En človek, ki dela mastering že 10 let, mi je poslal master, ki je imel od 5 do 10 decibelov premalo basa. Torej, ga je subwoofer prevaral. Dosti inženirjev odsvetuje uporabi subwooferja prav iz tega razloga. Jaz sem že delal kar nekaj masterjev in so vedno bili zadovoljni. Nikoli nisem imel preveč bassa, ker vse matematično analiziram in tudi sennheiser hd650 mi zelo pomagajo (kalibrirane). Potem spustim še komade na par različnih kompletov in druge naprave pa mi večinoma vse štima.
Ampak od vsega na tem svetu, če že nimaš profesionalnega studija je ziher matematična analiza in primerjanje drugih masterjev s kakim programom za analiziranje, kot je recimo program SPAN.
Ampak od vsega na tem svetu, če že nimaš profesionalnega studija je ziher matematična analiza in primerjanje drugih masterjev s kakim programom za analiziranje, kot je recimo program SPAN.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hyuga ()
pegasus ::
Meizu ::
No, sama refleksija ni velik problem, pod pogojem, da refleks ni 180 stopinjski - tistega je treba obvezno uničit. To storiš z difuzerji, torej na točki prvega refleksa enostavno postaviš difuzer, ki bo valove razpršil po sobi in ustvari neenakomerno refleksijo (to je dobro) - če v tej točki ostane preveč refleksa (beri reverb), potem manjšaš reverb - to storiš z izolacijsko peno.
Dodajaš po malem, najboljše ob straneh, dokler nisi zadovoljen z zvočno sliko. Če room reverb spustiš pod 0.3 sekunde recimo, si že zmagal, ostalo kombiniraš z glasnostjo monitorjev - tišje je, bolj boš slišal samo zvočnik brez sobe, pa tudi jasnost zvočnikov je boljša pri nizki glasnosti.
Chris Lord Alge npr. pravi, da večino miksov kritično miksa na glasnosti, kjer lahko sliši tipkanje na svoji tipkovnici.
Uglavnem ne pretiravat z izolacijsko peno - narediš več škode kot koristi, been there, done that.
Dodajaš po malem, najboljše ob straneh, dokler nisi zadovoljen z zvočno sliko. Če room reverb spustiš pod 0.3 sekunde recimo, si že zmagal, ostalo kombiniraš z glasnostjo monitorjev - tišje je, bolj boš slišal samo zvočnik brez sobe, pa tudi jasnost zvočnikov je boljša pri nizki glasnosti.
Chris Lord Alge npr. pravi, da večino miksov kritično miksa na glasnosti, kjer lahko sliši tipkanje na svoji tipkovnici.
Uglavnem ne pretiravat z izolacijsko peno - narediš več škode kot koristi, been there, done that.
hyuga ::
No, sama refleksija ni velik problem, pod pogojem, da refleks ni 180 stopinjski - tistega je treba obvezno uničit. To storiš z difuzerji, torej na točki prvega refleksa enostavno postaviš difuzer, ki bo valove razpršil po sobi in ustvari neenakomerno refleksijo (to je dobro) - če v tej točki ostane preveč refleksa (beri reverb), potem manjšaš reverb - to storiš z izolacijsko peno.
Dodajaš po malem, najboljše ob straneh, dokler nisi zadovoljen z zvočno sliko. Če room reverb spustiš pod 0.3 sekunde recimo, si že zmagal, ostalo kombiniraš z glasnostjo monitorjev - tišje je, bolj boš slišal samo zvočnik brez sobe, pa tudi jasnost zvočnikov je boljša pri nizki glasnosti.
Chris Lord Alge npr. pravi, da večino miksov kritično miksa na glasnosti, kjer lahko sliši tipkanje na svoji tipkovnici.
Uglavnem ne pretiravat z izolacijsko peno - narediš več škode kot koristi, been there, done that.
hvala, zelo si mi pomagal. PRAV zato sem si nabavil:
ampak rabljene!
moje sanje so pa
:)
sicer pa mixanje mi gre dobro od rok, se pa spuščam v mastering in iščem najboljši način,da me soba ne bo "zajebala". Bruce Swedien mix/master za Michael Jacksona, tudi pravi, da dela na zelo nizkih glasnostih. In mnogi drugi.
BTW: nisem še videl da bi kdo imel diffuzerje na stranskih stenah ampak samo na zadnji ali prednji steni (za tabo, pred tabo). gledal sem številne videe pa vsi priporočajo panele na prvih refleksnih točkah?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hyuga ()
Meizu ::
Seveda, višja kot je glasnost, bolj postane celotna soba zvočnik, kar daje zvočni sliki neželene primesi - hkrati tudi veliko težje oceniš proper loudness miksa, sploh ko saturiraš npr.
Kar se pa proper sobe za mastering tiče... Hja, tough luck ampak to je zajebano do konca, sploh če želiš delat competitive master z ostalimi velikimi mastering hišami, pa da ne omenjam proper mastering orodja, od zvočnikov, do mašinerije. Miksat je dosti lažje v home studiu kot master delat.
Pri masteringu je dobesedno takole - več denarja kot je v tisti sobi, boljše bo vseskupaj. Pa ne samo denarja v opremi, tudi v sami bajti.
Saj to ti pravim, na stranskih stenah staviš izolacijsko peno, da poješ neželene frekvence, ki jih razbiješ iz prednje in zadnje stranice z difuzorji - poskušaj si predstavljat vektorsko gibanje zvoka in odbojev iz sourca, t.j vira.
Kar se pa proper sobe za mastering tiče... Hja, tough luck ampak to je zajebano do konca, sploh če želiš delat competitive master z ostalimi velikimi mastering hišami, pa da ne omenjam proper mastering orodja, od zvočnikov, do mašinerije. Miksat je dosti lažje v home studiu kot master delat.
Pri masteringu je dobesedno takole - več denarja kot je v tisti sobi, boljše bo vseskupaj. Pa ne samo denarja v opremi, tudi v sami bajti.
BTW: nisem še videl da bi kdo imel diffuzerje na stranskih stenah ampak samo na zadnji ali prednji steni (za tabo, pred tabo). gledal sem številne videe pa vsi priporočajo panele na prvih refleksnih točkah?
Saj to ti pravim, na stranskih stenah staviš izolacijsko peno, da poješ neželene frekvence, ki jih razbiješ iz prednje in zadnje stranice z difuzorji - poskušaj si predstavljat vektorsko gibanje zvoka in odbojev iz sourca, t.j vira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hyuga ::
Seveda, višja kot je glasnost, bolj postane celotna soba zvočnik, kar daje zvočni sliki neželene primesi - hkrati tudi veliko težje oceniš proper loudness miksa, sploh ko saturiraš npr.
Kar se pa proper sobe za mastering tiče... Hja, tough luck ampak to je zajebano do konca, sploh če želiš delat competitive master z ostalimi velikimi mastering hišami, pa da ne omenjam proper mastering orodja, od zvočnikov, do mašinerije. Miksat je dosti lažje v home studiu kot master delat.
Pri masteringu je dobesedno takole - več denarja kot je v tisti sobi, boljše bo vseskupaj. Pa ne samo denarja v opremi, tudi v sami bajti.
Testiraj me (zastonj). Začel sem pred parimi meseci (s produkcijo se ukvarjam že 12 let) in združil vse moje trike, uporabljam semplan hardware. Do zdaj sem se lahko vedno kosal s tipi, ki imajo studije za 100.000EUR+. Ampak hočem se izboljšati seveda. OD IZOLACIJE nimam pojma priznam. tega nikoli nisem rabil, da bi naredil dober mixdown. Seveda, jaz se fokusiram samo na EDM-elektronsko glasbo (techno,house,ambiental, trip hop, downtempo in vse ostale smeri). V akustične vode ne bom šel verjetno, to je spet drugi svet.
Seveda, višja kot je glasnost, bolj postane celotna soba zvočnik, kar daje zvočni sliki neželene primesi - hkrati tudi veliko težje oceniš proper loudness miksa, sploh ko saturiraš npr.
Kar se pa proper sobe za mastering tiče... Hja, tough luck ampak to je zajebano do konca, sploh če želiš delat competitive master z ostalimi velikimi mastering hišami, pa da ne omenjam proper mastering orodja, od zvočnikov, do mašinerije. Miksat je dosti lažje v home studiu kot master delat.
Pri masteringu je dobesedno takole - več denarja kot je v tisti sobi, boljše bo vseskupaj. Pa ne samo denarja v opremi, tudi v sami bajti.
BTW: nisem še videl da bi kdo imel diffuzerje na stranskih stenah ampak samo na zadnji ali prednji steni (za tabo, pred tabo). gledal sem številne videe pa vsi priporočajo panele na prvih refleksnih točkah?
Saj to ti pravim, na stranskih stenah staviš izolacijsko peno, da poješ neželene frekvence, ki jih razbiješ iz prednje in zadnje stranice z difuzorji - poskušaj si predstavljat vektorsko gibanje zvoka in odbojev iz sourca, t.j vira.
aha! ok, zdaj mi je bolj jasno. veš? o tem nikoli nisem premišljeval. katero izolacijsko peno pa? mi dovoliš da dam gor 10 centimetrov debel BASF ali naj kupim 5? :D
potem še samo moram naštudirati kako se preostale frekvence (pod 200hz) odbijejo od stranskega panela na zadnjo ali prednjo steno. bo zabavno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hyuga ()
Meizu ::
aha! ok, zdaj mi je bolj jasno. veš? o tem nikoli nisem premišljeval. katero izolacijsko peno pa? mi dovoliš da dam gor 10 centimetrov debel BASF ali naj kupim 5? :D
potem še samo moram naštudirati kako se preostale frekvence (pod 200hz) odbijejo od stranskega panela na zadnjo ali prednjo steno. bo zabavno :)
Malo težko je to ocenjevati tako, preko foruma. Ti najbolje veš koliko želiš odrezat, če sploh - probaj z navadno peno najprej (poceni, to je plus - recimo kak kit iz thomanna, se dobi dovolj poceni) - ti kiti so ponavadi že precej učinkoviti, če to ne pomaga, potem greš na debelejše, čeprav mater, če boš rabu 10cm. To je že malo overkill za takšno sobico, sploh če imaš nearfielde. Mogoče se pa motim, kot sem rekel, nemogoče je ocenit to preko spleta.
Testiraj me (zastonj). Začel sem pred parimi meseci (s produkcijo se ukvarjam že 12 let) in združil vse moje trike, uporabljam semplan hardware. Do zdaj sem se lahko vedno kosal s tipi, ki imajo studije za 100.000EUR+. Ampak hočem se izboljšati seveda. OD IZOLACIJE nimam pojma priznam. tega nikoli nisem rabil, da bi naredil dober mixdown. Seveda, jaz se fokusiram samo na EDM-elektronsko glasbo (techno,house,ambiental, trip hop, downtempo in vse ostale smeri). V akustične vode ne bom šel verjetno, to je spet drugi svet.
EDM je malce "lažji" za miksat. Pa ne me narobe razumet - treba je poznat vse fore, ampak realno, iz sintetiziranih soundov imaš že na začetku lahko precej uporaben signal.
V akustičnih miksih moraš včasih iz kartonskega bobna nardit TOTO sound. No, to zna biti včasih zelo komplicirano, tu pa velja vedno zlato pravilo - shit in, shit out.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hyuga ::
aha! ok, zdaj mi je bolj jasno. veš? o tem nikoli nisem premišljeval. katero izolacijsko peno pa? mi dovoliš da dam gor 10 centimetrov debel BASF ali naj kupim 5? :D
potem še samo moram naštudirati kako se preostale frekvence (pod 200hz) odbijejo od stranskega panela na zadnjo ali prednjo steno. bo zabavno :)
Malo težko je to ocenjevati tako, preko foruma. Ti najbolje veš koliko želiš odrezat, če sploh - probaj z navadno peno najprej (poceni, to je plus - recimo kak kit iz thomanna, se dobi dovolj poceni) - ti kiti so ponavadi že precej učinkoviti, če to ne pomaga, potem greš na debelejše, čeprav mater, če boš rabu 10cm. To je že malo overkill za takšno sobico, sploh če imaš nearfielde. Mogoče se pa motim, kot sem rekel, nemogoče je ocenit to preko spleta.
Testiraj me (zastonj). Začel sem pred parimi meseci (s produkcijo se ukvarjam že 12 let) in združil vse moje trike, uporabljam semplan hardware. Do zdaj sem se lahko vedno kosal s tipi, ki imajo studije za 100.000EUR+. Ampak hočem se izboljšati seveda. OD IZOLACIJE nimam pojma priznam. tega nikoli nisem rabil, da bi naredil dober mixdown. Seveda, jaz se fokusiram samo na EDM-elektronsko glasbo (techno,house,ambiental, trip hop, downtempo in vse ostale smeri). V akustične vode ne bom šel verjetno, to je spet drugi svet.
EDM je malce "lažji" za miksat. Pa ne me narobe razumet - treba je poznat vse fore, ampak realno, iz sintetiziranih soundov imaš že na začetku lahko precej uporaben signal.
V akustičnih miksih moraš včasih iz kartonskega bobna nardit TOTO sound. No, to zna biti včasih zelo komplicirano, tu pa velja vedno zlato pravilo - shit in, shit out.
saj, zato pa se ne spuščam v te vode. vsak naj svoje melje :) . res je v edm maš že od štarka bolj clear signal, razen če rad semmplaš kot jaz... potem pa imaš same probleme. moji komadi so težki za zmiksat, ker vsebujejo tudi dosti akustičnih elementov. hvala še enkrat za pomoč. bom videl kaj se da narediti. Sicer imam mansardo, ampak vrh je raven strop - 1 meter premera in potem so šrege. To je boljše kot pa če ne bi imel ravnega stropa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | zvočno izoliranje 300W moči ?Oddelek: Loža | 2211 (1699) | ginekk |
» | Domači snemalni studioOddelek: Loža | 3477 (931) | midiboss |
» | Zvočna izolacija za začetnikeOddelek: Zvok in slika | 2461 (1622) | energetik |
» | izboljšanje akustike sobeOddelek: Zvok in slika | 5407 (4993) | jamiroq |
» | Zvočna izolacija sobeOddelek: Zvok in slika | 12139 (10253) | Okapi |