» »

Ključ s prostoročnim odpiranjem in baterija CR 2032

Ključ s prostoročnim odpiranjem in baterija CR 2032

GR2 ::

Včeraj sem prišel do avta in presenečenje, vse mrtvo. Ker me je ravno takrat nekdo spraševal za smer, sem se za minuto osredotočil nanj, potem pa zbral glavo nazaj in takoj pomislil da je lahko zanič samo baterija daljinskega upravljalnika.
OK, vzamem ključ, pritisnem z nohtom na gumb, da dobim ven kovinski ključ. Vzamem še plastično orodje, ki sem si ga že po nakupu avta porezkal na enake dimenzije kot kovinski ključ (mišljeno je s ključem, ampak ko sem kupil nov avto mi ni bilo všeč kovina na plastični pokrovček, čeprav je na spodnjem delu kjer se ne vidi) in vzamem dol pokrovček, da pridem do ključavnice.
Zavrtim ključ v levo, vrata se odprejo, pritisnem start gumb, avto enkrat potrobi in grem lahko dalje.

Kako sem vse to že dobro vedel in bil na to pripravljen? Zato ker sem imel že prvo leto oktobra problem, ko se mi avto zjutraj pred šihtom ni hotel zaklenit. In sem si potem na šihtu sprintal vse iz manuala, šel vmes do avta in dal ključ tam kjer je prostor za 2 plastenki pred menjalnikom.

Potem sem doma vzel enako plastično orodje, ga potisnil noter za enih 5mm, zavrtel za 90°, da se je odprlo ohišje. Potem ker je bila baterija trdo vpeta v ohišje in bi šlo spet samo z nekim izvijačem, sem raje vzel še tisto plastično vilico iz AliExpress, ki je drugače za demontažo radia in plastik armature.
Vzamem voltmeter, pokaže 2,85V, kar pomeni da je prazna, sem imel povsem enak problem že pri Cliu 3. Vzamem eno novo kitajsko baterijo s 3,4V (tiste s firmo imajo 3,0V, ne vem kje je fora). Danes zjutraj naročim še komplet 5 Varta baterij za 4EUR na Mimovrste, ker Kitajcem ne zaupam. Za števec za kolo so že ok, za ključ za avto pa jaz ne bi reskiral. Vem da ni toliko dela, da prideš v avto s prazno baterijo, ampak lahko tudi steče ali kaj jaz vem.

Zakaj zdaj vse to opisujem tako podrobno? Pa pustimo da je to že v moji navadi. Ker me zanima kako so si inženirji predstavljali da bo to reševala ena ženska? Zanima me ali ne obstaja boljša rešitev.
Ker sedaj, če nimaš dovolj znanja, je delovanje avta odvisno od ene majhne CR 2032 baterije.

Drugače imaš na eni strani navaden ključ z daljinskim upravljanjem (zdaj bi morali biti že vsi na preklop, čeprav cenejše opreme oz. brez doplačila imajo vsaj rezervnega še vedno tistega ki štrli ven), ki ga je težava uporabljat vsak dan, čeprav je eno in isto sranje ali pritisneš gumb na ključu ali pa na vratih. Ampak pri tistem je lažje priti do fizičnega ključa, ker ni skrit v ohišju.
Tudi ti ključi drugače niso brez težav, vem da je imel fotr pol leta nazaj pri 10 let starem še večje probleme, mislim da je menjal celo ohišje za tistega iz AliExpress, mislim da je bilo nekaj narobe s tipko.

Na drugi strani imaš pa ta elektronski oddajnik s katerim ni nobenih neprijetnosti vsakodnevno, jih pa imaš na vsake 3 leta. Ampak to preprosto rešiš tako, da menjaš baterijo na vsaki 2 leti. Jaz recimo sem že letos maja ob servisu malo pomislil na to baterijo, tako da sem že pričakoval kaj takega, ampak če pride tako kot včeraj, ravno iz šihta, ko je to zadnje kar bi hotel, je pa vseeno neprijetno.
  • zaklenil: perci ()

Utk ::

Na 10 let starem avtu nisem nikoli zamenjal baterije. Na 18 let staremu enkrat na enemu ključu. A ima opel še baterije zanič al kaj?

starfotr ::

Danes je pač tako, da čim manj sam popraviš, za vse je tu servis. Če se pa to zgodi na poti pa še asistenca. Seveda se vse to plača. In v tem je keč, da čim več plačaš za malenkosti, ki stanejo nek drobiž.

Alfa Dog ::

Pa saj te avto ze dva meseca preden baterija dejansko crkne opozarja da jo je treba menjat. Vsaj Audi ima tako.

GR2 ::

Nič od tega nima Astra. To včeraj je bilo v bistvu prvo "opozorilo", saj doma je potem že delalo, čeprav šele v drugo, v prvo je bil samo zvok zaklepa, tiste kljukice na vratih pa niso šle dol.
Iz manuala:
Baterijo zamenjajte takoj, ko sistem ne deluje več primerno ali, ko se elektronskemu oddajniku skrajša domet. Potrebo po zamenjavi baterije označuje obvestilo na voznikovem informacijskem zaslonu - str. 124.

Na strani 124 pa:
Dodatno se lahko prikažejo nekatera pomembna sporočila na barvnem informacijskem prikazovalniku. Nekatera sporočila se prikažejo le za nekaj sekund.

Meni se ni nič prikazalo.

Preden sem prebral vaše komentarje sem hotel napisati, da bi bila najboljša rešitev tega in veliko drugih človeških problemov, če bi izumili baterije 10x večje kapacitete v enaki fizični velikosti kot sedaj.
Ko sem vprašal če obstaja boljša rešitev, če pomislim dobro, trenutna rešitev sploh ni tako slaba, če hočeš estetiko, kaj pa boš drugega kot skril ključavnico in ključ za plastiko. Če bi hotel klasiko, itak lahko še vzameš avto brez start gumba in prostoročnega odpiranja. Ne vem sicer kako je sedaj z modelnim letom 2021, najslabše opreme bodo imele verjetno še vsaj 10 let.
No ja, zdaj s paketom 5 baterij sem dober za 10 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

ToniT ::

Žena ima službeno Astro in jo gnjavi za slabo baterijo kar nekaj časa prej, preden jo je treba zamenjati.
Tudi zamenjava baterije se mi ni zdela problematična...

GR2 ::

Če zamenjava ni problematična, potem jo je zamenjala žena, je tako?
Drugače je pa baterija Panasonic, tukaj je verjetno prej razlika ali imaš daljinsko ali prostoročno odklepanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Comandante ::

Jaz imam na Mazdi mesane izkusnje. Trenutno imam v uporabi Varta baterije, avto nekaj tednov gnjavi da je prazna preden crkne. Isto je bilo z Duracell in OEM baterijo (ne vem kaj je bilo not).

Po drugi strani z no name kitajskimi baterijami rad crkne brez opozorila.

Solidne baterije drzijo cca eno leto, kitajske med enim mesecem in pol leta, pa so vse iz istega paketa. Menjavanje je neposreceno, prvic sem potreboval Youtube, sicer bi polomil kljuc. Pa brez orodja (izvijac, noz) skoraj nemogoce.

Gejspodar ::

Ker me zanima kako so si inženirji predstavljali da bo to reševala ena ženska?


Daj seksizem drugič pusti doma, tako kot puščaš pamet med vožnjo...

c3p0 ::

Na MB osem let, tovarniška baterija, še vedno nese 100m.

> Daj seksizem drugič pusti doma, tako kot puščaš pamet med vožnjo...

Seksizem, raje rečimo stereotip pogosto ima korenine v realnosti.

ToniT ::

GR2 je izjavil:

Če zamenjava ni problematična, potem jo je zamenjala žena, je tako?

Ne ni je. Zato se je poročila z mano, ker znam menjati baterije...

Markus386 ::

Jaz sem 10 let nazaj, na takrat 10 let starem avtu imel lucko na daljincu... ko si stisnil gumb, se je prizgala rdeca lucka, avto pa odklenil. Ko je bila baterija proti koncu, se lucka vec ni prizgala (avto se je pa se nekaj mesecev odklepal).

Takrat pac "zenska" nese na servis, pa ji za par evrov zamenjajo, ti pa zamenjas baterijo sam.

Han ::

Jaz nisem mogel zaklenit avta po manj kot dveh letih. Prva (Panasonic CR 2025) baterija je pri tem imela točno 3 volte. Na armaturi prej ni bilo nobenega opozorila (VW koncern).

Zdaj imam rezervno baterijo doma in v službi, prebral pa sem si tudi navodila za primer odklepa in zagon motorja "brez baterije". Ostajam na Panasonicu, 6 baterij stane manj kot 5 eur.

Preventivno bom baterijo zamenjal najkasneje na 2 leti.

UganiKdo ::

Ker me zanima kako so si inženirji predstavljali da bo to reševala ena ženska?


Enako kot ti. Brez da bi zato morala objavit post na forumu in se slaboumno tolč po prsih, kako si zaslužiš najmanj nobelovo nagrado, ker si menjal baterijo v ključu.

Furbo ::

GR2 je izjavil:

Ker me zanima kako so si inženirji predstavljali da bo to reševala ena ženska?

Politično korektno ne razmišljajo o njih, kot manj sposobnih od moških. To so hotele, to imajo.

Drugače pa večina ljudi nosi te ključe k urarjem, da jim zamenjajo baterije. Samo ne nosit k tistim, ki so v lepih trgovskih centrih, kjer so za pulti.. ženske.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Han ::

Žalostno je predvsem to, da te o tem ob nakupu avtomobila nihče ne seznani...

- da bo baterija fuč po 1,5 do 3 letih
- kako jo zamenjaš
- da ne zaženeš panike, če avta ne moreš zaklenit, odklenit ali zagnat motorja.

Furbo ::

Navodila te seznanijo s tem, kako postopati.

To, da baterije ne trajajo večno pa spada pod splošno razgledanost.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Han ::

Vseeno bi te lahko o tem podučili... Na nissanu sem 9 let uporabljal isti ključ brez kakršnekoli menjave baterije, res pa ni omogočal prostoročnega odpiranja in zagona motorja na gumb.

UganiKdo ::

Ja, pa morajo ti nujno povedat da avtomobilu lahko zmanjka goriva in tekocine za sipe. Pa da si kljuca ne smes vtikat pregloboko v uses in seveda da med voznjo me smes pozabit dihat.

Han ::

Če ti lahko manekenka 10 minut s kremplji praska po infotainment ekranu in pametuje, bi ti lahko še v eni minuti razložila vse v zvezi s pametnim ključem.

darkolord ::

Zakaj bi to počela?

Han ::

Ker prodaja avtomobile?

darkolord ::

Pri uporabi avtomobila je še nekaj sto stvari, ki jih je dobro vedeti.

Je pa vse razločno napisano v navodilih za uporabo in se od vsakega novega lastnika nekako upravičeno pričakuje, da jih bo prebral.

Han ::

Jaz od prodajalca pričakujem, da mi v zvezi z rokovanjem novega avtomobila predstavi bistvene stvari v 5 minutah. In prva takšna stvar je ključ.

darkolord ::

Imaš precej pomešane prioritete, če se ti menjava baterije v ključu čez nekaj let zdi bistvena.

Še pri nakupu televizije ti nihče ne bo tega omenil, čeprav je daljinec tam edina zadeva, ki (v nasprotju z avtomobilom) potrebuje kakršnokoli vzdrževnaje.

Han ::

Ne razumeš. Dober prodajalec bo kupcu povedal, kako odklene vrata in zažene motor v primeru, ko je baterija fuč. Povedal mu bo tudi, katera baterija je v daljincu in da bo zdržala le ca. 2 leti. Več o tem pa si lahko prebereš v navodilih. Jasno?

Ko iz trgovine prinesem nov TV, moram v daljinec najprej vstaviti baterije. Tako že v štartu vem, kakšne bom potreboval za menjavo, brez da berem navodila...

Če ti da prodajalec avtomobila v roke zgolj knjižico z navodili, si lahko v salonu čez noč, da vse prebereš in naštudiraš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

eric_cartman ::

Han je izjavil:

Ne razumeš. Dober prodajalec bo kupcu povedal, kako odklene vrata in zažene motor v primeru, ko je baterija fuč. Povedal mu bo tudi, katera baterija je v daljincu in da bo zdržala le ca. 2 leti. Več o tem pa si lahko prebereš v navodilih. Jasno?

Ko iz trgovine prinesem nov TV, moram v daljinec najprej vstaviti baterije. Tako že v štartu vem, kakšne bom potreboval za menjavo, brez da berem navodila...

Če ti da prodajalec avtomobila v roke zgolj knjižico z navodili, si lahko v salonu čez noč, da vse prebereš in naštudiraš...


O Boh.. Otrok se mi je zbudil ob enih zjutraj.. Medtem, ko čakam da bo zaspala odprem se forum, preberem to temo... No zdaj sem čisto zbujen... Na žalost..


Osebe v avto salonih so tam točno zato, da ti 20 minut tapkajo po infotainmemt sistemu kaj vse avto zmore.. Me zanima koliko avtov bi prodali, če bi ti 20 minut govorili stvari ki gredo lahko narobe.. Meni so potemtakem pozabili povedati kako se izključi airbag na sovoznikovem sedežu če bom kdaj peljal otroka z avtom..

Če bi jst dobil tak pristop v salonu bi si rekel: Poglej, za debila me imajo! Ona mi predava o ključu 5 minut kot da ne vem, da je to ključ... Pa nisva niti se do rezervnih žarnic prišla.. Kaj šele menjave gume, če ti guma poči...

Perica bi ti rekel, da se s ponvo udari po glavi.. Večkrat..

Pobes ::

Jaz na keyless sistemu menjam baterijo na 1 leto . Pač napiše na info displayu da je čas in jo menjam.
Vsi ki pravijo da bi morali prodajalci povedat vse, to je tako...Meni so 1h razglabljali o vsaki tipki na amaturni, jaz pa sem videl samo velika vrata v salonu in kako grem ven :D
Veliko si nisem zapolnil. V istem salonu so mojo mamo naučili vozit z avtomatikom, ker ni vedela kako to gre. Tako da eni si pač vzamejo čas, eni pa ne.
Odvisno tudi koliko avtov si že kupil od iste osebe, mi smo v salonu že skoraj prijatelji :)

Furbo ::

Han je izjavil:

Jaz od prodajalca pričakujem, da mi v zvezi z rokovanjem novega avtomobila predstavi bistvene stvari v 5 minutah. In prva takšna stvar je ključ.

Potem te je naučil tudi točiti gorivo, zamenjati gumo (obrabijo se), kako se zamenja brisalce..
..priznaj si, da si pač mislil, da si izumil toplo vodo.

Zato pa imaš debela navodila zraven avta in jaz od ostalih na cesti pričakujem, da jih bodo prebrali, preden upravljajo s stroji teže 1000kg+.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Han ::

Navajate debilne primerjave. Kdor presede s starega avta z navadnim ključem na takšnega s kessy sistemom, pač ne pozna vseh prednosti in slabosti. Dober prodajalec bo stranko vedno vprašal, ali je z določeno zadevo že seznanjena...

Zanimivo, da so v navodilih težave s ključem, menjava baterije, zasilno odklepanje vrat in zagon motorja omenjeni šele pri koncu, kot da je to zadnja stvar, ki bi jo moral novopečeni uporabnik poznati. Poleg tega so dandanes popolna navodila dostopna le še na spletu v PDF.

UganiKdo ::

Kaj imaš od tega da nabijaš in po vrhu še lažeš? Prevezel avto par tednov nazaj. Dobil 270 strani dolga navodila. Menjava baterije je na strani 24 takoj za splošnimi opozorili, predstavitvijo sistema za klic v sili in pregledom opozorilnih lučk.

Tako, da debilne primerjave predvsem ti podajaš, ko poskušaš opravičit idiotizem, ki si si ga iz riti potegnil. A te morajo tudi posebej opozorit, da ne smeš jezik vtikat v 12v vtičnico? Pa to kako se odpre prtljažnik od znotraj? Ker to rabiš približno tako pogosto kot menjat baterijo v ključu.

GR2 ::

Tukaj se vidi da so nekateri normalni, nekateri pa res fuknjeni. Seveda bi bilo dobro, da bi ti prodajalec omenil koliko časa zdrži baterija, če je to namesto normalnih 10 let samo 3 leta.
Drugače imaš navodila v avtu za takrat ko jih rabiš, samo v UganiKdo svetu jih poznajo vsi na pamet. Kaj se pričakuje da kdo glede avta zna se pa ve in ne mislim na široko razglabljat, tale menjava baterije vsekakor ne spada zraven, ker je za nekatere manj spretne že urarsko delo.

Drugače mislim da je celo v nekaterih servisnih knjižicah omenjena ta menjava baterije, mislim da pri Oplu je. Ampak po moje je pa bolje da ne menjajo kar sami od sebe brez da bi kaj vprašali, ker dam jaz raje 4EUR za paket 5 baterij kot pa 10EUR za eno baterijo in 10EUR če ne celo 20EUR za menjavo le te na uradnem servisu.

Jaz imam od ključev na strani 22, pred tem je samo odklepanje vozila, nastavljanje sedežev, ogledala in volana, stikala za osvetlitev, obvolanski ročici, ogrevanje, menjalnik in zagon motorja. Prodajalec mi je v glavnem pokazal samo kje se nastavi sedež in kje je troblja (malo se je pohecal). Pa motorni prostor mi je malo pokazal.
Drugače jaz sploh nisem rekel da tega nisem prebral, itak da sem šel na hitro skozi in mi je ravno ta ključ izstopil, da sem se osredotočil malo bolj kot na ostalo, ampak da sem se res poglobil je bilo pa šele ob prvem problemu.
Ampak ne, Lakotnik si po nakupu avta takoj vzame 2 uri časa in se vse dobro nauči.

In ne, ženske ne znajo menjat baterij v ključih, ne znajo menjat gum, ne znajo menjat brisalcev, ne znajo preverit stanja olja, točit gorivo sicer znajo, ampak imajo pri tem težave. Nisem jaz tako določil, tako je od pamtiveka. Seveda obstajajo izjeme, ampak to so pa tudi na moški strani. Nekatere imajo to ugodnost da so poročene, druge morajo pa pač na servis, kjer so spet (razen mogoče za šalterjem), glejga zlomka, moški serviserji.
Edino vožnja avtov jim gre, ampak samo zato ker raje za ziher vozijo na 1000% sigurnosti, raje 70 kot 90. Soseda je ravno pred kratkim dala popravit samo par let povsem prestreljen avto, ena bunka velika za celo roko, ne samo za pest, brez enega ogledala, polno majhnih udrtinic od vrat, jaz po enako letih nimam niti ene pikice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

St235 ::

In ne, ženske ne znajo menjat baterij v ključih, ne znajo menjat gum, ne znajo menjat brisalcev, ne znajo preverit stanja olja, točit gorivo sicer znajo, ampak imajo pri tem težave. Nisem jaz tako določil, tako je od pamtiveka. Seveda obstajajo izjeme, ampak to so pa tudi na moški strani. Nekatere imajo to ugodnost da so poročene, druge morajo pa pač na servis, kjer so spet (razen mogoče za šalterjem), glejga zlomka, moški serviserji.
Edino vožnja avtov jim gre, ampak samo zato ker raje za ziher vozijo na 1000% sigurnosti, raje 70 kot 90. Soseda je ravno pred kratkim dala popravit samo par let povsem prestreljen avto, ena bunka velika za celo roko, ne samo za pest, brez enega ogledala, polno majhnih udrtinic od vrat, jaz po enako letih nimam niti ene pikice.


V bistvu sploh ni problem v baterijah, ampak našemu dežurnemu psihopatku tablete popuščajo in mu mu nerazrešen ojdipov kompleks ven seka.

beta1 ::

Celo znanost boste ugotovili glede menjave baterije.

Kupiš baterijo, menjaš baterijo in je to to...

Gejspodar ::

GR2, kako sploh funkcioniraš v življenju? Kako te sploh drugi prenašajo?

Po tvojih zapisih sodeč bi sklepal, da si eden večjih neotesancev v Sloveniji. Tako v živo, kot tudi za volanom.

buneech ::

GR2 je izjavil:

Nič od tega nima Astra. To včeraj je bilo v bistvu prvo "opozorilo", saj doma je potem že delalo, čeprav šele v drugo, v prvo je bil samo zvok zaklepa, tiste kljukice na vratih pa niso šle dol.

Sem po prvem postu takoj prepoznal, da je Astra. Opozarja na ekranu, ampak iz nekega razloga ne vedno. Meni en dan ni takoj prijelo, ob pritisku na gumb se je avto odklenil, in je javilo za baterijo. Potem par dni nič, delalo normalno, nato je začelo spet javljati za baterijo.

GR2 ::

Gejspodar je izjavil:

GR2, kako sploh funkcioniraš v življenju? Kako te sploh drugi prenašajo?

Po tvojih zapisih sodeč bi sklepal, da si eden večjih neotesancev v Sloveniji. Tako v živo, kot tudi za volanom.

To misliš verjetno za Lakotnika in si se zatipkal?

Kakorkoli, bistvo smo obdelali, edino Lakotnik je začel z enim bullshitom. Lock.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

perci ::

Han ima popolnoma prav. To so osnove, ki bi jih moral prodajalec razložiti. Nima vsak avto keyless in je prav, da se pokaže.

darkolord ::

Ampak daljinec pa ima vsak avto, pa je enako glede baterije in odklepanja ... ?

perci ::

Ja, ampak nekateri imajo tist zelezen ključ skrit na nemogoče načine. Moj mondeo, recimo ima precej tak sistem. Sej je zelo enostavno, če veš.

GR2 ::

Ja, Lakotnik pa ne bi niti trznil ko bi prišel do mrtvega avta, takoj bi vedel da je baterija v ključu in ne akumulator ali kakšna večja okvara. Me prav zanima. On je brez vsakršnih problemov, ampak po forumskih zapisih pa očitno poln enih frustracij, in te morajo nekje prilezt ven, in kje drugje bo to kot na cesti, tukaj samo zelo dobro prikriva kako vzoren voznik je, da bi vozil tudi 100km 10 km/h.
Sicer sem bil jaz presenetljivo še kar miren, ampak pomislil pa sem da bom moral verjetno 10km peš domov.

"Navaden" avto ni problem, ker ne rabiš baterije, ker imaš tako fizični ključ in fizično ključavnico. Saj pri keyless imaš tudi, ampak precej dobro skrito.
Tukaj ni kaj za debatirat, to bi morala bit osnova iz strani prodajalca, če kupuješ tak avto. To se da razložit v minuti do dveh. da ti je vsaj približno jasno.
Na primer: Poglej, nekega dne se zna narediti da boš prišel do mrtvega avta, nikar ne zganjaj panike, ker bo najverjetneje samo prazna baterija v daljincu, ker ta zdrži samo par let, glavni akumulator pa povečini vsaj 10 let. Potem ti pa še pokaže kako se odklene in zažene avto v takem primeru.

Jaz sicer mislim da bi lahko preprosto dali noter večjo baterijo, ker da imaš že po treh letih tak problem, ni normalno. Je pa res da imaš v glavnem izbiro samo med CR 2032 in AAA, slednja je pa že mal velika za ključ. Clio je imel pri kartici, ki je tanjša, zaradi tega celo CR 2025.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

St235 ::

Ja, Lakotnik pa ne bi niti trznil ko bi prišel do mrtvega avta, takoj bi vedel da je baterija v ključu in ne akumulator ali kakšna večja okvara.
to je zato, ker inteligentni ljudje k reševanju problemov pristopijo sistematično, psihopati brez tablet pa se pridejo na forum hvalit kako so zamenjali baterijo in zraven seveda veselo razglašajo, da problem sploh ni v bateriji ampak v tem, da mamica noče dat joške.

Navaden avto ni problem, ker ne rabiš baterije, ker imaš tako fizični ključ in fizično ključavnico.

Navadne avta, ki ne bi imel baterije v ključu moraš iskat s svetilko pri belem dnevu. Če si seveda sposoben brez navodil prodajalca vstavit baterije v svetilko.

Jaz sicer mislim da bi lahko preprosto dali noter večjo baterijo, ker da imaš že po treh letih tak problem, ni normalno.

boga snežinkica, ki mora na tri leta menjat baterijo v dalincu. To je najmanj kršitev temeljnih človekovih pravic. Recimo tiste, da je treba vsakemu idiotu dovolit da troši kisik. Najboljše., da si kar avtomobilski akumulator priklopiš na ključ.

Je pa res da imaš v glavnem izbiro samo med CR 2032 in AAA,

če si ti tako omejen da misliš, da obstaja samo ena gumbna baterija potem je res boljše da ne zapuščaš stanovanja. In prosiš mamico, da namesto tebe menjava baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GR2 ::

Navadne avta, ki ne bi imel baterije v ključu moraš iskat s svetilko pri belem dnevu.

Že da imajo baterijo, ampak je NE rabiš. Lahko bi bil 10 let brez in ne bi imel ne vem kakšnih nevšečnosti, edino namesto tipko za odklep bi moral porinit ključ v ključavnico, kar moraš pa že itak da prideš v stanovanje.
Pri keyless bi bila pa mal huda vsak dan dajat ven ključ, pri mojem gre samo če dobro pritisneš noht noter, s prstom ni šans. Pokrovček ključavnice bi pa v takem primeru res kar za vedno dal dol, ampak bi avto zgledal češko. V glavnem, tukaj ni primerjave.

Gumbne dobro razpoložljive so v glavnem CR 2025 in 2032, najbolje da bodo dajali noter eno težko dobavljivo CR 2050. Kaj se spuščaš v take zadeve če si bolj ekonomist kot pa inženir.
Tvoji komentarji so pa itak fuknjeni do amena.

Ja, meni taka svtar, če mi odreže 1 uro popoldneva od že tako vedno kratkega časa po 9 ur šihta, veliko pomeni. Tebi pač ne, ker ne veš kaj bi delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

UganiKdo ::

perci je izjavil:

Han ima popolnoma prav. To so osnove, ki bi jih moral prodajalec razložiti. Nima vsak avto keyless in je prav, da se pokaže.


Moja osebna izkušnja je sicer ravno taka, in sicer je bilo eno prvih vprašanj če sem že imel keyless in kako se odpre vrata če sistem zataji. Tako, da je precej odvisno od prodajalca in stranke, koliko sploh posluša. Prebrat navodila pri novem avtomobilu pa je že kar nekaj let must do, me je ravno znanec prepričeval, da kak krap je ratal volkswagen ker njegov golf MKVII nima več funkcije za odpiranje okenj z dalincem.

GR2 ::

Dobro, jaz moram na šihtu za razliko od Lakotnika še kaj naredit.

GR2 ::

Drugače sem govoril na pamet da ni drugih dobro razpoložljivih baterij kot pa AA/AAA in CR2032, pač ker drugih še nisem uporabljal v življenju, samo enkrat še 9V. Ampak poglej, res ni drugih:
https://www.mimovrste.com/navadne-bater...
AA - 51x
AAA - 51x
CR2032 - 17x
9V - 6x
ostale - 1-3x

Pa kateri inženir ti bo dal v ključ baterijo, ki je sploh ne moreš kupit v vsaki trgovini?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

B34ST ::

V bistvu sem že sam najbolje povedal, če vidiš da dela 3 leta in pol, preventivno menjaš na 2-3 leti. A je dal kdo drug kakšen tako pameten komentar? Ne.
Saj baterijo v mobitelu daš tudi polnit, ko je enkrat na 10-20% in ne ko je že prazna. V fotoaparatu ko se kar naenkrat sprazne, sem pa že ob nakupu kupil še eno.
Edina razlika je, da ti avto ne kaže procentov. Še zdaj mi sicer ni jasno glede kakšnih opozoril.
Ampak zdaj tako ne bom nikol prišel do tega, ker bom vedno menjal baterijo začetkom vsakega lihega leta. Tole sedaj recimo da sem januarja 2021. Še bolje za zapomnit bi bilo maja vsako liho leto, ker imam takrat servis, do maja 2023 bi ta morala zdržat.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

mancini ::

GR2 je izjavil:


Na primer: Poglej, nekega dne se zna narediti da boš prišel do mrtvega avta, nikar ne zganjaj panike, ker bo najverjetneje samo prazna baterija v daljincu, ker ta zdrži samo par let, glavni akumulator pa povečini vsaj 10 let. Potem ti pa še pokaže kako se odklene in zažene avto v takem primeru.


Kateri akumulator pa zdrži 10 let, zgleda da ti res še nisi 18 star

GR2 ::

Tovarniški akumulatorji so verjetno boljši. Sicer preverjeno samo na dveh avtih do sedaj, Astra H in Astra J. 10 let ni še nič, eden še vedno gre in bo še šel verjetno 5-10 let.
Pa kaj je s temi žaljivkami, a ste vsi nori ali kaj, dajmo nek osnovni bonton. Ne morete se vedno obnašat kot da imate vedno vsi vse prav, če nekdo misli kaj drugače pa takoj žaljivka.
Da se pa vse če se potrudi, danes popoldne nisem prehitel nobenega, res pa da moram pohvalit tisto žensko v svetlo modri Toyoti pred mano, končno eden z normalnim tempom, ki je imel dejansko namen nekam priti, pa sva bila daleč od dirkanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

perci ::

Genug.

Zaklep.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ključ za avtomobil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5721453 (8552) donvito
»

Lastniki Tesel ostali pred zaklenjenimi vrati (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13920541 (13830) jype
»

Apple znatno otežil menjavo baterij v iPhonu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
12322106 (16640) bbf
»

Ključ avtomobila, hitro prazna baterija

Oddelek: Na cesti
154984 (3986) krepki
»

Megane vžge kakor se mu zljubi

Oddelek: Na cesti
298954 (8291) SplitCookie

Več podobnih tem