Forum » Na cesti » Spraskani stari avti
Spraskani stari avti
GR2 ::
Ko grem iz šihta mimo službenega parkirišča vidim avte stare 8-15 let črne ali temno modre barve in imajo lak spraskan do amena, ker pač hodijo v avtopralnico.
Mene zdaj zanima kaj točno bi bilo narobe če bi avto pustil povsem pri miru? Pač da ga pere samo narava z dežjem in snegom, magari še sam sem pa tja s cevjo.
Spraskan sigurno ne bi bil, ne vidim od kje bi lahko bil, ker dež ti ga ne praska, praskajo ga krtače.
Zakaj točno se potem sploh pere avto, da zgleda lepši kot malo umazan in brez prask se ne strinjam. Sicer pa če pogledam imajo nekateri res umazane avte, prvo je važna skrb med vožnjo kje se pelješ.
Jaz imam po avtu kakšno piko umazanije sem in tja, zaradi tega se verjetno ne splača praskati celega laka, ker ta umazanija če ni ravno ptičji iztrebek ti laka ne bo razžirala.
Ker jaz imam 3 leta star avto in je praktično brez prask, najde se samo kakšna iz zime nad sprednjimi blatniki, ampak skoraj pri havbi, ne tam po blatnikih kjer se običajno nabirajo kamni. Verjetno je vseeno nekako prišel kak kamen tako visoko in se je podrsalo ko sem spravljal sneg iz avta, sicer s krpo in ne s krtačo. Pa po zadnjih vratih, ko je priletel kak kamen iz sprednjih koles.
Sicer glede teh kamnov so ceste pri nas itak katasrofa, šele danes sem opazil očiščene ceste, ko bi morale biti že aprila. Za te se v bistvu sploh ne sekiram, meni je taka ohranjenost avta (in tudi ostalih stvari kot so ure) idealna, nekje na 95%, če si na 99-100% se vedno nekaj sekiraš.
Glede mikroprask težko rečem, ker je srebrn avto in še ni tako opraskan da bi se z lahkoto videlo proti soncu.
Avto drugače perem 2-3x na leto in ni nikoli posebej umazan, tako da ne vidim razloga zakaj bi ga moral redno prat, niti nimam volje prat avto 2 uri vsake 3-4 tedne, ko pa v tistem času naredim samo 6 ur. Pač mislim da mora biti razmerje vloženega časa vožnja : pranje 10:1, to je pa pri meni ravno na 3-4 mesece.
Potem mi je pa čudno še to, da imajo nekateri večino dni v tednu povsem čist avto črne barve. Kako je to možno mi pa ni povsem jasno. Ne verjamem da vsak dan točijo vedra in perejo avto z rokavicami iz mikro vlaken. Sicer so pa vidne mikro praske, tako da verjetno redno preprosto hodijo v avtopralnico, avto je pa star samo 1-3 let, tako da še ni tako kritično kot pri starejših.
Ampak spet ne vem kdaj točno to perejo, jaz recimo sem vsak dan 10 ur na šihtu, kdaj točno bi šel lahko v avtopralnico ne vem, 30-45min vsak teden iz popoldneva pa sigurno ne bi reskiral za to.
Mene zdaj zanima kaj točno bi bilo narobe če bi avto pustil povsem pri miru? Pač da ga pere samo narava z dežjem in snegom, magari še sam sem pa tja s cevjo.
Spraskan sigurno ne bi bil, ne vidim od kje bi lahko bil, ker dež ti ga ne praska, praskajo ga krtače.
Zakaj točno se potem sploh pere avto, da zgleda lepši kot malo umazan in brez prask se ne strinjam. Sicer pa če pogledam imajo nekateri res umazane avte, prvo je važna skrb med vožnjo kje se pelješ.
Jaz imam po avtu kakšno piko umazanije sem in tja, zaradi tega se verjetno ne splača praskati celega laka, ker ta umazanija če ni ravno ptičji iztrebek ti laka ne bo razžirala.
Ker jaz imam 3 leta star avto in je praktično brez prask, najde se samo kakšna iz zime nad sprednjimi blatniki, ampak skoraj pri havbi, ne tam po blatnikih kjer se običajno nabirajo kamni. Verjetno je vseeno nekako prišel kak kamen tako visoko in se je podrsalo ko sem spravljal sneg iz avta, sicer s krpo in ne s krtačo. Pa po zadnjih vratih, ko je priletel kak kamen iz sprednjih koles.
Sicer glede teh kamnov so ceste pri nas itak katasrofa, šele danes sem opazil očiščene ceste, ko bi morale biti že aprila. Za te se v bistvu sploh ne sekiram, meni je taka ohranjenost avta (in tudi ostalih stvari kot so ure) idealna, nekje na 95%, če si na 99-100% se vedno nekaj sekiraš.
Glede mikroprask težko rečem, ker je srebrn avto in še ni tako opraskan da bi se z lahkoto videlo proti soncu.
Avto drugače perem 2-3x na leto in ni nikoli posebej umazan, tako da ne vidim razloga zakaj bi ga moral redno prat, niti nimam volje prat avto 2 uri vsake 3-4 tedne, ko pa v tistem času naredim samo 6 ur. Pač mislim da mora biti razmerje vloženega časa vožnja : pranje 10:1, to je pa pri meni ravno na 3-4 mesece.
Potem mi je pa čudno še to, da imajo nekateri večino dni v tednu povsem čist avto črne barve. Kako je to možno mi pa ni povsem jasno. Ne verjamem da vsak dan točijo vedra in perejo avto z rokavicami iz mikro vlaken. Sicer so pa vidne mikro praske, tako da verjetno redno preprosto hodijo v avtopralnico, avto je pa star samo 1-3 let, tako da še ni tako kritično kot pri starejših.
Ampak spet ne vem kdaj točno to perejo, jaz recimo sem vsak dan 10 ur na šihtu, kdaj točno bi šel lahko v avtopralnico ne vem, 30-45min vsak teden iz popoldneva pa sigurno ne bi reskiral za to.
- spremenilo: GR2 ()
Cveto ::
Ni tako hudo. Prejšnji avto sem imel skoraj osem let, pral sem ga vedno v pralnici in je bil po osmih letih še kot nov.
Re pa je:
-da sem hodil vedno samo v kvalitetne pralnice (recimo Autocommerce v Ljubljani). To je zelo pomembno, ker imajo res mehke krtače iz "pene", za razliko od trših v nekaterih cenejših pralnicah.
-da nisem pretiraval z pogostostjo pranj (recimo na dva meseca, če bi ga koristil manj, pa še manjkrat)
-da sem pogosto, predvsem pa pozimi oziroma preden smo šli na morje (kjer je bil avto nekaj časa zunaj) vzel najdražje pranje z voskanjem in nekim dodatnim premazom.
-da je bil avto cel čas garažiran (največji sovražnik laka je poleg krtač v avtopralnici ravno sonce).
Če ga boš kar pustil, ti bodo določene nečistoče (sploh kakšni ptičji iztrebki) nagrizle lak in bo še slabše.
Re pa je:
-da sem hodil vedno samo v kvalitetne pralnice (recimo Autocommerce v Ljubljani). To je zelo pomembno, ker imajo res mehke krtače iz "pene", za razliko od trših v nekaterih cenejših pralnicah.
-da nisem pretiraval z pogostostjo pranj (recimo na dva meseca, če bi ga koristil manj, pa še manjkrat)
-da sem pogosto, predvsem pa pozimi oziroma preden smo šli na morje (kjer je bil avto nekaj časa zunaj) vzel najdražje pranje z voskanjem in nekim dodatnim premazom.
-da je bil avto cel čas garažiran (največji sovražnik laka je poleg krtač v avtopralnici ravno sonce).
Če ga boš kar pustil, ti bodo določene nečistoče (sploh kakšni ptičji iztrebki) nagrizle lak in bo še slabše.
GR2 ::
Kaj ti ni jasno, jaz nimam nikol blata na avtu. Ptičje iztrebke pa itak da prvi dan očistim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
fuck_it_ ::
jaz sem ful skrbel za avto ko sem bil študent.
Zdaj pa ko ga jebe, 1x na mesec ali dva vidi avtopralnico z voskanjem, vmes ga pere dež.
Avtopralnico pa vidi zato ker se na njem nabere ogromno drevesnega soka, ker redno parkiram pod drevesi.
Če bo lak spraskan po 10-15 letih...... misliš da me resno briga? Takrat bom itak že menjal avto.
Zdaj pa ko ga jebe, 1x na mesec ali dva vidi avtopralnico z voskanjem, vmes ga pere dež.
Avtopralnico pa vidi zato ker se na njem nabere ogromno drevesnega soka, ker redno parkiram pod drevesi.
Če bo lak spraskan po 10-15 letih...... misliš da me resno briga? Takrat bom itak že menjal avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
Kvinta ::
Poznam enega na pumpi ko pravi da eni pridejo vsak dan prat
Dostikrat vidim nedaleč stran od mene ,da folk avte pere v potoku oz. z vodo iz potoka ?
Vrjetno nič sem živel 5 let na obali pa ga je pral samo dež posušila pa ga burja
Dostikrat vidim nedaleč stran od mene ,da folk avte pere v potoku oz. z vodo iz potoka ?
Mene zdaj zanima kaj točno bi bilo narobe če bi avto pustil povsem pri miru? Pač da ga pere samo narava z dežjem in snegom
Vrjetno nič sem živel 5 let na obali pa ga je pral samo dež posušila pa ga burja
A.C.A.B
WizzardOfOZ ::
Avto je za vozit, ne za pucat.
Je pa bolj problem to, da so avti vsi pobutani, ker kmetavzi ne znajo odpirat vrat, pa butajo...
Je pa bolj problem to, da so avti vsi pobutani, ker kmetavzi ne znajo odpirat vrat, pa butajo...
sgdjkdlsugi4 ::
avtek ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Avto je za vozit, ne za pucat.
Je pa bolj problem to, da so avti vsi pobutani, ker kmetavzi ne znajo odpirat vrat, pa butajo...
Avto je za vozit, ne pa za čuvat, da ne butneš v drugega (ali drug v tvojega).
;-) ::
Se ne sikiram preveč za praske ali umazan avto. Perem ga kje pride oziroma kje imam najbližje, ker perem takrat ko rabim da je čist in ni to moj tedenski ali mesečni ritual.
Konec koncev a je važno v kakem stanju je lak na predmetu kateri te samo vozi okoli ? Isto važno je kot kakšen je lak na fenu s katerim si sušiš lase ali isto važno kakšen imaš daljinec za TV ;)
Ko bo folk začel gledat na avtomobile kot na prevozno sredstvo in ne statusni simbol jim bo vse lažje :) Sploh pa sekreti pod 130.000€, kje ima smisel spucan avto če imaš pred usrano fasado postavljenga.
Konec koncev a je važno v kakem stanju je lak na predmetu kateri te samo vozi okoli ? Isto važno je kot kakšen je lak na fenu s katerim si sušiš lase ali isto važno kakšen imaš daljinec za TV ;)
Ko bo folk začel gledat na avtomobile kot na prevozno sredstvo in ne statusni simbol jim bo vse lažje :) Sploh pa sekreti pod 130.000€, kje ima smisel spucan avto če imaš pred usrano fasado postavljenga.
TheBlueOne ::
Moji avti se perejo enkrat letno, ker mojo postane sram. Ko sem imel MINIja je bil neopran kaksna tri leta, potem pa sem navozil Srno in je zavarovalnica placala popravilo. Licar ga je spoliral, da je sploh lahko kaj naredil, potem je izggledal kot nov.
IL_DIAVOLO ::
Imam črn avto in lahko potrdim, da vedno deluje sveže opran, čeprav se ga sploh opral nisem
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
Za lene so srebrni avti! Ce zabusavas dovolj dolgo dobi zlato patino.
Al pa rjo.
delfinus ::
Sicer so pa tu samopostrezne avtopralnice. Pripeljes, porihtas samostojno pranje, krtacenje, voskanje in izpiranje v 10 minutah. Se brisat ga ni treba na koncu, samo odpeljes. Cena je pa tudi nizka. Za vse zgoraj nasteto €4. Ce si pa minimalist lahko zrihtas tudi za €2.
Perem obcasno, ko je pac vsran. Da bi ga glancal vec kot 15 minut pa mi ne pade na pamet.
lp, d.
Perem obcasno, ko je pac vsran. Da bi ga glancal vec kot 15 minut pa mi ne pade na pamet.
lp, d.
737 ::
Kdor želi imeti avto dlje časa in z nepoškodovano barvo, mora upoštevati nekaj enostavnih dejstev:
- avto ni podmornica. Narejen je, da prenese dež, ne pa tudi škropljenja pod tlakom. Takrat pride voda tja, kjer je ni niti med dežjem in povzroča rjo.
- Avto ni betonska škarpa. Visokotlačno pranje bo lak sčasoma poškodovalo.
- Avta se ne polira. Vsako poliranje odstrani del laka.
- Avto potrebuje občasen nanos voska, ki ohranja sijaj in vodoodbojno sposobnost laka.
Sam perem avto nekajkrat letno, ko lak izgubi sijaj in začne postajati rahlo mat. Zmočim ga z vrtno cevjo, na gobo nanesem malo avtomobilskega šampona z voskom, ga nekajkrat našamponiram in splaknem.
- avto ni podmornica. Narejen je, da prenese dež, ne pa tudi škropljenja pod tlakom. Takrat pride voda tja, kjer je ni niti med dežjem in povzroča rjo.
- Avto ni betonska škarpa. Visokotlačno pranje bo lak sčasoma poškodovalo.
- Avta se ne polira. Vsako poliranje odstrani del laka.
- Avto potrebuje občasen nanos voska, ki ohranja sijaj in vodoodbojno sposobnost laka.
Sam perem avto nekajkrat letno, ko lak izgubi sijaj in začne postajati rahlo mat. Zmočim ga z vrtno cevjo, na gobo nanesem malo avtomobilskega šampona z voskom, ga nekajkrat našamponiram in splaknem.
ripmork ::
sgdjkdlsugi4 je izjavil:
Mene zdaj zanima kaj točno bi bilo narobe če bi avto pustil povsem pri miru?
Zapečeno svinjarijo v lak
This.
Ptičji iztrebki (kislina), organske snovi iz dreves, ipd... se zažrejo v lak in ga poškodujejo.
V strojne pralnice ne peljem več (že imel izkušnje s kamenčki), avto operem čisto po potrebi (1x na mesec ali dva) z nekaj vedri vode in malo šampona relativno hitro in učinkovito (ne grem v ultra detajle, ampak dosežem 99% učinka, pa še uživam ob tem). Je vredno že samo zaradi občutka imet spucan avto.
Ne bi pa nikoli izbral temnega avta. Že zaradi razgretja na soncu (poleg tega, da se prah in umazanija takoj vidita gor). Srednje-srebrna je najbolj hvaležna barva IMO.
IL_DIAVOLO ::
Kdor želi imeti avto dlje časa in z nepoškodovano barvo, mora upoštevati nekaj enostavnih dejstev:
- avto ni podmornica. Narejen je, da prenese dež, ne pa tudi škropljenja pod tlakom. Takrat pride voda tja, kjer je ni niti med dežjem in povzroča rjo.
- Avto ni betonska škarpa. Visokotlačno pranje bo lak sčasoma poškodovalo.
- Avta se ne polira. Vsako poliranje odstrani del laka.
- Avto potrebuje občasen nanos voska, ki ohranja sijaj in vodoodbojno sposobnost laka.
Sam perem avto nekajkrat letno, ko lak izgubi sijaj in začne postajati rahlo mat. Zmočim ga z vrtno cevjo, na gobo nanesem malo avtomobilskega šampona z voskom, ga nekajkrat našamponiram in splaknem.
Saj pa ni treba prat avta z istim pritiskom, kot fuge of tlakovcev.
Horas ::
kia ceed letnik 2014 ene 6x v avtopralnici pa še to ga je moja peljala. drugače ga pere dež :D ko nov!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
otago ::
Za službene avtomobile ti lahko rečem samo, da je zato, da se zadosti željam. K stranki ne moreš z (zelo) umazanim avtom. Nadrejeni bo pokomentiral stanje avtomobila. Če podjetje plača, ne vidim problema. Veliko podjetij ima avtomobile na leasing za nekaj let, se končni uporabnik ne obremenjuje, kakšno bo stanje čez 5/10 let.
Nato se ti avtomobili uvozijo iz Nemčije, kilometri preskočijo na magično cifro, malo se ga zglanca in pospreja. In glej, super deal na obzorju.
Nato se ti avtomobili uvozijo iz Nemčije, kilometri preskočijo na magično cifro, malo se ga zglanca in pospreja. In glej, super deal na obzorju.
mertseger ::
Večini je vseeno pri 10 let starem avtu kako zgleda ker ga rabijo zato da se pripeljejo od točke A do točke B ne pa da bo dobro zgledal in bodo špilali frajerje naokrog.
zobnik ::
tja 5x na leto ga operem, nima smisla, spucam sam pol praga za vstop v avto da nisem umazan na hlačah
ripmork ::
Meni je bilo pa tut prejšnji stari avto užitek pogledat, ko je bil spucan in je barva spet prišla do izraza - ko noč pa dan. Je takoj zgledal precej mlajši. Čeravno sem se ga zelo malokrat lotil prat, priznam :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | avto kozmetika - trgovineOddelek: Na cesti | 3447 (3029) | Raptor F16 |
» | Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 25397 (14929) | radmannsdorf |
» | Visokotlacni cistilec za avto (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13184 (12091) | IL_DIAVOLO |
» | Praske po pranju avtomobilaOddelek: Na cesti | 14625 (13761) | black ice |
» | Kako (te dni) perete avte?Oddelek: Loža | 2769 (1734) | Keyser Soze |