» »

Ali tak primer šteje kot ustavitev v sili ?

Ali tak primer šteje kot ustavitev v sili ?

Raptor F16 ::

Primer:

Vozimo se po avtocesti, nakar vozniku postane slabo zbranost popušča oz. se ne čuti sposobnega nadaljevati vožnjo in vpraša, če bi ga lahko kdo zamenjal... počivališča ali izvoza ni bilo v bližini. Ideja je torej hitro ustaviti v niši za tovornjake presesti voznika in nadaljevati pot. Kolega ustavi ob robu niše, ga hitro presedemo, se vsedem za volan in gremo naprej... načeloma sorazmerno riskantno vendar boljše ideje ni bilo + avto smo v manj kot minuti odstranili z niše.

Kasneje se pogovarjamo z znancem gasilcem in debata nanese "kako je bilo na poti". Omenimo dogodek in hitro prileti kritika, da bi to lahko storili samo v primeru okvare vozila oz. v sili... to kar smo storili pa je bila tehnično gledano navadna ustavitev, ki je prepovedana. Prerekati se njsem želel zato raje tu vprašam.

Kaj šteje za ustavitev v sili ? Mora voznik res skoraj napol umirati da se to prizna za opravičljivo ustavitev?

anketar ::

če ste dal vse 4, pa mel odsevne jopiče gor ko ste se menal, mi ne deluje sporno

Utk ::

Boli te. Zdrava pamet mora bit nad zakonom. Tudi če nazadnje plačaš kazen, sam zase veš ali je bilo nujno ali ne. Če se s tem (ne) strinja nek naključen pravnik, ki je postal sodnik, ali pa celo samo policaj...who gives a fuck.

Zimonem ::

Pa saj je bil sila.

dripac ::

Če nekdo čuti da ni sposoben ali zmožen nadaljevat z vožnjo je to edino pravilno. Ne vidim nič spornega.

solatko ::

Popolnoma pravilno, saj taka situacija je nujni primer.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

To je primer v sili. In vedno je bolje tako, kot da vozniku postane orenk slabo in se zaletite, ker ni več sposoben kontrolirat avta.

PacificBlue ::

Odsevne jopiče tudi gor, drugače v takem primeru nimaš kaj. Bi pa rad poudaril uporabo odsevnih jopičev, ker tudi v primeru, če stojiš za ograjo vozišča in nimaš odsevnega jopiča- plačaš kazen.
I’m out.
:3

Miha 333 ::

Ne, taka situacija ni nujni primer. Nujni primer bi bil, če je voznik izgubljal zavest, potem je to OK in dovoljeno. To se pravi v takih primerih, da takoj po ustavitvi kličeš rešilca. Če pa je šlo samo za utrujenost, pa je to riskantno, ker tam nimaš zaviralnega / pospeševalnega pasu in s tem ogrožaš varnost prometa, tako pri ustavljanju kot speljevanju. Če se to tolerira, je naslednji korak, zakaj pa ne bi še sendviča pojedel, ko sem lih ustavil al pa cigaret pokadil. Za to so počivališča oz. izvozi, do prvega v Sloveniji nimaš nikoli več kot ca. 7 minut vožnje. Če je bil preutrujen za vožnjo, bi moral ustaviti na prejšnjem počivališču / izvozu.

Znanec gasilec ima prav. Kaj je naslednje? Kot tisti tujci, ki so enkrat malicali ob robu avtoceste s pol avta na pasu za počasna vozila? Posledice so znane. Avtocesta ni hec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Raptor F16 ::

Večina: Pretty much summs up naše pomisleke.

Načeloma smo tudi sami pretehtali, da je za vse nas in ostale tako dejanje bolj varno.

@Miha333
Razumem dilemo z vključevanjem vendar običajno imaš nišo tam kjer je pas za počasna vozila. Vseeno smatram odstavno nišo za bolj varno, saj na njej ne boš naletel na idiote ki prehitevajo po odstavnih pasovih.

Ps. vozili smo v tujini, kot rečeno v bližini tudi navigacija ni kazala nobenega izvoza ali počivališča. In ne... malicanje in spanje v vozilu ni ok, to že po ZKP ne gre skupaj.

Vse ostalo se je pač zgodilo, kot se je.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

PacificBlue je izjavil:

Odsevne jopiče tudi gor, drugače v takem primeru nimaš kaj. Bi pa rad poudaril uporabo odsevnih jopičev, ker tudi v primeru, če stojiš za ograjo vozišča in nimaš odsevnega jopiča- plačaš kazen.

Presedeš se ene 3x hitreje kot če greš iz prtljažnika jemati odsevne jopiče in si jih oblačit.

mikhaair ::

Zakaj policaji ne pišejo kazni kamionistom, ki počivajo v teh ložah?

Okapi ::

Miha 333 je izjavil:

Ne, taka situacija ni nujni primer. Nujni primer bi bil, če je voznik izgubljal zavest, potem je to OK in dovoljeno.
:)) Eni ste tudi sposobni vsako bedarijo napisat. Ko enkrat voznik izgubi zavest ali zaspi za volanom, je za ustavljanje prepozno.

Takoj, ko začutiš, da nisi več sposoben vozit, se moraš ustavit. Jasno ne sredi ceste, ampak odstavni pas je namenjen tudi takim rečem.

Miha 333 ::

Okapi je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Ne, taka situacija ni nujni primer. Nujni primer bi bil, če je voznik izgubljal zavest, potem je to OK in dovoljeno.
:)) Eni ste tudi sposobni vsako bedarijo napisat. Ko enkrat voznik izgubi zavest ali zaspi za volanom, je za ustavljanje prepozno.

Takoj, ko začutiš, da nisi več sposoben vozit, se moraš ustavit. Jasno ne sredi ceste, ampak odstavni pas je namenjen tudi takim rečem.

Ampak to bi moral preveriti oz. se vprašati, ko se je peljal mimo prejšnjega počivališča oz. izvoza. Zato tudi imaš table za počivališča toliko prej. Da razmisliš, ali rabiš postanek, gorivo, wc, ...

solatko ::

Miha 333 - Nenadno slabo počutje je lahko napoved srčnega infarkta, zato v takem primeru, naredit ravno to, kar opisuje OP. Od kje ti vlečeš sendviče,... veš samo ti.
Delo krepa človeka

S53SG ::

Okapi je izjavil:

Presedeš se ene 3x hitreje kot če greš iz prtljažnika jemati odsevne jopiče in si jih oblačit.

Jopič(e) se ima zato v kabinskem prostoru, ne v prtljažniku.

zasekaroza ::

S53SG je izjavil:

Okapi je izjavil:

Presedeš se ene 3x hitreje kot če greš iz prtljažnika jemati odsevne jopiče in si jih oblačit.

Jopič(e) se ima zato v kabinskem prostoru, ne v prtljažniku.

Moraš vseeno it ven iz avta da ga oblečeš

Miha 333 ::

solatko je izjavil:

Miha 333 - Nenadno slabo počutje je lahko napoved srčnega infarkta, zato v takem primeru, naredit ravno to, kar opisuje OP. Od kje ti vlečeš sendviče,... veš samo ti.

Da, v tem primeru pokličeš takoj za tem rešilca. So ga? Če ne, očitno ni bilo tako hudo.

bedarija ::

Okapi je izjavil:

Presedeš se ene 3x hitreje kot če greš iz prtljažnika jemati odsevne jopiče in si jih oblačit.


po zakonu moraš imeti jopič pri roki in ga imeti na sebi takoj ko zapustiš vozilo, torej mora biti shranjen znotraj kabine in ne v prtljažniku. sam ga imam v žepku zadaj na vozniškem sedežu

UganiKdo ::

Okapi je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Odsevne jopiče tudi gor, drugače v takem primeru nimaš kaj. Bi pa rad poudaril uporabo odsevnih jopičev, ker tudi v primeru, če stojiš za ograjo vozišča in nimaš odsevnega jopiča- plačaš kazen.

Presedeš se ene 3x hitreje kot če greš iz prtljažnika jemati odsevne jopiče in si jih oblačit.


Zato pa inteligentni ljudje jopičev nimajo v prtljažniku ampak v kabini.

zasekaroza ::

Da ga oblečeš moraš it ven iz avta...

GupeM ::

Miha 333 je izjavil:

solatko je izjavil:

Miha 333 - Nenadno slabo počutje je lahko napoved srčnega infarkta, zato v takem primeru, naredit ravno to, kar opisuje OP. Od kje ti vlečeš sendviče,... veš samo ti.

Da, v tem primeru pokličeš takoj za tem rešilca. So ga? Če ne, očitno ni bilo tako hudo.

In s tem še dodatno ogrožaš življenja ljudi v reševalnem vozilu, življenja tistih, ki se bodo reševalcu umikala, življenja tistih, ki bi jih ta reševalec lahko rešil, pa jih ni mogel, ker je Miha rekel, da ga je potrebno poklicati in je bil zato zaseden, ...

Lahko gre tudi za navadno zaspanost, sploh ni treba, da je infarkt. 5 km za počivališčem lahko rataš svinjsko utrujen, pa prej sploh nisi bil.

Normalno, da se v takem primeru ustaviš, zamenjaš in greš naprej. Zagotovo bolj varno, kot da bi še naprej vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

WizzardOfOZ ::

Vozniku je postal slabo med vožnjo, vi bi ga pa še matral naprej do prvega parkplaca, pa silili oblačit rumen jopič?
Namesto, da bi pohvalili človeka, ker se je vseeno varno ustavil, brez ogrožanja ostalih udeležencev, in s tem mogoče celo preprečil tragedijo, se obešate na vsako piko in vejico v zakonu in na glupe rumene jopiče. Jaz bi vam dal belega, tistega za v umobolnico, ker zdrava kmečka pamet vam je namreč že zdavnaj ušla.

b787 ::

Miha 333 je izjavil:

Ne, taka situacija ni nujni primer. Nujni primer bi bil, če je voznik izgubljal zavest, potem je to OK in dovoljeno. To se pravi v takih primerih, da takoj po ustavitvi kličeš rešilca. Če pa je šlo samo za utrujenost, pa je to riskantno, ker tam nimaš zaviralnega / pospeševalnega pasu in s tem ogrožaš varnost prometa, tako pri ustavljanju kot speljevanju. Če se to tolerira, je naslednji korak, zakaj pa ne bi še sendviča pojedel, ko sem lih ustavil al pa cigaret pokadil. Za to so počivališča oz. izvozi, do prvega v Sloveniji nimaš nikoli več kot ca. 7 minut vožnje. Če je bil preutrujen za vožnjo, bi moral ustaviti na prejšnjem počivališču / izvozu.

Znanec gasilec ima prav. Kaj je naslednje? Kot tisti tujci, ki so enkrat malicali ob robu avtoceste s pol avta na pasu za počasna vozila? Posledice so znane. Avtocesta ni hec.


To nabijanje s sendviči in cigareti je lep primer slippery slope fallacy-ja. No da ti poskušam vrnit z lastnim orožjem. Kolikor vem, zaspanost za volanom sploh ni zakonsko urejena, saj je težko objektivno merljiva. Tudi postanki med dolgo vožnjo so zakonsko gledano popolnoma osebna izbira. Tako da po tvoje je popolnoma sprejemljivo, da se nekdo, ki je bil že pred vožnjo recimo 36 ur brez spanja, usede za volan in dela kroge po slovenskih avtocestah, ustavlja pa se samo za dotakanje goriva in takoj naprej nadaljuje.

Seveda ti v usta polagam besede, ki jih nisi nikoli izrekel. Ampak tudi OP ali kdorkoli pod njim ni nikoli omenjal ustavljanja zaradi sendvičev in cigaretov. Kratko ustavljanja zaradi tega, ko se nekdo počuti tako slabo, da ne more nadaljevati vožnje, je čisto nekaj drugega kot ustavljanje za malico.

SeMiNeSanja ::

Ali se dobi kakšno nagrado za trollanje o sendvičih in čikih ter modnih revijah odsevnih jopičev?

Meni skoraj tako deluje, sicer ne vem zakaj bi se nekateri tukaj trudili na vse pretege trollati.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

poweroff ::

Miha 333 je izjavil:


Da, v tem primeru pokličeš takoj za tem rešilca. So ga? Če ne, očitno ni bilo tako hudo.

Zanima me, kaj bi se zgodilo, če bi klical rešilca, ker si preutrujen, da bi lahko vozil.

Verjetno bi fasal še kazensko ovadbo zaradi zlorabe znamenj za pomoč in nevarnost.
sudo poweroff

MIHAc27 ::

Fantje so naredil prav. Če voznik ni sposoben več vozit, je bolje 1 minuto reskirat, kot še 10-15 vozit pod prisilo.

Preden bi sam takole vstavil, bi preveril koliko je kaj vozil za menoj. Če je cesta prazna itak ni panike. Če je vozil ogromno se mogoče vseeno potrpi še kako minuto, dve. Ampak v tujini je teško vedeti, kje so izvozi, če ceste ne poznaš dobro.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj vozite s sabo v avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627180 (4815) starfotr
»

Nakazovanje smeri z roko na kolesu

Oddelek: Na cesti
172248 (1822) VelkBla
»

Vzratna vožnja na cestninski postaji

Oddelek: Na cesti
152450 (2064) Unknown_001
»

Policija (pravila za ustavljanje) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7513555 (11418) m0LN4r
»

Plačilo kazni

Oddelek: Na cesti
325845 (4428) kriko07

Več podobnih tem