Forum » Na cesti » zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
zasekaroza ::
Torej, v predlogu novega zakona o cestnem prometu se je znašlo 'zavijanje v desno pri rdeči na semaforju' - https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
Kaj pravite o tem?
Meni se to zdi totalno sfaljeno in bo pomoje samo delalo zmedo, večalo živčnost, povzročalo dodatne nesreče, ... Kjer je varno zavijanje v desno pri rdeči možno, naj uredijo posebej pas za desno oziroma posebej semafor za zavijanje v desno. Kjer se pogosto čaka zaradi zavijanja v desno naj postavijo krožišča. In to je to.
Kaj pravite o tem?
Meni se to zdi totalno sfaljeno in bo pomoje samo delalo zmedo, večalo živčnost, povzročalo dodatne nesreče, ... Kjer je varno zavijanje v desno pri rdeči možno, naj uredijo posebej pas za desno oziroma posebej semafor za zavijanje v desno. Kjer se pogosto čaka zaradi zavijanja v desno naj postavijo krožišča. In to je to.
darkolord ::
Meni se zdi OK.
Predelava vseh križišč z ločenimi pasovi bi stala na desetine milijonov, večinoma ni niti prostora za to. Posebej semafor za zavijanje v desno ne nudi iste funkcije, ker moraš še vedno čakati, tudi če je križišče popolnoma prazno.
Z dodatnim znakom se lahko nardi opt-in (dovoljeno zavijanje pri rdeči luči) ali opt-out (prepovedano zavijanje pri rdeči luči) za posamezna križišča.
V tujini, kjer to imajo, zadeva funkcionira zelo dobro.
Predelava vseh križišč z ločenimi pasovi bi stala na desetine milijonov, večinoma ni niti prostora za to. Posebej semafor za zavijanje v desno ne nudi iste funkcije, ker moraš še vedno čakati, tudi če je križišče popolnoma prazno.
Z dodatnim znakom se lahko nardi opt-in (dovoljeno zavijanje pri rdeči luči) ali opt-out (prepovedano zavijanje pri rdeči luči) za posamezna križišča.
V tujini, kjer to imajo, zadeva funkcionira zelo dobro.
nejcek74 ::
oba tvoja predloga zahtevata visoke investicije v cestno infrastrukturo in sta v okviru dolgoročnega minimiziranja cestnega prometa nesmiselna. Sploh glede na to, da smo verjetno na začetku tektonskih spremembe osebnega prevoza (auto pilot)
Ostalo je stvar prometne kulture, v deželah z nizkimi hitrostnimi omejitvami (severna Amerika) to deluje.
Ostalo je stvar prometne kulture, v deželah z nizkimi hitrostnimi omejitvami (severna Amerika) to deluje.
blackbfm ::
V tujini, kjer to imajo, zadeva funkcionira zelo dobro
Ja, ziher je manj nesrec zarad tega
kixs ::
Zakaj bi jih bilo vec? Se vedno moras preverit, da je prosti vozni pas, saj nimas prednosti. In veliko krizisc je v obliki crke "T" - glavna cesta gre ravno in en odcep v desno. Torej gres desno in nikomur ne jemljes prednosti.
Kvinta ::
Zakaj še ne bi potem v levo zavijali pri rdeči če je seveda fraj ... semaforji vseh vrst so največji idiotizem v cestnem prometu .... krožišča vse to rešijo.
A.C.A.B
dope1337 ::
Najboljsa inovacija v nasem cestnem prometu, po uvedbi krozisc
Mislim, da se bodo vsi skeptiki se prehitro posipali s pepelom. Osebno sem se tega sistema v ZDA navadil po cca enem tednu, in sem ga po vrnitvi v SLO se kako pogresal - no more I hope xD
Res je, da se bodo nasli nekateri, ki se nikoli ne bodo privadili te, se kako zazeljene, probitve v pravilniku - vendar roko na srce, nekateri se tudi dandanes ne zastopijo pravil v rondojih (kaj sele v vecpasovnih rondojih). Bo pa vecina prebivalstva profitirala od tega. Saj, ce pogledamo, ni nic drugace kot vkljucevanje na glavno cesto, preko STOP znaka. Mogoce bo kot posledica tega, boljse spostovanje dejanskih STOP znakov ... mogoce
Mislim, da se bodo vsi skeptiki se prehitro posipali s pepelom. Osebno sem se tega sistema v ZDA navadil po cca enem tednu, in sem ga po vrnitvi v SLO se kako pogresal - no more I hope xD
Res je, da se bodo nasli nekateri, ki se nikoli ne bodo privadili te, se kako zazeljene, probitve v pravilniku - vendar roko na srce, nekateri se tudi dandanes ne zastopijo pravil v rondojih (kaj sele v vecpasovnih rondojih). Bo pa vecina prebivalstva profitirala od tega. Saj, ce pogledamo, ni nic drugace kot vkljucevanje na glavno cesto, preko STOP znaka. Mogoce bo kot posledica tega, boljse spostovanje dejanskih STOP znakov ... mogoce
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
zasekaroza ::
Sepravi oseba ki zavija desno bo ocenila, da tisti trenutek ni možno varno it čez rdečo in nebo šla. Za njo bo nekdo ocenil da je možno in začel trobit. In potem....
Ali pa pripelje mojster v bmwju, zavije desno, polkrožno obrne in zavije še enkrat desno.
Rip pešci...
Idiotizem.
Ali pa pripelje mojster v bmwju, zavije desno, polkrožno obrne in zavije še enkrat desno.
Rip pešci...
Idiotizem.
UganiKdo ::
Nič od naštetega ni problem prometnih predpisov ampak bedakov na cesti. Če tako razmišljaš potem je popolnoma vsak prometni predpis možno prekršit in bi moral prometne predpise ukinit zato, da jih bedaki ne bi mogli kršiti?
Tak že sedaj odpelje naravnost skozi rdečo in sprememba zakona tega ne bo spremenila.
Ali pa pripelje mojster v bmwju, zavije desno, polkrožno obrne in zavije še enkrat desno.
Tak že sedaj odpelje naravnost skozi rdečo in sprememba zakona tega ne bo spremenila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
jernejl ::
zasekaroza je izjavil:
Sepravi oseba ki zavija desno bo ocenila, da tisti trenutek ni možno varno it čez rdečo in nebo šla. Za njo bo nekdo ocenil da je možno in začel trobit.
Tak scenarij že danes obstaja, in sicer ob zavijanju levo pri zeleni luči. Nič novega torej.
GR2 ::
zasekaroza je izjavil:
Kjer je varno zavijanje v desno pri rdeči možno
To je zavijanje v desno že samo po sebi, saj nobenemu ne sekaš poti, razen pešcem, katerim pa nisi nevaren če ravno speljuješ in imaš noter nekih 20 km/h. Jaz moram ob šestih zjutraj čakat ko en retard 2 minuti (drugače tega valda ne delam, samo zdaj ko imam že več kot 18 KT) na semaforju kjer ni enega človeka v radiju 200m, iz leve strani pa pride avto na vsako minuto ali dve. V dveh minutah bi bil jaz že 2 km naprej.
Zdaj se moram sicer začet ustavljat tudi na oranžnih, zadnjič sem šel proti oranžni, ko si tik pred semaforjem greš potem že skozi rdečo in imaš spet 3 KT za nagrado, če se kje skriva kak nebodigatreba.
Sepravi oseba ki zavija desno bo ocenila, da tisti trenutek ni možno varno it čez rdečo in nebo šla. Za njo bo nekdo ocenil da je možno in začel trobit.
To že sedaj vsi, ki nimajo hitrega CPU-ja, praktično vsi nad 50 in vse ženske, speljujejo v krožno ko je vse frej, in še nobenemu nisem potrobil, pa sem bil v zadnjih 10 letih sigurno največ od vseh na troblji. Jaz se znam vključit ko je vmes za 2 avtomobila prostora, ostali rabijo za vsaj 5 avtov. Enako malo prostora rabim za zavijanje v levo, tudi nekje 2-3 avte, itak vsi vozijo samo 40.
Ampak vse to ne spremeni dejstva, da če bi potrobil, da bo uni pred mano kar skočil v avto, katerega gap je itak že zamudil. Tako da tisto z uporabo troblje je že za mano, ne vem če sem jo letos sploh kaj dosti rabil, mislim da sem se ravno enkrat letos spametoval.
V glavnem, to je odlična novica za take kot sem jaz, drugače BMW-jaše, ampak jaz sem se že naučil kako je s starimi avti in sedaj raje vozim "novo" Astro 1.6T 200.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
dope1337 ::
zasekaroza je izjavil:
Sepravi oseba ki zavija desno bo ocenila, da tisti trenutek ni možno varno it čez rdečo in nebo šla. Za njo bo nekdo ocenil da je možno in začel trobit. In potem....
Ali pa pripelje mojster v bmwju, zavije desno, polkrožno obrne in zavije še enkrat desno.
Rip pešci...
Idiotizem.
Ker ob kriziscu s stop znakom, se pa kaj taksnega ne mora zgoditi ze dandanes...
Ti si zih en tak mojster v bmw-ju.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
mahoni ::
Samo dodatno puscico za zavijanje in je problem resen. Ne bo trobljenja, ne bo cakanja, starcki ne bodo morali ponovno delati cpp itd itd
HappyPills ::
Marsikje je pas za desno in naravnost skupen in če pač avto čaka za naravnost za njim bi šel pa desno bo veselica. Un zadaj bo komaj dihal, ko bo tolk živčen po možnosti vse skupaj prehitel po levi zbil peščca in zavil desno :). Tako je bilo včasih tu na enem križišču, ki je imel semafor puščico, so hitr odstranl, ker je bila sama ihta.
mahoni ::
HappyPills je izjavil:
Marsikje je pas za desno in naravnost skupen in če pač avto čaka za naravnost za njim bi šel pa desno bo veselica. Un zadaj bo komaj dihal, ko bo tolk živčen po možnosti vse skupaj prehitel po levi zbil peščca in zavil desno :). Tako je bilo včasih tu na enem križišču, ki je imel semafor puščico, so hitr odstranl, ker je bila sama ihta.
Pac se postavi samo tam, kjer je mogoce. Sej ne rabimo resit vseh problemov sveta. Ampak, ce je 20% krizisc kjer je desni pas samo za zavijanje desno, bi ze malo razbremenili promet ter okolje.
HappyPills ::
HappyPills je izjavil:
Marsikje je pas za desno in naravnost skupen in če pač avto čaka za naravnost za njim bi šel pa desno bo veselica. Un zadaj bo komaj dihal, ko bo tolk živčen po možnosti vse skupaj prehitel po levi zbil peščca in zavil desno :). Tako je bilo včasih tu na enem križišču, ki je imel semafor puščico, so hitr odstranl, ker je bila sama ihta.
Pac se postavi samo tam, kjer je mogoce. Sej ne rabimo resit vseh problemov sveta. Ampak, ce je 20% krizisc kjer je desni pas samo za zavijanje desno, bi ze malo razbremenili promet ter okolje.
Ja ne me narobe razumet. Podpiram predlog :).
UganiKdo ::
HappyPills je izjavil:
Marsikje je pas za desno in naravnost skupen in če pač avto čaka za naravnost za njim bi šel pa desno bo veselica. Un zadaj bo komaj dihal, ko bo tolk živčen po možnosti vse skupaj prehitel po levi zbil peščca in zavil desno :). Tako je bilo včasih tu na enem križišču, ki je imel semafor puščico, so hitr odstranl, ker je bila sama ihta.
Psihopat, ki je pripravljen pred križiščem prehitet kolono, zapeljat v rdečo luč in zgazit pešca lahko to naredi že sedaj. Tako, da ta sprememba kaj dosti ne vpliva na to.
Samo dodatno puscico za zavijanje in je problem resen. Ne bo trobljenja, ne bo cakanja, starcki ne bodo morali ponovno delati cpp itd itd
Je bilo že napisano. Dodatna puščica zavijanje ne spremeni dejstva, da moraš še vedno čakat, da se prižge zelena. Cel koncept zavijanja desno v rdečo je namreč ravno v tem, da v praznem križišču ne čakaš. Pri zavijanju desno pač obravnavaš rdečo luč kot stop znak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
mahoni ::
no comment ::
Pac se postavi samo tam, kjer je mogoce. Sej ne rabimo resit vseh problemov sveta. Ampak, ce je 20% krizisc kjer je desni pas samo za zavijanje desno, bi ze malo razbremenili promet ter okolje.
Na takih se namontira desno rumeno puščico. In ni treba spreminjati pravil*.
Meni je sicer vseeno, sem še dovolj "hiter" v glavi, da se znam obnašat v obeh variantah.
* No, to ni čisto res, ampak je s puščico bolj jasno tudi "klobukarjem".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
ahac ::
V večini severne Amerike (ampak ne povsod) je tako zavijanje dovolujeno po defaultu in je znak samo tam, kjer je prepovedano (pri nas bo obratno).
Deluje super.
Ko zavijaš desno moraš gledati samo na promet iz leve in na pešce, ki prečkajo pred tabo. Takrat ni pešcev v isti smeri kot ti, ne more se zgoditi, da prehitiš, spregledaš in izsiliš kolesarja, ki gre naravnost po tvoji desni, itd.
Bi se pa vse to spremenilo s strožjim policijskim nadzorom in izboljšanjem vozniške kulture...
edit:
Če prav razumem, bo za tako zavijanje potrebna puščica pri semaforju kot v nekaterih drugih EU državah, ne?
Deluje super.
Ko zavijaš desno moraš gledati samo na promet iz leve in na pešce, ki prečkajo pred tabo. Takrat ni pešcev v isti smeri kot ti, ne more se zgoditi, da prehitiš, spregledaš in izsiliš kolesarja, ki gre naravnost po tvoji desni, itd.
Un zadaj bo komaj dihal, ko bo tolk živčen po možnosti vse skupaj prehitel po levi zbil peščca in zavil desno :).Vozniki v SLO že zdaj delajo bedarije in izsiljujejo v križiščih tudi po pasovih, ki niso namenjeni za vožnjo v njihovo smer. Glede tega se ne bo veliko spremenilo.
Bi se pa vse to spremenilo s strožjim policijskim nadzorom in izboljšanjem vozniške kulture...
edit:
Če prav razumem, bo za tako zavijanje potrebna puščica pri semaforju kot v nekaterih drugih EU državah, ne?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
darkolord ::
Če prav razumem, bo za tako zavijanje potrebna puščica pri semaforju kot v nekaterih drugih EU državah, ne?Ja
UganiKdo ::
Je bilo že napisano. Dodatna puščica zavijanje ne spremeni dejstva, da moraš še vedno čakat, da se prižge zelena.
Samo pravilno je treba zadevo sinhronizirati in ni nobenega cakanja.
Sinhronizirat s čim? Ko imajo prečno vozeči zeleno luč, ti dodatna zelena puščica nič ne pomaga, ker boš imel rdeče luč ne glede na to ali je dejanski promet ali ne.
no comment ::
edit:
Če prav razumem, bo za tako zavijanje potrebna puščica pri semaforju kot v nekaterih drugih EU državah, ne?
Ja, samo je taka signalizacija slaba. Ker imamo že sedaj desno zeleno puščico, ki pomeni "zavijaj desno, z leve ne prihaja nihče". Sedaj pa bi imel zeleno puščico z "drobnim tiskom"... Rumena puščica je imho boljša rešitev, ampak, če so že nekje drugje zajebali, ni nujno, da smo pri nas (edini) drugačni.
UganiKdo ::
no comment je izjavil:
Pac se postavi samo tam, kjer je mogoce. Sej ne rabimo resit vseh problemov sveta. Ampak, ce je 20% krizisc kjer je desni pas samo za zavijanje desno, bi ze malo razbremenili promet ter okolje.
Na takih se namontira desno rumeno puščico. In ni treba spreminjati pravil*.
Meni je sicer vseeno, sem še dovolj "hiter" v glavi, da se znam obnašat v obeh variantah.
* No, to ni čisto res, ampak je s puščico bolj jasno tudi "klobukarjem".
Saj v bistvu to bodo naredili, ker trenutna pravila ne dopuščajo, da zaviješ v rdečo luč, četudi bi zraven obesil oranžno puščico.
Mato989 ::
Zakaj še ne bi potem v levo zavijali pri rdeči če je seveda fraj ... semaforji vseh vrst so največji idiotizem v cestnem prometu .... krožišča vse to rešijo.
Krožišča so največji UPOČASNJEVALNIK PROMETA v Sloveniji... in bodo to ostala DOKLER ne bo umrla večina generacij ki je opravljala izpit pred iznajdbo krožišč oz. so danes stari nad 60 let... Zakaj? Zato ker so prepočasni (večinoma) z premalo refleksi in dejansko čakajo pred vožnjo v krožišče predolgo časa in tako delajo NENORMALNE ZASTOJE... Ničkolikokrat sem videl kako je pred mano dedek čakal na krožišču medtem ko bi jaz že 3x peljal, samo on je počasnejši, premalo racionalen in preveč pazljiv inje nardil kolono 5x daljšo kot če ga ne bi bilo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mahoni ::
Zakaj še ne bi potem v levo zavijali pri rdeči če je seveda fraj ... semaforji vseh vrst so največji idiotizem v cestnem prometu .... krožišča vse to rešijo.
Krožišča so največji UPOČASNJEVALNIK PROMETA v Sloveniji... in bodo to ostala DOKLER ne bo umrla večina generacij ki je opravljala izpit pred iznajdbo krožišč oz. so danes stari nad 60 let... Zakaj? Zato ker so prepočasni (večinoma) z premalo refleksi in dejansko čakajo pred vožnjo v krožišče predolgo časa in tako delajo NENORMALNE ZASTOJE... Ničkolikokrat sem videl kako je pred mano dedek čakal na krožišču medtem ko bi jaz že 3x peljal, samo on je počasnejši, premalo racionalen in preveč pazljiv inje nardil kolono 5x daljšo kot če ga ne bi bilo...
Treba je pocasi vse spreminjati. Avtomatik pa gasa. Dedek se potem ukvarja samo z volanom v globalu.
dope1337 ::
Ce pa ze iscemo nelogicna cestna pravila, ki bi pri nas in nasi kulturi voznje vsekakor pogorela, bi vam pa rad predstavil "4-way stop sign crossing".
Izgleda nekako takole:
https://images.squarespace-cdn.com/cont...
Ja ... dejansko je to v severni ameriki pogosto v uprabi, in velja pravilo "kdor prvi pride, prvi spelje".
To bi pa bil hudic implementirati pri nas
@Mato89 tu p tam bi lahko izpraznil jajcke ves, bi bilo lazje vsem xD
Izgleda nekako takole:
https://images.squarespace-cdn.com/cont...
Ja ... dejansko je to v severni ameriki pogosto v uprabi, in velja pravilo "kdor prvi pride, prvi spelje".
To bi pa bil hudic implementirati pri nas
@Mato89 tu p tam bi lahko izpraznil jajcke ves, bi bilo lazje vsem xD
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
darkolord ::
Krožišča so največji UPOČASNJEVALNIK PROMETA v Sloveniji... in bodo to ostala DOKLER ne bo umrla večina generacij ki je opravljala izpit pred iznajdbo krožišč oz. so danes stari nad 60 let... Zakaj? Zato ker so prepočasni (večinoma) z premalo refleksi in dejansko čakajo pred vožnjo v krožišče predolgo časa in tako delajo NENORMALNE ZASTOJE... Ničkolikokrat sem videl kako je pred mano dedek čakal na krožišču medtem ko bi jaz že 3x peljal, samo on je počasnejši, premalo racionalen in preveč pazljiv inje nardil kolono 5x daljšo kot če ga ne bi bilo...Ne seri, pretočnost se je z menjavo križišč s krožišči povečala za red velikosti ali več.
zavajon ::
@zasekaroza
Če bi tebi tako pravilo povzročalo zmedo, potem bi bilo za ostale udeležence najbolje, da takoj odneseš vozniško na UE.
Morda manj nesreč ne, je pa večja pretočnost prometa, torej manj čakanja, torej manj izpustov C=2.
Če bi tebi tako pravilo povzročalo zmedo, potem bi bilo za ostale udeležence najbolje, da takoj odneseš vozniško na UE.
V tujini, kjer to imajo, zadeva funkcionira zelo dobro
Ja, ziher je manj nesrec zarad tega
Morda manj nesreč ne, je pa večja pretočnost prometa, torej manj čakanja, torej manj izpustov C=2.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
ahac ::
Ce pa ze iscemo nelogicna cestna pravila, ki bi pri nas in nasi kulturi voznje vsekakor pogorela, bi vam pa rad predstavil "4-way stop sign crossing".Ta je kar zabaven, ja. Pa povsod jih tlačijo... čeprav zdaj počasi tudi tam odkrivajo rondoje.
Samo Američani se skoraj vsi čisto ustavijo pri stop znaku. Ko sem bil prvič tam so nas prav opozoril na to, da lahko fašemo kazen tudi, če se samo počasi peljemo naprej.
Pri nas pelješ kot da znaka sploh ni....
Ampak poglej to:
Ampak v resnici ni isto kot v ZDA, čeprav je znak enak.
Pri nas (vsaj v LJ) so dal to na enakovredna križišča (prednost ima tisti z tvoje desne), kjer bi radi, da se vedno ustaviš. Večina se vseeno ne...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
zavajon ::
Krožišča so največji UPOČASNJEVALNIK PROMETA v Sloveniji... in bodo to ostala DOKLER ne bo umrla večina generacij ki je opravljala izpit pred iznajdbo krožišč oz. so danes stari nad 60 let... Zakaj? Zato ker so prepočasni (večinoma) z premalo refleksi in dejansko čakajo pred vožnjo v krožišče predolgo časa in tako delajo NENORMALNE ZASTOJE... Ničkolikokrat sem videl kako je pred mano dedek čakal na krožišču medtem ko bi jaz že 3x peljal, samo on je počasnejši, premalo racionalen in preveč pazljiv inje nardil kolono 5x daljšo kot če ga ne bi bilo...
Niso samo stari taki pri nas. Ravno včeraj vozil za sijočim BMW-jem, ki je vozil 40 tam, kjer je dovoljeno 60. Ker nisem mogel prehiteti, sem tolkel po volanu in preklinjal starčka pred mano. Nakar ta vklopi 4 žmigavce in se ustavi na avtobusni postaji, kjer nekoga odloži. Peljem mimo in za volanom zagledam mladega hipsterja z brado...
IL_DIAVOLO ::
Kjer ni posebej pasu za zavijanje desno, bi po moje bilo pametno, da zavijanje desno ni dovoljeno. Naj bo dovoljeno samo tam, kjer je desni pas posebej. Tam naj bo brez semaforja, da bo voznik speljal neodvisno od semaforja, ampak odvisno od prometa.
Torej kjer gre pas naravnost in gres pri rdeci desno, si v prekršku. Ker to je pač nepotrebno. Pac čakaš kot vsi drugi, ki grejo naravnost. Nikoli se nisem počutil neumno, kot takrat ko sem sam cakal na desnem pasu.
My opinion.
Torej kjer gre pas naravnost in gres pri rdeci desno, si v prekršku. Ker to je pač nepotrebno. Pac čakaš kot vsi drugi, ki grejo naravnost. Nikoli se nisem počutil neumno, kot takrat ko sem sam cakal na desnem pasu.
My opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
zavajon ::
Samo Američani se skoraj vsi čisto ustavijo pri stop znaku. Ko sem bil prvič tam so nas prav opozoril na to, da lahko fašemo kazen tudi, če se samo počasi peljemo naprej.
Pri nas pelješ kot da znaka sploh ni....
To ni čisto res. Ko vidiš stop znak, predvidevaš, da gre za križišče, ki je nepregledno ali ima kakšno drugo nepričakovano posebnost, zato si še bolj pozoren, kot če bi bil trikotnik, čeprav morda ne ustaviš. Namen je tako dosežen.
zavajon ::
@ IL DIAVOLO
OK, to je tvoje mnenje, do katerega imaš seveda pravico. A prav bi bilo, da bi svoje mnenje argumentiral.
OK, to je tvoje mnenje, do katerega imaš seveda pravico. A prav bi bilo, da bi svoje mnenje argumentiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
mertseger ::
Meni se zdi vredu samo glede na vozniško kulturo slovencev me zelo skrbi izvedba tega. Ker bo vse prosto po Prešernu v mesecu ali dveh.
Matevz96 ::
Odlična ideja če se mene vpraša. Sploh ker je predlog opt-in in se te puščice namesti samo na primerna križišča. Praktično vsa "T" križišča so primerna zato in marsikatero drugo križišče. V moji okolici imamo naprimer križišče kjer glavna cesta zavija desno. Zaradi semaforja vedno nastajajo zastoji križišče pa je prazno (iz druge smeri praktično ni prometa).
Pa tudi predlog za električne skiroje se mi zdi smiselen.
Pa tudi predlog za električne skiroje se mi zdi smiselen.
#hooldthedoor
dope1337 ::
Samo Američani se skoraj vsi čisto ustavijo pri stop znaku. Ko sem bil prvič tam so nas prav opozoril na to, da lahko fašemo kazen tudi, če se samo počasi peljemo naprej.
Pri nas pelješ kot da znaka sploh ni....
To ni čisto res. Ko vidiš stop znak, predvidevaš, da gre za križišče, ki je nepregledno ali ima kakšno drugo nepričakovano posebnost, zato si še bolj pozoren, kot če bi bil trikotnik, čeprav morda ne ustaviš. Namen je tako dosežen.
Niti ne ... Oni imajo STOP znake tudi na velikih parkiriscih, kjer se ne vkljucijes na cesto, vendar samo menjas odsek parkirnega prostora - in se folk ustavlja, ceprav bi bilo teoreticno popolnoma prazno parkirisce. Pac ... tam upostevajo pravila, pa ceprav se tako butasta, pri nas smo pa pametnejsi od vseh. Iz enega ekstrema v drugega.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Dr_M ::
Ideja super, ampak pri nas bo fino tekla kri.
V nasem koncu ze STOP znak pomeni pohodi gas, ne pa ustavi. Ce bo dovoljeno zavijat desno pri rdeci luci, si bodo nasi vrli cestni bojevniki to predstavljal kot vozi prosto po presernu v vse smeri, kadarkoli.
V nasem koncu ze STOP znak pomeni pohodi gas, ne pa ustavi. Ce bo dovoljeno zavijat desno pri rdeci luci, si bodo nasi vrli cestni bojevniki to predstavljal kot vozi prosto po presernu v vse smeri, kadarkoli.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ahac ::
En point "all way STOP" križišč je, da upočasnijo promet... podobno kot rondoji, ampak zasedejo manj prostora pa ni treba nobenih gradbenih posegov. Poleg tega so "nadležna", ker se moraš nonstop ustavljat in s tem spodbujajo voznike, da se raje kot čez naselje vozijo po glavni cesti.
Zato jih imajo Američani tudi sredi parkirišč pa na lokalnih ulicah, kjer bi sicer ena ulica lahko bila glavna.
Samo... to deluje edino, če jih ljudje spoštujejo. Če jih ne, je pa treba imet fizične ovire kot so rondoji in grbine (ki jih je pri nas noro veliko...).
Btw.
Sorry, to je malo offtopic, ampak če smo že govoril o teh križiščih...
Američani imajo še par zanimivih stvari:
1) Semafor na drugi strani križišča, da ga lažje vidiš pred sabo. V nekaterih državah (npr. Nova Zelandija) je pa na obeh straneh.
Pri nas bi bil sicer problem, ker že zdaj nekateri vozniki že zdaj rinejo naprej v križišče tolk, da komaj še vidijo semafor. Če bi bil na drugi strani, se bi verjetno ustavil na sredini križišča...
2) Pas samo za zavijat levo v naselju.
Za kaj takega v SLO itak ni prostora, ampak če bi bil... bi pa verjetno kar prehiteval po tem.
Anyway... v SLO je treba malo izboljšat vozniško kulturo pa zavijanje desno pri rdeči ne bo noben problem.
Zato jih imajo Američani tudi sredi parkirišč pa na lokalnih ulicah, kjer bi sicer ena ulica lahko bila glavna.
Samo... to deluje edino, če jih ljudje spoštujejo. Če jih ne, je pa treba imet fizične ovire kot so rondoji in grbine (ki jih je pri nas noro veliko...).
Btw.
Sorry, to je malo offtopic, ampak če smo že govoril o teh križiščih...
Američani imajo še par zanimivih stvari:
1) Semafor na drugi strani križišča, da ga lažje vidiš pred sabo. V nekaterih državah (npr. Nova Zelandija) je pa na obeh straneh.
Pri nas bi bil sicer problem, ker že zdaj nekateri vozniki že zdaj rinejo naprej v križišče tolk, da komaj še vidijo semafor. Če bi bil na drugi strani, se bi verjetno ustavil na sredini križišča...
2) Pas samo za zavijat levo v naselju.
Za kaj takega v SLO itak ni prostora, ampak če bi bil... bi pa verjetno kar prehiteval po tem.
Anyway... v SLO je treba malo izboljšat vozniško kulturo pa zavijanje desno pri rdeči ne bo noben problem.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Horas ::
zasekaroza je izjavil:
Sepravi oseba ki zavija desno bo ocenila, da tisti trenutek ni možno varno it čez rdečo in nebo šla. Za njo bo nekdo ocenil da je možno in začel trobit. In potem....
Ali pa pripelje mojster v bmwju, zavije desno, polkrožno obrne in zavije še enkrat desno.
Rip pešci...
Idiotizem.
ja saj to. naj se doda tista lučka ki je bila včasih zelena puščica desno.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
LeQuack ::
Bo 100% več smrtnih nesreč, ampak bo pa imel Janša večjo podporo med nestrpnimi avtomobilisti.
Quack !
Dr_M ::
ampak bo pa imel Janša večjo podporo med nestrpnimi avtomobilisti.
Vazno je, da je med nestrpnimi kolesarji nima.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
predi ::
Furbo ::
Pri nas je cel kup penzionerjev in ko bo nekdo speljal, bo šel ata kar za njim, pa čeprav bo šel prvi desno, on pa naravnost/levo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Miha 333 ::
Ce pa ze iscemo nelogicna cestna pravila, ki bi pri nas in nasi kulturi voznje vsekakor pogorela, bi vam pa rad predstavil "4-way stop sign crossing".
Izgleda nekako takole:
https://images.squarespace-cdn.com/cont...
Ja ... dejansko je to v severni ameriki pogosto v uprabi, in velja pravilo "kdor prvi pride, prvi spelje".
To bi pa bil hudic implementirati pri nas
Niti ne, poznamo križišče enakovrednih cest in desno pravilo.
IL_DIAVOLO ::
Pri nas je cel kup penzionerjev in ko bo nekdo speljal, bo šel ata kar za njim, pa čeprav bo šel prvi desno, on pa naravnost/levo.
Zato pa pravim, samo dovolit kjer je to tako ali drugace pravilno. Iz pasa ki gre naravnost zavijati desno pri rdeci luči je recept za kaos. Veckrat niti ne pogledamo semaforja, ampak podzavestno samo peljemo za vozilom.
Tako da ne, to res ni pametno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13230 (10902) | koyotee |
» | Semafor-puščica v levoOddelek: Na cesti | 5293 (4582) | googleg1 |
» | [VIDEO] Kateri so novi prometni znaki, ki se jih morate naučiti?Oddelek: Na cesti | 5169 (4450) | ahac |
» | Kako so sprogramirani semaforji?Oddelek: Na cesti | 4301 (3287) | luksorzi |