Forum » Šola » Prepis na višjo šolo
Prepis na višjo šolo
Unava1lable ::
Na FS sta mogoče 2 predmeta z obveznimi predavanji na semester, kjer se preverja prisotnost in od tega na 1 zagotovo lahko delaš druge študijske obveznosti, če te ne zanima ali pa je pač neuporabno in ti jih potem ni potrebno delati doma (lahko pa igraš tudi FIFO na prenosniku kar ti paše za profesorja si številka in se mu ne da ukvarjati s tabo.).
Kakšne laboratorijske vaje znajo priti v čudnih terminih ampak to ni vsak teden tako da se da preživet in velikokrat so zanimive.
Kakšne laboratorijske vaje znajo priti v čudnih terminih ampak to ni vsak teden tako da se da preživet in velikokrat so zanimive.
nekikr ::
Točno tako. Če si hotel le slišati nekaj v stilu "ja, prav imaš, profesorji so grozni, asistenti še bolj, vsi so proti tebi" potem poglej komu še ne gre in pojdi z njim na pijačo, pa bosta en drugega prepričevala kako so vsi ostali grozni, da vidva sta pa sicer najbolj pridna, pametna in nasploh najhudejša kerlca kar jih je na Zemlji in širše.
Resnica je pa ta, da z izjemo pravne in medicinske fakultete lahko vsak naredi vse ostale.
Resnica je pa ta, da z izjemo pravne in medicinske fakultete lahko vsak naredi vse ostale.
Kirschstein ::
Unava1lable je izjavil:
Na FS sta mogoče 2 predmeta z obveznimi predavanji na semester, kjer se preverja prisotnost in od tega na 1 zagotovo lahko delaš druge študijske obveznosti, če te ne zanima ali pa je pač neuporabno in ti jih potem ni potrebno delati doma (lahko pa igraš tudi FIFO na prenosniku kar ti paše za profesorja si številka in se mu ne da ukvarjati s tabo.).
Kakšne laboratorijske vaje znajo priti v čudnih terminih ampak to ni vsak teden tako da se da preživet in velikokrat so zanimive.
Niso problem obvezna predavanja kok so problem zagovori ob neprimernih cajtih.
Kirschstein je izjavil:
Študij JE odvisen samo od tebe. Noben profesor se ne bo aktivno ukvarjal s tem, da ga ti ne bi dokončal.
Mogoče maš v mislih Ameriški college sistem, kjer ubistvu morš res sam študirat, na faks pridš samo za kkšna vprašanja pa za izpite.
Na naših pa morš viset ceu dan, da se lahko potem doma učiš.
ni res. sam sem v 2. in 3. letniku skupaj bil na faksu ce izvzamem izpite manj kot 50ur.
Ja, na dan mogoče xD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kirschstein ()
Vanadium ::
Kirschstein je izjavil:
Okej, potencialno da nadaljujem faks. Ponavljam prvi letnik, nardim. Grem v drugi letnik, padem letnik. Kaj pa potem nardim? Se grem obest na najbližje drevo?
Zakaj že štrik okol vrata? Sej neboš ne prvi in zadnji samo pač je stvar odločitve. Pač če odštejem delo prek študenta in ostalo luftanje, sem sam v drugem letniku po rednem koncu tretjega semestra (torej sredi 2. letnika) ugotovil, da mi fakulteta (tehnične smeri) katero sem takrat vpisal ni sedla (imel sem srednjo gradbeno narejeno takrat). Sem šel v službo, ob delu naredil višjo - gradbena smer s katero sem si lahko bolj, kot ne obrisal uno stvar zadaj in sedaj ob službi končujem dodiplomca 1. stopnje (v ponedeljek sem imel zadnji izpit) in glede na trudi in energijo, ki sem ga moral vložiti zadnje 2 leti vidim katera budala sem bil, da nisem takrat končal faksa... Želja je če bo čas in denar podiplomc gradben smeri in potem IZS štempiljka... Dejstvo je tehnične fakultete niso enostavne (načeloma ni nobena) in je treba veliko truda vložit da dobiš rezultat in če nisi resen pač ne bo šlo ker to ni srednja šola. V srednji šoli si manjkal pa si bil največji car, na faksu manjkaš pri predavanjih in si na konc butl. Pač razmisli kaj želiš delat v življenju pa se odloči.
Kirschstein ::
Mah ta thread je šou po gobe. Fala za mnenja al neki, zdej sm vsaj dobiu od nekaterih internetnih eskpertov diplomo da sm len in nimam pojma
Unava1lable ::
Niso problem obvezna predavanja kok so problem zagovori ob neprimernih cajtih.
Okej to pa ne vem jaz sem v 3 letih imel vsega 3 zagovore. Mogoče so zdaj kaj spremenili ampak pri nas so rekli da nas je preveč za zagovore in bi vse skupaj trajalo predolgo.
Okej to pa ne vem jaz sem v 3 letih imel vsega 3 zagovore. Mogoče so zdaj kaj spremenili ampak pri nas so rekli da nas je preveč za zagovore in bi vse skupaj trajalo predolgo.
fikus_ ::
OP, torej si že zabluzil prvi letnik? Krivi so pa profesorji/asistenti? Čisto možno, da misliš, da se ti je zgodila krivica.
Vpiši se drugam, drugo leto se pa spet slišimo v tej temi, verjetno s podobno zgodbo.
Lep dan.
Vpiši se drugam, drugo leto se pa spet slišimo v tej temi, verjetno s podobno zgodbo.
Lep dan.
Meizu ::
Sicer ne moremo sodit situacije glede na primer OPja - ne moremo namrec ugotoviti, kaj tocno OPja na strojnem faksu moti in kaj tocno od stroke mu gre/ne gre.
Ampak. Dajmo bit realni. Jaz sem svoje case cca. leto pa pol prezivel na FRIju. Takratni profesorji na faksu so med drugim bili Demsar za pajton, Fijavz na diskretnih, Gana Kudrijavtseva (al nekaj podobnega, se ne spomnim vec) na matematiki. Igor Skraba na arhitekturi. In tako dalje.
Kaj da recem. Sem jih dal osebno skozi in prmejdus, ce mam kej dobrega za povedat o teh ljudeh.
Gremo po vrsti.
Fijavz - Pojava, zaspano zabaven clovek, kar se predavanj tice nimam nekih posebnih komentarjev. Pride izpit - in prav vidis miselni vzorec profesorja ko sestavlja test: "Hmm, kako naj ustvarim zadosten osip, da izpolnem faksovske norme? Diskretna matematika - na VSS programu je bolj aplikativne narave... Tocno! Dajmo jim izpit iz samih definicij!"
Ko sem to videl me je prijelo srat, ker nisem mogel razumet kako jim na inzinirski smeri ni mar za aplikativno rabo tovrstne veje matematike temvec celoten izpit in znanje predmeta pogojujejo z znanjem definicij - pa ne definicij na podlagi aplikativnih primerov, temvec kar lepo napiflane definicije iz skripte, kar se lahko nauci vsak, ki ima dnevno pol ure casa, da prebere skripto vsak dan naslednja 2 tedna, pa dobesedno ne rabi ENEGA racuna znat resit. Vazno da napravis mini doktorat iz definicije ciklograma. Pa preden kdo zacne pametovat o tem, kako definicija pogojuje aplikativno znanje - seveda ga, ni pa to ultimativna resitev ravno zaradi prejsnjega razloga - nekdo se lahko napifla definicije v nulo, ampak ce nisi v izpit polozil ene same dejanske racunske naloge da preveris to znanje v praksi nisi kot profesor naredil TOCNO NIC. Sedi ena, bi rekli v osnovni soli.
Ne vem kolega Skraba, kaj je to sploh za eno vprasanje? Obstaja bilokaksen razlog ali indikator tega, da bi me taksna situacija morala zanimati oz. da bi bil kakorkoli vpleten vanjo? Ce pricakujete, da bom s svojim komentarjem deloval v skodo studentom se posteno motite, ce pa komentiram iz moje perspektive lahko recem samo sledece: Z vasimi kolegi asistenti ste pac zajebali nalogo in kot posledico boste pac spustili noter toliko vec studentov in pika. Ce s tem niste zadovoljni, boste pac morali poskrbeti, da boste pri konstrukciji nasledjnega izpita bolj dosledni ter skoncentrirani.
Pa grem stavit, da bi me poslal ven s kabineta, da bi kaj takega res izustil. Pa ceprav je to edini konkreten komentar, ki ga lahko podas na taksno vprasanje.
Nasploh je okolje (vsaj na FRIju takrat v casu mojega studija) na naravoslovnih faksih zelo egoisticno centrirano, profesorji nonstop povdarjajo ali vsaj ocitno namigujejo, kako smo naravoslovci "resitelji sveta", cesnja na vrhu gore inteligence in kajsvem kaj se. ISRMjevcem so takrat celo nakladali (sem imel prijatelje tam noter), kako so oni alfa in omega naravoslovja in podobno. Pa bi se jim najbrz kak teoreticni fizik samo lepo nasmehnil, ce smo ze pri tem.
Kakorkoli. Sem se prevec razpisal. Point tega, sicer offtopic posta je, da ni nujno, da moramo vedno taksne in podobne poste, kot je OPjev primer takoj oznaciti z lenobo in nabijati, kako si je sam kriv in kako bo imel tezave na delu ce mu faks ne pase - to je najvecja neumnost na svetu! Faks nima s prakso pri nas skoraj nobene veze. In zadnja stvar, ki jo lahko primerjas z dejanskim delom v praksi je okolje na faksu.
Jaz lahko izjavi, da je okolje na nekem faksu toksicno in da so razmere za ucenje in rast slabe, cisto verjamem in razumem. Dejstvo je, da dosti nasih profesorjev na faksu ni pedagosko sposobnih. Lahko razumejo marsikaj in so skozi svoje doktorske naloge marsikaj odkrili, ne pomeni pa to, da je tak clovek nujno dober pedagog. In to se kaze tudi pri rezultatih in navsezadnje pri kvaliteti studentov na nasih univerzah.
Situacija sploh z osipi je prakticno taksna, da taktika trenutnega osipa sploh ne producira oz. ekstrahira iz studentov maksimalni potencijal bodocih diplomantov, magistrov, doktorjev, temvec samo prilagaja selekcijo studentov, ki se znajdejo v okolju, ki so si ga zamislili profesorji. To pa ni "moralni kodeks" pedagoskega procesa, zal.
Ampak. Dajmo bit realni. Jaz sem svoje case cca. leto pa pol prezivel na FRIju. Takratni profesorji na faksu so med drugim bili Demsar za pajton, Fijavz na diskretnih, Gana Kudrijavtseva (al nekaj podobnega, se ne spomnim vec) na matematiki. Igor Skraba na arhitekturi. In tako dalje.
Kaj da recem. Sem jih dal osebno skozi in prmejdus, ce mam kej dobrega za povedat o teh ljudeh.
Gremo po vrsti.
Demsar- strasno "zabaven", med urami se dela prijaznega in postenega, te pa ob prvi priliki zajebe na izpitu, ce je le mozno. Zakaj? Ker je treba delat osip ane. V mojem primeru je bila zabavna zgodba o tem, ko je mene in se 2 kolega obtozil plagiata naloge slovarjev iz pajtona. Posledicno nobeden od nas ni smel na izpit - fair and square, ne recem - ampak dejstvo, da sem osebno tisto nalogo resil sam in nato dvem kolegom poslal reseno nalogo, ki je nista precej dobro stekala, ter dele moje naloge skopirala v svojo, jih ni kaj dosti zanimalo. V kombinaciji s tem, da je imel na vecini predavanj konstantno egoisticne izpade in negativne opazke na FF ter FDV mi kvecjemu pove, da je ta clovek zanemaril bistvo pomena profesor in doktor po nazivu, ter se prepustil nekemu politicnemu prepucavanju ter sirjenju ega naravoslovcev, kar jaz osebno ostro obsojam. Ze sama misel, da je nekdo zaradi dolocene stroke po inteligenci nad ostalimi je zame fasizem ter kvazi "znanstveno arijstvo". Takrat sem pogruntal, da je ta mozakar ubistvu eno ubogo bitje, ki najbrz potrebuje pomoc, ce mu pa tak nacin zivljenja in razmisljajna ustreza pa zal nima kaj iskat na faksu kot profesor.
Fijavz - Pojava, zaspano zabaven clovek, kar se predavanj tice nimam nekih posebnih komentarjev. Pride izpit - in prav vidis miselni vzorec profesorja ko sestavlja test: "Hmm, kako naj ustvarim zadosten osip, da izpolnem faksovske norme? Diskretna matematika - na VSS programu je bolj aplikativne narave... Tocno! Dajmo jim izpit iz samih definicij!"
Ko sem to videl me je prijelo srat, ker nisem mogel razumet kako jim na inzinirski smeri ni mar za aplikativno rabo tovrstne veje matematike temvec celoten izpit in znanje predmeta pogojujejo z znanjem definicij - pa ne definicij na podlagi aplikativnih primerov, temvec kar lepo napiflane definicije iz skripte, kar se lahko nauci vsak, ki ima dnevno pol ure casa, da prebere skripto vsak dan naslednja 2 tedna, pa dobesedno ne rabi ENEGA racuna znat resit. Vazno da napravis mini doktorat iz definicije ciklograma. Pa preden kdo zacne pametovat o tem, kako definicija pogojuje aplikativno znanje - seveda ga, ni pa to ultimativna resitev ravno zaradi prejsnjega razloga - nekdo se lahko napifla definicije v nulo, ampak ce nisi v izpit polozil ene same dejanske racunske naloge da preveris to znanje v praksi nisi kot profesor naredil TOCNO NIC. Sedi ena, bi rekli v osnovni soli.
Gana Kudrijavtseva- Uboga reva je prisla ucit iz ukrajine, ce se prav spomnim, slovenski jezik ji pa ni sel ravno od rok, prav tako se iz nekega razloga ni odlocila, da bi predavanja oddelala pac v anglescini. Rezultat je bil masaker slovnice ter fonetike slovenskega jezika, zaradi cesar na predavanjih nisi razumel niti 10% tega, kar govori. Bi si zelel bolj nazorno prikazat to smesnico, pa zal tekstovno ne gre. Rezultat njenega dela ob koncu semestra na izpitu je bil - od 150 studentov jih je matematiko naredilo okroglih 10, od tega je najboljsi v letniku spisal za komaj zbornih 64%. Se spomnem kot vceraj. No, naslednje leto se zacuda ta profesorica znajde na poziciji asistentke diskretnih struktur. Zanimivo.
Igor Skraba- vojni veteran med profesorji, takrat je izgledal kot da na FRIju predava ze zadnji 2 stoletji. Kakorkoli, edini clovek, ki je vsaj v obraz povedal o cem se gre. Namely, na svojem ustnem izpitu po opravljenem pisnem izpitu sem prisel v njegov kabinet, kjer me ogovori Skraba: "Kolega X, torej, zgodila se je nevsecna situacija. Pri eni od nalog smo naleteli na tezave pri tockovanju, zaradi cesar smo morali nalogo odstraniti iz izpita ter temu primerno prilagoditi tockovnik. Posledicno se kriterij zmanjsa. Sicer vam se ne spremeni nic, vasa ocena je se vedno 9, pomeni pa to, da moram zdaj v kabinet spustiti skoraj 10 studentov vec, kot sem jih zelel. Povejte, kolega X, kaj naj naredim?"
Ne vem kolega Skraba, kaj je to sploh za eno vprasanje? Obstaja bilokaksen razlog ali indikator tega, da bi me taksna situacija morala zanimati oz. da bi bil kakorkoli vpleten vanjo? Ce pricakujete, da bom s svojim komentarjem deloval v skodo studentom se posteno motite, ce pa komentiram iz moje perspektive lahko recem samo sledece: Z vasimi kolegi asistenti ste pac zajebali nalogo in kot posledico boste pac spustili noter toliko vec studentov in pika. Ce s tem niste zadovoljni, boste pac morali poskrbeti, da boste pri konstrukciji nasledjnega izpita bolj dosledni ter skoncentrirani.
Pa grem stavit, da bi me poslal ven s kabineta, da bi kaj takega res izustil. Pa ceprav je to edini konkreten komentar, ki ga lahko podas na taksno vprasanje.
Nasploh je okolje (vsaj na FRIju takrat v casu mojega studija) na naravoslovnih faksih zelo egoisticno centrirano, profesorji nonstop povdarjajo ali vsaj ocitno namigujejo, kako smo naravoslovci "resitelji sveta", cesnja na vrhu gore inteligence in kajsvem kaj se. ISRMjevcem so takrat celo nakladali (sem imel prijatelje tam noter), kako so oni alfa in omega naravoslovja in podobno. Pa bi se jim najbrz kak teoreticni fizik samo lepo nasmehnil, ce smo ze pri tem.
Kakorkoli. Sem se prevec razpisal. Point tega, sicer offtopic posta je, da ni nujno, da moramo vedno taksne in podobne poste, kot je OPjev primer takoj oznaciti z lenobo in nabijati, kako si je sam kriv in kako bo imel tezave na delu ce mu faks ne pase - to je najvecja neumnost na svetu! Faks nima s prakso pri nas skoraj nobene veze. In zadnja stvar, ki jo lahko primerjas z dejanskim delom v praksi je okolje na faksu.
Jaz lahko izjavi, da je okolje na nekem faksu toksicno in da so razmere za ucenje in rast slabe, cisto verjamem in razumem. Dejstvo je, da dosti nasih profesorjev na faksu ni pedagosko sposobnih. Lahko razumejo marsikaj in so skozi svoje doktorske naloge marsikaj odkrili, ne pomeni pa to, da je tak clovek nujno dober pedagog. In to se kaze tudi pri rezultatih in navsezadnje pri kvaliteti studentov na nasih univerzah.
Situacija sploh z osipi je prakticno taksna, da taktika trenutnega osipa sploh ne producira oz. ekstrahira iz studentov maksimalni potencijal bodocih diplomantov, magistrov, doktorjev, temvec samo prilagaja selekcijo studentov, ki se znajdejo v okolju, ki so si ga zamislili profesorji. To pa ni "moralni kodeks" pedagoskega procesa, zal.
secops ::
nekikr ::
Ampak. Dajmo bit realni. Jaz sem svoje case cca. leto pa pol prezivel na FRIju.
Jaz sem pa svoje čase dokončal FRI in ti lahko povem, da ga je sposoben narediti praktično vsak. Če pa nisi toliko odrasel, da bi razumel, da imajo različni profesorji različne zahteve, različna podajanja znanja, potem se pa na faks vpišeš spet, ko si star 40 ali 50, če ti je takrat že to jasno. Tako kot OP. Na faksu je vsako leto 300 novih snežink, kako naj bi se z vsemi ukvarjali različno? Počakajte šele, da pridete v službo ali dobite partnerje. Takrat se vam bo zmešalo, ko ne bo vedno vse po vaše in bodo za vse krivi drugi.
Meizu ::
Jaz sem pa svoje čase dokončal FRI in ti lahko povem, da ga je sposoben narediti praktično vsak. Če pa nisi toliko odrasel, da bi razumel, da imajo različni profesorji različne zahteve, različna podajanja znanja, potem se pa na faks vpišeš spet, ko si star 40 ali 50, če ti je takrat že to jasno. Tako kot OP. Na faksu je vsako leto 300 novih snežink, kako naj bi se z vsemi ukvarjali različno? Počakajte šele, da pridete v službo ali dobite partnerje. Takrat se vam bo zmešalo, ko ne bo vedno vse po vaše in bodo za vse krivi drugi.
Jaz sploh ne govorim o tem o cemer ti govoris. Ampak dobro, dejansko ni realno pricakovat, da student FRIja ali strojne razume pomen pedagoskega procesa. Pa ne razumet to kot provokacijo, enostavno ni to vasa stroka.
Le kako to, da imajo čez faks največ povedati ljudje, ki ga niso bili sposobni dokončati.
Precej nepomembno. Ce ze zelis odgovor na svoje vprasanje preberi kaksno knjigo ali dve o psihoanalitiki.
bili sposobni
Torej privzemas, da vsak ki se izpise iz faksa to stori zato, ker ga ni sposoben dokoncat. Skrajno zanimivo. :)
Potem dajmo privzet tudi, da se ukvarjas s kosarko le rekreativno zato, ker nisi sposoben prilezti do prve lige.
Pa ribolov tudi. Aja, pa za furo na grobniku se nisi odlocil zato, ker ves, da nisi sposoben zvozit hitrega kroga, zato se vozis okrog v Twingotu.
Se kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
DOOM_er ::
Kirschstein je izjavil:
Heh, po mojem mnenju se moras se marsikaj nauciti v zivljenju. Prakticno nikoli in nikjer ne bodo stvari delovale tocno tako kot si ti predstavljas, dokler bodo stvari delali ljudje bodo bile prisotne tudi napake. Biti potrpezljiv in znati poiskati kompromise je tudi pomemben del ucenja. Jaz bi ti svetoval, da nadaljujes. Se posebej, ce je kaksen profesor kreten, ne vem zakaj bi mu pustil, da ti unici izobrazbo.
To, da v življenju ni vse z rožicami postlano, že vem. Žal je za moj okus na tem faksu preveč takih, ki ti zbijajo voljo do nadaljevanja. Po tem ko prideš ob petih domov po celem dnevu predavanj in vaj, naj bi do dveh zjutraj vsak dan ponavljal snov, ki se je površno razloži na predavanjih in vajah. 4 predmete, pri katerih to ni tako in lahko iz dolgih predavanj in vaj kaj ven potegneš samo z pozornim poslušanjem, ponovitvijo snovi in rednim delanjem nalog, sem naredil. Za vse ostale sem redno prav tako delal domače naloge, projektne naloge itd., vendar bi praktično moral opustiti vse hobije/ostale interese, da bi jih redno opravil. Učenje enačb na pamet, ki je žal stalnica recimo pri fiziki, je nesmiselno.
Če bi bilo nosilcem teh predmetov kaj do tega, bi se to lahko enostavno spremenilo. Vendar je standard malo padel po tem ko so uvedli bolonjske stopnje, so mi povedali starejši kolegi.
To je na vseh tehniških faksih enako, povsod si na faksu do 5h 6h vsaj, prideš domov, delaš projektne, domače naloge, ponoviš snov in greš spat ob polnoči ter naslednji dan spet ista zgodba od 8h naprej. Žal tako je, zguraš una tri leta, je pa res da se v drugem letniku zadeve ponavadi spremenijo in imajo profesorji precej bolj človeški odnos do študentov, v prvem letniku si pa žal samo številka. Sej če delaš skoz teden spoti si potem za vikend kar frej, tudi vmes se da malo samoorganizirati in imaš neprimerno več časa. V moji družbi smo vsi dali skozi tehnične fakse, FRI, FS, FMF, FGG, jst sm bil na FE, sem pa obiskoval FGG prvo leto, in če misliš da se imaš ti slabo, verjemi da je na FGG daleč najslabša situacija.
Robots will steal your job. But that's OK
nekikr ::
Torej privzemas, da vsak ki se izpise iz faksa to stori zato, ker ga ni sposoben dokoncat. Skrajno zanimivo. :)
Velika večina, da. Sem in tja pa kdo tudi zato, ker je našel službo ali je bilo nekaj tretjega. Velika večina pa zato, ker ga niso sposobni dokončat. Ampak pazi zdaj: da niso sposobni ne pomeni, da so prezabiti. Ne verjamem, da je OP tako zabit, da ne bi mogel narediti povprečnega faksa. Sposobnost je tudi to, da se prilagodiš zahtevanemu sistemu. Da se zavedaš, da je morda treba kdaj tudi v prostem času kaj narediti. Pa še marsikaj drugega. Še na medicini in pravni fakulteti so najbrž vsi dovolj pametni, da zaključijo študij, ker gredo že prej čez dobro sito in tja ne pride en povprečnež. Sposobni, v vseh zahtevanih pogledih, ga dokončajo, nesposobni pa pač ne.
Igranja košarke pa ne moreš ravno primerjati z vpisom na fakulteto. Prvo je postranski hobi, drugo resna karierna odločitev. Prvo daš lahko na stranski tir, drugo pa pač ne.
Res je tudi, da najbolj udrihajo čez faks ravno tisti luftarji, ki ga nikoli ne dokončajo. Strokovno je to negativna pristranskost. In ker so najbolj glasni taki se potem ustvari mnenje, da je vse zanič.
Tisto pokroviteljstvo o pedagoškem procesu si pa zatlači nazaj v tazadnjo, ker nisi pokazal prav ničesar, da bi se lahko s tem hvalil. Nasprotno, če trdiš, da tistih nekaj let določene smeri pusti tako globok pečat, da vsi nosimo plašnice in ne znamo ničesar drugega, potem si pa sploh poseben tič.
Vanadium ::
Ah ja se spomnim kot včeraj cca 15 let nazaj 1. letnik določenega faksa, ki ga potem nisem šel zaključevat in pri predmetu inženirska geodezija in geotehnične meritve. Prleti na prvo predavanje profesor in reče: Tisti kolega (oboževal je to besedo in tako akadamesko razlagal, kako smo sedaj kolegi, ker smo na faksu ipd... a v resnici je pa taki prezir gojil do vseh sploh tistih, ki so kaj več vedeli, nad tistimi, ki pa pojma niso imeli je pa zganjal na polno sadizem...), ki mi geometrijsko torej analogno definira in dokaže pitagorov izrek ter kaj pomeni kratica CAD dobi takoj 10 in ne rabi več hodit na predavanja. Edini mu na tabli skiciram lepo trikotnik in kvadrate in mu napišem gor formule in površine in model prebledi, potem pa vpraša kaj pa pomeni CAD in mu povem computer asisted design in se nasmeji in reče blizu kolega ampak pomeni construct and design, kar je totalni falil in mu dokažem, da nima prav ampak 10 nisem dobil sem pa nato za nagrado dobil 3x nezadostno na izpitu v 4 pa me je komaj spustil s 6... Določeni profesorji se res na žalost počutijo ogrožene, ko mu pokažeš da pa že imaš kako znanje oziroma da se ti malo več sanja in namesto da bi investiral vate te raje poseka...
Meizu ::
Torej privzemas, da vsak ki se izpise iz faksa to stori zato, ker ga ni sposoben dokoncat. Skrajno zanimivo. :)
Velika večina, da. Sem in tja pa kdo tudi zato, ker je našel službo ali je bilo nekaj tretjega. Velika večina pa zato, ker ga niso sposobni dokončat. Ampak pazi zdaj: da niso sposobni ne pomeni, da so prezabiti. Ne verjamem, da je OP tako zabit, da ne bi mogel narediti povprečnega faksa. Sposobnost je tudi to, da se prilagodiš zahtevanemu sistemu. Da se zavedaš, da je morda treba kdaj tudi v prostem času kaj narediti. Pa še marsikaj drugega. Še na medicini in pravni fakulteti so najbrž vsi dovolj pametni, da zaključijo študij, ker gredo že prej čez dobro sito in tja ne pride en povprečnež. Sposobni, v vseh zahtevanih pogledih, ga dokončajo, nesposobni pa pač ne.
Igranja košarke pa ne moreš ravno primerjati z vpisom na fakulteto. Prvo je postranski hobi, drugo resna karierna odločitev. Prvo daš lahko na stranski tir, drugo pa pač ne.
Res je tudi, da najbolj udrihajo čez faks ravno tisti luftarji, ki ga nikoli ne dokončajo. Strokovno je to negativna pristranskost. In ker so najbolj glasni taki se potem ustvari mnenje, da je vse zanič.
Tisto pokroviteljstvo o pedagoškem procesu si pa zatlači nazaj v tazadnjo, ker nisi pokazal prav ničesar, da bi se lahko s tem hvalil. Nasprotno, če trdiš, da tistih nekaj let določene smeri pusti tako globok pečat, da vsi nosimo plašnice in ne znamo ničesar drugega, potem si pa sploh poseben tič.
Imam na svojem strokovnem podrocju magisterij, se ne rabis sekirat. :)
Ne rabis bit pa uzaljen, ce nekdo objektivno ugotovi, da naravoslovci pac nimate vpogleda v pedagoski proces in njegov optimum, ker, ne bos verjel, to ni vasa stroka. Tako kot od stromarja ne mores pricakovat da zna pravni sistem napamet.
Negativna pristranskost vsekakor obstaja. Tvoj problem je, da pavsalno z enim stavkom generaliziras in posplosujes ter vse studente meces v isti kos.
nekikr ::
Malce se spusti s svojega prestola. Objektivno lahko ugotoviš nekaj, ko poznaš vse okoliščine, ne pa zgolj eno stvar pri neznani osebi. Pa ja ne boš rekel, do te vse do magisterija o tem niso poučili?
Z lahkoto lahko generaliziram in posplošim, da študentje, ki ne dokončajo slovenskih fakultet, niso sposobni, da jih dokončajo. Še enkrat: ne ker bi bili neumni, ampak ker nimajo ostalih sposobnosti o katerih sem pisal. Verjamem pa, da ti iz svojega strokovnega področja, kjer si doživel in izkusil vse in še več, lahko mirno pokažeš kakšno vašo raziskavo, kjer bo vidno, da je večina od študija odstopila zaradi drugih razlogov. Ker so doživeli razsvetljenje, recimo.
Negativna pristranskost je pa nekaj tako vsakdanjega kot voda iz pipe. Neprimerno težje boš našel gručo ljudi, ki po uspešno dokončanem študiju vsem naokoli razlagajo kako je bil nek profesor slab in kako je bil cel faks brezvezen, kot pa gručo podobno OP, ki so falirani študentje zaradi lastnih razlogov (nesposobnosti, če hočeš) in o tej svoji navidezni kruti usodi pametujejo vsem, da bi jih le nekdo potrepljal po rami in jim dal prav. Domača naloga: poglej katere skupine so na FB bolj vsiljive in glasne. Tiste, ki zagovarjajo cepljenje ali tiste proti?
Namesto, da se delaš vzvišenega bi morda kaj konkretnega za spremembo napisal. Do zdaj si samo dokazal mojo trditev - da lahko do diplome (in magisterija) v Sloveniji prileze vsak.
Z lahkoto lahko generaliziram in posplošim, da študentje, ki ne dokončajo slovenskih fakultet, niso sposobni, da jih dokončajo. Še enkrat: ne ker bi bili neumni, ampak ker nimajo ostalih sposobnosti o katerih sem pisal. Verjamem pa, da ti iz svojega strokovnega področja, kjer si doživel in izkusil vse in še več, lahko mirno pokažeš kakšno vašo raziskavo, kjer bo vidno, da je večina od študija odstopila zaradi drugih razlogov. Ker so doživeli razsvetljenje, recimo.
Negativna pristranskost je pa nekaj tako vsakdanjega kot voda iz pipe. Neprimerno težje boš našel gručo ljudi, ki po uspešno dokončanem študiju vsem naokoli razlagajo kako je bil nek profesor slab in kako je bil cel faks brezvezen, kot pa gručo podobno OP, ki so falirani študentje zaradi lastnih razlogov (nesposobnosti, če hočeš) in o tej svoji navidezni kruti usodi pametujejo vsem, da bi jih le nekdo potrepljal po rami in jim dal prav. Domača naloga: poglej katere skupine so na FB bolj vsiljive in glasne. Tiste, ki zagovarjajo cepljenje ali tiste proti?
Namesto, da se delaš vzvišenega bi morda kaj konkretnega za spremembo napisal. Do zdaj si samo dokazal mojo trditev - da lahko do diplome (in magisterija) v Sloveniji prileze vsak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Meizu ::
Z lahkoto lahko generaliziram in posplošim, da študentje
Potem pa:
kjer bo vidno, da je večina od študija odstopila
Ne da se mi ubadat s kontradikcijo, res ne. Nisem placan za to. Se mi pa dejansko da tu po forumih opozarjat na neumno razmisljanje.
Neprimerno težje boš našel gručo ljudi, ki po uspešno dokončanem študiju vsem naokoli razlagajo kako je bil nek profesor slab in kako je bil cel faks brezvezen, kot pa gručo podobno OP, ki so falirani študentje zaradi lastnih razlogov
1. Normalno, noben "nesfaliran student" ne bo pljuval v lastno skledo, kajne. Le kdo bo pljuval po svoji skrajno tezko pridobljeni druzbeni eksistenci in ravnokar pridobljeni varovalki pred druzbeno degradacijo?
2. Falirani studentje zaradi lastnih razlogov - heh, s tem kvecjemu potrjujes svoje "sfalirano" razmisljanje, kot pa karkoli drugega.
Nic se ne rabis sekirat o moji vzvisenosti - moja "vzvisenost" je zrasla na tvojem zeljniku, jaz le opravljam svojo vlogo na tem forumu ter podajam protiutez tistim, ki se vedno zivite v nacisticni nemciji. In ravno tvoj odziv je lep primer tega, o cemer sem jaz pisal v prvotnem postu in kar je bil namrec tudi razlog za moj odstop iz FRIja npr.
lahko mirno pokažeš kakšno vašo raziskavo, kjer bo vidno, da je večina od študija odstopila zaradi drugih razlogov
Guilty until proven innocent, huh? A bos ti mogoce razlozil raje (ker si dejansko ti na vrsti, da upravicis svoje mencanje) zakaj lahko "z lahkoto posplosujes in generaliziras"? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
HotBurek ::
Jst ti predlagam, da se vpišeš na višjo pomorsko in potem odpluješ daleč stran od globoke greznice.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Raindancer ::
Mislim da bi bilo bolje, če bi poiskal forum VSŠ-jevcev Škofja Loka pa tam malo povprašal.
V kolikor imaš kaj izpitov že narejenih, vprašaj, če se ti lahko prenesejo na VSŠ, da ne boš istih delal kot si jih že naredil - izguba časa. Poglej si jih, pa vprašaj na referatu v kolikor boš še vedno mnenja da je bolje zate da se prestaviš.
Konkreten plus VSŠ je, da del prakse opravljaš pri delodajalcu, tako da imaš nekaj izkušenj, preden prideš ven iz procesa. Praktična diplomska pri delodajalcu pa marsikomu odpre pot k zaposlitvi ali da vsaj dobro referenco za naprej, v kolikor je stvar smiselna in potencialno uporabna.
Kar se tiče zaposljivosti si lahko pogledaš kaj iščejo na zavodu za zaposlovanje v tvoji stroki, pa tudi kaj zahtevajo. Razišči, sam boš bolje vedel kam te vleče in kaj si voljan narediti da prideš do tja kjer si želiš biti.
Višja šola ali visoka šola se razlikujeta po stopnji izobrazbe. VŠ je VI/I in VSŠ je VI/II. V zaposlitvi to pomeni, da je VSŠ višje plačan kot VŠ, vendar pa to ni vedno pravilo, ker se vse bolj gledajo kompetence in izkušnje kot pa sama zaključena izobrazba.
Delodajalec bo v praksi raje zaposlil nekoga z nižjo izobrazbo in veliko praktičnimi izkušnjami, kot pa nekoga, ki ima višjo stopnjo izobrazbe pa malo izkušenj v praktičnem delu. (Ni pa to pravilo.)
Ne pričakuj pa, da ti bo sam prepis omogočil boljše možnosti. Na istem pred parimi leti, preskok iz družboslovja na tehniko. Delam pa zdaj v popolnoma drugi branži kot piše na moji diplomi. Ne glede za kaj se izobražuješ, pričakuj da boš konkretno menjal kar nekaj poklicev in boš za vsakega rabil popolnoma drugačna znanja in kompetence. Diploma ne pomeni konca učenja.
V kolikor imaš kaj izpitov že narejenih, vprašaj, če se ti lahko prenesejo na VSŠ, da ne boš istih delal kot si jih že naredil - izguba časa. Poglej si jih, pa vprašaj na referatu v kolikor boš še vedno mnenja da je bolje zate da se prestaviš.
Konkreten plus VSŠ je, da del prakse opravljaš pri delodajalcu, tako da imaš nekaj izkušenj, preden prideš ven iz procesa. Praktična diplomska pri delodajalcu pa marsikomu odpre pot k zaposlitvi ali da vsaj dobro referenco za naprej, v kolikor je stvar smiselna in potencialno uporabna.
Kar se tiče zaposljivosti si lahko pogledaš kaj iščejo na zavodu za zaposlovanje v tvoji stroki, pa tudi kaj zahtevajo. Razišči, sam boš bolje vedel kam te vleče in kaj si voljan narediti da prideš do tja kjer si želiš biti.
Višja šola ali visoka šola se razlikujeta po stopnji izobrazbe. VŠ je VI/I in VSŠ je VI/II. V zaposlitvi to pomeni, da je VSŠ višje plačan kot VŠ, vendar pa to ni vedno pravilo, ker se vse bolj gledajo kompetence in izkušnje kot pa sama zaključena izobrazba.
Delodajalec bo v praksi raje zaposlil nekoga z nižjo izobrazbo in veliko praktičnimi izkušnjami, kot pa nekoga, ki ima višjo stopnjo izobrazbe pa malo izkušenj v praktičnem delu. (Ni pa to pravilo.)
Ne pričakuj pa, da ti bo sam prepis omogočil boljše možnosti. Na istem pred parimi leti, preskok iz družboslovja na tehniko. Delam pa zdaj v popolnoma drugi branži kot piše na moji diplomi. Ne glede za kaj se izobražuješ, pričakuj da boš konkretno menjal kar nekaj poklicev in boš za vsakega rabil popolnoma drugačna znanja in kompetence. Diploma ne pomeni konca učenja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fax in neprimeren odziv profesorja? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 32775 (19972) | Phantomeye |
» | FMF, FS ali FE? (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 10127 (8048) | A120 |
» | FRI, neuspešno leto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 36117 (31199) | bluefish |
» | Profesor na izrednem faksu zahteva preveč? (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 16041 (12860) | Smurf |