Forum » Na cesti » Golf 6 MAF implausible signal
Golf 6 MAF implausible signal
xda develope ::
Zdravo,
imam težavo s 2011 golfom 1.6 tdi 66kW in sicer je pričela utripati spirala(samo spirala brez lučke za motor), avto kljub temu vleče normalno in ni nikakršnih težav, z Vagcomom sem preveril napako in javlja tole:
1 Fault Found:
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 230105 km
Date: 2020.06.03
Time: 16:43:53
Engine speed: 1970.25 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 78 km/h
Coolant temperature: 88 °C
Intake air temperature: 35 °C
Ambient air pressure: 940 mbar
Voltage terminal 30: 14.118 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 402.637 mg/stroke
Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.20282
EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 99.997 %
Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 %
Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1191.03 hPa
Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1191.03 hPa
Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm
Hitrost 78 kmh je ravno ko sem pričel zavirati z motorjem na izvozu. Na AC pa vse BP. MAF senzor je bil menjan 2 tedna nazaj zaradi short to grounda in posledične spirale in CEL.
imam težavo s 2011 golfom 1.6 tdi 66kW in sicer je pričela utripati spirala(samo spirala brez lučke za motor), avto kljub temu vleče normalno in ni nikakršnih težav, z Vagcomom sem preveril napako in javlja tole:
1 Fault Found:
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 00 [167] - Implausible Signal
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 230105 km
Date: 2020.06.03
Time: 16:43:53
Engine speed: 1970.25 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 78 km/h
Coolant temperature: 88 °C
Intake air temperature: 35 °C
Ambient air pressure: 940 mbar
Voltage terminal 30: 14.118 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 402.637 mg/stroke
Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.20282
EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 99.997 %
Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 %
Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1191.03 hPa
Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1191.03 hPa
Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm
Hitrost 78 kmh je ravno ko sem pričel zavirati z motorjem na izvozu. Na AC pa vse BP. MAF senzor je bil menjan 2 tedna nazaj zaradi short to grounda in posledične spirale in CEL.
bubilak ::
ni rečeno ,da je to kar je tester pokazal utripajoča špirala je lahko kar koli ,lahko ,da ti stop stikalo ne dela posledično ne gorijo stop luči ali pa kaj tretjega z katerim testerjem si prebraql napako ? lp
hojnikb ::
Če nisi dal originala ali kakega kvalitetnega nadomestka, potem nebo juica. Prav tako je treba za maf pobrisat adaptacje, da potem dela ok nov.
#brezpodpisa
xda develope ::
ni rečeno ,da je to kar je tester pokazal utripajoča špirala je lahko kar koli ,lahko ,da ti stop stikalo ne dela posledično ne gorijo stop luči ali pa kaj tretjega z katerim testerjem si prebraql napako ? lp
vagcom oz. VCDS
Si dal not nov oroginalen VW MAF?
Si po menjavi MAFa pobrisal napake?
Ne ni VW. Da napaka je bila pobrisalna in se ni pojavila 500km.
Če nisi dal originala ali kakega kvalitetnega nadomestka, potem nebo juica. Prav tako je treba za maf pobrisat adaptacje, da potem dela ok nov.
Si ziher glede adaptacije mafa? nisem nič zasledil po netu da bi na VW to bilo potrebno. Če pa je se ti sanja kaj in kako?
Plus status update: Pobrisal napako in se šel vozit...napaka se je 5x pojavila pri ustavljanju z motorjem ter zavorami samimi. Torej pri upočasnjevanju, če stisnem sklopko in se ustavim samo z zavorami tega ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xda develope ()
hojnikb ::
bi se moglo dat poresetirat v vagcomu. Sicer bo ecu slej k prej povozu stare adaptacije in naredil nove za ta senzor, ampak traja.
ko se vozis, prklop vagcom in glej, kaj se dogaja z maf vrednostim, ko prides do situacij, k vrzejo feler.
ko se vozis, prklop vagcom in glej, kaj se dogaja z maf vrednostim, ko prides do situacij, k vrzejo feler.
#brezpodpisa
xda develope ::
bi se moglo dat poresetirat v vagcomu. Sicer bo ecu slej k prej povozu stare adaptacije in naredil nove za ta senzor, ampak traja.
ko se vozis, prklop vagcom in glej, kaj se dogaja z maf vrednostim, ko prides do situacij, k vrzejo feler.
Torej tudi če ne nardim nič se bo senzor sam adaptiral? Samo mi je čudno da je cirka 500km od menjave pa je šele sedaj začel jamrati. Itak ob ponovnem zagonu ni več lučke. Bom preveril ali ima logging funkcijo ali pa bom screen recordal...
hojnikb ::
jap, sj senzorji se stalno adaptirajo, sicer bi zarad nenatacnosti bli samsebi namen. Verjetno mas pa krs senzor, ki dela bedarije, zato ti pa vrze feler in gre v nacin fuellinga z mapom pa tpsom.
sj ce ga odklopis, bo avto se vedno delo in ce je krs senzor, mogoce celo bols :)
sj ce ga odklopis, bo avto se vedno delo in ce je krs senzor, mogoce celo bols :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
xda develope ::
jap, sj senzorji se stalno adaptirajo, sicer bi zarad nenatacnosti bli samsebi namen. Verjetno mas pa krs senzor, ki dela bedarije, zato ti pa vrze feler in gre v nacin fuellinga z mapom pa tpsom.
sj ce ga odklopis, bo avto se vedno delo in ce je krs senzor, mogoce celo bols :)
Valjda bi mogel imeti senzor kako garancijo? Če je odletel po 2 tednih? Bom videl v roku par dni. Danes sem mu prisilno naredil DPF regen ker sem opazil da je že nekaj časa ni inicializiral. Tako da sedaj bi vse moglo biti malo bolj prepucano.
hojnikb ::
resetiraj vse adaptacije ki jih lahko, pusti da se nardi dpf regen in potem opazuj sitacijo. Pa seveda sedaj poglej, da je se vedno isti feler.
drgac pa seveda reklamirat.
drgac pa seveda reklamirat.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
xda develope ::
resetiraj vse adaptacije ki jih lahko, pusti da se nardi dpf regen in potem opazuj sitacijo. Pa seveda sedaj poglej, da je se vedno isti feler.
drgac pa seveda reklamirat.
Bom naredil to. Ja dpf je bil kar ampak sem ga lepo v četrti poteral do 4000 pa tempomat na AC pa sem spremljal vrednosti saj pa so zelo upadale. Napaka je bila ista ja saj kljub temu da prišem napake vedno exportam log.
xda develope ::
Na enem forumu sem tole zasledil ampak nevem če bi se hecal s tem da sam posegam v parametre:
Torej da se preveri na kakšnem območju deluje trenutni MAF ter se to nastavi v parametrih motorja. Moram preverit če se da samo pobrisal kar se je avto naučil z prejšnjim MAFom.
Same thing for the MAF sensor. If the OEM values of your MAF are LOW, try cleaning it first, then turn the numbers are to where most NEW MAFs numbers are.
Torej da se preveri na kakšnem območju deluje trenutni MAF ter se to nastavi v parametrih motorja. Moram preverit če se da samo pobrisal kar se je avto naučil z prejšnjim MAFom.
xda develope ::
hojnikb, sem pobrisal vse kar se je avto "naučil" ter sprobal in sem delal isto stvar ki je prej priklicala napako pa je tokrat ni bilo tako da zna biti da je bilo to to. Pa regeneracija dpfja je zjutraj šla bp skozi.
steev ::
Kater MAF si pa dal notri? Fajn bi bilo, da je vsaj OEM, če ne OE.
Probaj si sposodit od koga originalnega za test.
Probaj si sposodit od koga originalnega za test.
:|
xda develope ::
Kater MAF si pa dal notri? Fajn bi bilo, da je vsaj OEM, če ne OE.
Probaj si sposodit od koga originalnega za test.
Ni OEM ne. Nisem 100% ampak eden od teh dveh prvi ali pa ta drugi. Sem kar prepričan da je prvi ker je bil okrog 130.
Trenutno se je težava rešila z regeneracijo dpfja ter ponastavitvijo vseh naučenih vrednosti, v primeru da se spet pojavi bom pa sprobal drug senzor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xda develope ()
steev ::
Upam da tako tudi ostane. Čeprav bi na tvojem mestu tega toprana vrnil in vzel OEM. Zdej pa ne vem kater to je. Kako malo berem je Bosch, pa baje Pierburg se tudi obnese. Na autodocu jih maš za okrog 100 eur.
Sam izhajam iz BMW sveta, kjer neoriginal senzorji na motorju nikakor ne delajo, tako kot bi morali. Dela samo OE, pri MAFu pogojno Siemens VDO (OEM), lambde Bosch (ampak ne univerzalne). Tu se pa potem konča.
Sam izhajam iz BMW sveta, kjer neoriginal senzorji na motorju nikakor ne delajo, tako kot bi morali. Dela samo OE, pri MAFu pogojno Siemens VDO (OEM), lambde Bosch (ampak ne univerzalne). Tu se pa potem konča.
:|
koyotee ::
Maf uzemi bosch, drugo je sranje. Pac je 100€ ampak nimas kaj.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
tony1 ::
To je poceni, stari hot-wire MAFi so bili 500 EUR...
Sam bi vzel izključno original, moje izkušnje so enake kot je pisal steev.
Sam bi vzel izključno original, moje izkušnje so enake kot je pisal steev.
xda develope ::
Tudi sam bi vzel boschovega če bi vedel da je razlika par 10€ ampak nisem šel jaz po del...Trenutno je cirka 200km odkar sem pobrisal adaptacije pa je vse super.
xda develope ::
Cirka 500km po brisanju adaptacij se je spet začela pojavljati težava, in po VCDSu sodeč bo potrebno DPF spucati + ob testu EGR ventila se je pojavila napaka na exhaust recirculation sistemu. Sumim da sta zapacan DPF in EGR kriva za dano MAF napako. Za DPF kot mi je znano ni druge rešitve kot dat dol pa fizično spucat(je par firm ki to delajo), ali se motim(dpf je poln pepela in ne saj..). EGR pa se verjetno ne splača čistit. Se dobi za 200-300€ Magnetti Marrelo ali pa Velo, se mi zdi da ti dve firmi nista slabi, naj me kdo popravi če se motim.
All ::
Kje dejansko pucajo egr? (Cena?)
Ko sem iskal zase so se vsi otepali tega.
Enako so se otepali vrgradnje neoriginalnega egr-ja.
Ko sem iskal zase so se vsi otepali tega.
Enako so se otepali vrgradnje neoriginalnega egr-ja.
koyotee ::
Dpf odstrani, egr blindiras in je to to.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
xda develope ::
-valvoline- ::
Lahko je kaka cev za zrak pocena, nekje vlece fals zrak, kaksen vakkumski slauh spusca in podobno.
xda develope ::
-valvoline- je izjavil:
Lahko je kaka cev za zrak pocena, nekje vlece fals zrak, kaksen vakkumski slauh spusca in podobno.
To bi bilo mogoče ampak je po računalniku sodeč DPF poln pepela, ob testu EGRja je pa javil napako egrja.
Kolega mi je zadnjič omenil naj se pozanimam o stvarni napaki, avto je bil kupljen skoraj 1mesec nazaj, MAF pa je bil zamenjan iz strani prodajalca. Morda kdo ve če se lahko sklicujem na stvarno napako za DPF ter EGR, ali gre pač za "potrošni material pri teh km". Če ima kdo morda izkušnje iz prve roke glede tega bi bil hvaležen. Če pa ne spada pa ni druge kot da rihtam na svoje stroške.
Lp
kloko ::
Če ti je 9 let star rabljen avto prodalo podjetje, obstaja malenkost možnosti, da uveljavljaš kakšne ugodnosti zaradi te okvare. Baje je v takšnem primeru zakonsko predpisana minimalna 1 mesec trajajoča garancija.
https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...
L.p., Kloko
https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...
L.p., Kloko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kloko ()
koyotee ::
xda develope je izjavil:
Dpf odstrani, egr blindiras in je to to.
In padem iz Euro 5b v euro 3 in negre čez tehnični.
Jaz nisem in noben drug tudi ne
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ford mondeo 2.2 2006 diesel pomočOddelek: Na cesti | 4104 (3180) | Sony2012 |
» | kia - cukanjeOddelek: Na cesti | 5964 (4335) | TheBlueOne |
» | Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizelOddelek: Na cesti | 12251 (10608) | Janac |
» | zanima me nekaj glede dela v mašiniOddelek: Na cesti | 1348 (1017) | FiReFTW |
» | Audi a4 2,5tdi motnjeOddelek: Na cesti | 3378 (2432) | korenje3 |