» »

Propad GoOptija

Propad GoOptija

pivmik ::

Nova pridobitev v seriji slovenskih "podjetniških" klasikov:

Visokotehnološko podjetje GoOpti propada, in to NE zaradi COVID19, saj že pred epidemijo so bili goloboko v rdečih številkah. Imeli so rekordno leto 2019, sedaj pa so v rdečih številkah in propadajo? Kako si lahko toliko nesposoben/pohlepen/kratkoviden?

Najbolje, da si preberete to odprto pismo GoOpti-jevih voznikov, nekateri niso prejeli plače (in/ali odpravnin/regresov) že od januarja dalje, hkrati pa vodstvo in njihovi (nepotrebni) kadri so prejemali visoke plače 3000-5000€ še marca. Kljub insolventnosti so še naprej zbirali denar od končnih kupcev, hkrati pa ne želijo vračati denarja temveč vsiljujejo vrednostne kupone.

Odprto pismo: https://pozareport.si/post/546400/goopt...

Članek na RTVSLO: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/goop...

Članek na 24ur: https://www.24ur.com/novice/slovenija/g...

Članek na Dnevnik: https://www.dnevnik.si/1042930320/posel...

Finance (plačljiv članek): https://tl.finance.si/8962096/GoOpti-ku...

starfotr ::

Jah, saj bodo nekateri prevozniki ustanovili svojo firmo. https://viavai.si/

Ljudje naj dajo bančno reklamacijo in bodo dobili denar nazaj.

Folk je delal preko s.p., vozili so s kombiji, da so lahko furali skoraj 24/7, medtem ko imajo vsi profi vozniki kartice in se nimajo kaj zajebavat in voziti tako dolgo.

In folk je še naprej delal, pa ni dobival plač. Neumnost na kubik.

Vedno sem koristil druge prevoze, ker go opti mi je bil predrag in premalo fleksibilen.

tikitoki ::

Jaz sem se jim začel ogibati zaradi pogoltnosti. Želiš prestaviti prevoz en mesec prej in ti zaračunajo 80% penalov.

So pa imeli dobro zanesljivost in možnost zavarovanja v primeru zamude.

jypeepyj ::

Podjetje ima ničev algoritem. Bil sem tam na razgovoru. Algortima niso pisali niti matematiki niti fiziki niti dobri itjevci niti kdorkoli ki bi imel osnovo za genijalni preskok potem bi že skodirali te zamisli. Ko sem rekel, če so kaj z ukvarjali z djkstra - so me debelo pogledali. Takrat sem vedel, da nimajo pojma o pojmu. Scammali so investitorje.
Kakšen je to algoritem, ko izbereš prevoz ti reče pobrali te bomo nekje med 6h in 12h - halo? To je kot bi kalkulator rekel koliko je 20 na kvadrat -- nekje med 200 in 500.

harvey ::

Ljudje naj dajo bančno reklamacijo in bodo dobili denar nazaj.


Nisem ravno prepričan, če s tem dobiš povrnjeno kupnino od podjetja, ki denar ne da z računa. Bo kar potrebna daljša pot, da boš dobil nazaj recimo svojih 50 EUR.

Direktor GoOptija Marko Guček ne zanika, da podjetje potnikom zaradi predplačil za prevoze, ki potem niso bili realizirani, dolguje denar, ki bi ga po trenutno veljavni zakonodaji morali vrniti. Kot je dejal, je skupni znesek tega dolga okoli 650.000 evrov.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/g...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Urbano#Desno ::

pivmik je izjavil:

Nova pridobitev v seriji slovenskih "podjetniških" klasikov:

Visokotehnološko podjetje GoOpti propada, in to NE zaradi COVID19, saj že pred epidemijo so bili goloboko v rdečih številkah. Imeli so rekordno leto 2019, sedaj pa so v rdečih številkah in propadajo? Kako si lahko toliko nesposoben/pohlepen/kratkoviden?


Ma vprašanje koliko je bilo res rekordno. Moj zadnji prevoz z njimi je bil spomladi 2019 v kombiju sem bil sam (jutranja relacija LJ - Brnik za €10). Morda je bilo to izjemoma samo z takimi vožnjami so delali hudo bulo.

D3m ::

Dumping naredi svoje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

TadejPer ::

Na zadnje sem šel z njimi februarja iz letališča Bologna v Slovenijo. Je pa to zavarovanje, ki so ga imeli, bilo zelo uporabno.
Po pristanku namreč nismo dobili prtljage, ker so jo izgubili. 45 minut smo izpolnjevali lost and found obrazce in voznik nas je počakal. Prtljaga je sicer prispela na Brnik čez 3 dni in smo jo šli iskat.

Dag ::

GoOpti je z začetnim dumpingom uničil trg prevozov v Sloveniji. Kar je lahko naredil, ker 1) je prodajal rožice investitorjem in 2) je izkoriščal voznike.

Na začetku so imeli svoje kombije in voznike prekarce (s.p-je, študente). Po tistem, ko jih je privila delovna inšpekcija, da bi morali voznike zaposliti, so voznike prisilili, da odkupijo kombije in postanejo podizvajalci, če hočejo še naprej delat, sami pa so se preoblikovali v "ponudnika platforme".

Imel sem tudi možnost videti njihova navodila za voznike. Dobil sem vtis, da jim ogromno pomeni zunanja podoba, medtem ko je cel poslovni model firme temeljil na izkoriščanju šoferjev in njihovega položaja, saj ne morejo uveljavljati nobenih pravic, ker niso zaposleni. Slovenski Uber, v bistvu. Čeprav je bilo v navodilih za voznike, da ima šofer pravico zavrniti vožnjo, če je utrujen, da ima pravico do toliko-in-toliko ur počitka, itd., sem dobil info, da v praksi ni bilo tako. Tisti, ki je zavrnil vožnjo zaradi utrujenosti, ga menda potem nekaj časa "za kazen" niso klicali. Skratka, izkoriščanje šoferjev in igranje z varnostjo.

Imeli so izgleda tudi dobre povezave z mediji, tako da nesreče njihovih kombijev niso prihajale v javnost.

Skratka, zame podn od firme in žal mi je samo za šoferje, ki so tam puščali po 250, 300 ur na mesec za mizerno plačilo, in ekipo v klicnem centru, ki je morala poslušati pritožbe strank.

pirat ::

Zakaj se GoOpti smatra kot visokotehnološko podjetje?
Kaj konkretno je visokotehnološkega pri kombi prevozu iz Ljubljana v Benetke z natančnostjo časovnega okna 6 ur?

juroz ::

ker majo neki z internetom veze.

kot se lahko smatra vsaka firma ki je nova pa ima neko spletno trgovino kot nek "startup".
pač, "nategovanje" izrazov.

Urbano#Desno ::

TadejPer je izjavil:

Na zadnje sem šel z njimi februarja iz letališča Bologna v Slovenijo. Je pa to zavarovanje, ki so ga imeli, bilo zelo uporabno.
Po pristanku namreč nismo dobili prtljage, ker so jo izgubili. 45 minut smo izpolnjevali lost and found obrazce in voznik nas je počakal. Prtljaga je sicer prispela na Brnik čez 3 dni in smo jo šli iskat.


Nakaj malega so te vedno počakali. Jaz sem enkrat pristal na brniku z zamudo tako da je bila ura odhoda kombija glih ene 5 minut po pristanku. :)) Poklical sem šoferja še iz ustavljenega letala in se je dalo vse zmenit. Pa je bilo potrebno iti čez 'mejo' na Brniku (let iz Beograda) tako da sem zanudil ene 20 - 25 minut in kombi je bil še vedno tam.

PrimoZ_ ::

Dag je izjavil:

GoOpti je z začetnim dumpingom uničil trg prevozov v Sloveniji. Kar je lahko naredil, ker 1) je prodajal rožice investitorjem in 2) je izkoriščal voznike.

Na začetku so imeli svoje kombije in voznike prekarce (s.p-je, študente). Po tistem, ko jih je privila delovna inšpekcija, da bi morali voznike zaposliti, so voznike prisilili, da odkupijo kombije in postanejo podizvajalci, če hočejo še naprej delat, sami pa so se preoblikovali v "ponudnika platforme".


Kolikor jaz vem, je bil pogoj investitorja, da se morajo preoblikovati v ponudnika platforme in se znebit mrtvega kapitala in obveznosti (beri vozil in voznikov).
Pač biti ponudnik platforme je danes seksi, dejansko kaj delati pa precej manj.

starfotr ::

To je vse zato, ker bi vsi radi kratkoročno zaslužili, dolgoročno se nihče več ne gre biznisa.

Verjetno, če bi imeli poštene cene, pošteno plačevali svoje zaposlene in ne nategovali ljudi, bi še vedno bili na trgu.

pirat ::

juroz je izjavil:

ker majo neki z internetom veze.

kot se lahko smatra vsaka firma ki je nova pa ima neko spletno trgovino kot nek "startup".
pač, "nategovanje" izrazov.


Ja, recimo, namesto "kombi prevozi dopustnikov do letališč " napišeš "visokotehnološka platforma, ki z uporabo veriženja blokov koordinira trajnostni dostop do aviacijske infrastrukture s pomočjo dvoredno gnanih visokokapacitetnih osebnih vozil" in voila... evo investitorji.
Se mi zdi, da bo COVID-19 tudi na tem področju naredil nekaj reda

jukoz ::

starfotr je izjavil:

To je vse zato, ker bi vsi radi kratkoročno zaslužili, dolgoročno se nihče več ne gre biznisa.

Verjetno, če bi imeli poštene cene, pošteno plačevali svoje zaposlene in ne nategovali ljudi, bi še vedno bili na trgu.


Niti ne, ker bi se pojavil nekdo drug oz kar Uber.

Recimo da poštene cene in pošteno plačane zaposlene ima jo Slovenske Železnice. Ne nategujejo ljudi - s tem da so v letu 2019 uvedli internetni nakup vozovnic in prihod na glavno železniško v LJ ti je jasno kje si - definitivno nisi nategnjen s storitvijo 6h vožnje MB-KP =)

zasekamroz ::

v LJ ti je jasno kje si - definitivno nisi nategnjen s storitvijo 6h vožnje MB-KP =)

vlaki so itak tako počasni, da jih nima smisla uporabljat, mb-kp bi moglo trajat max 1h

Matevz96 ::

Jih je škoda? Izkoriščajo voznike in se predstavljajo kot neko urejeno podjetje. V parih letih bo podobno z Flixbusom.
#hooldthedoor

mtosev ::

Okoli zeleznice jaz sn peljal mb-lj in drugi dan nazaj. 2h40min je trajalo v eno smer. Sn izgubil interes, da bi to ponovil.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

starfotr ::

Danes je vse čudno. Največji avtobusni prevoznik nima v lasti niti enega avtubusa, največji trgovec nima v lastni nobene trgovine, največji taksi ponudnik je tudi brez avtov ... Te sistemi niso dobri, ker služijo samo namenu: suženjstva in monopola.

PrihajaNodi ::

Se bo pa uporabljalo prevoze.org.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

saule ::

jypeepyj je izjavil:

Kakšen je to algoritem, ko izbereš prevoz ti reče pobrali te bomo nekje med 6h in 12h - halo? To je kot bi kalkulator rekel koliko je 20 na kvadrat -- nekje med 200 in 500.


Sicer drži si pa zgrešil ekonomski point: za dodatnih 20€ ti kalkulator pove skoraj točno kak je rezultat za ekstra 200€ ti pa pove povsem točno kakšen je rezultat ;) In to nima nobene veze s tem da so oni nesposobn in ne znajo delat - ravno obratno - od tega so celo kaj zaslužili.

PrihajaNodi je izjavil:

Se bo pa uporabljalo prevoze.org.


Se bo uporabljalo GoOpti2 d.o.o. mam občutek

starfotr je izjavil:

Danes je vse čudno. Največji avtobusni prevoznik nima v lasti niti enega avtubusa, največji trgovec nima v lastni nobene trgovine, največji taksi ponudnik je tudi brez avtov ... Te sistemi niso dobri, ker služijo samo namenu: suženjstva in monopola.


So pa korak naprej proti peer to peer ekonomiji kjer bodo zaslužili samo tisti ki bodo dejansko kaj delali. Samo folk mora še to pogruntat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: saule ()

PrihajaNodi ::

Se bo uporabljalo GoOpti2 d.o.o. mam občutek


Seveda, ce bodo dobili mezdne delavce. Dokler so ljudje pripravljeni delati na tak nacin se bo v Sloveniji tako poslovalo.

Se ne spomnim kdaj je nazadnje prisla neka dobra novica iz Slovenije ala odprtje firme IBM, ki bo zaposlila 600 ljudi.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

boldleaf ::

PrihajaNodi je izjavil:

Se ne spomnim kdaj je nazadnje prisla neka dobra novica iz Slovenije ala odprtje firme IBM, ki bo zaposlila 600 ljudi.


To se ne more zgoditi, pa ne zato ker bi bili davki visoki, to bi IBM ignoriral, problem je, da v celi Sloveniji ne naberes 600 sposobnih IT ljudi, ki bojo sli nekam delat. Vsi sanjajo o ameriskih sanjah in skacejo od enega do drugega startupa (ker pac niso dovolj inteligentni, da bi dojeli da so ameriske sanje in startupi nateg).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: boldleaf ()

zasekamroz ::

saule je izjavil:



So pa korak naprej proti peer to peer ekonomiji kjer bodo zaslužili samo tisti ki bodo dejansko kaj delali. Samo folk mora še to pogruntat.

Dogaja se ravno obratno. Tisti, ki dejansko delajo, dobijo nek drobiž (če sploh kaj), razni paraziti pa služijo.

feryz ::

Temu se reče kreativno računovodstvo, dečki. Vi pa o nekih 5 milijonskih dobitkih sanjate! On jih je že zadel.

Za IBM smo že rekli, da ga ne rabimo. Ker bi najel slovenske sužnje za minimalca.

starfotr ::

boldleaf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Se ne spomnim kdaj je nazadnje prisla neka dobra novica iz Slovenije ala odprtje firme IBM, ki bo zaposlila 600 ljudi.


To se ne more zgoditi, pa ne zato ker bi bili davki visoki, to bi IBM ignoriral, problem je, da v celi Sloveniji ne naberes 600 sposobnih IT ljudi, ki bojo sli nekam delat. Vsi sanjajo o ameriskih sanjah in skacejo od enega do drugega startupa (ker pac niso dovolj inteligentni, da bi dojeli da so ameriske sanje in startupi nateg).


Ameri vlagajo raje na vzhod, kjer so plače in pogoji povsem drugačni, kot pri nas. Mi smo tako zanikrni, da v programski opremi, ki se prodaja pri nas ni slovenščine.

mikhaair ::

Bi bilo zanimivo vedet koliko denarja je slo v amsterdamski nabiralnik.

nekikr ::

Vsi se tako hudo zgražate, ampak v tisti drugi temi pa navijate za Uber in da naj končno pride masovno k nam. Kaj zdaj? Ne moreš imeti torte in je tudi pojesti.

feryz ::

Da nekaj pride masovno k nam, moramo mi to masovno uporabljati. Zabačeno selo, kar Slovenija je, ne premore masovnosti. Zato večine stvari pri nas ni.

Vazelin ::

mikhaair je izjavil:

Bi bilo zanimivo vedet koliko denarja je slo v amsterdamski nabiralnik.

Od 10 evrov do brnika bolj malo imo
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

gruntfürmich ::

saule je izjavil:

starfotr je izjavil:

Danes je vse čudno. Največji avtobusni prevoznik nima v lasti niti enega avtubusa, največji trgovec nima v lastni nobene trgovine, največji taksi ponudnik je tudi brez avtov ... Te sistemi niso dobri, ker služijo samo namenu: suženjstva in monopola.


So pa korak naprej proti peer to peer ekonomiji kjer bodo zaslužili samo tisti ki bodo dejansko kaj delali. Samo folk mora še to pogruntat.

res izgleda kot da smo na koncu nekega cikla. sicer slovenčki nimamo kaj veliko pri tem ker so te slovenske firme predebilne in za časom, ampak resnično izgleda kot da je trend v svetu tak, da po času outsorsanja, prihaja čas ko se bodo ti delavčki združili in bodo znova firme postale firme v starem pomenu; okolje s produkcijskimi sredstvi in dejanskim delom ki ga podjetje predstavlja.
te posrednike/menedžerje, ki so zadnjih nekaj desetletij nategovali delavčke, pa gladko odjebali...
samo upamo lahko da se bo kaj takega zares zgodilo, ker to bi bil nov zagon navadnih ljudi in ponoven vzpon srednjega razreda.

slovenija seveda izvzeta, ker se šele navdušujemo nad outsorsanjem in platformami za ponudbo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Mogl bi pocasi presaltat na postne storitve, delno ali vecinoma. Al pa vsaj kot dodatna dejavnost. Tam je denar, ne v prevozu folka. Postne storitve v sloveniji so glede na standard absolutno najdrazje v eu.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Vazelin je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Bi bilo zanimivo vedet koliko denarja je slo v amsterdamski nabiralnik.

Od 10 evrov do brnika bolj malo imo


Povsod po EU sem se vozil ceneje, kot tu. Brnik-AP Lj imajo busarji ceno 4,10 EUR.

V ZG lahko prideš že za 5 eur. In za 9 v Benetke, Trst ipd.

Tako, da 10 eur je v bistvu drago do Brnika.

Vazelin ::

No kakorkoli.
Ful dvomim da gre za nek neizmeren profit:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

PreviousUser ::

mtosev je izjavil:

Okoli zeleznice jaz sn peljal mb-lj in drugi dan nazaj. 2h40min je trajalo v eno smer. Sn izgubil interes, da bi to ponovil.


Ker si šel na lokalni potniški vlak (LP). Če greš na IC/EC vlak je nekje 2 uri 15 minut, če pa na ICS pa nekaj pod dvema urama. Včasih je bil ICS še hitrejši, tam dobro uro in pol, tako da je lahko konkuriral vožnji po AC, če je bila tam gužva. Je pa težko kaj hitreje voziti, če je proga zvijugana čez Zasavje.

darkolord ::

Valvoline je izjavil:

Postne storitve v sloveniji so glede na standard absolutno najdrazje v eu.
Ne, niso.

PrihajaNodi ::

boldleaf je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Se ne spomnim kdaj je nazadnje prisla neka dobra novica iz Slovenije ala odprtje firme IBM, ki bo zaposlila 600 ljudi.


To se ne more zgoditi, pa ne zato ker bi bili davki visoki, to bi IBM ignoriral, problem je, da v celi Sloveniji ne naberes 600 sposobnih IT ljudi, ki bojo sli nekam delat. Vsi sanjajo o ameriskih sanjah in skacejo od enega do drugega startupa (ker pac niso dovolj inteligentni, da bi dojeli da so ameriske sanje in startupi nateg).


A ker multinacionalke so sami IT? Daj no, prosim te. Je pa res da ni dovolj sposobnega kadra.

Meh dejstvo je da imajo razvite drzave trame in metroje, ter dobre linije z letalisci.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

Gagatronix ::

Valvoline je izjavil:

Postne storitve v sloveniji so glede na standard absolutno najdrazje v eu.



Vic stoletja. Nikdar imel opravka z Royal Fail, a ? :))

PrihajaNodi ::

https://www.goopti.com/en/

Ampak stran se vedno operativna. To bi moral ze sesut. Valda, drzavi se pa jebe.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

barakus ::

Kot uporabniku se mi zdi goopti super in inovativen. Če se dogajajo grde reči z delavci (ne vem če je to res) je pa tu država, ki bi morala to področje regulirat in bi prej njo kritiziral.

starfotr ::

In spet je kriva država, da se ne spoštuje njenih pravil.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letališče Munich Parkiranje

Oddelek: Loža
285913 (4593) Metulj-1
»

Cena prevoza ter kje dobiti stranke

Oddelek: Na cesti
133169 (1863) m0LN4r
»

GoOpti izkušnje

Oddelek: Loža
234686 (1880) Invictus
»

Pot v Milano

Oddelek: Loža
163683 (2953) ta-mau
»

najcenejsa varianta celje - letalisce jozeta pucnika?

Oddelek: Loža
171986 (1558) xsum1

Več podobnih tem