» »

nakup avta

nakup avta

Temo vidijo: vsi
1 2
3
»

Maximus ::

Kaj pa kaj takega? Je malo čez budžet.

DNDGoldGuild ::

Jaz mam golfa IV 1.4 16v, 75km in vsakega šišnem s temi novejšimi prdulami, najbolj pa majhni mlinčki eco turbo boost od forca se sam skrije ko ga jaz v 4ti v klanec nažgem kot da stoji pri miru. Po ravnem je treba pa znat iz zavetrja prehitevat, komot tudi bmwje 2.0 ali 2.5 stegneš če znaš, posebej na avtocesti je nemoč voznikov audijev neprecenljiva, ker ne šteka zavetrja in ročnega menjalnika. Pač ne znate vozt pa ne štekate varnostne razdalje.

Konlov ::

Megane karavan. Eden redkih konkretnih, ki je močno pod 20 kilo...

IL_DIAVOLO ::

Kaj mas 1.9 tdi masino not? :D

qwertyy ::

Sam raje kupim od fizičnih oseb. Če že od avtohiš pa samo velikih in priznanih. Preprodajalci praktično živijo od tega in se jim gre za vsak cent. Medtem ko sosedova Micka, ki prodaja svojega Golfa zato, da si kupi nov avto ne bo gledala na vsak cent, ampak jim bo predvsem važno da avto hitro proda. Poleg tega ravno te preprodajalci znajo prej mučkati s kilometri, ravno zaradi zgornjega razloga. Sosedova Micka namreč prevrteti kilometrov ne zna. Avto je pač nekaj let uporabljala za vožnjo na šiht, zdaj si je pa omislila novega.

Seveda niso vsi ljudje takšni, je potrebno imeti tudi malo sreče in pameti pri izbiri. Bmw s 300k kilometri in 10 lastniki to pač ni.

Prvi lastnik, normalni kilometri za ceno, servisi, ohranjen in da vse ostalo štima, pa si že kar na dobri poti.

LeQuack ::

Samo ljudje ponavadi nočejo za "Prvi lastnik, normalni kilometri za ceno, servisi, ohranjen in da vse ostalo štima" dati kaj več v primerjavi z "Bmw s 300k kilometri in 10 lastniki". In potem taki prrodajalci z drobrim avtom zgubijo voljo ker jim vsi zbijajo ceno in potem prodajo avtohiši, ki pa potem zviša ceno.
Quack !

ziga1990 ::

^^naše avtohiše so tudi profiji za 2 leti star avto hočejo več kot stane nov z podobno opremo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

solatko ::

ziga1990 - Ocenili pri staro za novo, ga pa še na pol cene niso, bližje 30%-tom. Jaz sem dva avta kupil od lastnikov, ko so dobili izračun, koliko dobijo ob nakupu novega avta. Dodal sem 500€ in kupil odličen avto, precej pod etax vrednostjo.
Sedaj je čas, da obiščeš kakšne AH in čakaš, da se pripelje not kaj zanimivega (14 dni, nekaj ur na dan).
Delo krepa človeka

ziga1990 ::

^^ primer ki sem ga dal je 2 leti staro testno vozilo od avtohiše med tem pa prodajajo nove ki so cenejši in podobno opremljeni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

borut_p ::

Kupi sluzbenega ali testnega golfa varianta in nimas kaj zgresit. Nizja cena za cca 20%, garancija, resni servisi, realni kilometri. Prostora ima za enega otroka dovolj, za pricakovano km je dovolj udoben, opreme je dovolj.

Ce imas dovolj za novega potem spodnje, drugace pa v tej smeri rabljen

https://takojdobavljivo.volkswagen.si/s... Variant

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

hojnikb ::

službeni avto je pa naslabša varjanta, kar jo lahko kupiš, sploh če se je vozl več ljudi z njim :)
#brezpodpisa

borut_p ::

hojnikb je izjavil:

službeni avto je pa naslabša varjanta, kar jo lahko kupiš, sploh če se je vozl več ljudi z njim :)


Dalec od resnice. Sluzbene avte zaduzijo posamezne osebe. In z eno leto starimi se ne zgodi kaj dosti. Ce pa jih vozi vec oseb pa se roliko bolje, saj se hibe na motorju/menjalniku hitro pokazejo. Sam sem kupil ykodo superb 1 leto staro, 20kkm. Avto je bil super, razen tezave na bosch pumpi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

hojnikb ::

SPloh ni nujno, da se zaduzijo posamezniku. Marsikatera firma ima vozni park več vozil in se potem vsi križom vozijo, seveda nihče takšnih avtov ne pazi in dela z njim, kt da ga je ukradu. Ne rečem, da je vsepovsod tak, ampak marsikje pa je, videno first hand.
#brezpodpisa

borut_p ::

Kakorkoli. 1 leto star sluzben avto bo se vedno 20% cenejs od novega pa pri vw bo imel se 5 let garancije. Toliko kot OP rabi. Ne rabi pa vzet na silo sluzbenega ce je tak opazno zjahan. Verjetno je tukaj logika samoumevna?

hojnikb ::

Seveda. Ampak 20% spet ni nekaj, sploh če se pogovarjamo na oglaševano ceno novga. Če si kaj spreten, si lahko sigurn zdilaš 5-10% popusta, v teh časih še verjetno kakšen % več... Za novga.
#brezpodpisa

K0l1br1 ::

hojnikb je izjavil:

Seveda. Ampak 20% spet ni nekaj, sploh če se pogovarjamo na oglaševano ceno novga. Če si kaj spreten, si lahko sigurn zdilaš 5-10% popusta, v teh časih še verjetno kakšen % več... Za novga.

Za 10% se nikoli ni rabilo spretno dilat. So ponudili kar sami. Za tistih 20% nisem ziher, da jih tudi ne dobiš.
Moj primer je bil, ko sem bil zraven, ko so rabljenega golfa comfortline 6 ali 5 prodajali po enaki ceni kot smo mi kupovali sedmico in istočasno mi je ponujal trgovec iz Trbovelj rabljeno 7, 1.5 leta staro s cca 15 kkm, od opreme je imela še navigacijo, ki je moj ni imel, za enako ceno kot novo VII, drugo vse enako, razen, da je njegov bil še 105KM, nov pa 110 KM. Potem vidiš, kje je nateg. Pri nakupu rabljenega za 20% nižje.

So pa variante od solatkota bistveno boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

IL_DIAVOLO ::

borut_p je izjavil:

Kupi sluzbenega ali testnega golfa varianta in nimas kaj zgresit. Nizja cena za cca 20%, garancija, resni servisi, realni kilometri. Prostora ima za enega otroka dovolj, za pricakovano km je dovolj udoben, opreme je dovolj.

Ce imas dovolj za novega potem spodnje, drugace pa v tej smeri rabljen

https://takojdobavljivo.volkswagen.si/s... Variant


Zgresit nimas kaj, ampak francozi pa ponujajo lepo obliko, udobje in eleganco, ki je nemški traktorji ne.

nekikr ::

ziga1990 je izjavil:

^^ primer ki sem ga dal je 2 leti staro testno vozilo od avtohiše med tem pa prodajajo nove ki so cenejši in podobno opremljeni

Ne nakladaj. Vedno se potem izkaže, da je "podoben". Se pravi precej več opreme in drug motor.

Kupi sluzbenega ali testnega golfa varianta in nimas kaj zgresit.

A ti veš kateri avto je najhitrejši na svetu? Službeni. Če si ljudje nekaj ne lastijo, potem delajo s tistim kot svinja z mehom. Službeni avto je primeren nakup samo v primeru, če kupuješ višji razred in iz kakšne Nemčije. Se pravi od BMW 5 naprej in ekvivalent. Nek manager ima namreč druge, pomembnejše, stvari v življenju in ne rabi tiščati svojega "zastonj" avta do onemoglosti. Daj pa Slovenskemu komercialistu Golfa in bo iz njega iztisnil zadnji atom moči, po dveh letih bo izgledal pa kot da ima desetletje za sabo. Videno večkrat. V prejšnji firmi recimo smo imeli en Peugeot dostavnik. Enkrat sem moral iti z njim naokrog. Pridem nazaj in povem šefu, da bi morali zamenjati avto, ker ta stara, zmahana kripa res ni niti varna, notri in zunaj je ves zdelan, menjalnik katastrofa... In dobim odgovor, da je star 2 leti. In ja, resnično je bil star dve leti.
Še enkrat, za vse mlade: kateri avto je najhitrejši na svetu? Službeni.

ziga1990 ::

nekikr je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ primer ki sem ga dal je 2 leti staro testno vozilo od avtohiše med tem pa prodajajo nove ki so cenejši in podobno opremljeni

Ne nakladaj. Vedno se potem izkaže, da je "podoben". Se pravi precej več opreme in drug motor.

Kupi sluzbenega ali testnega golfa varianta in nimas kaj zgresit.

A ti veš kateri avto je najhitrejši na svetu? Službeni. Če si ljudje nekaj ne lastijo, potem delajo s tistim kot svinja z mehom. Službeni avto je primeren nakup samo v primeru, če kupuješ višji razred in iz kakšne Nemčije. Se pravi od BMW 5 naprej in ekvivalent. Nek manager ima namreč druge, pomembnejše, stvari v življenju in ne rabi tiščati svojega "zastonj" avta do onemoglosti. Daj pa Slovenskemu komercialistu Golfa in bo iz njega iztisnil zadnji atom moči, po dveh letih bo izgledal pa kot da ima desetletje za sabo. Videno večkrat. V prejšnji firmi recimo smo imeli en Peugeot dostavnik. Enkrat sem moral iti z njim naokrog. Pridem nazaj in povem šefu, da bi morali zamenjati avto, ker ta stara, zmahana kripa res ni niti varna, notri in zunaj je ves zdelan, menjalnik katastrofa... In dobim odgovor, da je star 2 leti. In ja, resnično je bil star dve leti.
Še enkrat, za vse mlade: kateri avto je najhitrejši na svetu? Službeni.


Evo rabljen 28000€: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Evo nov 24238€: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

nekikr ::

Boš lahko to ponovil s kakšnim modelom, ki se prodaja vsaj toliko, da lahko kakršenkoli zaključek potegnemo iz tega ali boš našel še kakšno stvar, ki jo je nekdo nekoč baje že kupil, pa potem to velja za vse/večino/veliko?

ziga1990 ::

^^https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

druga avtohiša in ponovno rabljen dražji od novih. Nisem rekel da vse avtohiše to delajo samo, da se dogaja plus eGolf se kar dobro prodaja že 6 let
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

borut_p ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

borut_p je izjavil:

Kupi sluzbenega ali testnega golfa varianta in nimas kaj zgresit. Nizja cena za cca 20%, garancija, resni servisi, realni kilometri. Prostora ima za enega otroka dovolj, za pricakovano km je dovolj udoben, opreme je dovolj.

Ce imas dovolj za novega potem spodnje, drugace pa v tej smeri rabljen

https://takojdobavljivo.volkswagen.si/s... Variant


Zgresit nimas kaj, ampak francozi pa ponujajo lepo obliko, udobje in eleganco, ki je nemški traktorji ne.


Ta del je pa cisto osebna preferenca. Jaz francoze ne prebavljam. Niti iz 'estetike' niti pri mehkobi voznje

m0LN4r ::

DNDGoldGuild je izjavil:

Jaz mam golfa IV 1.4 16v, 75km in vsakega šišnem s temi novejšimi prdulami, najbolj pa majhni mlinčki eco turbo boost od forca se sam skrije ko ga jaz v 4ti v klanec nažgem kot da stoji pri miru. Po ravnem je treba pa znat iz zavetrja prehitevat, komot tudi bmwje 2.0 ali 2.5 stegneš če znaš, posebej na avtocesti je nemoč voznikov audijev neprecenljiva, ker ne šteka zavetrja in ročnega menjalnika. Pač ne znate vozt pa ne štekate varnostne razdalje.
ker ko ti prehitevas oni dvignejo nogo s plina oz. imajo konstantno hitrost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

IL_DIAVOLO - In francosko kvaliteto, ki je ni.

ziga1990 - Koliko pa ima ta e-golf avtonomije. Prideš iz MB na morje v enem šunku ali moraš dvakrat filat vmes?
Avti pod 300 km avtonomije so brez veze.
Delo krepa človeka

ziga1990 ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - In francosko kvaliteto, ki je ni.

ziga1990 - Koliko pa ima ta e-golf avtonomije. Prideš iz MB na morje v enem šunku ali moraš dvakrat filat vmes?
Avti pod 300 km avtonomije so brez veze.


morje kot slovensko morje ene dvakrat boš pa moral oz 54min boš porabil za polnjenje med potjo da ne omenim ko boš dol prišel z cca 20% boš rabil hitro polnilnico, da nafilaš nazaj na 100%. Pot nazaj bo trajala dlje ker boš šel v klanec:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - In francosko kvaliteto, ki je ni.

ziga1990 - Koliko pa ima ta e-golf avtonomije. Prideš iz MB na morje v enem šunku ali moraš dvakrat filat vmes?
Avti pod 300 km avtonomije so brez veze.


A nemška pa je?

m0LN4r ::

ziga1990 je izjavil:

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - In francosko kvaliteto, ki je ni.

ziga1990 - Koliko pa ima ta e-golf avtonomije. Prideš iz MB na morje v enem šunku ali moraš dvakrat filat vmes?
Avti pod 300 km avtonomije so brez veze.


morje kot slovensko morje ene dvakrat boš pa moral oz 54min boš porabil za polnjenje med potjo da ne omenim ko boš dol prišel z cca 20% boš rabil hitro polnilnico, da nafilaš nazaj na 100%. Pot nazaj bo trajala dlje ker boš šel v klanec:D

Ko bos sel na morje bo guzva na polnilnicah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

ziga1990 - Torej uporabno samo za mestne in primestne vožnje.

IL_DIAVOLO - Imaš na autodata podatke vseh servisnih posegov na pooblaščenih servisih, za skoraj vse svetovne znamke vozil. Najslabši so bili Renault, Citroen in Fiat. Pri Fiat-u in Alfa Romeo se je kvaliteta zelo popravila, tako, da po ADAC-ovem rangiranju spadajo med 12-15 znamk po zanesljivosti. Nemški štirje so slabše uvrščeni, ker imajo probleme z računalniki. Imajo namreč precej bugasto programsko opremo, seveda od vseh tudi največ funkcij na tem segmentu.
Na vrhu še vedno Hyundai, Kia, Honda, Toyota,... skratka Korejci in Japonci, razen njihovih enoprostorcev, ki imajo probleme z slabo kvaliteto ameriških delov.

Nemška kvaliteta je še kar, poleg tega so cenjši deli in servis - najdražji so francozi in daljnovzhodni karoserijski deli. Sem rabil šobe za pranje šip za nemca, sem dobil obe za 15EUR, podobne za c5 čez 40EUR.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

karafeka ::

Tak, s katerim ne moreš čez Avstrijo s polnim tankom, je v teh časih neuporaben :).

nekikr ::

A nemška pa je?

Ja, je. Problem teh analiz servisov in kateri avto je manj pokvarljiv je, da se upoštevajo le določene napake. Se pravi odpoved menjalnika, motorja in podobno. Če pogledam recimo našo razširjeno družino so bili čisto z vsakim, ampak res vsakim, Francozom problemi z rožljanjem kakšnih kablov ali česa podobnega. To mene blazno moti, ker ne poslušam radia med vožnjo. Čisto vsak Francoz je ropotal, šklepetljal in ustvarjal nadležne zvoke. Oče je svoje popravil tako (ker na servisu samo rečejo, da je pač tako narejeno), da je razdrl vse kar se je dalo in zatlačil tja stare majice, potem je za silo ok, ampak kaj, ko spet nekje drugje ropota. Z Nemci tega problema ni bilo nikoli. Sreča? Ne bi rekel. Višja cena najbrž pomeni tudi to, da je nekdo kable in podobne stvari nekam prilimal in izoliral, da jih ne poslušaš celo pot. In tega v statistiki pokvarljivosti ni, čeprav je oče vsakega Francoza vozil na servis po 10x.

IL_DIAVOLO ::

Seveda ni, ker nima nic s pokvarljivostjo. Pokvarljivost je, da ketna preskoci in je avto nevozen.

To jaz zelim od avta, kompromis kjer je to mogoce. Nemci pa sparajo tam, kjer je nedopustno. Saj niso vedno, pri 4-ki so namreč sparali samo v notranjosti. Zdaj pa sparajo na kritičnih delih.

ziga1990 ::

^^Meni je 7,5-ka delovala po izgledu in občutku odlično tudi med vožnjo ni bilo škripanja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

Statistika tudi ne pove zgodbe o tem, da se najvec nemcev proda v Nemciji in tam se avti ne sparajo niti malo. Zjutraj pr -20 vzges in letis po avtocesti naprej, ma kaki neki cakat preden izklopis, pa cakas da segrejes preden letis po AC ali regionalki. Tudi bistveno hitrejsi vsakdanji tempo imajo in temu primerno trpijo deli, ki se zaradi temperaturnih razlik raztezajo in krcijo.

Jaz svojga tut ne sparam cisto nic. Ce treba ga vklopim, cez 3 minute ga ze tisim na AC vse do parkplaca na sihtu, kjer ga takoj izklopim. Nevem zakaj bi ga ujckal, ce se zaradi tega pokvari namesto pri 250kkm pri 180kkm je isto sranje.

Seveda na tak nacin gre statistika v prid raznim azijcem, saj jih prakticno v primerjavi z nemci tukaj ni niti enga na cesti, pa se tisti ki so ga vozijo neksi penzionisti do trgovine in nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Kar statistika ne pove, je dejstvo kolikokrat jih je dejansko pustil avto na cesti, da so morali klicat vlečno službo. To je tisti podatek ki nas zanima, ampak tega noben ne omenja.

To je zanesljivost, ki naj bi zanimal povprecnega uporabnika. Ne pa neke random stvari kot so senzorji, klima, črički v armaturi, škripanje vrat, elektronika. To ni nič, kar bi onemogočalo varno voznjo oz. vožnjo nasploh. Niti ni nujno, da bi moral popravljat.

nekikr ::

Ne omenja, ker je ta podatek povsem brezvezen. VSAK nov avto ima namreč zanemarljivo možnost, da se kritično pokvari v prvih 10 letih delovanja pri normalni uporabi. Od najcenejše in najbolj oskubljene Dacie do najboljšega Mercedesa. In ker so vsi izjemno zanesljivi je potrebno gledati tudi druge stvari, kjer je bistvena večja možnost, da bo šel avto na servis zaradi čričkov in elektronike.

m0LN4r ::

To je nekako vzporedno z kolicino nekega tipa vozila na cesti, kot npr. imajo nemske zavarovalnice eno tako butasto statistiko, ker je npr. ogromno dolocenega vozila na cesti je drazje zavarovanje.

Zavarovanje za 300 konjski S1 stane manj kot za 90 konjskega golfa...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

m0LN4r - To je popolnoma pravilno. Če je na cesti veliko vozil enakega tipa, je za ta vozila nekaj krat več izplačil škod, kot za dva reprezentativna kosa, ki sta stala blizu miljon € in se ne zaletavata, kot imbecili v golfih.
To je tveganje rizika, ki ga zavrovalnice obvladajo v nulo. Tudi mladi voznik ima višjo tarifo, kot voznik srednjih ali celo starejše, ker povzročijo veliko več škodnih primerov.

Pri nas se zavaruje na podlagi ccm, ne glede na to ali je teh vozil miljon ali samo dva primerka. So pa kasko zavarovanja za te dragocenosti nekajkrat višja, kot za enako kubaturo povprečnega vozila.
Delo krepa človeka

K0l1br1 ::

m0LN4r je izjavil:

Zjutraj pr -20 vzges in letis po avtocesti naprej, ma kaki neki cakat preden izklopis, pa cakas da segrejes preden letis po AC ali regionalki.
Te bedarije delajo samo bedasti slovenci. Dejansko pa avtocesta niu tik pred parkingom in služba tudi ni na izvozu z avtoceste. kar je več, pa je čist dovolj, da stvari ne škripnejo, če jih ugasne/užgeš, ne da bi 10 minut čakal, da ustaviš/spelješ.

barney83 ::

v članku
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
sem prebral, da se nekako odsvetuje avte z majhnimi litrskimi turbo motrorji z večjimi KW.
Kaj mislite vi o tem?

sam sem že nekaj gledal točno to, kar v članku odsvetujejo golfa - benzin - 1.0 z okol 100kw.

Blinder ::

V clanku govori o 11 slabostih sodobnih motorjev. Isto se lahko naredi clanek o N izboljsav, ki jih prinasajo sodobni motorji.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

barney83 je izjavil:

v članku
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
sem prebral, da se nekako odsvetuje avte z majhnimi litrskimi turbo motrorji z večjimi KW.
Kaj mislite vi o tem?

sam sem že nekaj gledal točno to, kar v članku odsvetujejo golfa - benzin - 1.0 z okol 100kw.

Nekako se odsvetuje avte nasplosno in predlaga javni promet ali kolo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m123l ::

Pozdravljeni zanimam se za nakup VW Tiguan avto sem zasledil na avtu.netu, me pa zanima vaše mnenje glede vozila in prodajalca.. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sumski ::

Pozdravljeni,

Bom za moje vprašanje izkoristil kar tole temo.

Pripravljam se za nakup rabljenega vozila. Odločam se med VW Passat B8 (letnik 17, 18) in Škoda Superb B8 (letnik 17, 18).

V grobem me zanimajo sledeče zadeve:

    - VAG DSG avtomatski menjalnik v zgoraj omenjenih tipih vozil - je to OK izbira? Kakšni so stroški servisiranja? Je na kaj potrebno paziti?
    - VAG 2.0 TDI (110 kW) motor v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom DSG - je to zanesljiva kombinacija ali so v zgoraj navedenih letnikih kakšne zadeve na katere je potrebno paziti?
    - Je zgoraj omenjeni motor dovolj močan za tak avto (v avtu 2 odrasla in 2 majhna otroka)? Glede na ponudbo na SLO trgu, kjer se prodaja večinoma ta motor bi rekel, da ja, vseeno vprašam.




A avtomobilizmu nisem amater, sem pa daleč od poznavalca. Se priporočam za kakšne uporabne insighte.

Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sumski ()

Raptor F16 ::

Sumski je izjavil:


Pripravljam se za nakup rabljenega vozila. Odločam se med VW Passat B8 (letnik 17, 18) in Škoda Superb B8 (letnik 17, 18).


Rabljen Superb pa Passat sta tok mal razlike v ceni da je odločitev jasna. Passat je malo bolj detajlno speglan pa lažje ga boš prodal kot Škodo.


Sumski je izjavil:


- VAG DSG avtomatski menjalnik v zgoraj omenjenih tipih vozil - je to OK izbira? Kakšni so stroški servisiranja? Je na kaj potrebno paziti?


Je ok izbira ker samodejni menjalnik konkretno zmanjša možnost neustreznega upravljanja z avtomobilom. Tudi dobro se obnesejo za vsakdanjo rabo. Servis maš posebej za menjalnik tko iz glave na ene 60.000 km in je treba menjat olje.

Sumski je izjavil:


- VAG 2.0 TDI (110 kW) motor v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom DSG - je to zanesljiva kombinacija ali so v zgoraj navedenih letnikih kakšne zadeve na katere je potrebno paziti?


Najpogostejša kombinacija. Če bi bila zanič se jih ne bi toliko vozilo. Pazit pa moraš samo tolk ker je to zelo priljubljen avto med preprodajalci in je več možnosti da te nategnejo.

Sumski je izjavil:


- Je zgoraj omenjeni motor dovolj močan za tak avto (v avtu 2 odrasla in 2 majhna otroka)? Glede na ponudbo na SLO trgu, kjer se prodaja večinoma ta motor bi rekel, da ja, vseeno vprašam.


Vrh glave.


Sumski je izjavil:

A avtomobilizmu nisem amater, sem pa daleč od poznavalca. Se priporočam za kakšne uporabne insighte.


Čakaj, če nisi amater to pomeni da se profesionalno/poklicno ukvarjaš z avtomobili ? :)

Gre se samo za razliko v izkušnjah. Zase lahko rečem da sem vozil zelo raznovrstno paleto vozil in recimo da ti za VW/Audi/Mercedes (teh sem največ dal skozi) lahko iz izkušenj marsikaj povem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sumski ::

Hvala Raptor za konkretne odgovore! Zelo uporabno!

Seveda sem se napak izrazil, ne ukvarjam se z avtomobili, niti iz tvoje omenjene palete avtomobilov nimam izkušenj. Zgolj recimo, da prihajam iz tehnične stroke in mi je kakšna stvar morda hitreje jasna.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525202 (20705) matobeli
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5010042 (8196) videc
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019613 (16467) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15825710 (20135) KAVINSKY

Več podobnih tem