» »

Znižanje podvozja

Znižanje podvozja

Majk3213sroc ::

Živjo!
Enkrat v bližnji prihodnosti imam namen znižati avtomobil za 3cm. Dal bi gor Eibach vzmeti in druge amortizerjev. Zanima ne ali moram zamenjati tudi stabilizatorje oz. kar koli drugega še zraven.
Za optiko in ostale zadeve vem da je potrebno....

Gre pa za Audi a3.

Hvala, lp!

val46 ::

Ti maš namen iz tega audija formulo nardit? :) Prvo hauba, pol feltne, zdej znižat...kaj bo naslednje? :) Lohk bi vsaj kako sliko svojega audija gor dal, da vemo komu mahat, ko ga srečamo po cesti :)

Majk3213sroc ::

Hahaha ja od tega kar si naštel so sedaj samo feltne realizirane. Hvala si me nasmeju, samo useen bi mi koristilo če bi mi kdo konkretno odgovoru na zgornje vprašanje.

fikus_ ::

"Zanima ne ali moram zamenjati tudi stabilizatorje oz. kar koli drugega še zraven."
Samo homologacija ti še manjka.

bobby ::

Vprašaj na kakšnem avto forumu,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

TOP ::

Jao trd bo kot,da bi se vozu na lesenem vozu.:D

matobeli ::

Če ni avto v "odlični" formi se mogoče slpača pogledat če ima kdo že kaj predelanega naprodaj, ponavad teli predelani niso ravno zaželen nakup in znajo met dost nizke cene glede na to koliko je lastnik not vrgel.

Ganon ::

TOP je izjavil:

Jao trd bo kot,da bi se vozu na lesenem vozu.:D


Točno to. Zakaj bi želel avto narediti kar se da neudoben? Da bo lepši, ker bo malenkost nižji? Ne rečem za dirkalne avtomobile, ampak to so namenska vozila. Avto za vsakdanjo vožnjo naj bo udoben, ne da te premetava med vožnjo.

Old Spice ::

Vi ne razumete. Ideja je čim več denarja vložit v 12 let star avtomobil, zato, da bo izgledal malenkost boljše. Potem se uporabnik dokler ga uporablja na vsakem parkirišču trese, da ga kdo ne opraska. Na koncu pa ga za drobiž proda, ker nobenemu drugemu te modifikacije ne ustrezajo.

vres.ales ::

Glede na vaše komentarje predvidevam, da imate vi dosti boljše hobije kot OP

GR2 ::

Ganon je izjavil:

Avto za vsakdanjo vožnjo naj bo udoben, ne da te premetava med vožnjo.

Verjetno se gre za spirited vožnje kjer se da potrpet da malo bolj čutiš luknje (itak jih čutiš v vsakem avtu, nekaj bolje je edino s 195/65/15, sicer je pa to da je cesta neravna po celi širini na moji poti ravno na dveh mestih in tam se ne da naredit nič, razen če za teh 1% poti kupiš terenca), da ima avto boljšo lego v ovinkih.
To je za lokalne ceste, na AC pa ni lukenj, tako da je spet ok.
Sicer pa k športnemu podvozju spada tudi primeren motor, včeraj mi je nasproti prišel novi S3 s 300KM, že preden sem ga videl v zadek sem po premikanju videl da ima cca. 300KM.
Pri moji Astri 200KM nič ne pogrešam tršega podvozja, sem imel tudi zelo trdega Mita kjer je mogoče res bilo malo razlike (spredaj 8cm namesto običajnih 15cm do tal, pa tudi to sem enkrat prišel čez skalo na cesti, ali pa jo je odbilo stran), srednje trd Clio RS je bil pa isto sranje, enake hitrosti čez ovinke kot sedaj, udobnost pa tudi komaj kaj opazno manjša.
Sem pa že parkrat rabil 15cm oddaljenost od tal, recimo parkiranje na travi, pri Mitu in Cliu sem moral lepit nazaj podaljške odbijača (pa Clio je prišel čez običajno visok robnik skoraj povsem do gum), ali pa če na makadamskem parkirišču ne vidiš globoke jame, nobenega problema.
3cm sicer ne igra neke vloge, ampak je bil že parkiran zraven mene tak znižan 1996-2003 A3, pa je kar nizek.
Verjetno gre za 150KM, kaj pa vem, načeloma imajo avti, ki pridejo iz trgovin že primerna podvozja glede na svojo moč. Nižal sem tudi 60KM Punta, res pa da je bil tisti nenormalno visok spredaj.

Se pa pozna če imaš gume s trdimi bočnicami, 225/45/17. Tako da dokler ne greš na 300KM ti je to to kar rabiš za športno vožnjo. Jaz po ovinkih poščijem vsakega, če ni za mano ravno M135i ali S3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

matobeli ::

GR2 je izjavil:


Verjetno se gre za spirited vožnje...


A to je tisto ko se bojiš da ti spirita zmanjka v kestlu?

val46 ::

GR2 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Avto za vsakdanjo vožnjo naj bo udoben, ne da te premetava med vožnjo.

Verjetno se gre za spirited vožnje kjer se da potrpet da malo bolj čutiš luknje (itak jih čutiš v vsakem avtu, nekaj bolje je edino s 195/65/15, sicer je pa to da je cesta neravna po celi širini na moji poti ravno na dveh mestih in tam se ne da naredit nič, razen če za teh 1% poti kupiš terenca), da ima avto boljšo lego v ovinkih.
To je za lokalne ceste, na AC pa ni lukenj, tako da je spet ok.
Sicer pa k športnemu podvozju spada tudi primeren motor, včeraj mi je nasproti prišel novi S3 s 300KM, že preden sem ga videl v zadek sem po premikanju videl da ima cca. 300KM.
Pri moji Astri 200KM nič ne pogrešam tršega podvozja, sem imel tudi zelo trdega Mita kjer je mogoče res bilo malo razlike (spredaj 8cm namesto običajnih 15cm do tal, pa tudi to sem enkrat prišel čez skalo na cesti, ali pa jo je odbilo stran), srednje trd Clio RS je bil pa isto sranje, enake hitrosti čez ovinke kot sedaj, udobnost pa tudi komaj kaj opazno manjša.
Sem pa že parkrat rabil 15cm oddaljenost od tal, recimo parkiranje na travi, pri Mitu in Cliu sem moral lepit nazaj podaljške odbijača (pa Clio je prišel čez običajno visok robnik skoraj povsem do gum), ali pa če na makadamskem parkirišču ne vidiš globoke jame, nobenega problema.
3cm sicer ne igra neke vloge, ampak je bil že parkiran zraven mene tak znižan 1996-2003 A3, pa je kar nizek.
Verjetno gre za 150KM, kaj pa vem, načeloma imajo avti, ki pridejo iz trgovin že primerna podvozja glede na svojo moč. Nižal sem tudi 60KM Punta, res pa da je bil tisti nenormalno visok spredaj.

Se pa pozna če imaš gume s trdimi bočnicami, 225/45/17. Tako da dokler ne greš na 300KM ti je to to kar rabiš za športno vožnjo. Jaz po ovinkih poščijem vsakega, če ni za mano ravno M135i ali S3.


Važno da je nemec, pa ni važno al je opel, bmw al pa audi...kot da druge tovarne ne znajo in zmorejo delat hitrih avtomobilov? Aja ne...problem je v kupcih najbrž, ker oni kupujejo sam te avte, ki jih lahko preganjajo v tistih 10ih km tvoje vsakodnevne vožnje. Po pravici povedano, sm že mislil, da si kje kak zid spoznal, ker te nekaj časa ni bilo na forumu...vsaj ne v takih temah.
Kar se pa OPja tiče, mislim da želi samo avto "predelat", da bo "lepše" izgledal in sam stil vožnje oz.lega na cesti tu nima nobene veze. Morda se motim, ampak najbrž ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

floyd1 ::

Sodelavka je imela "do konca" spuščeno oktavijo. Zabavne zgodbe so bile okrog tega avta. Od tega, da ni mogla normalno na tehničnega (so ji morali vedno "kanal premontirat"), do tega, da si je za čez zimo registrirala eno staro škatlo, ker je bilo tisti avto pozimi zaradi slabo spucanih cest nemogoče normalno vozit. To je vse čohalo in ji je bilo škoda podvozja. Potem težave z nekaterimi (nestandardnimi) ležečimi policaji, čez katere je lahko dobesedno lezla, da ni ruknila, itd. Prodala po nekaj letih in kupla "normaln" avto.

Majk3213sroc ::

Nekaj pa se le dogaja vidim :D ja predvsem se mi gre za videz, ker zdaj ko mam 225/45/17 gor(feltne so mi zakon) mi je malenkost previsok. Sploh zadaj se opazi blatnik al kako naj se izrazim. Pač meni bi bil avto res popoln za videt s temi feltnami potem.
Ne vem pa zakaj imate eni take probleme ker dajem denar v 12 let star avto :). Glede na leta je avto(razen kakšnih malih prask in pikic po haubi) res ohranjen, ker pred mano ga je mel bratranec, ki je na avto pazil tako kot je treba ;). In verjemite, da je malo takih :)

Bom pa seveda še dobr premislu o vsem tem...Hvala :D

GR2 ::

Sploh zadaj se opazi blatnik al kako naj se izrazim.

Luft med blatnikom in gumo.

Majk3213sroc ::

GR2 je izjavil:

Sploh zadaj se opazi blatnik al kako naj se izrazim.

Luft med blatnikom in gumo.


Ja pač malo je previsok in guma je pomaknjena noter(preveč za moj okus).

anketar ::

kere barve ja a3? drgač pa je lep je za šmekanje

matobeli ::

Točno tam kjer je golf in civic in čisto nič drugje. Torej riž.

S tem da so Civici vsaj kolkortolk držal zlorabe, audijev in golfov je bilo pa 3/4 dizlov...

IL_DIAVOLO ::

Majk3213sroc je izjavil:

GR2 je izjavil:

Sploh zadaj se opazi blatnik al kako naj se izrazim.

Luft med blatnikom in gumo.


Ja pač malo je previsok in guma je pomaknjena noter(preveč za moj okus).


Potem pa nisi pravih felgn vzel, prevelik ET.

m0LN4r ::

Jaz ze nov avto tovarnisko znizam ce se le da. Pa se bi ga dal nizje, vozne lastnosti so neprimerljive z visokimi guncajocimi sajtrgami (miniSUV) tresejo se pa isto, ker tisti SUVji imajo tako neodzivno zmetenje, da joj. Celo ce zadaj sedis.

Zaradi videza glih nebi spuscal, ampak kdor malo bolj dinamicno vozi ve, da je malo nizje tezisce zakon. Mene pa pac moti, ko se avti nagibajo in guncajo ze v najmanjsih luknjah in ovinkih.

Najbolj fino pa se mi zdi, da ze najmanjse "spurrinen" zacutis in se pol ne vozis direkt notr v njih. Kaj so spurrine slovensko?

GR2 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Avto za vsakdanjo vožnjo naj bo udoben, ne da te premetava med vožnjo.

Verjetno se gre za spirited vožnje kjer se da potrpet da malo bolj čutiš luknje (itak jih čutiš v vsakem avtu, nekaj bolje je edino s 195/65/15, sicer je pa to da je cesta neravna po celi širini na moji poti ravno na dveh mestih in tam se ne da naredit nič, razen če za teh 1% poti kupiš terenca), da ima avto boljšo lego v ovinkih.
To je za lokalne ceste, na AC pa ni lukenj, tako da je spet ok.
Sicer pa k športnemu podvozju spada tudi primeren motor, včeraj mi je nasproti prišel novi S3 s 300KM, že preden sem ga videl v zadek sem po premikanju videl da ima cca. 300KM.
Pri moji Astri 200KM nič ne pogrešam tršega podvozja, sem imel tudi zelo trdega Mita kjer je mogoče res bilo malo razlike (spredaj 8cm namesto običajnih 15cm do tal, pa tudi to sem enkrat prišel čez skalo na cesti, ali pa jo je odbilo stran), srednje trd Clio RS je bil pa isto sranje, enake hitrosti čez ovinke kot sedaj, udobnost pa tudi komaj kaj opazno manjša.
Sem pa že parkrat rabil 15cm oddaljenost od tal, recimo parkiranje na travi, pri Mitu in Cliu sem moral lepit nazaj podaljške odbijača (pa Clio je prišel čez običajno visok robnik skoraj povsem do gum), ali pa če na makadamskem parkirišču ne vidiš globoke jame, nobenega problema.
3cm sicer ne igra neke vloge, ampak je bil že parkiran zraven mene tak znižan 1996-2003 A3, pa je kar nizek.
Verjetno gre za 150KM, kaj pa vem, načeloma imajo avti, ki pridejo iz trgovin že primerna podvozja glede na svojo moč. Nižal sem tudi 60KM Punta, res pa da je bil tisti nenormalno visok spredaj.

Se pa pozna če imaš gume s trdimi bočnicami, 225/45/17. Tako da dokler ne greš na 300KM ti je to to kar rabiš za športno vožnjo. Jaz po ovinkih poščijem vsakega, če ni za mano ravno M135i ali S3.
Funkcionalno nizanje je vedno kul, zaradi videza pa, meh, who cares, to je so 90s.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Majk3213sroc ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Majk3213sroc je izjavil:

GR2 je izjavil:

Sploh zadaj se opazi blatnik al kako naj se izrazim.

Luft med blatnikom in gumo.


Ja pač malo je previsok in guma je pomaknjena noter(preveč za moj okus).


Potem pa nisi pravih felgn vzel, prevelik ET.


Ja v bistvu sem vzel 8mm manjši et kot bi ga mogu uradno. Verjetno bi lahko komot še kakih 8mm manjši ampak kar je je. Feltne so mi super drgač.

m0LN4r ::

Zdaj pa hitr homologirati vse to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Majk3213sroc ::

anketar je izjavil:

kere barve ja a3? drgač pa je lep je za šmekanje


Črne barve je.

m0LN4r je izjavil:

Zdaj pa hitr homologirati vse to.


Noben ne bo vidu teh 8mm ;)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Strojan customz.

TOP ::

Čakaj al se hecaš ali kaj 8mmm,da bi napisal 8cm ne 8mm,to sploh ne vidiš,če hočeš od zadaj nižjega potem v kofan naloži 100kg cementa pa bo nižji najcenejše:D:D

val46 ::

TOP je izjavil:

Čakaj al se hecaš ali kaj 8mmm,da bi napisal 8cm ne 8mm,to sploh ne vidiš,če hočeš od zadaj nižjega potem v kofan naloži 100kg cementa pa bo nižji najcenejše:D:D

Teh 8mm je napisal za feltne TOP, ne za nižanje podvozja. Znižal naj bi ga za 3cm. Preberi celo temo, ti bo vse jasno, ne sam zadnja dva,tri posta :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

TOP ::

Ups pardon no potem tud 3 cm znižano se ne bo prav nič poznalo,niti vizuelno.Je škoda denarja potem.

IL_DIAVOLO ::

3 cm se vizualno zelo pozna.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9815184 (8606) facepalm
»

Platišča Audi A3 ET

Oddelek: Na cesti
161782 (1547) Majk3213sroc
»

Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538876 (6887) St235
»

Pnevmatike R17 vs R18 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16030068 (25211) njyngs
»

"gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37873765 (62104) Unknown_001

Več podobnih tem