» »

Origin Access težava pri plačilu

Origin Access težava pri plačilu

salex ::

Pozdravljeni, včeraj sem malo gledal po netu in opazil, da Origin ponuja Origin Access, kjer imaš po principu mesečne naročnine dostop do precej velike količine iger, ki bi drugače bile okol 10 do 40€ na kos. Ponujajo dva paketa naročnine, Origin access basic za 4€ na mesec in Origin access premier za 15€ na mesec. Ponudba se mi je zdela mikavna, ker sem prebral, da lahko za 3.99€ dobim dostop do več Battlefieldov, ki bi jih rad igral, brez da jih rabim posamezno kupiti. Prenesem Origin na PC in vnesem številke od Mbills kartice, in mi trgajo 3 krat po 1€ (to sem sklepal da je testna transakcija, da vidijo, če je kartica validna, samo ne vem zakaj 3 krat namesto 1 krat kot ponavadi) in nato še 3.99€ za naročnino, nakar mi potem javi, da transakcija ni uspela :/ čeprav denarja na Mbills ni bilo. Nisem se ravno sekiral, sem sklepal, da je neka napaka, sem pa vseeno pisal podpori glede tega. Danes pogledam, in vidim, da ni še nobenega odgovora bilo, in tudi ves denar še vedno manjka in storitev mi tudi ni na voljo. Pisal sem jim na live support, kjer so mi rekli, da njim samo kaže da denar ni šel čez in da se bo v tem primeru vrnil v roku 7 dni, in, da lahko probam z drugo metodo. Za hec sem probal še enkrat z mbills kartico (in tokrat vklopil funkcijo plačevanja izven eu, kar sem tudi mislil da je bil razlog problema) in mi je trgalo 2 krat po 1€ in spet 3.99€, in v tretjem poskusu mi je trgalo pa samo 1€ pa nič drugega. Potem sem spet govoril s podporo kjer so mi rekli da naj očistim cache origin appa na windowsih, in da naj probam plačati preko telefona ne PCja, in probam drugo plačilno sredstvo. To sem tudi storil, uporabil mojo drugo kartico, ki je kreditna, in ista zgodba, trgali so mi parkrat po 1€ in spet 3.99€, denar mi manjka, storitev ne dela, oni trdijo, da bom denar dobil nazaj v roku 7 dni, in da naj probam drugo plačilno sredstvo.... sedaj sem zapravil že čez 30€ in me zanima, ali je zadeva zrela za kakšno prijavo kam? In kam to lahko prijavim, ker meni to deluje kot totalna nategancija za 3.99€ na mesec.

Petrol Slo ::

Spoštovani,

najprej bi poudarili, da nam je žal za zaplet oziroma neprijetno izkušnjo pri uporabi mBills Mastercard za vaš spletni nakup. Predvsem zato, ker ste kot uporabnik ravnali popolnoma pravilno; omogočili ste plačila izven EU, glede na nizek znesek transakcij pa sklepamo, da ste imeli nastavljen primerno visok limit za spletna plačila.

Priporočamo vam, da po navodilih podjetja za vračilo denarja počakate 7 dni. Če po tem času ne bo sredstev, jih prosimo kontaktirajte ponovno. V kolikor boste vnovič neuspešni nam, prosimo, pišite na info@mbills.si in poleg podrobnega opisa težave v sporočilu zapišite tudi naslednje podatke: datum in znesek transakcije, ime trgovca in svojo telefonsko številko, s katero ste registrirani v mBills. Potrudili se bomo, da bo zadeva razrešena čim prej.

Lep pozdrav,

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

mBills v praksi (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
618132782 (10184) ideep
»

Placevanje s telefonom (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14947103 (19675) Excavator
»

Origin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14327072 (10403) mailer
»

Placilo na ebayu

Oddelek: Pomoč in nasveti
71148 (949) Mare2
»

Placevanje poloznic (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8922878 (18467) drekodovce

Več podobnih tem