» »

"Top šajtrga" za eno študentsko plačo

"Top šajtrga" za eno študentsko plačo

1 2
3
»

K0l1br1 ::

Verjetno rabiš tudi ta pravi sveder.

m0LN4r ::

-valvoline- je izjavil:

Ce iskreno in po pravici povem, men so vsi moski k jih ne zanima avto in obcasno sravfanje mal 'sumivi' if you know what i mean :))
Ne v bistvu sploh nevem kaj mislis. Jaz se z avtom vozim, sraufanje pa prepustim tistemu, ki mu to predstavlja veselje ali pa nima nic boljsega za delat. Jaz imam, ogromno boljsega, bolj zdravega za delat ali pa enostavno nic ne delat, ker sem rad spocit, kar se bo na dolgi rok poznalo pri 60ih 70ih. Imam starse deloholike, siht+delo doma. Ko vidis pocasi kako se telo degradira od tega cez leta, sem se odlocil, da jaz iste napake ne bom delal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

In problem stiri, dvigalke niso narejene za popravila pod avtom!!!! Ce nimas finega dostopa in se ti avto morda spusti imas morda sreco, da glave ravno nisi imel pod blatnikom, kar jo bos, ce menjas zavore. Ce imas nekoliko manj srece, si si spestal roko, ce se malo manj, si bil ravno sredi akcije in morda ne prezivis.


Problem bralne funkcionalnosti?

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Problem bralne funkcionalnosti?


Ali pa lenobe za prebrati vse 100%? Sem na hitro zasledil, da je bilo govora o menjavah na parkiriscu.

The Player ::

Ima kdo izkušnje z naslednjimi avti?

Mazda 323(F)
Mitsubishi Carisma
Suzuki Swift (letniki do 2004)

Povezave za do avto.net za primer in pozornost.

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:



Problem bralne funkcionalnosti?


Ali pa lenobe za prebrati vse 100%? Sem na hitro zasledil, da je bilo govora o menjavah na parkiriscu.


Ja, v večih postih sem napisal, da rabiš podstavek poleg dvigalke. Brez tega ni šraufanja, ker dvigalka lahko popusti ali pa se spodmakne.

Ker so študentski avtomobili stari okoli 15 let, ne boš imel tako zabasanih zavor, da bi bil to "monolit". To je pri 25 in več let starih, ki stojijo na travi (oldtimerji). tam od leta 2003 naprej gre kar večina vijakov še kar brez problemov narazen.
Sem v soboto šraufal 2005 letnik mini japončka. Menjava zadnjega ležaja, pa so vijaki zadaj bili skoraj kot novi.
Tako da ni take panike kot je bilo to 25 let nazaj, ko so bili vsi vijaki zarustani in si jih več odlomil kot pa odšraufal.

matobeli ::

The Player je izjavil:

Ima kdo izkušnje z naslednjimi avti?

Mazda 323(F)
Mitsubishi Carisma
Suzuki Swift (letniki do 2004)

Povezave za do avto.net za primer in pozornost.


Vsi trije so dobri, glavne težave so povezane z korozijo. Swifta imaš 4x4, če ti ni nujno to imet vzem brez, ker bo poraba in cena vzdrževanja nižja.

TheBlueOne ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Ker so študentski avtomobili stari okoli 15 let, ne boš imel tako zabasanih zavor, da bi bil to "monolit". To je pri 25 in več let starih, ki stojijo na travi (oldtimerji). tam od leta 2003 naprej gre kar večina vijakov še kar brez problemov narazen.
Sem v soboto šraufal 2005 letnik mini japončka. Menjava zadnjega ležaja, pa so vijaki zadaj bili skoraj kot novi.
Tako da ni take panike kot je bilo to 25 let nazaj, ko so bili vsi vijaki zarustani in si jih več odlomil kot pa odšraufal.


Jaz sem nazadnje sam menjal zavore pri frendu za Mini r56. Sam sem menjal, ker nisem imel cez teden casa iti k mehaniku in sva se kar namucila. Sedaj ne sravam nic vec sam, ker imam vikend mehanika. Glavni problem je bila rocna zavora, ker sva mogla dobesedno narediti novo orodje, ki cilinder tudi vrti in se tam sva bila na meji, da kaj poskodujeva. Ce kdo tega ne ve in zadeve poskoduje je takoj ob nekaj stotakov. Nadaljni problem je bil oscilacija diska, kar je ponovno vzelo kar nekaj casa, da sva lezisce poravnala in ocistila. Potem dodaj sixpack in se kaj za zahvalo in svoje ure in je zadeva dosti drazja kot pri mehaniku.

matobeli ::

Po pamet je treba ane, ene zadeve dost lažje popraviš in ne rabiš hudega orodja kot za druge.

Ravno sem končal vgradnjo novega ozvočenja in radija v avto, relativno simpel operacija ampak časovno malo bolj zamudna ker seveda ni bilo nič plug'n'play.

Strošek vgradnje pri majstru bi bil verjetno cca 80-100eur. Pa zrihtal sem malo bolj pedantno.

Če znaš vzdrževat avto je to že veliko. Zraven paše seveda še čiščenje lopute in senzorja MAF, ki je pri starih avtih zapacana ne glede na kvaliteto mašine. Spet preprosta opreacija , zahteva šraufenciger, brisačke in namenski čistilni sprej za par eur.

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Ker so študentski avtomobili stari okoli 15 let, ne boš imel tako zabasanih zavor, da bi bil to "monolit". To je pri 25 in več let starih, ki stojijo na travi (oldtimerji). tam od leta 2003 naprej gre kar večina vijakov še kar brez problemov narazen.
Sem v soboto šraufal 2005 letnik mini japončka. Menjava zadnjega ležaja, pa so vijaki zadaj bili skoraj kot novi.
Tako da ni take panike kot je bilo to 25 let nazaj, ko so bili vsi vijaki zarustani in si jih več odlomil kot pa odšraufal.


Jaz sem nazadnje sam menjal zavore pri frendu za Mini r56. Sam sem menjal, ker nisem imel cez teden casa iti k mehaniku in sva se kar namucila. Sedaj ne sravam nic vec sam, ker imam vikend mehanika. Glavni problem je bila rocna zavora, ker sva mogla dobesedno narediti novo orodje, ki cilinder tudi vrti in se tam sva bila na meji, da kaj poskodujeva. Ce kdo tega ne ve in zadeve poskoduje je takoj ob nekaj stotakov. Nadaljni problem je bil oscilacija diska, kar je ponovno vzelo kar nekaj casa, da sva lezisce poravnala in ocistila. Potem dodaj sixpack in se kaj za zahvalo in svoje ure in je zadeva dosti drazja kot pri mehaniku.


Zavore od R56 minija niso čist standardne, pa verjamem, da sta se namučila. Ampak to tudi ni študentski avto.

-valvoline- ::

Ko smo pri cenah, se v mb se danes tezko najde posten dobr in poceni servis/mehanik. Tu in tam kasen sverko popoldanc, pa teh je vedno manj oz so vedno drazji. Tak da si lahko zamislin kasne so cene v zabarlandu. Prva ura dela+ delavnica je ze tm pri 100e v lj se vec. Pa tako ce 'student' ne zna popravit avto bolje da ga sploh ne kupuje.

:v

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

...ene zadeve dost lažje popraviš in ne rabiš hudega orodja kot za druge.


Pri navadnem avtu (nič športnega) rabiš 19 ali 17 ključ za gumo snet, 14 ključ za odvit vijake zavornih klešč in 17 kljkuč za odvit ohišje zavornih klešč, ter "dratpiršno" za spucat naležno površino ploščic na ohišju klešč, ki drži obenem tudi ploščice.
Potem pa rabiš še kladivo in velik izvijač. Kladivo postaviš na zavorne batke in z izvijačem zataknjenim za rob klešč pritisneš na kladivo, ki porine batke nazaj v pozicijo, da bodo klešče šle čez nove ploščice, ko bodo postavljene ob disk.

Izredno malo dela z osnovnim orodjem.

TheBlueOne ::

Ja ce delas "studentsko". Naceloma mora biti oscilacija v tolerancah, sisteme je treba vizualno preverit, kar terja znanje, za zategovanje je treba uporabiti optimalen navor, DIY mehaniki jih pogosto pretegnejo itn.

Batki ti ne bodo kartako sli nazaj, ce imajo integrirano rocno....

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

m0LN4r ::

Ja pac enostavno si je predstavljati. No sej vglavnem, zavore menjas in kaj bodo verjetno pr 20 let stari gari zavore prezivele avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

tony1 ::

The Player je izjavil:

Ima kdo izkušnje z naslednjimi avti?

Mazda 323(F)
Mitsubishi Carisma
Suzuki Swift (letniki do 2004)

Povezave za do avto.net za primer in pozornost.


Ta mazda naj bila zelo zanesljiva, boljša od novejših.

Mickini deli/servisi so pregovorno dragi, GDI motorji (če ga ima) so potencialen vir težav.

Swift do 2004 je sicer precej neuničljiv, ima pa hibo v tovarniški napaki v zadnji premi - ta se rada skrivi, ker je iz pretankega pleha (pač tradicija motociklizma, kjer je manj pleha dobra stvar; seveda pa nekaj tudi vpliv šparanja) še posebej, če kdo na zadnji premi dviguje avto (kar je v navodilih za uporabo suzukije sicer od nekdaj prepovedano), menjava stane nekje 800 eur. Če je bila menjana, pa problema ni več.

Od 2005 (ali kdaj je bil FL) so problemi s premo rešeni, če se ne motim, pa ima avto od takrat tudi 5 zvezdic na euroNCAP, s tega vidika je morda boljša izbira. Aja, zvočna izolacija (gre za hrup prometa ali luž s ceste, ne toliko hrup vetra ali hrup motorja) je v primerjavi s švabskimi konkurenti opazno slabša.

Vsi trije so pač tipični japonski avtomobili, z vsem kar to potegne za sabo. Če si npr. vse življenje vozil švabe, boš v katerem od njih ob vsakem prižiganju luči trpel in preklinjal.

WizzardOfOZ ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja ce delas "studentsko". Naceloma mora biti oscilacija v tolerancah, sisteme je treba vizualno preverit, kar terja znanje, za zategovanje je treba uporabiti optimalen navor, DIY mehaniki jih pogosto pretegnejo itn.

Batki ti ne bodo kartako sli nazaj, ce imajo integrirano rocno....


Iščeš dlako v jajcu. Večina integrirane ročne nima, ker ima tričetrt majhnih avtov zadaj pakne, kjer pa še en ključ manj rabiš.

zobnik ::

Plščice, diske lahko sam menjaš, ...zadnje pakne pa jaz jih še nism, tiste fedre nism mogu napet, cilidre zadnje že menjaval.
Končnike, nastavlajnje ventilov, zglobi, roke, polosovine, amortizerje je lažje.

WizzardOfOZ ::

Zadnje pakne so ena izmed lažjih zadev, ker so "plavajoče" - 2 štangici z dvema fedroma jih držijo.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525141 (20644) matobeli
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019553 (16407) zobnik
»

Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508212 (5647) hojnikb
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331090 (26317) Heavy
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9116149 (12697) krneki0001

Več podobnih tem