Forum » Igre » Microsoft Flight Simulator (2020)
Microsoft Flight Simulator (2020)
showsover ::
Ja, mi je jasno.
To ni point.
PS: Pod računalniški hardware sem mislil tudi dodatne panele z ekranjem in gumbjem.
To ni point.
PS: Pod računalniški hardware sem mislil tudi dodatne panele z ekranjem in gumbjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: showsover ()
Invictus ::
Na oko, koliko takšen home cockpit stane? Zanima me čisto iz radovednosti, nisem nor, da bi cel kabinet tako uredil.
Lahko precej, če hočeš še original letaksla stikala in ročice. Se da na ebayu vse dobit.
En Italijan je naredil F-16 cockpit...
Cena je od 20k naprej, po moje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
showsover ::
Ja, no, bomo videli, kaj me še vse prime, ker nisem nikdar mislil, da me bo...
A ne delajo ZS ali samo nam PNG ne delajo?
A ne delajo ZS ali samo nam PNG ne delajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: showsover ()
Invictus ::
Drugače je pa tole skoraj najboljše kar imaš lahko...
Tudi cenovno...
Pa še to je samo oprema, brez računalnika, tam okoli 2,5 - 3k.
Tudi cenovno...
Pa še to je samo oprema, brez računalnika, tam okoli 2,5 - 3k.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zimonem ::
JeBelaCesta ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/f...
sem bil pri njemu in letel na njegovem simulatorju.
sem bil pri njemu in letel na njegovem simulatorju.
lep pozdrav iz višav ;-)
Invictus ::
Drugače je pa tole skoraj najboljše kar imaš lahko...
Tudi cenovno...
Pa še to je samo oprema, brez računalnika, tam okoli 2,5 - 3k.
Pa si to kdaj sprobal? Imaš doma?
Nope. Mogoče nekoč, če ne bo baba preveč težila .
Pa VR očala se niso tako razvila kot sem mislil, niti niso tako množična...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Comandante ::
Sem preigral par ur z C152/C172, pa moram priznati da je letalni model precej realisticen. Dejansko je zelo blizu pravemu letalu (oba letim veckrat tedensko, in ju poznam kot lasten zep).
Par opazk:
-Najbolj me moti nerodno pogledovanje po cockpitu, dejansko sem pri enem izmed teh dveh letal, ne vem katerem, imel tezavo socasno gledati obratomer in mixture (za siromasenje zmesi). Lahko pogledujes z misko, ampak ni intuitivno. Tudi na periferni vid se ne gre zanasati, ker ga nimas (tezava pri ravnanju za pristanek).
-G1000 je sicer super, ampak upravljanje z misko je pa nemogoce, sploh vrtljivi gumbi. Ko imas turbolence je nemogoce karkoli nastavit (ko letis IFR kar naprej neke frekvence nastavljas, tu je prevec zamudno). V pravem avionu imas nav setup, display in ident gotov v par sekundah, tu traja vsaj minuto ali vec.
-Vreme je tako tako. Nisem se letel neposredno pod solidnim kumulusom kjer ne bi vsaj malo rukalo. V FS ne ruka dovolj.
Sicer pa kul zadeva za trening procedur. Good job MS. Bom nabavil (basic verzijo, ker mi dol visi za dreamlinerja).
Par opazk:
-Najbolj me moti nerodno pogledovanje po cockpitu, dejansko sem pri enem izmed teh dveh letal, ne vem katerem, imel tezavo socasno gledati obratomer in mixture (za siromasenje zmesi). Lahko pogledujes z misko, ampak ni intuitivno. Tudi na periferni vid se ne gre zanasati, ker ga nimas (tezava pri ravnanju za pristanek).
-G1000 je sicer super, ampak upravljanje z misko je pa nemogoce, sploh vrtljivi gumbi. Ko imas turbolence je nemogoce karkoli nastavit (ko letis IFR kar naprej neke frekvence nastavljas, tu je prevec zamudno). V pravem avionu imas nav setup, display in ident gotov v par sekundah, tu traja vsaj minuto ali vec.
-Vreme je tako tako. Nisem se letel neposredno pod solidnim kumulusom kjer ne bi vsaj malo rukalo. V FS ne ruka dovolj.
Sicer pa kul zadeva za trening procedur. Good job MS. Bom nabavil (basic verzijo, ker mi dol visi za dreamlinerja).
XS!D3 ::
Ja tole pogledovanje naokrog je tudi meni malo moteče čeprav nimam izkušenj z dejanskim letenjem. Predvidevam, da bi bil VR set iz tega vidika top, ko bo podpora (baje najprej za Reverb G2). Sem se pa malo igral z SmoothTrack na iOS + OpenTrack in sploh ni tako slabo, edino omejen si pač s tem, da je monitor miru, medtem ko ti glavo obračaš levo/desno. Vrjetno je izkušnja še malo boljša na (super)ultra wide ekranih.
Kar se pa nakupa tiče, se pa splača pogledat na brazilski MS store, je kar preceje kor pri nas. Premium Deluxe pride slabih 70€ (pri nas 120), edino brazilske gift carde je treba prej kupit (npr. na MTCGAME, sicer vzamejo nekaj procentov ampak še vedno poceni, razen če ti rata direktno zrihtat brazilsko kreditno/paypal). Za probat je pa itak najboljša vrjanta XBOX Game Pass, kjer je med drugim vključen FS2020 Standard in te pride prvi mesec 1$/€/GBP.
Kar se pa nakupa tiče, se pa splača pogledat na brazilski MS store, je kar preceje kor pri nas. Premium Deluxe pride slabih 70€ (pri nas 120), edino brazilske gift carde je treba prej kupit (npr. na MTCGAME, sicer vzamejo nekaj procentov ampak še vedno poceni, razen če ti rata direktno zrihtat brazilsko kreditno/paypal). Za probat je pa itak najboljša vrjanta XBOX Game Pass, kjer je med drugim vključen FS2020 Standard in te pride prvi mesec 1$/€/GBP.
Comandante ::
Vsaka višja ima par letal in letališč več. Ostalo je pa isto.
Ce prav razumem ima ze basic verzija vsa letalisca, le da imajo potem visje verzije bolj detajlirana dolocena letalisca. Letal pa je ze v basic kar precej oziroma je sirok spekter (od raznih SEPov (C152,C172), MEPov (DA62), Citation biznis jet, do A320 in B748).
Jaz bom najvec preigral C172 z G1000, za hitrejse IFR treninge pa DA62 ali celo A320 (ki je mimogrede eden enostavnejsih avionov za letet).
Samo da se malo porihtajo buge, obcasno se mi zgodi da letalo deloma ali v celoti izgine, in se postopoma pojavi cez dve minuti
XS!D3 ::
A lahko kdo priporoča kakšno literaturo z osnovami letenja, da mogoče še kaj uporabnega znanja odnesem v kombinaciji s Flight Simulatorjem. O nekdaj sem imel željo po letenju, ampak se nikoli nisem kaj resno lotil, so bile vedno druge prioritete v življenju, poklicno sem šel pa tudi v drugo smer.
Sedaj sem se malo vrgel na tale FS, probal zadevo preko game passa, kmalu domov privlekel domov Honeycomb Yoke in Thrustmaster rudder pedala, sedaj čakam še Logitech Throttle Quadrant in po dolgem času počasi skupaj mečem kišto (predvsem čakam še nove grafe), ki bo sposobna vse skupaj poganjat kot je treba (pa še kaj drugega). Vse skupaj gre sicer bolj z zabavo, ampak če se že gremo, bi si želel vsaj nekaj teorije, da ne bomo samo eksperimentirali. Mogoče sem malo več pričakoval od vgrajenega flight schoola. Ko sem googlal par stvari sem naletel na FAA Airplane Flying Handbook. Kakšna druga ideja, kaj se splača pogledat za začetek?
Sedaj sem se malo vrgel na tale FS, probal zadevo preko game passa, kmalu domov privlekel domov Honeycomb Yoke in Thrustmaster rudder pedala, sedaj čakam še Logitech Throttle Quadrant in po dolgem času počasi skupaj mečem kišto (predvsem čakam še nove grafe), ki bo sposobna vse skupaj poganjat kot je treba (pa še kaj drugega). Vse skupaj gre sicer bolj z zabavo, ampak če se že gremo, bi si želel vsaj nekaj teorije, da ne bomo samo eksperimentirali. Mogoče sem malo več pričakoval od vgrajenega flight schoola. Ko sem googlal par stvari sem naletel na FAA Airplane Flying Handbook. Kakšna druga ideja, kaj se splača pogledat za začetek?
pegasus ::
Išči PPL literaturo, je cel kup knjig in skript na voljo. Če ti bo dolgočasna, pa išči ATPL literaturo :)
brbr21 ::
Poglej tole. Ni čisto vse ampak je pa poljudno in opremljeno z video predavanji. Mogoce overkill za FS, dobiš pa osnove.
https://fly8ma.com/courses/pplgs/
https://fly8ma.com/courses/pplgs/
Comandante ::
Toplo priporocam:
Knjiga je polna uporabnih informacij, od osnov aerodinamike do same tehnike letenja. Vse je razlozeno na enostaven in razumljiv nacin, z dobrimi skicami. Sem instruktor letenja, in to knjigo priporocam vsem kandidatom za PPL. Se sam jo dostikrat odprem, za osvezitev znanja, in cloveka potegne noter.
Knjiga je polna uporabnih informacij, od osnov aerodinamike do same tehnike letenja. Vse je razlozeno na enostaven in razumljiv nacin, z dobrimi skicami. Sem instruktor letenja, in to knjigo priporocam vsem kandidatom za PPL. Se sam jo dostikrat odprem, za osvezitev znanja, in cloveka potegne noter.
pegasus ::
... ugotovil, da lahko osvobodim en kot. Nato sem šel v lov za primernim kosom pohištva in našel tole mizo. Zdaj gruntam, če sploh potrebujem kakršnokoli ohišje oz. če lahko pc zložim skupaj na srednji polički in obesim motherboard na zadnje noge. Jasno je že, da bo zadeva vroča in glasna (moj standard je fanless, no moving parts), tako da se nagibam na "zračno" varjanto...Glede na današnje številke o novi generaciji nvidije sem mizi hitro dodal dimnik, ki sem ga ukrojil kar iz embalaže, v kateri je prišla. Ideja je, da se topel zrak izpod mize spravi direktno pod strop, kjer naj toploto odda in ne greje preveč sobe. Moram za test postaviti spodaj eno pečko z okrog 500W in sprobati, če koncept deluje.
hdx ::
Patch 1.8.3.0 je zunaj. 13.4 GB. Če bo šlo tako naprej, bo treba nabavit 500GB SSD samo za FS2020
pegasus ::
Tole vprašanje se mi poraja ... bodo prej spet na zalogi krmila in pedala ali bo prej na voljo patch za dx12? :D
XS!D3 ::
Jaz sem uspel v tem času dobit vse (poleg Honeycomb Yokea še Thrustermaster Rudder Pedals in nazadnje Logitech Throttle Quadrant), sem pa malo spremljal oziroma nastavil alerte na Geizhals.eu, ker se kje pojavi zaloga pa spet hitro razproda. Prednaročila za Throttle Quadrant na Amazaonu recimo nisem dočakal, je pa edigital.si vmes dobil zalogo (z normalno ceno) in sem hitro poklikal. Tudi pedala sem na koncu naročil drugje, ker caseking recimo ni dobavil v obljubljenem roku in potem niti niso vedeli če bo oziroma kdaj bo. Za neke večje zaloge, pa bo vrjetno res še malo trajalo.
pegasus ::
hdx ::
Zdaj pa naj začnejo buge rihtat.
https://github.com/flybywiresim/a32nx
še dobro da FlyByWire delajo na A320, ker default letala so obup
https://github.com/flybywiresim/a32nx
še dobro da FlyByWire delajo na A320, ker default letala so obup
Comandante ::
Zdaj pa naj začnejo buge rihtat.
https://github.com/flybywiresim/a32nx
še dobro da FlyByWire delajo na A320, ker default letala so obup
Ne vem kaksen je model A320, ga se nisem letel, C152 in C172 pa so zadeli u nulo. Na teh dveh Cessnah imam ene 500 ur skupnega naleta v vseh moznih pogojih, in kolikor sem jih uspel stestirat v FS so letalni modeli odlicni, celo pri minimalkah. Tudi DV20 in DA40 sta primerljiva z realnimi avioni. DA62 v resnicnem svetu se nisem letel, lahko pa simulator primerjam z DA42, katerega imam ene 10 ur. Ponovno, meni se zdi precej dober.
Kar se mi ne zdi dobro je upravljanje G1000 sistemov z misko. V idealnih pogojih tezko, v turbolentnem ozracju nemogoce. Tukaj morajo nekaj pogruntati.
Comandante ::
O kul, če kdaj rabiš dodatnih 100kg v DA42, se priporočam, me mika doživet ta frč ;)
Vrhunski stroj, 145 KIAS z lahkoto na 75% gasa. Pa to sem letel staro verzijo, z 2x130hp. Novi so 2x170hp, so se hitrejsi. Edino sedeze imajo ti Diamondi boge, po dveh urah trtica boli.
Zal ga trenutno ne letim, 400-500€ na uro je drag hec
brbr21 ::
Comandante je izjavil:
Kar se mi ne zdi dobro je upravljanje G1000 sistemov z misko. V idealnih pogojih tezko, v turbolentnem ozracju nemogoce. Tukaj morajo nekaj pogruntati.
https://realsimgear.com/products/realsi...
Ni drobiž, boš pa precej bližje pravemu C172 filingu. :)
Comandante ::
Tudi dizl ima take obratovalne stroške?
Ta dva sta oba dizla, tako 130 kot 170 konjski. Niso problem obratovalni stroski, ampak pac sama cena najema. Dvomotornih letal je v primerjavi z enomotornimi relativno malo, in jim pac navijejo cene, ker lahko, ker ni konkurence. Tudi za staro Seneco III hocejo v Portorozu okoli 450€ (je pa res da ima 2x220hp in pije gladko 120 litrov na uro ce ga teras).
Comandante je izjavil:
Kar se mi ne zdi dobro je upravljanje G1000 sistemov z misko. V idealnih pogojih tezko, v turbolentnem ozracju nemogoce. Tukaj morajo nekaj pogruntati.
https://realsimgear.com/products/realsi...
Ni drobiž, boš pa precej bližje pravemu C172 filingu. :)
Vrhunsko! Ampak cena... mother of god
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
pegasus ::
Ja, kerozin (jet A-1) kurijo po dizl principu. Kerozin je še vedno mnogo cenejši od kateregakoli bencina.
Comandante ::
Zakaj pa so na dizl? A ni kerozin neobdavčen? Sem noob glede tega.
Bencin je Avgas 100LL, ki je 100 oktanski osvincen bencin svetlo plave barve. Zadeva ni poceni, stane med 1,5EUR in 2EUR na liter, odvisno od letalisca. Kerozin je po svojih lastnostih bolj dizel kot bencin, kuri se ga lahko v klasicnih dizelskih motorjih. Kerozin je tudi bistveno cenejsi od Avgasa, stane okoli 1EUR na liter. Kerozin je cisto normalno obdavcen, razen ce si avio kompanija.
Prednost dizla oz kerozina v letalu je bistveno boljsi range za isto kolicino goriva, ker ima okoli 10% vecjo gostoto od bencina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
XS!D3 ::
Comandante je izjavil:
Tudi dizl ima take obratovalne stroške?
Ta dva sta oba dizla, tako 130 kot 170 konjski. Niso problem obratovalni stroski, ampak pac sama cena najema. Dvomotornih letal je v primerjavi z enomotornimi relativno malo, in jim pac navijejo cene, ker lahko, ker ni konkurence. Tudi za staro Seneco III hocejo v Portorozu okoli 450€ (je pa res da ima 2x220hp in pije gladko 120 litrov na uro ce ga teras).
Comandante je izjavil:
Kar se mi ne zdi dobro je upravljanje G1000 sistemov z misko. V idealnih pogojih tezko, v turbolentnem ozracju nemogoce. Tukaj morajo nekaj pogruntati.
https://realsimgear.com/products/realsi...
Ni drobiž, boš pa precej bližje pravemu C172 filingu. :)
Vrhunsko! Ampak cena... mother of god
Če si ti kak iPad (ali dva za PDF in MFD) valja doma, je mogoče za sprobat tudi SIMiONIC G1000 App. Sicer deluje nekoliko drugače (ne gre za sliko iz simulatorja ampak ločeno implementacijo G1000 ki dobiva podatke od sima) in kolikor sem uspel na hitro sprobat na enem starem iPadu ne deluje vse čisto identično (pa tudi glede na to da se prvič srečujem s temi zadevami težko realno ocenim), ampak je pa precej ceneje (nekih 10€ za app, če se za začetek zadovoljiš z upravljanjem na tochscreenu brez namenskim panelov, ki spet koštajo kup denarja...). Sicer pa se mi zdi škoda da ne moreš v simu popnit ven celotne G1000 enote z gumbi vred in jo premaknit na drug ekran. V X-Plane menda gre, FS2020 pa kolikor vidim v ločeno okno premakne samo sliko zaslona ne pa tudi gumbov za upravljanje.
brbr21 ::
Comandante je izjavil:
Comandante je izjavil:
Kar se mi ne zdi dobro je upravljanje G1000 sistemov z misko. V idealnih pogojih tezko, v turbolentnem ozracju nemogoce. Tukaj morajo nekaj pogruntati.
https://realsimgear.com/products/realsi...
Ni drobiž, boš pa precej bližje pravemu C172 filingu. :)
Vrhunsko! Ampak cena... mother of god
Original G1000 je $50k+, ta pa stane 5 ur na Diamondu. Drobiž... he, he :))
@XS!D3: Dobra alternativa. Sprobam ko bo čas. Drugače pa ko je škatljivo, je knof še vedno knof. Ga najdeš tudi na slepo, čutiš št. korakov ko ga zvrtiš, potrdiš... ampak cena. :/
XS!D3 ::
Mogoče neka vmesna varjantja AirManager na touchscreenu in Knobster, ampak podpora za FS2020 šele prihaja. Vrjamem, da je proper panel s fizičnimi gumbi druga zgodba, ampak ja cena... :)
jernejl ::
Ampak z VR očali vsi ti paneli najbrž izgubijo smisel...
Meni se za nekaj tisočakov zdi boljša alternativa nekaj takega v kompletu z VR:
Next Level Racing(R) Motion Platform V3
Meni se za nekaj tisočakov zdi boljša alternativa nekaj takega v kompletu z VR:
Next Level Racing(R) Motion Platform V3
XS!D3 ::
Nekomu, ki hoče IFR trenirat, vrjetno precej več pomeni tist G1000 panel kot tale motion platform. Meni je zaenkrat oboje way too much peenezov za moje moje potrebe. Sicer me pa tudi matra VR za probat (in morda za kupit kak Reverb G2 :P), ko bo na voljo (beto so že napovedali), ampak še vedno ostane problem upravljanjam z inštrumenti oziroma v določeni meri še malo bolj zakomplicira stvar (mogoče bi se dalo delno olajšat zadevo ravno s tistim knobsterjem in kakšnim pluginom s katerim bi izbral gumb, ki ga želiš upravljat). Vrjamem, pa da more bit all over feeeling in zadevadanje celotnega okolja precej boljše z VR.
Comandante ::
Nekomu, ki hoče IFR trenirat, vrjetno precej več pomeni tist G1000 panel kot tale motion platform. Meni je zaenkrat oboje way too much peenezov za moje moje potrebe. Sicer me pa tudi matra VR za probat (in morda za kupit kak Reverb G2 :P), ko bo na voljo (beto so že napovedali), ampak še vedno ostane problem upravljanjam z inštrumenti oziroma v določeni meri še malo bolj zakomplicira stvar (mogoče bi se dalo delno olajšat zadevo ravno s tistim knobsterjem in kakšnim pluginom s katerim bi izbral gumb, ki ga želiš upravljat). Vrjamem, pa da more bit all over feeeling in zadevadanje celotnega okolja precej boljše z VR.
Tako je, meni za trening IFR povsem zadosca en 27" monitor, ker v osnovi gre predvsem za trening procedur. Najvecji hassle je trenutno nastavljanje G1000, ker hitro stisnes napacen knof, sploh pri turbolencah in pri dvonivojskih vrtljivih gumbih (recimo nastavitev com/nav). Tisti panel bi bil zlata vreden, samo dva jurija je too much.
Ce pa govorimo o kaksnem DCS in bojnih letalih, potem pa definitivno VR + joystick s cim vec knofi. Za dogfight, pa tudi za napade na talne cilje je VR game changer. Edino resolucija se ni cisto na ravni monitorja, ampak je immersion vreden tega.
Invictus ::
Kako je zdaj spšloh stanje na področju VR?
Se mi zdi, da se je vse ustavilo, sploh z butastimi pogoji FB glede accounta.
Se mi zdi, da se je vse ustavilo, sploh z butastimi pogoji FB glede accounta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Machete ::
Pa saj Oculus ni edini.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
XS!D3 ::
Reverb G2 zgleda obetavno in naj bi bil na začetku tudi edini supported VR za FS2020. Prve preorderje naj bi izpolnili že ta mesec, če sedaj naročiš pa menda pride novembra. Jaz edino ne bi upal kupit, brez da bi prej sprobal (VR nasploh pa tudi konkrento v FS).
V vsakem primeru bo treba počakat update za FS2020 s podporo za VR, da vidimo, kako bo vse skupaj špilalo in kakšna mašina bo za to potrebna (Reverb G2 ima 2160x2160 za vsako oko, kar je več pikslov kot običajn 4k, zna bit kar problematično... :)).
V vsakem primeru bo treba počakat update za FS2020 s podporo za VR, da vidimo, kako bo vse skupaj špilalo in kakšna mašina bo za to potrebna (Reverb G2 ima 2160x2160 za vsako oko, kar je več pikslov kot običajn 4k, zna bit kar problematično... :)).
HappyPills ::
Koliko je FS2020 primeren za čistega nooba. Nima ne joysticka ne nič. Pa bi kupil pa bi probal to. Se da lepo napredovat?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaradi nesreč Boeingov 737 Max dva zaposlena pred sodiščeOddelek: Novice / Tožbe | 9965 (6668) | Fritz |
» | nakup računalnika za flight simulator 2020Oddelek: Kaj kupiti | 1784 (1493) | pegasus |
» | Microsoft presenetil z napovedjo novega Flight SimulatorjaOddelek: Novice / Igre | 5494 (2392) | pegasus |
» | iščejo se letalske simulacijeOddelek: Igre | 2870 (2240) | Monster |