» »

Je sporno poročanje o radarjih?

Je sporno poročanje o radarjih?

neverlucky ::

Kakšno je vaše mnenje, je sporno sporočanje ostalim uddeležencem v prometu lokacije trenutno postavljenih radarjev?

Smisel radarjev je, da polovijo tiste, ki se ne držijo predpisov in vozijo s preveliko hitrostjo. S tem, ko izvejo lokacijo radarjev jim dobesedno poveš: Vozi kolikor hitro ti paše, v okolici 1km od lokacije radarja pa znižaj hitrost pod omejitev. S tem pa popolnoma izgubiš pomen radarjev. Tvoj namen ni, da bi z radarjem ljudje vozili po omejitvah v tistem odseku, ampak da bi ljudje povsod vozili po omejitvah.

Seveda je to sporočanje nemogoče onemogočiti, ne razumem pa zakaj je dovoljeno, da se take stvari objavlja na večjih medijih (radio v tem primeru).

Gavran ::

Smisel je varen promet. Le koliko obvestil o radarjih je fake z namenom zmanjsanja hitrosti na omenjenih odsekih? Na moji dnevni relaciji so obvestila redna, dejansko pa vidim radar na vsako deseto obvestilo...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

starfotr ::

Radarji niso namenjeni zniževanju hitrosti, pač pa polnjenju državnih in občinskih proračunov.

Za zniževanje hitrosti, se lahko uporabijo drugi ukrepi, vendar to pomeni, da denarja ni, ga je pa treba vložit s strani oblasti, kar jim pa ne diši.

hammock ::

Meni se zdi to porocanje tako brezveze. Osebno niti nikoli ne poslusam radia, samo google play.

Naceloma se ve kje policaji kasirajo (vsaj v MB so vedno na standardnih lokacijah). Tam pac vozis koliko je omejitev, omejitve pa so tako povecini primerne. Je par izjem kjer so prenizke in skoraj vsi vozimo 10-20km/h vec, ampak tam naceloma ne lovijo, razen ce ima res kdo slab dan.

Miki N ::

Nekakšen konsenz je, da je koristno. Ideja je enaka znaku za radar ali praznim radarskim škatlam - karkoli povzroči zmanjšanje hitrosti ali povečenje pozornosti je menda dobro. Kakšen je resničen učinek, ne vem. Ker obvestilo moraš po mojem slišati ko si saj približno blizu sicer ti malo... uide iz spomina.


Bolj zanimivo povezano vprašanje bi bilo glede osebnih detektorjev - to je bila nekaj časa velika debata, ker so nekatere države to prepovedovale, druga pa nasprotno celo spodbujale (iz zgornjega razloga). Se to sploh še uporablja?

nsa_ag3nt ::

Osebni detektor ti bolj malo pomaga, če imaš provido za seboj.
Ali policaja v grmovju z lasersko pištolco.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

mojsterleo ::

Menim da sporočanje lokacij radarjev ni sporno.
To pomeni da bodo ostali udeleženci vsaj na določenem delu ceste vozili po predpisih. Večinoma opozorjen voznik za večji del vožnje upošteva predpise oz vozi zmerneje.
Policija itak nasplošno uporablja precej raznih ukrepov da zameji neprimerno obnašanje voznikov. Npr. fake patrulje (pustijo prazen policijski avto ob cesti), fake radarji, kipi oz imitacije policajev postavljeni ob cesti.... dejansko je namen pravih patrulj in pravih radarjev polnjenje blagajne.

Zgodovina sprememb…

PH03N1X ::

V naših krajih so enga dobili, da je kar sam zval na radio. Očitno ni hotel dela imet. :D

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

Radarji niso namenjeni zniževanju hitrosti, pač pa polnjenju državnih in občinskih proračunov.

Za zniževanje hitrosti, se lahko uporabijo drugi ukrepi, vendar to pomeni, da denarja ni, ga je pa treba vložit s strani oblasti, kar jim pa ne diši.

Naprimer?
Glupi ljudje so pac glupi in naj se jih kasira.

Kako lahko reces da je polnenje proracunov? Ce kdorkoli placa, si je sam kriv ne pa radar. V avtih obstaja stevec in kazalec, kdor zna to dvoje uporabljati ne bo polnil nobenega proracuna.
Jaz se niti centa nisem placal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Plačal nisi, ker te niso še dobili. Sigurno si vsaj 1x v življenju kršil kak predpis.

Ukrepi za zamanjšnje hitrosti so znani, od ovir, da ni mogoče voziti hitreje, do fake policistov ipd. Samo vse to ne prinaša denarja. Radar ga pa prinese.

m0LN4r ::

Ja, ampak radar ga ne prinese od samega sebe. Nazalost, pa se lahko na trepalnice postavite.
Sem krsil seveda, ampak kot sem rekel, samo glupe lupi radar.
Vsak si je sam kriv ce ga dobi.

Enostavno ne mores rect, da je radar namen za polnenje blagajne, ker ce bi se znali voziti, te blagajne nebi polnil nihce.

Lej tako pac je, jaz nisem nikoli placal in ne bom. Moja sestra tudi ne, moja mama tudi ne, pa je ze x2 let na cesti od mene.
- Tempomat; omejitev +8kmh in te nikoli ne bo noben pokasiral. Preverjeno deluje ze miljon kilometrov.

Fotr je pa pac glup in placa, ker ne spremlja prometa in se mu jebe in ima podobno razmisljanje, kot tile osebki zgoraj, ki menijo da je to polnenje blagajne in ravno taksi jo polnijo. Zanimivo ne?

Spremljaj promet, drzi se vsaj kolko tolko pravil, pa nebos nobene blagajne polnil.
Lahko mi verjames, da ogromno ljudi _NE_ placa nicesar oz. jih radar ne dobi ali jih pa dobi 1x na 20 let.

PS:
Lahko pa vprasas avstrijce, na AC imajo stacionarne radarje ze 100 let. Placajo spet samo idioti, danes se ti ze vsaka navigacija dere, da je tam radar pa se tablo majo postavljeno ali potem vidis prepotentnega balkanca s tablicami MB,CE,LJ kako leti mimo in nardi skljoc, potem pa odpira temo "joj, radar ali moram placati" Pa placaj pizda ti je materina.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

Plačal nisi, ker te niso še dobili. Sigurno si vsaj 1x v življenju kršil kak predpis.

Ukrepi za zamanjšnje hitrosti so znani, od ovir, da ni mogoče voziti hitreje, do fake policistov ipd. Samo vse to ne prinaša denarja. Radar ga pa prinese.

Ovire ala lezeci policaji, so najvecja glupost kar obstaja. Me kr preseneti ko pridem v Slovenijo in je to ziv dokaz, da ce zlepa ne gre je pa treba zgrda prisilt balkance, da se drzijo dolocenih pravil.

Na Cvetkovi ulici v rakicanu so trije lezeci. Sprva je bila omejitev 30, nato dva lezeca, zdaj pa tri.
Le zakaj? Ker enostavno ljudje ne razumejo, da se je treba peljati 30 in so neobzirni do ljudi, ki tam zivijo. Pa se gre za kurcevih 500 metrov, se je res tak tezko peljati teh 500 metrov 30 ?
V nemciji ni niti enega lezecega policaja, pa se znajo kljub temu drzati pravil. Tam kjer je 30 je pac 30, ce pa ze koga dobi radar v taki coni, ga javno lincajo v lokalnem casopisu !!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zee ::

Pelješ po pravilih skladno z razmerami na cesti in te BK za lokacije radarjev.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

starfotr ::

Kdo je kje omenjal ležeče policaje? Saj imaš razne šikane in otočke ipd.

m0LN4r ::

zee je izjavil:

Pelješ po pravilih skladno z razmerami na cesti in te BK za lokacije radarjev.

Tocno tako!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

Kdo je kje omenjal ležeče policaje? Saj imaš razne šikane in otočke ipd.

Ovira je ovira, postavlja se jih pa zaradi tega, ker pac ljudem tabla pred nosom ni dovolj.
Pa vseeno, tolko kot doli prinas jih ni nikjer. Point being, v mojem radiusu 50km ni niti enega, pa se 99,9% ljudi drzi omejitev kot pribito, celo pod 50 si upajo vozit :)
Radarji so pa samo 1x ali 2x letno ko je akcija, da se malo umiri "novince" na cesti in problem resen.

Pa se ena zanimivost, ce gremo od Juga proti severu, kjer je vedno manj jugicev, Road fatalities per 100.000 inhabitants:
- 6.4 Slovenija
- 5.2 Avstrija
- 4.1 Nemcija
- 3.8 Nizozemska
- 2.8 Svedska
Zdaj ce gres se nizje po zemljevidu na pravi balkan, pa imamo hrvaska ze 9.2 xD

Pa se ena zanimivost, Road fatalities per 100.000 motor vehicles:
- 9.5 Slovenija
- 6.1 Avstrija
- 6.4 Nemcija
- 6 Nizozemska
- 4.6 Svedska
Zdaj ce gres se nizje po zemljevidu na pravi balkan, pa imamo hrvaska ze 21.1 xD

Podobno je tudi ce se gre iz vzhoda proti zahodu do svice
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::

neverlucky je izjavil:

Kakšno je vaše mnenje, je sporno sporočanje ostalim uddeležencem v prometu lokacije trenutno postavljenih radarjev?

Smisel radarjev je, da polovijo tiste, ki se ne držijo predpisov in vozijo s preveliko hitrostjo. S tem, ko izvejo lokacijo radarjev jim dobesedno poveš: Vozi kolikor hitro ti paše, v okolici 1km od lokacije radarja pa znižaj hitrost pod omejitev. S tem pa popolnoma izgubiš pomen radarjev. Tvoj namen ni, da bi z radarjem ljudje vozili po omejitvah v tistem odseku, ampak da bi ljudje povsod vozili po omejitvah.

Seveda je to sporočanje nemogoče onemogočiti, ne razumem pa zakaj je dovoljeno, da se take stvari objavlja na večjih medijih (radio v tem primeru).


Sam sporočim informacijo o radarjih v primerih (ki jih je res veliko), ko radarji stojijo na inkasantskih lokacijah - na primer pred tablo za izhod iz mesta, kjer je razlog samo odiranje mimovozečih.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

KG-348 ::

m0LN4r je izjavil:

starfotr je izjavil:

Kdo je kje omenjal ležeče policaje? Saj imaš razne šikane in otočke ipd.

Ovira je ovira, postavlja se jih pa zaradi tega, ker pac ljudem tabla pred nosom ni dovolj.
Pa vseeno, tolko kot doli prinas jih ni nikjer. Point being, v mojem radiusu 50km ni niti enega, pa se 99,9% ljudi drzi omejitev kot pribito, celo pod 50 si upajo vozit :)
Radarji so pa samo 1x ali 2x letno ko je akcija, da se malo umiri "novince" na cesti in problem resen.

Pa se ena zanimivost, ce gremo od Juga proti severu, kjer je vedno manj jugicev, Road fatalities per 100.000 inhabitants:
- 6.4 Slovenija
- 5.2 Avstrija
- 4.1 Nemcija
- 3.8 Nizozemska
- 2.8 Svedska
Zdaj ce gres se nizje po zemljevidu na pravi balkan, pa imamo hrvaska ze 9.2 xD

Pa se ena zanimivost, Road fatalities per 100.000 motor vehicles:
- 9.5 Slovenija
- 6.1 Avstrija
- 6.4 Nemcija
- 6 Nizozemska
- 4.6 Svedska
Zdaj ce gres se nizje po zemljevidu na pravi balkan, pa imamo hrvaska ze 21.1 xD

Podobno je tudi ce se gre iz vzhoda proti zahodu do svice


Ta zanimivost je povezana večinoma z razvitostjo javnega prometa kot vozniško kulturo

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

Ja, ampak radar ga ne prinese od samega sebe. Nazalost, pa se lahko na trepalnice postavite.
Sem krsil seveda, ampak kot sem rekel, samo glupe lupi radar.
Vsak si je sam kriv ce ga dobi.

Enostavno ne mores rect, da je radar namen za polnenje blagajne, ker ce bi se znali voziti, te blagajne nebi polnil nihce.

Lej tako pac je, jaz nisem nikoli placal in ne bom. Moja sestra tudi ne, moja mama tudi ne, pa je ze x2 let na cesti od mene.
- Tempomat; omejitev +8kmh in te nikoli ne bo noben pokasiral. Preverjeno deluje ze miljon kilometrov.

Fotr je pa pac glup in placa, ker ne spremlja prometa in se mu jebe in ima podobno razmisljanje, kot tile osebki zgoraj, ki menijo da je to polnenje blagajne in ravno taksi jo polnijo. Zanimivo ne?

Spremljaj promet, drzi se vsaj kolko tolko pravil, pa nebos nobene blagajne polnil.
Lahko mi verjames, da ogromno ljudi _NE_ placa nicesar oz. jih radar ne dobi ali jih pa dobi 1x na 20 let.

PS:
Lahko pa vprasas avstrijce, na AC imajo stacionarne radarje ze 100 let. Placajo spet samo idioti, danes se ti ze vsaka navigacija dere, da je tam radar pa se tablo majo postavljeno ali potem vidis prepotentnega balkanca s tablicami MB,CE,LJ kako leti mimo in nardi skljoc, potem pa odpira temo "joj, radar ali moram placati" Pa placaj pizda ti je materina.


Vprašaj kakšnega policaja, če je bil problem izpad dohodka v proračun ko so stavkali.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::

Zanimivo kako se tolazite s tem :) ker se je tistih dodatnih nekaj metrov pri izhodu tako tezko drzati omejitve.
Kok minut prisparas? pol? cetrt?

Ta zanimivost je povezana večinoma z razvitostjo javnega prometa kot vozniško kulturo

Ce pac nisi kulturen pac nisi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

Zanimivo kako se tolazite s tem :) ker se je tistih dodatnih nekaj metrov pri izhodu tako tezko drzati omejitve.
Kok minut prisparas? pol? cetrt?

Ta zanimivost je povezana večinoma z razvitostjo javnega prometa kot vozniško kulturo

Ce pac nisi kulturen pac nisi.


Še en, ki zmotno misli, da je hitrejša vožnja v funkciji prihranka časa.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

m0LN4r ::

zmaugy je izjavil:

neverlucky je izjavil:

Kakšno je vaše mnenje, je sporno sporočanje ostalim uddeležencem v prometu lokacije trenutno postavljenih radarjev?

Smisel radarjev je, da polovijo tiste, ki se ne držijo predpisov in vozijo s preveliko hitrostjo. S tem, ko izvejo lokacijo radarjev jim dobesedno poveš: Vozi kolikor hitro ti paše, v okolici 1km od lokacije radarja pa znižaj hitrost pod omejitev. S tem pa popolnoma izgubiš pomen radarjev. Tvoj namen ni, da bi z radarjem ljudje vozili po omejitvah v tistem odseku, ampak da bi ljudje povsod vozili po omejitvah.

Seveda je to sporočanje nemogoče onemogočiti, ne razumem pa zakaj je dovoljeno, da se take stvari objavlja na večjih medijih (radio v tem primeru).


Sam sporočim informacijo o radarjih v primerih (ki jih je res veliko), ko radarji stojijo na inkasantskih lokacijah - na primer pred tablo za izhod iz mesta, kjer je razlog samo odiranje mimovozečih.

Ljudje pa imajo zdravo pamet in orodje v roki, da to inkasantnost na preenostaven nacin v 10 sekundah preprecijo.
To je kot elektricna ograja, pa se skos pritozujes da te trese, jah kaj pa ce bi se nehal v njo zaletavat?

zmaugy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zanimivo kako se tolazite s tem :) ker se je tistih dodatnih nekaj metrov pri izhodu tako tezko drzati omejitve.
Kok minut prisparas? pol? cetrt?

Ta zanimivost je povezana večinoma z razvitostjo javnega prometa kot vozniško kulturo

Ce pac nisi kulturen pac nisi.


Še en, ki zmotno misli, da je hitrejša vožnja v funkciji prihranka časa.

Ja dobro no, pol pa naj bo zadovoljevanje ega in dvigovanje testosterona in adrenalina za teh nekaj metrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::

Zakaj se sploh voziš z avtom, uporabi javni prevoz. Malo več planiranja in manj adrenalina, seveda tudi več časa boš porabil, ampak saj nisi balkanec.

Glede hitrosti na izhodu iz mesta: imam standardno lokacijo, kjer so dostikrat radarji (mestno redarstvo) in je nekaj ravnine pred tablo in dolga ravnina za tablo. Pelješ 50 do table, medtem te stric s klobukom prehiti pred tablo in se potem pelje pred tabo 70 km/h naslednjih 10 km, ker ravno takrat se ti pa nasproti nasere cel kup avtov. Ali pa ga čez 100 metrov prehitiš nazaj in te gleda kot čudo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

starfotr ::

Nekatere omejitve so postavljene brez veze, tam ti zdrava pamet pokaže, da je nepotrebno.

Vožniška kultura ni nič drugačna kot kultura na sploh. Severno je bolje, zahodno je bolje. So pa vecinoma tam, kjer je kultura na visjem nivoju, ljudje bolj zategnjeni.

scipascapa ::

Lahko smo veseli, da je tako malo kontrole pri nas.

m0LN4r ::

Takega misljenja sem bil tudi jaz pred par leti. Pa sem se moral prepricati o cistem nasprotju. Ljudje so bolj odprti, kot smo mi doli, ni primerjave. Mogoce ne tisti okoli 50+ ampak 20-30 to je neprimerljivo.
Delam v okolju z ljudmi iz razlicnih drzav, zivim v okolju z ljudmi iz razlicnih drzav, zuram z ljudmi iz razlicnih drzav, med drugimi sirijci ja, crnci ja. Enostavno o takem prijaznem druzinskem odnosu med toliko razlicnimi kulturami in interesi lahko prinas samo sanjas.

Nekatere omejitve so postavljene brez veze

O tem ni dvoma, ampak tega dejstva ne moremo spremeniti in vse ostalo je izgovor, ker ce se lahko 9 od 10 ljudi drzi tiste jebene omejitve, se bi je lahko tudi tisti deseti.
Prinas je zdle predlog na obcini za znizanje hitrosti v strnjenem naselju iz 50 na 30, kar se tice prometne varnosti res ni potrebe, bo pa veliko bolj prijetno spat pr odprtem oknu, ker statistika kaze, da je se je promet nenormalno povecal v zanjih letih in ravnotako so pokazale meritve o onesnazenju s hrupom v nocnih urah.

zmaugy je izjavil:

Zakaj se sploh voziš z avtom, uporabi javni prevoz. Malo več planiranja in manj adrenalina, seveda tudi več časa boš porabil, ampak saj nisi balkanec.

Glede hitrosti na izhodu iz mesta: imam standardno lokacijo, kjer so dostikrat radarji (mestno redarstvo) in je nekaj ravnine pred tablo in dolga ravnina za tablo. Pelješ 50 do table, medtem te stric s klobukom prehiti pred tablo in se potem pelje pred tabo 70 km/h naslednjih 10 km, ker ravno takrat se ti pa nasproti nasere cel kup avtov. Ali pa ga čez 100 metrov prehitiš nazaj in te gleda kot čudo.

Pocnem ze nekaj casa, vseeno hvala za predlog, ampak kljub temu vozim hitreje od vecine in se kljub temu drzim omejitev in kljub temu ne bom placeval nobenih kazni, ker mi ni tezko pustit tempomat vklopljen tistih nekaj metrov dlje.
Pa kaj ce se pred tabo pelje 70? ACC ti lepo prilagodi hitrost in drzi varnostno razdaljo, ti pa lahko ta cas uzivas v glasbi nekaj sekund dlje do doma. Zakaj se sploh s takimi stvarmi obremenjujes med voznjo? Razjezis se samo tolko, kolko se sam pustis razjeziti.
Jaz take, cisto vse po spisku prehitim, ce je mozno, ce pa ni pa se lepo udobno naslonim, nastimam muzko in si zapojem eno. Aja pa volan na vsake tolko popravim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

scipascapa je izjavil:

Lahko smo veseli, da je tako malo kontrole pri nas.

Ce smo ze pri ovirah, najboljse bi bilo integrirati radarje v vsako tablo za naselje. Za vecino ljudi se itak nebi nic spremenilo, ostali bi se pa scasoma prilagodili. Samo tam kjer so prevec kmetavzarski bi znal bit spet kak strajk in vandalizem, namesto kulturnega bojevanja, kjer bi se vsi drzali omejitve in bi stem posredno unicili takoimenovano "inkasantsvo"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

@molnar: Rad vozim malo hitreje od 70 km/h. V avtu sem precej in radarski tempomat sem spet začel malo bolj uporabljati odkar so na Hrvaškem zaostrili kazni, drugače rajši vozim sam, se ga pa poslužim tudi na lokalnih cestah, kadar vem da nimam neke realne možnosti prehiteti vseh počasnel pred sabo.

Imam pa glede radarskega tempomata eno zanimivo prigodo: sem po dolgi poti prišel na slovensko regionalko in se mi ni dalo drugega, kot nastavit tempomat in se peljat. Kmalu sem dohitel nekoga in me je tempomat potem vozil kar dolgo za njim, on se me je na vsak način hotel otresti, ampak ni šlo, ker sem mu z lahkoto sledil s tempomatom na varnostni razdalji.
Potem se je razpizdil in se začel ustavljati in se je ustavil in začel mahati.
Nakar sem ga prehitel, čeprav nisem imel namena prehiteti nikoga na tistem delu poti.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::

Ja sej se vsi radi vozimo hitreje, ampak dejstva ne mores spremeniti za volanom. Lahko se edino pustis razjeziti ali pa "zero fucks given" se ti jebe in preusmeris to energijo v nekaj bolj sproscujocega.

Glede ACC, meni se to ne dogaja, ker ga imam nastavljenega na Economy mode, razen na avtocesti, ga dam na Sport, da hitreje prilagaja hitrost.
V sloveniji je vec kot Economy mode ze neudobno, ker so ovinkaste ceste in potem se za moj okus hitrost prevec spreminja po nepotrebnem.
Razlika je v input/output gas pedala. V economy je tega ca. pol manj in je zadeva bolj umirjena. V sloveniji pac sem dobil obcutek, da je premalo ACC vozil na cesti in tisti, ki ga imajo jih vecina sploh ne uporablja in potem se konstantno sploh ne mores vozit.
Kak avto pa imas? Me zanima samo zaradi tega, ker sem jaz v sloveniji opazil, da pri meni tale tempomat v nepreglednih ovinkih spusti hitrost, dokler ni dolocene vidne razdalje in potem spet dvigne hitrost nazaj na nastavljeno. Tu gori nekih takih ovinkov nimam, pa do zdaj tega nisem opazil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

Meni se dogaja isto, bremzanje na ravnini in pospeševanje v ovinkih, ko spredaj vozeče vozilo ni v vidnem polju, tako da je potem najboljše voziti na minimalni varnostni razdalji.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

jype ::

starfotr je izjavil:

Za zniževanje hitrosti, se lahko uporabijo drugi ukrepi, vendar to pomeni, da denarja ni, ga je pa treba vložit s strani oblasti, kar jim pa ne diši.
Najboljši ukrep za zniževanje hitrosti je opustitev vzdrževanja cest.

Glugy ::

Gavran je izjavil:

Smisel je varen promet. Le koliko obvestil o radarjih je fake z namenom zmanjsanja hitrosti na omenjenih odsekih? Na moji dnevni relaciji so obvestila redna, dejansko pa vidim radar na vsako deseto obvestilo...

Samo to je problem ker imajo pol ljudje v glavi da lahk vozjo "mal več" vsaj dokler ni kakega poročanja o kakšnih radarjih.

Absolutno je poročanje sporno. Ni namen radarjev strašit; namen radarjev je da niti ne pomisliš na kršitve ker ne veš kdaj in kje te lahko ta doleti. Lahko je kjerkoli. Zdej k je dovoljen poročat o radarjih se pa ujčka voznike da jim ja ni treba tok skrbet če kdaj grejo kej več; da imajo v seb da dajo posebno pozornost hitrosti samo ko slišijo da je nekje radar. Kar je totalno zgrešen koncept. Vedno moraš dat posebno pozornost hitrosti; varnosti in gledal okol sebe. Ne samo včasih. Vedno. Cesta ni miselni odklop; ti morš podatke zbirat in jih obdelat v svoji glavi in to nenehno.
Če bi kaznovanje ukinil kaj bi se zgodilo? Nič vsi bi se požvižgal na pravila in zavladal bi kaos. Smisel kaznovanja ni v polnjenju računa ampak enostavno v tem da vozniki sploh vozijo po pravilih; ker drgač nimajo motivacije za to. Sej vidmo kaj se zgodi ko ni kazni za koruptivce; a so motivirani da bi kej za državo naredil pa nč preveč vzel zase? Ne seveda da ne. Če ni kazni pač je korupcija; če ni kazni pač je kršitev cestnih pravil toliko več. Čisto preprosto. Radarjev je absolutno premalo. Sej zato pa imamo tak divjih zahod na cestah kot ga imamo.

Na kratek rok lahko načeloma poročaš o neobstoječih radarjih samo to je kratkoročen učinek na točno določenem mestu; nikakor pa to ne prispeva k širši problematiki prehitrih voznikov; voznikov z premalo varnostne razdalje in voznikov ki mislijo da ne smejo nikoli iti niti enga km/h manj od hitrosti ki jo cestnoprometni predpisi omogočajo kot najvišje pa tud če je dež; sneg; hud ovinek; toča; megla; mokro cestišče. Prav tako se ne zavedajo vsi da ne vozimo vsi enakih avtomobilov; svoj avto moraš poznat; eni avti bodo določene hude ovinke praktično lahko zvozil skoraj brez nižanja hitrosti; drugi pa nimajo istega oprijema in morajo še malo bolj znižati hitrost da zvozijo.

Ampak ja poročanje o radarjih je ujčkanje tistih ki se jim ne da skoz spremljat kako hitro vozijo. Kako naj otrok odraste če pa mu skoz pod roke gledaš?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obvestila o radarjih in dvoličnost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19636579 (32667) Pithlit
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12928281 (20075) strup121
»

Radar me je ujel in slikal

Oddelek: Loža
4511879 (10342) Valvoline

Več podobnih tem