» »

Vračilo kupljenega blaga v 14 dneh - rezervni deli

Vračilo kupljenega blaga v 14 dneh - rezervni deli

BRBR ::

https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

V EU ima kupec pravico do vračila blaga, kupljenega na spletu ali prek drugih oblik prodaje na daljavo, kot so npr. telefon, kataloška prodaja, trgovski zastopnik na domu, in sicer v 14 dneh in ob polnem vračilu kupnine. To lahko stori iz katerega koli razloga – tudi če si samo premisli.

14-dnevno obdobje za premislek ne velja za vse izdelke. Nekatere izjeme:


Ok, tamle v izjemah ni omenjen nakup rezervnega dela. Ali gre to v te izjeme ?

T.j. Pokličem po telefonu serviserja in povem product no. ki je na knjigi z navodili. On naroči pri uvozniku - najbrž tudi po telefonu,valjda.

Ko prinese rezervni del (steklokeramična plošča - za indukcijski kuhalnik), ugotovimo kar takoj preden odpakiramo da ni prava in da se
product no. na navodilih in spodaj na plošči razlikujeta.

Uvoznik simpel logike, da naj zamenja noče razumet.
  • spremenil: BRBR ()

kloko ::

Ti imaš "odnos" s serviserjem, kaj se menita serviser in uvoznik, ni tvoj problem. Od serviserja zahtevaj, naj ti zamenja ali vrne denar.

L.p., Kloko

DePalmo ::

Razlikuje se med čim? Ploščo ki jo imaš ali ploščo ki jo je serviser prinesel?

Sicer pa nima veze, naročil si preko daljave in imaš pravico odstopiti od pogodbe. Najbolje da to narediš pisno da imaš dokaz za morebitno inšpekcijo.

bobby ::

A si to kupil v Slo ali v tujini?,.. ker ne vem, zakaj EU link,..
Kaj je razlog, ga ti serviser zavrača menjavo produkta?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

BRBR ::

T.j. Pokličem po telefonu serviserja in povem product no. ki je na knjigi z navodili

Serviser pač to naroči in očitno mora plačat da mu dajo. Ko pride z robo ugotovimo da ni taka kot treba in da je razlog v tem da je
cifr na knjigi drugačna kot spodaj na original plošči.

Tip ki noče nič razumet mi razlaga da pa je na original deutsch navodilih prava cifra. Tega nimam pa tudi če bi imel
živ človek ne bi tega gleadal če ima zraven knjigo s prevodi in je lepo zadaj ena product cifra, ki zgleda precej unikatna.
Ni kao foo in so potem foo/1, foo/2 tamveč je razlika med tem kar je na kmjigi in kar je na originl plošči kot foo in žblj

Eu link nima veze, pač en link ki razlaga zakon o varstvu ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

bobby ::

Caaaki,...
Ti si naročil part kodo 1234, ki si jo dobil v nekih navodilih Ja? Ok. Dobis potem ta paket in koda na paketu (ker ste takoj ugotovili se brez odpiranja, da neki ne bo ok) je drugačna ali koda na stari plošči je drugačna?

Zakaj te to sprašujem. Ker niti v servis manualih, pri stvareh, ki jih jaz servisira, ni ista kot pol kasnej. SM je osnova, s časom pa se pol kode spreminjajo ker se tudi rezervni deli spreminjajo. Papirnata navodila oz Service manualih že dolgo niso več osnova za popravljanje.
Ponavadi so nekje na plažah oz delih, k ise jih da zamenjat, so nalepke s kodami, bi bilo bolje, da bi mu kodo tiste nalepke prebral, seveda če imajo tako definirano.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

BRBR ::

Poanta bi bila da potrošnik vidi npr "product: EF65K..." na knjigi (na zumanji strani zadnje platnice), ki jo je dobil zraven in da ga ne more brigat kaj je to SM. Tudi če ve da je verjetno nekje nekaj nalimano (ne ve pa jasno da je drugače kot na knjigi) se mu ne da nekam plezat da bi to prebral. Če nekaj piše na nečem in kar si dobil zraven produkta, kar imaš pred nosom nimaš razloga da tistemu ne bi verjel.

Zasti čudna razlaga pa je da je v deutch navodilih pa prava cifra.

Alora , firma ki to prodaja ne bi smela koplicirat in bi lahko zamenjala neodprt paket, če hoče imet happy customer.

bobby ::

Ok, jaz sploh ne vem, kaj bi ti rad, odgovarjaš ne na moja vprašanja, naj ti nekdo drug pomaga,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Furbo ::

Kakšno čudo se dogaja tukaj, serviser pride, ugotovi napako in naroči ustrezen del.

Tu pa ne vem kaj ste še šli, neuk uporabnik nima kaj naročati dele in ne vem zakaj se je šel serviser spuščati v to. Zdaj pa ima.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

mancini ::

Ti bom povedal, kako sem jaz naredil pred kratkim.
Dvignil sem plosco in poslikal nalepke s stevilkami.
In tukaj potem ne more priti do zmesnjave.

In to je edini pravi nacin. Knjiga z navodili je tako, da je ta manual za celo serijo in ne izkljucno samo za tvoj model

Ne vidim pa razloga zakaj ti ne zelijo zamenjati, ker to se dogaja povsod vsak dan

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mancini ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10917767 (7152) slon
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13622674 (17365) St235
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9411884 (8961) smacker

Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
21039413 (27435) TheBlueOne
»

Nov okvarjen tuš

Oddelek: Loža
263648 (2478) Go-ahead

Več podobnih tem