Forum » Na cesti » [Design argument] Platišča na kolesih bi morala biti polna
[Design argument] Platišča na kolesih bi morala biti polna
Semafor ::
Raptor F16 je izjavil:
Če je sramota za trenutek razmišljati v drugačni smeri potem najbolje, da spokam v tujino.
Selitev FEM strokovnjakov v tujino, ki razmišljajo na podlagi Kremenčkovih, popolnoma odobravm. Boš najboljši inženir, v kakšni državi kjer še niso izumili kolesa.
Raptor F16 je izjavil:
Na tem forumu se lahko dereš Heil Dolfe in razlagaš kdo je za odstrel in kdo ne pa nihče ne bo trznil.
Omeniš nek pomislek / idejo o kateri bi rad razpravljal ... poglej višje.
Sedaj se je Kremenčkov inženir zatekel v laganje
Težka ti bo v življenju, ko boš podpiran na risbi tvojega kolesa.
Še enkrat ponovim: seli se v države ki še niso izumile kolesa in ne znajo brati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Semafor ()
Raptor F16 ::
Ne razmišljaš ravno v drugačni smeri, ampak v smeri, za katero je že davno bilo več kot očitno ugotovljeno, da je v večini primerov slabša, ali če hočeš, da v večino primerov ni dobra. Čemu bi si drugače človek tako zakompliciral izdelavo kolesa z nekimi špicami, če bi lahko kar iz navadne plošče odrezal krog, zvrtal na sredini luknjo in voila ... Preračunov mislim da ti ne rabimo servirati, ker so podatki iz trga koles dovolj zgovorni. Če pa računaš, da boš s polnimi kolesi obogatel, pa go for it!
Seveda so relevantni. Če gledate samo po EUR/kg materiala zanemarite vse stroške obdelave ki nsatopijo... Material je samo del lastne cene izdelka.
Sedaj se je Kremenčkov inženir zatekel v laganje
Ko mački na rep stopiš...
Mar te ni nič sram?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Semafor ::
Raptor F16 je izjavil:
Če gledate samo po EUR/kg materiala zanemarite vse stroške obdelave ki nsatopijo... Material je samo del lastne cene izdelka.
JaVonTech ::
Podpiram takšen poskus razmišljanja, tudi z razmišljanjem v smeri, ki se lahko izkažejo za napačne, kaj ugotovimo.
Glede prenosa obremenitve - klasične vilice pri biciklu prenašajo obremenitve vedno na nateg. Namreč, tako tanke palice se bi preprosto zvile, če bi jih obremenil na tlak, zato so vedno predobremenjene - prednapete s pomočjo vijakcev na obodu. Pri prenašanju naše teže se tako njihova natezna obremenitev zmanjša, a rezultanta sil jih še vedno napenja. V kolikor bi imel takšen disk kot si ga ti omenil, bi ta moral silo prenašati izključno na tlak - zelo tanek disk iz togega jekla, bi sicer to morda prenesel, a je potrebno izračunati. Prav tako sumim, da vilice rahlo blažijo večje udarce v kolo, disk jih ne bi.
Glede prenosa obremenitve - klasične vilice pri biciklu prenašajo obremenitve vedno na nateg. Namreč, tako tanke palice se bi preprosto zvile, če bi jih obremenil na tlak, zato so vedno predobremenjene - prednapete s pomočjo vijakcev na obodu. Pri prenašanju naše teže se tako njihova natezna obremenitev zmanjša, a rezultanta sil jih še vedno napenja. V kolikor bi imel takšen disk kot si ga ti omenil, bi ta moral silo prenašati izključno na tlak - zelo tanek disk iz togega jekla, bi sicer to morda prenesel, a je potrebno izračunati. Prav tako sumim, da vilice rahlo blažijo večje udarce v kolo, disk jih ne bi.
tiborrr ::
En nasvet Polozweii - preden delaš kakršne koli preračune po FEM (MKE) ali FVM (MKV) je najpomembnejše dobro preveriti robne pogoje in poznati omejitve solverja. Še najpomembneje pa je, da znaš interpretirati rezultate, da znaš oceniti, ali je nemara kaj narobe s tvojim matematičnim modelom. Ker računalnik izpljune, kar izpljune, torej te lahko kaj hitro doleti GIGO*. Predvidevam, da uporabljaš kak komercialen FEM paket z grafičnim vmesnikom?
* = Garbage In - Garbage Out.
* = Garbage In - Garbage Out.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
jype ::
m0LN4r ::
Podpiram takšen poskus razmišljanja, tudi z razmišljanjem v smeri, ki se lahko izkažejo za napačne, kaj ugotovimo.
Glede prenosa obremenitve - klasične vilice pri biciklu prenašajo obremenitve vedno na nateg. Namreč, tako tanke palice se bi preprosto zvile, če bi jih obremenil na tlak, zato so vedno predobremenjene - prednapete s pomočjo vijakcev na obodu. Pri prenašanju naše teže se tako njihova natezna obremenitev zmanjša, a rezultanta sil jih še vedno napenja. V kolikor bi imel takšen disk kot si ga ti omenil, bi ta moral silo prenašati izključno na tlak - zelo tanek disk iz togega jekla, bi sicer to morda prenesel, a je potrebno izračunati. Prav tako sumim, da vilice rahlo blažijo večje udarce v kolo, disk jih ne bi.
Teoreticno, kaj pa ce vzames eno obicno felgo, ki ima 5 parov debelejsih krakov, pa dodas se 5 paravo in jih malo stanjsas, pa dodas spet 5 parov in spet malo stanjsas, saj vec kot jih je tanjse so lahko in vec zdrzijo, dodajas in tanjsas tako dolgo dokler na felgi vec ni prostora in dobis polno felgo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
c00L3r ::
Kolesa s špicami imajo prednost pri offroad kolesih in motorjih (enduro, motokross), ker lahko bolj enakomerno porazdelijo sile udarcev čez vse špice, brez da platišče poči. Če pride do poškodb, so ponavadi samo zvito platišče in špice. Špice se poravnajo ali menjajo in platišče se poravna. To lahko narediš z dokaj preprostim orodjem daleč od civilizacije, če je potrebno. Počenega polnega platišča ni tako enostavno popravit brez mehanične delavnice z ustreznimi stroji.
msjr ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?Oddelek: Šport | 10089 (8787) | GizmoX |
» | Vulkanizerske storitve po SlovenijiOddelek: Na cesti | 3214 (2150) | Nikonja |
» | Pnevmatike R17 vs R18 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29428 (24571) | njyngs |
» | Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12825 (11276) | Baja |
» | Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21472 (17736) | GrimReaper |