» »

Nakup SUV / Crossover

Nakup SUV / Crossover

1
2
»

krucymucy ::

pikachu004 je izjavil:

SUVi imajo več negativnih lastnosti, kot si mislite.

-višina karoserije: višja poraba
-krajša medosna razdalja. Zelo vpliva na udobje. Če karikiram: za koliko stopinj se bo nagnil avtobus (velika medosna razdalja), ko z njim zapeljete čez luknjo in za koliko osebni avto? Pri krajši medosni razdalji naredi tudi naše telo več poti, zaradi neprestanega nagibanja.
-odmaknjenost od tal, višje težišče: nagibanje levo-desno. Spet karikiram: Če sedite v kabini jadrnice ali na jamborju? Telo naredi veliko poti levo-desno, tudi naprej-nazaj.
-višje težišče: da bi ublažili zgornje pomankljivosti, je rešitev: trše vzmetenje ali aktivno vzmetenje. Pri cenejših SUVih aktivnega zagotovo ni, zato so vsi avti tako trdi v primerjavi z limuzinami.
-manjši prtljažniki

Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?


Vse povedano.
Se vedno pa cakam rupsija da mi predlaga katerega SUV-ja naj grem peljat da ima boljsi handling kot limuzina oz. karavan.

roCkY ::

Teslo roadstar 2 recimo primerjaj z Model X tega pa z S in 3.
Minus SUV AWD je dober liter večja poraba. Če je to komu minus. Naj pač goni bicil.

KAVINSKY ::

FTad je izjavil:

Ostale slabosti, ki si jih nastel tam ne pridejo toliko do izraza.


Pičiš po avtocesti pri 140 na uro, iznenada opaziš pred sabo počeno pnevmatiko od tovornjaka in se ji hočeš izogniti:

In tu je še nizka hitrost.


Visoka teža, visoko težišče. Fizike ne moreš premagati. Bolj premium avtomobili imajo adaptivno vzmetenje in elektroniko, tisto pripomore nekaj k varnosti (in udobju). Cenejši pa tega nimajo, brez ESP bi pa na vsakem ovinku leteli iz ceste.

SUVi se prodajajo kvečjemu, ker dajejo lastniku občutek da lahko gredo offroad ali se izvlečejo iz snega. Realno pa noben cenejši nima awd oz je za doplačilo +4k€. Podvozje spet ni toliko dvignjeno od tal, ker so dvignili karoserijo, ne podvozja.


Edini sodobni smiselni SUVi so Jimny, Ignis, Panda, Duster, Lada, G-serija, Hilux, L200 in Landcruiser. Vse ostalo je za pederjasanje.

TheBlueOne ::

Grand Cherokee je bolj terensko vozilo, ta imajo cisto druge tezave kot SUVji, ker imajo drugacno konstrukcijo, ki je prilagojena za teren.

SUVji pravilo brez problema naredijo "moose test".



List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia

Poglej kje je X5 in kateri vse so za njim. Kar delajo s temi posastmi je neverjetno in na cudo pri boljsih ne trpi ravno zmogljivost, niti skozi ovinke, ampak denarnica, ko ga tankas in menjas gume. Seveda za isti denar dobis kaj hitrejsega ampak res tezko reces, da niso zelo zmogljivi.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

TheBlueOne je izjavil:

Grand Cherokee je bolj terensko vozilo, ta imajo cisto druge tezave kot SUVji, ker imajo drugacno konstrukcijo, ki je prilagojena za teren.


Cheroke ima šasijo integrirano v karoseriji. Wrenglerji so tisti z ločeno šasijo od karoserije.

TheBlueOne ::

Vseeno je eden redkih, ki mu ta test ni uspel. Je znan po tem in slaba referenca. Poznas se kateri drug SUV? Jaz vem samo za tegale in Pickupe stila Hilux. Tudi stara A klasa in Smart menda nista naredila testa (nisem 100%), pa to ne pomeni, da so vsi avto v razredu neuporabni.

Zgodovina sprememb…

mahoni ::

KAVINSKY je izjavil:

FTad je izjavil:

Ostale slabosti, ki si jih nastel tam ne pridejo toliko do izraza.

Pičiš po avtocesti pri 140 na uro, iznenada opaziš pred sabo počeno pnevmatiko od tovornjaka in se ji hočeš izogniti:

Ne nabijaj. To kar si pripopal na videu ne delas na avtocesti, posebej ne pri 140km/h. Pri tej hitrosti je isti kurec kaj vozis.
In dal si nek najslabsi primer iz vseh primerov. Hvala Bogu, da imamo dostop do interneta in si lahko pogledamo se druge teste in vidimo rezultate drugih vozil.

zavajon ::

c3p0 je izjavil:

Hmm, mi nismo imeli problema štirje v pejeku. So dandanes otroci večji?

Predvsem opažam, da so danes otroci širši. ;)
Tudi pri nas smo brez (prevelikih) teežav shajali pet v fičotu. Ko pa je prišel Peugeot 204 break, je pa bil sploh luksuz.

TheBlueOne ::

Frend ima X5 in gre tako dobro, da si mislis, da zanj ne veljajo zakoni fizike, tudi skozi ovinke, ampak je za omenit, da na leto pokuri 1x letne in 1x zimske gume (menda vsaj na zadnji osi) seveda visjega razreda in cene, da te pritisne srat.

Tu za moj okus ni kompromis, da se slabo vozi, kakor pravi @bobi_palčka ampak koliko stane dve toni +++ metati skozi ovinke.

FTad ::

TheBlueOne je izjavil:

Frend ima X5 in gre tako dobro, da si mislis, da zanj ne veljajo zakoni fizike, tudi skozi ovinke, ampak je za omenit, da na leto pokuri 1x letne in 1x zimske gume (menda vsaj na zadnji osi) seveda visjega razreda in cene, da te pritisne srat.

Tu za moj okus ni kompromis, da se slabo vozi, kakor pravi @bobi_palčka ampak koliko stane dve toni +++ metati skozi ovinke.


ja, a kupuje razne sportne razlicice gum? Ker razne conti sport contact imajo znatno visjo obrabo kot navadni conti modeli

Fritz ::

pikachu004 je izjavil:


Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?

Predvsem razgled in udobje. In to sta za nekatere lahko zelo pomembna dejavnika.

Sam mislim, da bom ostal ostal na karavanu, čeprav me vleče k SUV-u. Žal je SUV dražji že v štartu, dražji pa so tudi operativni stroški in vzdrževanje. Če denar ne bi bil tak dejavnik, bi že vozil SUV-a.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

TheBlueOne ::

@Ftad Ne vem tocno, ampak menda ko je delal vec km, se mi zdi, da je porabil 6 letnih in 6 zimskih na leto. Drugace je iz Koroske, kar pomeni, da so sami ovinki, kjer teza naredi svoje. Samo na AC verjetno zdrzijo kaksen mesec dlje.

@Fritz, to je tudi moj pomislek. Moja tudi hoce SUV, ampak ko ji povem, da bo njen in primerjava stroske z limuzino jo mine. :)

Drugace pa imajo trenutno v Avstriji akcijsko ponudbo in dobis nove Mazde 5 s 4000€ popusta, ce koga zanima. Ne vem pa ce jih prodajajo v tujino. Ce davek placas v Slo, kjer ga prijavis bi bilo se nekoliko ceneje.

mahoni ::

zavajon je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Hmm, mi nismo imeli problema štirje v pejeku. So dandanes otroci večji?

Predvsem opažam, da so danes otroci širši. ;)
Tudi pri nas smo brez (prevelikih) teežav shajali pet v fičotu. Ko pa je prišel Peugeot 204 break, je pa bil sploh luksuz.

Ne vem kaj se sploh hoce s takimi komentarji povedati? Dejmo se vrnit v kameno dobo, so tudi takrat lepo preziveli, bomo se mi.

pikachu004 ::

Fritz je izjavil:

pikachu004 je izjavil:


Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?

Predvsem razgled in udobje. In to sta za nekatere lahko zelo pomembna dejavnika.

Sam mislim, da bom ostal ostal na karavanu, čeprav me vleče k SUV-u. Žal je SUV dražji že v štartu, dražji pa so tudi operativni stroški in vzdrževanje. Če denar ne bi bil tak dejavnik, bi že vozil SUV-a.


Če med udobje spada mehkejše vzmetenje in manj nagibanja, potem SUVi niso bolj udobni :)

TheBlueOne ::

Nove Mazde CX 5 izgledajo super. :) Me ima da menjam limuzino, bo treba preizkusit.

Zgodovina sprememb…

sirotka ::

TheBlueOne je izjavil:

Grand Cherokee je bolj terensko vozilo, ta imajo cisto druge tezave kot SUVji, ker imajo drugacno konstrukcijo, ki je prilagojena za teren.

SUVji pravilo brez problema naredijo "moose test".



List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia

Poglej kje je X5 in kateri vse so za njim. Kar delajo s temi posastmi je neverjetno in na cudo pri boljsih ne trpi ravno zmogljivost, niti skozi ovinke, ampak denarnica, ko ga tankas in menjas gume. Seveda za isti denar dobis kaj hitrejsega ampak res tezko reces, da niso zelo zmogljivi.


Raje si poglej katero mašino je imel tisti x5. Mimo fizike ne moreš, suv-ji so načeloma visoke in težke kante.

krucymucy ::

TheBlueOne je izjavil:

Frend ima X5 in gre tako dobro, da si mislis, da zanj ne veljajo zakoni fizike, tudi skozi ovinke, ampak je za omenit, da na leto pokuri 1x letne in 1x zimske gume (menda vsaj na zadnji osi) seveda visjega razreda in cene, da te pritisne srat.

Tu za moj okus ni kompromis, da se slabo vozi, kakor pravi @bobi_palčka ampak koliko stane dve toni +++ metati skozi ovinke.


Ne, ne gre. Ravno X5 je model ki bi rad da ga rupsi primerja z navadno petico.
Znanec je namrec menjal X5 za navadno petico z enakim motorjem. Sem mu cestital za pametno in logicno potezo.

TheBlueOne ::

Jasno da z istim motorjem nimas sans. Tile SUVji pac potrebujejo dosti kompenzacije, na koncu v EUR, ampak ce si pripravljen preplacat se ne vozis nic slabo. Bolj ekonomicno je vedno logicna poteza v nekem stroskovnem smislu, ampak je problem, da je obcutek v teh posastih nekaj drugega in ga nekateri, katerih je mimogrede vedno vec in pac placajo.

Za podobne vozne izkusnje BMW 5 vs X5 bos potrebova:
- Vec moci
- Vec goriva
- Vec pneumatik

Ampak, ko sem peljal frendov, X5 50d je zadeva sla kot raketa.

Jaz trenutno gledam, deloma zaradi te teme, nove Mazde 5 namesto Mercedeza C in se sam ne vem zakaj. :)

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

Jaz ciljam na mazdo cx30 ko bo prišla ven. Vmesna vertija med cx-3 in cx-5

Takega crossoverja gledam pa zato ker je komot, pa ne za polagat ovinke in se vozit avtocesti ampak ker visoko sediš, ni prevelik ni premajhen, komot nalagaš froce v sedeže in potovalke v prtljažnik.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

mahoni ::

Tole bi jaz imel za po njivah okrog.

Ce sem cisto iskren, mi je zunanjost kar vsecna. Zgleda dokaj robusten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

jazjaz52 ::

pikachu004 je izjavil:

SUVi imajo več negativnih lastnosti, kot si mislite.

-višina karoserije: višja poraba
-krajša medosna razdalja. Zelo vpliva na udobje. Če karikiram: za koliko stopinj se bo nagnil avtobus (velika medosna razdalja), ko z njim zapeljete čez luknjo in za koliko osebni avto? Pri krajši medosni razdalji naredi tudi naše telo več poti, zaradi neprestanega nagibanja.
-odmaknjenost od tal, višje težišče: nagibanje levo-desno. Spet karikiram: Če sedite v kabini jadrnice ali na jamborju? Telo naredi veliko poti levo-desno, tudi naprej-nazaj.
-višje težišče: da bi ublažili zgornje pomankljivosti, je rešitev: trše vzmetenje ali aktivno vzmetenje. Pri cenejših SUVih aktivnega zagotovo ni, zato so vsi avti tako trdi v primerjavi z limuzinami.
-manjši prtljažniki

Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?

Ti pa se nisi še z Suv-jem peljal in nabijaš. Že dve leti vozim Suzuki SX4 cross- ker rad vozim dinamično imam povprečno porabo 4,9l, po AC pa se dvigne na 5,2l, ker veliko hodim v hribe je dvignjenost mus, še noben se ni pritoževal na nihanje vsak pa je pohvalil visoko sedenje in preglednost. Edino kar me moti je to da nisem izbral avtomatika-potem bi bil to sanjski avto.

bambam20 ::

jazjaz52 je izjavil:


Ti pa se nisi še z Suv-jem peljal in nabijaš. Že dve leti vozim Suzuki SX4 cross- ker rad vozim dinamično imam povprečno porabo 4,9l, po AC pa se dvigne na 5,2l,


Joj, kako si se zlagal.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

pikachu004 ::

jazjaz52 je izjavil:

pikachu004 je izjavil:

SUVi imajo več negativnih lastnosti, kot si mislite.

-višina karoserije: višja poraba
-krajša medosna razdalja. Zelo vpliva na udobje. Če karikiram: za koliko stopinj se bo nagnil avtobus (velika medosna razdalja), ko z njim zapeljete čez luknjo in za koliko osebni avto? Pri krajši medosni razdalji naredi tudi naše telo več poti, zaradi neprestanega nagibanja.
-odmaknjenost od tal, višje težišče: nagibanje levo-desno. Spet karikiram: Če sedite v kabini jadrnice ali na jamborju? Telo naredi veliko poti levo-desno, tudi naprej-nazaj.
-višje težišče: da bi ublažili zgornje pomankljivosti, je rešitev: trše vzmetenje ali aktivno vzmetenje. Pri cenejših SUVih aktivnega zagotovo ni, zato so vsi avti tako trdi v primerjavi z limuzinami.
-manjši prtljažniki

Tako je edina prednost SUVa izgled (stvar okusa) in razgled? Še kaj?

Ti pa se nisi še z Suv-jem peljal in nabijaš. Že dve leti vozim Suzuki SX4 cross- ker rad vozim dinamično imam povprečno porabo 4,9l, po AC pa se dvigne na 5,2l, ker veliko hodim v hribe je dvignjenost mus, še noben se ni pritoževal na nihanje vsak pa je pohvalil visoko sedenje in preglednost. Edino kar me moti je to da nisem izbral avtomatika-potem bi bil to sanjski avto.


Ja, sem se. Velikorat.

Če se še noben ni pritoževal, ne pomeni da zakoni fizike ne veljajo.

Magic1 ::

jazjaz52 je izjavil:


Ti pa se nisi še z Suv-jem peljal in nabijaš. Že dve leti vozim Suzuki SX4 cross- ker rad vozim dinamično imam povprečno porabo 4,9l, po AC pa se dvigne na 5,2l, ker veliko hodim v hribe je dvignjenost mus, še noben se ni pritoževal na nihanje vsak pa je pohvalil visoko sedenje in preglednost. Edino kar me moti je to da nisem izbral avtomatika-potem bi bil to sanjski avto.

*oglasno sporočilo
Vozi dinamično, poraba pod 5l in super udobno. Še dodaj, da bolj kot ga tiščiš, manj pije...
Magic

jazjaz52 ::

bambam20 je izjavil:

jazjaz52 je izjavil:


Ti pa se nisi še z Suv-jem peljal in nabijaš. Že dve leti vozim Suzuki SX4 cross- ker rad vozim dinamično imam povprečno porabo 4,9l, po AC pa se dvigne na 5,2l,


Joj, kako si se zlagal.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Če se upaš it stavit te povabim na 100 km vožnjo-ga bomo tankali na polno po 100 km pa dotočimo-poleg opravičila tukaj na forumu boš še častil večerjo-kosilo po izbiri recimo v J&B ali Zemonu.
Zakaj je tukaj za cca 2 litra manjša poraba? https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jazjaz52 ()

Magic1 ::

Še vedno je najnižja poraba višja od tvoje "dinamične".
Magic

TheBlueOne ::

Ce je Diesel 1.6, potem podatki stimajo s tem, kar je na poraba.com, ce je bencinar, potem mora biti bolj vprasanje definicija besede dinamicno. :)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
588824 (7034) m0LN4r
»

SUV za 25000€? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508829 (5810) negot
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6812434 (9347) krneki0001
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15317617 (12590) Timurlenk
»

Kakšen avto za okoli 20km na dan? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
548093 (6259) rosomah

Več podobnih tem