Prijavi se z GoogleID

» »

Alternativa TeamView-erju ali zamenjava IDja

Alternativa TeamView-erju ali zamenjava IDja

strani: « 1 2

Trubar ::

Predkratkim mi je TeamViewer javil, da ga uporabljam za komercialne namene, kar seveda ni res (dostopam samo do domacega racunala). Poizkusil sem ze izbristai vse sledi z racunala ampak ker je zadeva cloud base bi moral zamenjati MAC address-o itd... (Navodila: https://theitbros.com/reset-teamviewer-... Ker pa je racunalnik sluzben, MAC address-e ne zelim zamenjati.

Torej ostane samo format ali alternativa teamview-erja. Prosim za predloge. Se to: Alternativa mora enako biti cloud base saj nimam dostopa do router-ja (s sosedi imamo skupno mrezo in se mi RES ne da razlagati zakaj potrebujem dostop do router-ja :) ).

Hvala!

EDIT: Menim, da je TeamViewer "opazil", da dostopam do svojega racunala iz Ceske kjer sem bil na dopustu.
Jst sm jst!
  • spremenilo: Trubar ()

sajmonmofo ::

Anydesk

SaXsIm ::

Če imaš TW account, jim piši na support, zrihtajo takšne primere.
SaXsIm

Miha 333 ::

Anydesk, Showmypc

ToniT ::

Ultraviewer

Phantomeye ::

50 dolg hdmi :P

ali VNC

DeeCoy ::

Če rabiš samo za en računalnik, uporabi remote desktop od windowsa, bo delal boljše, pa nihče te ne bo omejeval.

Trubar ::

Kot sem ze napisal, ne zelim nastavljati portov. Torej pridejo v postev samo cloud base zadeve.

Sem naredil kot je SaXsIm predlagal. Na TeamViewer support sem poslal mail z zeljo, da mi ponovno omogocijo free account na tem IDju. Vkolikor ne bo slo bom poizkusil Anydesk :)
Jst sm jst!

DeeCoy ::

Trubar je izjavil:

Kot sem ze napisal, ne zelim nastavljati portov. Torej pridejo v postev samo cloud base zadeve.

Sem naredil kot je SaXsIm predlagal. Na TeamViewer support sem poslal mail z zeljo, da mi ponovno omogocijo free account na tem IDju. Vkolikor ne bo slo bom poizkusil Anydesk :)

Nastavljanje protov(enega!) ti vzame točno pol minute. Team viewer nima veze s cloudom, cloud based zadevo za remote dekstop boš zelozelo težko našel...

MrStein ::

Chrome Remote Desktop

Remote Desktop (tisti od Windows) sicer že nekaj let podpira EasyConnect, torej bi šlo brez igračkanja s porti. (ali tudi ne, ima spet neke druge muhe).

Odvisno tudi od tega, za kaj točno rabiš. Delo 8 ur? 5 minut da nekaj na hitro poklikaš? Prenos fajlov? Nekaj tretjega?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

starfotr ::

Portov ne odpirajte za RDP. Uredite si VPN.

Trubar ::

DeeCoy je izjavil:

Trubar je izjavil:

Kot sem ze napisal, ne zelim nastavljati portov. Torej pridejo v postev samo cloud base zadeve.

Sem naredil kot je SaXsIm predlagal. Na TeamViewer support sem poslal mail z zeljo, da mi ponovno omogocijo free account na tem IDju. Vkolikor ne bo slo bom poizkusil Anydesk :)

Nastavljanje protov(enega!) ti vzame točno pol minute. Team viewer nima veze s cloudom, cloud based zadevo za remote dekstop boš zelozelo težko našel...


Portov ne morem nastavljati, ker nimam dostopa, in si ga ne zelim urejati. Namrec, ce bom imel dostop in bo kaj crknilo, bom jaz kriv. :)
TeamViewer je cloud base. Torej princip delovanja je taksen, da se 2 masini povezeta na nek service in na ta nacin komunicirata. Ta service pa je v oblaku nekje. :)

MrStein je izjavil:

Chrome Remote Desktop

Remote Desktop (tisti od Windows) sicer že nekaj let podpira EasyConnect, torej bi šlo brez igračkanja s porti. (ali tudi ne, ima spet neke druge muhe).

Odvisno tudi od tega, za kaj točno rabiš. Delo 8 ur? 5 minut da nekaj na hitro poklikaš? Prenos fajlov? Nekaj tretjega?


Nek service mi tece gor kateri vcasih crkne in ga je potrebno nanovo zagnati. Pa tudi ksn fajl prenesem. :)

starfotr je izjavil:

Portov ne odpirajte za RDP. Uredite si VPN.


Se strinjam, ampak zase tega ne potrebujem (zaenkrat).
Jst sm jst!

DeeCoy ::

Trubar je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Trubar je izjavil:

Kot sem ze napisal, ne zelim nastavljati portov. Torej pridejo v postev samo cloud base zadeve.

Sem naredil kot je SaXsIm predlagal. Na TeamViewer support sem poslal mail z zeljo, da mi ponovno omogocijo free account na tem IDju. Vkolikor ne bo slo bom poizkusil Anydesk :)

Nastavljanje protov(enega!) ti vzame točno pol minute. Team viewer nima veze s cloudom, cloud based zadevo za remote dekstop boš zelozelo težko našel...


Portov ne morem nastavljati, ker nimam dostopa, in si ga ne zelim urejati. Namrec, ce bom imel dostop in bo kaj crknilo, bom jaz kriv. :)
TeamViewer je cloud base. Torej princip delovanja je taksen, da se 2 masini povezeta na nek service in na ta nacin komunicirata. Ta service pa je v oblaku nekje. :)


Ti pa blebetaš in si cel v oblakih. Sploh veš kaj je oblak? (v računalništvu). Teamviewer je čist P2P transfer, le povezava se vzpostavlja preko tv strežnikov. Če imaš dva računalnika na lokalni mreži promet (razen vzpostavitve povezave) sploh ne bo tekel po internetu.

starfotr je izjavil:

Portov ne odpirajte za RDP. Uredite si VPN.

In, kaj ti bodo naredili (kdorkoli bi že tako potreboval tvoje podatke s tvojega računalnika iz kakršnihkoli razlogov že) preko rdp porta? Obstaja miljon lažjih načinov, da tisti, ki hočejo vedet, pridejo do podatkov, kot preko rdpja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DeeCoy ()

Ales ::

DeeCoy je izjavil:

starfotr je izjavil:

Portov ne odpirajte za RDP. Uredite si VPN.

In, kaj ti bodo naredili (kdorkoli bi že tako potreboval tvoje podatke s tvojega računalnika iz kakršnihkoli razlogov že) preko rdp porta?
Kar lahko fašeš ob vdoru je kak enkripcijski trojanec in potem izsiljevanje za odklep podatkov, pa čez računalnik bodo poskusili priti še do drugih naprav na omrežju. Ransomware pač. Na primer. Ali pa postaneš del bota za trojan/spam/dos/crypto/whatever, ne da bi sploh vedel.

Obstaja miljon lažjih načinov, da tisti, ki hočejo vedet, pridejo do podatkov, kot preko rdpja.
Kaj pa nedavna BlueKeep ranljivost, CVE-2019-0708? Interakcija uporabnika ni potrebna, le odprt RDP port in tam delujoč RDP strežnik, na ustrezni verziji Windows, za popoln admin dostop.

Kaj je lažjega od tega? Avtomatizirana skripta najde odprt RDP dostop na ustrezni verziji Windows in fertik, the end.

MS je toliko cviknil, da je izdal celo popravke za že zdavnaj upokojene Windows XP in Windows Server 2003, ranljivo pa je vse do vključno Windows 7 in Windows Server 2008 R2.

To ni prvi Windows RDP exploit, ki se je kdaj pojavil in kot kaže še zdaleč tudi ni zadnji...
https://modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Trubar ::

DeeCoy je izjavil:

Trubar je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Trubar je izjavil:

Kot sem ze napisal, ne zelim nastavljati portov. Torej pridejo v postev samo cloud base zadeve.

Sem naredil kot je SaXsIm predlagal. Na TeamViewer support sem poslal mail z zeljo, da mi ponovno omogocijo free account na tem IDju. Vkolikor ne bo slo bom poizkusil Anydesk :)

Nastavljanje protov(enega!) ti vzame točno pol minute. Team viewer nima veze s cloudom, cloud based zadevo za remote dekstop boš zelozelo težko našel...


Portov ne morem nastavljati, ker nimam dostopa, in si ga ne zelim urejati. Namrec, ce bom imel dostop in bo kaj crknilo, bom jaz kriv. :)
TeamViewer je cloud base. Torej princip delovanja je taksen, da se 2 masini povezeta na nek service in na ta nacin komunicirata. Ta service pa je v oblaku nekje. :)


Ti pa blebetaš in si cel v oblakih. Sploh veš kaj je oblak? (v računalništvu). Teamviewer je čist P2P transfer, le povezava se vzpostavlja preko tv strežnikov. Če imaš dva računalnika na lokalni mreži promet (razen vzpostavitve povezave) sploh ne bo tekel po internetu.

starfotr je izjavil:

Portov ne odpirajte za RDP. Uredite si VPN.

In, kaj ti bodo naredili (kdorkoli bi že tako potreboval tvoje podatke s tvojega računalnika iz kakršnihkoli razlogov že) preko rdp porta? Obstaja miljon lažjih načinov, da tisti, ki hočejo vedet, pridejo do podatkov, kot preko rdpja.


Dragi moj, poguglaj zadevo pa bos videl. TW povezava tece prek TW streznikov. Nikoli client to client. Vedno so TW strezniki vmes. Zunanji source: https://www.quora.com/How-does-TeamView...

Glede nepooblascenega dostopa pa se strinjam s tabo.
Jst sm jst!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Trubar ()

DeeCoy ::

Trubar je izjavil:



Dragi moj, poguglaj zadevo pa bos videl. TW povezava tece prek TW streznikov. Nikoli client to client. Vedno so TW strezniki vmes. Zunanji source: https://www.quora.com/How-does-TeamView...

Glede nepooblascenega dostopa pa se strinjam s tabo.

Ne gre ves promet preko njihovih serverjev. Da se celo nastavit, da lahko narediš remote control, če lan ni povezan v internet. https://community.teamviewer.com/t5/Pre...

MrStein ::

Ja, ampak to nima veze z njegovim scenarijem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Ales je izjavil:

Kaj pa nedavna BlueKeep ranljivost, CVE-2019-0708?

Deluje le, če si user nastavi manj varne nastavitve za RDP dostop.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DeeCoy ::

MrStein je izjavil:

Ja, ampak to nima veze z njegovim scenarijem.

Človek je govoril o "cloudu". To je bil le protiargument, na začetno vprašanje je dobil že več kot dovolj odgovorov.

blackbfm ::

Ne nabijaj ker se ti očitno ne sanja dosti. Privzeto deluje prek njihovih strežnikov, sicer za zaprtimi porti in z natom povezave ne bi ble mozne. Lahko pa ročno nastavis p2p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

maddog ::

sajmonmofo je izjavil:

Anydesk

Trubar ::

Anyway... Teamviewer mi zopet deluje brez tezav v zasebnem nacinu. Ocitno so se odzvali na moj mail. V odgovor z njihove strani nisem nic dobil (mozno je tudi, da sem popomoti zbirsal :)). Skratka, ce ima se kdo enake tezave kot sem jih imel jaz, naj jim poslje mail na support.
Jst sm jst!

Ghost007 ::

TW se sam porihta. Vcasih začne gnjavit v commercialne namene. Ko ga pa pustis malo, pa ponavadi neha tudi. Se mi ze nešteto krat zgodilo. :D

sirotka ::

A ni tako, da če imaš na službenem pcju TW in označeno nekomercialno uporabo, si že v prekršku?

Trubar ::

Evo dobil mail s strani TeamViewerja:


Dear TeamViewer User,

Thank you for getting in touch with us. We are happy to inform you that your TeamViewer ID has been reset to "free". After reviewing your request, we decided that your use case can be qualified as "personal".

Why was my access to TeamViewer limited?

You were asked to purchase a TeamViewer license because your usage pattern suggested that you were using TeamViewer in a commercial environment. To be able to keep a free version of TeamViewer, we must make sure that commercial users purchase a license. Unfortunately, it can happen that we detect commercial use where this is not the case.

We would like to address the most important questions of the TeamViewer community regarding commercial / personal use.


1. "Is TeamViewer cancelling the free usage of its software?"

No. TeamViewer is free for personal use, and we are committed to this remaining so. Personal use means that you are not using TeamViewer for purposes that are either directly or indirectly paid. Commercial use includes providing support to colleagues and clients, working remotely via TeamViewer, monitoring company hardware, etc. Read more about commercial use.


2. "I believe blocking personal users from using TeamViewer for free is unethical."

We believe that providing and receiving help should not be a privilege for those who pay. Therefore we offer a free version of TeamViewer with many features. Implementing a mechanism to detect commercial use is part of our commitment to this idea. We do not target personal users but unfortunately, in some cases, personal users can be affected. We apologize for the inconvenience this may have caused and promise to continue to refine this mechanism.


3. "What is the motive behind blocking free users?"

We have taken this step because commercial users should not be able to use our free version. This way, we ensure our ability to offer a free version of TeamViewer with great features, performance, and possibilities.

We would like to thank our users who use TeamViewer as intended and help us to provide a free version for our personal users. Our vision is to empower people to help people, and we will always act accordingly.

Kind regards,
Your TeamViewer Team
Jst sm jst!

Mato989 ::

Čisto praviln mail...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Trubar ::

Evo dobil se 1x. Sedaj sem jim poslal se en mail v katerem sem napisal vse Idje mojih naprav. Bomo videli kaj bo sedaj.

EDIT: Pravtako bom preizkusil AnyDesk. Zanimivo, da je bil prvi komentar AnyDesk aplikacije na Goodle Play ravno o tem, da je oseba zacela uporabljati AnyDesk iz enakih razlogov kot jaz. Torej zaradi sporočil o komercialni uporabi. :)
Jst sm jst!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Trubar ()

XLapse ::

DeeCoy je izjavil:

Če rabiš samo za en računalnik, uporabi remote desktop od windowsa, bo delal boljše, pa nihče te ne bo omejeval.

kako pridem do tega in kje se to naštima ? prvič slišim. Rabim samo za en komp
alien technology

DeeCoy ::

XLapse je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Če rabiš samo za en računalnik, uporabi remote desktop od windowsa, bo delal boljše, pa nihče te ne bo omejeval.

kako pridem do tega in kje se to naštima ? prvič slišim. Rabim samo za en komp

Pogoj je pro verzija windowsa (če je to w10), na mašini, do katere želiš dostopat. Client je vseeno katera verzija je. Je pa res, da če nimaš vnpja, je treba odpret port na ruterju na široko, kar predstavlja manjše varnostno tveganje. Za commercial use definitvno ni, če pa nimaš nekih strašansko zaupnih podatkov je pa čisto ok.
https://www.groovypost.com/howto/setup-...

jukoz ::

DeeCoy je izjavil:


Je pa res, da če nimaš vnpja, je treba odpret port na ruterju na široko, kar predstavlja manjše varnostno tveganje.


Ni tako majhno varnostno tveganje:
https://www.bleepingcomputer.com/news/s...

Pa še glede pomembnosti tvojih podatkov:
https://krebsonsecurity.com/2012/10/the...

Na kratko - ne bodi cepec, cepi se oz uporabi nek VPN al neki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

MrStein ::

DeeCoy je izjavil:

XLapse je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

Če rabiš samo za en računalnik, uporabi remote desktop od windowsa, bo delal boljše, pa nihče te ne bo omejeval.

kako pridem do tega in kje se to naštima ? prvič slišim. Rabim samo za en komp

Pogoj je pro verzija windowsa (če je to w10), na mašini, do katere želiš dostopat.


Ni. Remote Assistance (po novem se imenuje Quick Assist) je na voljo v vseh izvedenkah Windows.

Z uporabo Easy Connect pa ni treba portov odpirati (je pa res, da vedno ne deluje).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DeeCoy ::

jukoz je izjavil:

DeeCoy je izjavil:


Je pa res, da če nimaš vnpja, je treba odpret port na ruterju na široko, kar predstavlja manjše varnostno tveganje.


Ni tako majhno varnostno tveganje:
https://www.bleepingcomputer.com/news/s...

Pa še glede pomembnosti tvojih podatkov:
https://krebsonsecurity.com/2012/10/the...

Na kratko - ne bodi cepec, cepi se oz uporabi nek VPN al neki.

Ne uporabljam rdpja, ravno iz teh razlogov. Team viewer mi zaenkrat še ne dela problemov, rdp uporabljam samo na lanu.

MrStein ::

jukoz je izjavil:

DeeCoy je izjavil:


Je pa res, da če nimaš vnpja, je treba odpret port na ruterju na široko, kar predstavlja manjše varnostno tveganje.


Ni tako majhno varnostno tveganje:
https://www.bleepingcomputer.com/news/s...

Ja, če imaš geslo "geslo" ali "12345678".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jukoz ::

MrStein je izjavil:

jukoz je izjavil:

DeeCoy je izjavil:


Je pa res, da če nimaš vnpja, je treba odpret port na ruterju na široko, kar predstavlja manjše varnostno tveganje.


Ni tako majhno varnostno tveganje:
https://www.bleepingcomputer.com/news/s...

Ja, če imaš geslo "geslo" ali "12345678".



Al pa če imaš eno mašino ki nekaj dela in se jo samo občasno pogleda - tako kot ene 80% vseh mašin, do katerih rabiš samo občasen dostop:
https://blogs.technet.microsoft.com/msr...

Verjetno jih tudi ne updajtaš ravno pogosto, ane?

Sicer pa MrStein, kot sem zapisal zgoraj - ne bodi cepec, cepi se =)

MrStein ::

Ko zmanjka argumentov...

... affects some older versions of Windows.

... deluje le, če sistem sam odpreš (izklopiš NLA, ki je default nekje od Viste dalje, ali z drugimi besedami: od Windows XP Service Pack 3)


You must be getting desperate...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

starfotr ::

Mrstein je pač ekspert za varnost. Zanj je dovolj imeti odprti port za RDP, zanj je dovolj WPS.

Unikum v svetu, nad vsemi varnostnimi eksperti. Vlade ga najemajo, tajne službe, koorporacije. In potem bi mu eni na slo techu nekaj solili pamet. Pffff

MrStein ::

Če bi imel argumente, bi moje izpodbil.

Tako pa lahko samo zganjaš verbalno diarejo. Ubožček. Mora biti hudo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

PS: A glede WPS še vedno stiskate prpo? Ponudba namreč še vedno velja. 500 EUR za "nič dela". Ne vem, kaj se izogibate...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jukoz ::

Oj, MrStein, prosim ne vzeti mojih besed kot žalitev in če si jih, se seveda zanje opravičujem. Nanašajo se na akcijo za cepljenje proti hepatitisu.

Sem pa mnenja da je bilje uporabljati neko zaščito kot upati da ti nek bot uganil geslo, ali pa da se najde še kakšna varnostna luknja.

O kakšnem WPS govorite?

MrStein ::

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

starfotr ::

To samo pomeni, da imajo nesposobno vodstvo, posledično nesposobno IT službo in da se jim jebe za varnost. Ter ne vedo, kako se zadevam streže in da nismo več leta 95.

jukoz ::

MrStein je izjavil:

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.


Potem pa svizec zavije čokolado v folijo pa to.

Ja, nazaj v realnost, kjer se uporablja neka vrsta zaščite in RDP ni prosto dosegljiv iz neta =)

MrStein ::

jukoz je izjavil:

MrStein je izjavil:

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.


Potem pa svizec zavije čokolado v folijo pa to.

Ja, znano tudi kot disonanca med forumskimi kavč teoritiki in realnostjo.

No, da si ne boste kaj naredili... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nsa_ag3nt ::

MrStein je izjavil:

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.

dostop preko RDP preko wan-a ali lan-a ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

jukoz ::

MrStein je izjavil:

jukoz je izjavil:

MrStein je izjavil:

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.


Potem pa svizec zavije čokolado v folijo pa to.

Ja, znano tudi kot disonanca med forumskimi kavč teoritiki in realnostjo.

No, da si ne boste kaj naredili... ;)



Glede na to da imaš precej javen profil, si bom zapomnil kje in kaj delaš (no, pa cel internet tudi).
In se vas izogibal na daleč. Pač, glede na to kakšen odnos do nekih osnov varnostne higiene imaš, predvidevam da ima tak odnos tudi tvoj zaposlovalec. S takim odnosom potem pridemo do raznih nezaščitenih baz, ki se valjajo po AWSu, pa API ključi commitani na Git itd.

Zaščita daljinskih dostopov s kaj več kot geslom je nekaj osnovnega in realnega, ne teoretični pristop. Glede na to kaj pravi google, močno dvomim da je katerikoli od tvojih potencialnih delodajalcev tako malomaren da bi uporabljal kaj takega. Sploh pa noben network admin tega ne bi dopustil.

nsa_ag3nt je izjavil:

MrStein je izjavil:

Gesla so čisto OK zaščita. Razen, če si kaj novega odkril.

PS: Podjetje z 500 (ali tisoč, ne štejem) zaposlenimi ima dostop preko RDP na vse računalnike. Hecno, po vašem bi morali vdirati dnevno. (resnica je seveda nasprotna od vaših blodenj)
Zaščita je seveda z geslom.

Ja nič, nazaj v realnost.

dostop preko RDP preko wan-a ali lan-a ?



Vseeno, ker se te mašine slej ko prej premaknejo ven iz lokalnega omrežja. In ne moreš dovoliti da ti gre nekdo s prenosnikom v neznano omrežje z vklopljenim daljinskim dostopom. Geslo je premalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

MrStein ::

Za vse gobezdače bom postavil testni sistem, pa da vidimo, če imajo tudi "kaj v roki, ne le jeziku".

PS: Tistih 500 EUR za razbitje WPS pa še kar ni šlo, pa tako samozavestni so eni bli. 5 minut dela... (minili so že tedni)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

McNato ::

Nihče še ni omeli aplikacije "Hitro pomoč", ki je od lani del Windows 10. Bistveno bojša rešitev kot "Oddaljena pomoč" ki smo jo poznali od Windowsov XP in prazvaprav nikoli ni delovala.

KTr1sk ::

McNato je izjavil:

Nihče še ni omeli aplikacije "Hitro pomoč", ki je od lani del Windows 10. Bistveno bojša rešitev kot "Oddaljena pomoč" ki smo jo poznali od Windowsov XP in prazvaprav nikoli ni delovala.

Hvala za tole :). Nisem poznal te funkcije, ravnokar sem testiral, deluje, ampak tisti, ki rabi pomoč in dobi številko da se lahko drugi poveže v pc mora imeti microsoftov račun, drugače ne gre ali pa ne znam.
sam pa uporabljam ultraviwer https://ultraviewer.net/en/ kot alternativo ...
Asrock Z77pro4,2x4gb-1600,128gb crucialM4 SSD, 3,5tbHDD,i5 3570k,geforce 670TX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KTr1sk ()

McNato ::

Sami tisti ki nudi pomoč se mora prijaviti z MS accountom. Klient mora samo vnesti kodo in nato še potrditi da dovoli deljenje zaslona.

MrStein ::

McNato je izjavil:

Nihče še ni omeli aplikacije "Hitro pomoč", ki je od lani del Windows 10.

Khm...

MrStein je izjavil:

Remote Assistance (po novem se imenuje Quick Assist) je na voljo v vseh izvedenkah Windows.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Teamviewer (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
653490 (758) MrStein
»

TeamViewer nedosegljiv, vdor kljub pričevanjem uporabnikov zanikajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
539828 (4056) Saul Goodman
»

Remote Desktop

Oddelek: Omrežja in internet
201692 (1089) Yacksy
»

oddaljeno namizje kater program ?

Oddelek: Programska oprema
313403 (2496) NeMeTko
»

Remote control

Oddelek: Programska oprema
6989 (843) amigo_no1

Več podobnih tem