» »

Garancija - vrnitev kupnine

Garancija - vrnitev kupnine

d3vi1 ::

Živjo!

Zanima me, če mi lahko poveste kaj narediti v mojem primeru. Pri funtech sem kupil rame pred 1 letom nekje, še vedno so v garanciji. Napako sem komaj sedaj odkril, ker sem naredil memtest. Verjetno je napaka bila že od začetka, sem imel dosti BSOD, ampak nič ni kazalo na rame. Sedaj hočem uveljavit garancijo oz. vrnitev kupnine ali nakup pri njih za kupnino, ta je znašala 161€ takrat. Sedaj so ti isti rami 83€ in če bi želel vzel boljše, npr. za 103€, bi moral še doplačat še 20€. Težava je tudi poštnina, krijem jo jaz, oni mi ne vrnejo tega denarja, niti upoštevajo kot dobropis. Dosti nakupujem preko spleta in sem imel tudi dosti izkušenj s garancijami oz. doplačilo za boljši izdelek in vedno so mi upoštevali kupnino in pa vrnili poštnino ali pa kr poslali poštarja.

Sedaj me zanima ali je to vredu kar oni "delajo" ali bi mi morali vrnit kupnino?

St235 ::

Če se je izdelek pokvaril potem uveljavljaš garancijo, kjer ti morajo pokrit stroške, ki so nastali z vračanjem izdelka. V 45 dneh ti morajo dostavit brezhiben izdelek. Denarja ti na podlagi garancijskega zahtevka ne rabijo vrnit.

Poskusiš lahko tudi z uveljavitvijo stvarne napake. Moraš pa tukaj pazit dve stvari, ker si čakal toliko časa. Ker je od nakupa minilo več kot pol leta boš moral napako in razloge za njo dokazovati ti in kot drugo si zamudil rok, ker stvarno napako moraš uveljavit v 2 mesecih od kar izveš za napako.

opeter ::

Ne vem, kje si ti kupoval, a kupnine samo tako ne dobiš nazaj (ajd, mogoče v Hofru). Predvsem pa pa po več kot enem letu?

Lepo uveljavi garancijo, imajo 45 dni, da ti zamenjajo/dajo drug RAM s podobnimi lastnostmi/specifikacijami (kar pa ne pomeni isto ceno!).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

d3vi1 ::

eigre so mi upoštevali kupnino za tipkovnico in hdd, obema je cena padla po več kot 1 letu, ampak so mi upoštevali kupnino, zato sem nekaj doplačal in vzel boljši izdelek. Funtech mi noče poštnine krit in ne, ni še preteklo 1 leto, 8 mescev. Kolega je pri funtech vzel napajalnik in ga želel vrnit, ker mu ni ustrezal, so mu rekli, da dobi 10% manj kupnine in še poštnino je moral sam plačat, to je bilo 10EUR zaradi teže paketa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d3vi1 ()

St235 ::

vse kar opisuješ so individualni dogovori, ki nimajo ničesar z garancijo ali stvarno napako. 1 leto ali 8 mesecev ne naredi bistvene razlike.

Han ::

Garancijo (RMA postopek) lahko uveljaviš tudi direktno pri proizvajalcu. Boš skoraj zagotovo dobil identičen brezhiben spomin, predvidoma v 2 tednih.

d3vi1 ::

Vedno ko sem uveljavljal garancijo, sem doplačal in vzel nekaj drugega, nikoli ne vzamem istega izdelka, že zaradi principa.

Han ::

Pri Funtechu ne bo šlo na to noto. Oni pošljejo defekten izdelek v popravilo ali zamenjavo dobavitelju...

d3vi1 ::

Razumem, ampak poštnine mi tudi ne rabijo vrnit? Do sedaj so mi vse spletne trgovine oz. so poslali poštarja, ki je dal posebno nalepko na paket.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d3vi1 ()

Magic1 ::

Stroške pošiljanja v obe smeri ti tudi morajo kriti pri uveljavljanju garancije.
Se mi zdi, da si jih ti klical, nekaj probal zmutit in potem so tudi oni mutili.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

d3vi1 ::

Napisali so mi, da naj pošljem na njihov naslov in priložim izpolnjen zahtevek za garancijo, potem sem jih poklical glede poštnine.

St235 ::

d3vi1 je izjavil:

Razumem, ampak poštnine mi tudi ne rabijo vrnit? Do sedaj so mi vse spletne trgovine oz. so poslali poštarja, ki je dal posebno nalepko na paket.


če uveljavljaš garancijo potem so dolžni pokrit poštnino.

d3vi1 je izjavil:

Vedno ko sem uveljavljal garancijo, sem doplačal in vzel nekaj drugega, nikoli ne vzamem istega izdelka, že zaradi principa.


to je pač stvar dogovora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

d3vi1 ::

Torej so poštnino mi dolžni pokrit. Kaj pa jim naj rečem, ker sedaj ne želijo tega naredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d3vi1 ()

Magic1 ::

Pošlji jim v popravilo in po končanem postopku garancije jim pošlji še račun iz pošte in zahtevaj vračilo na tvoj bančni račun. Če se bodo upiral (se ne bodo), jim zagrozi z išpekcijo.
Magic

d3vi1 ::

Bom potem to naredil. Najlepša hvala za pomoč. V prihodnje pa se bom izogibal funtech.

zavajon ::

Tako se lahko izogibaš vsem slovenskim trgovinam in marsikaterim tujim.
V bistvu ti ostane evil korporacija Amazon, tam nič ne komplicirajo. Meni so poslali nov izdelek takoj, ko sem uveljavil garancijo, še preden sem jim pokvarjenega poslal. Nato so mi še dali 8€ refunda za poštnino, čeprav je bila poštnina dobra 2€.

Invictus ::

Zato sam praktično vse nabavljam preko Amazona

Kdo je še tko nor, da nabavlja malo dražjo robo pri nas, kjer je tako ali tako precenjena...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

d3vi1 ::

Zaradi garancij sem kupoval raje v naših spletnih trgovinah. Eigre in mimovrste, tam sem tudi v garancijo(preteklo je več kot pol leta) z doplačilom vzel boljši ssd in upoštevali so mi kupnino. Bom pa naslednjič prvo pogledal po amazonu.

DeeCoy ::

Kake komplikacije.. Vzemi rame, embalažo, račun, pojdi v funtech, razloži napako in ti bodo verjetno v kratkem rešili. Če ti napake nisi odkril takoj ni njihova krivda. Poštnino morajo kriti oni, o tem ni debate, ampak šele takrat, ko je potrjeno, da je bil izdelek res defekten.

Če izdelka ne morejo popraviti, ti ga morajo zamenjati za izdelek enak, enakovreden ali boljši od tvojega (TO JE NJIHOVA ODLOČITEV!). Torej, ti bi imel po enem letu zastonj nove in boljše rame. Če bi to dovoljevali, se po dovolj ciklih z memtestom v vsakem ramu pojavi napaka, in bi jaz imel vsake pol leta nove in boljše rame..

Mislim.. kake ideje imate eni..

V življenju mi še ni crknila komponenta v računalniku. Vedno vse sam sestavil s kvalitetno robo (ni bilo poceni, je pa delalo oz. 7 let stara kišta (je že pri kolegu, sam imam že novo) še vedno laufa bp). Nauk zgodbe? Drugič ne kupuj poceni ramov, kjerkoli že..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DeeCoy ()

Mare2 ::

Invictus je izjavil:

Zato sam praktično vse nabavljam preko Amazona

Kdo je še tko nor, da nabavlja malo dražjo robo pri nas, kjer je tako ali tako precenjena...


Pri Amazonu če kaj crkne po enem letu in osmih mesecih poleg garancije povrnejo tudi potne stroške?

Invictus ::

Meni še nič ni, drugače ti je pa eden zgoraj napisal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

opeter ::

DeeCoy je izjavil:

V življenju mi še ni crknila komponenta v računalniku. Vedno vse sam sestavil s kvalitetno robo (ni bilo poceni, je pa delalo oz. 7 let stara kišta (je že pri kolegu, sam imam že novo) še vedno laufa bp). Nauk zgodbe? Drugič ne kupuj poceni ramov, kjerkoli že..


Seveda ti ni, saj ga oddaš preden bi crknila. :P
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

DeeCoy ::

opeter je izjavil:

DeeCoy je izjavil:

V življenju mi še ni crknila komponenta v računalniku. Vedno vse sam sestavil s kvalitetno robo (ni bilo poceni, je pa delalo oz. 7 let stara kišta (je že pri kolegu, sam imam že novo) še vedno laufa bp). Nauk zgodbe? Drugič ne kupuj poceni ramov, kjerkoli že..


Seveda ti ni, saj ga oddaš preden bi crknila. :P

Dvomim, ker je bil računalnik vzdrževan tako kot mora bit. Bomo videli, kako dolgo bo še laufala :)

St235 ::

Mare2 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Zato sam praktično vse nabavljam preko Amazona

Kdo je še tko nor, da nabavlja malo dražjo robo pri nas, kjer je tako ali tako precenjena...


Pri Amazonu če kaj crkne po enem letu in osmih mesecih poleg garancije povrnejo tudi potne stroške?


Do sedaj se nikoli ni bilo tezav z vrqcilom postnine pri garancijskih zahtevkih.

blackbfm ::

V bistvu ti ostane evil korporacija Amazon, tam nič ne komplicirajo. Meni so poslali nov izdelek takoj, ko sem uveljavil garancijo, še preden sem jim pokvarjenega poslal. Nato so mi še dali 8€ refunda za poštnino, čeprav je bila poštnina dobra 2€


Pri amazonu vejo da se jim za par euro postnine ne splaca izgubljat stranke. Pa da je skoda casa ki ga support zapravi za take bedarije. Dobavitelji pa ga tudi ne upajo je*at v glavo. Na drugi strani imas slo trgovine kje ocitno vse deluje kontra, kjer si lah vesel ce dobis orig zapakiran izdelek, kjer ti komplicirajo do amena vsako reklamacijo...


V življenju mi še ni crknila komponenta v računalniku. Vedno vse sam sestavil s kvalitetno robo (ni bilo poceni, je pa delalo oz. 7 let stara kišta (je že pri kolegu, sam imam že novo) še vedno laufa bp). Nauk zgodbe? Drugič ne kupuj poceni ramov, kjerkoli že..


Torei si imel 2 računalnika, od tega je
en nov, huda statistika za merjenje kvalitete in zivljenjske dobe komponent res, cestitam

MrStein ::

d3vi1 je izjavil:

Živjo!

Zanima me, če mi lahko poveste kaj narediti v mojem primeru. Pri funtech sem kupil rame pred 1 letom nekje, še vedno so v garanciji. Napako sem komaj sedaj odkril, ker sem naredil memtest. Verjetno je napaka bila že od začetka, sem imel dosti BSOD, ampak nič ni kazalo na rame. Sedaj hočem uveljavit garancijo oz. vrnitev kupnine ali nakup pri njih za kupnino, ta je znašala 161€ takrat. Sedaj so ti isti rami 83€ in če bi želel vzel boljše, npr. za 103€, bi moral še doplačat še 20€. Težava je tudi poštnina, krijem jo jaz, oni mi ne vrnejo tega denarja, niti upoštevajo kot dobropis. Dosti nakupujem preko spleta in sem imel tudi dosti izkušenj s garancijami oz. doplačilo za boljši izdelek in vedno so mi upoštevali kupnino in pa vrnili poštnino ali pa kr poslali poštarja.

Sedaj me zanima ali je to vredu kar oni "delajo" ali bi mi morali vrnit kupnino?


Jaz sem RAM-e poslal direktno proizvajalcu. V Hong Kong ali kje so že (verjetno Koreja). Trajalo par tednov, ampak so zamenjali brez kompliciranja. Verjetno z identičnim modelom (lahko preverim).

(nisem bral drugih odgovorov)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9813739 (7952) Mitja358
»

Amazon.com ali Amazon.de ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
189070 (2711) Skyman
»

Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568405 (6576) galu
»

Dinokomp (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
12820359 (12893) Rakunish

Več podobnih tem