Forum » Na cesti » Nakup Avtomobila iz Tujine
Nakup Avtomobila iz Tujine
EvilGod ::
Živjo,
zanime če kdo ve kere dajetve je treba plačat pri uvozu avtomobila iz tujine.. kolk to vsaka stvar kj pride (carina, davk, homologacija... so on...??)
LP
zanime če kdo ve kere dajetve je treba plačat pri uvozu avtomobila iz tujine.. kolk to vsaka stvar kj pride (carina, davk, homologacija... so on...??)
LP
Switch ::
Oče je kupil Forda Escorta v Avstriji. Kakšne dajatve je moral dajati ne vem, ker o tem precej nerad govori, ker so mu avto zadržali na carini in ga je vse skupaj prišlo zelo drago
Mr.B ::
Kolikor jaz vem, na carini pogledajo koliko je avto star ter potem nato toliko plačaš. Tako če uvoziš en pocen BMW star kake tri leta, uvožen iz Nemčije, pa ima krepko čez sto tisoč, si kar misli koliko dajatev daš davkariji za dve leti vreden avot, ker na carini kilometrine ne gledajo, potem pa moraš plačati še generalni servis zaradi kilometrine......
Drugače počakajte mesec maj, in boste videli kako bodo šle cene dol. Sedaj pa lepo šparajte, saj boš lepo rekel prodajalcu, gospod v sosedni avstriji je BMW XXXXXX€ prinas pa +5000€, hm bom šel v Avstrijo.
Drugače počakajte mesec maj, in boste videli kako bodo šle cene dol. Sedaj pa lepo šparajte, saj boš lepo rekel prodajalcu, gospod v sosedni avstriji je BMW XXXXXX€ prinas pa +5000€, hm bom šel v Avstrijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
EvilGod ::
Ok sej to se mi zdi d je velik.. sam ne vem dejte povedat okol kere cene govorimo.. 100.000, 300.000 al 500.000...
pa to je carina... kaj pa une homologacije al kaj je terba tut nardit...
LP
pa to je carina... kaj pa une homologacije al kaj je terba tut nardit...
LP
||_^_|| ::
Plačaš neki špedicije cca. 30K, ležarino20-30K, homologacijo 20-30k, trošarino, 20% DDVja in vse zaplete ki se zgodijo (al pa se ne). Seveda pa moraš plačat tut ZOLL tablice, da je avto na poti v Slovenijo sploh legalno na cesti.
Kar je rekel Mr.B ni res, ker na carini preverijo števec kilometrov in potem strokovni izvedenec poda mnenje o realnosti le teh. Pri odmeri trošarine se seveda upošteva izvedenčevo mnenje in avto ocenijo tudi glede na vso dodatno opremo.
Zgoraj napisano velja samo in izključno za avtomobile izdelane v EU. Za ostale dodajo še ~20% (nevem napamet) carine.
Ni odveč vedet tut to da starejši ko je avto večja je verjetnost komplikacij.
Mr.B: kaj smatraš pod generalni servis?
Kar je rekel Mr.B ni res, ker na carini preverijo števec kilometrov in potem strokovni izvedenec poda mnenje o realnosti le teh. Pri odmeri trošarine se seveda upošteva izvedenčevo mnenje in avto ocenijo tudi glede na vso dodatno opremo.
Zgoraj napisano velja samo in izključno za avtomobile izdelane v EU. Za ostale dodajo še ~20% (nevem napamet) carine.
Ni odveč vedet tut to da starejši ko je avto večja je verjetnost komplikacij.
Mr.B: kaj smatraš pod generalni servis?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ||_^_|| ()
Mr.B ::
Pri avtu ki ima čez 100.000Km +, je definitivno treba narediti generalko. In če je avto sploh iz kake nemčije je avto definitivno vožen. No sej znajo naši števec nazaj naviti.Kar pa je sploh zanimivo avto je relativno nov. Kje sta pa videli kakega pravega nemca z 10 let starim avtom. In če si omisliš avto dobre znamke z malo leti je tista upotevana kilometina proti vrednosti avta prav majhmna.
Sicer generalni servis ni samo oleje pa filtri, tu si omisli še polosovine, vilce, kompletne bremze, jermeni, itd. Bolj bi kak mehanik vedel.
Sicer generalni servis ni samo oleje pa filtri, tu si omisli še polosovine, vilce, kompletne bremze, jermeni, itd. Bolj bi kak mehanik vedel.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
perci ::
Pri avtu ki ima čez 100.000Km +, je definitivno treba narediti generalko.
Uf, pol morm pa jst hit generalko nardit . Men je pa mehankar reku, da je sam zobati jermen za menjat. Sunce mu .
Mr.B ::
Perci, če si penzionist, s corso 1.0, ti res ne bo treba menjati nič drugega, no mogoče motorja enkrat do 150k.
PS : Oproszi hecu.
PS : Oproszi hecu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
SkIDiver ::
O pa še kako upoštevajo pri carini kilometre. Bratranc je uvozil A4 2 leti star iz Nemčije in je dal iz prvotnih 60k km prestavit na 160k km zaradi carine. Poleg tega je našel malo obdelanega(poškodovana zunanja lupina prednjih blatnikov in pokrov prtljažnik). Vse to mu je krepko zbijalo ceno klub skoraj popolni opremi vozila. Na grobo mi je povedal da je ob izvozu dobil povrnjen davek v vrednosti 14% cene ob uvozu v slo pa je moral plačati 24% davka na ceno vozila. Cena je bila prikazana realna. Na koncu za tak letnik in opremljenost z vsemi ceramonijami okol carine, kleparijo za lepotne napake, servis, registracijo in kemičnim čiščenjem notranjosti vozila in glede na to da je dobil 4x lita platišča z novimi letnimi pnevamtikami in 4x kovinska z zimskimi ter servisno knjižico, ki je pa na carini seveda ni pokazal, ga je avto koštal na cesto postavljen 300 do 400 tisočakov ceneje kot v pri nas. Če odštejemo to da v Sloveniji v 3 mesecih ni nikjer zasledil nobenega z avtomatsko klimatsko napravo in strešnim oknom.
Dokler nismo v EU se splača, potlej se bo pa bolj splačalo težit kupcem da je BMW v Avstriji ceneje za 500€ kot pri njemu
Dokler nismo v EU se splača, potlej se bo pa bolj splačalo težit kupcem da je BMW v Avstriji ceneje za 500€ kot pri njemu
SkIDiver ::
Pod temeljit kompleten servis lahko šteješ menjavo vseh filtrov, svečk, jermen, komplet zavore, končnike, končnike krmilnega mehanizma, mogoče tudi ležajev, amortizerjev, polosovin, olje v menjalniku, razne gume na podvozju in tudi na nosilcih motorja in menjalnika in imamo skoraj da avto brezhiben, če motor deluje lepo. Lahko pa dodamo še kakšna tesnila na motorju, batnih obročkov, ležajev motorne gredi, sama gred in tako naprej. Samo v tem primeru imamo pred sabo pa že precej zgaran motor oz slabo vzdrževan in ne ravno lepo vožen.
perci ::
Mr.B:
Naš golf 2 diesel je imel 300k kilometrov, preden smo ga prodali, pa lahko verjameš, da kupec ni takoj delal generalke.
Moj clio 1,4 ima 105k kilometrov in še v sanjah ne mislim naslednjih 100k kilometrov generalke delat.
Fotrov mondeo ima 120k kilometrov in tut še 100% 100k kilometrov ne bo generalke.
Današnji avtomobili so delani za 200-300k brez generalke, sicer je pa gotovo kak mehankar na forumu, pa naj on pove, kako in kaj, ker jaz res nisem sila kompetenten na tem področju.
Naš golf 2 diesel je imel 300k kilometrov, preden smo ga prodali, pa lahko verjameš, da kupec ni takoj delal generalke.
Moj clio 1,4 ima 105k kilometrov in še v sanjah ne mislim naslednjih 100k kilometrov generalke delat.
Fotrov mondeo ima 120k kilometrov in tut še 100% 100k kilometrov ne bo generalke.
Današnji avtomobili so delani za 200-300k brez generalke, sicer je pa gotovo kak mehankar na forumu, pa naj on pove, kako in kaj, ker jaz res nisem sila kompetenten na tem področju.
||_^_|| ::
Sej sporen je samo izraz: generalni servis
Po moji logiki to pomeni komplet servis + to kar je SkIDiver napisal: kakšna tesnila na motorju, batnih obročkov, ležajev motorne gredi, sama gred in tako naprej. Samo v tem primeru imamo pred sabo pa že precej zgaran motor oz slabo vzdrževan in ne ravno lepo vožen.
Kar se pa jermenov, zavor & ostalega sranja tiče, jermen, olje, filtre, bo na rabljenemu avtu zamenjal vsak ki ima kaj pameti v glavi ker je riziko prevelik. Zavore se pa menjajo takrat ko se obrabijo, kilometri tle niso prevelik faktor.
Po moji logiki to pomeni komplet servis + to kar je SkIDiver napisal: kakšna tesnila na motorju, batnih obročkov, ležajev motorne gredi, sama gred in tako naprej. Samo v tem primeru imamo pred sabo pa že precej zgaran motor oz slabo vzdrževan in ne ravno lepo vožen.
Kar se pa jermenov, zavor & ostalega sranja tiče, jermen, olje, filtre, bo na rabljenemu avtu zamenjal vsak ki ima kaj pameti v glavi ker je riziko prevelik. Zavore se pa menjajo takrat ko se obrabijo, kilometri tle niso prevelik faktor.
Iztirjenec ::
Avto uvožen iz Nemčije te pride potem, ko poravnaš vse dajatve približno:
cena avtomobila v nemčiji z Mwst + 10% zraven... Tako, da če v Nemčiji pride avto recimo 20000 evrov (z vštetim Mwst) potem te po vseh potrebnih dajatvah pride pri nas 22000 evrov...
cena avtomobila v nemčiji z Mwst + 10% zraven... Tako, da če v Nemčiji pride avto recimo 20000 evrov (z vštetim Mwst) potem te po vseh potrebnih dajatvah pride pri nas 22000 evrov...
SkIDiver ::
perci ti pridejo v poštev vsekakor, če zaznaš v motornem olju, ki ga menjaš bencin. Težava z batnimi obročki se pozna tudi pri moči in pospeških avtomobila. Če obročki na enem batu popokajo kar je najpogostejša okvara le teh poleg seveda obrabe avto izgubi na moči in bencin začne prehajat v spodnji del motorja kjer se nahaja motorna gred in ostala mašinerija. Če so le ti zelo zgarani potem imamo tudi olje v komori za izgorevanje kjer naj bi bil samo bencin. Takrat vidš na izpuhu moder dim. To je najbolj očiten znak da so obročki šli adijo. Drugače pa najlažje ugotoviš tako, da ob menjavi olja presmatraš, če je v njem sled bencina. To lahko po moje ugotoviš z pomočjo kemije in znanosti (laik okol tega) po mojem načinu pa poskusš kapljico olja na jeziku. Če poznaš okuse takoj zaznaš bencin. Hitro in zanesljivo pa tud nagravžno
Črtica mož imaš prav. Kdor kupi rabljen avto in je pri pameti zamenja filtre, olje, jermena in svečke ter pregleda zavore. Predvsem so pomembna jermena pri motorjih kateri nimajo več za povezavo motorne gredi in ventilov kovinske verige. Ta veriga se ni nikol strgala. Če je šlo kj narobe te je opozorila z glasnim ropotanjem, ki ga vsak mehanik pozna, ki se kaj zastop na avtomobilske motorje. Ponavadi je šlo samo za napenjalo (šponar), ki je vrigo držalo lepo napeto. So se našli pa tudi primeri, ko je bla pametna zamenjava same verige. Pri novejših motorjih ni več te verige. Vse skupaj povezuje zobati jermen. Zato tudi je zobat! Da se ne dela zamika. Če se ta jermen strga potrga ventile, zvije al pa drugače poškoduje glavo motorja, bate, puše in bog vedi kaj vse se še lahko najde zraven. Stroški popravila so ogromni. Pri menjavi tega jermena je priporočljivo zamenjati tudi napenjalo(šponar), ker je notri ležaj, ki nima nobenega vira podmazovanja. Če zariba al pa kako drugače poškoduje, zablokira ali kaj drugega imate ravno tako velik problem, ker vam uniči zobati jermen. Ponavadi če se pere motor in zadeva ni zaščitena kaj kmalu začne zadeva nadležno piskat pod prostim plinom. Pri zvečanju obratov se zadeva utiša. Zadeva je od avtomobila do avtomobila različna v izvedbi v principu pa je ista.
Vzdržljiv pa je vsak motor in pleh, če se na njega pazi in je dokaj spodobno vzdrževan. Vsak avto pa ima svoje zahteve. Eni veliki drugi manjše nekateri pa zelo skromne. Največ je odvisno od lastnika in njegove skrbi.
Črtica mož imaš prav. Kdor kupi rabljen avto in je pri pameti zamenja filtre, olje, jermena in svečke ter pregleda zavore. Predvsem so pomembna jermena pri motorjih kateri nimajo več za povezavo motorne gredi in ventilov kovinske verige. Ta veriga se ni nikol strgala. Če je šlo kj narobe te je opozorila z glasnim ropotanjem, ki ga vsak mehanik pozna, ki se kaj zastop na avtomobilske motorje. Ponavadi je šlo samo za napenjalo (šponar), ki je vrigo držalo lepo napeto. So se našli pa tudi primeri, ko je bla pametna zamenjava same verige. Pri novejših motorjih ni več te verige. Vse skupaj povezuje zobati jermen. Zato tudi je zobat! Da se ne dela zamika. Če se ta jermen strga potrga ventile, zvije al pa drugače poškoduje glavo motorja, bate, puše in bog vedi kaj vse se še lahko najde zraven. Stroški popravila so ogromni. Pri menjavi tega jermena je priporočljivo zamenjati tudi napenjalo(šponar), ker je notri ležaj, ki nima nobenega vira podmazovanja. Če zariba al pa kako drugače poškoduje, zablokira ali kaj drugega imate ravno tako velik problem, ker vam uniči zobati jermen. Ponavadi če se pere motor in zadeva ni zaščitena kaj kmalu začne zadeva nadležno piskat pod prostim plinom. Pri zvečanju obratov se zadeva utiša. Zadeva je od avtomobila do avtomobila različna v izvedbi v principu pa je ista.
Vzdržljiv pa je vsak motor in pleh, če se na njega pazi in je dokaj spodobno vzdrževan. Vsak avto pa ima svoje zahteve. Eni veliki drugi manjše nekateri pa zelo skromne. Največ je odvisno od lastnika in njegove skrbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Cosmo ::
Sk|diver: Nekaterim avtom se ob morebitnem pretrgu zobatega jermena bati in ventili ne zabijejo skupaj
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.
krneki0001 ::
Skidiver en izmed takih avtomobilov je Subaru Leone.
LP
Nebivedu
P.S. Pa samo še ene 2 do 3 so taki, ki to zmorejo, vse ostalo pa res crkne in je boljš zamenjat celo mašino, kot pa da bi dal to popravit.
LP
Nebivedu
P.S. Pa samo še ene 2 do 3 so taki, ki to zmorejo, vse ostalo pa res crkne in je boljš zamenjat celo mašino, kot pa da bi dal to popravit.
||_^_|| ::
Iztirjenec: govort kok približno te pride avto na koncu ne moreš čist točno. Naš voyager je koštal v nemčiji 10500€, v Slo pa do registracije cca 13300€.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13346 (9888) | WizzardOfOZ |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24065 (21934) | Zheegec |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49060 (46393) | Pyr0Beast |
» | Mnenja glede menjave avtaOddelek: Loža | 4998 (4214) | oldguy |
» | DIY-Avtomehanika...Oddelek: Na cesti | 3006 (2808) | Brane2 |