» »

Servis avtomobila - nejasna napaka

Servis avtomobila - nejasna napaka

-=Tomaz=- ::

Pri avtu se je začela občasno pojavljati neka napaka. Na uradnem servisu naj bi napako odkrili in popravili. Še v istem tednu se je napaka ponovila, vendar sedaj na servisu trdijo, da gre za drugo napako, čeprav vsaj za laika ni razlike.

Ali sploh lahko tukaj kako dokazujem, da prvič sploh niso odpravili napake, da so le ugibali in računali?

lp

AndrejS ::

In katera napake je to ?

janezvalva ::

ne, ker pri servisiranju avtomobilov gre za igro izpadanja:
če ni to, potem je drugo, če pa ni drugo je pa tretje, itn.

kazarmilker ::

Ja avto javi kodo napake in potem menjajo po spisku kose dokler se napaka ne pojavi več.
Koda ne pove kaj je narobe, le kater senzor je zaznal napako.

Verjetno se počutiš nategnjenega, kar delno si, ker je pač loterija ali pa boš brez avta en mesec in se bo z njim vozil mehanik v službo in domov, da bo lahko potrdil da so napako odpravili ali pa bojo po vrsti menjali dele dokler ni pravi.

looser ::

Poskusi z obd2 readerjem, če dobiš kakšen pomenljiv fault code...

s1m0n ::

Brez obrazložitve kaj je bila prvič napaka ter kaj je sedaj, se ne pride nikamor.
Veliko krat je za takšno ponavljanje napake, ki ni mehanskega izvora lahko kak slab stik (ozemljitev ali kakšna druga žila). Te težave se včasih išče kar nekaj časa še bolj ker v večini iz podatkov napak, ki jih avto vrže ni razvidna.

TheBlueOne ::

Niso te "nategnili". Kakor pravijo ostali je praviloma lahko vec vzrokov za napako in vecina mehanikov gre po vrsti od poceni do dragega dela. Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira, lahko pa da nagaja racunalnik. Mehanik bo verjetno zacel s senzorjem ali loputo, ker sta cenejsa, ampak se zna zgoditi, da je racunalnik. Ce mu bos zabrusil, da bo v primeru, da menja napacno treba vrnit denar, te bo enostavno odslovil, ker gotovo ne bo vzel loterije za same dele hitro vredne 1000€ za tistih nekaj 100€, ki jih v najboljsem primeru zasluzi. Ali pa ti bo, da se zavaruje izdal predracun za menjavo vsega, kar lahko napako povzroci, ceprav bi morda bila dovolj ze menjava senzorja in bo seveda zamenjal vse.

Skratka ce zelis imeti obcutek, da te ne hecajo, si kupi OBD2 citalec, sam odcitaj napake, poguglaj kaj je lahko krivo in mu sam povej kaj naj menja. Bos vsej vedel, da si nategnil sam sebe, ker si se odlocil za napacni del.

Mare2 ::

-=Tomaz=- je izjavil:

Pri avtu se je začela občasno pojavljati neka napaka. Na uradnem servisu naj bi napako odkrili in popravili. Še v istem tednu se je napaka ponovila, vendar sedaj na servisu trdijo, da gre za drugo napako, čeprav vsaj za laika ni razlike.

Ali sploh lahko tukaj kako dokazujem, da prvič sploh niso odpravili napake, da so le ugibali in računali?

lp


Lahko rečeš, naj del, ki so ga zamenjali prej, dajo nazaj v avto. Če bo avto delal, ta del lahko vrneš. Meni se zdi logično. Odvisno od cene sicer ne vem če se splača s tem zajebavat. :)

Mavrik ::

TheBlueOne je izjavil:

Niso te "nategnili". Kakor pravijo ostali je praviloma lahko vec vzrokov za napako in vecina mehanikov gre po vrsti od poceni do dragega dela. Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira, lahko pa da nagaja racunalnik. Mehanik bo verjetno zacel s senzorjem ali loputo, ker sta cenejsa, ampak se zna zgoditi, da je racunalnik. Ce mu bos zabrusil, da bo v primeru, da menja napacno treba vrnit denar, te bo enostavno odslovil, ker gotovo ne bo vzel loterije za same dele hitro vredne 1000€ za tistih nekaj 100€, ki jih v najboljsem primeru zasluzi. Ali pa ti bo, da se zavaruje izdal predracun za menjavo vsega, kar lahko napako povzroci, ceprav bi morda bila dovolj ze menjava senzorja in bo seveda zamenjal vse.


A to da bi pa mehanik bil sposoben in dejansko preveril kaj je pokvarjeno, pa ni mogoče... ali kaj? Saj stvari se ne popravlja tako da slepo menjavaš vse poprek dokler neki ne začne delat.
The truth is rarely pure and never simple.

Furbo ::

Žal se točno tako popravlja zadnja leta..
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Utk ::

Tako se popravlja od zmeraj in zadnja leta vse manj.

šernk ::

Niso te "nategnili". Kakor pravijo ostali je praviloma lahko vec vzrokov za napako in vecina mehanikov gre po vrsti od poceni do dragega dela. Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira, lahko pa da nagaja racunalnik. Mehanik bo verjetno zacel s senzorjem ali loputo, ker sta cenejsa, ampak se zna zgoditi, da je racunalnik. Ce mu bos zabrusil, da bo v primeru, da menja napacno treba vrnit denar, te bo enostavno odslovil, ker gotovo ne bo vzel loterije za same dele hitro vredne 1000€ za tistih nekaj 100€, ki jih v najboljsem primeru zasluzi. Ali pa ti bo, da se zavaruje izdal predracun za menjavo vsega, kar lahko napako povzroci, ceprav bi morda bila dovolj ze menjava senzorja in bo seveda zamenjal vse.


menjaj mehanika, kaj čem drugega rečt? senzor se najprej stestira če dela ali sploh ne dela. Potem se preveri vse cevke od zraka/podtlaka, če so cele, potem se senzor očisti in v 50% primerov se problem do tu že reši. Je pa res da menjava senzorja je ponavadi 5-10min dela, dejansko odkriti napako pa lahko traja tudi 3-4 ure. Zdaj če ti nekdo računa 4 ure za diagnostiko bo na forumu nova tema: mehanik mi želi zaračunati 4 ure dela, zamenjal je pa eno cev, ki jo zamenjam sam v roku 20 minut.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

chort ::

TheBlueOne je izjavil:

Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira.

Če želiš dobit par pik pri fotru od svoje mu malo prešlataj gumijaste cevi od intercoolerja, skoraj siguren sem, da boš odkril razpoko. Loputa ima običajno senzor ki kaže dejansko pozicijo lopute, tako da to ni, senzor pretoka zraka pa bi lahko bil zaoljen, kar zna rešit kontakt sprej ali brake cleaner.

Glugy ::

Če gre za napako pri recimo senzorju je čisto možno da nazaj pride pa spet sveti lučka čeprav ni nič narobe. Možno je. Za kaj točno pa je šlo? Lepo bi bilo vedt mal več podrobnosti. Določeni avtomobili so še posebej podvrženi slabim senzorjem recimo.

mat xxl ::

Neumno je izgubljati čas in sploh, kaj komentirati če Tomaž, ne pove nič od nič vse v stilu...

Avto mi cuka, nič pa kateri, kdo ga je gledal, koliko star, kateri servis ga je gledal....

Ne izgubljajte časa z takimi posti......

fikus_ ::

Novodobni mehaniki znajo samo priklopiti avto na rač. potem po spisku menjavat komponente, dokler se napaka ne pojavi več! Mehanikovo "znanje" pa plačuje lastnik vozila! Delno je za to kriva tudi avtomobilska industrija.
Tudi menjava mehanika bolj malo pomaga, ker je pri vseh bolj kot ne enako. Počasi bo, kot je z belo tehniko, elektroniko, ko je zadeva stara 5, 6 let, je ne popravljaš več, ampak kupiš drugo.

TheBlueOne ::

Mavrik je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Niso te "nategnili". Kakor pravijo ostali je praviloma lahko vec vzrokov za napako in vecina mehanikov gre po vrsti od poceni do dragega dela. Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira, lahko pa da nagaja racunalnik. Mehanik bo verjetno zacel s senzorjem ali loputo, ker sta cenejsa, ampak se zna zgoditi, da je racunalnik. Ce mu bos zabrusil, da bo v primeru, da menja napacno treba vrnit denar, te bo enostavno odslovil, ker gotovo ne bo vzel loterije za same dele hitro vredne 1000€ za tistih nekaj 100€, ki jih v najboljsem primeru zasluzi. Ali pa ti bo, da se zavaruje izdal predracun za menjavo vsega, kar lahko napako povzroci, ceprav bi morda bila dovolj ze menjava senzorja in bo seveda zamenjal vse.


A to da bi pa mehanik bil sposoben in dejansko preveril kaj je pokvarjeno, pa ni mogoče... ali kaj? Saj stvari se ne popravlja tako da slepo menjavaš vse poprek dokler neki ne začne delat.


Ce je mozno tocno dolocit, je odvisno od okvare. Ko sem bil student sem sam sravfal avte, sedaj mi jih kolega in zadeve gledama skupaj, sva se pa spoznala na projektu na Boschu, jaz delam sicer v avtomatizaciji, on pa v iskanju napak, ko dobi OEM nazaj dele z napakami, da se delajo izboljsave. Torej nismo bosi, dalec od tega, on celo na novo dela motorje, na novo mapira case za max konje itn., je njegov hobi. Sam sicer ne sravfam vec, ker ni casa ampak delam ca. 40.000km letno in moja ca 30.000km/letno, tako da imam ze pri hisi kar nekaj tezav z avti, ki pa jih praviloma popolnoma razumem. Skratka glede nekaterih tezav jih navadni mehaniki niso sposobni tocno razumeti, ker so le mehaniki z zelo omejenim spektrom podatkov in delajo po navodilih proizvajalca ali pa ce imas sreco imajo izkusnje in nekaj znanja.

Stranke pa bi imele urno postavko max 20€, sravfat pa bi moral najmanj doktor znanosti, ki pozna po moznosti vse znamke.

chort je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Recimo kot primer, ki je aktualen pri fotru od moje, avto posilja napako, da pretok zraka ne stima s pricakovano vrednostjo. Pomeni da je morda slab senzor pretoka zraka, lahko da je zarustana loputa, ki zrak regulira.

Če želiš dobit par pik pri fotru od svoje mu malo prešlataj gumijaste cevi od intercoolerja, skoraj siguren sem, da boš odkril razpoko. Loputa ima običajno senzor ki kaže dejansko pozicijo lopute, tako da to ni, senzor pretoka zraka pa bi lahko bil zaoljen, kar zna rešit kontakt sprej ali brake cleaner.


Brez skrbi, smo sli skozi poceni resitve. Je znan problem pri teh motorjih in zal v kar velikem odstotku prides do racunalnika.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

okvara lambda sonde (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9515896 (13622) krneki0001
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511088 (10035) hojnikb
»

Megane zgublja na moci

Oddelek: Na cesti
4412116 (10731) energetik
»

Ugašanje avtomobila v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4315150 (13792) miraldinjos
»

Težave z avtomobilsko elektroniko

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
259611 (8921) mevden

Več podobnih tem